-
MIA FORA VW PANTA VW
-
Ο χρήστης VW GOLF R32 έγραψε:
MIA FORA VW PANTA VWΘα σε απογοητεύσω, αλλά εγώ είχα 3 φορές VW και την τελευταία μου έρχεται να το πετάξω στα σκουπίδια...
-
Εγώ έχω ζήσει με δύο VW έως τώρα, έναν αθάνατο Σκαραβαίο και τώρα μια ολοκαίνουργια Οκτάβια. Τηρουμένων των αναλογιών, είμαι πολύ ευχαριστημένος κι απ' τα δύο.
Δεν ξέρω αν θα ίσχυε το ίδιο, κυρίως ως προς το value for money, για καινούργιο VW, μια και πραγματικά VOLKSwagen είναι πια τα Σκόντα και τα Σέατ.
Πάντως, αν ποτέ αξιωνόμουν, θα με ενδιέφερε μία ξαδελφούλα (911 Carrera) για παρέα στον γερο-Χέρμπυ τον Σκαραβαίο, κατά προτίμηση ιδίου χρώματος με αυτόν! -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
MIA FORA VW PANTA VW
Θα σε απογοητεύσω, αλλά εγώ είχα 3 φορές VW και την τελευταία μου έρχεται να το πετάξω στα σκουπίδια...
kanenas den me apogohteuei emena exo kai ego ektos to R32 kai ena GOLF CABRIO MK 1 KAI AKOMA EINAI PALIKARI
MIA FORA VW PANTA VW -
Το νέο GTI θα κάνει το αγωνιστικό ντεμπούτο του στο Volkswagen Racing Cup 2005.
Η πρώτη αγωνιστική έκδοση του νέου αυτοκινήτου αναπτύχθηκε στο μηχανουργείο Volkswagen Racing UK's Milton Keynes κατά την διάρκεια του χειμώνα και είναι σε ετοιμότητα για το αγωνιστικό ντεμπούτο του στις 2/3 Απριλίου.
Παρόλες τις εκτεταμένες μετατροπές που τα περισσότερα αγωνιστικά χρειάζονται, η Volkswagen Racing UK έχει κάνει λιγοστές αλλαγές στις εργοστασιακές προδιαγραφές του Golf. To μοτέρ παραμένει μηχανικά ίδιο, εκτός της επαναρύθμιση με την οποία βλέπουμε τον 2λτ turbo κινητήρα να αποδίδει 250bhp. Το σασμάν είναι εργοστασιακό με την προσθήκη ενός μπλοκέ διαφορικού ώστε να περνιέται όλη η δύναμη στα μπροστινά Pirelli PZero Corsa λάστιχα. Μαζί με τα μεγαλύτερα μπροστινά φρένα και την πλήρως ρυθμιζόμενη KW ανάρτηση. Tα περισσότερα από την βελτιώση της απόδοσης έχουν προέλθει σαν αποτέλεσμα της νέας χαρτογράφισης από την Superchips και το σύστημα εξαγωγής της Milltek.
Όπως ήταν αναμενόμενο έγιναν και περαιτέρω μετατροπές ασφαλείας για την συμμόρφωση στους κανονισμούς ασφαλείας. Πιο συγκεκριμένα το τεράστιο rollcage και τα Recaro αγωνιστικά καθίσματα. -
Ο χρήστης VW GOLF R32 έγραψε:
Το νέο GTI θα κάνει το αγωνιστικό ντεμπούτο του στο Volkswagen Racing Cup 2005.Η πρώτη αγωνιστική έκδοση του νέου αυτοκινήτου αναπτύχθηκε στο μηχανουργείο Volkswagen Racing UK's Milton Keynes κατά την διάρκεια του χειμώνα και είναι σε ετοιμότητα για το αγωνιστικό ντεμπούτο του στις 2/3 Απριλίου.
Παρόλες τις εκτεταμένες μετατροπές που τα περισσότερα αγωνιστικά χρειάζονται, η Volkswagen Racing UK έχει κάνει λιγοστές αλλαγές στις εργοστασιακές προδιαγραφές του Golf. To μοτέρ παραμένει μηχανικά ίδιο, εκτός της επαναρύθμιση με την οποία βλέπουμε τον 2λτ turbo κινητήρα να αποδίδει 250bhp. Το σασμάν είναι εργοστασιακό με την προσθήκη ενός μπλοκέ διαφορικού ώστε να περνιέται όλη η δύναμη στα μπροστινά Pirelli PZero Corsa λάστιχα. Μαζί με τα μεγαλύτερα μπροστινά φρένα και την πλήρως ρυθμιζόμενη KW ανάρτηση. Tα περισσότερα από την βελτιώση της απόδοσης έχουν προέλθει σαν αποτέλεσμα της νέας χαρτογράφισης από την Superchips και το σύστημα εξαγωγής της Milltek.
Όπως ήταν αναμενόμενο έγιναν και περαιτέρω μετατροπές ασφαλείας για την συμμόρφωση στους κανονισμούς ασφαλείας. Πιο συγκεκριμένα το τεράστιο rollcage και τα Recaro αγωνιστικά καθίσματα.ωραιες οι μοντιφες περιπου 2ο σταδιο αλλα με μαμα τουρμπινα (μαλλον..)
εντυπωση μου κανει που η vw racing παει σε aftermarket λυσεις (miltek, kw, superchips κλπ)
και δεν προτιμαει να εξελιξει/κατασκευασει δικα της..αϊντε να δουμε, να παιρνουν και καμια ιδεα οι micz/strassen
-
Ο χρήστης VW GOLF R32 έγραψε:
Το νέο GTI θα κάνει το αγωνιστικό ντεμπούτο του στο Volkswagen Racing Cup 2005.Η πρώτη αγωνιστική έκδοση του νέου αυτοκινήτου αναπτύχθηκε στο μηχανουργείο Volkswagen Racing UK's Milton Keynes κατά την διάρκεια του χειμώνα και είναι σε ετοιμότητα για το αγωνιστικό ντεμπούτο του στις 2/3 Απριλίου.
Παρόλες τις εκτεταμένες μετατροπές που τα περισσότερα αγωνιστικά χρειάζονται, η Volkswagen Racing UK έχει κάνει λιγοστές αλλαγές στις εργοστασιακές προδιαγραφές του Golf. To μοτέρ παραμένει μηχανικά ίδιο, εκτός της επαναρύθμιση με την οποία βλέπουμε τον 2λτ turbo κινητήρα να αποδίδει 250bhp. Το σασμάν είναι εργοστασιακό με την προσθήκη ενός μπλοκέ διαφορικού ώστε να περνιέται όλη η δύναμη στα μπροστινά Pirelli PZero Corsa λάστιχα. Μαζί με τα μεγαλύτερα μπροστινά φρένα και την πλήρως ρυθμιζόμενη KW ανάρτηση. Tα περισσότερα από την βελτιώση της απόδοσης έχουν προέλθει σαν αποτέλεσμα της νέας χαρτογράφισης από την Superchips και το σύστημα εξαγωγής της Milltek.
Όπως ήταν αναμενόμενο έγιναν και περαιτέρω μετατροπές ασφαλείας για την συμμόρφωση στους κανονισμούς ασφαλείας. Πιο συγκεκριμένα το τεράστιο rollcage και τα Recaro αγωνιστικά καθίσματα.Πολύ ωραία ακούγονται όλα τα παραπάνω ειδικά το bold...
-
Αύξηση πωλήσεων τουλάχιστον κατά 1.000 αυτοκίνητα προβλέπει για το τρέχον οικονομικό έτος η Volkswagen. Στην ανακοίνωση αυτή προέβη ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής εταιρείας, Μπρεντ Πίσετσριντερ, επιθυμώντας να τονώσει το ενδιαφέρον των επενδυτών για τη μετοχή της VW.
Οι πωλήσεις του ομίλου της Volkswagen το 2004 ανήλθαν περίπου σε 5 εκατ. οχήματα όλων των κατηγοριών. Αν επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις των διοικούντων της εταιρείας τότε σύντομα θα σημειωθεί νέο ρεκόρ πωλήσεων.
Παράλληλα, ο τομέας των επαγγελματικών οχημάτων της Volkswagen ανακοίνωσε χθες πως προχώρησε σε συμφωνία με το Γερμανικό Ταχυδρομείο στο οποίο θα παραχωρήσει 13.600 νέα οχήματα μέχρι το 2007. -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
Το νέο GTI θα κάνει το αγωνιστικό ντεμπούτο του στο Volkswagen Racing Cup 2005.
Η πρώτη αγωνιστική έκδοση του νέου αυτοκινήτου αναπτύχθηκε στο μηχανουργείο Volkswagen Racing UK's Milton Keynes κατά την διάρκεια του χειμώνα και είναι σε ετοιμότητα για το αγωνιστικό ντεμπούτο του στις 2/3 Απριλίου.
Παρόλες τις εκτεταμένες μετατροπές που τα περισσότερα αγωνιστικά χρειάζονται, η Volkswagen Racing UK έχει κάνει λιγοστές αλλαγές στις εργοστασιακές προδιαγραφές του Golf. To μοτέρ παραμένει μηχανικά ίδιο, εκτός της επαναρύθμιση με την οποία βλέπουμε τον 2λτ turbo κινητήρα να αποδίδει 250bhp. Το σασμάν είναι εργοστασιακό με την προσθήκη ενός μπλοκέ διαφορικού ώστε να περνιέται όλη η δύναμη στα μπροστινά Pirelli PZero Corsa λάστιχα. Μαζί με τα μεγαλύτερα μπροστινά φρένα και την πλήρως ρυθμιζόμενη KW ανάρτηση. Tα περισσότερα από την βελτιώση της απόδοσης έχουν προέλθει σαν αποτέλεσμα της νέας χαρτογράφισης από την Superchips και το σύστημα εξαγωγής της Milltek.
Όπως ήταν αναμενόμενο έγιναν και περαιτέρω μετατροπές ασφαλείας για την συμμόρφωση στους κανονισμούς ασφαλείας. Πιο συγκεκριμένα το τεράστιο rollcage και τα Recaro αγωνιστικά καθίσματα.ωραιες οι μοντιφες περιπου 2ο σταδιο αλλα με μαμα τουρμπινα (μαλλον..)
εντυπωση μου κανει που η vw racing παει σε aftermarket λυσεις (miltek, kw, superchips κλπ)
και δεν προτιμαει να εξελιξει/κατασκευασει δικα της..αϊντε να δουμε, να παιρνουν και καμια ιδεα οι micz/strassen
για το chip συμφωνώ, αλλά για τις αναρτήσεις πόσες αγωνιστικές ομάδες ξέρεις να φτιάχνουν τις δικές τους;
-
Ο χρήστης VW GOLF R32 έγραψε:
Αύξηση πωλήσεων τουλάχιστον κατά 1.000 αυτοκίνητα προβλέπει για το τρέχον οικονομικό έτος η Volkswagen. Στην ανακοίνωση αυτή προέβη ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής εταιρείας, Μπρεντ Πίσετσριντερ, επιθυμώντας να τονώσει το ενδιαφέρον των επενδυτών για τη μετοχή της VW.Οι πωλήσεις του ομίλου της Volkswagen το 2004 ανήλθαν περίπου σε 5 εκατ. οχήματα όλων των κατηγοριών. Αν επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις των διοικούντων της εταιρείας τότε σύντομα θα σημειωθεί νέο ρεκόρ πωλήσεων.
Παράλληλα, ο τομέας των επαγγελματικών οχημάτων της Volkswagen ανακοίνωσε χθες πως προχώρησε σε συμφωνία με το Γερμανικό Ταχυδρομείο στο οποίο θα παραχωρήσει 13.600 νέα οχήματα μέχρι το 2007.όταν αντιγράφουμε κάτι, καλό είιναι να εξετάζουμε κατα πόσο είναι σωστός ο αριθμός. 1000 αυτοκίνητα είναι ΤΙΠΟΤΑ στην ευρωπαϊκή αγορά Στην Ελλάδα έχουν πουληθεί φέτος γύρω στις 20.000, άρα μια χαρά είναι αύξηση 1000, απλώς για την ελληνική αγορά
-
προς κατοχους FSIT
για κοιταχτε λιγο προς GIAC USA μερια...
-
H GIAC μόλις κυκλοφόρησε το νέο της software για τον 2.0TFSI....Πολύ μέτρια αποτελέσματα θα έλεγα....Απογοήτευση απο μιά εταιρία που είχε δείξει καλά δείγματα με τον 1.8Τ....
Βέβαια είναι με 93 Octane Gas (πατάτα USA βενζίνη)
-
Ο χρήστης VW GOLF R32 έγραψε:
Βέβαια είναι με 93 Octane Gas (πατάτα USA βενζίνη)Στις ΗΠΑ τα οκτάνια υπολογίζονται διαφορετικά απ΄ ό,τι στην Ευρώπη.
Στην Ευρώπη 'οκτάνια' = 'RON'
Στις ΗΠΑ 'οκτάνια' = (RON + MON) / 2
Για το λόγο αυτό τα 'οκτάνια' είναι πάντοτε χαμηλότερα απ΄ό,τι στην Ευρώπη.
93 οκτάνια ΗΠΑ πρέπει να είναι ~98 δικά μας. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Βέβαια είναι με 93 Octane Gas (πατάτα USA βενζίνη)
Στις ΗΠΑ τα οκτάνια υπολογίζονται διαφορετικά απ΄ ό,τι στην Ευρώπη.
Στην Ευρώπη 'οκτάνια' = 'RON'
Στις ΗΠΑ 'οκτάνια' = (RON + MON) / 2
Για το λόγο αυτό τα 'οκτάνια' είναι πάντοτε χαμηλότερα απ΄ό,τι στην Ευρώπη.
93 οκτάνια ΗΠΑ πρέπει να είναι ~98 δικά μας.Η 93αρα ειναι περιπου η αντιστοιχη κατοστάρα αν δεν απατώμαι.
Υπαρχει και η 94αρα της Sunoco αλλα δεν την βρίσκεις παντου.
Η χαμηλότερη σε οκτάνια ειναι νομιζω 87. -
Λοιπόν να σας βγάλω λίγο από τον κόσμο των βελτιώσεων και να σας πάω σε πιο πεζά πράγματα.
Φίλος έχει Polo 1.4 16v με 75 άλογα το οποίο καίει λάδια χειρότερα και απο ιταλικό 20ετίας. Χτές είπα να του ρίξω μια ματιά και εγώ ( υποτίθετε οτι ο ίδιος το ελέγχει τόσο καιρό ) και τα λάδια του ήταν αρκετά κάτω απο το min( κατά τα άλλα το ελεγχε ). Το αυτοκίνητο έχει γύρω στα 3000 χλμ από τότε που έβαλε λάδια. Τα λάδια είναι 20W/50 Aral σε κονσέρβα. Νομίζω οτι κάτι δεν πάει καλά με τα ελατήρια του. Any ideas ( G60 και λοιποί γνώστες του VAG group...) -
Πολλα καινουρια VW το κανουν αυτο,αναγραφεται και στο manual σχετικα.Πρεπει να το ελεγχει συχνα και να ελπιζει οτι θα στρωσει.
-
Μετά από 50000 χλμ πιστεύεις οτι θα στρώσει? Η κατάσταση χειροτερεύει όσο περνάει ο καιρός...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μετά από 50000 χλμ πιστεύεις οτι θα στρώσει? Η κατάσταση χειροτερεύει όσο περνάει ο καιρός...Υπάρχουν περιπτώσεις αυτοκινήτων που έκαιγαν λάδι στην αρχή και μετά σταμάτησαν.
-
Μόνο αν τα ελατήρια (δακτυλίδια) είχαν κατάλοιπα καμμένου λαδιού και μετά καθάρισαν. Δεν είναι σπάνιο.
-
Φήμες για νέο crosssover από τη VW
Για τη δημιουργία ενός πισωκίνητου crossover που ακούει στο όνομα Sfero εργάζεται, σύμφωνα με πληροφορίες, η Volkswagen. Το νέο μοντέλο της γερμανικής εταιρείας θα ανήκει στη μεγάλη κατηγορία και θα χρησιμοποιεί το πάτωμα της Maserati Quattroporte.Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως η γερμανική εταιρεία θα «δανείσει» στη Maseratti το πάτωμα του Touareg για το μελλοντικό SUV Kubang.
φωτο προς το παρον δεν υπαρχουν!!
VW FORUM