Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Michelin EXALTO II: Πρώτες εντυπώσεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Michelin EXALTO II: Πρώτες εντυπώσεις
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 7 / 7
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    45
    134
    282
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pasxos last edited by

      Αυτές τις μέρες πρόκειται να αλλάξω τα λαστιχάκια μου.Σκέφτομαι να βάλω ή τα Pirelli Pzero rosso ή τα GoodYear Eagle F1.Δεν έχω ξαναφορέσει κανένα από τα δύο.Μέχρι τώρα έχω τα Βridgestone Potenza.To αμάξι είναι Βravo Gt 1.6 και οι διαστάσεις 195/55/R15.Επίσης έχω σκληρά αμορτισέρ οπότε και δεν ξέρω αν πρέπει να βάλω κάποια από τα δύο λάστιχα.Τα έχει δοκιμάσει κανείς..;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        sokos last edited by

        τα Goodyear εχουν απαράδεκτο πλαινό πέλμα αν είσαι ανυσηχος οδηγός.
        Τα Pirelli είναι τσίχλες αλλα μαλακούλια και θα σου τελειώσουν σχετικά νωρίς.

        Οσο για τα Parada ξεχάστε τα, ειναι λάστιχα μόστρας τύπου FnF και κράτημα απαράδεκτο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • N
          nicknt last edited by

          Ο χρήστης boo έγραψε:
          Είμαι σε δίλημμα μεταξύ των ExaltoII και των Α539 (ΥΟΚΟ) για το Αλμερα μου. Και τα δύο δεν τα έχω δοκιμάσει ποτέ οπότε περιμένω τις γνώμες σας.

          Μιας που εχω φορέσει και τα δύο, κατά τη γνώμη μου τα Exalto p2 έχουν ένα μικρό πλεονέκτημα. Αυτό το λέω όχι επειδή παρασύρομαι από το γεγονός ότι άλλαξα τα φθαρμένα yokohama με καινούρια ελαστικά, αλλά επειδή όταν στην προηγούμενη αλλαγή είχα αλλάξει τα εξίσου φθαρμένα Michelin με τα A539, δεν εντυπωσιάστηκα και τόσο από το μέγεθος της βελτίωσης της πρόσφυσης. Με τα Exalto όμως είδα σαφώς μεγαλύτερη διαφορά, ενώ με προκαλούν για πιο οριακή (όχι σε πίστα αλλά σε κάτι Δομοκούς κτλ) οδήγηση. Επίσης, φαίνονται (ή συμπεριφέρονται καλύτερα) άριστα στο βρεγμένο, ενώ στον τομέα της άνεσης αποτέλεσαν μια ευχάριστη έκπληξη.

          Εν τούτοις, τα yokohama επέδειξαν αρκετά καλή αντοχή, και μόνο προς το τέλος της ζωής τους άρχισαν να γλιστράνε. Για αρκετό καιρό δηλαδή απέδιδαν πολύ ικανοποιητικά- αν και δε φημίζονται ως προς αυτό. Για τα Michelin δε μπορώ να ξέρω, αλλά τα προηγούμενα δεν είχαν κρατήσει και πολύ. Επίσης στο βρεγμένο ήταν ok.

          Εν τέλει, στο βαθμό που μπορώ να γνωρίζω από προσωπική εμπειρία και τις εντυπώσεις μου από αυτοκίνητα φίλων, θεωρώ πως και τα δύο ελαστικά είναι πολύ καλές επιλογές σε αυτές τις διαστάσεις, αλλά με μια επιφύλαξη ως προς την αντοχή στο χρόνο, θα έδινα ένα προβάδισμα στα exalto, που όπως αναφέρθηκε είναι επίσης ό,τι πρέπει για τους καρόδρομους μας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            miltellas last edited by

            Γενικά με τα Exalto 2 η Michelin φαίνεται να ξαναορίζει το ελαστικό αναφοράς για την κατηγορία των High Performance ελαστικών.
            Η Yokohama αντικαθιστά εδώ και ένα χρόνο πλέον τα A539 με τα C-Drive που πλησιάζουν σε χαρακτήρα περισσότερο στα Exalto 2. Πολύ καλά στο βρεγμένο, καλύτερη πρόσφυση-κράτημα, δείχνουν να αντέχουν στο χρόνο και στις καταπονήσεις. Είναι λιγότερο σπορ από τα A539 αλλά και πολύ λιγότερο ιδιότροπα στην συμπεριφορά τους (ταιριάζουν σε πάρα πολλά setup) και χωρίς να χάνουν σε απόδοση. Τα C-Drive δείχνουν άριστη επιλογή.
            Παρομοίως τα ZV3 της AVON. Άριστα καί στο βρεγμένο. Γενικά η AVON βγάζει πολύ ποιοτικά ελαστικά με μηδαμινές περιπτώσεις αστοχίας. Σίγουρη επιλογή. Ειδικά το ZV3 θα ικανοποιήσει οδηγούς με σπορ προφίλ που επιζητούν πολύ φιλική συμπεριφορά.
            Η Pirelli παίζει πολύ καλά στην κατηγορία με τα overall P6 (αλλά καί τα P7 που όμως είναι στα όρια της επόμενης UHP κατηγορίας) με μοναδικό τους μειονέκτημα την μάλλον αδιάφορη χάραξη στο πέλμα (ζήτημα αισθητικής).
            Σε Bridgestone έχουμε γεμίσει με ελαστικά από παραεισαγωγές (με φτηνιάρικα ελαστικά που προορίζονται για άλλες χώρες πχ Ανατολικό Μπλοκ, Τουρκία, Αφρική κλπ) και γι αυτό έχει βγάλει ένα καθόλα μη αξιόπιστο πρόσωπο και το μόνο που την σώζει είναι η συμμετοχή της στην F1. Για να είστε πιο σίγουροι να προτιμάτε Bridgestone Made in Japan ή τους επίσημους αντιπροσώπους. Αυτό το φαινόμενο έχει παρατηρηθεί σε όλες τις μεγάλες μάρκες αλλά στην Bridgestone παράγινε το κακό (τα δημοφιλέστερα ελαστικά μέχρι πρότινος).

            Και προσοχή στις πιέσεις. Είναι πιο σημαντικές από την μάρκα ελαστικού που θα αγοράσετε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              ping-of-death last edited by

              2000 χλμ για την ωρα με τα εξαλτο 2 κ μεχρι στιγμης εχουν φανει πολυ καλα. Πιο συγκεκριμενα οσον αφορα ανεση, θορυβο κ κρατημα στο βρεγμενο, ισως το καλυτερο λαστιχο που εχω δοκιμασει μεχρι τωρα αναμεσα απο εξαλτο 1, yoko 539 κ Α034. Αν αποδειχτουν κ ανθεκτικα στο χρονο δεν θα χρειαστει να ψαξω τι να βαλω στην επομενη αλλαγη..

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • H
                hunter last edited by

                Ο χρήστης ping of death έγραψε:
                . Αν αποδειχτουν κ ανθεκτικα στο χρονο δεν θα χρειαστει να ψαξω τι να βαλω στην επομενη αλλαγη..

                Σωστός.
                Ομάδα πού κερδίζει,δέν τήν αλλάζεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • J
                  jim01 last edited by

                  Με την σωστη σκληρωτητα στην αναρτηση, το excalto με εχουν εντυπωσιάζσει στις υψηλες ταχυτητες οταν ο δρομος δεν ειναι ολοισιος αλλα εχει λακουβιτσες ΄η βυθισματα κτλ. Το αμαξι εχει συμπεριφορα gt, αλλα δεν εχει 'σωστη' αισθηση για πραγματικα γρηγορη οδηγηση (gti συμπεριφορα-και καλα) Αυτη την αμεσοτητα που δεν εχουν τα exalto στην πραγματικα γρηγορη οδηγηση την ειχαν τα avon, αλλα ειπαμε για τους Ελληνικους δημοσιους δρομους τα exalto ειναι πιο καλη επιλογη για εμενα (μεχρι τωρα).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    miltellas last edited by

                    Ο χρήστης ping of death έγραψε:
                    ... Α034. ...

                    Ποιά ελαστικά είναι αυτά; Δεν πιστεύω να εννοείς τα ADVAN A032R;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jimclark last edited by

                      Έχετε διαθέσιμη κάποια φωτογραφία του πέλματος? Πήγα στον αντιπρόσωπο εδώ και στο αυτοκόλλητο πάνω δεν είδα πουθενά ένδειξη '2' ή 'ΙΙ'. Έγραφαν απλά Exalto. 195/50 15 μου είπε 320 ευρά, (Ξάνθη). Φοβάμαι μήπως πάει να μου δώσει τα παλιά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        backos last edited by

                        ποιος είναι ο αντιπρόσωπος ??
                        σε ποιον πηγες ??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          charmak66 last edited by

                          Ο χρήστης JimClark έγραψε:
                          Έχετε διαθέσιμη κάποια φωτογραφία του πέλματος? Πήγα στον αντιπρόσωπο εδώ και στο αυτοκόλλητο πάνω δεν είδα πουθενά ένδειξη '2' ή 'ΙΙ'. Έγραφαν απλά Exalto. 195/50 15 μου είπε 320 ευρά, (Ξάνθη). Φοβάμαι μήπως πάει να μου δώσει τα παλιά...

                          Νομίζω πως μπορείς να τα βρεις και λίιιγο φτηνότερα (300).

                          Δεν θυμάμαι τι γράφουν πάνω. Αν θυμηθώ, θα κοιτάξω τα δικά μου...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dog80 last edited by

                            Ο χρήστης JimClark έγραψε:
                            Έχετε διαθέσιμη κάποια φωτογραφία του πέλματος? Πήγα στον αντιπρόσωπο εδώ και στο αυτοκόλλητο πάνω δεν είδα πουθενά ένδειξη '2' ή 'ΙΙ'. Έγραφαν απλά Exalto. 195/50 15 μου είπε 320 ευρά, (Ξάνθη). Φοβάμαι μήπως πάει να μου δώσει τα παλιά...

                            Exalto I

                            Το χαρακτηριστικό του είναι το κεντρικό αυλάκι με το κόψιμο σε σχήμα Λ. Έχει φορά περιστροφής.

                            Exalto II

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jimclark last edited by

                              Χαίρε Backos. Στο Βιδούρα πήγα αρχικά, τον αντιπρόσωπο. 320 ευρώ και όντως αυτά είναι αυτά που έχει. Πήγα και στον αντιπρόσωπο της Yokohama (πίσω από την αντιπροσωπεία Chevrolet Daewoo) και μου είπε ίδια τιμή ακριβώς...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                charmak66 last edited by

                                Τελικά κοίταξα και τα λάστιχα δεν γράφουν ΙΙ πάνω...Απλά Pilot Exalto!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jimclark last edited by

                                  Έχω αποφασίσει πλέον σ’αυτά. Πραγματικά μ’αρέσει το κάπως απότομο κόψιμο που έχει το μάγουλο. Και απορώ να δω πόση διαφορά έχουν με τα τωρινά (τουράντσα με 32.000 χμ πάνω)

                                  θα κάνω μέτρηση ήχου με 5η και 2000 στροφές πριν και μετά καθώς και τεστ φρεναρίσματος από κάποια ορισμένη ταχύτητα (να δω που...) με ίδιες συνθήκες. Το κράτημα θα φανεί πιστεύω με τα πρώτα χιλιόμετρα (αν και απορώ να δω πόσο καλύτερο μπορεί να γίνει, πρέπει να είμαι σκατάς οδηγός τελικά...)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 3
                                  • 4
                                  • 5
                                  • 6
                                  • 7
                                  • 7 / 7
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr