-
Εργοστασιακά μπαίνουν τα semi-slicks.
-
Πάντως, όσο αξιόλογο και αν είναι το RS4, χρειάζεται κατά τη γνώμη μου ολική αναθεώρηση τυπολογίας αρχιτεκτονικής. Τα χουμε ξαναπεί: να τραβηχτεί ο κινητήρας πίσω από τον εμπρός άξονα.
Επίσης αδικαιολόγητη η μη χρηση ASF.
Το βάρος του είναι υπερβολικό, κι εφόσον έχουν την τεχνογνωσία, θα 'πρεπε να την χρησιμοποιούν, καθώς και το κόστος της όλα αυτά τα χρόνια έχει μειωθεί. Εν πάση περιπτώσει ας ήταν και 10Κ ακριβότερο.Η Μ3 μέχρι στιγμής δεν έχει αντίπαλο στο πεδίο συγκινήσεις-χρόνοι στην πίστα (στεγνό). Τα 1400 κιλά της CSL προφανώς και είναι λίγα, αν σκεφτούμε ότι υπάρχουν βαριά μηχανικά μέρη, όπως ο straight 6, συν τον άξονα μετάδοσης.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Τι να κανουμε, εγω εχω μαθει οταν συγκρινω κατι κοιταω να στεκει η συγκριση. Ειδικα για τα λαστιχα, ειναι σαν να μου λες οτι αμα δωσω το αυτοκινητο μου στον Schumacher να κανει χρονο σε μια πιστα και μετα το παρω και του βαλω σλικ και κανω 1-2 δευτερολεπτα κατω, να βγω να λεω οτι ειμαι σχεδον οσο καλος οσο ο Schumacher... Να αναγνωριζετε που ειναι τα προτερηματα του καθε αυτοκινητου. Το RS4 δεν ειναι τοσο πιο γρηγορο επειδη εχει τρομερα καλυτερο στησιμο απο την Μ3 και ξαφνικα η Audi εκανε θαυματα και ανακαλυψε το σπορ στησιμο, αλλα επειδη φοραγε ημισλικ και εχει πολυ περισσοτερο γκαζι. Και ξαναλεω, αμα του βαλεις κανονικα λαστιχα σαν αυτα που φοραει απο το εργοστασιο η αμα δωσεις στην απλη Μ3 τα ιδια σεμισλικ λαστιχα, ποια θα ειναι η διαφορα (επειδη τα λαστιχα ηταν μετατροπη στα εργοστασιακα specs, δεν βγαινει ετσι)?ενώ η CSL τους χρόνους δεν τους κάνει λόγω ελαστικώ, αλλά μόνο από στήσιμο;
-
Οχι βεβαια, τα ελαστικα ειναι ενας απο τους κυριοτερους λογους για τον τρομερο χρονο της CSL. Για αυτο λεω οτι πιο δικαιη συγκριση ειναι μεταξυ RS4 κ CSL που φορανε και τα δυο αντιστοιχα λαστιχα (που παιζουν τοσο μεγαλο ρολο), ειδικα απο την στιγμη που ενω η CSL ειναι και παλι πιο αργη στην ευθεια και αρα το οτι ειναι ελαφρυτερη δεν της δινει πλεονεκτημα στην επιταχυνση.
Kid
εισαι σιγουρος?
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Kidεισαι σιγουρος?
Ναι, το απόγευμα θα κάνω copy paste από το Press Kit του RS4 που αναφέρει ακριβώς αυτό που ρωτάς.
(Αν τα ζητήσεις στα βάζουνε τα semislicks, δεν τα έχουν όλα τα RS)
-
Τα λάστιχα είναι τα μαμά αν δεν κάνω λάθος, Kacey.
Πάντως, εγώ δεν έχω καταλάβει τι προσπαθούμε να αποδείξουμε εδώ.
-
Ε και η CSL ειχε option για semislick η κανονικα ελαστικα και διαλεγε ο ιδιοκτητης τι θα φοραγε το αμαξι.
Opterios
Προσπαθουμε να αποδειξουμε το (αυτονοητο για μενα) οτι η συγκριση χρονων πιστας ενος αυτοκινητου με ελαστικα δρομου εναντιον ενος με ελαστικα πιστας, ειτε ειναι OEM εξοπλισμος ειτε οχι, το μονο που δεν βγαζει ειναι συμπερασμα για το ποιο ειναι καλυτερο ή ταχυτερο. Αν σε ενα rallye τα σεμισλικ δινουν στα μεγαρα (~2klm πιστα εναντι 20τοσων που ειναι το 'Ring) πλεονεκτημα γυρω στα 3-4 δευτερα, ποσα δευτερα παραπανω θα εκανε το RS4 με κανονικα λαστιχα ή παρακατω η Μ3 με σεμισλικ? Βαλτε τα ιδια λαστιχα και στα δυο αυτοκινητα ωστε να εχει μονο το μειονεκτημα του γκαζιου η Μ3 και μετα πειτε μου πιο ηταν πιο γρηγορο...
να στο πω πιο απλα? για μενα το RS4 δεν ειναι ουτε πιο γρηγορο ουτε καλυτερο απο την Μ3 παρα τα σημαντικα πλεονεκτηματα που εχει (5 χρονια πιο καινουριο, σχεδιαστηκε με σκοπο να χτυπησει την Μ3, εχει πολυ περισσοτερο γκαζι) επειδη ο χρονος που εκανε δεν ωφειλετε σε αυτα αλλα στα καλυτερα (η μαλλον καταλληλοτερα για αυτον τον σκοπο) λαστιχα του. Και τα λαστιχα στα αυτοκινητα αλλαζουν...
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
OpteriosΠροσπαθουμε να αποδειξουμε το (αυτονοητο για μενα) οτι η συγκριση χρονων πιστας ενος αυτοκινητου με ελαστικα δρομου εναντιον ενος με ελαστικα πιστας, ειτε ειναι OEM εξοπλισμος ειτε οχι, το μονο που δεν βγαζει ειναι συμπερασμα για το ποιο ειναι καλυτερο ή ταχυτερο.
Συμφωνώ, αλλά δεν εννοούσα αυτό. Εννοώ τι προσπαθούμε γενικώς να αποδείξουμε. Βάσει ποιων αντικειμενικών κριτηρίων θα μπορέσουν οι υποστηρικτές (με την καλή έννοια) του ενός να πείσουν τους υποστηρικτές του άλλου για το ποιο είναι το καλύτερο;
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Πάντως, όσο αξιόλογο και αν είναι το RS4, χρειάζεται κατά τη γνώμη μου ολική αναθεώρηση τυπολογίας αρχιτεκτονικής. Τα χουμε ξαναπεί: να τραβηχτεί ο κινητήρας πίσω από τον εμπρός άξονα.Έτσι είναι...η υπάρχουσα πλατφόρμα Β6/Β7 όπως και να το κάνουμε δύσκολα μπορεί να συναγωνιστεί την Ε46, πόσο μάλλον τον αντικαταστάτη της. Το 40:60 Torsen κάτι φαίνεται να κάνει αλλά και πάλι χρειάζεται καινούρια πλατφόρμα (και επειδή η Audi δεν θα το γυρίσει τελικά σε πίσω κίνηση, θα χρειαστεί και αρκετή δουλειά ακόμη).
Η σύγκριση με M3 CSL πάντως είναι εντελώς άκυρη... Για τα semislick λάστιχα, έιχα διαβάσει κάπου (RS6.com..?) οτι αν το RS4 είχε κανονικά λάστιχα θα έκανε γύρω στα 10-12sec παραπάνω (κατ'εκτίμηση).
Για τον κόφτη του RS4 στα 250 πολύ χλωμό...εδώ το Β6 S4 είχε τυπικά μεν κόφτη στα 250, πρακτικά δε...
-
Αυτό που θέλει να πει ο Opterios (και είναι πολύ σωστό κατά την ταπεινή μου γνώμη) είναι ότι αν σου προτιμάς τη Μ3 για τους χ,ψ λόγους, τότε δε θα κοιτάξεις το RS4 ακόμα κι αν είναι 1 λεπτό ταχύτερο μέσα στο Ring. Και το ανάποδο βέβαια. Θες τη Μ3 επειδή σου αρέσει η πλαγιολίσθηση και η επικοινωνία αυτοκινήτου-μηχανής; Τότε το RS4 δεν έχει τίποτα να σου πει κι ας είναι όσο ταχύτερο θέλει. Απλό δεν είναι;
-
Ο χρήστης RS4 Press Kit έγραψε:
The RS 4 is fitted as standard with 18-inch wheels and 255/40 R18 size tyres.
19-inch wheels are optionally available. For the RS 4 the Audi designers produced a range of light and attractive cast aluminium wheels of five-spoke design. A special manufacturing method means the wheels are stronger, thinner and lighter. The tyres are size 255/35 19. The 19-inch wheels can also be optionally fitted with Pirelli P Zero Corsa sports tyres, which are specially designed for the RS 4 for race track use.Άρα αυτά είναι τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης αν το ζητήσει ο αγοραστής.
-
Δεν κάθεσαι να διαβάσεις για την εξεταστική, αντί να ψάχνεις στο διαδίκτυο τι ελαστικά φοράει το RS4; Άντε, γιατί ξυπνάει το δασκαλίστικο μέσα μου
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δεν κάθεσαι να διαβάσεις για την εξεταστική, αντί να ψάχνεις στο διαδίκτυο τι ελαστικά φοράει το RS4; Άντε, γιατί ξυπνάει το δασκαλίστικο μέσα μουΜα δεν έψαξα καν, απλά πήγα στην αντίστοιχη σελίδα του Press Kit (απ'έξω το 'χω μάθει)
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Δεν κάθεσαι να διαβάσεις για την εξεταστική, αντί να ψάχνεις στο διαδίκτυο τι ελαστικά φοράει το RS4; Άντε, γιατί ξυπνάει το δασκαλίστικο μέσα μου
Μα δεν έψαξα καν, απλά πήγα στην αντίστοιχη σελίδα του Press Kit (απ'έξω το 'χω μάθει)
Μπράβο παιδί μου, χαίρομαι για 'σένα!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Δεν κάθεσαι να διαβάσεις για την εξεταστική, αντί να ψάχνεις στο διαδίκτυο τι ελαστικά φοράει το RS4; Άντε, γιατί ξυπνάει το δασκαλίστικο μέσα μου
Μα δεν έψαξα καν, απλά πήγα στην αντίστοιχη σελίδα του Press Kit (απ'έξω το 'χω μάθει)
Μπράβο παιδί μου, χαίρομαι για 'σένα!
Τουλάχιστον όταν χρησιμοποιείς τις ατάκες μου να βάζεις το 'Kid'.
-
Τουλάχιστον, μπορείς να επιλέξεις ποιο είναι το αγαπημένο σου αυτοκίνητο. Το RS4, άσπρη Elise ή 997 Carrera S; Πάρε μια απόφαση βρε παιδί μου για να ξέρουμε τι δώρο θα σου κάνουμε (group buy) όταν με το καλό πάρεις το δίπλωμα !
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Τουλάχιστον, μπορείς να επιλέξεις ποιο είναι το αγαπημένο σου αυτοκίνητο. Το RS4, άσπρη Elise ή 997 Carrera S; Πάρε μια απόφαση βρε παιδί μου για να ξέρουμε τι δώρο θα σου κάνουμε (group buy) όταν με το καλό πάρεις το δίπλωμα !Ένα Fiesta S για δώρο μου αρκεί.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Τουλάχιστον, μπορείς να επιλέξεις ποιο είναι το αγαπημένο σου αυτοκίνητο. Το RS4, άσπρη Elise ή 997 Carrera S; Πάρε μια απόφαση βρε παιδί μου για να ξέρουμε τι δώρο θα σου κάνουμε (group buy) όταν με το καλό πάρεις το δίπλωμα !
Ένα** Fiesta S** για δώρο μου αρκεί.
έφτασεεε...!
Avatar: Carrera or Cayman ;;;
-
-
να πουμε και μπραβο στο ελληνικο (μην χεσω) EVO που καθετε και μας κανει τις μεταφρασεις?????
Μ3 vs RS4