-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Καημένη Alfa Romeo, καθόμαστε τώρα και πλακωνόμαστε για το αν πήρε 34 ή 35 βαθμούς στο crash test και αν το δέρμα που χρησιμοποιεί είανι από αγελάδα που βόσκει στα 1300 ή 1600 υψόμετρο.....
Mα ΠΕΣ ΤΑ ανθρωπέ μου!
Μα δεν πλακώθηκε κανένας ακόμα
Αυτό είναι το thread της 159. Σχολιάσαμε μέχρι τώρα πάμπολες πτυχες της:
- Επιδόσεις σε ευθεία
- Ενεργητική ασφάλεια
- Επιδόσεις σε πίστα
- Δείκτης fun to drive
- Ποιότητα -κύλισης- άνεση
- Ποίότητα
- Χώρους εξοπλισμό
και τελος σχολιάζουμε και την παθητική της ασφάλεια.
Δεν βλέπω που είμαστε φάουλ
Πάντως για ενημέρωση σας και μόνο, σας λέω πως είμαι από αυτούς που δεν κάθονται να ψειρίζουν το αμάξι τομέα τομέα και να μετρανε πόντους πριν αγοράσουν αυτοκίνητο.
Πήρα την GT γιατι απλά με κέρδισε συναισθηματικά , χωρις να υπολογίσω ότι καποια ήταν πιο μουράτα(316/318ci, TT 1.8T) και κάποια πιο γρήγορα (celica 1.8, rx8, corolla ts, gti).
Την πήρα γι'αυτό που εκφράζει στο μυαλό μου η AR.
Όμως σε ένα φόρουμ που αναλύουμε τα πάντα για το αυτοκίνητο, μπορώ και θέλω να μπορώ να 'βαθμολογώ' όλους τους τομείς άσχετα αν αυτό φαίνεται ως 'ασέβεια' σε κάποια ονόματα
-
αμφιβαλω αν οι επικεφαλεις της αλφα εχουν μιλησει τοσο για την 159...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
αμφιβαλω αν οι επικεφαλεις της αλφα εχουν μιλησει τοσο για την 159...κοίτα ο καθένας έχει τα χόμπυ του και όλα είναι σεβαστά.
Προφανώς οι υπεύθυνοι έχουν άλλα χόμπυ
εμάς μας αρέσει να επικοινωνούμε και να συζητάμε για αμάξια μέσω διαδυκτίου, και ενλιοτε να τσακωνόμαστε
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
αμφιβαλω αν οι επικεφαλεις της αλφα εχουν μιλησει τοσο για την 159...
κοίτα ο καθένας έχει τα χόμπυ του και όλα είναι σεβαστά.
Προφανώς οι υπεύθυνοι έχουν άλλα χόμπυ
εμάς μας αρέσει να επικοινωνούμε και να συζητάμε για αμάξια μέσω διαδυκτίου, και ενλιοτε να τσακωνόμαστε
Σωστός!
-
Tα αστέρια της EURONCAP απονέμονται ανηγμένα στο βάρος κάθε οχήματος, δε σημαίνει πως μια BMW 3 πρέπει να έχει λιγότερα απο μια 7 λόγω μεγέθους/βάρους.
-
μια που συζηταμε για αυτοκινητα, ερωτηση 'αν βαζαμε διπλα διπλα την 166 και την 159 ποιο θα ειχε τον μεγαλυτερο δεικτη κεφαλογυρισματος?'
δε προσπαθω να πω τιποτα, απλως ρωταω τους καθ'υλην αρμοδιους...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Tα αστέρια της EURONCAP απονέμονται ανηγμένα στο βάρος κάθε οχήματος, δε σημαίνει πως μια BMW 3 πρέπει να έχει λιγότερα απο μια 7 λόγω μεγέθους/βάρους.Θα μπορούσες να το εξηγήσεις αυτό?
Δηλαδή αν η 3άρα και η 7άρα πάρουν τον ίδιο βαθμό στην μετωπική σύγκρουση πχ 16 αυτό τι σημάινει?
1)ότι τα αυτοκίνητα έχουν παραμορφωθεί από τη σύγκρουση στο ίδιο ποσοστό?
2)ότι οι οδηγοί είχαν τα ίδια υποθετικά τράυματα?- Τι θα σημαίνει αυτό εαν μια 7άρα πέσει με την ίδια ταχύτητα σε μία ακίνητη 3αρα?
- Το αντίστροφο μια κινούμενη 3άρα σε μια ακίνητη 7άρα?
- μία 3άρα κινούμενη με 32χλμ σε μια κινούμενη 7άρα με 32χλμ ?
-
Όντως η 159 λοιπόν χάνει από την 3άρα στο κρας τεστ, έστω και σε κορυφαίο επίπεδο και οι δύο (δείτε και στο σημείο που ενώνεται η οροφή με το παρμπρίζ που πάει να ξεκινήσει να τσακίζει... )
Αυτό όμως που μου κάνει εντύπωση είναι το πόσο χάλια σε σχέση με 3άρα και 159 είναι η 5άρα, που πήρε 4 αστέρια (όχι 5 πιο λαμπερά ή λιγότερο, αλλά 4!!) και αυτά... μετεξεταστέα τον Σεπτέμβρη!
Πάντως για να μην τρελλαθούμε κιόλας και η 5άρα είναι εξαιρετικά ασφαλής, και από εκεί και πέρα τα άλλα είναι ακόμα καλύτερα, και είναι ανούσιες σχεδόν οι συγκρίσεις...
Ίσως έφτασε η ώρα να γίνονται οι συγκρούσεις με μεγαλύτερη ταχύτητα (διάβασα η πρόσθια έγινε με 64, παλιότερα ήταν με 55, ίσως καιρός για 70+ ).
Ίσως πάλι να έφτασε η ώρα να δούμε από ποιο βγαίνεις όχι απλά ζωντανός στα 64, αλλά... αγρατζούνιστος και χωρίς πονοκέφαλο στα 50...Πχ το έχω ξαναγράψει παλιότερα:
Μου είχε τύχει σύγκρουση (εγώ με 30...) που με εμβόλισε ένα παλιό Φορντ Στέησιον με 70+ 90 μοίρες πλαγίως (ευτυχώς στην ρόδα, αλλιώς την εποχή προ πλευρικών και κεφαλής αερόσακων θα ήμουν κιμάς ακόμα και με μερσεντές...).Το αμάξι ήταν Φίατ Τίπο. Αυτά που ήταν Ο πάτος των κρας τεστ...
Ε, βγήκα αγρατζούνιστος...Πολύ φοβάμαι πως αν ήμουν με μια 3άρα ή ένα Τολέδο της εποχής, και με εμβόλιζε ένα αμάξι μεγαλύτερου βάρους δεν θα την είχα τόσο 'καθαρή'... Σίγουρα δε θα σκοτωνόμουν, αλλά ένα αυχενικό πιθανώς να το είχα...
-
Babbis αυτό που έχω καταλάβει απο τα τεστ του euroNCAP είνια πως είναι ανηγμένα στο βάρος του κάθε αυτοκινήτου, δηλαδή είναι ενδεικτικά και πάντα σε συνάρτηση με την μάζα του αυτοκινήτου.
Τα τεστ αυτά γίνονται σε σταθερό εμπόδιο και εξαρτώνται απο το ίδιον βάρος του αυτοκινήτου που δοκιμάζεται και μόνο.
Για να γίνει πιο κατανοητό αυτό που λέω ενα παράδειγμα.
Εχουμε ενα πολύ μικρό αυτοκίνητο με 5 αστέρια και ενα τεράστιο τετρακίνητο με 3.
Η βαθμολογία τους αυτή προκύπτει απο την σύγκρουσή τους με ακλόνητο εμπόδιο.
Αν συγκρουστεί το ένα με το άλλο μετωπικά με την ταχύτητα που έγινε το τεστ τότε το μικρό αυτοκίνητο θα καταπονηθεί πολύ περισσότερο απο την σύγκρουση με το ακλόνητο (αλλα ακίνητο!) εμπόδιο ενω το μεγάλο αυτοκίνητο θα καταπονηθεί πολύ λιγότερο απο το τεστ με το ακίνητο εμπόδιο.
Δηλαδή αν τα τεστ γίνονται με 50 χαω τότε στη μεταξύ τους μετωπική θα είναι σαν να συγκρουστεί το μικρό με 80χαω και το μεγάλο με 30 χαω σε ακλόνητο εμπόδιο.
Οπότε συμπερασματικά τα 5 αστέρια με τα '80 χαω' θα ειναι πολύ λιγότερο ασφαλή σε σχέση με τα 3 αστέρια με '30 χαω'.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Babbis αυτό που έχω καταλάβει απο τα τεστ του euroNCAP είνια πως είναι ανηγμένα στο βάρος του κάθε αυτοκινήτου, δηλαδή είναι ενδεικτικά και πάντα σε συνάρτηση με την μάζα του αυτοκινήτου.Τα τεστ αυτά γίνονται σε σταθερό εμπόδιο και εξαρτώνται απο το ίδιον βάρος του αυτοκινήτου που δοκιμάζεται και μόνο.
Για να γίνει πιο κατανοητό αυτό που λέω ενα παράδειγμα.
Εχουμε ενα πολύ μικρό αυτοκίνητο με 5 αστέρια και ενα τεράστιο τετρακίνητο με 3.
Η βαθμολογία τους αυτή προκύπτει απο την σύγκρουσή τους με ακλόνητο εμπόδιο.
Αν συγκρουστεί το ένα με το άλλο μετωπικά με την ταχύτητα που έγινε το τεστ τότε το μικρό αυτοκίνητο θα καταπονηθεί πολύ περισσότερο απο την σύγκρουση με το ακλόνητο (αλλα ακίνητο!) εμπόδιο ενω το μεγάλο αυτοκίνητο θα καταπονηθεί πολύ λιγότερο απο το τεστ με το ακίνητο εμπόδιο.
Δηλαδή αν τα τεστ γίνονται με 50 χαω τότε στη μεταξύ τους μετωπική θα είναι σαν να συγκρουστεί το μικρό με 80χαω και το μεγάλο με 30 χαω σε ακλόνητο εμπόδιο.
Οπότε συμπερασματικά τα 5 αστέρια με τα '80 χαω' θα ειναι πολύ λιγότερο ασφαλή σε σχέση με τα 3 αστέρια με '30 χαω'.
Αυτό ισχύει και στην ίδια κατηγορία?
πχ έχουμε τα παραπάτω αποτελέσματα από το EURONCap site:
---Model-------------Front Impact------Side Impact----Weight---Year
1 . 159---------------15---------------------16--------------1552---2005
2. 3 series-----------16---------------------17--------------1490---2005
3. Avensis-----------14---------------------18--------------1245---2003
4. Passat-------------14---------------------18--------------1447---2005Εσύ τι συμπερένεις. Αν τρακάρει το passat με το Avensis που έχουν και τα δύο 14 στην εμπρόσθια σύγξρουση αλλά το Passat είναι και 200κιλά βαρύτερο, ποιο θα υποστεί λιγότερη παραμόρφωση?
Και αν η παθητική ασφαλεια ήταν το βασικό σου κριτήριο για την επιλογή ενός αμαξιού ποιο από τα 4 θα επέλεγες ως το ασφαλέστερο?
Απάντησε μου σε δύο modes:
- Eαν ασφάλεια = λιγότερη παραμόρφωση στο αυτοκίνητο
- Εαν ασφάλεια = λιγότερος τραυματισμός στους επιβάτες άσχετα από βαθμό παραμόρφωσης.
-
ασφάλεια = λιγότερος τραυματισμός στους επιβάτες άσχετα από βαθμό παραμόρφωσης.
H ασφάλεια των επιβατών είναι η πρώτη προτεραιότητα.
Απο τα 4 το ασφαλέστερο σύμφωνα με τα νούμερα που δίνεις είναι η σειρά 3, το παράδειγμα που έδωσα είναι ενδεικτικό, δε μπορώ να ξέρω τι θα συμβεί σε σύγκρουση passat-avensis αλλα το πιθανότερο είναι η σύγκρουση αυτή να δώσει χειρότερη ασφάλεια απο το τεστ για το αβενσις και καλύτερη για το πασατ.
Το προηγούμενο ποστ μου είναι για την περίπτωση που απορεί κάποιος πως γίνεται να έχει 5 αστέρια μια 760 δυόμιση τόνων και ενα Γιάρις 900 κιλών. Η απάντηση είναι πως αναλόγικά έχουν την ίδια αλλα σε μεταξύ τους σύγκρουση τα πράγματα αλλάζουν, αυτά γενικά σε παρεμφερή νούμερα ωάρους δε μπορώ να ξέρω.
-
Πάντως εαν φύγω στην στροφή και σκάσω στα βράχια προτιμώ να είμαι μέσα στο Punto και οχι σε μία BMW E36...
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Πάντως εαν φύγω στην στροφή και σκάσω στα βράχια προτιμώ να είμαι μέσα στο Punto και οχι σε μία BMW E36...Και πιο πιθανό να φύγεις με την Ε36
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Πάντως εαν φύγω στην στροφή και σκάσω στα βράχια προτιμώ να είμαι μέσα στο Punto και οχι σε μία BMW E36...
Και πιο πιθανό να φύγεις με την Ε36
...αλλά και πολύ πιο πιθανό να δισκεδάσεις με δαύτη...
-
Όχι αν είναι 1600άρα...
-
5 αστέρια
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ασφάλεια = λιγότερος τραυματισμός στους επιβάτες άσχετα από βαθμό παραμόρφωσης.H ασφάλεια των επιβατών είναι η πρώτη προτεραιότητα.
Απο τα 4 το ασφαλέστερο σύμφωνα με τα νούμερα που δίνεις είναι η σειρά 3, το παράδειγμα που έδωσα είναι ενδεικτικό, δε μπορώ να ξέρω τι θα συμβεί σε σύγκρουση passat-avensis αλλα το πιθανότερο είναι η σύγκρουση αυτή να δώσει χειρότερη ασφάλεια απο το τεστ για το αβενσις και καλύτερη για το πασατ.
Το προηγούμενο ποστ μου είναι για την περίπτωση που απορεί κάποιος πως γίνεται να έχει 5 αστέρια μια 760 δυόμιση τόνων και ενα Γιάρις 900 κιλών. Η απάντηση είναι πως αναλόγικά έχουν την ίδια αλλα σε μεταξύ τους σύγκρουση τα πράγματα αλλάζουν, αυτά γενικά σε παρεμφερή νούμερα ωάρους δε μπορώ να ξέρω.
Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα.
Η ίδια η EuroNCAP τονίζει ότι τα αστέρια δεν είναι κοινό μέγεθος για όλες τις κατηγορίες,αλλά αφορούν σε αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας.
Από την άλλη οι Αμερικάνοι το κάνουν πιό συγκεκριμένο συνυπολογίζοντας ως παράμετρο και την μάζα του αυτοκινήτου σε συνδιασμό με τα crash-test.
http://www.crashtest.com/explanations/weight/index.htm -
Ο χρήστης felleas έγραψε:
5 αστέρια
τα ανακαλυψαν και οι ιταλοι??? καλη φαση.....
-
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
τα ανακαλυψαν και οι ιταλοι??? καλη φαση.....Τους τα 'ανακάλυψαν' με το ζόρι!
Alfa Romeo 159 & 159TBi