Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδηγική Αυτογνωσία (Ξέρουμε τί θέλουμε;)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Οδηγική Αυτογνωσία (Ξέρουμε τί θέλουμε;)
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    14
    20
    90
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      miltellas last edited by

      Πολλές φορές δεν ξέρουμε τί θέλουμε.

      -Βάζουμε πρόγραμμα στον εγκέφαλο και θέλουμε να καίει σαν μαμίσιο!
      -Φτιάχνουμε την ανάρτηση σπορ αλλά χωρίς να χάσει άνεση!
      -Βάζουμε σπορ ελαστικά, αλλά κατεβάζουμε τις πιέσεις γιατί.. 'κοπανάνε'!
      -Χαμηλώνουμε την ανάρτηση αλλά δεν θέλουμε να... σκληρύνει!
      -Αγοράσαμε Rallye γιατί 'είναι γρήγορο και στρίβει' αλλά θέλουμε να το κάνουμε πιο άνετο γιατί είναι εκνευριστικά σκληρό για τα γούστα μας...
      -Βάζουμε φαρδιά ελαστικά σε υπερβολικά φαρδιές (άρα και μεγάλες και βαριές) ζάντες επειδή θα 'φαίνεται καλύτερα' και ο λαστιχάς μας είπε ότι θα 'κρατάει καλύτερα' ενώ το μόνο που μας νοιάζει τελικά είναι η εμφάνιση κι ας κρατάει χειρότερα (σάμπως θα καταλάβουμε την διαφορά οι περισσότεροι).
      -Θέλουμε να φτιάξουμε το κάμπερ για να κρατάει καλύτερα η μούρη αλλά τελικά διαπιστώνουμε ότι τα ελαστικά τρώγονται από την εσωτερική και τα αλλάζουμε πολύ πριν από όσο τα αλλάζαμε (άρα μια χαρά μας ήταν το κάμπερ, άλλα μας έφταιγαν...).
      -Φουσκώνουμε το αμάξι τούμπανο και επειδή οι ρόδες είναι 'πολύ μέσα' βάζουμε spacers στους τροχούς ίσα με 20εκ για να γίνει 'αγωνιστικό' (και μετά προσπαθούμε να πείσουμε εαυτόν και αλλήλους ότι κρατάει καλύτερα έτσι...).
      -Βάζουμε 'ΝΙΤΡΟ' γιατί θα πηγαίνει σφαίρα και όλοι όσοι 'ξέρουν' λένε ότι 'το μοτέρ δεν παθαίνει τίποτα απολύτως εάν το χρησιμοποιείς σωστά...'!!!

      Θέλουμε να κάνουμε το κάρο μας διάφορα...
      Τις παρενέργειες για ότι κάνουμε (υπέρ-κατά) τίς μάθαμε;
      Ποιόν να ρωτήσουμε ξέρουμε;
      Πώς να μάθουμε αν αυτό που μας είπαν αληθεύει ξέρουμε;
      ΝΑ ΟΔΗΓΑΜΕ ΞΕΡΟΥΜΕ;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • M
        miltellas last edited by

        Πολλές φορές δεν ξέρουμε τί θέλουμε.

        -Βάζουμε πρόγραμμα στον εγκέφαλο και θέλουμε να καίει σαν μαμίσιο!
        -Φτιάχνουμε την ανάρτηση σπορ αλλά χωρίς να χάσει άνεση!
        -Βάζουμε σπορ ελαστικά, αλλά κατεβάζουμε τις πιέσεις γιατί.. 'κοπανάνε'!
        -Χαμηλώνουμε την ανάρτηση αλλά δεν θέλουμε να... σκληρύνει!
        -Αγοράσαμε Rallye γιατί 'είναι γρήγορο και στρίβει' αλλά θέλουμε να το κάνουμε πιο άνετο γιατί είναι εκνευριστικά σκληρό για τα γούστα μας...
        -Βάζουμε φαρδιά ελαστικά σε υπερβολικά φαρδιές (άρα και μεγάλες και βαριές) ζάντες επειδή θα 'φαίνεται καλύτερα' και ο λαστιχάς μας είπε ότι θα 'κρατάει καλύτερα' ενώ το μόνο που μας νοιάζει τελικά είναι η εμφάνιση κι ας κρατάει χειρότερα (σάμπως θα καταλάβουμε την διαφορά οι περισσότεροι).
        -Θέλουμε να φτιάξουμε το κάμπερ για να κρατάει καλύτερα η μούρη αλλά τελικά διαπιστώνουμε ότι τα ελαστικά τρώγονται από την εσωτερική και τα αλλάζουμε πολύ πριν από όσο τα αλλάζαμε (άρα μια χαρά μας ήταν το κάμπερ, άλλα μας έφταιγαν...).
        -Φουσκώνουμε το αμάξι τούμπανο και επειδή οι ρόδες είναι 'πολύ μέσα' βάζουμε spacers στους τροχούς ίσα με 20εκ για να γίνει 'αγωνιστικό' (και μετά προσπαθούμε να πείσουμε εαυτόν και αλλήλους ότι κρατάει καλύτερα έτσι...).
        -Βάζουμε 'ΝΙΤΡΟ' γιατί θα πηγαίνει σφαίρα και όλοι όσοι 'ξέρουν' λένε ότι 'το μοτέρ δεν παθαίνει τίποτα απολύτως εάν το χρησιμοποιείς σωστά...'!!!

        Θέλουμε να κάνουμε το κάρο μας διάφορα...
        Τις παρενέργειες για ότι κάνουμε (υπέρ-κατά) τίς μάθαμε;
        Ποιόν να ρωτήσουμε ξέρουμε;
        Πώς να μάθουμε αν αυτό που μας είπαν αληθεύει ξέρουμε;
        ΝΑ ΟΔΗΓΑΜΕ ΞΕΡΟΥΜΕ;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          miltellas last edited by

          Πολλές φορές δεν ξέρουμε τί θέλουμε.

          -Βάζουμε πρόγραμμα στον εγκέφαλο και θέλουμε να καίει σαν μαμίσιο!
          -Φτιάχνουμε την ανάρτηση σπορ αλλά χωρίς να χάσει άνεση!
          -Βάζουμε σπορ ελαστικά, αλλά κατεβάζουμε τις πιέσεις γιατί.. 'κοπανάνε'!
          -Χαμηλώνουμε την ανάρτηση αλλά δεν θέλουμε να... σκληρύνει!
          -Αγοράσαμε Rallye γιατί 'είναι γρήγορο και στρίβει' αλλά θέλουμε να το κάνουμε πιο άνετο γιατί είναι εκνευριστικά σκληρό για τα γούστα μας...
          -Βάζουμε φαρδιά ελαστικά σε υπερβολικά φαρδιές (άρα και μεγάλες και βαριές) ζάντες επειδή θα 'φαίνεται καλύτερα' και ο λαστιχάς μας είπε ότι θα 'κρατάει καλύτερα' ενώ το μόνο που μας νοιάζει τελικά είναι η εμφάνιση κι ας κρατάει χειρότερα (σάμπως θα καταλάβουμε την διαφορά οι περισσότεροι).
          -Θέλουμε να φτιάξουμε το κάμπερ για να κρατάει καλύτερα η μούρη αλλά τελικά διαπιστώνουμε ότι τα ελαστικά τρώγονται από την εσωτερική και τα αλλάζουμε πολύ πριν από όσο τα αλλάζαμε (άρα μια χαρά μας ήταν το κάμπερ, άλλα μας έφταιγαν...).
          -Φουσκώνουμε το αμάξι τούμπανο και επειδή οι ρόδες είναι 'πολύ μέσα' βάζουμε spacers στους τροχούς ίσα με 20εκ για να γίνει 'αγωνιστικό' (και μετά προσπαθούμε να πείσουμε εαυτόν και αλλήλους ότι κρατάει καλύτερα έτσι...).
          -Βάζουμε 'ΝΙΤΡΟ' γιατί θα πηγαίνει σφαίρα και όλοι όσοι 'ξέρουν' λένε ότι 'το μοτέρ δεν παθαίνει τίποτα απολύτως εάν το χρησιμοποιείς σωστά...'!!!

          Θέλουμε να κάνουμε το κάρο μας διάφορα...
          Τις παρενέργειες για ότι κάνουμε (υπέρ-κατά) τίς μάθαμε;
          Ποιόν να ρωτήσουμε ξέρουμε;
          Πώς να μάθουμε αν αυτό που μας είπαν αληθεύει ξέρουμε;
          ΝΑ ΟΔΗΓΑΜΕ ΞΕΡΟΥΜΕ;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • M
            michaliss last edited by

            Απλώς οι περισσότεροι δεν ξέρουμε ότι δεν ξέρουμε να οδηγούμε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              theom5 last edited by

              Αν σταθείς σε όλα τα αλλά που έχεις βάλει σε κάθε σου πρόταση, θα δεις πως όλο και κάτι κάποιος μαθαίνει.

              Βλέπεις πως αν δεν προσπαθήσεις, κι αν δεν σφάλλεις, δεν μαθαίνεις ;).

              Δυστυχώς στην Ελλάδα είμαστε λίγο παραπάνω εγωιστές και δεν ακούμε κάποιους που μπορεί να έχουν δοκιμάσει κάτι πριν από εμάς και να έχει αποβεί αρνητικό στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου. και έτσι 'τρώμε' λίγο περισσότερο χρόνο 'για ν'ανακαλύψουμε τον τροχό' μόνοι μας ξανά, αντί να παίρνουμε την υφιστάμενη γνώση και να πειραματιζόμαστε ίσως σε κάποιο άλλο επίπεδο.

              Από την άλλη βέβαια υπάρχει και η έμφυτη ματαιοδοξία μας που μας υποβάλλει στα μαρτύρια που ανέφερες
              Τα θέλει ο κ#λος μας δηλ. να βάλουμε κάποια σκληρή ανάρτηση και μετά να παραπονιόμαστε γι'αυτή, μιας και τουλάχιστον έτσι δοκιμάσαμε και εμείς οι ίδιοι πώς είναι να έχεις αυτοκίνητο 'τραπέζι' κοκ.

              Για μένα έχει αξία τουλάχιστον να 'βγαίνεις' από την κάθε εμπειρία κερδισμένος σε γνώση. Αν κάποιος δηλ. σε κάθε του αυτοκίνητο κάνει και παραπονιέται μετά για κάποια από τα προαναφερέντα, τότε προφανώς είναι ντουβάρι και δεν χαμπαριάζει από τίποτα.

              Το να περνάς όμως από τη διαδικασία αυτή έχοντας κατανοήσει το λάθος, νομίζω πως σε κάνει καλύτερο άνθρωπο, και από το προαναφερθέν ντουβάρι, αλλά και από εκείνον που δεν δοκίμασε ποτέ του να κάνει τίποτα και απλά γνέφει με κατάφαση το κεφάλι του στο ότι κάποιοι άλλοι δεν έχουν αποκτήσει το 'αυτοκινητιστικό' γνώθις εαυτόν.

              Σφάλλετε για να έρθετε πιο κοντά στην έννοια της αυτοκίνησης! Το δις σφάλλειν όμως (επί του ιδίου αντικειμένου;) ), ουκ οδηγού σοφού!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                citastak last edited by

                1. Θελω να μην κοπαναει στις λακούβες.. Ελεος, στην Αθήνα ζουμε, κάνουμε 20-25.000 εντός πόλης το χρόνο και βασικό αγαπάω τη μέση μου!

                2. Θέλω το αυτοκίνητο να μην καίει, να είναι οικονομικό και να έχει φθηνή σχετικά συντήρηση.

                3. Θέλω να είναι μικρό για να μπορώ να παρκάρω άνετα και να ελίσσομαι.

                4. Θέλω να προσφέρει ασφάλεια παθητική.

                5. ΔΕΝ θέλω να κάνει θόρυβο...

                6. ΔΕΝ με ενδιαφέρει να έχει αστυραφτερό ζαντικό με 250αρι λαστιχο. Το αυτοκίνητο μου έιχε 155-80-13 και εγω απλα το αλλαξα σε 175-70 θεωρώντας ότι είναι πιο ασφαλές γενικότερα χωρίς να χάσω σε βήμα!

                Βασικά θεωρώ το αυτοκίνητο εργαλείο. Αν ήθελα αυτοκίνητο παιχνίδι θα αγόραζα ένα δεύτερο για αυτό το σκοπό. Δεν μπορώ να κάνω υποχωρήσεις σε αυτά τα θέματα.
                Έχω Όπελ Κορσα 03 1000αρι... Θα ήθελα λίγο παραπάνω γκάζι οπότε ίσως θα έπρεπε να έιχα πάρει το 1200! Αυτά!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  theom5 last edited by

                  Ο χρήστης citastak έγραψε:

                  1. Θελω να μην κοπαναει στις λακούβες.. Ελεος, στην Αθήνα ζουμε, κάνουμε 20-25.000 εντός πόλης το χρόνο και βασικό αγαπάω τη μέση μου!

                  2. Θέλω το αυτοκίνητο να μην καίει, να είναι οικονομικό και να έχει φθηνή σχετικά συντήρηση.

                  3. Θέλω να είναι μικρό για να μπορώ να παρκάρω άνετα και να ελίσσομαι.

                  4. Θέλω να προσφέρει ασφάλεια παθητική.

                  5. ΔΕΝ θέλω να κάνει θόρυβο...

                  6. ΔΕΝ με ενδιαφέρει να έχει αστυραφτερό ζαντικό με 250αρι λαστιχο. Το αυτοκίνητο μου έιχε 155-80-13 και εγω απλα το αλλαξα σε 175-70 θεωρώντας ότι είναι πιο ασφαλές γενικότερα χωρίς να χάσω σε βήμα!

                  Βασικά θεωρώ το αυτοκίνητο εργαλείο. Αν ήθελα αυτοκίνητο παιχνίδι θα αγόραζα ένα δεύτερο για αυτό το σκοπό. Δεν μπορώ να κάνω υποχωρήσεις σε αυτά τα θέματα.
                  Έχω Όπελ Κορσα 03 1000αρι... Θα ήθελα λίγο παραπάνω γκάζι οπότε ίσως θα έπρεπε να έιχα πάρει το 1200! Αυτά!

                  Με τόσα θέλω, θα πρέπει να περιμένεις να βγάλει η ΤΙΜ αυτοκίνητο μπας και το πάρεις και με επιδότηση!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • P
                    powergs last edited by

                    Θα συμφωνήσω με όσα γράφεις Miltellas όπως και με το** theo111r**. Αν δεν έχεις την εμπειρία δε μπορείς να καταλάβεις. Στο αυτοκίνητο που είχα και ανάρτηση του τοποθέτησα σκληρή, και το χαμήλωσα και ελαστικά πιο μεγάλα με χαμηλότερο προφίλ και κάποιες μικρές επεμβάσεις στα γύρω από το μοτέρ είχα κάνει. 10 χρόνια το είχα αλλά από ένα διάστημα πλέον και μετά είχα κουραστεί. Η ανάρτηση ενώ παλιά με ευχαριστούσε άρχισε να με κουράζει. Το ίδιο και τα ελαστικά λόγω του χαμηλού προφίλ τους. Τα γκάζια και αυτά κάποια στιγμή άρχισαν να μη με συγκινούν ιδιαίτερα και να βάζω πλέον προτεραιότητα στην κατανάλωση, στην άνεση, στα τέλη κυκλοφορίας και στα ασφάλιστρα (δεν είναι και λίγα για 1.8lt). Με λίγα λόγια ίσως να μου πέρασε αυτή η τρέλα για την ταχύτητα. Μπορεί να μου ξαναρθεί. Τώρα στο νέο που πήρα έχω αφήσει την ανάρτηση μαλακή όπως βγαίνει από το εργοστάσιο, προφίλ 65άρι με 175 πέλμα, 1250cc και απολαμβάνω άλλα πράγματα όπως την άνεση και το βολτάρισμα. Τουλάχιστον έχω «ξεχάσει» τι θα πει κατανάλωση σε σχέση με το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα, έχω ησυχάσει από το να κολλάω το μπροστινό ή να με κολλάει ο πίσω για να κάνουμε εκεί ένα τεστάκι. Εντάξει ο καθένας με τα γούστα του. Έχω φίλο με περισσότερα χρόνια στο τιμόνι που ακόμα έχει την «τρέλα» για το φτιάξιμο. Εμένα μπορεί και να μου ξανάρθει. Μπορεί και όχι. Ωραίο άρθρο πάντως. Citastak οι λακκούβες είναι προνόμιο όχι μόνο της Αθήνας αλλά ολόκληρης της Ελλάδας. Τα έχουν σακατέψει τα αυτοκίνητα και ακόμα τους πληρώνουμε τους άχρηστους τέλη κυκλοφορίας γιατί; Για να μας κάνουν καρόδρομους. Σωστά λες ότι πάνω από όλα το αυτοκίνητο είναι εργαλείο. Ακόμα και αν έχεις ένα δεύτερο και το έχεις φτιαγμένο ποτέ μην το δεις σαν παιχνίδι γιατί και τη δική σου ζωή μπορεί να σου κοστίσει αλλά και των άλλων που δε φταίνε σε τίποτα όπως δεν έφταιγα όταν μου ήρθε από το αντίθετο ρεύμα μία κοπέλα και γίναμε δύο στη συσκευασία του ενός. Το ίδιο φυσικά θα μπορούσα να κάνω και εγώ. Ευτυχώς μέχρι τώρα όποτε βγήκα εκτός ρεύματος ή δρόμου δεν πήρα κανέναν στο λαιμό μου πέρα από την εαυτό μου με τη βλακεία που κουβαλούσε εκείνη τη στιγμή . Πολύ εύστοχο το άρθρο σου Miltellas

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      citastak last edited by

                      Ο χρήστης theo111r έγραψε:

                      1. Θελω να μην κοπαναει στις λακούβες.. Ελεος, στην Αθήνα ζουμε, κάνουμε 20-25.000 εντός πόλης το χρόνο και βασικό αγαπάω τη μέση μου!

                      2. Θέλω το αυτοκίνητο να μην καίει, να είναι οικονομικό και να έχει φθηνή σχετικά συντήρηση.

                      3. Θέλω να είναι μικρό για να μπορώ να παρκάρω άνετα και να ελίσσομαι.

                      4. Θέλω να προσφέρει ασφάλεια παθητική.

                      5. ΔΕΝ θέλω να κάνει θόρυβο...

                      6. ΔΕΝ με ενδιαφέρει να έχει αστυραφτερό ζαντικό με 250αρι λαστιχο. Το αυτοκίνητο μου έιχε 155-80-13 και εγω απλα το αλλαξα σε 175-70 θεωρώντας ότι είναι πιο ασφαλές γενικότερα χωρίς να χάσω σε βήμα!

                      Βασικά θεωρώ το αυτοκίνητο εργαλείο. Αν ήθελα αυτοκίνητο παιχνίδι θα αγόραζα ένα δεύτερο για αυτό το σκοπό. Δεν μπορώ να κάνω υποχωρήσεις σε αυτά τα θέματα.
                      Έχω Όπελ Κορσα 03 1000αρι... Θα ήθελα λίγο παραπάνω γκάζι οπότε ίσως θα έπρεπε να έιχα πάρει το 1200! Αυτά!

                      Με τόσα θέλω, θα πρέπει να περιμένεις να βγάλει η ΤΙΜ αυτοκίνητο μπας και το πάρεις και με επιδότηση!!!!

                      xAXAXAxaxax κορυφή!!

                      (Πάντως θα περιμένω)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Θέλω ένα αυτοκίνητο σε μέγεθος Smart, με 457,2 άλογα, να καίει όσο ένα χιλιάρι, να κρατάει σαν F1, να έχει κορυφαία παθητική ασφάλεια, 22000W στερεοφωνικό, και την Σκλεναρίκοβα στο δεξί (μπάκετ φυσικά) κάθισμα!

                        Επίσης θέλω όλοι οι οδηγοί αυτής της χώρας να αποκτήσουν επιτέλους έναν όρο άγνωστο στο 90% του πληθυσμου :
                        ΟΔΗΓΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          crazywolf last edited by

                          Σωστοοοοοος!!!

                          Peugeot Renault Citroen Club
                          Ελληνική Λέσχη Φίλων Γαλλικού Αυτοκινήτου

                          παιζει τετοιο club!!!!!!!!
                          Που ζω ρε παιδια!?!?!?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            spiros last edited by

                            Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
                            Απλώς οι περισσότεροι δεν ξέρουμε ότι δεν ξέρουμε να οδηγούμε...

                            +1

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              johnkyr last edited by

                              nice θέμα .......

                              τις περισσότερες φορές με όλες τις βελτιώσεις που κάνουμε ... κανουμε το
                              car μας συνολικά χειρότερο... γιατι έεε κατι παραπάνω ξέρουν τα εργοστάσια όταν σχεδιάζουν το setup του car μας. από δω και πέρα ότι μα ότι κάνεις πρέπει να μάθεις ποια είναι πρώτα τα ----πλην και μετά να δείς τι πραγματικα θα σου προσφέρει η όποια και καλά...... βελτίωση .....

                              ακολουθόντας αυτα τα παράπάνω αγόρασα ένα 106 rallye (εδώ και 2 χρόνια)
                              έκανα απο τότε τις παρακάτω αλλαγές ...

                              προσοχή όταν κάνουμε αλλαγές βελτιώσεις ... για να έχουν πραγματικη αξία θα πρέπει τα υλικά που θα χρησιμοποιούμε να είναι καλύτερα επεξεργασμένα απο τα μαμα--- δηλαδή να βελτιώνουμε την ποιότητα των υλικών και όχι να αλλάζουμε διαστάσεις ...κ.α

                              τι ήθελα

                              1. καλύτερο κράτημα
                              2. καλύτερα φρένα
                              3. περισότερη δύναμη
                              4. αισθητικές βελτιώσεις

                              τι έκανα

                              1. ανάρτηση PS miniGrA full , λάστιχα Ζ211 semislick, μπάρα θόλων ψαλιδιών, αλουμ σινεμπλόκ

                              2. φρένα 266mm απο Citroen C3 σωληνάκια

                              3. σκούπα Green

                              4. ζάντες παλι 14ρες απο 106 Gti (καλύτερη ψύξη φρένων)

                              τι πολυ Συνειδητά έχασα

                              1. ανεση σε εγκάρσιες ανωμαλίες και 2900
                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Θέλω ένα roadster για να απολαμβάνω την ελληνική φύση (ή και αφασία) όλο το χρόνο (ναι βρε, ανοιχτός και το χειμώνα) . Να είναι πισωκίνητο, να έχει μπλοκέ, να γυρίζει εύκολα αλλά να είναι φιλικό, στο πλευρό μου κι όχι εναντίον μου (γεια σου S2000), να μην καίει πολύ, να μη σπάει ό,τι κι αν του κάνω (μην ακούσω τίποτα για σωληνάκια φρένων), να χωράει εμένα και την καλή μου (που δεν έχω βρει ακόμα). Και φυσικά, να είναι προσιτό οικονομικά, τόσο σαν αγορά, όσο και σα συντήρηση (στα λάστιχα αναφέρομαι βασικά). Έχετε τίποτα στο μυαλό σας; ΜΧ5 1.8 Sporty με 15άρες ζάντες. Α γεια σας .

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • O
                                  opterios last edited by

                                  Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                  Θέλω ένα roadster για να απολαμβάνω την ελληνική φύση...μπλα...μπλα...μπλα...μπλα...μπλα...μπλα...μπλα...μπλα...Έχετε τίποτα στο μυαλό σας; ΜΧ5 1.8 Sporty με 15άρες ζάντες. Α γεια σας .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Δηλαδή εσύ έχεις άλλη θεώρηση για το τι ζητάς από ένα αυτοκίνητο;

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      opterios last edited by

                                      Όχι, αλλά εσύ έχεις καεί τελείως

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα ...
                                        Μάλλον θα φταίει το καμένο λάστιχο Θέμη μου !

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          skye last edited by

                                          εγώ θέλω απλά να ευχαριστιέμαι όταν οδηγάω
                                          δηλαδή να μην οδηγάω και να βαριέμαι, όπως μου έτυχε όταν οδήγησα το polo της μαμάς μου ( no offense )
                                          Ίσως το μόνο που έχω ψιλομετανιώσει, είναι το χαμήλωμα/αναρτήσεις.. Για τους δρόμους της Αθήνας, είναι δράμα.. πραγματικά.. Πιστεύω ότι δε θα κάνω το ίδιο ξανά στο μέλλον. έτσι κ αλλιώς, μια χαρά στημένο ήταν το μιατακι απ'τη μαμα του, μ@λακία μου -λιγάκι πιστεύω...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ξέρω τι θέλω?
                                            Φυσικά! Θέλω να είναι ανοιχτό με ηλεκτρική οροφή (μαλακή ή σκληρή δεν έχω πρόβλημα) με καλό χώρο αποσκευών ακόμα κι όταν είναι ανοιχτό (πάνει οι σκληρές οροφές τύπου CC) να έχει και τετρακίνηση και να είναι και σχετικά ψηλό (όχι Audi cabrio) με καλή συμπεριφορά στο δρόμο (πάνε τα ανοιχτά τζιπάκια Jimny, Vitara, Wrangler) αλλά κι αν έχει και κανένα διαφορικό που να κλειδώνει για τα δύσκολα ακόμα καλύτερα.... Α ναι και να ζυγίζει και λιγότερο από 1400 κιλά και έχει κινητήρα μέχρι 2000 κυβικά....
                                            Μήπως τελικά δεν ξέρω τι θέλω.....??? Με βάση τα υπάρχοντα αυτοκίνητα είναι σαφές ότι ονειρεύομαι...
                                            Αλλά όμως ξέρω τι θέλω και είδα ότι οι ευχές μου εισακούονται, πήρε το μάτι μου κάτι τέτοια concepts που αναμένονται.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • K
                                              kostakis last edited by

                                              Έχω ένα Φίατ Ούνο Τούρμπο 1400 , με 390.000χμ απολύτως νορμάλ .
                                              φοράω μόνο 185-60-13 αντί 175-60-13,
                                              κάνω 40 έως 50.000 χλμ το χρόνο για δουλειά και διασκέδαση,
                                              κάθε πρωί μπαίνω ελαφρώς αγχωμένος για δουλειά
                                              και κάθε φορά γυριζω με το πλατύ χαμόγελο που αποκτά κάποιος όταν οδηγεί ένα ελαφρύ γρήγορο και σταθερό αυτοκίνητο
                                              και σε συνδυασμό με κατανάλωση 10λτ στα 100 ,
                                              φτηνά ανταλλακτικά,
                                              καλό και φτηνό σέρβις ,
                                              αποτελεί την άριστη επιλογή για μένα

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr