-
Γιατι να αγορασει κανεις μια Ligier?
Ποιος ο λογος να αγορασεις ενα αυτοκινητο 5,4(!!!!!!) ιππων, με μολις 40χαω τελικη και τιμη 3.500.000δρχ? Εγω παντως δεν βρισκω κανενα! -
Γιατι να αγορασει κανεις μια Ligier?
Ποιος ο λογος να αγορασεις ενα αυτοκινητο 5,4(!!!!!!) ιππων, με μολις 40χαω τελικη και τιμη 3.500.000δρχ? Εγω παντως δεν βρισκω κανενα! -
Γιατι να αγορασει κανεις μια Ligier?
Ποιος ο λογος να αγορασεις ενα αυτοκινητο 5,4(!!!!!!) ιππων, με μολις 40χαω τελικη και τιμη 3.500.000δρχ? Εγω παντως δεν βρισκω κανενα! -
Ο χρήστης Yannis-ChalkiRacingClub έγραψε:
Γιατι να αγορασει κανεις μια Ligier?
Ποιος ο λογος να αγορασεις ενα αυτοκινητο 5,4(!!!!!!) ιππων, με μολις 40χαω τελικη και τιμη 3.500.000δρχ? Εγω παντως δεν βρισκω κανενα!ειναι και αυτος ενας τροπος να σε προσεξουν..........εστω και γελωντας
-
Κάποιες απαντήσεις στο ερώτημά σου μπορείς να βρεις στο τεύχος 376 των 4Τ, όπου υπάρχει δοκιμή των Ligier Nova & Be up.
To Νova με τους 5,4 ίππους, σύμφωνα με το περιοδικό, θεωρείται μοτοποδήλατο το οποίο σημαίνει ότι: α) δεν αποτελεί τεκμήριο, β) κυκλοφορεί στον δακτύλιο και γ) μπορεί να οδηγηθεί από νέους 16 ετών με το ανάλογο δίπλωμα. Αυτά τα χαρακτηριστικά / προνόμια μπορούν να εκτιμηθούν από μια κατηγορία αγοραστών.
Το περιοδικό αναφέρει ότι το target group είναι περιορισμένο και περιλαμβάνει «ευκατάστατους νέους και τους γονείς τους (με δεδομένο το φόβο για τα δίκυκλα υπάρχει πάντα το περιθώριο για θυσίες), στελέχη επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες με καθημερινές ανάγκες μετακίνησης μέσα στην πόλη, γραφεία ενοικιάσεων, σχολές εκπαίδευσης κτλ.».
Σε μια λεζάντα υπάρχει το εξής σχόλιο για το Ligier Nova: «...είναι το απόλυτο μέσο για πυκνοκατοικημένες περιοχές, όπου το μέγεθός του και η απαράμιλλη ευκινησία του το καθιστούν ιδανικό».
Ένα άλλο πλεονέκτημα και συνεπώς λόγος αγοράς του Nova, πάντα σύμφωνα με τους 4Τ, είναι ότι το CVT κιβώτιο είναι απλούστατο σε λειτουργία και συνεπώς θα εκτιμηθεί από όσους, -ες θέτουν την ευκολία χρήσης ως σημαντικό παράγοντα. Επιπλέον, το περιοδικό αναφέρει την πολύ μικρή κατανάλωση ως ένα ακόμη πλεονέκτημα και λόγο αγοράς του αυτοκινήτου, όπως επίσης τον χώρο αποσκευών ο οποίος με αναδιπλωμένο το πίσω κάθισμα φτάνει τα 800 λίτρα.
Θα προσθέσω ως ένα λόγο αγοράς του αυτοκινήτου το ιστορικό όνομα της εταιρίας και το κατασκευασμένο από αλουμίνιο χωροδικτύωμα το οποίο ελκύει λάτρεις της σύγχρονης τεχνολογίας σε μικρά αυτοκίνητα.
Η δοκιμή των 4Τ αναφέρει ένα σωρό μειονεκτήματα του αυτοκινήτου, όμως αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν λόγοι για να το αγοράσει κανείς.
Σίγουρα είναι ένα αυτοκίνητο με περιορισμένο κοινό, όμως από τα παραπάνω καταλαβαίνει κανείς ότι καλύπτει συγκεκριμένες μεταφορικές και οδηγικές ανάγκες, έστω και μιας μικρής μερίδας αγοραστών. Οι οποίοι αγοραστές βέβαια έχουν πολλές εναλλακτικές προτάσεις, όμως αυτό δε συμβαίνει με όλα τα αυτοκίνητα;
Στο κάτω κάτω, δεν δείχνει και δεν είναι περισσότερο εκτός τόπου και χρόνου από ένα πανάκριβο υπεραυτοκίνητο.
Jacob
-
Ο χρήστης Yannis-ChalkiRacingClub έγραψε:
Γιατι να αγορασει κανεις μια Ligier?Σου περισσεύουν λεφτά, όχι όμως χώρος, και δεν σου αρέσουν οι 'Μερσεντέ' (λέγε με Σμάρτ), ή δεν σου περισσεύουν δα και τοοοοοοοοσα για να πάρεις 2 Σμαρτ για να κάνεις τη δουλειά σου στο δακτύλιο.
Επίσης πιθανώς να μην σου περισσεύουν χρόνια και να είσαι 16 ετών, ή να θέλεις να το πάρεις μπλε και να βάλεις αυτοκόλλητα ΓΚΟΥΛΟΥΑΖ ΜΠΛΟΝΤ και να νιώσεις πως έχεις 100πλάσια και βάλε ισχύ από την ονομαστική!!!
Αν η τιμή του πάντως ήταν χαμηλότερη - λογικότερη θα το έπαιρνα ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ και θα έπινα νερό στο όνομα του κατασκευαστή...
Γνώμη μου; Αντί να πάρεις 2 μεσαία αυτοκίνητα παίρνεις 1 καλύτερο που το ονειρεύεσαι ΜΟΝΟ για ταξίδια και εκδρομές, και ένα Λιζιέ για το κέντρο. ΕΙΔΙΚΑ με τα νέα τεκμήρια τα επιπλέον (- παράλογα) χρήματα της αγοράς του θα τα γλιτώσεις σε φόρους, βενζίνη, πιθανώς ασφάλιστρα ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ!!!!
Τελικά είναι λιγότερο παράλογο από όσο ακούγεται...
-
Μήπως ξέρεις κανείς ποια είναι η τιμή του Ligier στη Γαλλία; Γιατί εδώ νομίζω ότι αν και θέλει άδεια μοτοποδηλάτου επιβαρύνεται με δασμούς ως ΙΧ συμβατικής τεχνολογίας.
-
Βεβαια έχεις ανύπαρκτη παθητική ασφάλεια και πολλούς μα πάρα πολλούς τριγμούς. Ένα Ligier είχε ένα παιδί που με φιλοξενούσε στο Στρασβουργο αντί για μοτοποδήλατο και τα πάντα έτριζαν βέβαια ήταν μεταχειρισμένο και δεν είχε και την καλύτερη δυνατή συντήρηση αλλά τα πάντα έτριζαν. Τουλαχίστον δεν βρεχόσουνα και δεν πάγωνες ( -4 και υγρασία να σου τρυπάει τα κόκαλλα δεν λέει με τίποτα να είσαι πάνω σε μηχανάκι χωρίς στολή).Επίσης ο κινητήρας θορυβούσε πολύ μα πάρα πολύ. Γενικά όλα είναι στον υπερθετικό σε αυτό το αμαξάκι Για τιμή δεν ξέρω αλλά είμαι σίγουρος οτι ήταν πολύ φτηνό αφού δεν πρέπει να επιβαρύνονταν με δασμούς ΙΧ αλλά ακόμα και έτσι δεν βλέπεις πολλά από δαύτα ακόμα και στην Γαλλία.έχω δεί πάντως ένα λαχανί φτιγμένο με μπουριά αεροτομές χαμηλωμένο...μιλάμε το πιο γελοιο αυτοκίντο που έχω δεί
-
Καμιά φωτογραφία υπάρχει;
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Γιατι να αγορασει κανεις μια Ligier?
Γνώμη μου; Αντί να πάρεις 2 μεσαία αυτοκίνητα παίρνεις 1 καλύτερο που το ονειρεύεσαι ΜΟΝΟ για ταξίδια και εκδρομές, και ένα Λιζιέ για το κέντρο. ΕΙΔΙΚΑ με τα νέα τεκμήρια τα επιπλέον (- παράλογα) χρήματα της αγοράς του θα τα γλιτώσεις σε φόρους, βενζίνη, πιθανώς ασφάλιστρα ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ!!!!
Τελικά είναι λιγότερο παράλογο από όσο ακούγεται...
Έχει παράλογη τιμή...μπορείς να πάρεις 2 sciecento...
Oσο για φωτό.....
-
'Αλλη μία φωτό!
Για περισσότερες: http://www.ligier-automobiles.com/
-
Από το φτιαγμένο δεν εχω αλλα ήταν παρομοιο με το κοκκινο της φωτογραφιας του George tabs.
-
Ο χρήστης Yannis-ChalkiRacingClub έγραψε:
Γιατι να αγορασει κανεις μια Ligier?
Ποιος ο λογος να αγορασεις ενα αυτοκινητο 5,4(!!!!!!) ιππων, με μολις 40χαω τελικη και τιμη 3.500.000δρχ? Εγω παντως δεν βρισκω κανενα!den 8a to agoraza
-
Το κίτρινο έχει το μεγάλο μειονέκτημα της μηδενικής προστασίας από τα στοιχεία της φύσης (αλλά κι από τυχόν σκυλιά που μπορεί να σε πάρουν στο κατόπι).
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Το κίτρινο έχει το μεγάλο μειονέκτημα της μηδενικής προστασίας από τα στοιχεία της φύσης (αλλά κι από τυχόν σκυλιά που μπορεί να σε πάρουν στο κατόπι).Χε Χε Χε. Θυμάμαι όταν πήγαινα 'ποδηλατικό', πως όταν μας κυνηγούσε σκύλος, βγάζαμε την τρόμπα και τη χρησιμοποιούσαμε σαν γκλομπ. Το καλύτερο μέσο άμυνας... Το κυνήγι σταματούσε αμέσως χωρίς να χρειαστεί καν, να τη χρησιμοποιήσεις
Πάντως πιστευώ, πως ο Jacob εξήγησε πλήρως του λόγους για τους οποίους η αγορά ενός Ligier μπορεί να θεωρηθεί λογική.... -
Όντως, η εξήγηση που έδωσε ήταν επαρκέστατη και σωστή.
-
Τα εύσημα στους 4Τ, παιδιά, από όπου άντλησα τα περισσότερα στοιχεία.
Jacob
Γιατί να αγοράσω LIGIER?