Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lamborghini Miura
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Lamborghini Miura
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 4 / 7
    Μελλοντικά Μοντέλα
    33
    133
    277
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pg220 last edited by

      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
      Θεωρώ την αρχική Miura το πιο όμορφο υπεραυτοκίνητο EVER. Από αυτή την άποψη και μόνο, διαφωνώ με την αναβίωσή της με το ίδιο όνομα και με ένα σουλούπι που να της μοιάζει (όπως διαφώνησα και με το BMWini και με το νέο σκαραβαίο).

      Κατά τα άλλα, όμορφο είναι το σχέδιο.

      Είσαι μες το μυαλό μου!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Και τελικά η Lambo/Audi ακολούθησε τον εύκολο δρόμο και ρευστοποιεί τη φήμη του θρυλικού μοντέλου:

        κρίμα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sado last edited by

          Ο χρήστης sakiss έγραψε:

          ELEOSSSSS!!!! Oute osio oute iero den exoun autoi oi nazoi!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skye last edited by

            Ο χρήστης sado έγραψε:

            ELEOSSSSS!!!! Oute osio oute iero den exoun autoi oi nazoi!

            Nazi;
            έχεις δίκιο, χίλιες φορές ο Μουσολίνι

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              technik last edited by

              Πολύ όμορφο το σχέδιο, πολύ κοντά στο παλιό βέβαια..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης sado έγραψε:
                ELEOSSSSS!!!! Oute osio oute iero den exoun autoi oi nazoi!

                Το Group VAGue έκανε και πάλι το θαύμα του...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  d-jet last edited by

                  Με αφορμή τις φωτογραφίες αυτές θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα για προβληματισμό:
                  Σε ποιον ακριβώς απευθύνεται αυτό το αυτοκίνητο; Στο λάτρη της miura; Αν ναι, γιατί να μην πάρει αυτός την αυθεντική miura; (Και μη μου πείτε οτι αυτό θα είναι φτηνότερο ή περισσότερο πρακτικό)Αν θέλει ένα πολύ εξεζητημένο αυτοκίνητο χωρίς να τον ενδιαφέρει ή να γνωρίζει τι ήταν η miura, γιατί να πάρει κάποιο που αντιγράφει ένα παλιότερο αυτοκίνητο έχοντας, ομολογουμένως, μια 'περίεργη' αισθητική;
                  Σα σχέδιο είναι πανέμορφο διότι πολύ απλά είναι η... miura, χωρίς υδροροές και χρώμια. Φυσικά και δε θα το αγόραζα ποτέ μου και να'χα τα χρήματα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                    Με αφορμή τις φωτογραφίες αυτές θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα για προβληματισμό:
                    Σε ποιον ακριβώς απευθύνεται αυτό το αυτοκίνητο; Στο λάτρη της miura; Αν ναι, γιατί να μην πάρει αυτός την αυθεντική miura; (Και μη μου πείτε οτι αυτό θα είναι φτηνότερο ή περισσότερο πρακτικό)Αν θέλει ένα πολύ εξεζητημένο αυτοκίνητο χωρίς να τον ενδιαφέρει ή να γνωρίζει τι ήταν η miura, γιατί να πάρει κάποιο που αντιγράφει ένα παλιότερο αυτοκίνητο έχοντας, ομολογουμένως, μια 'περίεργη' αισθητική;
                    Σα σχέδιο είναι πανέμορφο διότι πολύ απλά είναι η... miura, χωρίς υδροροές και χρώμια. Φυσικά και δε θα το αγόραζα ποτέ μου και να'χα τα χρήματα!

                    Συμφωνείς εσύ συνκλασικέ με την ιδέα του 'ρετρό';

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thymios last edited by

                      Αμάν πια με τα ρετρό!

                      Αν δεν έχουν έμπνευση, ας συνεχίζουν να σχεδιάζουν Α3, 4 κτλ!
                      Κι ας κλείσει η Λάμπο!
                      Το προτιμώ!
                      Μήπως υπάρχει πιθανότητα να πάρω στο μέλλον μια;;;
                      Κι αυτό που με εξοργίζει είναι οτι όλη αυτή η μανία γίνεται κυρίως για κάτι περιοχές τύπου ΛΑ ΗΠΑ, όπου την αυθεντική Μιούρα ούτε που την ξέρουν!
                      Και θα τη μάθουν τώρα, πριν σκάσουν τα δολλάρια!

                      Με ενοχλεί τόσο η αντιγραφή-καταστροφή ΙΜΗΟ του σχεδίου, όσο και η χρήση του ο΄νοματος!

                      Δε το γυρνάνε στα τρακτέρ καλύτερα εκεί στη Σάντα Αγκάτα;;!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        d-jet last edited by

                        Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
                        Συμφωνείς εσύ συνκλασικέ με την ιδέα του 'ρετρό';

                        Φυσικά και όχι:

                        Φυσικά και δε θα το αγόραζα ποτέ μου και να'χα τα χρήματα!

                        Αντικειμενικά, όμως, το σχέδιο είναι όμορφο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Είπα εγώ ότι η Lamborghini Miura δεν μου αρέσει;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            d-jet last edited by

                            Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
                            Είπα εγώ ότι η Lamborghini Miura δεν μου αρέσει;

                            Επομένως; Ωραίο είναι και το καινούργιο αλλά δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης.... έτσι το βλέπω εγω, τουλάχιστον.
                            Γιατί, το 105 που είδαμε στο thread της AR τι ήταν; Θα έδινες ποτέ τη veloce σου για ένα τέτοιο, τετρακίνητο με A/C , PS και Α/Β; ( )
                            ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Για συναισθηματικούς και μόνο λόγους μπορεί κα να το έπαιρνα. Ξέρεις τώρα... τί άλλο να πάρεις; Γκόλφω; Αυτό θα το έκανα δώρο στον παππού μου αν ζούσε. Ή 'Κουφή' Α3;

                              Να την άλλαζα με τη veloce μου; xaxaxaxaxaxaxaxa

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                d-jet last edited by

                                Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
                                Για συναισθηματικούς και μόνο λόγους μπορεί κα να το έπαιρνα. Ξέρεις τώρα... τί άλλο να πάρεις; Γκόλφω; Αυτό θα το έκανα δώρο στον παππού μου αν ζούσε. Ή 'Κουφή' Α3;

                                Να την άλλαζα με τη veloce μου; xaxaxaxaxaxaxaxa

                                Άρα μάλλον συμφωνούμε... βέβαια, το ΑR αυτό αν βγεί, μπορεί να έχει και μια σχετικά χαμηλή τιμή που να δικαιολογείται κάποιος να το αγοράσει σε σχέση με μια 'κανονική' 105, αυτό το πράγμα εδώ, είμαι βέβαιος, οτι θα κάνει ένα σωρό λεφτά παραπάνω από τα 'κανονικά' miura.
                                Τέσπα... Αφού δε θα γεμίσει ο κόσμος από δαύτα μικρό το κακό λέω...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gavriil1 last edited by

                                  Reprising Beauty - - By MATT DAVIS - - Source: Autoweek

                                  AT A GLANCE:
                                  LAMBORGHINI MIURA
                                  ON SALE: Late 2007 (est.)
                                  BASE PRICE: $700,000 (est.)
                                  POWERTRAIN: 6.5-liter, 700 hp V12; awd, seven-speed sequential manual (est.)
                                  CURB WEIGHT: n/a
                                  0 TO 62 MPH (0 TO 100 KM/H): 3.3 seconds (est.)
                                  FUEL MILEAGE (COMBINED): n/a

                                  Experts agree: The best thing ever produced by Automobili Lamborghini in both styling and image—if not on the road—was the Miura between May 1966 and December 1972.

                                  For those counting, the Miura’s 40th anniversary was celebrated throughout 2005, by, alas, overly eager party people. A naked Miura chassis debuted at the Turin exhibition in November 1965, but it wasn’t until March 1966 in Geneva that Bertone coachwork mastered by Marcello Gandini dressed it up and changed the world.

                                  When Miura went out of production in 1972 it was just the beginning of perpetual rumors that this evocative design would make a comeback. The question was when.

                                  The answer is now.

                                  The reveal for the new Miura concept was set for Jan. 5 for a small, invited group of hoity-toity at the Museum of Radio and Television in Los Angeles, before its public bow at Detroit’s North American International Auto Show, alongside the Gallardo Spyder.

                                  Why Detroit and not Geneva? There is no better way to tip its hat to Lamborghini’s largest market. “It’s a good way of thanking the U.S. for over 40 percent of our total business,” Stephan Winkelmann, CEO and president of Lamborghini, told AutoWeek on an exclusive visit to its Sant’Agata Bolognese headquarters. “That, and we have something else planned for Geneva.”

                                  Know that the Miura is now just an advanced exterior design study. Lamborghini officials say no decision has been made regarding production. But initial reaction to the Miura project has already been off the scale; how well it is received in Detroit may aid in giving it the green light.

                                  Wildly positive reactions are not new for Walter de’ Silva, chief of design for Volkswagen’s Audi brand group (Audi, SEAT and Lamborghini) and now personally in charge of Lamborghini Centro Stile. Working with Lamborghini’s then design leader Luc Donckerwolke and head of exterior design Filippo Perini, de’ Silva led the creation of the new Miura—called Concept M internally—beginning in October 2003.

                                  “He has had a very clear vision for this design and has phoned me at all hours with ideas,” said Perini of de’ Silva’s involvement.

                                  Uedelhoven Studios in Germany, which built the Audi Le Mans quattro concept, built a full-scale Miura concept from a design finally approved in early November ’05. Yes, that was short order and quick work considering the effort that had to be made.

                                  Tipped to ride on the future Audi R8 chassis—an adaptation of the Gallardo architecture—and be built in Neckarsulm, Germany, alongside the Audi, Miura is longer, wider and lower than the R8 [production name for the Le Mans quattro concept]. It is also longer and wider than the Gallardo, but taller by 1.4 inch.

                                  “Look at the original Miura,” Lamborghini’s Perini said, “and add 10 percent to each dimension for this one.” These numbers seem only fitting for today’s larger consumers.

                                  Lamborghini’s design center hasn’t gone completely retro, keeping the modern Lamborghini edge particularly in the taut and clean side panels. “When an interior is created for the car, you can expect a futuristic, high-tech and Spartan atmosphere,” Perini says. “[It gets] a real GT-car feel with all essentials and no unnecessary gadgets.” The green paint created specifically for this static prototype is more subtle than the company’s current bright Ithaca green.

                                  Despite reluctance on Lamborghini’s part to discuss technical specifics, melding what Audi offers with a study of the Miura legend gives a hint. Prior to this car’s debut, rumor had this car’s name pegged at “LP400 Miura.” Though all original Miuras were rear-mid-mounted V12s with the engine arranged transversely in front of the rear axle, this new Miura would carry a rear-mid-engine mounted longitudinally. (The “LP” designation stands for “longitudinale posteriore,” or longitudinal rear in Lambo-speak.) In the original 763 production run of Miuras, there never was an LP layout.

                                  Traditionally the “400” refers to the displacement: a 4.0-liter 60-degree V12 engine that Lamborghini used from 1966 through 1978; the intended reference raises speculation of a new 4.0-liter V12. A production Miura would more probably use a 6.5-liter, 700-hp version out of the company’s Murciélago 6.2-liter V12. This way it could easily carry the name LP650 Miura. That would position Miura to go mano a mano with the lingering Ferrari Enzo legacy in the never-dull crosstown rivalry. The dual-clutch, seven-speed DSG sequential trans-mission, lifted from company stablemate Bugatti Veyron 16.4, is likely to be adapted here.

                                  In the wind tunnel, the Miura shape has lower drag than the Gallardo. The forward half of the original Miura tended to lift off the ground at highest speeds; the new Miura (with roughly twice the power) addresses this with a bold air dam that masses downforce and plenty of fluid-cooling air for the radiators, placed up front as in the 1960s layout. In back, a ducktail spoiler automatically deploys Murciélago-style while at speed, and a wide diffuser takes care of rear-end stability.

                                  Lamborghini’s team has kept the early “box” look of the original’s famous 15-inch wheel by Campagnolo but blown out to a diameter of 20 inches. And rather than reuse the original’s baleen-like black grilles over two breathing holes on the front hood, this Miura gets one large recessed and rear-facing unmasked air channel. The heavy mascara around the headlights is revived, only now housed under glass.

                                  Side upper and lower air intakes for engine cooling echo the early car, but are cleaner in execution. Front and rear hoods hinge at the outside edges and open clamshell-style per tradition. Quad black exhaust tips poke through a black honeycomb rear valance, and the rear window covered by six black louvers finishes off the powerful look. The bull-shaped typeface of the Miura badge is also used on the new car.

                                  If greenlighted for production in late 2007, Miura will most likely get a form of quattro all-wheel drive, so attention will focus on restraining the curb weight. Look for ceramic brake discs, a titanium exhaust system and suspension springs, magnesium wheels and carbon composite body panels for both hoods and the roof. Properly executed, top speed should crest 200 mph, and acceleration to 60 mph would take 3.3 seconds.

                                  Pricing would surely top the stated original list price for the Ferrari Enzo of $670,000. Inside, when you can get someone to talk, the current view is for an initial run of just 400 Miuras.

                                  What must Ferrari think now as it readies a new Dino? This Miura is Lambo’s image leader and demands a response. The Ferruccio-Enzo face-off stands to get hot, and looking at this new Miura, who wouldn’t be bullish?

                                  link 1

                                  link 2

                                  link 3

                                  link 4

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    skye last edited by

                                    Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
                                    Για συναισθηματικούς και μόνο λόγους μπορεί κα να το έπαιρνα. Ξέρεις τώρα... τί άλλο να πάρεις; Γκόλφω; Αυτό θα το έκανα δώρο στον παππού μου αν ζούσε. Ή 'Κουφή' Α3;

                                    Να την άλλαζα με τη veloce μου; xaxaxaxaxaxaxaxa

                                    Θα συνεχίσεις πολύ ακόμα αυτό το ειρωνικό βιολί;
                                    κι εγώ τη γαλότσα θα την έπαιρνα μόνο για να ανάβει τη μηχανή ο θείος μου στο χωριό να ζεσταίνονται τα ζωντανά, αλλά δεν το κάνω θέμα.

                                    υγ. δεν έχω vag, αλλά η συμπεριφορά σου είναι full εριστική

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      κι εγώ τη γαλότσα θα την έπαιρνα μόνο για να ανάβει τη μηχανή ο θείος μου στο χωριό να ζεσταίνονται τα ζωντανά, αλλά δεν το κάνω θέμα.

                                      Πολύ κρύο εκεί στην Αλάσκα έτσι; Θα ζεσταίνεται και η καρδιά των ζωντανών από την ομορφιά της γαλότσας!

                                      Η δική σου συμπεριφορά να δείς πόσο εριστική είναι, όμως δεν το κάνω θέμα, δε με αγγίζει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        skye last edited by

                                        Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:

                                        κι εγώ τη γαλότσα θα την έπαιρνα μόνο για να ανάβει τη μηχανή ο θείος μου στο χωριό να ζεσταίνονται τα ζωντανά, αλλά δεν το κάνω θέμα.

                                        Πολύ κρύο εκεί στην Αλάσκα έτσι; Θα ζεσταίνεται και η καρδιά των ζωντανών από την ομορφιά της γαλότσας!

                                        Η δική σου συμπεριφορά να δείς πόσο εριστική είναι, όμως δεν το κάνω θέμα, δε με αγγίζει.

                                        H δικιά μου συμπεριφορά είναι εριστική;;;
                                        Θες να ψάξουμε τα δικά μου θέματα και τα δικά σου; Και τις απαντήσεις;
                                        Να δούμε τί λες εσύ, και τί εγώ;
                                        Εγώ ήμουν μαζί σου εριστικός, και ο λόγος είναι ότι προσβάλλεις ( όπως έχεις κάνει άπειρες φορές στο παρελθόν) πολύ κόσμο εδώ μέσα και εμένα μαζί. Στην αρχή αδιαφορούσα, μετά σε παρακάλεσα ευγενικά, αλλά το έχεις παρακάνει. Σε κάθε θέμα βρίζεις το vag.

                                        Ναι πολύ κρύο εδώ στην Αλάσκα, άσε.. χάλια χάλια.. παλιοζωή..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          H δικιά μου συμπεριφορά είναι εριστική;;;
                                          Θες να ψάξουμε τα δικά μου θέματα και τα δικά σου; Και τις απαντήσεις;
                                          Να δούμε τί λες εσύ, και τί εγώ;

                                          It's not a competition thing....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skye last edited by

                                            Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:

                                            H δικιά μου συμπεριφορά είναι εριστική;;;
                                            Θες να ψάξουμε τα δικά μου θέματα και τα δικά σου; Και τις απαντήσεις;
                                            Να δούμε τί λες εσύ, και τί εγώ;

                                            It's not a competition thing....

                                            Δεν είπα ότι είναι.
                                            Εσύ είπες ότι εγώ είμαι εριστικός.
                                            Μπορείς να στηρίξεις αυτό που λες;
                                            Εγώ μπορώ να στηρίξω αυτά που λέω σύμφωνα με τα θέματά σου και τις απαντήσεις σου. Τελοσπάντων, επειδή ξεφύγαμε απ'το θέμα -και ζητάω συγνώμη απ'τους υπόλοιπους γι'αυτό, δε θα συμμετάσχω άλλο σ'αυτήν την κουβέντα, αλλά θα σε παρακαλέσω για τελευταία φορά να καταλάβεις ότι υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα εκτός απ'τα Ιταλικά. Και αν δε θες να το καταλάβεις (δικαίωμά σου) τουλάχιστον προσπάθησε να μην είσαι προσβλητικός σε κάθε απάντησή σου για αυτοκίνητα που δεν είναι Ιταλικά.
                                            Ευχαριστώ και συγνώμη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 4 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr