-
Χρόνια Πολλά κ Καλή Χρονιά φίλοι Citroenάκηδες
Χρήστο πολύ χαίρομε με αυτά που βλέπω (φώτος) κ διαβάζω για την Αμελί
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! ανυπομονώ να την θαυμάσω κ από κοντά
Απορία: πως κ η σλικαδούρα μπήκε στις μαμά αλουμινίου κ όχι στα 'λευκά σίδερα'?
Τέλος για το 106 απλά διαβάζεις την σκέψη μου για τις ζάντες του 206GTi Απλά πανέμορφες!
-
Καλή χρονιά σε όλους μας φίλοι Σιτροενάκηδες. Εύχομαι το 2006 να πραγματοποιήσει όλες τις επιθυμίες σας και τα πιο τρελά σας όνειρα.
Χρήστο η σλικαδούρα στην BX αλλά και το εσωτερικό όπως το έφτιαξες την κάνουν ακόμα πιο πορωτική -
Καλή χρονιά παιδιά και από μένα.. ¨οτι δεν μας έφερε το 2005 να μας το φέρει ο νεος έτος
-
Καλή χρονιά, υγεία κι` ευτυχία σε όλους!!
-
Καλή χρονιά, πάντα με υγεία, ευτυχία και αγάπη. Ότι επιθυμείτε να σας έρθει και καλά-ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους
-
Καλή χρονιά λεβέντες!!! Πάντα καλά και κεφάτοι!
-
Φίλε tony78, φανταστική η φωτό στο άβατάρ σου!! Το δικό σου είναι; Αν ναι, το έχεις βγάλει από φανταστική γωνία!!
Πρέπει κάποτε να ποστάρω φωτό και από το δικό μου ρε γμτ..
(Όταν αξιωθώ και το πλύνω.. )
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Φίλε tony78, φανταστική η φωτό στο άβατάρ σου!! Το δικό σου είναι; Αν ναι, το έχεις βγάλει από φανταστική γωνία!!Πρέπει κάποτε να ποστάρω φωτό και από το δικό μου ρε γμτ..
(Όταν αξιωθώ και το πλύνω.. )
Σήμερα το έπλυνα μετά από 1,5 μήνα Βαγγέλη και ομολογώ ότι το χάρηκα...αν κ βλέπω κάτι συννεφιές και ανησυχώ.
Καλός πολίτης Νικόλα.
-
@chrmes
Για να μας κάνεις μερικά ... ιδιαίτερα φίλτατε με την κουκλάρα BX.
Μιας και είμαι και εγώ κάτοχος ενός Xantia (οκ 1600 είναι καμία σχέση με το 16βάλβιδο BX σου) θα ήθελα να μάθω περισσότερα για τις σφαίρες που χρησιμοποίησες και την έκανες σκληρότερη την γαλλιδούλα σου μιας και αν μπορω να κάνω και εγώ κάτι αντίστοιχο στο δικό μου όταν είναι να αλλάξω σφαίρες θα με ενδιέφερε να την σκληρήνω λιγάκι αφού πέραν τον κλίσεων κατά τα άλλα το όχημα θυμίζει TGV στις στροφές με καλά λάστιχα, γιατί όταν είχα φθαρμένα ελαστικά πέρυσι κάποια στιγμή είχα αυτήν την πολύ γλυκιά υπερστροφή η οποία συνήθως διορθωνόταν μόνη της χάρην (υποθέτω) της τετραδιεύθυνσης (έχει και η Xantia αυτό τον άξονα με την παθητική τετραδιεύθυνση).
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Φίλε tony78, φανταστική η φωτό στο άβατάρ σου!! Το δικό σου είναι; Αν ναι, το έχεις βγάλει από φανταστική γωνία!!Πρέπει κάποτε να ποστάρω φωτό και από το δικό μου ρε γμτ..
(Όταν αξιωθώ και το πλύνω.. )
Είναι ίδιο με το δικό μου αλλά δεν είναι το δικό μου....
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Tρομερό!
Είσαι καλό μαστόρι...το εσωτερικό όλα τα λεφτά!
Το εσωτερικό παιδιά αδικείται απο τις φωτογραφίες. Η δουλειά που έχει κάνει ο Χρήστος είναι πάρα πολύ καλή. Όταν ολοκηρωθεί τότε πιστεύω ότι πολλοί θα 'ζηλέψουν'.
Γενικά το αυτοκίνητο είναι καλό και γυρίζει αρκετά γρήγορα (1':18'' δεν είναι και λίγο για πρώτη επαφή στη πίστα) και το σημαντικότερο χωρίς να δείχνει ότι κουράζεται.
-
Ο χρήστης scientist έγραψε:
πέρυσι κάποια στιγμή είχα αυτήν την πολύ γλυκιά υπερστροφή η οποία συνήθως διορθωνόταν μόνη της χάρην (υποθέτω) της τετραδιεύθυνσης (έχει και η Xantia αυτό τον άξονα με την παθητική τετραδιεύθυνση).Αυτή η τετραδιεύθυνση έχει σώσει κόσμο και κοσμάκη και κάποιοι την
βρίζουν. Εμένα με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο σε τρελές φάσεις
(δεν λειτουργεί όμως πρακτικά κάτω από 80χλμω, οπότε για τέτοιες
φάσεις - λάδια κλπ θα ήθελα το ESP ). -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Αυτή η τετραδιεύθυνση έχει σώσει κόσμο και κοσμάκη και κάποιοι την
βρίζουν. Εμένα με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο σε τρελές φάσεις
(δεν λειτουργεί όμως πρακτικά κάτω από 80χλμω, οπότε για τέτοιες
φάσεις - λάδια κλπ θα ήθελα το ESP ).Πάντως την 1η εβδομάδα που είχα το Xantia μπήκα σε μια πλατεία λίγο ... ανώριμα και παρόλα τα 40-50 (το πολύ) χλμ που είχα, διόρθωσε μόνο του με την τετραδιεύθυνση και ομολογώ ότι με εντυπωσίασε πολύ ευχάριστα αφού δεν είχα μάθει και το αυτοκίνητο και αν δεν διόρθωνε μπορεί και να εύρισκα κανένα πεζοδρόμιο.
Το καλό όμως όπως λές με το ESP είναι ότι λειτουργεί παντού και πάντα και δεν περιμένεις τους νόμους του ... Νέυτωνα να δουλέψουν στον άξονα τετραδιεύθυνσης.
Βέβαια οι γρήγοροι και ειδικά οι πισωκίνητοι θα με βρίζουν σχετικά με το ESP αλλά για τον μέσο οδηγό (όπως οι περισσότεροι απο εμάς) η αλήθεια να λέγεται.
Απλά συμφωνώ ότι πρέπει να έχεις την επιλογή απενεργοποίησης αφού ένα διακοπτάκι είναι σιγά το κόστος. -
Καλησπέρα παιδιά και καλή χρονιά
Χρήστο κούκλα η ΒΧ Μήπως να κάνω κι εγώ καμιά μετατροπή στο 2CV και να σε σκίσω στην πίστα;;;
-
Ο χρήστης mad_n έγραψε:
Απορία: πως κ η σλικαδούρα μπήκε στις μαμά αλουμινίου κ όχι στα 'λευκά σίδερα'?
Τέλος για το 106 απλά διαβάζεις την σκέψη μου για τις ζάντες του 206GTi Απλά πανέμορφες!
Τα σλικ τα εβαλα στις αλουμινιου γιατι ειναι 6χ14 ενώ οι λευκές ειναι 5χ14
205 GTi Νικόλα!!(και για την ΒΧ τετοιες θελω!!)
@chrmes
Για να μας κάνεις μερικά ... ιδιαίτερα φίλτατε με την κουκλάρα BX.
Μιας και είμαι και εγώ κάτοχος ενός Xantia (οκ 1600 είναι καμία σχέση με το 16βάλβιδο BX σου) θα ήθελα να μάθω περισσότερα για τις σφαίρες που χρησιμοποίησες και την έκανες σκληρότερη την γαλλιδούλα σου μιας και αν μπορω να κάνω και εγώ κάτι αντίστοιχο στο δικό μου όταν είναι να αλλάξω σφαίρες θα με ενδιέφερε να την σκληρήνω λιγάκι αφού πέραν τον κλίσεων κατά τα άλλα το όχημα θυμίζει TGV στις στροφές με καλά λάστιχα, γιατί όταν είχα φθαρμένα ελαστικά πέρυσι κάποια στιγμή είχα αυτήν την πολύ γλυκιά υπερστροφή η οποία συνήθως διορθωνόταν μόνη της χάρην (υποθέτω) της τετραδιεύθυνσης (έχει και η Xantia αυτό τον άξονα με την παθητική τετραδιεύθυνση).
Οι σφαίρες χαρακτηρίζονται από 2 μεγέθη, την πίεση του αζώτου που περιέχουν και την διάμετρος της οπής που έχουν για να μαπίνει το υγρό.
Όσο μικρότερη είναι η πίεση του αζώτου και όσο ποιο μικρότερη η οπή τόσο ποιο σκληρή είναι η σφαίρα. Θα επανέλθω με νούμερα! Εγώ τώρα έχω από Ξάντια 1,8 16v οι οποίες ειναι σχετικα σφιχτες για απλές ΒΧ και σε συνδιασμό με το χαμηλο βάρος πλεον του δικού μου δεν αφήνου το ΒΧ να παίρνει υπερβολικές κλίσεις. Έχω σκοπό να παραγγείλω τιςν γνήσιες της ΒΧ 16ν οι οποίες είναι από τις πιο σφιχτές. Στην δική σου περίπτωση θα πρέπει να δούμε τα μεγέθη των σφαιρών της 1,6 και να βρουμε ποιο σφιχτές από μεγαλύτερο (και βαρύτερο) μοντέλο.Καλησπέρα παιδιά και καλή χρονιά
Χρήστο κούκλα η ΒΧ Μήπως να κάνω κι εγώ καμιά μετατροπή στο 2CV και να σε σκίσω στην πίστα;;;
τι λες για μοτέρ gsa 1,3 ?? καπου διαβασα ότι γίνεται 1,6 με κιτ υπερκιβυσμού για σκαραβαίο , με 2πλα καρμπυρατερ θα έχουμε τα 120 αλογα για πλάκα
Παθητική 4διεύθυνση
Σε ΖΧ δουλεύει φανταστικά, είχε ένας φίλος και το είχα οδηγήδει αρκετα. Οι μη υποψιασμένοι την φοβούνται γιατί κάποιες φορές είναι σαν να υπερστρέφει το αυτοκίνητο (ενω απλως διορθώνει) .
-
Ψάχνοντς πληροφορίες για σφαίρες ξαναβρήκα αυτό το site:
http://www.tramontana.co.hu/citroen/index.html
Πολύ ωραίο άρθρο γι αυτά που έγραψα πριν για τις σφαίρες. Ειδικά αυτό: http://www.tramontana.co.hu/citroen/suspens/model.html
Βέβαι οι τύποι ψάχνονται με τις σφαιρες για να πετύχουν περισσότερη όχι σαν εμένα που θελω να το κανω κουτσουρο
Πάω για μελέτη!!
-
Χρήστο, τώρα είδα τις φωτογραφίες από την γριά.
Μπράβο ρε, κούκλα την έκανες!(κάτι μου λέει ότι έχω να γράψω πολύ καιρό στο Citroen Forum... τστστς νεολαία)
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Ψάχνοντς πληροφορίες για σφαίρες ξαναβρήκα αυτό το site:http://www.tramontana.co.hu/citroen/index.html
Πολύ ωραίο άρθρο γι αυτά που έγραψα πριν για τις σφαίρες. Ειδικά αυτό: http://www.tramontana.co.hu/citroen/suspens/model.html
Βέβαι οι τύποι ψάχνονται με τις σφαιρες για να πετύχουν περισσότερη όχι σαν εμένα που θελω να το κανω κουτσουρο
Πάω για μελέτη!!
AAAAA!!!!! Αψογο το link. Βέβαια πρέπει τώρα να βρώ τα στοιχεία για τις σφαίρες του Xantia μιας και εκεί έχει μόνο για BX, XM, CX
Μια ακόμη ερώτηση για όποιον γνωρίζει. Πως μπορώ να μετρήσω το offset μιας ζάντας και βέβαια τι offset ζάντες φοράει απο το εργοστάσιο το Xantia. Ρωτώ γιατί θέλω να δω αν οι ζάντες που έχει το αυτοκινητο είναι εντάξει μιας και έτσι το αγόρασα (είναι 15άρες αντί των εργοστασιακών 14 αν αυτό μετράει).
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Παθητική 4διεύθυνση
Σε ΖΧ δουλεύει φανταστικά, είχε ένας φίλος και το είχα οδηγήδει αρκετα. Οι μη υποψιασμένοι την φοβούνται γιατί κάποιες φορές είναι σαν να υπερστρέφει το αυτοκίνητο (ενω απλως διορθώνει) .
Αχ, τι μου τη θύμισες τώρα... Περασμένα μεγαλεία...
-
Καλή Χρονιά & Χρόνια Πολλά στο Forum !
Είμαι νέο μέλος και ήθελα να μοιραστώ μαζί σας, τη στεναχώρια μου !!!...
Είμαι φανατικό Citroenάκιας, αλλά σιγά-σιγά και όπως πάει θα γίνω φανατικός αντι-citroenάκιας.
Εχω μία Xantia Activa 2.0 TURBO του 1999. Για όσους έχουν οδηγησει ή έστω έχουν κάνει βόλτα με αυτό το αυτοκίνητο, τότε ξέρουν γιατί πράγμα μιλάω... Κατά την άποψή μου, λίγα αυτοκίνητα πάνε σαν την Activa...
Για την ιστορία, θα σας πω ότι είναι η δεύτερη Xantia που περνάει από τα χέρια μου (η πρώτη ήταν μία 2.0 16V, HydractiveII του '93).
Η στεναχώρια μου λοιπόν - και η τσαντίλα μου συγχρόνως - είναι ότι όπως και στην πρώτη Xantia, έτσι και σε αυτη που έχω τώρα αλλάζω τρόμπα υψηλής πίεσης !!! Κόστος;;; 640€ χωρίς τοποθέτηση... Επιπλέον; Διαρροή από την εμπρός αριστερή μπουκάλα... Επιπλέον; ...Αντικατάσταση σφαιρών (Ξέρετε πόσες έχει η Αctiva? 10 !!) Ευτυχώς μόνο τις 5 άλλαξα. Επιπλέον,;;; Αντικατάσταση top-mount... κτλ κτλ
Ολα αυτά ρε παιδιά, με πολλή καλή χρήση και προσοχή, γιατί είμαι τρελός με το αυτοκίνητο και επιπλέον , τον τελευταίο χρόνο με ελάχιστη χρήση και χιλιόμετρα (13,000 χλμ. όλο τον χρόνο). Τις δε σφαίρες, της είχα αντικαταστήσει τον Μάιο του 2003!!! Τα πιό ξεφτυλισμένα αμορτισερ να έβαζα σε απλο αυτοκίνητο...παραπάνω θα μου κρατούσαν!
Τέλος πάντων, συμπέρασμα;;Καθεστε;
1900€ επισκευή !!! (και με έκπτωση )
Με πλήγωσε τόσο πολύ , που τώρα θελω να το πουλήσω .
(μήπως ενδιαφέρεται κανένας;; )Αυτά είχα να σας πω για αρχή, ελπίζοντας και στη δική σας ανταπόκριση...
Φιλικά,
Δημήτρης
CITROËN FORUM