-
Αυτές τις μέρες πρόκειται να αλλάξω τα λαστιχάκια μου.Σκέφτομαι να βάλω ή τα Pirelli Pzero rosso ή τα GoodYear Eagle F1.Δεν έχω ξαναφορέσει κανένα από τα δύο.Μέχρι τώρα έχω τα Βridgestone Potenza.To αμάξι είναι Βravo Gt 1.6 και οι διαστάσεις 195/55/R15.Επίσης έχω σκληρά αμορτισέρ οπότε και δεν ξέρω αν πρέπει να βάλω κάποια από τα δύο λάστιχα.Τα έχει δοκιμάσει κανείς..;;
-
τα Goodyear εχουν απαράδεκτο πλαινό πέλμα αν είσαι ανυσηχος οδηγός.
Τα Pirelli είναι τσίχλες αλλα μαλακούλια και θα σου τελειώσουν σχετικά νωρίς.Οσο για τα Parada ξεχάστε τα, ειναι λάστιχα μόστρας τύπου FnF και κράτημα απαράδεκτο.
-
Ο χρήστης boo έγραψε:
Είμαι σε δίλημμα μεταξύ των ExaltoII και των Α539 (ΥΟΚΟ) για το Αλμερα μου. Και τα δύο δεν τα έχω δοκιμάσει ποτέ οπότε περιμένω τις γνώμες σας.Μιας που εχω φορέσει και τα δύο, κατά τη γνώμη μου τα Exalto p2 έχουν ένα μικρό πλεονέκτημα. Αυτό το λέω όχι επειδή παρασύρομαι από το γεγονός ότι άλλαξα τα φθαρμένα yokohama με καινούρια ελαστικά, αλλά επειδή όταν στην προηγούμενη αλλαγή είχα αλλάξει τα εξίσου φθαρμένα Michelin με τα A539, δεν εντυπωσιάστηκα και τόσο από το μέγεθος της βελτίωσης της πρόσφυσης. Με τα Exalto όμως είδα σαφώς μεγαλύτερη διαφορά, ενώ με προκαλούν για πιο οριακή (όχι σε πίστα αλλά σε κάτι Δομοκούς κτλ) οδήγηση. Επίσης, φαίνονται (ή συμπεριφέρονται καλύτερα) άριστα στο βρεγμένο, ενώ στον τομέα της άνεσης αποτέλεσαν μια ευχάριστη έκπληξη.
Εν τούτοις, τα yokohama επέδειξαν αρκετά καλή αντοχή, και μόνο προς το τέλος της ζωής τους άρχισαν να γλιστράνε. Για αρκετό καιρό δηλαδή απέδιδαν πολύ ικανοποιητικά- αν και δε φημίζονται ως προς αυτό. Για τα Michelin δε μπορώ να ξέρω, αλλά τα προηγούμενα δεν είχαν κρατήσει και πολύ. Επίσης στο βρεγμένο ήταν ok.
Εν τέλει, στο βαθμό που μπορώ να γνωρίζω από προσωπική εμπειρία και τις εντυπώσεις μου από αυτοκίνητα φίλων, θεωρώ πως και τα δύο ελαστικά είναι πολύ καλές επιλογές σε αυτές τις διαστάσεις, αλλά με μια επιφύλαξη ως προς την αντοχή στο χρόνο, θα έδινα ένα προβάδισμα στα exalto, που όπως αναφέρθηκε είναι επίσης ό,τι πρέπει για τους καρόδρομους μας.
-
Γενικά με τα Exalto 2 η Michelin φαίνεται να ξαναορίζει το ελαστικό αναφοράς για την κατηγορία των High Performance ελαστικών.
Η Yokohama αντικαθιστά εδώ και ένα χρόνο πλέον τα A539 με τα C-Drive που πλησιάζουν σε χαρακτήρα περισσότερο στα Exalto 2. Πολύ καλά στο βρεγμένο, καλύτερη πρόσφυση-κράτημα, δείχνουν να αντέχουν στο χρόνο και στις καταπονήσεις. Είναι λιγότερο σπορ από τα A539 αλλά και πολύ λιγότερο ιδιότροπα στην συμπεριφορά τους (ταιριάζουν σε πάρα πολλά setup) και χωρίς να χάνουν σε απόδοση. Τα C-Drive δείχνουν άριστη επιλογή.
Παρομοίως τα ZV3 της AVON. Άριστα καί στο βρεγμένο. Γενικά η AVON βγάζει πολύ ποιοτικά ελαστικά με μηδαμινές περιπτώσεις αστοχίας. Σίγουρη επιλογή. Ειδικά το ZV3 θα ικανοποιήσει οδηγούς με σπορ προφίλ που επιζητούν πολύ φιλική συμπεριφορά.
Η Pirelli παίζει πολύ καλά στην κατηγορία με τα overall P6 (αλλά καί τα P7 που όμως είναι στα όρια της επόμενης UHP κατηγορίας) με μοναδικό τους μειονέκτημα την μάλλον αδιάφορη χάραξη στο πέλμα (ζήτημα αισθητικής).
Σε Bridgestone έχουμε γεμίσει με ελαστικά από παραεισαγωγές (με φτηνιάρικα ελαστικά που προορίζονται για άλλες χώρες πχ Ανατολικό Μπλοκ, Τουρκία, Αφρική κλπ) και γι αυτό έχει βγάλει ένα καθόλα μη αξιόπιστο πρόσωπο και το μόνο που την σώζει είναι η συμμετοχή της στην F1. Για να είστε πιο σίγουροι να προτιμάτε Bridgestone Made in Japan ή τους επίσημους αντιπροσώπους. Αυτό το φαινόμενο έχει παρατηρηθεί σε όλες τις μεγάλες μάρκες αλλά στην Bridgestone παράγινε το κακό (τα δημοφιλέστερα ελαστικά μέχρι πρότινος).Και προσοχή στις πιέσεις. Είναι πιο σημαντικές από την μάρκα ελαστικού που θα αγοράσετε.
-
2000 χλμ για την ωρα με τα εξαλτο 2 κ μεχρι στιγμης εχουν φανει πολυ καλα. Πιο συγκεκριμενα οσον αφορα ανεση, θορυβο κ κρατημα στο βρεγμενο, ισως το καλυτερο λαστιχο που εχω δοκιμασει μεχρι τωρα αναμεσα απο εξαλτο 1, yoko 539 κ Α034. Αν αποδειχτουν κ ανθεκτικα στο χρονο δεν θα χρειαστει να ψαξω τι να βαλω στην επομενη αλλαγη..
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
. Αν αποδειχτουν κ ανθεκτικα στο χρονο δεν θα χρειαστει να ψαξω τι να βαλω στην επομενη αλλαγη..Σωστός.
Ομάδα πού κερδίζει,δέν τήν αλλάζεις. -
Με την σωστη σκληρωτητα στην αναρτηση, το excalto με εχουν εντυπωσιάζσει στις υψηλες ταχυτητες οταν ο δρομος δεν ειναι ολοισιος αλλα εχει λακουβιτσες ΄η βυθισματα κτλ. Το αμαξι εχει συμπεριφορα gt, αλλα δεν εχει 'σωστη' αισθηση για πραγματικα γρηγορη οδηγηση (gti συμπεριφορα-και καλα) Αυτη την αμεσοτητα που δεν εχουν τα exalto στην πραγματικα γρηγορη οδηγηση την ειχαν τα avon, αλλα ειπαμε για τους Ελληνικους δημοσιους δρομους τα exalto ειναι πιο καλη επιλογη για εμενα (μεχρι τωρα).
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
... Α034. ...Ποιά ελαστικά είναι αυτά; Δεν πιστεύω να εννοείς τα ADVAN A032R;
-
Έχετε διαθέσιμη κάποια φωτογραφία του πέλματος? Πήγα στον αντιπρόσωπο εδώ και στο αυτοκόλλητο πάνω δεν είδα πουθενά ένδειξη '2' ή 'ΙΙ'. Έγραφαν απλά Exalto. 195/50 15 μου είπε 320 ευρά, (Ξάνθη). Φοβάμαι μήπως πάει να μου δώσει τα παλιά...
-
ποιος είναι ο αντιπρόσωπος ??
σε ποιον πηγες ?? -
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
Έχετε διαθέσιμη κάποια φωτογραφία του πέλματος? Πήγα στον αντιπρόσωπο εδώ και στο αυτοκόλλητο πάνω δεν είδα πουθενά ένδειξη '2' ή 'ΙΙ'. Έγραφαν απλά Exalto. 195/50 15 μου είπε 320 ευρά, (Ξάνθη). Φοβάμαι μήπως πάει να μου δώσει τα παλιά...Νομίζω πως μπορείς να τα βρεις και λίιιγο φτηνότερα (300).
Δεν θυμάμαι τι γράφουν πάνω. Αν θυμηθώ, θα κοιτάξω τα δικά μου...
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
Έχετε διαθέσιμη κάποια φωτογραφία του πέλματος? Πήγα στον αντιπρόσωπο εδώ και στο αυτοκόλλητο πάνω δεν είδα πουθενά ένδειξη '2' ή 'ΙΙ'. Έγραφαν απλά Exalto. 195/50 15 μου είπε 320 ευρά, (Ξάνθη). Φοβάμαι μήπως πάει να μου δώσει τα παλιά...Exalto I
Το χαρακτηριστικό του είναι το κεντρικό αυλάκι με το κόψιμο σε σχήμα Λ. Έχει φορά περιστροφής.
Exalto II
-
Χαίρε Backos. Στο Βιδούρα πήγα αρχικά, τον αντιπρόσωπο. 320 ευρώ και όντως αυτά είναι αυτά που έχει. Πήγα και στον αντιπρόσωπο της Yokohama (πίσω από την αντιπροσωπεία Chevrolet Daewoo) και μου είπε ίδια τιμή ακριβώς...
-
Τελικά κοίταξα και τα λάστιχα δεν γράφουν ΙΙ πάνω...Απλά Pilot Exalto!
-
Έχω αποφασίσει πλέον σ’αυτά. Πραγματικά μ’αρέσει το κάπως απότομο κόψιμο που έχει το μάγουλο. Και απορώ να δω πόση διαφορά έχουν με τα τωρινά (τουράντσα με 32.000 χμ πάνω)
θα κάνω μέτρηση ήχου με 5η και 2000 στροφές πριν και μετά καθώς και τεστ φρεναρίσματος από κάποια ορισμένη ταχύτητα (να δω που...) με ίδιες συνθήκες. Το κράτημα θα φανεί πιστεύω με τα πρώτα χιλιόμετρα (αν και απορώ να δω πόσο καλύτερο μπορεί να γίνει, πρέπει να είμαι σκατάς οδηγός τελικά...)
Michelin EXALTO II: Πρώτες εντυπώσεις