-
Ρε παίδες, δε λέω, καλή, χρυσή η Brera (ένα απο τα ομορφότερα αυτοκίνητα ever κατ' εμέ) αλλα τώρα το να χτυπήσει οδηγικά τουλάχιστον την Porsche το βλέπω μονάχα ως ευσεβή πόθο...
-
μλκία sorry... άκυρο ποστ
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Αν όντως, η spider και η boxster έχουν τα ίδια πάνω-κάτω χρήματα δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορούν να συγκριθούν μεταξύ τους; Έχεις 50χιλιάρικα στην τσέπη και θέλεις γρήγορο ανοικτό αυτοκίνητο! Εμένα (η κλειστή τουλάχιστον) μου το γεμίζει το μάτι η Αλφα, επομένως, γιατί όχι;
Να ανοίξουμε μια ψηφοφορία στην αυτοκίνηση ή θα γίνει WWIII πάλι;Δεν είναι συγκρίσιμες οι τιμές.
Δεν βάζεις τιμή Brera Ελλάδος με τιμή Cayman Γερμανίας,
Άλλοστε η έκδοση της Brera που θα μπορεί να συγκριθεί με Cayman δεν υπάρχει. (ακόμα και για 1-2 χρόνια τουλάχιστον) όποτε είναι λίγο άτοπο.Ας περιμένουν τις επίσημες τιμές και μετά θα το ξαναδούμε το θέμα
Για το boxster έλεγα, όχι για το Cayman...με την 3.2 spider και τα δυο στο εξωτερικό...
Θέλει δυο χρόνια ακόμα; (δεν το ήξερα...) -
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Ρε παίδες, δε λέω, καλή, χρυσή η Brera (ένα απο τα ομορφότερα αυτοκίνητα ever κατ' εμέ) αλλα τώρα το να χτυπήσει οδηγικά τουλάχιστον την Porsche το βλέπω μονάχα ως ευσεβή πόθο...Μια πιθανή έκδοση με V8 400+HP μπορεί να χτυπίσει τις μικρές εκδόσεις της Cayman...αλλά κάτι τέτοιο δεν υπάρχει ... όποτε από το να μιλάμε τόσο υποθετικά καλύτερα να μην μιλάμε καθόλου.
Η 3.2 Q4 ομως είναι σίγουρα στην κατηγορία του (νέου) ΤΤ, Ζ4, SLK ...
-
Για το ΤΤ και την SLK δεν ξέρω, αλλα για τη Ζ4 θα μου επιτρέψεις να έχω τις αμφιβολίες μου. Αν θυμάμαι καλά σε συγκριτικό δυνατής Ζ4-Boxster οδηγικά είχε βγει πιο διασκεδαστική η Ζ4... (διορθώστε με αν κάνω λάθος).
-
να και οι Επισημες!!!
[COLOR='Red']Αlfa Romeo Brera Spider[/COLOR]
Παιδες το αμαξι πεταει! -
Ομολογώ πως η ανοιχτή Brera είναι πολύ πιο όμορφη από την κλειστή,
και το ατσούμπαλο τελείωμα αυτής στο πίσω μέρος...
-
Πολύ καλύτερη από την κλειστή αλλά τα 2 πίσω καθίσματα μου θυμίζουν 206CC...
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Ομολογώ πως η ανοιχτή Brera είναι πολύ πιο όμορφη από την κλειστή,
και το ατσούμπαλο τελείωμα αυτής στο πίσω μέρος...
+φωνάω
/φωνάω.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Μια πιθανή έκδοση με V8 400+HP μπορεί να χτυπίσει τις μικρές εκδόσεις της Cayman...αλλά κάτι τέτοιο δεν υπάρχει ... όποτε από το να μιλάμε τόσο υποθετικά καλύτερα να μην μιλάμε καθόλου.
Η 3.2 Q4 ομως είναι σίγουρα στην κατηγορία του (νέου) ΤΤ, Ζ4, SLK ...
ούτε στις μισές σελίδες δεν θα έφταναν ορισμένα θέματα.
Αυτό που ξέρουμε είναι μέχρι τώρα είναι 3.200-260-4x4-1.770 κιλά οι τιμές (στο περίπου, αλλά πάνω από τα 42Κ) και κάποιες εντυπώσεις από οδήγηση στην Ιταλία (για την κλειστή) όπου καμία σχέση με 'πισωτετρακίνηση'
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μια πιθανή έκδοση με V8 400+HP μπορεί να χτυπίσει τις μικρές εκδόσεις της Cayman...αλλά κάτι τέτοιο δεν υπάρχει ... όποτε από το να μιλάμε τόσο υποθετικά καλύτερα να μην μιλάμε καθόλου.
Η 3.2 Q4 ομως είναι σίγουρα στην κατηγορία του (νέου) ΤΤ, Ζ4, SLK ...
ούτε στις μισές σελίδες δεν θα έφταναν ορισμένα θέματα.
Αυτό που ξέρουμε είναι μέχρι τώρα είναι 3.200-260-4x4-1.770 κιλά οι τιμές (στο περίπου, αλλά πάνω από τα 42Κ) και κάποιες εντυπώσεις από οδήγηση στην Ιταλία (για την κλειστή) όπου καμία σχέση με 'πισωτετρακίνηση'
Έτσι θα ανταγωνιστεί την Cayman ;;;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Μια πιθανή έκδοση με V8 400+HP μπορεί να χτυπίσει τις μικρές εκδόσεις της Cayman...αλλά κάτι τέτοιο δεν υπάρχει ... όποτε από το να μιλάμε τόσο υποθετικά καλύτερα να μην μιλάμε καθόλου.
Η 3.2 Q4 ομως είναι σίγουρα στην κατηγορία του (νέου) ΤΤ, Ζ4, SLK ...
ούτε στις μισές σελίδες δεν θα έφταναν ορισμένα θέματα.
Αυτό που ξέρουμε είναι μέχρι τώρα είναι 3.200-260-4x4-1.770 κιλά οι τιμές (στο περίπου, αλλά πάνω από τα 42Κ) και κάποιες εντυπώσεις από οδήγηση στην Ιταλία (για την κλειστή) όπου καμία σχέση με 'πισωτετρακίνηση'
Έτσι θα ανταγωνιστεί την Cayman ;;;
Το RS4 πιο ελαφρύ είναι..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Μια πιθανή έκδοση με V8 400+HP μπορεί να χτυπίσει τις μικρές εκδόσεις της Cayman...αλλά κάτι τέτοιο δεν υπάρχει ... όποτε από το να μιλάμε τόσο υποθετικά καλύτερα να μην μιλάμε καθόλου.
Η 3.2 Q4 ομως είναι σίγουρα στην κατηγορία του (νέου) ΤΤ, Ζ4, SLK ...
ούτε στις μισές σελίδες δεν θα έφταναν ορισμένα θέματα.
Αυτό που ξέρουμε είναι μέχρι τώρα είναι 3.200-260-4x4-1.770 κιλά οι τιμές (στο περίπου, αλλά πάνω από τα 42Κ) και κάποιες εντυπώσεις από οδήγηση στην Ιταλία (για την κλειστή) όπου καμία σχέση με 'πισωτετρακίνηση'
Έτσι θα ανταγωνιστεί την Cayman ;;;
Το RS4 πιο ελαφρύ είναι..
1.650 kgr
-
Κούκλα η Spider! Αυτά είναι γούστα...
Σ' όποιον δεν του αρέσει το βάρος της....
-
απο alfisti.grΕτσι, έτσι έτσι..... χιόνι..
-
Wraia sta xionia...
Diladi me tin Cayenne sygrinete telika?By the way, h Spider fenete kali, alla h kleisti me apogoiteuse zontani
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Κούκλα η Spider! Αυτά είναι γούστα...Σ' όποιον δεν του αρέσει το βάρος της....
απαγορεύεται μήπως ο σχολιασμός ή ακόμα και η αναφορά της τιμής του βάρους;
σε όποιον του αρέσει το βάρος...
-
Ανοικτή και κόκκινη...
Αυτά είναι... -
Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
ιταλιαν?μας πειραζουν το παιδι μας!attack!!!
Απαξιώ.
Τι σχέση θα έχει η Boxster με την Spider?
Πάντα στην ανθρώπινη ιστορία τα Alfa έστριβαν καλύτερα από τα Porsche.
Άκου εκεί , δυο πίσω θέσεις η Spider?
Ξέρει κανείς τι είναι Spider?
Ξέρει για ποιον λόγο δημιουργήθηκε?
Ξέρει κανείς το όραμα που την ενέπνευσε και που ήταν οι Γερμανοί τότε?
Από γνωστό ιταλόφιλο φόρουμ.Αν ποτέ...αν...η Αλφα βγάλει CC και σταματήσει το όνειρο της Spider ...που από το ΄55 τροφοδοτεί τον κόσμο...που δημιουργήθηκε αρχικά για την Αμερική και μόνον...που η τεράστια επιτυχία της εκεί μας 'έφερε το όνειρο' και στην Ευρώπη έναν χρόνο αργότερα...
...
τότε...αν όλα αυτά γίνουν , τίποτα πλέον δεν θα έχει νόημα... -
Η Alfa Romeo έβγαλε και το κυριότερο βγάζει τα καλύτερα προσθιοκίνητα σε όλη την ιστορία της ανθρωπότητας.
Αlfa Romeo Brera/Spider