Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπουζί
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπουζί
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 1 / 9
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    70
    179
    2937
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      blackharry66 last edited by

      ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΙΡΙΔΙΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ , ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • B
        blackharry66 last edited by

        ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΙΡΙΔΙΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ , ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          blackharry66 last edited by

          ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΙΡΙΔΙΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ , ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            techadmin admin last edited by

            Από μακρυζωία δεν ξέρω τι λένε και πόσο κρατάνε αλλάτι δύναμη σίγουρα την ανεβάζουν λίγο.Το ROWER είχε δυναμομετρήσει ενα saxo vts δευτέρου σταδίου με περίπου 150 αλογα και κερδισε 2 άλογα ψηλά σε σχέση με πριν χωρίς να χάσει στις μεσαίες.Μάλιστα το άρθρο έλεγε πως σε ένα τούρμπο μοτερ οι διαφορές θα ήταν μεγαλύτερες.
            Αυτα που δοκιμασε το power ηταν της Denso.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • P
              predator last edited by

              Ο χρήστης rallye32v έγραψε:
              Από μακρυζωία δεν ξέρω τι λένε και πόσο κρατάνε αλλάτι δύναμη σίγουρα την ανεβάζουν λίγο.Το ROWER είχε δυναμομετρήσει ενα saxo vts δευτέρου σταδίου με περίπου 150 αλογα και κερδισε 2 άλογα ψηλά σε σχέση με πριν χωρίς να χάσει στις μεσαίες.Μάλιστα το άρθρο έλεγε πως σε ένα τούρμπο μοτερ οι διαφορές θα ήταν μεγαλύτερες.
              Αυτα που δοκιμασε το power ηταν της Denso.

              προσωπικα δεν εχω ασχοληθει καθολου με τα συγκερκιμενα μπουζι και δεν ξερω τιποτα

              αυτο ομως που με προβληματιζει ειναι το κατα ποσο οι δοκιμες του power και του καθε power ειναι αξιοπιστες

              δηλαδη εκαναν ποτε δοκιμη και να πουν οτι
              'τελικα ηταν πατατα, χειροτερο παντου και παντα, μην τυχον και το αγορασει κανενας'
              με απολυτο τροπο ?

              αν δεν εχει γινει αυτο τοτε σε κατι που δινουν 1-2% βελτιωση οταν στις σκουπες δινουν 10% εμενα τουλαχιστον κατι μου βρωμαει

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                catalyst last edited by

                Δεν πιστεύω ότι υπάρχει δυναμομέτρηση με τέτοια επαναληψιμότητα, ώστε να μπορει να διακρίνει διαφορές 2 αλόγων στα 150.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  predator last edited by

                  Ο χρήστης catalyst έγραψε:
                  Δεν πιστεύω ότι υπάρχει δυναμομέτρηση με τέτοια επαναληψιμότητα, ώστε να μπορει να διακρίνει διαφορές 2 αλόγων στα 150.

                  προσπαθησα να το πω πιο ευγενικα αλλα τωρα μου το χαλασες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    driftman last edited by

                    Egw genika ksero pws otan allazeis mpouzi vlepeis kapoia diafora sinithis stis psiles..kai ston ixo...ki egw den exw tosi empistosini se auta ta test

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Και όμως οταν είχαν δοκιμάσει κάποιον στροβιλιστή αέρα στην εισαγώγη του ίδιου saxo είχαν παρατηρησει οτι το αμάξι είχε χασει.
                      Μάλλιστα είχαν πει πόσο και σε ποιές στροφές και είχαν και διάγραμμα δυναμομέτρησης πρίν και μετά.
                      Δεν ξέρω κατα πόσο τα νουμερα είναι αληθινά,αν και εμένα μου φαίνονται νορμάλ,η ουσία είναι οτι το αμάξι κέρδισε (έστω και λίγο) και δεν έχασε.
                      Αυτό κρατάω ως συμπέρασμα όπως επίσης και οτι το κόστος τους δεν είναι απαγορευτικό για να τα δοκιμάσει κανείς όταν έρθει η ώρα να αλλάξει τα δικά του.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • G
                        gtz last edited by

                        Aς μη βιαστούμε να τα καταδικάσουμε...
                        Σε κάποια πράγματα ίσως η υποκειμενική αίσθηση μιλάει καλύτερα απο τα νούμερα.
                        Πιθανόν να βελτιώνεται η απόκριση και όχι οι απόλυτες τιμές ιπποδύναμης και ροπής.Αν συμβαίνει το πρώτο πιθανόν να δίνεται η υποκειμενική εντύπωση της βελτίωσης.
                        Ακόμη,2-3 άλογα στα 150 της μέγιστης ιπποδύναμης δεν νομίζω να φαίνονται.Οταν αυτά όμως προστίθενται απο τις χαμηλές στροφές στην καμπύλη ιπποδύναμης πιθανόν και να γίνονται αντιληπτά.
                        Πάντως απο προσωπική εμπειρία που είχα απο τη χρήση τετράκιδων μπουζί σε αντικατάσταση εργοστασιακών σε κάποιο παλιό μου αυτοκίνητο,είχα μεγάλη υποκειμενική αίσθηση βελτίωσης.Το αυτοκίνητο 'άρπαζε' πανεύκολα με το γκάζι,ενώ με τα δικά του μπουζί πήγαινε σαν μπουκωμένο...
                        Απο την άλλη,όσον αφορά τα Denso iridium δεν έχω ιδέα τι κάνουν.Πιθανόν να είναι και μούφες...
                        Ρισκάρει κανείς να τα χρησιμοποιήσει στο πανάκριβο αυτοκίνητο του χωρίς την έγκριση του κατασκευαστή???
                        Εγώ δεν θα το ρίσκαρα πάντως!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          l8apex last edited by

                          ενδεικτικα και μονο σας λες οτι τα ιριδιου HKS κανουν 150Ε!!!!!!!!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • B
                            bagus last edited by

                            TA MPOUZI THS DENSO(PANTA IRIDIOU)KANOUN 100euro..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              meco last edited by

                              To θέμα δεν είναι το πόσο κάνουν, όσο το αν και κατά πόσο, προσφέρουν κάτι....
                              Στη συνέχεια πρέπει να εξετάσουμε και αυτό που λέει ο GTZ. Μήπως δημιουργούν πρόβλημα στο κινητήρα????
                              Ξέρει κανείς, κάτι για αυτό?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                geko last edited by

                                Tα μπουζί ιριδίου έχουν χρόνο ζωής 60000χμ(Denso Iridium). Τα βελτιωτικά Denso Iridium Power έχουν 15000χμ. Aν η ψυχρότητα των μπουζί είναι ίδια με τα εργοστασιακά τότε δέν νομίζω να υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα με τη σωστή και αξιόπιστη λειτουργία του κινητήρα.
                                Η Seat χρησιμοποιεί στο Ibiza 2000 1.4 8ν μπουζί απο πλατίνα με χρόνο ζωής 20000χμ. Ξέρει κάποιος κάτι για βελτιωτικά μπουζοκαλώδια??

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Έπεσαν στα χέρια μου κάποια μπουζί ιριδίου και θέλω να μάθω άν όντως είναι 'καλά' και αξίζουν.Η μάρκα είναι Denso spark plugs,Ultra fine 0,4mm Iridium με κωδικό IK 24#4
                                  5311#4
                                  Είναι για το αμάξι μου.Απλά,κάνουν δουλειά?
                                  Ευχαριστώ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • B
                                    bts last edited by

                                    Ο χρήστης Χρονομέτρης έγραψε:
                                    Έπεσαν στα χέρια μου κάποια μπουζί ιριδίου και θέλω να μάθω άν όντως είναι 'καλά' και αξίζουν.Η μάρκα είναι Denso spark plugs,Ultra fine 0,4mm Iridium με κωδικό IK 24#4
                                    5311#4
                                    Είναι για το αμάξι μου.Απλά,κάνουν δουλειά?
                                    Ευχαριστώ

                                    Βάλτα και πες μας εντυπώσεις...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • B
                                      bts last edited by

                                      Για τα μπουζοκαλώδια που αναφέρθηκε...

                                      ..η λογική μου λέει ότι το μόνο 'πλεονέκτημα' που μπορεί να έχει ένα 'βελτιωτικό' μπουζοκαλώδιο είναι να έχει διαφορετική τιμή ωμικής αντίστασης. Αυτή η διαφορετική ωμική αντίσταση, έχει σαν αποτέλεσμα διαφορετική τάση στα άκρα του καλωδίου ή ισοδύναμα διαφορετικό ρεύμα να το διαρρέει. Αν ο κατασκευαστής ήθελε διαφορετικό ρεύμα ή τάση στο μπουζοκαλώδιο, γιατί δεν το κατασκεύαζε με την επιθυμιτή αντίσταση εξ'αρχής; Δεν θα κόστιζε παραπάνω...

                                      Κατά τη γνώμη μου, τέτοια μπουζοκαλώδια αποδίδουν μόνο σε πολύ βελτιωμένα αυτοκίνητα, που πιθανόν να έχουν τελείως διαφορετικές απαιτήσεις στην ανάφλεξη από τα εργοστασιακά...συν το ότι ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν πρέπει μόνο να είναι γρήγορο, αλλά να δείχνει και γρήγορο...ακόμη και στο χώρο του κινητήρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • P
                                        predator last edited by

                                        BTS
                                        δεν εχω τιποτα να προσθεσω
                                        με καλυψες απολυτα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • B
                                          bts last edited by

                                          Ο χρήστης predator έγραψε:
                                          BTS
                                          δεν εχω τιποτα να προσθεσω
                                          με καλυψες απολυτα

                                          Μάλλον και εσύ δεν διαβάζεις το σενάριο, γιατί κανονικά έπρεπε να μου πεις ότι δεν έλαβα υπ'όψιν την διαφορετική χωρητική και επαγωγική αντίσταση του καλωδίου...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            predator last edited by

                                            αστα να πανε
                                            μετα απο αυτη την εξεταστικη δεν εχω ορεξη να διαβασω τιποτα
                                            θα το κλεισουμε το θεατρο μου φαινεται

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 1 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr