Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda 3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda 3
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 5 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    196
    2831
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      corsair last edited by

      εχω δει και το 3αρι και το νεο Focus και θα ελεγα χωρις δευτερη σκεψη το 3αρι. Ποιο ποιοτικα υλικα στο εσωτερικο, ποιο ομορφο εσωτερικο... αυτα σε γενικες γραμμες σε σχεση με το Focus. Οσον αφορα τα πλαστικα, ναι μεν ειναι σκληρα... σε καμια περιπτωση δεν σημαινει ομως πως θα τριζουν. Εγω εχω στην οικογενεια μου 2 παραδειγματα τρανταχτα... ενα με σκληρα πλαστικα που εδω και χρονια δεν εχουν κανει κιχ.... και ενα νεο καρο με σουπερ μαλακα πλαστικα παντου (απο πανω ως κατω κατω) και τριζουν ολες μα ολες οι ενωσεις τους... Οποτε αυτος περι μαλακων και σκληρων θα το χαρακτηριζα ως μυθο και τιποτα αλλο....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        enginekiller last edited by

        Πιστευω πως περισσοτερο εχει να κανει με τη συναρμογη των υλικων κυριως. Πχ αν δειτε τις πορτες του corolla και του 3 το πλαστικο απο μεσα εφαπτεται μ την πορτα εχωντας αναμεσα ενα μαλακο υλικο σα σκληρο σφουγγαρι που κανει ολη τη δουλεια. Αντιθετα πχ στο focus το πλαστικο της πορτας με το μεταλλο εχουν αναμεσα κενο και κουνιουνται κιολας τα πλαστικα. Πραομοιο παραδειγμα το primera προ facelift. Γενικα αυτα τα υλικα στις ενωσεις ειναι που κανουν περισσοτερο τη δουλεια. Με προβληματιζει στο 3 pvw me to idio μεταξονιο του focus και μεγαλυτερο εξωτερικο μηκος καταφεραν το h/b να εχει 80 λιτρα μικροτερο πορτ-παγκαζ! Καμια 30αρια παραπανω να ειχε τουλαχιστον το εκλεινα αυριο αλλα χρειαζομαι το χωρο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • B
          bugsbunny last edited by

          Από ότι είδα η έκδοση Touring Clima διαφέρει από την Touring Clima DSC S/R κατά 2.000

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • E
            enginekiller last edited by

            Δυστυχως το πορτ-παγκαζ του δεν ειναι ουτε τετραγωνο ουτε βολικο. Ειναι και μικρο χαλια μαυρα δηλαδη. Εδω στo corolla εχω 310 και ειναι 30 εκταοστα μικροτερο και αν και ειναι πιο τετραγωνο κτλ δεν ειναι πολυς χωρος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bugsbunny last edited by

              Φίλε enginekiller, χωρίς να θέλω να σε μπερδέψω αλλά επειδή καταλαβαίνω ότι θα ήθελες ένα αυτοκίνητο σχετικά μικρών εξωτερικών διαστάσεων αλλά ευρύχωρο και βέβαια μεγάλο (κατά το δυνατόν) πορτ-παγκάζ, θα μπορούσες ίσως να κοιτάξεις την Mercedes A150 (η τιμή καταλόγου της είναι 18.800

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                enginekiller last edited by

                Ψαχνω για μικρομεσαιο ωστε να εχω χωρους και στην καμπινα. Αλλο μεταξονιο 2570 κι αλλο 2640. Merc δεν εχω κοιταξει γιατι δε μου αρεσει γενικοτερα δεν νομιζω οτι εχει καλυτερη οδικη συμπεριφορα απο focus και 3 ασε που φανταζομαι οτι μολις βαλω λιγο παραπανω εξοπλισμο θα εκτοξευτει η τιμη. Ευχαριστω παντως για την προταση

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bugsbunny last edited by

                  Ψάχνοντας τα μικρομεσσαία βάσει των τεχνικών χαρακτηριστικών...:

                  • Η Corolla HB έχει πορτ-παγκάζ 310 λίτρα... μάλλον μικρό (εκτός αν έχει καλύτερο 'σχήμα' από το 3...)

                  • Το Civic HB έχει μια χαρά μεταξόνιο 2.680mm και 370 λίτρα για αποσκευές, όμως σύντομα θα αντικατασταθεί... (αν περιμένεις, αναμένεται έκπηξη με το νέο Civic!), αλλά και το παλιό θα το δίνουν σε καλή τιμή...

                  • Το Astra HB έχει 380 λίτρα πορτ-παγκάζ, μεταξόνιο στα 2614mm, καλό εξωτερικό μήκος 4.290mm και έχει έκπτωση (αν δεν κάνω λάθος 1350

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    enginekiller last edited by

                    Οντως το corolla μου εχει 310 λιτρα αλλα ειναι 'τετραγωνο' απο του 3. Civic ειναι οντως μοντελο πολλων ετων, υπο αλλαγη κιολας και δεν μπορω να περιμενω ενα χρονο και για το καινουργιο. Η οδικη συμεριφορα του astra δε μου πολυ αρεσε σε σχεση με του focus η του 3 και ο κινητηρας του στα 1.6 με χαλασε πολυ καθοτι ειναι απο τους πιο αδυναμους κιολας. Δεν παω για 1.8 και δεν ειναι θεμα τιμης. Εγω δει επισης golf και Megane και τα εχω αποριψει και αυτα. Εχω μεινει αναμεσα σε focus και 3 sedan και απλως πρεπει να αποδεχτω τη μειομενη ποιοτητα συναρμογης του εσωτερικου του focus και την μειωμενη αξιοπιστια του σε σχεση με το 3 ή να αποδεχτω το οτι το sedan δεν εχει πισω υαλοκαθαριστηρα και ειναι μεγαλο για να βρισκεις θεση να παρακαρεις. ΑΝαφερω αυτα γιατι ειναι οι μονοι βασικοι μου ενδοιασμοι και ισως θεωρουνται λεπτομεριες αλλα γιατι να μην κοιταω λεπτομεριες;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bugsbunny last edited by

                      Φίλε enginekiller, επειδή βλέπω ότι δίνεις σημασία στη λεπτομέρεια σου πρότεινα τη Merc... Θα σου έλεγα να τη ξαναδεις, για λόγους ποιότητας... τζάμπα είναι το test drive...

                      Το νέο Civic μπορεί να έρθει σε λιγότερο από χρόνο στην Ελλάδα, *ακούγεται ανεπίσημα κάτι για αρχές νέου έτους * αλλά δεν είναι κανείς βέβαιος...

                      Από την άλλη το 3 sedan έχει πιο αρμονικό αμάξωμα από το Focus και αν του βάλεις αισθητήρες παρκαρίσματος θα βοηθάει λιγάκι στο πάρκινγκ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        enginekiller last edited by

                        Και να ερθει αρχες χρονου μεχρι να το παρουν να δουμε τιποτα προβληματα κτλ θα παει πασχα ποτε σχεδον χρονος και εγω θελω μεσα στο καλοκαιρι να παραγγειλω. Για Merc θα το κοιταξω ισως αλλα δεν βλεπω πως μπορει να ανταγωνιστει τα αλλα σε χωρο καμπινας και σε οδικη συμπεριφορα. Για τον ογκο του 3 δεν ειναι οτι θα δυσκολευομαι να παρακαρω αλλα οτι δε θα βρισκω ευκολα θεση για αυτο ειδικα εδω που μενω δυσκολα βρισκω για το corolla. Αισθητηρες παιζουν οπωσδηποτε παντως ειδικα για την αρχη αλλωστε τους απαιτεις για δωρο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bugsbunny last edited by

                          Σωστότατος!

                          Όσο για την Μerc, αν σε ενδιαφέρει βρήκα ένα test σε 'ηλεκτρονική μορφή' από το autotriti:

                          Εισαγωγή:
                          http://www.autotriti.gr/autotriti/_maga ... 798&admin=

                          Οδική συμπεριφορά:
                          http://www.autotriti.gr/autotriti/_maga ... 529&admin=

                          Εσωτερικό - Χώροι:
                          http://www.autotriti.gr/autotriti/_maga ... 530&admin=

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • E
                            enginekiller last edited by

                            Ευχαριστω για τις δοκιμες που βρηκες. γενικα δεν ειχα κοιταξει ποτε την a-class μετα το απογοτοητευτικο προηγουμενο μοντελο. Ενα πραγμα που φοβαμαι για τις merc ειναι η πτωση της αξιοποιστιας τους που εχουμε διαβασει καποια προβληματα μερικων εδω καθως και οι μετρησεις της ADAC. Δε με τραβαει κι πολυ εμφανισιακα βεβαια μονο νεανικη δε φαινεται. Θα το κοιταξω καλυτερα ομως

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • B
                              bugsbunny last edited by

                              Χαρά μου, αν μπορώ να βοηθήσω!
                              Σχετικά με το προηγούμενο μοντέλο της Α η διαφορά είναι χαόδης, από ότι λέγεται. Αν θέλεις τέσταρε το (τζάμπα!!!) και βλέπεις από πρώτο χέρι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                seaman72 last edited by

                                Στα test drive της mazda χρησιμοποιούν μοντέλα παραγωγής μέχρι 8/2005 (με κόκκινα φώτα πίσω) ενώ τα επόμενα μοντέλα έχουν μαύρα διαφανή φώτα. Όντως το 5πορτο (2004 μοντέλο) έχει ρηχό χώρο αποσκευών (300l) καθώς κάτω από το κάλυμα έχει και δεύτερο χώρο για τα μικροαντικείμενα, αλλά και για να είναι επίπεδος ο χώρος φόρτωσης όταν πέφτουν τα πίσω καθίσματα. Στα 2005 μοντέλα δεν υπάρχει το υποπάτωμα και ο χώρος αποσκευών είναι πιο βαθύς κατα 8 περίπου εκατοστά και πλήρως εκμεταλλεύσιμος (380 l χωρίς προεξοχές για αμορτισέρ κλπ.), βέβαια όταν πέφτουν τα πίσω καθίσματα ο χώρος φόρτωσης δεν είναι επίπεδος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  paparoupas last edited by

                                  Ποιά είναι η χώρα παραγωγής των hatchback?

                                  Επίσης παρατήρησα οτι στους πίνακες του αυτο-τρίτη έχει ταμπελάκι αλλαγή σε όλη την σειρά 3 οπότε μήπως θα γίνει κανά face-lift γι'αυτό τους έπιασε η εκπτωσο-μανία?

                                  Σε ένα μεγάλο συγκριτικό του AMS για μικρομεσαία (πριν 1-2 χρόνια) αλλά και στην αξιολόγηση του αυτο-τρίτη, το αμάξι τρώει τρελό θάψιμο, στην λίστα είναι από τα τελευταία... Επίσης και σε 4Τ λένε για τα σκληρά -οχι καλής ποιότητας πλαστικά και για θόρυβο κύλησης...

                                  Αντίθετα στο forum όλοι λένε καλά λόγια. Προσωπικά το μόνο που με ενοχλεί είναι το ελεινά μικρό πορτμπαγκαζ 300 λίτρα, το crash test 4* και ίσως ο θόρυβος, αν και δεν εχω ιδία άποψη. Την τιμή με την προσφορά -2.5κ δεν την θεωρώ καμιά καταπληκτική ευκαιρία, απλά το αμάξι έρχεται στην τιμή που εξαρχής θα πρεπε να πουλιέται....Δεδομένου μάλιστα οτι έχεις να επιλέξεις συγκεκριμένα χρώματα ταπετσαρίες, no-extras...Αν τώρα επίκειται και face-lift καλύτερα να το ξεχάσω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    popol-ros last edited by

                                    Ο χρήστης paparoupas έγραψε:
                                    Ποιά είναι η χώρα παραγωγής των hatchback?

                                    Επίσης παρατήρησα οτι στους πίνακες του αυτο-τρίτη έχει ταμπελάκι αλλαγή σε όλη την σειρά 3 οπότε μήπως θα γίνει κανά face-lift γι'αυτό τους έπιασε η εκπτωσο-μανία?

                                    Σε ένα μεγάλο συγκριτικό του AMS για μικρομεσαία (πριν 1-2 χρόνια) αλλά και στην αξιολόγηση του αυτο-τρίτη, το αμάξι τρώει τρελό θάψιμο, στην λίστα είναι από τα τελευταία... Επίσης και σε 4Τ λένε για τα σκληρά -οχι καλής ποιότητας πλαστικά και για θόρυβο κύλησης...

                                    Αντίθετα στο forum όλοι λένε καλά λόγια. Προσωπικά το μόνο που με ενοχλεί είναι το ελεινά μικρό πορτμπαγκαζ 300 λίτρα, το crash test 4* και ίσως ο θόρυβος, αν και δεν εχω ιδία άποψη. Την τιμή με την προσφορά -2.5κ δεν την θεωρώ καμιά καταπληκτική ευκαιρία, απλά το αμάξι έρχεται στην τιμή που εξαρχής θα πρεπε να πουλιέται....Δεδομένου μάλιστα οτι έχεις να επιλέξεις συγκεκριμένα χρώματα ταπετσαρίες, no-extras...Αν τώρα επίκειται και face-lift καλύτερα να το ξεχάσω.

                                    τι λενε ακριβως????? το εχω μεγαλη απορια??????

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      meco last edited by

                                      Χθες είχα την ευκαιρία να μπω και να περιεργαστώ αρκετά ένα 3 sedan.
                                      Όντως τα πλαστικά είναι σκληρά. Αυτο δεν με ενοχλεί προσωπικά. Το κακό είναι ότι είναι ακαλαίσθητα και ευτυχώς που είναι μαύρα και έτσι σώζεται λιγάκι η κατάσταση. Από εκεί και μετά έχουμε μία χωνευτή θέση οδήγησης στυλ Α3 που εμένα με ενθουσιάζει και ένα αμιγώς υδραυλικό τιμόνι το οποίο σημαίνει (όχι από μόνο του) ότι έχουμε να κάνουμε με το καλύτερο τιμόνι της μικρομεσαίας κατηγορίας.
                                      Αν θέλεις ένα καλό αυτοκίνητο (ήσυχο άνετο με χώρους) ναι το mazda δεν κάνει. Αν θέλεις ένα σπορ μικρομεσαίο τότε ναι πάρε το 3. Λογικά πρέπει να είναι ανώτερο ακόμα και από την 147, στην αίσθηση τουλάχιστον...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        popol-ros last edited by

                                        Ο χρήστης meco έγραψε:
                                        Χθες είχα την ευκαιρία να μπω και να περιεργαστώ αρκετά ένα 3 sedan.
                                        Όντως τα πλαστικά είναι σκληρά. Αυτο δεν με ενοχλεί προσωπικά. Το κακό είναι ότι είναι ακαλαίσθητα και ευτυχώς που είναι μαύρα και έτσι σώζεται λιγάκι η κατάσταση. Από εκεί και μετά έχουμε μία χωνευτή θέση οδήγησης στυλ Α3 που εμένα με ενθουσιάζει και ένα αμιγώς υδραυλικό τιμόνι το οποίο σημαίνει (όχι από μόνο του) ότι έχουμε να κάνουμε με το καλύτερο τιμόνι της μικρομεσαίας κατηγορίας.
                                        Αν θέλεις ένα καλό αυτοκίνητο (ήσυχο άνετο με χώρους) ναι το mazda δεν κάνει. Αν θέλεις ένα σπορ μικρομεσαίο τότε ναι πάρε το 3. Λογικά πρέπει να είναι ανώτερο ακόμα και από την 147, στην αίσθηση τουλάχιστον...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          cliodriver last edited by

                                          Ο χρήστης meco έγραψε:
                                          Χθες είχα την ευκαιρία να μπω και να περιεργαστώ αρκετά ένα 3 sedan.
                                          Όντως τα πλαστικά είναι σκληρά. Αυτο δεν με ενοχλεί προσωπικά. Το κακό είναι ότι είναι ακαλαίσθητα και ευτυχώς που είναι μαύρα και έτσι σώζεται λιγάκι η κατάσταση. Από εκεί και μετά έχουμε μία χωνευτή θέση οδήγησης στυλ Α3 που εμένα με ενθουσιάζει και ένα αμιγώς υδραυλικό τιμόνι το οποίο σημαίνει (όχι από μόνο του) ότι έχουμε να κάνουμε με το καλύτερο τιμόνι της μικρομεσαίας κατηγορίας.
                                          Αν θέλεις ένα καλό αυτοκίνητο (ήσυχο άνετο με χώρους) ναι το mazda δεν κάνει. Αν θέλεις ένα σπορ μικρομεσαίο τότε ναι πάρε το 3. Λογικά πρέπει να είναι ανώτερο ακόμα και από την 147, στην αίσθηση τουλάχιστον...

                                          Που είναι ένας αλφίστα να το διαβάσει αυτό;;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            panasonic last edited by

                                            δεν υπαρχει face lift για το 2006 τουλαχιστον
                                            μονο η εκδοση MPS οπως και στο 6 θα παρουσιαστει

                                            το αυτοκινητο ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ απο ολες τις αποψεις
                                            γκρινιες φυσικα θα υπαρχουν παντα απλα γιατι το τελειο δεν εχει κατασκευαστει ακομα...και ουτε προκειται.

                                            φυσικα γκρινιαζουν και οι μονιμως μεμψιμοιροι που σκοπιμα η οχι δηλητηριαζουν την ζωη τους αποθεωνοντας την ανθρωπινη ματαιοδοξια

                                            περαστικα τους...αν και δεν το βλεπω

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 5 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr