-
Χμ, έχει κάποια λογική (διατηρώ τις αμφιβολίες μου) δεδομένου ότι τρέχουν σε πίστα με τραχιά άσφαλτο όπου με τα κατάλληλα ελαστικά σχεδόν αποκλείεται η εμφάνιση του φαινομένου της υδρολίσθησης. Όπως θα το έχεις κι εσύ καταλάβει αυτά τα δεδομένα δεν ισχύουν σε δημόσιο δρόμο...
Τα ADVAN A032R σύμφωνα με την Yokohama έχουν χάραξη κατάλληλη και για βρεγμένη πίστα, κάτι που δεν έχει καμία σημασία στις ελληνικές καρμανιόλες που υπο βροχήν -συχνά και διάσπαρτα- μετατρέπονται (τα ADVAN σε συνδυασμό με την γυαλιστερή άσφαλτο) σε εξομοιωτή οδήγησης σε... πάγο! -
Δέν μίλησα μέ κανέναν αγωνιζόμενο τής πίστας.Ολοι τους ήταν ασφάλτινοι αλλά του βουνού.Υπήρχαν καί μία-δύο αντίθετες γνώμες βέβαια.
-
σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας,τα λαστιχα θα μπουν τις πρωτες μερες του 2006 ,επιφυλασσομαι για την μεταφορα εντυπωσεων μετα απο 20 ημερες περιπου,καλη χρονια σε ολους με υγεια πανω απο ολα και λιγοτερο αιμα στην ασφαλτο.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Εννοείς 30psi; Αν ναι γιατί επιμένεις σε τόσο χαμηλή πίεση; Για κράτημα στο βρεγμένο και κρύο;Για να μην είναι πολύ σκληρό...
-
για πείτε τίποτα ακόμη γί αυτά τα λαστιχάκια..
σκέφτομαι να τα πάρο..
για την ακρίβεια ειμαι ανάμεσα σε goodyear eagle F1 GS-D3
και στα toyo T1R
τα toyo τα βρήκα με 260 και τα goodyear με 280
(195-50 R15 , fiat bravo 1.2v )
και για να πω και λεπτομέρειες .. τα goodyear που τα φοράω και τώρα έχουν κάνει κάπου στα 26k klm και έχουν σχεδόν εξαφανιστεί (τα οδηγό μέχρι το τελευταίο τους πνεύμα xexe )
με ενδιαφέρουν αρκετά τα πλαϊνά τους γιατί με την οδήγηση που κάνω τα τρώω γρήγορα -
Βάλε αυτά που έχουν μεγαλύτερο δείκτη φθοράς (Treadwear - όσο περισσότερο τόσο σκληρότερη η γόμα). Πάρτα με δείκτη ταχύτητας V γιατί ο H δεν σου φτάνει, εκτός κι αν βάζεις μικρότερη πίεση από το κανονικό οπότε ό,τι λέμε δεν ισχύει.
-
O H ειναι για μεχρι 210 χαω, και μιλαει για Bravo 1.2. μια χαρα μου φαινεται εμενα.
-
Ο χρήστης sosos έγραψε:
καλησπερα σε ολους και χρονια πολλα!!!ποια ειναι η αποψη σας για το toyo t1R?ειναι απο τα λιγα ελαστικα για τα οποια δεν εχω ολοκληρωμενη ...........................ευχαριστω εκ των προτερωνΤο λάστιχο ειναι πάρα πολυ καλό και με πολλά βραβεία στην αμερική . ΑΑΑ βαθμολογία ελαστικού δεν βρισκεις εύκολα με αυτή την τιμή . όσο αφορά το μαλακό ή σκληρό ελαστικό ότι και αν σου λένε οι λαστιχάδες να ξέρεις ότι όλες τις πληροφορίες τις αναγράφει επάνω το ελαστικό . Οι περισσότεροι αμα τους ρωτήσεις τι είναι το tradewear ή το traction και το temperature σε βλέπουν με μισό μάτι . Τεσπα, αν υπήρχε αντιπρόσωπος , με καταχωρήσεις και διαφημήσεις και προμήθειες , θα πουλούσαν .
-
Πρωτη επιλογη (που φοραω και δεν εχετε αναφερει ακομα) ειναι τα Bridgestone Re050. Δεν ξερω αν βγαινουν στην διασταση που λεει ο φιλος αλλα ειμαι πολυ ευχαριστημενος σε ολες τις συνθηκες (στεγνο, βρεγμενο, καρτοδρομιο) και φυσιλογικη φθορα.
Δευτερη επιλογη μου θα ηταν τα ή τα Toyo T1R (με μοναδικο μειονεκτημα κατα την γνωμη μου τα μαλακα πλαινα... ειπαμε ειμαι Bridgestonakias... ), ή τα Continental sport contact 2 (νομιζω ετσι γραφεται το μοντελο) ενα αξιολογο λαστιχο το οποιο επισης δεν εχει αναφερθει...
Sorry αν σε μπερδεψα περισσοτερο! -
Ο χρήστης basilis-sti έγραψε:
Πρωτη επιλογη (που φοραω και δεν εχετε αναφερει ακομα) ειναι τα Bridgestone Re050. Δεν ξερω αν βγαινουν στην διασταση που λεει ο φιλος αλλα ειμαι πολυ ευχαριστημενος σε ολες τις συνθηκες (στεγνο, βρεγμενο, καρτοδρομιο) και φυσιλογικη φθορα.
Δευτερη επιλογη μου θα ηταν τα ή τα Toyo T1R (με μοναδικο μειονεκτημα κατα την γνωμη μου τα μαλακα πλαινα... ειπαμε ειμαι Bridgestonakias... ), ή τα Continental sport contact 2 (νομιζω ετσι γραφεται το μοντελο) ενα αξιολογο λαστιχο το οποιο επισης δεν εχει αναφερθει...
Sorry αν σε μπερδεψα περισσοτερο!Βασιλη χθες εβαλα τα toyo T1R και τα ειχα διπλα διπλα με τα 050Α μια και ο λαστιχας μου τα ειχε και τα δυο, η αισθηση μου ειναι οτι πολυ λιγη διαφορα ειχαν τα πλαινα τους εως καθολου οσο φυσικα μπορεις να καταλαβεις στραμπουλοντας τα με το χερι και φυσικα η συκριση εγινε με τα 040 (κοντεψε να χαλασει το μηχανιμα του λαστιχα για να τα ξεζανταρει)που φορουσα τα οποια ειναι κατα την γωμη μου το χειροτερο ελαστικο που εβγαλε ποτε η Bridgestone
Κατα τα αλλα συμφωνω μαζι σου οτι απο τα Bridgestone τα 050Α ειναι μακραν η πιο καλη επιλογη αν θες ενα ελαστικο για ολες τις συνθηκες. -
Μιλώντας αποκλειστικά για τη διάσταση 195/50/15 και χωρίς να κάνω γενικεύσεις, ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ. Είναι απαράδεκτο. Φθείρεται σε απίστευτα γρήγορους ρυθμούς, στο ΜΧ5 μου κράτησε ένα μήνα και 2500 χλμ, χωρίς να μπει σε πίστα .
Από την πρώτη μέρα που τα φόρεσα, η αίσθηση στο τιμόνι καταστράφηκε, ενώ σε τυπικό ελληνικό οδόστρωμα η απόσταση ακινητοποίησης αυξήθηκε, ενώ το κράτημα απλώς πήγε περίπατο. Αίσχος.
Βέβαια, όταν βρέθηκα για ένα 10ήμερο σε περιοχή με κορυφαίο οδόστρωμα, το ελαστικό μεταμορφώθηκε και απέδιδε απίστευτα. Η φθορά όμως ήταν τέτοια ώστε όταν μετά τις 10 μέρες γύρισα στην Αθήνα, η συμπεριφορά του ήταν χείριστη, με αποτέλεσμα να τα αλλάξω για να προφυλάξω την ασφάλειά μου.
Τώρα φοράω Exalto 2 και είναι 15 κλάσεις ανώτερο, με εξαίρεση το κορυφαίο οδόστρωμα, στο οποίο υπολείπονται μισό κλικ των T1R. Κατά τα άλλα, τα Michelin είναι πολύ-πολύ καλύτερα.
ΥΓ. Δεν έχω οδηγήσει τα Toyo σε βρεγμένο για να εκφέρω γνώμη. -
Πανο ευτυχως εχουν αλλες ζαντες τα avatar μας!
Πραγματι, τα Re040 ειναι μαλλον το χειροτερο λαστιχο της εταιριας αλλα ηταν δισκεδαστικο! (ενας που με ακολουθουσε μια φορα με ρωτησε αν εχω dccd απο τους κολους που πετγε σε καθε στροφη... ).Αλλα επειδη το θεμα εδω ειναι τα Τ1R τα θεωρω μια πολυ καλη επιλογη και σε καλη τιμη.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μιλώντας αποκλειστικά για τη διάσταση 195/50/15 και χωρίς να κάνω γενικεύσεις, ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ. Είναι απαράδεκτο. Φθείρεται σε απίστευτα γρήγορους ρυθμούς, στο ΜΧ5 μου κράτησε ένα μήνα και 2500 χλμ, χωρίς να μπει σε πίστα .
**Από την πρώτη μέρα που τα φόρεσα, η αίσθηση στο τιμόνι καταστράφηκε, **ενώ σε τυπικό ελληνικό οδόστρωμα η απόσταση ακινητοποίησης αυξήθηκε, ενώ το κράτημα απλώς πήγε περίπατο. Αίσχος.
Βέβαια, όταν βρέθηκα για ένα 10ήμερο σε περιοχή με κορυφαίο οδόστρωμα, το ελαστικό μεταμορφώθηκε και απέδιδε απίστευτα. Η φθορά όμως ήταν τέτοια ώστε όταν μετά τις 10 μέρες γύρισα στην Αθήνα, η συμπεριφορά του ήταν χείριστη, με αποτέλεσμα να τα αλλάξω για να προφυλάξω την ασφάλειά μου.
Τώρα φοράω Exalto 2 και είναι 15 κλάσεις ανώτερο, με εξαίρεση το κορυφαίο οδόστρωμα, στο οποίο υπολείπονται μισό κλικ των T1R. Κατά τα άλλα, τα Michelin είναι πολύ-πολύ καλύτερα.
ΥΓ. Δεν έχω οδηγήσει τα Toyo σε βρεγμένο για να εκφέρω γνώμη.Egw tha miliso gia forema se Elise.
To timoni katastrafike, ta plaina einai pio malaka apo freska tsourekia.
To amaxi egerne me auta, eno me ta manisia RE040 katholou.
Apo grip kai traction eitan kala(nothing special) kai anteksan arketa xiliometra stin Elise.
Stin broxi de einai poly kala.Den ta ksanaebaza para mono an mou ta edinan tsampa, opou tha empena Brands Hatch kai tha ta eliona
Ta RE040 pou eipothikan parapano ta foraei h Elise san std exoplismo.
Einai diaforetika apo ta klassika RE040 kai ftiaxnonte ypo tis prodiagrafes tis Lotus, eidika ftiagmena gia tis dynatotites kai to baros tou autokinitou.
Apla einai katapliktika toso se broxi oso kai stegnoMakrya apo ta Toyo, ektos an den se endiaferei to stripsimo, opote apoktas ena decent lastixo se kali timi.
-
[quote='dimsabas']Μιλώντας αποκλειστικά για τη διάσταση 195/50/15 και χωρίς να κάνω γενικεύσεις, ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ. Είναι απαράδεκτο. Φθείρεται σε απίστευτα γρήγορους ρυθμούς, στο ΜΧ5 μου κράτησε ένα μήνα και 2500 χλμ, χωρίς να μπει σε πίστα .
χωρις να ειμαι ειδικος επι του θεματος και να το παιξω ξερολας το να πει καποιος οτι το ταδε λαστιχο δεν μου κρατησε ουτε 15.000 χμ πχ,μπορω να το δεχτω ομως να κρατησει ενα μηνα και να το τελειωσεις σε 2500 χλμ δεν δεχομαι οτι φταιει το λαστιχο.αν πχ κανεις ολη μερα και ολη νυχτα burn out λεμε τωρα για παραδειγμα τοτε τι φταιει το λαστιχο? τωρα κατα την ταπεινη μου γνωμη το προηγουμενο proxes ηταν παρα πολυ καλο λαστιχο και αν παρουμε τα reviews του Τ1R οτι ειναι 30%καλυτερο απο το προηγουμενο τοτε περιμενω κατι πολυ καλο.περισσοτερα οταν το φορεσω σε κανα μηνα περιπου αντικαθηστωντας τα πολυ καλα p-zero rosso που φοραω τωρα -
Τα Toyo φορέθηκαν μόνο στους μπροστινούς τροχούς, πίσω φοράω σχεδόν πάντα μεταχειρισμένα, μήπως και τα 146 άλογα αυξηθούν λιγουλάκι . Σε συνδυασμό με το ABS, καταλαβαίνεις ότι δεν μπορώ να τα φθείρω ηθελημένα. Όταν λέω 'τελείωσαν', δεν εννοώ ότι είχαν φανεί τα λινά τους, αλλά ότι είχαν τόσο τραγική απόδοση, που η αντικατάστασή τους κρίθηκε αναγκαστική.
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Ta RE040 pou eipothikan parapano ta foraei h Elise san std exoplismo.
Einai diaforetika apo ta klassika RE040 kai ftiaxnonte ypo tis prodiagrafes tis Lotus, eidika ftiagmena gia tis dynatotites kai to baros tou autokinitou.
Apla einai katapliktika toso se broxi oso kai stegnoMakrya apo ta Toyo, ektos an den se endiaferei to stripsimo, opote apoktas ena decent lastixo se kali timi.
Nik, τι διάσταση ειναι αυτά τα RE040 που λες και πως θα τα βρούμε..
ισως να δουλευουν ωραία και με το MX5.. -
Αυτό με το τιμόνι έχω να το επισημάνω και εγώ.
Πριν από τα Τ1-R είχα το T1-S και το τιμόνι ήταν αρκετά βαρύτερο και με περισσότερη αίσθηση. Μόλις φόρεσα τα T1-R, το τιμόνι ελάφρυνε κάπως αναπάντεχα... Αυτή η ξαφνική αντίσταση που προέβαλλε σε αποιοδήποτε στρίψιμο (της οποίας η ύπαρξη μου άρεζε) σχεδόν χάθηκε...Δηλαδή γύρω από την θέση ισορροπίας (+dφ -dφ) ήταν σχετικά ελαφρύ, αλλά μολις πήγαινες να το στρίψεις, ξαφνικά ένιωθες μια ανάδραση που ήθελε να σε σταματήσει. Γενικά, ήταν βαρύ για υδραυλικό. Ειδικά σε πολύ γρήγορους ρυθμούς το τιμόνι βάραινε περισσότερο και είχε αίσθηση ελατηρίου.
Αυτή λοιπόν η συνολική αίσθηση (που μου άρεζε πολύ) αμβλύνθηκε αρκετά με την τοποθέτηση των T1-R. Ίσως στους πολύ γρήγορους ρυθμούς να παρέμεινε αυτή η αίσθηση ελατηρίου, δεν μπορώ αν συγκρίνω άμεσα...
-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
Ta RE040 pou eipothikan parapano ta foraei h Elise san std exoplismo.
Einai diaforetika apo ta klassika RE040 kai ftiaxnonte ypo tis prodiagrafes tis Lotus, eidika ftiagmena gia tis dynatotites kai to baros tou autokinitou.
Apla einai katapliktika toso se broxi oso kai stegnoMakrya apo ta Toyo, ektos an den se endiaferei to stripsimo, opote apoktas ena decent lastixo se kali timi.
Nik, τι διάσταση ειναι αυτά τα RE040 που λες και πως θα τα βρούμε..
ισως να δουλευουν ωραία και με το MX5..Δύσκολα θα μπορείς να τα βρεις (βλέπε Αγγλία) και θα είναι κι ακριβούτσικα (σιγά μην τα χαρίζει η Lotus ), άσε που λογικά δε θα ταιριάζουν στο κατά πολύ βαρύτερο ΜΧ5...
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Αυτό με το τιμόνι έχω να το επισημάνω και εγώ.
Πριν από τα Τ1-R είχα το T1-S και το τιμόνι ήταν αρκετά βαρύτερο και με περισσότερη αίσθηση. Μόλις φόρεσα τα T1-R, το τιμόνι ελάφρυνε κάπως αναπάντεχα... Αυτή η ξαφνική αντίσταση που προέβαλλε σε αποιοδήποτε στρίψιμο (της οποίας η ύπαρξη μου άρεζε) σχεδόν χάθηκε...Δηλαδή γύρω από την θέση ισορροπίας (+dφ -dφ) ήταν σχετικά ελαφρύ, αλλά μολις πήγαινες να το στρίψεις, ξαφνικά ένιωθες μια ανάδραση που ήθελε να σε σταματήσει. Γενικά, ήταν βαρύ για υδραυλικό. Ειδικά σε πολύ γρήγορους ρυθμούς το τιμόνι βάραινε περισσότερο και είχε αίσθηση ελατηρίου.
Αυτή λοιπόν η συνολική αίσθηση (που μου άρεζε πολύ) αμβλύνθηκε αρκετά με την τοποθέτηση των T1-R. Ίσως στους πολύ γρήγορους ρυθμούς να παρέμεινε αυτή η αίσθηση ελατηρίου, δεν μπορώ αν συγκρίνω άμεσα...
μηπως εσυ να βγαλεις λιγο αερα απο τα μπαλονια σου????
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ta RE040 pou eipothikan parapano ta foraei h Elise san std exoplismo.
Einai diaforetika apo ta klassika RE040 kai ftiaxnonte ypo tis prodiagrafes tis Lotus, eidika ftiagmena gia tis dynatotites kai to baros tou autokinitou.
Apla einai katapliktika toso se broxi oso kai stegnoMakrya apo ta Toyo, ektos an den se endiaferei to stripsimo, opote apoktas ena decent lastixo se kali timi.
Nik, τι διάσταση ειναι αυτά τα RE040 που λες και πως θα τα βρούμε..
ισως να δουλευουν ωραία και με το MX5..Δύσκολα θα μπορείς να τα βρεις (βλέπε Αγγλία) και θα είναι κι ακριβούτσικα (σιγά μην τα χαρίζει η Lotus ), άσε που λογικά δε θα ταιριάζουν στο κατά πολύ βαρύτερο ΜΧ5...
Edw den einai akriba kai den xreiazete na ta pareis apo tin Lotus (antitheta me ta Yokohama A048LTS)
Bgenoun stis 450lires h tetrada fitted, alla den tha kanoun gia to MX5.
Einai diastasi 175/55/16 mprosta kai 225/45/17 pisw.
An teriazan oi diastaseis isws ebgenan kala gia to Madzaki, logo paraplisiou barous.
TOYO T1R