Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μ3 vs RS4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μ3 vs RS4
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 29
    • 30
    • 19 / 30
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    83
    591
    779
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kid last edited by

      Εργοστασιακά μπαίνουν τα semi-slicks.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        pai-mei last edited by

        Πάντως, όσο αξιόλογο και αν είναι το RS4, χρειάζεται κατά τη γνώμη μου ολική αναθεώρηση τυπολογίας αρχιτεκτονικής. Τα χουμε ξαναπεί: να τραβηχτεί ο κινητήρας πίσω από τον εμπρός άξονα.

        Επίσης αδικαιολόγητη η μη χρηση ASF.
        Το βάρος του είναι υπερβολικό, κι εφόσον έχουν την τεχνογνωσία, θα 'πρεπε να την χρησιμοποιούν, καθώς και το κόστος της όλα αυτά τα χρόνια έχει μειωθεί. Εν πάση περιπτώσει ας ήταν και 10Κ ακριβότερο.

        Η Μ3 μέχρι στιγμής δεν έχει αντίπαλο στο πεδίο συγκινήσεις-χρόνοι στην πίστα (στεγνό). Τα 1400 κιλά της CSL προφανώς και είναι λίγα, αν σκεφτούμε ότι υπάρχουν βαριά μηχανικά μέρη, όπως ο straight 6, συν τον άξονα μετάδοσης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Ο χρήστης kacey έγραψε:
          Τι να κανουμε, εγω εχω μαθει οταν συγκρινω κατι κοιταω να στεκει η συγκριση. Ειδικα για τα λαστιχα, ειναι σαν να μου λες οτι αμα δωσω το αυτοκινητο μου στον Schumacher να κανει χρονο σε μια πιστα και μετα το παρω και του βαλω σλικ και κανω 1-2 δευτερολεπτα κατω, να βγω να λεω οτι ειμαι σχεδον οσο καλος οσο ο Schumacher... Να αναγνωριζετε που ειναι τα προτερηματα του καθε αυτοκινητου. Το RS4 δεν ειναι τοσο πιο γρηγορο επειδη εχει τρομερα καλυτερο στησιμο απο την Μ3 και ξαφνικα η Audi εκανε θαυματα και ανακαλυψε το σπορ στησιμο, αλλα επειδη φοραγε ημισλικ και εχει πολυ περισσοτερο γκαζι. Και ξαναλεω, αμα του βαλεις κανονικα λαστιχα σαν αυτα που φοραει απο το εργοστασιο η αμα δωσεις στην απλη Μ3 τα ιδια σεμισλικ λαστιχα, ποια θα ειναι η διαφορα (επειδη τα λαστιχα ηταν μετατροπη στα εργοστασιακα specs, δεν βγαινει ετσι)?

          ενώ η CSL τους χρόνους δεν τους κάνει λόγω ελαστικώ, αλλά μόνο από στήσιμο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kacey last edited by

            Οχι βεβαια, τα ελαστικα ειναι ενας απο τους κυριοτερους λογους για τον τρομερο χρονο της CSL. Για αυτο λεω οτι πιο δικαιη συγκριση ειναι μεταξυ RS4 κ CSL που φορανε και τα δυο αντιστοιχα λαστιχα (που παιζουν τοσο μεγαλο ρολο), ειδικα απο την στιγμη που ενω η CSL ειναι και παλι πιο αργη στην ευθεια και αρα το οτι ειναι ελαφρυτερη δεν της δινει πλεονεκτημα στην επιταχυνση.

            Kid

            εισαι σιγουρος?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kid last edited by

              Ο χρήστης kacey έγραψε:
              Kid

              εισαι σιγουρος?

              Ναι, το απόγευμα θα κάνω copy paste από το Press Kit του RS4 που αναφέρει ακριβώς αυτό που ρωτάς.

              (Αν τα ζητήσεις στα βάζουνε τα semislicks, δεν τα έχουν όλα τα RS)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                opterios last edited by

                Τα λάστιχα είναι τα μαμά αν δεν κάνω λάθος, Kacey.

                Πάντως, εγώ δεν έχω καταλάβει τι προσπαθούμε να αποδείξουμε εδώ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kacey last edited by

                  Ε και η CSL ειχε option για semislick η κανονικα ελαστικα και διαλεγε ο ιδιοκτητης τι θα φοραγε το αμαξι.

                  Opterios

                  Προσπαθουμε να αποδειξουμε το (αυτονοητο για μενα) οτι η συγκριση χρονων πιστας ενος αυτοκινητου με ελαστικα δρομου εναντιον ενος με ελαστικα πιστας, ειτε ειναι OEM εξοπλισμος ειτε οχι, το μονο που δεν βγαζει ειναι συμπερασμα για το ποιο ειναι καλυτερο ή ταχυτερο. Αν σε ενα rallye τα σεμισλικ δινουν στα μεγαρα (~2klm πιστα εναντι 20τοσων που ειναι το 'Ring) πλεονεκτημα γυρω στα 3-4 δευτερα, ποσα δευτερα παραπανω θα εκανε το RS4 με κανονικα λαστιχα ή παρακατω η Μ3 με σεμισλικ? Βαλτε τα ιδια λαστιχα και στα δυο αυτοκινητα ωστε να εχει μονο το μειονεκτημα του γκαζιου η Μ3 και μετα πειτε μου πιο ηταν πιο γρηγορο...

                  να στο πω πιο απλα? για μενα το RS4 δεν ειναι ουτε πιο γρηγορο ουτε καλυτερο απο την Μ3 παρα τα σημαντικα πλεονεκτηματα που εχει (5 χρονια πιο καινουριο, σχεδιαστηκε με σκοπο να χτυπησει την Μ3, εχει πολυ περισσοτερο γκαζι) επειδη ο χρονος που εκανε δεν ωφειλετε σε αυτα αλλα στα καλυτερα (η μαλλον καταλληλοτερα για αυτον τον σκοπο) λαστιχα του. Και τα λαστιχα στα αυτοκινητα αλλαζουν...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    opterios last edited by

                    Ο χρήστης kacey έγραψε:
                    Opterios

                    Προσπαθουμε να αποδειξουμε το (αυτονοητο για μενα) οτι η συγκριση χρονων πιστας ενος αυτοκινητου με ελαστικα δρομου εναντιον ενος με ελαστικα πιστας, ειτε ειναι OEM εξοπλισμος ειτε οχι, το μονο που δεν βγαζει ειναι συμπερασμα για το ποιο ειναι καλυτερο ή ταχυτερο.

                    Συμφωνώ, αλλά δεν εννοούσα αυτό. Εννοώ τι προσπαθούμε γενικώς να αποδείξουμε. Βάσει ποιων αντικειμενικών κριτηρίων θα μπορέσουν οι υποστηρικτές (με την καλή έννοια) του ενός να πείσουν τους υποστηρικτές του άλλου για το ποιο είναι το καλύτερο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      virss last edited by

                      Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                      Πάντως, όσο αξιόλογο και αν είναι το RS4, χρειάζεται κατά τη γνώμη μου ολική αναθεώρηση τυπολογίας αρχιτεκτονικής. Τα χουμε ξαναπεί: να τραβηχτεί ο κινητήρας πίσω από τον εμπρός άξονα.

                      Έτσι είναι...η υπάρχουσα πλατφόρμα Β6/Β7 όπως και να το κάνουμε δύσκολα μπορεί να συναγωνιστεί την Ε46, πόσο μάλλον τον αντικαταστάτη της. Το 40:60 Torsen κάτι φαίνεται να κάνει αλλά και πάλι χρειάζεται καινούρια πλατφόρμα (και επειδή η Audi δεν θα το γυρίσει τελικά σε πίσω κίνηση, θα χρειαστεί και αρκετή δουλειά ακόμη).

                      Η σύγκριση με M3 CSL πάντως είναι εντελώς άκυρη... Για τα semislick λάστιχα, έιχα διαβάσει κάπου (RS6.com..?) οτι αν το RS4 είχε κανονικά λάστιχα θα έκανε γύρω στα 10-12sec παραπάνω (κατ'εκτίμηση).

                      Για τον κόφτη του RS4 στα 250 πολύ χλωμό...εδώ το Β6 S4 είχε τυπικά μεν κόφτη στα 250, πρακτικά δε...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Αυτό που θέλει να πει ο Opterios (και είναι πολύ σωστό κατά την ταπεινή μου γνώμη) είναι ότι αν σου προτιμάς τη Μ3 για τους χ,ψ λόγους, τότε δε θα κοιτάξεις το RS4 ακόμα κι αν είναι 1 λεπτό ταχύτερο μέσα στο Ring. Και το ανάποδο βέβαια. Θες τη Μ3 επειδή σου αρέσει η πλαγιολίσθηση και η επικοινωνία αυτοκινήτου-μηχανής; Τότε το RS4 δεν έχει τίποτα να σου πει κι ας είναι όσο ταχύτερο θέλει. Απλό δεν είναι;

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kid last edited by

                          Ο χρήστης RS4 Press Kit έγραψε:
                          The RS 4 is fitted as standard with 18-inch wheels and 255/40 R18 size tyres.
                          19-inch wheels are optionally available. For the RS 4 the Audi designers produced a range of light and attractive cast aluminium wheels of five-spoke design. A special manufacturing method means the wheels are stronger, thinner and lighter. The tyres are size 255/35 19. The 19-inch wheels can also be optionally fitted with Pirelli P Zero Corsa sports tyres, which are specially designed for the RS 4 for race track use.

                          Άρα αυτά είναι τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης αν το ζητήσει ο αγοραστής.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Δεν κάθεσαι να διαβάσεις για την εξεταστική, αντί να ψάχνεις στο διαδίκτυο τι ελαστικά φοράει το RS4; Άντε, γιατί ξυπνάει το δασκαλίστικο μέσα μου

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kid last edited by

                              Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                              Δεν κάθεσαι να διαβάσεις για την εξεταστική, αντί να ψάχνεις στο διαδίκτυο τι ελαστικά φοράει το RS4; Άντε, γιατί ξυπνάει το δασκαλίστικο μέσα μου

                              Μα δεν έψαξα καν, απλά πήγα στην αντίστοιχη σελίδα του Press Kit (απ'έξω το 'χω μάθει)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                technik last edited by

                                Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                Δεν κάθεσαι να διαβάσεις για την εξεταστική, αντί να ψάχνεις στο διαδίκτυο τι ελαστικά φοράει το RS4; Άντε, γιατί ξυπνάει το δασκαλίστικο μέσα μου

                                Μα δεν έψαξα καν, απλά πήγα στην αντίστοιχη σελίδα του Press Kit (απ'έξω το 'χω μάθει)

                                Μπράβο παιδί μου, χαίρομαι για 'σένα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kid last edited by

                                  Ο χρήστης technik έγραψε:

                                  Δεν κάθεσαι να διαβάσεις για την εξεταστική, αντί να ψάχνεις στο διαδίκτυο τι ελαστικά φοράει το RS4; Άντε, γιατί ξυπνάει το δασκαλίστικο μέσα μου

                                  Μα δεν έψαξα καν, απλά πήγα στην αντίστοιχη σελίδα του Press Kit (απ'έξω το 'χω μάθει)

                                  Μπράβο παιδί μου, χαίρομαι για 'σένα!

                                  Τουλάχιστον όταν χρησιμοποιείς τις ατάκες μου να βάζεις το 'Kid©'.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Τουλάχιστον, μπορείς να επιλέξεις ποιο είναι το αγαπημένο σου αυτοκίνητο. Το RS4, άσπρη Elise ή 997 Carrera S; Πάρε μια απόφαση βρε παιδί μου για να ξέρουμε τι δώρο θα σου κάνουμε (group buy) όταν με το καλό πάρεις το δίπλωμα !

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kid last edited by

                                      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                      Τουλάχιστον, μπορείς να επιλέξεις ποιο είναι το αγαπημένο σου αυτοκίνητο. Το RS4, άσπρη Elise ή 997 Carrera S; Πάρε μια απόφαση βρε παιδί μου για να ξέρουμε τι δώρο θα σου κάνουμε (group buy) όταν με το καλό πάρεις το δίπλωμα !

                                      Ένα Fiesta S για δώρο μου αρκεί.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        technik last edited by

                                        Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                        Τουλάχιστον, μπορείς να επιλέξεις ποιο είναι το αγαπημένο σου αυτοκίνητο. Το RS4, άσπρη Elise ή 997 Carrera S; Πάρε μια απόφαση βρε παιδί μου για να ξέρουμε τι δώρο θα σου κάνουμε (group buy) όταν με το καλό πάρεις το δίπλωμα !

                                        Ένα** Fiesta S** για δώρο μου αρκεί.

                                         έφτασεεε...!   
                                        

                                        Avatar: Carrera or Cayman ;;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pad last edited by

                                          Eλληνικο 'ΕVO'......................(μεταφραση απο το αγγλικο )
                                          Μ3 vs RS4 vs C55 AMG.............

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            popol-ros last edited by

                                            να πουμε και μπραβο στο ελληνικο (μην χεσω) EVO που καθετε και μας κανει τις μεταφρασεις?????

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 19 / 30
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr