-
Νεος κινητηρας Dicor (DIesel COmmon Rail)τεχνολογιας common rail 3000cc, 115 hp 300Nm
.....για το ανανεωμενο safari της ΤΑΤΑ
-
Νεος κινητηρας Dicor (DIesel COmmon Rail)τεχνολογιας common rail 3000cc, 115 hp 300Nm
.....για το ανανεωμενο safari της ΤΑΤΑ
-
Νεος κινητηρας Dicor (DIesel COmmon Rail)τεχνολογιας common rail 3000cc, 115 hp 300Nm
.....για το ανανεωμενο safari της ΤΑΤΑ
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Ροπάκλα έχει!Ναι και ειναι και πολυ οικονομικο γιαυτο το λογο.....
-
115 aloga mono???
Bebaia stin India posa na thes?
-
Σε τέτοιου τύπου οχήματα δεν παίζει ρόλο τόσο η ισχύς αλλα η ροπή...
-
εχω μια απορία,
spinners μπαίνουν?
γιατί αν δεν μπαίνουν μάλλον δεν θα το πάρω,πώς αλλιώς θα βολτάρω στο LA....χωρίς spinners σε 22άρες μάλλον θα με κοροιδεύουν.....
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Σε τέτοιου τύπου οχήματα δεν παίζει ρόλο τόσο η ισχύς αλλα η ροπή...Και η αξιοπιστια θα προσθετα εγω.
Ειδικα σε τοσο μεγαλες χωρες που παρα το μεγαλο πληθισμο κανεις εκατονταδες χιλιομετρα χωρις να δεις ψυχη. -
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Μοιάζει με το τουότα πάντως.Σωστά;
Σωστα
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Σε τέτοιου τύπου οχήματα δεν παίζει ρόλο τόσο η ισχύς αλλα η ροπή...Nα προσθέσω πως σε τέτοια αυτοκίνητα δεν παίζει ρόλο το βάρος αλλα η μάζα.
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
εχω μια απορία,spinners μπαίνουν?
γιατί αν δεν μπαίνουν μάλλον δεν θα το πάρω,πώς αλλιώς θα βολτάρω στο LA....χωρίς spinners σε 22άρες μάλλον θα με κοροιδεύουν.....
Και σπινερς μπαινουν και ντονατς και οτι τραβαει η ψυχαρα σου αγαπητε.
TATA Safari Dicor