-
Καταρχήν συγνώμη για το μεγάλο post.
Σας παραθέτω το δίλημμα που αντιμετωπίζω τον τελευταίο καιρό.
Τι είναι σωστό να έχει κάποιος? Δύο μέτρια αυτοκίνητα ή ένα και καλό?
Για να είμαι πιο σαφής. Κατέχω δυο αυτοκίνητα α) ένα Mitsubishi Space Star 1,3 και β) ένα Golf IV 1.8 Turbo. Κάθε χρόνο κάνω περίπου 26,000 χλμ. εκ των οποίων τα 10,000 χλμ. σε σκληρή κίνηση στην Αθήνα (Γλυφάδα – Μαρούσι) κάθε μέρα, 6,000 χλμ. σε διαδρομές του στυλ (νυχτερινές βόλτες εντός Αττικής, ψώνια, γήπεδο, μπάσκετ με τους κολλητούς κ.λ.π) και 10,000 χλμ. σε ταξίδια, εκδρομές, αποδράσεις για σκι κ.λ.π.
Κάθε μέρα ανάλογα με το τι έχω να κάνω διαλέγω με ποιο αυτοκίνητο θα κινηθώ και αφήνω το άλλο στο garage. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μερικές φορές να λεω ευτυχώς που πήρα το ένα και άλλες φορές να λεω κρίμα θα μπορούσα να πάρω το άλλο.
Το κόστος συντήρησης των δυο αυτοκινήτων δεν είναι και λίγο με διπλές ασφάλειες, διπλά τέλη, διπλά service και ισοδυναμεί για να μην πω καλύτερα ξεπερνά σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου το κόστος συντήρησης ενός πολύ μεγαλύτερο αυτοκινήτου.
Θα ήταν τρελό να τα δώσω και τα δυο και να πάρω ένα και καλύτερο το οποίο όμως αναγκαστικά θα κάνει όλες τις δουλείες?
Σας αναφέρω μερικά αυτοκίνητα που μου γυαλίζουν στο μάτι και περιμένω τις γνώμες σας.
Nissan X-Trail, Subaru Forester Turbo, Audi Α4 Avant Quattro (190hp), Mercedes CLK, Volvo XC90.
Θα μου πείτε είσαι τρελός μας αναφέρεις αυτοκίνητα διαφορετικού στυλ. Το ξέρω, αλλά έτσι όπως βλέπεις τόσα μοντέλα στην αγορά πραγματικά τρελαίνεσαι, δεν ξέρεις τι θέλεις και ποτέ δεν ξέρεις αν κάτι που σου αρέσει στην έκθεση πως θα είναι τελικά στην καθημερινή χρήση και αν θα σου ταιριάζει. -
Καταρχήν συγνώμη για το μεγάλο post.
Σας παραθέτω το δίλημμα που αντιμετωπίζω τον τελευταίο καιρό.
Τι είναι σωστό να έχει κάποιος? Δύο μέτρια αυτοκίνητα ή ένα και καλό?
Για να είμαι πιο σαφής. Κατέχω δυο αυτοκίνητα α) ένα Mitsubishi Space Star 1,3 και β) ένα Golf IV 1.8 Turbo. Κάθε χρόνο κάνω περίπου 26,000 χλμ. εκ των οποίων τα 10,000 χλμ. σε σκληρή κίνηση στην Αθήνα (Γλυφάδα – Μαρούσι) κάθε μέρα, 6,000 χλμ. σε διαδρομές του στυλ (νυχτερινές βόλτες εντός Αττικής, ψώνια, γήπεδο, μπάσκετ με τους κολλητούς κ.λ.π) και 10,000 χλμ. σε ταξίδια, εκδρομές, αποδράσεις για σκι κ.λ.π.
Κάθε μέρα ανάλογα με το τι έχω να κάνω διαλέγω με ποιο αυτοκίνητο θα κινηθώ και αφήνω το άλλο στο garage. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μερικές φορές να λεω ευτυχώς που πήρα το ένα και άλλες φορές να λεω κρίμα θα μπορούσα να πάρω το άλλο.
Το κόστος συντήρησης των δυο αυτοκινήτων δεν είναι και λίγο με διπλές ασφάλειες, διπλά τέλη, διπλά service και ισοδυναμεί για να μην πω καλύτερα ξεπερνά σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου το κόστος συντήρησης ενός πολύ μεγαλύτερο αυτοκινήτου.
Θα ήταν τρελό να τα δώσω και τα δυο και να πάρω ένα και καλύτερο το οποίο όμως αναγκαστικά θα κάνει όλες τις δουλείες?
Σας αναφέρω μερικά αυτοκίνητα που μου γυαλίζουν στο μάτι και περιμένω τις γνώμες σας.
Nissan X-Trail, Subaru Forester Turbo, Audi Α4 Avant Quattro (190hp), Mercedes CLK, Volvo XC90.
Θα μου πείτε είσαι τρελός μας αναφέρεις αυτοκίνητα διαφορετικού στυλ. Το ξέρω, αλλά έτσι όπως βλέπεις τόσα μοντέλα στην αγορά πραγματικά τρελαίνεσαι, δεν ξέρεις τι θέλεις και ποτέ δεν ξέρεις αν κάτι που σου αρέσει στην έκθεση πως θα είναι τελικά στην καθημερινή χρήση και αν θα σου ταιριάζει. -
Καταρχήν συγνώμη για το μεγάλο post.
Σας παραθέτω το δίλημμα που αντιμετωπίζω τον τελευταίο καιρό.
Τι είναι σωστό να έχει κάποιος? Δύο μέτρια αυτοκίνητα ή ένα και καλό?
Για να είμαι πιο σαφής. Κατέχω δυο αυτοκίνητα α) ένα Mitsubishi Space Star 1,3 και β) ένα Golf IV 1.8 Turbo. Κάθε χρόνο κάνω περίπου 26,000 χλμ. εκ των οποίων τα 10,000 χλμ. σε σκληρή κίνηση στην Αθήνα (Γλυφάδα – Μαρούσι) κάθε μέρα, 6,000 χλμ. σε διαδρομές του στυλ (νυχτερινές βόλτες εντός Αττικής, ψώνια, γήπεδο, μπάσκετ με τους κολλητούς κ.λ.π) και 10,000 χλμ. σε ταξίδια, εκδρομές, αποδράσεις για σκι κ.λ.π.
Κάθε μέρα ανάλογα με το τι έχω να κάνω διαλέγω με ποιο αυτοκίνητο θα κινηθώ και αφήνω το άλλο στο garage. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μερικές φορές να λεω ευτυχώς που πήρα το ένα και άλλες φορές να λεω κρίμα θα μπορούσα να πάρω το άλλο.
Το κόστος συντήρησης των δυο αυτοκινήτων δεν είναι και λίγο με διπλές ασφάλειες, διπλά τέλη, διπλά service και ισοδυναμεί για να μην πω καλύτερα ξεπερνά σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου το κόστος συντήρησης ενός πολύ μεγαλύτερο αυτοκινήτου.
Θα ήταν τρελό να τα δώσω και τα δυο και να πάρω ένα και καλύτερο το οποίο όμως αναγκαστικά θα κάνει όλες τις δουλείες?
Σας αναφέρω μερικά αυτοκίνητα που μου γυαλίζουν στο μάτι και περιμένω τις γνώμες σας.
Nissan X-Trail, Subaru Forester Turbo, Audi Α4 Avant Quattro (190hp), Mercedes CLK, Volvo XC90.
Θα μου πείτε είσαι τρελός μας αναφέρεις αυτοκίνητα διαφορετικού στυλ. Το ξέρω, αλλά έτσι όπως βλέπεις τόσα μοντέλα στην αγορά πραγματικά τρελαίνεσαι, δεν ξέρεις τι θέλεις και ποτέ δεν ξέρεις αν κάτι που σου αρέσει στην έκθεση πως θα είναι τελικά στην καθημερινή χρήση και αν θα σου ταιριάζει. -
Aπο αυτα που ανεφερες θα ξεχωριζα την CLK και το XC90... αλλα... που θα πας με την CLK-XC90 στο κεντρο της πολης? ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ πλεον...
Μιλαω εκ πειρας... εχω την μικροτερη Sportcoupe και στο κεντρο το βρισκω αδυνατο να την κατεβασω... μεγαλο φαρδυ και δυσκινητο. Παλι καλα που υπαρχει και ενα Puntaki για τις βρωμικες δουλειες. Αλλωστε θα εθετες ποτε στον κυνδινο παρκαρισματος ενα τετοιο αμαξι???
Απο την στιγμη που πας και κεντρο σκεψου το σοβαρα... δεν λεει να βαζεις καλο αμαξι εκει μεσα... ασε που θα δεις την καταναλωση του αυτοκινητου να ΕΚΤΙΝΑΣΕΤΑΙ στα υψη, θα σε γονατισουν οικονομικως τα καυσιμα.
Aυτα απο προσωπικη εμπειρια....
-
egw tha proteina ta 2 metria...... h an ginetai to ena einai safws anwtero apo to allo opws ap oti katalava einai peripou twra.......ena ypodeestero gia thn kinhsh kai thn talaipwria kai ena pio kalo gia pio eyxaristes voltes kai san lysh anagkhs apo thn stigmh pou to allo xreiastei na bei synergeio
-
θα προτεινα 2
1 μικρο φτηνο σαραβαλο για το κεντρο(μεταχηρισμενο)
1 καλο για βολτες και εκδρομες -
Σαφώς ένα και καλό!
Απ' όσα αναφέρεις 'ψηφίζω' και με τα δυό χέρια Audi Α4 Avant Quattro (190hp). Υπέροχο και με λογικές διαστάσεις ακόμη και σε δύσκολες συνθήκες. Με τα τεράστια SUV έχω 'ιδεολογική' αντίθεση, ειδικά για τους Αθηναικούς δρόμους.
Το μόνο πλεονέκτημα των 2 αυτοκινήτων έχει να κάνει με τον δακτύλιο, αλλά κι αυτόν δεν τον βλέπω να κρατάει πολύ ακόμα... -
εγω διαφωνω με ολες τις πιθανες προτιμησεις του ενδιαφερομενου
αρα σκεφτομαστε διαφορετικα
παρολαυτα θα πω τη γνωμη μουοσο περισσοτερα και φθηνοτερα αυτοκινητα τοσο το καλυτερο
φτανει να εχεις παρκινγ
με φειδω ομως ε
οχι οτι σαραβαλο κυκλοφορει το περνουμε
ετσι δε μενουμε κολημενοι σε καθε σερβις η προβλημα,μπαινουμε στον δακτυλιο, δεν μας ενδιαφερει αν μας ακουμπησουν κ.τ.λ.με τα λεφτα τις CLK παιρνεις
ενα Rallye φτιαγμενο
μια Laguna η mondeo
ενα niva η jimny
και ενα ποδηλατο αντιστοιχο φερραριτι κερδιζεις
εξοδα
χρονο (ειδικα με το τελευταιο) - καπου το ξαναεγραφα, ρεκορ γηροκομειο συνταγμα με μετρια κινηση 5' και νεο ρεκορ φιλοσοφικη-πανεπιστιμιο με τρελη κινηση -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Καταρχήν συγνώμη για το μεγάλο post.
Σας παραθέτω το δίλημμα που αντιμετωπίζω τον τελευταίο καιρό.
Τι είναι σωστό να έχει κάποιος? Δύο μέτρια αυτοκίνητα ή ένα και καλό?
Για να είμαι πιο σαφής. Κατέχω δυο αυτοκίνητα α) ένα Mitsubishi Space Star 1,3 και β) ένα Golf IV 1.8 Turbo. Κάθε χρόνο κάνω περίπου 26,000 χλμ. εκ των οποίων τα 10,000 χλμ. σε σκληρή κίνηση στην Αθήνα (Γλυφάδα – Μαρούσι) κάθε μέρα, 6,000 χλμ. σε διαδρομές του στυλ (νυχτερινές βόλτες εντός Αττικής, ψώνια, γήπεδο, μπάσκετ με τους κολλητούς κ.λ.π) και 10,000 χλμ. σε ταξίδια, εκδρομές, αποδράσεις για σκι κ.λ.π.
Κάθε μέρα ανάλογα με το τι έχω να κάνω διαλέγω με ποιο αυτοκίνητο θα κινηθώ και αφήνω το άλλο στο garage. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μερικές φορές να λεω ευτυχώς που πήρα το ένα και άλλες φορές να λεω κρίμα θα μπορούσα να πάρω το άλλο.
Το κόστος συντήρησης των δυο αυτοκινήτων δεν είναι και λίγο με διπλές ασφάλειες, διπλά τέλη, διπλά service και ισοδυναμεί για να μην πω καλύτερα ξεπερνά σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου το κόστος συντήρησης ενός πολύ μεγαλύτερο αυτοκινήτου.
Θα ήταν τρελό να τα δώσω και τα δυο και να πάρω ένα και καλύτερο το οποίο όμως αναγκαστικά θα κάνει όλες τις δουλείες?
Σας αναφέρω μερικά αυτοκίνητα που μου γυαλίζουν στο μάτι και περιμένω τις γνώμες σας.
Nissan X-Trail, Subaru Forester Turbo, Audi Α4 Avant Quattro (190hp), Mercedes CLK, Volvo XC90.
Θα μου πείτε είσαι τρελός μας αναφέρεις αυτοκίνητα διαφορετικού στυλ. Το ξέρω, αλλά έτσι όπως βλέπεις τόσα μοντέλα στην αγορά πραγματικά τρελαίνεσαι, δεν ξέρεις τι θέλεις και ποτέ δεν ξέρεις αν κάτι που σου αρέσει στην έκθεση πως θα είναι τελικά στην καθημερινή χρήση και αν θα σου ταιριάζει.Den blepw kanena problima gia na exeis ena kalo kai megalo se diastaseis aytokinito gia tin A8ina ektos apo to parking (an se Marousi kai Glyfada exeis na to parkareis tote pare oti autokinito 8eleis). Episis na apofeygeis na pigaineis stin Kypseli. An den exeis parking, krata aparaitita to Mitsu, min to dineis 8a to metanoiwseis.
An peseis se kinisi me megalo aytokinito nai h katanalwsi ay3anei poly, alla 8a glitwseis dipla teli kykloforias kai asfaleies opote mallon kerdismenos 8a eisai.
An den eisai poly twn eidkwn diadromwn na pareis aytomato aytokinito (isws volvo XC90, isws CLK), 8a eisai dipla eyxaristimenos.
Emena me sygkinei kai mia Mercedes, mono an skeftesai na tin kratiseis polla xronia.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Καταρχήν συγνώμη για το μεγάλο post.
Σας παραθέτω το δίλημμα που αντιμετωπίζω τον τελευταίο καιρό.
Τι είναι σωστό να έχει κάποιος? Δύο μέτρια αυτοκίνητα ή ένα και καλό?
Για να είμαι πιο σαφής. Κατέχω δυο αυτοκίνητα α) ένα Mitsubishi Space Star 1,3 και β) ένα Golf IV 1.8 Turbo. Κάθε χρόνο κάνω περίπου 26,000 χλμ. εκ των οποίων τα 10,000 χλμ. σε σκληρή κίνηση στην Αθήνα (Γλυφάδα – Μαρούσι) κάθε μέρα, 6,000 χλμ. σε διαδρομές του στυλ (νυχτερινές βόλτες εντός Αττικής, ψώνια, γήπεδο, μπάσκετ με τους κολλητούς κ.λ.π) και 10,000 χλμ. σε ταξίδια, εκδρομές, αποδράσεις για σκι κ.λ.π.
Κάθε μέρα ανάλογα με το τι έχω να κάνω διαλέγω με ποιο αυτοκίνητο θα κινηθώ και αφήνω το άλλο στο garage. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μερικές φορές να λεω ευτυχώς που πήρα το ένα και άλλες φορές να λεω κρίμα θα μπορούσα να πάρω το άλλο.
Το κόστος συντήρησης των δυο αυτοκινήτων δεν είναι και λίγο με διπλές ασφάλειες, διπλά τέλη, διπλά service και ισοδυναμεί για να μην πω καλύτερα ξεπερνά σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου το κόστος συντήρησης ενός πολύ μεγαλύτερο αυτοκινήτου.
Θα ήταν τρελό να τα δώσω και τα δυο και να πάρω ένα και καλύτερο το οποίο όμως αναγκαστικά θα κάνει όλες τις δουλείες?
Σας αναφέρω μερικά αυτοκίνητα που μου γυαλίζουν στο μάτι και περιμένω τις γνώμες σας.
Nissan X-Trail, Subaru Forester Turbo, Audi Α4 Avant Quattro (190hp), Mercedes CLK, Volvo XC90.
Θα μου πείτε είσαι τρελός μας αναφέρεις αυτοκίνητα διαφορετικού στυλ. Το ξέρω, αλλά έτσι όπως βλέπεις τόσα μοντέλα στην αγορά πραγματικά τρελαίνεσαι, δεν ξέρεις τι θέλεις και ποτέ δεν ξέρεις αν κάτι που σου αρέσει στην έκθεση πως θα είναι τελικά στην καθημερινή χρήση και αν θα σου ταιριάζει.Den blepw kanena problima gia na exeis ena kalo kai megalo se diastaseis aytokinito gia tin A8ina ektos apo to parking (an se Marousi kai Glyfada exeis na to parkareis tote pare oti autokinito 8eleis). Episis na apofeygeis na pigaineis stin Kypseli. An den exeis parking, krata aparaitita to Mitsu, min to dineis 8a to metanoiwseis.
An peseis se kinisi me megalo aytokinito nai h katanalwsi ay3anei poly, alla 8a glitwseis dipla teli kykloforias kai asfaleies opote mallon kerdismenos 8a eisai.
An den eisai poly twn eidkwn diadromwn na pareis aytomato aytokinito (isws volvo XC90, isws CLK), 8a eisai dipla eyxaristimenos.
Emena me sygkinei kai mia Mercedes, mono an skeftesai na tin kratiseis polla xronia.
Αυτο το Σαβατοκυριακο ειχα περασει απο την αντιπροσωπεια του Βολβο. Κοταξα και το XC90. Ωραιο πολυ χωρος και φαινεται οχι πολυ φορτηγατζιδικο. Η γυναικα μου μου ελεγε θα σε ενδιεφερε; Εγω λεω δεν ειναι ασχημο αλλα το Τ6 ειχε και 45 χιλιαρικακια Οχι φτηνα πραγματα.
Αν πραγματι θελεις τεοιου ειδους φαινεται οτι το VW Tuareg θα ειναι και καλο εκτος δρομοων και καλο εντος δρομων. Βεβαια δεν ξερω ποσο σε επηρεαζουν τα τεκμηρια (υποθετω ναι ως ενα βαθμο). Επισης ειναι και τα δυο αρκετα μεγαλα. Οποτε κυκλοφορια στο κεντρο και στα κοντινα προαστια θα ειναι λιγακι μαρτυριο.Οποτε μεχρι σημερα περιμενω να δω το Tuareg και ισως και το Volvo S60R/V70R.
Nikos
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Καταρχήν συγνώμη για το μεγάλο post.
Σας παραθέτω το δίλημμα που αντιμετωπίζω τον τελευταίο καιρό.
Τι είναι σωστό να έχει κάποιος? Δύο μέτρια αυτοκίνητα ή ένα και καλό?
Για να είμαι πιο σαφής. Κατέχω δυο αυτοκίνητα α) ένα Mitsubishi Space Star 1,3 και β) ένα Golf IV 1.8 Turbo. Κάθε χρόνο κάνω περίπου 26,000 χλμ. εκ των οποίων τα 10,000 χλμ. σε σκληρή κίνηση στην Αθήνα (Γλυφάδα – Μαρούσι) κάθε μέρα, 6,000 χλμ. σε διαδρομές του στυλ (νυχτερινές βόλτες εντός Αττικής, ψώνια, γήπεδο, μπάσκετ με τους κολλητούς κ.λ.π) και 10,000 χλμ. σε ταξίδια, εκδρομές, αποδράσεις για σκι κ.λ.π.
Κάθε μέρα ανάλογα με το τι έχω να κάνω διαλέγω με ποιο αυτοκίνητο θα κινηθώ και αφήνω το άλλο στο garage. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μερικές φορές να λεω ευτυχώς που πήρα το ένα και άλλες φορές να λεω κρίμα θα μπορούσα να πάρω το άλλο.
Το κόστος συντήρησης των δυο αυτοκινήτων δεν είναι και λίγο με διπλές ασφάλειες, διπλά τέλη, διπλά service και ισοδυναμεί για να μην πω καλύτερα ξεπερνά σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου το κόστος συντήρησης ενός πολύ μεγαλύτερο αυτοκινήτου.
Θα ήταν τρελό να τα δώσω και τα δυο και να πάρω ένα και καλύτερο το οποίο όμως αναγκαστικά θα κάνει όλες τις δουλείες?
Σας αναφέρω μερικά αυτοκίνητα που μου γυαλίζουν στο μάτι και περιμένω τις γνώμες σας.
Nissan X-Trail, Subaru Forester Turbo, Audi Α4 Avant Quattro (190hp), Mercedes CLK, Volvo XC90.
Θα μου πείτε είσαι τρελός μας αναφέρεις αυτοκίνητα διαφορετικού στυλ. Το ξέρω, αλλά έτσι όπως βλέπεις τόσα μοντέλα στην αγορά πραγματικά τρελαίνεσαι, δεν ξέρεις τι θέλεις και ποτέ δεν ξέρεις αν κάτι που σου αρέσει στην έκθεση πως θα είναι τελικά στην καθημερινή χρήση και αν θα σου ταιριάζει.Den blepw kanena problima gia na exeis ena kalo kai megalo se diastaseis aytokinito gia tin A8ina ektos apo to parking (an se Marousi kai Glyfada exeis na to parkareis tote pare oti autokinito 8eleis). Episis na apofeygeis na pigaineis stin Kypseli. An den exeis parking, krata aparaitita to Mitsu, min to dineis 8a to metanoiwseis.
An peseis se kinisi me megalo aytokinito nai h katanalwsi ay3anei poly, alla 8a glitwseis dipla teli kykloforias kai asfaleies opote mallon kerdismenos 8a eisai.
An den eisai poly twn eidkwn diadromwn na pareis aytomato aytokinito (isws volvo XC90, isws CLK), 8a eisai dipla eyxaristimenos.
Emena me sygkinei kai mia Mercedes, mono an skeftesai na tin kratiseis polla xronia.
Αυτο το Σαβατοκυριακο ειχα περασει απο την αντιπροσωπεια του Βολβο. Κοταξα και το XC90. Ωραιο πολυ χωρος και φαινεται οχι πολυ φορτηγατζιδικο. Η γυναικα μου μου ελεγε θα σε ενδιεφερε; Εγω λεω δεν ειναι ασχημο αλλα το Τ6 ειχε και 45 χιλιαρικακια Οχι φτηνα πραγματα.
Αν πραγματι θελεις τεοιου ειδους φαινεται οτι το VW Tuareg θα ειναι και καλο εκτος δρομοων και καλο εντος δρομων. Βεβαια δεν ξερω ποσο σε επηρεαζουν τα τεκμηρια (υποθετω ναι ως ενα βαθμο). Επισης ειναι και τα δυο αρκετα μεγαλα. Οποτε κυκλοφορια στο κεντρο και στα κοντινα προαστια θα ειναι λιγακι μαρτυριο.Οποτε μεχρι σημερα περιμενω να δω το Tuareg και ισως και το Volvo S60R/V70R.
Nikos
An kinisai sta 'proastia' dil (oxi Kypseli, Patisia klp) den exeis problima kai me megalo aytokinito, anti8eta einai poio aneta. Egw brika thn 147 to idaniko aytokinito polis epeidei einai eykolodigito. To parking einai to megalo problima.
Pantws stin A8ina yparxoyn polla Grand Cherokie opote den blepw giati to Tuareg h to XC90 (to 2.5t) einai megala.
Btw, ola ta Volvo exoun Haldex tetrakinisi kai basika einai mprostokinita. Ara, ta Tuareg, Quattro etc. einai mixanika kalytera.
-
To ότι κυκλοφορούν Τσέροκι στο κέντρο της Αθήνας, δεν τα κάνει λιγότερο τερατώδη και ατσούμπαλα. Απλώς, μπρος στα κάλη (ή μάλλον στο νεοπλουτισμό) τι είναι ο πόνος;
Από εκεί και πέρα, θα συμφωνήσω ότι καλύτερα να διατηρείς δύο μικρότερα αυτοκίνητα (κατά προτίμηση το ένα μεταχειρισμένο), παρά ένα μεγάλο. Για παράδειγμα για τις μετακινήσεις μου στην πόλη, αλλά και στα προάστια τις ώρες αιχμής, δεν αλλάζω το Matiz με καμία Merc/BMW!
-
kai ta audi haldex exoun
ena meionekthma pou skefthka me ta polla aytokinhta einai ta ayxhmena exoda synthrhshs, asfalistra telh kykloforias ktl
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
kai ta audi haldex exounena meionekthma pou skefthka me ta polla aytokinhta einai ta ayxhmena exoda synthrhshs, asfalistra telh kykloforias ktl
Mono ta A3/TT exoyn Haldex file mou. Ta alla exoun Torsen.
To 8ema exei syziti8ei sto parel8on polles fores se ayto to forum.
-
Εγώ προτείνω ένα Clio Sport (το δίλιτρο το καλό) και ένα καλό Mondeo.
-
Εγώ θα πρότεινα να πάρεις ένα αυτοκίνητο, όποιο σ'αρέσει και κατά τη γνώμη σου σε ικανοποιεί για βόλτες, ταξίδια κλπ(ένα SUV ίσως), και ένα smart αποκλειστικά για μετακίνηση στην πόλη.
-
Στην προκειμένη περίπτωση και μόνο αν έχεις εξασφαλισμένο χώρο στάθμευσης, θα διάλεγα ανάμεσα στο Subaru και το Audi. Αν δεν έχεις θέση parking, τα πράγματα είναι δύσκολα. Σκέφτεσαι το βρείς, στην καλύτερη των περιπτώσεων, γρατζουνισμένο; Και όσο αφορά την κατανάλωση, το να κυκλοφορείς στο κέντρο με ένα απο τα παραπάνω αυτοκίνητα απαιτεί, ένα σίγουρα καθόλου ευκαταφρόνητο, κονδύλι για βενζίνη.
Καλές διαδρομές, με ότι κι αν τελικά αγοράσεις.
-
Παιδιά πήγα και είδα χθες το XC90 στην αντιπροσωπεία. Είναι πολύ ωραίο μου άρεσε, αλλά ταυτόχρονα είναι βουνό. 4,8m μήκος και 1.88 πλάτος (Άμα μπω σε στενά στο Κολωνάκι ή περάσω από Κυψέλη μ΄ αυτό θα τα ξηλώσω όλα). Εσωτερικό έτσι όπως το ήθελα, πανέμορφο. Λεω να κάνω την τρέλα και να το παραγγείλω αλλά σίγουρα πλέον θα κρατήσω και το Mitsubishi. Είναι 2,5 Τurbo 70,000 Euro και παράδοση τον Ιανουάριο ή Φεβρουάριο του 2004. Το Haldex ΙΙ το οποίο φέρει ελπίζω να τα καταφέρνει και να κάνει ασφαλές το αυτοκίνητο, αν και δεν ξέρω πόσο μπορεί να απέχει από Torsen. Κατανάλωση 15λ/ 100km μεικτή το οποίο θεωρώ λογικό.
YΓ Garage κλειστό υπάρχει και στην δουλειά και στο σπίτι
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Παιδιά πήγα και είδα χθες το XC90 στην αντιπροσωπεία. Είναι πολύ ωραίο μου άρεσε, αλλά ταυτόχρονα είναι βουνό. 4,8m μήκος και 1.88 πλάτος (Άμα μπω σε στενά στο Κολωνάκι ή περάσω από Κυψέλη μ΄ αυτό θα τα ξηλώσω όλα). Εσωτερικό έτσι όπως το ήθελα, πανέμορφο. Λεω να κάνω την τρέλα και να το παραγγείλω αλλά σίγουρα πλέον θα κρατήσω και το Mitsubishi. Είναι 2,5 Τurbo 70,000 Euro και παράδοση τον Ιανουάριο ή Φεβρουάριο του 2004. Το Haldex ΙΙ το οποίο φέρει ελπίζω να τα καταφέρνει και να κάνει ασφαλές το αυτοκίνητο, αν και δεν ξέρω πόσο μπορεί να απέχει από Torsen. Κατανάλωση 15λ/ 100km μεικτή το οποίο θεωρώ λογικό.YΓ Garage κλειστό υπάρχει και στην δουλειά και στο σπίτι
Einai automato? Min pareis xeirokinito. Pare bez derma, sunroof kai upgraded stereo (an den einai standard).
Pantws kommataki akribo, alla esy 3ereis kalytera ta oikonomika sou.
To Haldex se auto to Volvo mporei na metaferei mexri 95% tis ropis pisw. 8ewreitai arketa kalo systima.
Ta stena sto Kolwnaki kai stin Kypseli, ta apofeygw kai me tin 147. Mono Punto paei ekei.
-
Είναι και αυτόματο και χειροκίνητο. 2 σε 1. Τι να σου πω η τεχνολογία εξελίσεται. Και χωρις συμπλέκτη. Πες με χαζό αλλά εγώ ξέρω να αλλάζω ταχύτητες χειροκίνητα μόνο με συμπλέκτη.
Kαι ρωτώ, πας με τετάρτη φθάνεις σε μια στροφή και θες να μπεις με τρίτη για να πατήσεις πιο καλά, με το αυτόματο τι κάνεις? Ή φρενάρεις και κάνεις κατέβασματα με το χειροκίνητο, με το αυτόματο τι κάνεις?
Δυο μέτρια ΙΧ η ένα και καλό????