-
Εγω πιστευω οτι ορισμενα παριοδικα οπως λχ το drive το εχει παρακανει με τις παρομοιωσεις τις μεταφορες και γενικα τις υπερβολες στο γραπτο λογο ,που κατ'εμε μοναδικο σκοπο εχουν να εντυπωσιασουν.Ειδικα σε μερικα αρθρα οι γνωστες 'ατακες' εχουν καταντησει βαρετες.
-
Εμένα μ'αρέσει όταν ένα αυτοτοκίνητο κινείται 'με χάρη μπαλαρίνας', 'κρύβει τα κιλά του' και 'εκτοξεύεται' στα 100χιλ.την ώρα. Αν έχει και ανάρτηση τύπου 'μαγικό χαλί' που 'καταπίνει τις ανωμαλίες του δρόμου' τότε ακόμα καλύτερα!
-
Ξεχάσαμε να αναφέρουμε και τα τιμόνια που μιλάνε αφου ως γνωστόν έχουν αναφερθεί τιμόνια που ''συνομιλούν μαζί σου''
-
-
Λέγεται ότι από όλα τα είδη έρωτος, ο ανεκπλήρωτος, αυτός που δεν τελεσφορεί, είναι ο πιο έντονος. Βιώνεις την ερωτική έξαψη, την οποία η μη ανταπόκριση, την οξύνει περισσότερο. Το φλερτ πέφτει στο κενό.
Ένας από τους πιο γνωστούς ανεκπλήρωτους έρωτες στην ιστορία, είναι αυτός της παθιασμένης βελόνας του κοντέρ που επιμένει ακούραστα 'να φλερτάρει' με τις ενδείξεις του ταχυμέτρου, οι οποίες εις πείσμα δεν ανταποδίδουν το ερωτικό κάλεσμα. -
Ακόμα δεν έχουν εντοπιστεί οι ελληνικοί δρόμοι, στους οποίους το υλικό δεν είναι πίσσα, αλλά σαπούνι. Ίσως οι ειδικοί έχουν μυστική πρόσβαση σε αυτούς.
-
Τελικά, ορισμένοι γιατροί με την ειδικότητα που επέλεξαν, είναι καταδικασμένοι στην αφάνεια και την ανεργία. Πού να περιμέναν ότι θα έχαναν την δουλειά τους από αυτοκίνητα, τα οποία με την θεόσκληρη ειδική ανάρτησή τους, 'ρίχνουν την πέτρα από τα νεφρά' δια λιθοτριψίας, ή άλλα επιτελώντας χρέη οδοντιάτρου κρίνουν ότι πολύ καιρό έμειναν τα σφραγίσματα στη θέση τους και αποφασίζουν να τα βγάλουν.
-
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
... τα οποία με την θεόσκληρη ειδική ανάρτησή τους, 'ρίχνουν την πέτρα από τα νεφρά' δια λιθοτριψίας.
Νά σέ κουφάνω λίγο;
Γιατρός συνέστησε σέ μπάρμπα μου,πού είχε πέτρα στα νεφρά,να οδηγεί γρήγορα τό φορτηγάκι του στόν χωματόδρομο,γιά να τού πέσει η πέτρα. -
Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι ολα οσα ακουμε για τμηματα R&D των εταιριων δεν ειναι παρα φημες και σπαταλες. Μολις μια εταιρια βγαλει το καινουργιο της μοντελο μαθαινουμε οτι (μαλλον με τη βοηθεια του Πανοραμιξ και της παρεας του) ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥΣ
Ξεχασαμε το διαδεδομενο υλικο για αναρτησεις, το βελουδο.
Καποιος, τελος, ας μαθει μπανιο στους κινητηρες γιατι δεν ειναι σπανια τα φαινομενα του πνιγμου τους.
-
Προτείνω για τα σαμαράκια των ελληνικών δρόμων να χρησιμοποιείται ο όρος 'σινεμπλόκ-busters'.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι ολα οσα ακουμε για τμηματα R&D των εταιριων δεν ειναι παρα φημες και σπαταλες. Μολις μια εταιρια βγαλει το καινουργιο της μοντελο μαθαινουμε οτι (μαλλον με τη βοηθεια του Πανοραμιξ και της παρεας του) ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥΣΞεχασαμε το διαδεδομενο υλικο για αναρτησεις, το βελουδο.
Καποιος, τελος, ας μαθει μπανιο στους κινητηρες γιατι δεν ειναι σπανια τα φαινομενα του πνιγμου τους.
Επίσης κάποιος πρέπει να πει σε ορισμένες τουρμπίνες να είναι πιο υπεύθυνες και λιγότερο φυγόπονες. Δεν μπορούν να 'ξυπνάνε' ότι ώρα θέλουν. Και μάλιστα μετά να αυτοκαταστρέφονται με την 'έκρηξή' τους.
@Ηυnter
Ώστε στο γιατρό του μπάρμπα σου οφείλονται όλα!! Αλήθεια, αφότου φύγει η πέτρα από τα νεφρά, πού θα πάει;!
-
Αυτή η μετάξενια ή βελούδινη λειτουργία του κινητήρα από που έχει βγεί? Από το Σουφλί?
Υπήρχε παλιότερα αυτό το τοπικ, ενδιαφέρον, για την argot της αυτοκίνησης.
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=6981 -
ΚΟΡΥΦΑΙΟ thread!!!
λοιπόν, θα μπω στο πετσί του ρόλου.....
my top ten....
- οδηγώντας το τάδε καταφέρνεις να βιώσεις την απόλυτη ηδονή.....(ερε Α@@@@μίες...)
- το τιμόνι ξυράφι... (όπως λέμε....gillette)
- ανάρτηση τύπου μπετόβεργας (ρε το μυστρί κάνει τους άντρες...)
- πετάχτηκε μπροστά αφήνοντας ένα παχύ στρώμα γόμας ελαστικού στην άσφαλτο(σοβαρά?? όταν σπινάρει ως συνήθως δεν πετάγεται..... )
- εμπρός! τσιτώστε κι άλλο την κοντράδικη libido μου (ερε Α@@@@μίες part II)
- το νέο μοντέλο έρχεται 'full στα μπιμπλικια' (επιστημονικότατος όρος δε λέω....)
- αμ αυτές οι 'vip θέσεις' στην παλέτα μας... (οκ καλό το χρώμα ρε φίλε αλλά και vip??? )
- μαμιδι με ροπαρα.... (no comment)
- κορυφαία λεζάντα κάτω από φωτό γνωστού μικρού αυτοκινήτου πόλεως: 'γλυκούλι και συμπαθές' λείπει το '6979χχχχχχ πάρε με με λένε ελένη...'
- για το τέλος το ερώτημα που θα βασανίζει τους πάντες...
'γιατι όταν πηγαίνουμε εμείς για γυάλισμα το τουτου μας ποτέ μια τέτοια γκόμενα δε βρίσκεται σε τέτοιους χώρους???? '
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Εμένα μ'αρέσει όταν ένα αυτοτοκίνητο κινείται 'με χάρη μπαλαρίνας', 'κρύβει τα κιλά του' και 'εκτοξεύεται' στα 100χιλ.την ώρα. Αν έχει και ανάρτηση τύπου 'μαγικό χαλί' που 'καταπίνει τις ανωμαλίες του δρόμου' τότε ακόμα καλύτερα!Ειδικά αυτό είναι απαράδεκτο, τα περιοδικά τα διαβάζουν και μικρά παιδιά.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Αυτή η μετάξενια ή βελούδινη λειτουργία του κινητήρα από που έχει βγεί? Από το Σουφλί?Ναι βρε. Δεν το' ξερες ότι έχει καλλιέργεια η BMW, για να μπορούν να 'γαζώνουν' οι εξακύλινδροι;;;
-
- Τεχνογνωσία. Για λόγους ακαμψίας και οικονομίας το ταμπλό πολλών αυτοκινήτων είναι 'σμιλεμένο σε ένα κομμάτι'.
Σε αυτό το σημείο κάνω μια παρένθεση επί του ιδίου όμως θέματος:
Το ζήτημα της ελληνικής γλώσσας, των ιδιωματισμών της και των νοηματικών σχημάτων της είναι ιδιαίτερα κρίσιμο. Σε ένα έντυπο, σε ένα οποιοδήποτε Μ.Μ.Ε, πέραν του περιεχομένου, ο λόγος είναι θεμελιώδους σημασίας. Εννοείται ότι οι εκπρόσωποι του ειδικού Τύπου ΔΕΝ είναι opinion leaders, ή καλύτερα διαμορφωτές γνώμης, όσο κι αν βαυκαλίζονται περί του αντιθέτου, όμως εξακολουθούν να ασκούν μια κάποια επιρροή, τουλάχιστον σε αυτούς, που δεν διαθέτουν τους κατάλληλους μηχανισμούς κριτικής και ανάλυσης, όσων διαβάζουν.
Η γλωσσική επιρροή είναι το σημείο προβληματισμού. Πρόκειται για έναν λόγο έμπλεο νηπιακών μεταφορών και παρομοιώσεων ή δακρύβρεχτων υπερβολών, που απέχει παρασάγγας από την λιτότητα, την ακρίβεια και την εμβάθυνση του σωστού δοκιμιακού λόγου. Η δε έντονη επαναληψιμότητα όλων αυτών των σχημάτων λόγου, τα οποία αναφέρουμε σε αυτό το thread, τα καθιστά ακόμα πιο κουραστικά. Η πνευματική και γλωσσική ένδεια αυτών των φληναφημάτων και η αδυναμία τους να αναλύσουν το αντικείμενο ικανοποιητικά προκαλούν θυμηδία είς όσους έχουν μάτια να δουν και ώτα να ακούσουν. Και εγκέφαλο να αναλύσουν.
Για τους υπόλοιπους, όσο γρηγορότερα καταφέρουν να μην επηρεάζονται από αυτά, τόσο το καλύτερο.
-
Οι κινητηρες pass-partout [ακομα και στον δακτυλιο;], αναφερομενοι κυριως στον 1.8Τ του γκρουπ VAG. Εκτος κι αν εννοουν pas partout (που εχει ακριβως την αντιθετη εννοια).
Οι 'αειθαλεις' κινητηρες Ευτυχως, γιατι αν ηταν φυλλοβολοι, ολο και καποιο εξαρτημα θα χαναμε καθε φθινοπωρο...
Οι δρομοι 'γυαλοχαρτο' της Ευρωπης. Τι νουμερο ρε παιδια δεν μας ειπατε...
-
Οι κινητήρες που 'κροταλίζουν', μήπως έχουν μείνει από λάδι;
Πολύ άστοχη έκφραση για να περιγράψει το 'βιμπράτο' στον ήχο ενός σπορτίφ κινητήρα IMHO.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Οι κινητήρες που 'κροταλίζουν', μήπως έχουν μείνει από λάδι;Πολύ άστοχη έκφραση για να περιγράψει το 'βιμπράτο' στον ήχο ενός σπορτίφ κινητήρα IMHO.
Φαντάζεσαι να τό έγραφε 'βιμπράτο',τί θα τού σούρναμε μετά Κώστα;
-
Ο ''παραδοσιακά τραχύς'' κινητήρας FSI.Nαι κάτι θυμάμαι που μου έλεγε ο παππούς μου...
-
Λίγο άσχετο αλλά σχετικό, και συγκεκριμένα ένα γλωσσικό ολίσθημα, που το κάνουν πολλοί στα ΜΜΕ, όχι μόνο στα περιοδικά αυτοκινήτου: για να τονίσουν μια μεταφορά, βάζουν το 'κυριολεκτικά' μπροστά
Για παράδειγμα (σχετικά με το παρόν θέμα):
'Ο κινητήρας κυριολεκτικά ξυρίζει'
'Η ανάρτηση είναι κυριολεκτικά μαγικό χαλί' -
Εγώ πάντα έμενα εντυπωσιασμένος από τα αυτοκίνητα τα οποία κινούνται με τον πιο απίστευτο τρόπο. Όχι αυτά που είναι βασισμένα στο τιμόνι-ξυράφι ή στο τιμόνι-διαβήτη ή που κινούνται σε ράγες σαν TGV. Tα απόλυτα είναι αυτά που 'επιταχύνουν με τη σκέψη'.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Εγώ πάντα έμενα εντυπωσιασμένος από τα αυτοκίνητα τα οποία κινούνται με τον πιο απίστευτο τρόπο. Όχι αυτά που είναι βασισμένα στο τιμόνι-ξυράφι ή στο τιμόνι-διαβήτη ή που κινούνται σε ράγες σαν TGV. Tα απόλυτα είναι αυτά που 'επιταχύνουν με τη σκέψη'....ένα μεγαλειώδες βήμα της ανθρώπινης εφευρετικότητας, μετά το drive by wire.
Η μυστικιστική κάστα των ειδικών