Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανανεωμένο Fiat Punto
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Ανανεωμένο Fiat Punto
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 11
    • 12
    • 1 / 12
    Μελλοντικά Μοντέλα
    46
    221
    1043
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pavlos23 last edited by

      ]http://www.italiaspeed.com/news_2002_142_02.jpg

      http://www.startdomein.com/autoscoops/i ... sloten.jpg
      Εδώ είναι το ανανεωμένο Punto με τον αντικαταστάτη των Seicento και Panda

      http://www.startdomein.com/autoscoops/i ... lift-2.jpg

      ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ URL?
      ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥΣ MODERATORS ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΣΒΥΝΟΥΝ?
      ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pavlos23 last edited by

        ]http://www.italiaspeed.com/news_2002_142_02.jpg

        http://www.startdomein.com/autoscoops/i ... sloten.jpg
        Εδώ είναι το ανανεωμένο Punto με τον αντικαταστάτη των Seicento και Panda

        http://www.startdomein.com/autoscoops/i ... lift-2.jpg

        ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ URL?
        ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥΣ MODERATORS ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΣΒΥΝΟΥΝ?
        ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pavlos23 last edited by

          ]http://www.italiaspeed.com/news_2002_142_02.jpg

          http://www.startdomein.com/autoscoops/i ... sloten.jpg
          Εδώ είναι το ανανεωμένο Punto με τον αντικαταστάτη των Seicento και Panda

          http://www.startdomein.com/autoscoops/i ... lift-2.jpg

          ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ URL?
          ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥΣ MODERATORS ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΣΒΥΝΟΥΝ?
          ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • J
            jimded last edited by

            πολυ μικρης εκτασης ανανεωση ομως παραμενει φρεσκο ναι ομορφο,(φαινεται πως εχουν παρει λιγα στοιχεια απο το stilo) ,μακαρι να εχουν βελτιωσει και λιγο την ποιοτητα αν και δε το βλεπω

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              pavlos23 last edited by

              H Fiat δε μας έχει συνηθίσει έτσι και αλλιώς σε εκτεταμένα facelift οπότε και το Punto δεν αποτελεί εξαίρεση. Όντως η μεγαλύτερη βελτίωση θα ήταν η αναβάθμιση ποιοτικά και λιγάκι εργονομικά του εσωτερικού αλλά με τη κρίση που περνάει η fiat δύσκολο μου φαίνεται.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                spiros last edited by

                εγω θα ελεγα οτι αν δεν ηταν το καημενο το Πουντο που πουλαει σαν τρελο, θα ειχε κλεισει η Φιατ προ καιρου!!!

                επιβαλλεται λοιπον να το προσεξουν περισσοτερο στα θεματα που υστερει, διοτι αν ξεπραστει απο τον ανταγωνισμο, τι θα πουλανε μετα???

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kirimis last edited by

                  Χμμ looks nice... και ως κατοχος του ενος Punto MK2 @99 εχω να πω, πως ακομα και τα Punto που πουλανε τωρα, εχουνε καποιες ποιοτικες βελτιωσεις στο εσωτερικο σε σχεση με το δικο μου!

                  Εγω αυτο που θα ηθελα να βελτιωσουν παντως στο facelift του Punto, ειναι η ηχομονωση και μια αλλαγη των ελατηριων με normal προοδευτικα για να μην κοπαναει μεσα στην πολη.

                  Παντως τα δικα μου τα ελατηρια θα τα αλλαξω με μαλακοτερα γιατι...

                  Ααα και επισης ελπιζω να δω και τιποτα καινουργιους κινητηρες απο την GM σε 1400 και 1600...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    logikos last edited by

                    Ο χρήστης kirimis έγραψε:
                    Ααα και επισης ελπιζω να δω και τιποτα καινουργιους κινητηρες απο την GM σε 1400 και 1600...

                    Κάπου διάβασα (δε θυμάμαι πού ακριβώς) ότι η Fiat θα κατασκευάσει κινητήρα 1.4 λίτρων. Προφανώς δε θα χρησιμοποιηθεί στο ανανεωμένο Punto, αλλά στην επόμενη 'γενιά' του συγκεκριμένου μοντέλου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • J
                      jimded last edited by

                      Σιγα μη τον βαλουν,παντως καλος για 1200αρις ο υπαρχον αλλα τα χρεη του 1400 που πρεπει να τελει ειναι δυσκολο εργο και δικαιολογημενα μενει πισω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        pavlos23 last edited by

                        Ένας 1.4lt κινητήρας είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ γιατί μπορεί με το Punto να τα βγάζει πέρα ο 16v 1.2 αλλά στο Stilo είναι μια σκέτη αποτυχία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • J
                          jimded last edited by

                          Στο stilo ειδικα πιο καλα θα δουλευε ο παλιος 12βαλβιδος 1400αρις με τα 80 αλογα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • N
                            nick last edited by

                            Ο χρήστης logikos έγραψε:

                            Ααα και επισης ελπιζω να δω και τιποτα καινουργιους κινητηρες απο την GM σε 1400 και 1600...

                            Κάπου διάβασα (δε θυμάμαι πού ακριβώς) ότι η Fiat θα κατασκευάσει κινητήρα 1.4 λίτρων. Προφανώς δε θα χρησιμοποιηθεί στο ανανεωμένο Punto, αλλά στην επόμενη 'γενιά' του συγκεκριμένου μοντέλου.

                            Δηλαδή ζήσε Μαϊ μου να φας......... είναι λογικό η FIAT να είναι στο χείλος του γκρεμού

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              skullone last edited by

                              Σαν το Daewoo Kalos είναι από μπροστά (η αρχική καλλιτεχνική απεικόνιση). Από πότε άρχισε η FIAT να αντιγράφει τους Κορεάτες (οι οποίοι δεν είχαν ΠΟΤΕ ΚΑΜΙΑ σχέση με την καλαισθησία);

                              Είπαμε face LIFT, ΟΧΙ face DROP!!!

                              Και η προσπάθεια ταιριάσματος της μάσκας του 5θυρου Stilo με τον προφυλακτήρα του 3θυρου στο Punto είναι επιεικώς αποτυχημένη. Ένας 1400άρης 16βάλβιδος κινητήρας με 100 ίππους είναι εκ των ων ουκ άνευ, ο δε 1600άρης του Stilo πρέπει να πάρει 10 ίππους παραπάνω τουλάχιστον, ενώ το 5άρι σανζμάν που τον συνοδεύει πρέπει να πάρει πόδι πάραυτα για να μπει το 6άρι. Επίσης, το μπροστινό σύστημα του Punto χρήζει νέας μελέτης, γιατί σε βελτιωμένα Sporting, αλλά και στο HGT δεν τα βγάζει πέρα. Ακόμη, το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης DualDrive πρέπει να αποκτήσει άλλες ρυθμίσεις. Είναι υπερβολικά ελαφρύ και αποκομμένο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kirimis last edited by

                                Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                Σαν το Daewoo Kalos είναι από μπροστά (η αρχική καλλιτεχνική απεικόνιση). Από πότε άρχισε η FIAT να αντιγράφει τους Κορεάτες (οι οποίοι δεν είχαν ΠΟΤΕ ΚΑΜΙΑ σχέση με την καλαισθησία);

                                Είπαμε face LIFT, ΟΧΙ face DROP!!!

                                Και η προσπάθεια ταιριάσματος της μάσκας του 5θυρου Stilo με τον προφυλακτήρα του 3θυρου στο Punto είναι επιεικώς αποτυχημένη. Ένας 1400άρης 16βάλβιδος κινητήρας με 100 ίππους είναι εκ των ων ουκ άνευ, ο δε 1600άρης του Stilo πρέπει να πάρει 10 ίππους παραπάνω τουλάχιστον, ενώ το 5άρι σανζμάν που τον συνοδεύει πρέπει να πάρει πόδι πάραυτα για να μπει το 6άρι. Επίσης, το μπροστινό σύστημα του Punto χρήζει νέας μελέτης, γιατί σε βελτιωμένα Sporting, αλλά και στο HGT δεν τα βγάζει πέρα. Ακόμη, το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης DualDrive πρέπει να αποκτήσει άλλες ρυθμίσεις. Είναι υπερβολικά ελαφρύ και αποκομμένο.

                                Eλα, μηπως εισαι λιγακι υπερβολικος? Απο την μεσαια φωτο με το πορτοκαλι Πουντο ο προφυλακτηρας δειχνει ποιο ωραιος και δυναμικος, και η μασκα δειχνει σχετικα καλη... οπως ωραιες δειχνουν και ζαντες που προηλθαν απο το Στιλο. Βασικα αυτο που κατα την γνωμη μου χρειαζετε η μασκα ειναι χρωμιωμενες γριλλιες... ετσι για ενα ποιο κυριλλε look. Το μονο για το οποιο ισως εχω ενσταση, εναι η μεσαια κολονα που εχει αποκτησει μαυρο χρωμα... πρεπει να το δω απο κοντα για να κρινω καλυτερα.

                                Περι των κινητηρων, και κιβωτιου... χρειαζονται και τα 2 αλλαγη οπως εχει ηδη ειπωθει... του σημερινου πουντο του λειπε η ροπη ενος 1.4 οπως και μια καλυτερη κλιμακωση σχεσεων.

                                Αυτο για το μπροστινο συστημα δεν το πολυκαταλαβα παντως... σιγουρα δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα ας μην ξεχναμε πως ειναι ενα αμαξι πολης και επαρχιακων διαδρομων παρα αμαξι για ραλλυ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  pininfarina last edited by

                                  Παιδια το Punto παραμενει μια απο τις μεγαλυτερες σχεδιαστικες επιτυχιες ολων των εποχων. Αλλα μαλλον η τωρινη μασκα φαινεται σαν αντικαταστατης της καινουριας παρα το αντιθετο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • S
                                    skullone last edited by

                                    Για το μπροστινό σύστημα του Punto εμμένω στις απόψεις μου. Είναι ανεπαρκές για την έκδοση HGT και μπροστά σ'αυτό των Clio δεν πιάνει χαρτωσιά. Η νέα μάσκα είναι απαράδεκτη - και είμαι πολύ επιεικής στο χαρακτηρισμό μου. Ο νέος μπροστινός προφυλακτήρας απλά είναι μεταφορά αυτουνού από το 3πορτο Stilo. Η δε μεσαία κολώνα μάλλον βάφτηκε μαύρη (κακώς κατά τη γνώμη μου) για να δώσει την εντύπωση ότι τα πλαϊνά παράθυρα είναι μεγαλύτερα και ενιαία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • G
                                      gtz last edited by

                                      Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
                                      Παιδια το Punto παραμενει μια απο τις μεγαλυτερες σχεδιαστικες επιτυχιες ολων των εποχων. Αλλα μαλλον η τωρινη μασκα φαινεται σαν αντικαταστατης της καινουριας παρα το αντιθετο.

                                      Πες τα χρυσόστομε...
                                      Το σημερινό face lift δείχνει τουλάχιστον παλιομοδίτικο και θυμίζει τις πλαστικούρες που πρόσθετε η DACIA στο έρμο το Ρενώ 12 για να το κάνει να δείχνει σύγχρονο και τα αντίστοιχα που έκανε η Φίατ στο 127 στο τέλος της καριέρας του.
                                      Ετσι και σήμερα η Φίατ κατάφερε το λιτό,απέριττο,διακριτικό και όμορφο σχεδιασμό του μπροστινού μέρους του Punto να το κάνει...τουλάχιστον καρνάβαλο!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        rgbeft last edited by

                                        re pedia xalarwste ligo... den eine kai toso asximo pia to facelift....
                                        kai epilpleon hremia... as bgei prwta na to doume apo konta kai meta krinoume toso aysthra...
                                        otan eixa dei to meganeII se photos eipa ti ektrwma eine ayto!!!
                                        otan to eida sto dromo eipa: POIO EINAI AYTO TO TOYTOY??? TO 8ELW!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • S
                                          skullone last edited by

                                          Αυτή η μουσούδα που του βάλανε για μάσκα βρε παιδιά... Σαν του Doblo μοιάζει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dimitris-christoforidis last edited by

                                            ΟΧΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.ΜΕ ΣΚΟΤΩΣΑΤΕ.

                                            ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΚΛΕΙΣΑ ΤΟ HGT.

                                            ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΟ ΤΩΡΙΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ
                                            ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ
                                            ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.

                                            ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΠΕΙΣΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ
                                            ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΑΣΧΗΜΑ
                                            ΠΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΘΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ
                                            ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.

                                            ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ
                                            ΦΙΑΤ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΝΕΩΘΕΙ
                                            ΠΡΙΝ ΤΟ 2004.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 1 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr