Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 283
    • 284
    • 285
    • 286
    • 287
    • 1084
    • 1085
    • 285 / 1085
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21688
    228262
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      μια και το εψαχνα και το βρηκα ας το παραθέσω : όλα τα C4 με ESP φοράνε εμπρός δίσκόπλακες 283 - 26 και όλα χωρίς ESP 266 - 22
      ,πίσω όλα έχουν 249-9 ανεξαρτήτως ESP

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Ο χρήστης antonisk7# έγραψε:
        μια και το εψαχνα και το βρηκα ας το παραθέσω : όλα τα C4 με ESP φοράνε εμπρός δίσκόπλακες 283 - 26 και όλα χωρίς ESP 266 - 22
        ,πίσω όλα έχουν 249-9 ανεξαρτήτως ESP

        To ξέρουμε Αντώνη...και ο Αντρέας (enginekiller) καλύτερα από όλους!
        Σωστά engine;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          enginekiller last edited by

          ΕΕΕΕΕΕΕτσι!!! Ρε συ το εχω πει εδω και κανα 3αρι μηνες τουλαχιστον και που και που κλαιγομαι που δεν πηρα με esp για να εχω μεγαλυτερα φρενα... Δεν με εχεις ακουσει;;;

          εχετε υποψιν σας κανα vin decoder που να δουλευει για citroen; Κανα δυο Links που ειχα μου βγαζουν τα μισα λαθος...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            obelix last edited by

            Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

            Προσπαθώ να μάθω από BMW.

            Καλό κουράγιο!!!

            Δεν απελπίζομαι υπάρχει πειραματόζωο στο φόρουμ!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
              ΕΕΕΕΕΕΕτσι!!! Ρε συ το εχω πει εδω και κανα 3αρι μηνες τουλαχιστον και που και που κλαιγομαι που δεν πηρα με esp για να εχω μεγαλυτερα φρενα... Δεν με εχεις ακουσει;;;

              Όχι δεν το πρόσεξα σε 391 σελίδες συξητήσεων κάποια ποστ μου ξεφευγουν.
              Πάντως το ESP είναι σύστημα Ελέγχου Ηλεκτρονικής Ευστάθειας και όχι φρεναρίσματος , είναι για άλλες περιπτώσεις (όταν το αυτοκίνητο χάνει την πρόσφυσή του σε σχέση με τον άξονα του δρόμου κτλ.) γιατί άραγε βάζουν μεγαλύτερης διαμέτρου δισκόπλακες στα μοντέλα με ESP ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Z
                zardoz last edited by

                Ο χρήστης antonisk7# έγραψε:
                γιατί άραγε βάζουν μεγαλύτερης διαμέτρου δισκόπλακες στα μοντέλα με ESP ?

                Αφού το ζήτησες... ακολουθεί υπερπληροφόρηση

                Κατά το φρενάρισμα, το ABS μετρά την 'σχετική' ταχύτητα μεταξύ των τροχών,
                και ειδικά για το C4 που μας ενδιαφέρει την 'σχετική' ταχύτητα μεταξύ
                και των 4ων τροχών. Αυτό γίνεται μετρώντας την περιστροφή και
                μόνο (δείτε παρακάτω γιατί το τονίζω).

                Δημιουργείται ένας 'συντελεστής' απόκλισης που παίρνει τιμές π.χ από 0.2
                ώς 2.0, για κάθε τροχό. Ο τροχός (ή οι τροχοί που) περιστρέφονται 'αργότερα'
                από τους άλλους και ξεπερνούν ένα όριο πχ Χ=1.0 του συντελεστή
                ξεμπλοκάρονται για να 'ακολουθήσουν' (σε 4κάναλο ABS μόνο, γιατί κάτι
                παπαριές αυτοκίνητα με 3κάναλα ABS φρενάρουν τους πίσω τροχούς σαν έναν!)

                Το πρόβλημα είναι να βρεθεί το 'βέλτιστο' όριο Χ γιατί είναι διαφορετικό
                ανάλογα με την 'ποιότητα' του δρόμου (χώμα, βρεγμένη άσφαλτος, χαλίκι).
                Γι αυτό και μερικοί off-roaders βρίζουν ότι το ABS σταματά αργότερα το
                αυτοκίνητο σε καρόδρομους...

                • Προτάθηκε να χρησιμοποιηθούν σένσορες δρόμου αλλά ήταν εντελώς αναξιόπιστο.
                • Προτάθηκε ο οδηγός (!!!) να πατάει ένα κουμπί όταν μπαίνει σε χωμάτινο
                  δρόμο, αλλά εκτός ότι είναι χαζό, οι ασφαλιστικές εταιρίες έτριβαν τα χέρια
                  τους με τις μηνύσεις (είχαν ήδη αρκετές από τότε που επιτρεπόταν η
                  απενεργοποίηση του ABS πρίν κοπεί για νομικούς λόγους).

                Τελικά, στα νέα ABS τον 'βέλτιστο' συντελεστή (0.2..2.0), το ABS τον 'βρίσκει'
                στην αρχική διάρκεια του φρεναρίσματος.

                Για να το κάνει αυτό, 'δοκιμάζει' διαφορετικές διαβαθμίσεις υδραυλικής
                πίεσης (αδιάζοντας υγρό φρένων σε τανκ ανακύκλωσης), βλέποντας το αποτέλεσμα.
                Γίνονται 15-20 δοκιμές το δευτερόλεπτο (!). Αν ο δρόμος είναι χωμάτινος το
                ξεμπλοκάρισμα γίνεται πχ με ελάχιστη μείωση υγρού φρένων. Αν ο δρόμος είναι
                βρεγμένη άσφαλτος χρειάζεται μεγαλύτερη μείωση πίεσης.

                Αυτό δεν απάντησε φυσικά στην ερώτησή σου (ακόμη)

                H 'ακρίβεια' με την οποία βρίσκεται ο συντελεστής Χ εξαρτάται...

                α) Από τον διαθέσιμο χρόνο και το δρόμο (αν δεν σταθεροποιηθεί η 'εύρεση'
                μέσα πχ σε 1 sec επειδή ο δρόμος είναι περίεργος, τότε το σύστημα χρησιμοποιεί
                'ότι' βρήκε ως τότε!)
                β) Από... την ακρίβεια: Χοντρικά, για κάθε σταγόνα υγρού που μπορεί να
                αντλήσει στο τανκ ανακύκλωσης το ABS, σε πόσο βαθμό (ακρίβεια) επιδρά στην
                πέδηση. Και εδώ έρχεται το κερασάκι. Μεγαλύτεροι δίσκοι, μεγαλύτερη ακρίβεια!.

                Το ESP (την γλύτωσες, δεν θα αναλύσω και αυτό) χρειάζεται

                • Δισκόφρενα μπρός και πίσω,
                • 4κάναλο ABS
                • και επειδή κάνει 100 μετρήσεις το δευτερόλεπτο,
                  χρειάζεται μεγιστη ακρίβεια και μάλιστα όσο ποιό γρήγορα γίνεται.
                  .

                Εξ' ού και οι μεγαλύτεροι δίσκοι. Δεν είναι επειδή φρενάρουν καλύτερα, είναι
                επειδή μπορεί να μετρηθεί 'καλύτερα'/'ταχύτερα' (ότι απαιτείται σε δοσμένο
                χρόνο πανικού) ο σωστός συντελεστής απελευθέρωσης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης zardoz έγραψε:

                  γιατί άραγε βάζουν μεγαλύτερης διαμέτρου δισκόπλακες στα μοντέλα με ESP ?

                  Αφού το ζήτησες... ακολουθεί υπερπληροφόρηση

                  Απλά άψογος !
                  , να σαι καλά για τις πληροφορίες που μας έδωσες, μάθαμε κάτι και σήμερα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    enginekiller last edited by

                    Τελικα εσυ εξελισθηκες σε καλο ψαχτηρι!!! Τοσο καιρο ρωταω και ξαναρωταω στο myphone & εδω και δεν ηξερε κανενας να μου απαντησει! Απλα αψογος! Θα μπορουσαν ομως να εχουν και σε εμας τα ιδια μεγαλα φρενα κατι που θα μειωνε και τη γραμμη παραγωγης φανταζομαι... Εκτος και αν τα δικα μας μπαινουν και σε κανα c3-c2... Δεν καταλαβα βεβαια γιατι τα μεγαλυτερα φρενα να προσφερουν μεγαλυτερη ακριβεια... Αυτα που εγραψες τα βρηκες καπου να ψαξω κι εγω λιγο;

                    Υ.Γ.:Ποσταρε το και στο myphone αυτο οπωσδηποτε!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      billf last edited by

                      Ο χρήστης chrmes έγραψε:
                      Ήρεμα παιδιά και τα Peugeot και τα Citroen είναι πολύ καλά αυτοκίνητα!!!!!

                      Κάτι ξέρω κι εγώ

                      Έτσι Χρήστο...να μου φτιάχνεις και το δικό μου citroen μόλις το πάρω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        athanasios last edited by

                        Zardoz απλά respect.Παρ' ότι διαφωνώ πολλές φορές μαζί σου και στο εκφράζω, οφείλω να ομολογήσω ότι η μεθοδικότητά σου και η θετική σου σκέψη θα μας φανεί πολλές φορές χρήσιμη σ' αυτό το forum,εφ' όσον μείνεις μαζί μας και μετά την ...εύρεση αυτοκινήτου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Z
                          zardoz last edited by

                          Ο χρήστης athanasios έγραψε:
                          οφείλω να ομολογήσω ότι η μεθοδικότητά σου και η θετική σου
                          σκέψη θα μας φανεί πολλές φορές χρήσιμη σ' αυτό το forum,εφ' όσον μείνεις μαζί
                          μας και μετά την ...εύρεση αυτοκινήτου.

                          Ευχαριστώ για τα καλά λόγια, αλλά πρέπει να σας 'αποκαλύψω' που ψάχνω...
                          Δυστυχώς στο google δεν βρίσκεις πιά χρήσιμη πληροφορία (σε βάθος) και
                          γενικά δεν ψάχνω πιά στο google.

                          Τεχνικά ζητήματα σε PDF υπάρχουν στο e*ule, και μάλιστα με φοβερή
                          λεπτομέρεια (ξέρω ότι είναι 'παραβίαση' κανόνων που το αναφέρω).

                          Σήμερα έβλεπα τεχνολογία γυροσκοπίων (για το ESP) από την infineon.
                          Τώρα διάβαζα πώς γίνεται η μέτρηση ταχύτητας στον τροχό μέσω hall
                          effect sensors, και γιατί δύσκολα μπορεί να είναι ακριβής σε μικρές
                          ταχύτητες (π.χ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Z
                            zardoz last edited by

                            Όποιος φάχνει βρίσκει... βρήκα το CAN-network του C5,
                            δείχνει μια εικόνα από το CAN-BUS και τα 2 VAN-BUSes
                            (και το που συνδέονται συναγερμοί κλπ).

                            http://www.carbonpeople.com/images/c5-can-bus1.gif
                            http://www.carbonpeople.com/images/c5-can-bus2.gif

                            Έχω και το ABS (σε λίγο). Ξέρατε ότι το ABS αν φρενάρεις με αρχική
                            ταχύτητα (προ φρεναρίσματος) κάτω από 5 χλμ την ώρα ΔΕΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΪΤΑΙ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              michaliss last edited by

                              Ο χρήστης zardoz έγραψε:
                              Έχω και το ABS (σε λίγο). Ξέρατε ότι το ABS αν φρενάρεις με αρχική ταχύτητα (προ φρεναρίσματος) κάτω από 5 χλμ την ώρα ΔΕΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΪΤΑΙ?

                              Η ταχύτητα αυτή είναι η ίδια για όλους τους κατασκευαστές ή μόνο στα Citroen;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                scientist last edited by

                                Ξέρω έχω πολύυυυυυυ καιρό να εμφανιστώ στο φόρουμ μας τόσο που πλέον δεν το πιστέυω ότι τόσος κόσμος έχει πάρει C4 και έχει γεμίσει και πάλι το Citroen Forum με κόσμο.

                                Λοιπόν επειδή δεν ξέρω πότε θα ξαναμπώ ας πω μερικές ευχές όπως :
                                Χρόνια Πολλά και καλά σε όλους με υγεία πάνω από όλα και βέβαια η επόμενη χρονιά να είναι μια χρονιά που θα αγαπήσουμε περισσότερο τα αυτοκίνητα μας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Z
                                  zardoz last edited by

                                  Ο χρήστης MichalisS έγραψε:

                                  Έχω και το ABS (σε λίγο). Ξέρατε ότι το ABS αν φρενάρεις με αρχική ταχύτητα (προ φρεναρίσματος) κάτω από 5 χλμ την ώρα ΔΕΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΪΤΑΙ?

                                  Η ταχύτητα αυτή είναι η ίδια για όλους τους κατασκευαστές ή μόνο στα Citroen;

                                  Αφορά το ABS 15/4 της Bosch που χρησιμοποιεί η Citroen, Opel και
                                  (απίστευτο) η Alfa Romeo, από ότι λέει το service manual του.
                                  Δεν ξέρω τί κάνει σε άλλα μοντέλα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    obelix last edited by

                                    Ανάλογα με το αυτοκίνητο 5-8 χιλιόμετρα είναι το όριο απενεργοποίησης του ABS, όλα τα ABS έχουν αυτή την λειτουργεία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dog80 last edited by

                                      Zardoz, μία απορία!

                                      Όπως είπες πρίν, το ABS μειώνει την πίεση του κυκλώματος με το να αδειάζει υγρό στο τεπόζιτο ανακύκλωσης. Μπορεί όμως το σύστημα να αυξήσει την πίεση? Αν πχ το φρενάρισμα ξεκινήσει σε δρόμο-γυαλί αλλα μετά το αυτοκίνητο βρεί καλή άσφαλτο, το ABS θα φρενάρει πιο πολύ ή θα μείνει στον αρχικό συντελεστή τριβής?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Z
                                        zardoz last edited by

                                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                        Zardoz, μία απορία!

                                        Όπως είπες πρίν, το ABS μειώνει την πίεση του κυκλώματος με το να αδειάζει υγρό στο τεπόζιτο ανακύκλωσης. Μπορεί όμως το σύστημα να αυξήσει την πίεση? Αν πχ το φρενάρισμα ξεκινήσει σε δρόμο-γυαλί αλλα μετά το αυτοκίνητο βρεί καλή άσφαλτο, το ABS θα φρενάρει πιο πολύ ή θα μείνει στον αρχικό συντελεστή τριβής?

                                        Το EBA αυξάνει την πίεση (αν υπάρχει), όχι το ABS. Ετοιμάζω αναλυτικό
                                        how-it-works που θα λυθούν όλες οι απορίες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          obelix last edited by

                                          Μετά από κάμποσο καιρό και αρκετή δουλειά κατάφερα σήμερα να χαρώ την ΒΧ μου στα Μέγαρα. Άξιζε τον κόπο😉

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Ο χρήστης chrmes έγραψε:
                                            Μετά από κάμποσο καιρό και αρκετή δουλειά κατάφερα σήμερα να χαρώ την ΒΧ μου στα Μέγαρα. Άξιζε τον κόπο😉

                                            Μπράβο ρε Χρηστάρα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 283
                                            • 284
                                            • 285
                                            • 286
                                            • 287
                                            • 1084
                                            • 1085
                                            • 285 / 1085
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr