Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ευρωπαϊκό ή Ιαπωνικό Αυτονίνητο? Ιδού η Απορία....
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ευρωπαϊκό ή Ιαπωνικό Αυτονίνητο? Ιδού η Απορία....
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    29
    97
    1596
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      ef9_b16a1 last edited by

      pros ton g60:.... eisai apla apisteutos... oute adiproswpeia vag na eixes...

      mas koufanes genikws... milas gia pwlhseis sthn eurwph kai oxi sthn ellada.... gia des ligo ti paizei kai se amerikh...einai kai auth megalh agora... des thn ektimhsh twn katanalwtwn ekei gia honda toyota.... epishs oi japs ta kala de ta fernoun eurwph...gia kopse ta jdm models ths honda toyota kai nissan... efoson esu DEN asxoleise me thn elladitsa...

      mas ta prhzate tosa xronia me thn pathitikh asfaleia!!!!!!! ok ok kerdisate..ola ta 1400aria einai 1500 kila twra... mazi me to auto motor und sport kai ta sthmena tou crash tests ta kataferate....( KAI pada STA TEST kai ta sugritika ola ta vw prwta se oles tis kathgories!!!!!! ts ts ts ..etaireia kolossos)
      pleon na sumvoulevesai to euroncap..ekei tha deis oti mia laguna... einai asfalesterh apo mia 200ara mercedes... pou einai sta idia epipeda me to neo civic kai brosta apo to golf wwwwwww opoia ierosulia!!!!!! drepomai... mono kai pou to anefera enas giapwnezikos kouvas pio asfalhs apo to G O L F ???? kapoio lathos tha gine!!!!!!!!... ase na krinoun oi armodioi poio einai to asfalestero... epishs an tuxei na se parasurei autokinhto... na euxesai na mhn einai audi alla civicaki.... borei kai na glutwseis....

      edw edwses resta..pragmatika gelane mazi sou osoi exoun thn paramikrh idea apo moter kai mhxanologia.... ena golf... me kalutero moter... apo .... honda???????? mono h bmw borei na ktuphsei ta honda sta moter..... ivtec h vw de tha xei oute se 100 xronia... mono kati toubaniasmena 1800aria me turbo kai 2-3 bar piesh .... 13 xronia prin h honda eixe sto nsx 280 aloga apo 3.0 litra me 11 litra/100km mesh katanalwsh...
      kai otan to golfaki pasxize gia 150 aloga apo 2000 cc to tapeino civicaki evgaze 160 apo 1600... me katanalwsh 1400 kai to 2.2 vtec 220!!!!!!!! (sto prelude)

      otan to 16v polo ths toso agaphmenhs sou etaireias KAPSEI TON EGEFALO TOU POU KANEI 500 XILIARIKA (gia rwta merikous idiokthtes).. na euxesai na mhn einai APATH h egguhsh.....rwta epishs merikous adiproswpous vw pou eixan to sugekrimeno modelo..giati arage to poulhsan???? tha apogohteuteis...

      pros apofugh parekshghsewn mou aresoun ola ta kala autokinhta ap opou kai an proerxodai... alla mhn trelathoume kiolas me ta vw... ta xete theopoihsei... kai se plhroforw oti an to psakseis pragmatika tha deis oti apo aksiopistia kumainodai sto meso oro...

      petaei to golf???? petaei... to kalutero amaksi tou kosmou.... DEN allazei o germanofilos...

      gia des ligo pws to leon me 210 aloga kai tetrakinhsh.. einai ARGOTERO STA 0-40 XLM/WRA apo ena civic type-r PROSTHIOKINHTO... XWRIS bloke!!!!!!.... tha prepe na to skizei logw tetrakinhshs... kai rophs.. eides magia o giapwnezos??? kati emathe tosa xronia ki autos apo tis adigrafes.. de nomizeis???

      epishs... gia steile ena mail ston l.j.k. setright..kai rwta ton ti amaksi odhgei...kai anetrekse ligo kai sta arthra tou stous 4t... gia poio logo ta phre?? h mhpws kai autos karagiozhs einai???

      zhtw kai sthn alfa me 250 aloga kai vale mono brosta... valta se ena golf na gelasoume ligo....

      autokinhto h golf???? an den einai golf oute o skulos de bainei mesa...
      oute h gunaika sou de se thelei ...

      TO GOLF EINAI POLU KALO AUTOKINHTO KAI TO SUSTHNW ANEPIFULAKTA..
      euxaristw

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Y
        yianniswalker last edited by

        Προσωπική μου άποψη είναι να προσπαθήσετε το νέο αυτοκίνητο να έχει μεταβλητό χρονισμό.Οι κινητήρες αυτοί έχουν πολύ καλύτερη αίσθηση ελαστικότητας από τους κοινούς κινητήρες.Επιπλέον καλό είναι να αποφύγετε τους κινητήρες με ηλεκτρονικό γκάζι(δεν είναι πολύ εύκολο αυτό,εκτός και αν επιλέξετε τους πρώτους) αν θέλετε να ξεκινάτε χωρίς αγχος στις ανηφόρες και να έχετε καλύτερη απόκριση στο γκάζι γενικά.
        Πιστεύω ότι τα ιαπωνικά έχουν τον καλύτερο συνδυασμό αίσθησης και απόδοσης κιβωτίου-κινητήρα.
        Το κράτημά τους είναι υπεραρκετό και πολύ σωστό με ανύπαρκτη διαφορά σε σχέση με την κορυφή της κατηγορίας για κάποιον που δεν κυνηγιέται στο δρόμο.

        Σε αξιοπιστία υπάρχει ακόμα διαφορά (πλην Ford ίσως) και αφήστε τους όλους να χτυπιούνται.Απλά η διαφορά δεν είναι αυτή που ήταν κάποτε.Πάντως αν βρείτε ιδιοκτήτες με 150000ΚΜ σε αυτοκίνητα κάτω των 5-6 ετών θα καταλάβετε τη διαφορά από τα λεγόμενά τους.

        Η συντήρηση δεν είναι ακριβή όπως στα VW.

        Τα γαλλικά είναι καλά (τα Renault είναι σωστά αυτοκίνητα) αλλά η συντηρησή τους είναι λίγο τσουχτερή και κάνουν και τις αβαρίες τους που και που και αυτά.

        Γενικά πιο τίμια τα πράγματα φαίνονται στα ιαπωνικά (πάντα ήταν)...(είπαμε πλην Ford,άντε και Renault)!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          imprezas last edited by

          Εμένα μου αρέσει και το Impreza,και η M3,και το 306 GTi και πολλά άλλα ανεξερτήτως χώρας προέλευσης!Αν είναι δυνατό να κρίνουμε ένα αυτοκίνητο από τη χώρα προέλευσης!

          ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Σ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ Ο G60. KAI AN EXEI THN ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ (...ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ) ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ, ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΩ ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΑΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΕΙ ΚΑΚΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ, ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ 'ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΤΟ '60 ΚΑΙ ΤΟ '70;'.
          BEBAIA, ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 15-20 ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ 'ΑΛΛΟΥ' ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ - ΑΠΟΔΟΣΗ. ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΑ CRASH TESTS, ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ ΚΟΥΒΑΔΕΣ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΑΝΤΙ-ΙΑΠΩΝΕΣ.
          ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΚΑ (ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ) ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ. ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΧ ΤΗΝ ΑΛΦΑ 33 ΜΕ ΤΟΥΣ 60 ΙΠΠΟΥΣ ΤΗΣ ΟΤΑΝ ΠΡΩΤΟΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ 'ΑΛΦΙΣΤΙ', ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΛΦΑΣΟΥΝΤ(ΕΝΑ ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΣΑΠΙΖΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ Η ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΝΑΝ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΤΟΥ!). ΑΝΕΦΕΡΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕ ΚΑΘΑΡΑ ΣΠΟΡΤΙΒ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΜΠΟΡΕΙ ΤΗ ΜΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΛΕΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ.
          ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΣΧΟΛΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΙΣΟΠΕΔΩΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΦΑ Η ΦΙΑΤ ΜΕ ΑΥΤΗ ΜΙΑΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ Η ΜΙΑΣ ΤΟΓΙΟΤΑ. ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ. ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΥΧΤΑ ΑΦΟΥ ΞΗΜΕΡΩΣΕ; ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΙΑΠΩΝΙΚΟ Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ(ΜΙΛΑΜΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑ ΕΒΟ, Μ3 ΚΑΙ ΙΜΠΡΕΖΑ!) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΕΝΟΣ 106 ΡΑΛΛΥ Η ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΕΝΟΣ 205 GTI KAI AΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΜΙΑ 20 ΕΤΙΑ!
          ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ 'ΑΘΛΗΜΑ' ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΣΧΟΛΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΩΘΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΑΛΦΑ, Ο ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ ΖΗΜΙΑΡΗΣ ΙΤΑΛΟΣ, ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΛΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ. ΚΑΙ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΤΩΧΟ (ΠΛΗΝ ΤΙΜΙΟ!) ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΟΣΜΟ. ΟΛΟΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ ΣΕ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΥΣΤΕΡΟΥΣΑΝ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ (ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ), ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ, ΓΕΡΜΑΝΩΝ, ΓΑΛΛΩΝ, ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ.
          ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΡΑ, ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΣΥΜΠΑΘΙΑ ΣΤΟΥΣ ΙΑΠΩΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΧΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΓΙΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΕΝΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ, Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ, ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΕΜΠΡΟΣ, ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟΥΣ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            morpheus last edited by

            Ο χρήστης Imprezas έγραψε:

            ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΦΑ Η ΦΙΑΤ ΜΕ ΑΥΤΗ ΜΙΑΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ Η ΜΙΑΣ ΤΟΓΙΟΤΑ...

            Οπως επήσης δεν μπορούμε να συγκρίνουμε - ακόμα - την οδική συμπεριφορά μιας Alfa με οποιοδήποτε toyota (της ιδίας κατηγορίας - χρονολογίας)

            Α. Και κάτι άλλο. Όταν κατέστρεψα το προηγούμενο αυτοκίνητο μου και γύρισα συνοδηγός στον γερανό που το μετέφερε, πιάσαμε κουβεντα με τον οδηγό. Ο άνθρωπος είχε βαρεθεί να κουβαλάει yaris με προβλήματα στα ηλεκτρικά. Γερμανικά έβλεπε σπάνια. Τέλος του είχε κάνει εντύπωση, το οτι δεν κουβαλούσε συχνα Κορεάτικα.

            Στα υπόλοιπα σχεδόν συμφωνούμε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kilo last edited by

              Ο χρήστης jim147 έγραψε:

              ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΦΑ Η ΦΙΑΤ ΜΕ ΑΥΤΗ ΜΙΑΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ Η ΜΙΑΣ ΤΟΓΙΟΤΑ...

              Οπως επήσης δεν μπορούμε να συγκρίνουμε - ακόμα - την οδική συμπεριφορά μιας Alfa με οποιοδήποτε toyota (της ιδίας κατηγορίας - χρονολογίας)

              Α. Και κάτι άλλο. Όταν κατέστρεψα το προηγούμενο αυτοκίνητο μου και γύρισα συνοδηγός στον γερανό που το μετέφερε, πιάσαμε κουβεντα με τον οδηγό. Ο άνθρωπος είχε βαρεθεί να κουβαλάει yaris με προβλήματα στα ηλεκτρικά. Γερμανικά έβλεπε σπάνια. Τέλος του είχε κάνει εντύπωση, το οτι δεν κουβαλούσε συχνα Κορεάτικα.

              Στα υπόλοιπα σχεδόν συμφωνούμε.

              Τα Yaris αν θυμάμαι καλά συναρμολογούνται ή στην Γαλλία ή στην Αγγλία. Βέβαια αυτό δεν έχει και τόσο σημασία. Το ουσιαστικό όμως είναι ότι χρησημοποιούν ηλεκτρικά της Valeo. Ε! τι περιμένεις?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                ckosm last edited by

                Μπαίνω στο θέμα αυτό όχι γιά να υποστηρίξω τον G60, αλλά γιατί πιστεύω δέχεται άδικη επίθεση. Μπορεί να υποστηρίζει την VW, δικαίωμά του, όπως πολλοί άλλοι υποστηρίζουν σθεναρά κάποια εταιρεία.

                Ο χρήστης ef9_b16a1 έγραψε:

                kai otan to golfaki pasxize gia 150 aloga apo 2000 cc to tapeino civicaki evgaze 160 apo 1600... me katanalwsh 1400 kai to 2.2 vtec 220!!!!!!!! (sto prelude)

                Είδες ποτέ πόσα άλογα έγβαζε πραγματικά το VTi από τα 160 που δήλωνε, και πόσα στους τροχούς? Ασε να μη μιλήσω γιατί θα ξαναγίνει πόλεμος... Είχες δεί τα στραβωμένα τους μπροστινά δισκάκια (σε αυτοκίνητο 160hp, ε ). Τουλάχιστον το Golfaki με τα 150, όπως και όλα τα VAG βγάζουν πάντοτε πολύ παραπάνω από αυτά που δηλώνουν γιά πολλούς λόγους που έχουμε εξηγήσει και αλλού.

                pros apofugh parekshghsewn mou aresoun ola ta kala autokinhta ap opou kai an proerxodai... alla mhn trelathoume kiolas me ta vw... ta xete theopoihsei... kai se plhroforw oti an to psakseis pragmatika tha deis oti apo aksiopistia kumainodai sto meso oro...

                Πολύ πιό πάνω αγαπητέ από το μέσο όρο. Ασε δε που η 'Αμερικάνικη' διαφήμιση θέλει οτιδήποτε μη αμιγώς Ευρωπαϊκό (μέσα φυσικά οι Ιάπωνες που οι μεγαλύτερες μετοχές στη αυτοκινητοβιομηχανία τους είναι Αμερικάνικων πολυεθνικών)-όπως το VAG-να προβάλλεται περισσότερο. Ναι είναι αλήθεια ότι το VAG ενοχλεί τα διεθνή-παγκοσμιοποιημένα συμφέροντα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

                gia des ligo pws to leon me 210 aloga kai tetrakinhsh.. einai ARGOTERO STA 0-40 XLM/WRA apo ena civic type-r PROSTHIOKINHTO... XWRIS bloke!!!!!!.... tha prepe na to skizei logw tetrakinhshs... kai rophs.. eides magia o giapwnezos??? kati emathe tosa xronia ki autos apo tis adigrafes.. de nomizeis???

                Το Leon Cupra-R με τα 210hp ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ, και όφειλες να το γνωρίζεις και να μην λές ανακρίβειες . Πάντως στο τελαυταίο test στα Μέγαρα, οι 4Τ αφήνουν αρκετές αιχμές γιά το Civic type-R πώς βγαίνουν οι 200hp στους μπροστινούς τροχούς (με πολύ-πολύ σπινάρισμα ), και ότι μάλλον χρειάζεται πιό ειδικά χέρια γιά να οδηγηθεί γρήγορα στην πίστα, αλλιώς ο αδαής μάλλον θα κουρεύει το γκαζόν... . Αλλωστε, θα έχεις διαπιστώσει πόσο πουλάει στην Ελλάδα παρά την εξοργιστική διαφήμιση του σε όλα τα περιοδικά; σε κάθε τεύχος όλων των περιοδικών το Civic-type R διαφημίζεται. Εγώ με χαρά μου ειλικρινά (γιατί θα ευχόμουν να πουλούσε περισσότερο) έχω δεί 1 μόνο στο δρόμο τον τελευταίο χρόνο από τότε που κυκλοφορεί. Αντίθετα, αμέτρητα είναι τα καινούργια S3, που σημειωτεόν είναι και αρκετά ακριβότερο (40000 versus 29.500 Εuro)...

                epishs... gia steile ena mail ston l.j.k. setright..kai rwta ton ti amaksi odhgei...kai anetrekse ligo kai sta arthra tou stous 4t... gia poio logo ta phre?? h mhpws kai autos karagiozhs einai???

                Ναι, οδηγεί Honda Prelude και έχει 2: ένα αυτός και ένα η γυναίκα του. Ξέρεις γιατί? Γιατί τους τα έκανε δώρο η Honda . Δεν λέω πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά και εμένα εάν μου χάριζαν καλό αυτοκίνητο, θα τους έπλεκα το εγκώμιο σε όλη μου τη ζωή. Αυτά απλά στα λέω γιατί καλό είναι να ρωτάμε και κάποιους που έχουν ζήσει τα της αυτοκίνησης στην Αγγλία και αλλού, και να ξέρουμε ότι όλα και όλοι σε αυτόν τον πλανήτη έχουν την ΤΙΜΗ (αγοράς εννοώ) τους.

                zhtw kai sthn alfa me 250 aloga kai vale mono brosta... valta se ena golf na gelasoume ligo....

                Η Alfa ήταν και παραμένει κορυφαία σε στήσιμο και οδική συμπεριφορά, και η μόνη που μπορεί να βάζει ευθαρσώς 250 άλογα μπροστά!!! Κανείς άλλος...

                autokinhto h golf???? an den einai golf oute o skulos de bainei mesa...
                oute h gunaika sou de se thelei ...

                TO GOLF EINAI POLU KALO AUTOKINHTO KAI TO SUSTHNW ANEPIFULAKTA..

                Tώρα στο περιεχόμενο μιάς διαφήμισης θα σταθούμε. Ολές οι εταιρείες λένε πατάτες στο βωμό της διαφήμισης, που από τη φύση της εμπεριέχει την έννοια της παραπληροφόρησης. Ας μην γελιόμαστε!

                Φιλικά πάντα,

                Chris

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  makinen last edited by

                  Ο χρήστης ckosm έγραψε:
                  Το Leon Cupra-R με τα 210hp ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ, και όφειλες να το γνωρίζεις και να μην λές ανακρίβειες . Πάντως στο τελαυταίο test στα Μέγαρα, οι 4Τ αφήνουν αρκετές αιχμές γιά το Civic type-R πώς βγαίνουν οι 200hp στους μπροστινούς τροχούς (με πολύ-πολύ σπινάρισμα ), και ότι μάλλον χρειάζεται πιό ειδικά χέρια γιά να οδηγηθεί γρήγορα στην πίστα, αλλιώς ο αδαής μάλλον θα κουρεύει το γκαζόν... . Αλλωστε, θα έχεις διαπιστώσει πόσο πουλάει στην Ελλάδα παρά την εξοργιστική διαφήμιση του σε όλα τα περιοδικά; σε κάθε τεύχος όλων των περιοδικών το Civic-type R διαφημίζεται. Εγώ με χαρά μου ειλικρινά (γιατί θα ευχόμουν να πουλούσε περισσότερο) έχω δεί 1 μόνο στο δρόμο τον τελευταίο χρόνο από τότε που κυκλοφορεί. Αντίθετα, αμέτρητα είναι τα καινούργια S3, που σημειωτεόν είναι και αρκετά ακριβότερο (40000 versus 29.500 Εuro)...

                  epishs... gia steile ena mail ston l.j.k. setright..kai rwta ton ti amaksi odhgei...kai anetrekse ligo kai sta arthra tou stous 4t... gia poio logo ta phre?? h mhpws kai autos karagiozhs einai???

                  Ναι, οδηγεί Honda Prelude και έχει 2: ένα αυτός και ένα η γυναίκα του. Ξέρεις γιατί? Γιατί τους τα έκανε δώρο η Honda . Δεν λέω πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά και εμένα εάν μου χάριζαν καλό αυτοκίνητο, θα τους έπλεκα το εγκώμιο σε όλη μου τη ζωή. Αυτά απλά στα λέω γιατί καλό είναι να ρωτάμε και κάποιους που έχουν ζήσει τα της αυτοκίνησης στην Αγγλία και αλλού, και να ξέρουμε ότι όλα και όλοι σε αυτόν τον πλανήτη έχουν την ΤΙΜΗ (αγοράς εννοώ) τους.

                  1ον:ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ SETRIGHT ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ 'ΜΙΚΡΟΣ' ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΔΩΡΟ!Δεν έχω ιδιαίτερη συμπάθεια στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και να πω την αλήθεια δε μ'αρέσει,αλλά ο Setright δε λέει τέτοια πράγματα!
                  2ον:Ειδικά στους 4Τροχούς δεν έχω δει ΠΟΥΘΕΝΑ σχόλιο για το σπινάρισμα του Type R και μη διαστρεβλώνεις τα γεγονότα.Ίσως να θέλει μια κάποια ικανότητα για να κινηθεί γρήγορα,αλλά σε καμία περίπτωση δεν σχολιάστηκε ως απρόβλεπτο και απότομο στις αντιδράσεις και ακόμα και ένας αρχάριος οδηγός μπορεί να κινηθεί αξιοπρεπώς με ασφάλεια.Επίσης,ΕΙΔΙΚΑ το ότι ΔΕ σπινάρει με τίποτα στις εξόδους των στροφών είναι ένα από τα χαρακτηριστικά που το κάνανε τόσο δημοφιλές στις πρώτες θέσεις των συγκριτικών δοκιμών.Περνάει όλη τη δύναμη στο δρόμο (σε καλό οδόστρωμα τουλάχιστο,δε μιλάμε για άσφαλτο γυαλί) εκτός αν πας γυρεύοντας και το παρακάνεις.Αλλιώς,κινούμενος σε λογικά πλαίσια μπορείς να διαγράψεις 'χρόνους' εκμεταλλευόμενος τον πολύ καλό κινητήρα σε ένα πολύ καλό πλαίσιο.
                  Το Leon Cupra R αντίθετα υποφέρει από υποστροφή ισχύος.
                  Συμφωνώ για τις GTA και μπράβο στους μηχανικούς της Alfa (να έβγαινε και το VDC...)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    imprezas last edited by

                    Οπως επήσης δεν μπορούμε να συγκρίνουμε - ακόμα - την οδική συμπεριφορά μιας Alfa με οποιοδήποτε toyota (της ιδίας κατηγορίας - χρονολογίας)

                    Α. Και κάτι άλλο. Όταν κατέστρεψα το προηγούμενο αυτοκίνητο μου και γύρισα συνοδηγός στον γερανό που το μετέφερε, πιάσαμε κουβεντα με τον οδηγό. Ο άνθρωπος είχε βαρεθεί να κουβαλάει yaris με προβλήματα στα ηλεκτρικά. Γερμανικά έβλεπε σπάνια. Τέλος του είχε κάνει εντύπωση, το οτι δεν κουβαλούσε συχνα Κορεάτικα.

                    ΦΙΛΕ JIM ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ YARIS. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΔΑΥΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΩΝ ΙΑΠΩΝΩΝ, ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΣ ΑΠΟΔΕΚΤΟ.
                    ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ, ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΚΑΜΙΑ ΑΛΦΑ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΤΟΓΙΟΤΑ! ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΘΑΥΜΑΖΩ ΚΑΠΟΙΕΣ (ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ) ΒΕΛΟΤΣΕ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.
                    ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΟΜΩΣ ΑΛΛΑΞΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΚΑΜΑ ΤΗΣ Η ΤΟΓΙΟΤΑ ΕΧΕΙ ΠΙΑ ΑΠΟ ΓΙΑΡΙΣ ΜΕΧΡΙ ΣΟΥΠΡΑ! ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ, ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΛΗΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΣΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΕΡΙΒΟΛΗ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΣΟΥΠΡΑ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΣΕΛΙΚΑ TS ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ-ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΠΟΥ ΑΠΟ 1800 CC ΑΠΟΔΙΔΕΙ 192 ΙΠΠΟΥΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥΣ (ΑΛΗΘΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΙΤΑΛΙΚΟ Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΜΟΤΕΡ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ! ) ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΣΙΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΛΦΑ! (ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ GTA ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΥΠΕΡΔΙΠΛΑΣΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ) ΚΑΙ ΟΜΩΣ! ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΩΝ 4Τ ΝΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΑΠΕΙΛΗΣΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ WRX ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ!

                    ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΑΝ ΗΘΕΛΕ Η ΤΟΓΙΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΑ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΚΟΡΟΛΛΑ (ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΆΥΤΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ) Η ΤΟ ΑΒΕΝΣΙΣ; ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΚΑΙ ΜΕΡΑΚΙ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΑΠΛΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ, ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΑΒΕΝΣΙΣ ΠΧ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗ, ΤΗ ΣΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ MR2 (ΑΛΛΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΑΥΤΟ, ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΙΤΑΛΟΦΙΛΟΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ....ΙΤΑΛΙΚΟ!) ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΛΑΤΡΗ ΤΗΣ ΣΠΟΡ ΟΔΗΓΗΣΗΣ. Η ΑΛΦΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, ΕΔΩΣΕ ΣΤΗΝ 156 ΠΧ ΕΝΑ ΠΙΟ ΣΠΟΡ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΣΑΦΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΑΛΛΟ.
                    ΕΙΠΑΜΕ, ΣΥΝΕΙΔΗΤΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΙΑΣ.
                    ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΥΡΙΟΙ, ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΑΘΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΙΑΠΩΝΕΣ.

                    ΕΠΕΙΔΗ ΣΆΥΤΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΗΣ ΣΠΟΡ ΟΔΗΓΗΣΗΣ, ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΑ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ΧΑΡΤΙ ΤΟΥΣ, ΠΕΣ ΜΟΥ ΦΙΛΕ JIM ΤΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΧΕΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ, ΚΑΙ ΤΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ, ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ, ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΙΑ ΠΡΟΣ ΜΙΑ.

                    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ. ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΦΙΛΕ JIM ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΔΙΚΑΙΑ ΘΑ ΠΕΙΣ 'ΕΓΩ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΣΥ...'.
                    ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ POST ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ, ΔΙΑΦΩΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΡΤΙΒ, ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΕΝΙΚΩΣ, ΚΑΙ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΑΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΚΟΥΒΑΔΕΣ. ** Ε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΑΠΛΑ ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ. **

                    ΥΓ. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΟ ΤΟ ΧΡΗΣΤΟ:

                    Είδες ποτέ πόσα άλογα έγβαζε πραγματικά το VTi από τα 160 που δήλωνε, και πόσα στους τροχούς? Ασε να μη μιλήσω γιατί θα ξαναγίνει πόλεμος...

                    ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΑΛΟΓΑ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ; ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΧΡΗΣΤΟ ΜΟΥ, ΠΡΩΤΟΝ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΣΥΓΚΡΑΣΙΑ ΤΩΝ ΙΑΠΩΝΩΝ (ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΦΗΜΗ ΤΩΝ ΚΟΜΠΙΝΑΔΟΡΩΝ!) ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΟΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΑΥΤΑ ΤΗΣ ΧΟΝΤΑ ΜΙΛΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ CIVIC KAI CRX VTI, ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ TYPE R!
                    ΠΑΝΤΩΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ 1.6 ΚΑΙ 2.0 ΤOY VAG ! ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ Σ'ΑΥΤΟ![/b]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kilo last edited by

                      Συμφωνώ με τον Impreza, θα έλεγα όμως ότι μάλλον έκαναν λάθος οι Ιάπωνες και ακολούθησαν την Ευρωπαϊκή γραμμή. Δηλαδή επειδή η Ford ξαφνικά της ήλθε και παρουσίασε ένα φουσκωμένο κατασκεύασμα που το ονόμασε Focus έπρεπε όλοι να ακολουθήσουν αυτή τη γραμμή? Οι Ιάπωνες είχαν ένα δικό τους design και συμπεριφορά στα αυτοκίνητά τους που ξεχώριζε. Καθόσουνα στο τιμόνι τις Corolla 1.3XLI και φοβόσουνα να ακουμπήσεις το γκάζι της. Τώρα θα μου πήτε ότι κάπου στα 150ΧΑΩ το μοτέρ της άρχιζε να παραδίδει. Δεν βαριέσε, ποιός τρέχει με 150 μέσα στις πόλεις. Τουλάχιστον λίγα αυτοκίνητα την πιάνανε στην εκκίνηση. Ακόμα και το Xsara 1.6 VTS του φίλου μου του Γιωργάκη ωχριούσε κατά την εκκίνηση της Corolla 1.3XLI. Τώρα τα πράγματα αλλάξανε επι του Ευρωπαϊκότερου. Τα Ιαπωνέζικα μοτέρ σταματήσανε να δαγκώνουν απο τις 1700-1900 στροφές, τα σουλούπια τους γίνανε παραφουσκωμένα μπιφτέκια και γενικά τα αυτοκίνητά τους δεν διαφέρουν σε τίποτα απο τα Ευρωπαϊκά, αφού τα συναρμολογούν στην Ευρώπη. Ρημάδα παγκοσμιοποίηση!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        ef9_b16a1 last edited by

                        epeidh gia ta vtec de ksereis ti sou ginetai... vgazoun 136 aloga stous troxous.. 15% apwleies kai to diko mou 11 xronia meta 161 aloga sto strofallo(apo 150 ergostasiaka)..mono me chip kai ena elefthero filro......
                        vrhkes kai moter na milhseis... gia aksiopistia.. kai ELEOS ELEOS dunamh... na mou leges gia roph xamhla..ok kai pali anwterh apo koino1600ari kai to 90% ths diathesimo apo 2500-8000 rpm .sumfwna me tis dunamometrhseis... stis 7000 einai h MEGISTH..

                        file to amaksi ksekinaei me burnout kathe mera kai exei 130.000 xlm me ton idio disko sublekth... ksereis ti fovamai..oti otan ton allaksw kai de vrw giapwneziko...borei na valw kana sachs h valeo..... oute 20.000 xlm de tha vgalei..

                        epeidh ekana lathos ta aloga??? tetrakinhto leon den uparxei????? gia to tetrakinhto milhsa....

                        twra gia tis vlaves se kainourgia vw de tha milhsw egw..milane oi idiokthtes tous kai telika oi diaforoi organismoi... th dikh sou kai dikh mou gnwmh... asth ap eksw..

                        otan koimasai vlepeis oneira tou tupou h vw einai o basilias thspagosmias autokinitistikhs skhnhskai oloi oi alloi apo katw??????

                        emena padws mou aresei polu to golf..kai to thewrw eksairetiko....
                        oi germanofiloi einai pada fanatismenoi kai anhboroi na dextoun otidhpote ektos apo ta dika tous...

                        NEA EIDHSH : O LZK SETRIGHT LADWNETAI ME AUTO APO THN HONDA VRETANIAS OPWS LADWTHIKAN AP TO SARAKAKH ISWS TOTE..OI 4T POU OTAN DOKIMAZAN TO PALIO INTEGrA ME 190 ALOGA BROSTA (200 to jdm...)eskuvan apo katw na doun an einai tetrakinhto kai tous koroidepse o korakas... epishs ladwthikan kai oi odhgoi twn 4t otan kerdise sthn pista kata 1,5 sec to impreza to TETRAKINHTO.... epishs MALLON KAI O SENNA ladwthike otan periegrafe to nsx ,sto opoio asxolithike me tis telikes ruthmiseis ths anarthshs.ws oti kodinotero sthn aisthish se f1 tote...
                        ladwthike vevaia kai to CAR ths epoxhs pou evgaze se sugritiko to nsx kalutero apo thn 348... kai .... polu ladwma auth h palio honda re paidia

                        zhtw sthn alfa file kai ta 250 aloga brosta... alla mhn eisai toso ebathis.. MONO H ALFA???to type-r iapwnias exei epishs 220 aloga brosta.. elpizw to periodiko na valei ena type-r kai mia gta sthn pista na ta doume kai ta 2..

                        gia na deis ti eiste oi germanofiloi..otan to golf apospa kolakeutika sxolia apo ta periodika... einai ola ok etsi?? tote ta ebistevomaste kai kukloforoume me to teuxos sto xeri,... twra ... otan oi titloi twn periodikwn einai... an h ferrari evgaze hatchback thahtan etsi (type-r).. einai ola fullades...kai to amaksi poludiafhmismeno...exete plaka.... malista...ligh autokritikh parakalw....

                        krima mono pou den erxetai eurwph to nsx type-r ...na bei sthn pista kai na kerdisei porschika.. opws egine sthn agglia... ekei na deis...diadhlwseis tha kanane oi germanofiloi.... o makhstha gaze kasseta me tous odhgous na ladwnodai apo to sarakakh me ena jazz o kathenas

                        telospadwn.... epeidh hrthe to paidi apo th honda gia name ladwsei kai mena gia to post sas afhnw amerimnous na apo;ausete thn poiothta kulishs kai thn pathitkh asfaleia tou golf sas(pou pleon einai ligotero asfales sthn stouka pou oloi oneireueste na kanete kai na glutwsete...apo enen athlio rupokouva... ena civic casio sanyo..palio giapwneziko...)
                        pada filika

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimline last edited by

                          ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ!!!ΑΝ ΒΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΦΥΚΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΞΩΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ!!!!!!!!
                          ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΡΕΑΤΙΚΟ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΟΜΠΛΕΞ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΤΑΙ!!!
                          ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΓΟΥΣΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΩΝ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗΣΕΤΕ ... ΟΠΩΣ ΤΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΛΛΟΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ!!!!
                          ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΔΗΓΟ.ΤΙΣ ΜΙΚΡΟΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΑΣ ΤΙΣ ΨΑΞΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΤΙΣ ΒΡΕΙ!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            petros last edited by

                            Ο χρήστης kilo έγραψε:
                            Τουλάχιστον λίγα αυτοκίνητα την πιάνανε στην εκκίνηση. Ακόμα και το Xsara 1.6 VTS του φίλου μου του Γιωργάκη ωχριούσε κατά την εκκίνηση της Corolla 1.3XLI!!!

                            O φίλος σου αυγό είχε κάτω από το γκάζι????
                            Κανονάκι όντως η προηγούμενη Corolla, αλλά όχι και γρηγορότερη από το γρηγορότερο 1600άρι μικρομεσαίο! Πάντως εν συνόλω η νέα Corolla είναι πολύ μπροστά σε σχέση με την προηγούμενη, η οποία ήταν με τη σειρά της σημαντικά καλύτερη από την προ-προηγούμενη (σημειωτέον ότι έχω οδηγήσει όλες τις Corolla εκτός του τελευταίου μοντέλου).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              g60 last edited by

                              Νομίζω ότι την σχεδίαση της Toyota και κιρίως της Nissan στην παρούσα φάση οι Γερμανοί θα την φτάσουν τουλάχιστον σε 2 γενιές

                              [list:2tc0xz37]Και γιατι καθε 2ετια αλλαζουν μοντελλα τα οποια φαινοντε σαν............αντικες? [/list:u:2tc0xz37]>Αν το Α4 κόστιζε 7εκ από αύριο, θα στηνόμουν από τώρα έξω από την πιο κοντινή αντιπροσωπεία της Audi, για να είμαι από τους πρώτους που θα το παραγγείλει

                              [list:2tc0xz37]απλα..........εδωσες την απαντηση μονος σου με απλα λογια [/list:u:2tc0xz37]>Όμως, θαύματα δε γίνονται.

                              [list:2tc0xz37]ΑΚΡΙΒΩΣ.Και εδω λεμε ποιος ποιος βγαζει τα καλυτερα αυτοκινητα.Και το παραδεχτηκες παραπανω.Αρα το οτι καποιος ζητα ενα αυτοκινητο φθηνοτερο και ποιο εξοπλισμενο δε σημαινει οτι εχει το καλυτερο.Στμβιβασμο εκανε [/list:u:2tc0xz37]>Τα μοντέλα της Audi είναι ορθότερο να συγκρίνονται με τα αντίστοιχα μοντέλα της Lexus

                              [list:2tc0xz37]ΝΟ ΝΟ ΝΟ ΝΟ ΝΟ Αλλο μηλο, κι αλλο............πετρες Η lexus δημιουργηθηκε για να μπει στα χωραφια των mercedes και Bmw(που πας ρε γκλιτσμαν με τα.........μιξερ )Εχεις παρατηρησει οτι οσοι εχουν μικρομεσαιο ιαπωνικο και αργοτερα οικονομικα πιασουν την καλη στρεφονται κατευθειαν στα γερμανικα Ουτε για πλακα δε πανε στα ιαπωνικα.Γιατι αραγε?Παρτε ενα..............Maxima ρε σεις? Εμ ............μαλια τα γενια?[/list:u:2tc0xz37]>Για να μιλησουμε για τα Crash test του Mazda 6, πρωτα πρεπει να τεσταριστει απο το Ncap

                              [list:2tc0xz37]Η πραξη αποδυκνυει το αντιθετο.Εσυ εαν ειχες το mazda η το renault αν ηταν να τρακαρεις θα ηθελες να αγκαλιαστεις με μια MERCEDES? [/list:u:2tc0xz37][list:2tc0xz37]Δε νομιζω.Αν σε επερνε θα το εριχνες στο γκρεμο Ποιο πολλες πιθανοτητες να ζησεις θα ειχες [/list:u:2tc0xz37]>pros ton g60:.... eisai apla apisteutos... oute adiproswpeia vag na eixes...

                              [list:2tc0xz37]Γιατι εσεις εχετε αντιπροσωπεια της Honda? AAAA ξεχασα..........μιλαει η αντικειμενικοτητα [/list:u:2tc0xz37]>edw edwses resta..pragmatika gelane mazi sou osoi exoun thn paramikrh idea apo moter kai mhxanologia.... ena golf... me kalutero moter... apo .... honda

                              [list:2tc0xz37]Εσυ ξερεις απο μηχανολογια? Και τι σου εμαθαν παληκαρι μου?Οτι με το να αλλαξεις το χρονισμο των εκκεντροφορων ανεβαζοντας ιποδυναμη ειναι...................Τεχνολογικο θαυμα?Την ΑLFA ROMEO tουλαχιστον ρε ιεροσυλοι πρεπει να πειτε ενα ευχαριστω.Και γιατι δεν την ιοθετησαν αυτη τη λυση ολοι οι κατασκευαστες?Και ειδικα η Alfa που την ανακαλυψε?Θα ηταν χαζοι φενετε.Ρε οτι καραγκοζλικια κι αν κανουν τα φρικια τα ΝΟΡΜΑΛ μοτερ της Alfa ΔΕΝ ΤΑ ΠΟΙΑΝΟΥΝ [/list:u:2tc0xz37]>epeidh gia ta vtec de ksereis ti sou ginetai

                              [list:2tc0xz37]Για πες μας για πες μας [/list:u:2tc0xz37][list:2tc0xz37]Μεγαλε αρχιμαστορα [/list:u:2tc0xz37]>vrhkes kai moter na milhseis... gia aksiopistia.. kai ELEOS ELEOS dunamh... na mou leges gia roph xamhla..ok kai pali anwterh apo koino1600ari kai to 90% ths diathesimo apo 2500-8000 rpm .sumfwna me tis dunamometrhseis... stis 7000 einai h MEGISTH..

                              [list:2tc0xz37]Εχω ενα G60 mod 91.Αποδιδει 225NmΡΟΠΗ στις 3800rpm με το μεγαλυτερο ευρος να ξεκιναει σχεδον απ το ρελαντι και 160ps στις 5800rpm Για πες μας με τοση πολυπλοκοτητα και.............πανικο τι ροπη βγαζει το τεχνολογικο θαυμα? ΕΕΕΕ δεν ακουσα?????????Οταν εσυ φιλαρακο μεσα στην πολη κοπανιεσε κι ανακατευεις τη σαντυγι με το λεβιε εγω παω με μια ταχυτητα [/list:u:2tc0xz37][list:2tc0xz37]Και μια μικρη απορια?Εαν παρω Vtec πως θα το κανω 250-300 αλογα? Ξερεις κανεναν επισημο βελτιωτη που να εχει την εγκριση της Honda? [/list:u:2tc0xz37]>otan koimasai vlepeis oneira tou tupou h vw einai o basilias thspagosmias autokinitistikhs skhnhskai oloi oi alloi apo katw??????

                              [list:2tc0xz37]Ποναει εε?[/list:u:2tc0xz37]

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kilo last edited by

                                Ο χρήστης Petros έγραψε:

                                Τουλάχιστον λίγα αυτοκίνητα την πιάνανε στην εκκίνηση. Ακόμα και το Xsara 1.6 VTS του φίλου μου του Γιωργάκη ωχριούσε κατά την εκκίνηση της Corolla 1.3XLI!!!

                                O φίλος σου αυγό είχε κάτω από το γκάζι????
                                Κανονάκι όντως η προηγούμενη Corolla, αλλά όχι και γρηγορότερη από το γρηγορότερο 1600άρι μικρομεσαίο! Πάντως εν συνόλω η νέα Corolla είναι πολύ μπροστά σε σχέση με την προηγούμενη, η οποία ήταν με τη σειρά της σημαντικά καλύτερη από την προ-προηγούμενη (σημειωτέον ότι έχω οδηγήσει όλες τις Corolla εκτός του τελευταίου μοντέλου).

                                Φίλε μου Πέτρο είπα για εκκίνηση μόνο όχι τελική. Να σου πώ ότι εμένα μου αρέσει να πιάνει απο χαμηλά το μοτέρ, τώρα με την νέα 1.6 δε λέω το αυτοκίνητο πάει και πάει διαολεμένα, αλλά πάνω απο τις 4000 στροφές. Εκεί πράγματι το καταλαβαίνεις, κάτω απο εκεί δεν λέει και πολλά. Πάντως σε πρώτη ευκαιρία θα το κοντράρω με το Xsara για να δώ άν άξιζαν τα 7 μιλιόνια που έδωσα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  ckosm last edited by

                                  Ο χρήστης ef9_b16a1 έγραψε:

                                  epeidh gia ta vtec de ksereis ti sou ginetai... vgazoun 136 aloga stous troxous.. 15% apwleies kai to diko mou 11 xronia meta 161 aloga sto strofallo(apo 150 ergostasiaka)..mono me chip kai ena elefthero filro......

                                  Κατ' αρχήν γράφε ΕΛΛΗΝΙΚΑ γιά να μπορούμε να διαβάζουμε έστω τις ασυναρτησίες σου (δεν είναι πρόθεση μου να οξύνω τα πνεύματα, αλλά εσύ διάλεξες την οδό αυτή πετώντας απερίσκεπτα ότι δεν ξέρω τι μου γίνεται). Οσο γιά το αν δεν ξέρω τι μου γίνεται γιά τα VTEC, σε ενημερώνω ότι τα έχω οδηγήσει στην Αγγλία αρχές 10-ετίας '90 πολύ πριν τα μυριστείς και ανακαλύψεις την Αμερική. Ναι μου επιβεβαιώνεις και εσύ γιά το δικό σου ότι φτιαγμένο βγάζει 161 άλογα (πόσα έβγαζε στην αρχή πρίν κάνεις μετατροπή-το είχες δυναμομετρήσει τότε, που είναι και το ζητούμενο? και μετά από πόσα Km βγάζει 161hp?). Εχω δεί δυναμομετρήσεις VTI και μη σου πώ έτσι γιά να ξεστραβωθείς ότι βγάζουν με βία 110-120 στους τροχούς (από τα θεωρητικά 160 στο στρόφαλο).

                                  vrhkes kai moter na milhseis... gia aksiopistia.. kai ELEOS ELEOS dunamh... na mou leges gia roph xamhla..ok kai pali anwterh apo koino1600ari kai to 90% ths diathesimo apo 2500-8000 rpm .sumfwna me tis dunamometrhseis... stis 7000 einai h MEGISTH..

                                  Συγνώμη γιά ποιού μοτέρ την αξιοπιστία υπεραμύνθηκα? Αν εννοείς τον 1.8Τ του VAG, τι λές είναι μήπως αναξιόπιστος? Γιά κούνα λίγο το 'σχιστομάτικο' κεφαλάκι σου γιά να δούμε προς τα που αληθωρίζεις?

                                  file to amaksi ksekinaei me burnout kathe mera kai exei 130.000 xlm me ton idio disko sublekth... ksereis ti fovamai..oti otan ton allaksw kai de vrw giapwneziko...borei na valw kana sachs h valeo..... oute 20.000 xlm de tha vgalei..

                                  Μπράβο μεγάλε! . Βέβαια δεν σε ρωτήσαμε γι'αυτό. Αλλά όσο εσύ κάνεις burnout ο G60 power φτάνει στο άλλο φανάρι.

                                  epeidh ekana lathos ta aloga??? tetrakinhto leon den uparxei????? gia to tetrakinhto milhsa....

                                  Mίλησες γιά το τετρακίνητο Leon Cupra (R) με τα 210 άλογα. Ετσι είναι? E μάθε το μιά και καλή ΄και μην μας πρήζεις: τετρακίνητο Leon είναι με 180 άλογα. Το Cupra-R είναι ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ... μέχρι στιγμής . Το ποιός είναι μάλλον άσχετος εδώ είναι ολοφάνερο.

                                  twra gia tis vlaves se kainourgia vw de tha milhsw egw..milane oi idiokthtes tous kai telika oi diaforoi organismoi... th dikh sou kai dikh mou gnwmh... asth ap eksw..

                                  To ιδιο ισχύει και γιά καινούργια Ιαπωνέζικα, που συζητάω καθημερινά-ιδίως της έξοχης σε aftersales services Toyota .

                                  emena padws mou aresei polu to golf..kai to thewrw eksairetiko....
                                  oi germanofiloi einai pada fanatismenoi kai anhboroi na dextoun otidhpote ektos apo ta dika tous...

                                  Aπ' ότι φαίνεται οι πιό φανατισμένοι είστε εσείς και σας εύχομαι περαστικά:lol: .

                                  NEA EIDHSH : O LZK SETRIGHT LADWNETAI ME AUTO APO THN HONDA VRETANIAS OPWS LADWTHIKAN AP TO SARAKAKH ISWS TOTE..OI 4T POU OTAN DOKIMAZAN TO PALIO INTEGrA ME 190 ALOGA BROSTA (200 to jdm...)eskuvan apo katw na doun an einai tetrakinhto kai tous koroidepse o korakas... epishs ladwthikan kai oi odhgoi twn 4t otan kerdise sthn pista kata 1,5 sec to impreza to TETRAKINHTO.... epishs MALLON KAI O SENNA ladwthike otan periegrafe to nsx ,sto opoio asxolithike me tis telikes ruthmiseis ths anarthshs.ws oti kodinotero sthn aisthish se f1 tote...
                                  ladwthike vevaia kai to CAR ths epoxhs pou evgaze se sugritiko to nsx kalutero apo thn 348... kai .... polu ladwma auth h palio honda re paidia

                                  Το ότι ο L.J.K Setright έχει 2 Honda Prelude δώρο είναι ένα αντικειμενικό γεγονός, γνωστό τις πάσι που ασχολούνται με τα αυτοκινηστικά δρώμενα στη Μεγάλη Βρεταννία. Οπως άλλωστε και πολλοί άλλοι δημοσιογράφοι ειδικού τύπου στο εξωτερικό, και φυσικά εγώ δεν είπα ποτέ ότι λαδώνωνται. Κάπου το βρίσκω και φυσιολογικό μετά τόσα χρόνια συνεργασίας με εταιρείες (Βλ. λίζιγκ, αυτοκίνητα test). Αυτό το λες εσύ μαζί με ολόκληρο το παραλλήρημά σου γιά 4Τ, Senna, κλπ. Σπάω ειλικρινά πολύ πλάκα με τους φανατικούς θαυμαστές VTEC στην Ελλάδα, που όταν κάποιος σας θίξει ένα μειονέκτημα τους τότε σας πιάνει μανιακό παραλλήρημα

                                  zhtw sthn alfa file kai ta 250 aloga brosta... alla mhn eisai toso ebathis.. MONO H ALFA???to type-r iapwnias exei epishs 220 aloga brosta.. elpizw to periodiko na valei ena type-r kai mia gta sthn pista na ta doume kai ta 2..

                                  Συγνώμη το γιά το Type-R Ιαπωνίας που βγάζει 220hp, μήπως πρόκειται γιά Γιαπωνέζικα μουλάρια μήπως Πλάκα κάνω αλλά με βενζίνη 101 οκτανίων έχεις σκεφτεί πόσο θα έβγαζαν και τα άλλα μη Ιαπωνικά?

                                  krima mono pou den erxetai eurwph to nsx type-r ...na bei sthn pista kai na kerdisei porschika.. opws egine sthn agglia... ekei na deis...diadhlwseis tha kanane oi germanofiloi.... o makhstha gaze kasseta me tous odhgous na ladwnodai apo to sarakakh me ena jazz o kathenas

                                  Αχ λεβέντη μου αν οδηγήσεις ποτέ Porsche και ιδίως την τετρακίνητη 911 με τα 450hp θα δείς τι εστί βερύκκοκο...
                                  Τώρα με το Σαρακάκη που μου θύμισες, σου υπενθυμίζω τι κάνει αυτός τώρα χρόνια στους φανατικούς Honda-κηδες στην Ψωρο-Ελλάδα... ? Μήπως αυτός σας βάζει λάδι κάπου αλλού και έχετε παραληρήσει???

                                  telospadwn.... epeidh hrthe to paidi apo th honda gia name ladwsei kai mena gia to post sas afhnw amerimnous na apo;ausete thn poiothta kulishs kai thn pathitkh asfaleia tou golf sas(pou pleon einai ligotero asfales sthn stouka pou oloi oneireueste na kanete kai na glutwsete...apo enen athlio rupokouva... ena civic casio sanyo..palio giapwneziko...)
                                  pada filika

                                  Α μάλιστα! Τώρα δηλαδή ο Σαρακάκης βαρέθηκε ο ίδιος και σας στένει και κοτσονάτα παιδιά από τη Honda?

                                  O G60 Power έγραψε:

                                  Εσυ ξερεις απο μηχανολογια? Και τι σου εμαθαν παληκαρι μου?Οτι με το να αλλαξεις το χρονισμο των εκκεντροφορων ανεβαζοντας ιποδυναμη ειναι...................Τεχνολογικο θαυμα?Την ΑLFA ROMEO tουλαχιστον ρε ιεροσυλοι πρεπει να πειτε ενα ευχαριστω.Και γιατι δεν την ιοθετησαν αυτη τη λυση ολοι οι κατασκευαστες?Και ειδικα η Alfa που την ανακαλυψε?Θα ηταν χαζοι φενετε.Ρε οτι καραγκοζλικια κι αν κανουν τα φρικια τα ΝΟΡΜΑΛ μοτερ της Alfa ΔΕΝ ΤΑ ΠΟΙΑΝΟΥΝ

                                  Πεστα αγόρι μου G60 power!!! Eτσι γιά να ξεστραβωθούν μερικοί που όταν βγήκε ο μεταβλητός χρονισμός ήταν σε ρευστή μορφή και όταν βγήκαν τα VTEC της Honda ακόμα μπουσούλαγαν... Ας είχαν οδηγήσει AlfaSud Sprint 1.5 του 1982 (αυτό που στη γειτονική μας Γαλλία δεν σκούριαζε ποτέ . Καμμία σχέση με αυτά που έφερναν εδώ), GTV, κ.α. και μετά θα μιλάγαμε ευχαρίστως σοβαρά γιά οδική συμπεριφορά.

                                  Chris

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kilo last edited by

                                    Τώρα όσο για την αντιπαράθεση μεταξύ Ευρωπαϊκών και Ιαπωνικών. Εγώ θα πώ ότι δεν μπορούμε να αμφισβοιτούμε την Γερμανική τεχνολογία. Εχουν δώσει και συνεχείζουν να δίνουν πολλά στον τομέα του αυτοκινήτου. Επίσης τα σουλούπια τους..... ε, όπως και να το κάνουμε είναι 100% Ευρωπαϊκά. Τώρα ίσως με ρωτήσετε γιατί δεν προτίμησα ένα Golf και πήγα στους Ιάπωνες. Με τους Ιάπωνες είμαι κάποια χρόνια και η όλη εμπειρία είναι η εξής. Πρώτον όταν πηγαίνω για το καθιερωμένο service, με αντιμετωπίζουν σαν να είμαι ο άρχοντας του χωριού. Η εγγύηση που παρέχουν, πιστέψτε με ισχύει. Αυτό το είδα όταν στην παλιά μου Corolla λόγω κάποιου περίεργου θορύβου που έκανε στην εκκίνηση οι άνθρωποι μου αλλάξαν και τις τρείς βάσεις στη μηχανή και δεν μου πήραν φράγκο. Και το αυτοκίνητο ήταν ήδη πεντέμιση χρονών. Οταν ΄χρειάστικε στα τρία χρόνια αλλαγή το μοτέρ του αριστερού παραθύρου, και πάλι το άλλαξαν χωρίς φράγκο. Και μάλιστα κάποια στιγμή όταν το αυτοκίνητο είχε γράψει 75000 χιλιόμετρα τους ρώτησα γιατί δεν μου άλλαζαν τον ιμάντα του εκκεντροφόρου μη και σπάσει κάποια στιγμή. Η απάντησή τους ήταν ότι όσο ήταν μέσα στην εγγύηση οτιδήποτε και να γινόταν ήταν δικό τους το πρόβλημα. Και ότι λίγο πρίν τη λήξη της εγγύησης θα το αλλάζαν προληπτικά. Δεύτερον, είδα με την ανταλλαγή που έκανα με την παλιά μου Corolla ότι πήρα πίσω κάτι ποιό πάνω απο το 40% των χρημάτων μου. Και να σας πώ κάτι ακόμα, όταν την έψαξα λίγο τη δουλεια στο τι να πάρω, όπου μα όπου και αν πήγαινα και τους έλεγα ότι έχω για ανταλλαγή μια Corolla του 1996 που πρόσφεραν πολύ καλή τιμή ανταλλαγής.
                                    Τρίτον, στα χρόνια που έχω Toyota ποτέ δεν χρειάστηκα να αλλάξω ούτε μιά λάμπα.
                                    Τώρα δεν ξέρω αν είναι καλά ή όχι, αν βγάζουν άλογα ή και αν είναι αντιγραφές. Αυτό που ξέρω είναι ότι αισθάνομαι ήσυχος για 6 χρονάκια και δεν χρειάζεται να έχω και οδική βοήθεια αφού και αυτή είναι μέσα στο πακέτο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      ckosm last edited by

                                      Ο χρήστης kilo έγραψε:
                                      Τώρα όσο για την αντιπαράθεση μεταξύ Ευρωπαϊκών και Ιαπωνικών. Εγώ θα πώ ότι δεν μπορούμε να αμφισβοιτούμε την Γερμανική τεχνολογία. Εχουν δώσει και συνεχείζουν να δίνουν πολλά στον τομέα του αυτοκινήτου. Επίσης τα σουλούπια τους..... ε, όπως και να το κάνουμε είναι 100% Ευρωπαϊκά. Τώρα ίσως με ρωτήσετε γιατί δεν προτίμησα ένα Golf και πήγα στους Ιάπωνες. Με τους Ιάπωνες είμαι κάποια χρόνια και η όλη εμπειρία είναι η εξής. Πρώτον όταν πηγαίνω για το καθιερωμένο service, με αντιμετωπίζουν σαν να είμαι ο άρχοντας του χωριού. Η εγγύηση που παρέχουν, πιστέψτε με ισχύει. Αυτό το είδα όταν στην παλιά μου Corolla λόγω κάποιου περίεργου θορύβου που έκανε στην εκκίνηση οι άνθρωποι μου αλλάξαν και τις τρείς βάσεις στη μηχανή και δεν μου πήραν φράγκο. Και το αυτοκίνητο ήταν ήδη πεντέμιση χρονών. Οταν ΄χρειάστικε στα τρία χρόνια αλλαγή το μοτέρ του αριστερού παραθύρου, και πάλι το άλλαξαν χωρίς φράγκο. Και μάλιστα κάποια στιγμή όταν το αυτοκίνητο είχε γράψει 75000 χιλιόμετρα τους ρώτησα γιατί δεν μου άλλαζαν τον ιμάντα του εκκεντροφόρου μη και σπάσει κάποια στιγμή. Η απάντησή τους ήταν ότι όσο ήταν μέσα στην εγγύηση οτιδήποτε και να γινόταν ήταν δικό τους το πρόβλημα. Και ότι λίγο πρίν τη λήξη της εγγύησης θα το αλλάζαν προληπτικά. Δεύτερον, είδα με την ανταλλαγή που έκανα με την παλιά μου Corolla ότι πήρα πίσω κάτι ποιό πάνω απο το 40% των χρημάτων μου. Και να σας πώ κάτι ακόμα, όταν την έψαξα λίγο τη δουλεια στο τι να πάρω, όπου μα όπου και αν πήγαινα και τους έλεγα ότι έχω για ανταλλαγή μια Corolla του 1996 που πρόσφεραν πολύ καλή τιμή ανταλλαγής.
                                      Τρίτον, στα χρόνια που έχω Toyota ποτέ δεν χρειάστηκα να αλλάξω ούτε μιά λάμπα.
                                      Τώρα δεν ξέρω αν είναι καλά ή όχι, αν βγάζουν άλογα ή και αν είναι αντιγραφές. Αυτό που ξέρω είναι ότι αισθάνομαι ήσυχος για 6 χρονάκια και δεν χρειάζεται να έχω και οδική βοήθεια αφού και αυτή είναι μέσα στο πακέτο.

                                      Eγώ θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου kilo. Οπως είπε και προηγουμένως ο φίλος ο Ιmprezas δεν πρέπει να το βλέπουμε ως πόλεμο και αντιπαράθεση μεταξύ Σχολών. Οπως επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι με έστω αντι-Γερμανική φιλοσοφία στην αυτοκίνηση πιάνονται από μία χαζή διαφήμιση όπως αυτή του Golf και μιλάνε γιά κακή αξιοπιστία του VAG. Noμίζω ότι έτσι χάνουμε το νόημα και την ουσία. Πάντως είναι γεγονός ότι ενώ στην Ελλάδα η Corolla έχει πολύ καλές τιμές μεταπώλησης, στην Ευρώπη, και θα αναφερθώ σε Γαλλία ή Βέλγιο που γνωρίζω καλά αν πάς να πουλήσεις μεταχειρισμένο Toyota, Nissan, Honda, κλπ θα πάρεις 'βρούβες'. Και αυτό είναι πέρα γιά πέρα αλήθεια και το λέω χωρίς διάθεση ειρωνείας.

                                      Τώρα γιά το ότι η Toyota προσφέρει το καλύτερο aftersales service στους πελάτες της, αυτό είναι ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός και από αυτό κερδίζει πολλούς αγοραστές.

                                      Φιλικά,
                                      Chris

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kilo last edited by

                                        Φίλε μου Chris, ναι το πιστεύω ότι ίσως στην υπόλοιπη Ευρώπη τα Ιαπωνικά να μήν λένε σαν μεταχειρισμένα, και αυτό διότι κάτι οι τιμές τους, κάτι το διαφορετικό βιοτικό επίπεδο τά κάνει να υπολοίπονται των Ευρωπαϊκών μοντέλων. Αλλά όπως ξέρεις σε κάθε τόπο δημηουργείται και ένας μύθος. Εδώ στην Ελλάδα υπάρχουν δύο μύθοι. Ο πρώτος του αυτοκινήτου που δεν σπάει, δεν χαλάει (τουλάχιστον εύκολα) και που απευθύνεται περισσότερο στην οικογένεια. Τον τίτλο αυτόν τον έχουν μέχρι τώρα τα Ιαπωνικά. Και βέβαια είναι βασικότατο η κάθε οικογένεια να ξέρει ότι έχει ένα αυτοκίνητο που δεν δημιουργεί προβλήματα και ως εκ τούτου δεν ξοδεύουν για αυτό παρά μόνο τα βασικά όπως καύσιμα, εφορία και ασφάλεια. Τώρα για το αν είναι πραγματικότητα ο μύθος του δεν σπάει δεν χαλάει, μάλλον έτσι δείχνουν τα πράγματα. ΄Για παράδειγμα στην παλαιά μου Corolla μέχρι που την έδωσα με 85000 χιλιόμετρα δεν είχα αλλάξει ποτέ τακάκια στα φρένα.
                                        Τώρα ο δεύτερος μύθος. Τα αυτοκίνητα που γίνονται μόδα με κλασικότερο παράδειγμα αυτο του Golf. Εγώ εχω πεί κατ'επανάληψη για το συγκεκριμένο μοντέλο ότι ίσως είναι το ποιό Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο που φτιάχτηκε ποτέ. Ειναι για πάνω 30 χρόνια στην παραγωγή και πάντα (για να λέμε την αλήθεια) τράβει τα βλέματα. Τώρα το κατά πόσο αξιόπιστο είναι, δεν γνωρίζω, αλλά για να είναι τόσα χρόνια στην παραγωγή σημαίνει ότι αρέσει και πουλάει. Τώρα αν κάθε 250 αυτοκίνητα Golf βγαίνουν και 2 με προβλήματα, ε αυτό νομίζω ότι είναι φυσιολογικό.
                                        Αλλά μιας και το topic αναφέρεται στις 2 σχολές (Ευρωπαϊκή και Ιαπωνική) για να δούμε πόσο Ίαπωνικά είναι πλέον τα αυτοκίνητα των γνωστών κατασκευαστών. Λοιπόν για να γνωρίζουμε όλοι, απο την στιγμή που οι Ιαπωνικές φίρμες αποφάσισαν να συναρμολογούν τα μοντέλα τους στην Ευρώπη, και αυτό το κάνουν κατά κύριο λόγο για να μην επιβαρύνονται τα προϊόντα τους απο τον σχετικό φόρο εισαγωγής για ότι κατασκευάζεται εκτός Ευρωπαϊκής Κοινότητας, και για να λογίζονται τα προϊόντα τους Ευρωπαϊκά έπρεπε τα προϊόντα τους να είναι κατασκευασμένα κατα το 50% με Ευρωπαϊκά υλικά. Ετσι λοιπόν και γίνεται. Ψάξε οποιοδήποτε Ιαπωνικό αυτοκίνητο κατασκευασμένο στην Ευρώπη. Το σύγουρο είναι ότι μόνο το μοτέρ ίσως είναι αμιγώς Ιαπωνικό. Κατά τα άλλα θα δείς, συστήματα φρένων της ΑΤΕ, Lockheed, Valeo κλπ. Ηλεκτρικά της Bosch, Magnietti Marelli, Valeo κλπ. Ακόμα και τα ηχοσυστήματα που χρησημοποιούν είναι της Robert Bosch (βλέπε Blaupunkt), ή ακόμα και της Sony Γερμανίας. Με λίγα λόγια. Δεν υπάρχει πλέον διαφορά μεταξύ των 2 βιομηχανιών παρά μόνο σε επίπεδο φιλοσοφίας κατασκευής. Τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνουν τα βιομηχανικά robots και να το αυτοκίνητο. Και να είσαι απόλυτα σύγουρος ότι όπως ακριβώς εργάζεται το robot της VAG με τον ίδιο τρόπο ακριβώς εργάζεται και της Toyota. Τώρα το γιατί υπάρχει αυτή η διαμάχη ανάμεσα στο Ευρωπαϊκό και το Ιαπωνικό? νομίζω έτσι για να υπάρχει και να συζητάμε μεταξύ μας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          haris274 last edited by

                                          Κύριοι νόμιζω ότι η κουβέντα έχει ξεφύγει απο το αρχίκο ερώτημα και απο τον έλεγχο!!! Με το να βρίζεστε δεν βγαίνει νόημα απλα ρίχνετε το επίπεδο αυτού του foroum!

                                          Φιλικά Χάρης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • M
                                            mark last edited by

                                            Ο χρήστης ckosm έγραψε:
                                            Τώρα γιά το ότι η Toyota προσφέρει το καλύτερο aftersales service στους πελάτες της, αυτό είναι ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός και από αυτό κερδίζει πολλούς αγοραστές.

                                            Δε σε πιστεύω . Σίγουρα μας λες ψέμματα . Εγώ είδα τη διαφήμιση στην τηλεόραση που έλεγε ότι η VW είναι καλύτερη σε αυτόν τον τομέα...
                                            Και είμαι 100% σίγουρος ότι μας κοροϊδεύεις επειδή στη διαφήμιση έλεγε πως καταλήξανε σε αυτό το συμπέρασμα σύμφωνα με έρευνα που έκανε το καλό μας περιοδικό AutoΤρίτη , του οποίου είμαι φανατικός αναγνώστης επειδή εκτιμώ περισσότερο από κάθε άλλο την αντικειμενικότητά του !

                                            (ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr