Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νεο Α3, Torsen η Haldex??
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Νεο Α3, Torsen η Haldex??
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    6
    19
    189
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bench last edited by

      Γεια σας, απλα ενδιαφερομαι για το καινουργιο Α3 2.0Τ quattro, και θα ηθελα να μαθω αν το quattro ειναι Torsen η Haldex.
      Σε ενα αρθρο του περιοδικου Auto τριτη (και πιο συγκεκριμενα 27 Σεπτεμβριου 2005 στη σελιδα 60) κανει μια παρουσιαση αυτου του μοντελου και λεει οτι χρησημοποιηται Haldex δευτερης γενιας με ενα PreX συστημα.
      Η Cosmocar ομως προχτες που τους ρωτησα μου ειπε οτι πλεον η audi εχει καταργησει το Haldex και βγαζει ολα τα μοντελα με Torsen.
      Ξερει κανεις τι ισχυει???

      Ευχαριστω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • B
        bench last edited by

        Γεια σας, απλα ενδιαφερομαι για το καινουργιο Α3 2.0Τ quattro, και θα ηθελα να μαθω αν το quattro ειναι Torsen η Haldex.
        Σε ενα αρθρο του περιοδικου Auto τριτη (και πιο συγκεκριμενα 27 Σεπτεμβριου 2005 στη σελιδα 60) κανει μια παρουσιαση αυτου του μοντελου και λεει οτι χρησημοποιηται Haldex δευτερης γενιας με ενα PreX συστημα.
        Η Cosmocar ομως προχτες που τους ρωτησα μου ειπε οτι πλεον η audi εχει καταργησει το Haldex και βγαζει ολα τα μοντελα με Torsen.
        Ξερει κανεις τι ισχυει???

        Ευχαριστω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bench last edited by

          Γεια σας, απλα ενδιαφερομαι για το καινουργιο Α3 2.0Τ quattro, και θα ηθελα να μαθω αν το quattro ειναι Torsen η Haldex.
          Σε ενα αρθρο του περιοδικου Auto τριτη (και πιο συγκεκριμενα 27 Σεπτεμβριου 2005 στη σελιδα 60) κανει μια παρουσιαση αυτου του μοντελου και λεει οτι χρησημοποιηται Haldex δευτερης γενιας με ενα PreX συστημα.
          Η Cosmocar ομως προχτες που τους ρωτησα μου ειπε οτι πλεον η audi εχει καταργησει το Haldex και βγαζει ολα τα μοντελα με Torsen.
          Ξερει κανεις τι ισχυει???

          Ευχαριστω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης bench έγραψε:
            Γεια σας, απλα ενδιαφερομαι για το καινουργιο Α3 2.0Τ quattro, και θα ηθελα να μαθω αν το quattro ειναι Torsen η Haldex.
            Σε ενα αρθρο του περιοδικου Auto τριτη (και πιο συγκεκριμενα 27 Σεπτεμβριου 2005 στη σελιδα 60) κανει μια παρουσιαση αυτου του μοντελου και λεει οτι χρησημοποιηται Haldex δευτερης γενιας με ενα PreX συστημα.
            Η Cosmocar ομως προχτες που τους ρωτησα μου ειπε οτι πλεον η audi εχει καταργησει το Haldex και βγαζει ολα τα μοντελα με Torsen.
            Ξερει κανεις τι ισχυει???

            Ευχαριστω.

            Haldex, τώρα σε ποιον άσχετο έπεσες στο τηλέφωνο...

            pr@&^#&!( άσχετοι

            επίσης: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=15468

            http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=15467

            που είναι ο Krus;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • B
              bench last edited by

              Ευχαριστω πολυ, απλα μου φανηκε περιεργο να δινουν μια τοσο απολυτη απαντηση απο την cosmocar!
              Αλλα οντως 10 διαφορετικα ατομα να ρωτησεις, 10 διαφορετικες απαντησεις θα παρεις!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης bench έγραψε:

                Αλλα οντως 10 διαφορετικα ατομα να ρωτησεις, 10 διαφορετικες απαντησεις θα παρεις!

                Η σωστή απάντηση όμως ειναι μία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • B
                  bench last edited by

                  Ωραια, και κατι αλλο τωρα, ξερετε τι ποσοστα μεταδοσης παιζουν στον Haldex?
                  Εχω ακουσει για μεγιστο 70-30. Απ'την αλλη εχω ακουσει οτι μπορει ενα αμαξι με Haldex να συμπεριφερεται σαν μπροστοκινητο. Μπορει δηλαδη να υπαρξει κατασταση που να ειναι 100% μπροστα και 0% πισω (εστω και στην περιπτωση που δεν πατας γκαζι καθολου)?
                  Ευχαριστω και παλι!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    nass last edited by

                    Ο Haldex είναι συμπλέκτης και άρα δεν μπορεί να πάει πάνω από 50% της ροπής στον πίσω άξονα. Δηλ. σε 'full lock' μεταφέρεται το ίδιο ποσοστό ροπής εμπρός και πίσω (50-50).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • B
                      bench last edited by

                      Δεν μπορει να παει πανω απο 50% στον πισω και μπορει στον μπροστα? Δεν καταλαβαινω το γιατι.. Τελοσπαντων ομως, υπαρχει περιπτωση να ειναι σε καποια κατασταση τελειως μπροστοκινητο (100-0 δηλαδη)?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης bench έγραψε:
                        Ωραια, και κατι αλλο τωρα, ξερετε τι ποσοστα μεταδοσης παιζουν στον Haldex?
                        Εχω ακουσει για μεγιστο 70-30. Απ'την αλλη εχω ακουσει οτι μπορει ενα αμαξι με Haldex να συμπεριφερεται σαν μπροστοκινητο. Μπορει δηλαδη να υπαρξει κατασταση που να ειναι 100% μπροστα και 0% πισω (εστω και στην περιπτωση που δεν πατας γκαζι καθολου)?
                        Ευχαριστω και παλι!

                        σε κανονικές συνθήκες είναι 100-0 (άντε 95-5) μπροστά πίσω αντίστοιχα. ΟΤΑΝ αρχίζουν και ολισθαίνουν οι μπροστινοί μεταφέρεται ροπή πίσω μέχρι 50-50 όπως έγραψε ο nass

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          To Haldex είναι συμπλέκτης, η μέγιστη ροπή που μπορεί να πάει στους πίσω τροχούς είναι ανάλογη του ποσοστού σύμπλεξής του.

                          Αν μπορεί να κλειδώσει πλήρως και να μην έχει διαφορά ταχύτητας ο εμπρός απο τον πίσω άξονα (νομίζω μπορεί) τότε μπορεί να μεταφερθεί ακόμα και το 100% της ισχύος και ροπής στον πίσω άξονα.

                          Το θέμα είναι πως αυτό συμβαίνει όταν δε το θέλουμε, όταν οι πίσω τροχοί πατήσουν σε πάγο πχ αλλα υπάρχουν άλλα συστήματα για να αποτρέψουν ενα τέτοιο ενδεχόμενο (ESP).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            technik last edited by

                            Ο χρήστης bench έγραψε:
                            Γεια σας, απλα ενδιαφερομαι για το καινουργιο Α3 2.0Τ quattro, και θα ηθελα να μαθω αν το quattro ειναι Torsen η Haldex.
                            Σε ενα αρθρο του περιοδικου Auto τριτη (και πιο συγκεκριμενα 27 Σεπτεμβριου 2005 στη σελιδα 60) κανει μια παρουσιαση αυτου του μοντελου και λεει οτι χρησημοποιηται Haldex δευτερης γενιας με ενα PreX συστημα.
                            Η Cosmocar ομως προχτες που τους ρωτησα μου ειπε οτι πλεον η audi εχει καταργησει το Haldex και βγαζει ολα τα μοντελα με Torsen.
                            Ξερει κανεις τι ισχυει???

                            Ευχαριστω.

                            Ασφαλώς και ΔΕΝ καταργήθηκε ο Ηaldex

                            Σε **εγκάρσια **τοποθετημένους κινητήρες (Α3, ΤΤ) χρησιμοποιείται ο Haldex.

                            Σε κινητήρες τοποθετημένους κατά τον **διαμήκη **άξονα (Α4, Α6, Α8 ), χρησιμοποιείται κεντρικό διαφορικό τύπυ Torsen.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • E
                              emmanoyhl last edited by

                              Ο χρήστης bench έγραψε:
                              Δεν μπορει να παει πανω απο 50% στον πισω και μπορει στον μπροστα? Δεν καταλαβαινω το γιατι.. Τελοσπαντων ομως, υπαρχει περιπτωση να ειναι σε καποια κατασταση τελειως μπροστοκινητο (100-0 δηλαδη)?

                              Η ροπή μεταφέρεται μπροστά και μόνο όταν έχουμε ολίσθηση των εμπρός τροχών εμπλέκεται ο συμπλέκτης (Haldex) και μεταφέρει ροπή και πίσω. Αν αυτός ο «συμπλέκτης» πατινάρει έχουμε τιμές μεταξύ 99-1 και 51-49. Όταν «κλειδώσει» τότε έχουμε 50-50. Νομίζω ότι έτσι θα το καταλάβεις καλύτερα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                EMMANOYHL είναι λάθος αυτό που λες, όταν κλειδώσει δεν έχουμε κατανομή 50-50 ούτε της ισχύος ούτε της ροπής. Αυτό που έχουμε ειναι ίδιες ταχύτητες περιστροφής και μόνο, η ισχύς και η ροπή μπορούν να κατανέμονται απο 100% μπροστα - 0% πίσω και 100% πίσω 0% μπροστά.

                                Κατανομή ροπής 50-50 θα είχαμε αν υπήρχε ελευθερο κεντρικό διαφορικό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Ο χρήστης bench έγραψε:
                                  Δεν μπορει να παει πανω απο 50% στον πισω και μπορει στον μπροστα? Δεν καταλαβαινω το γιατι..

                                  Σκέψου το συμπλέκτη στο αυτοκίνητό σου: όταν δεν τον έχεις πατημένο, όλη η ροπή του κινητήρα μεταφέρεται στο κιβώτιο. Οταν το έχεις τελείως πατημένο, καθόλου ροπή του κινητήρα μεταφέρεται στο κιβώτιο. Αλλά μπορείς και να τον 'πατινάρεις', δηλ. να τον μισοπατάς, οπότε κάποια από τη ροπή του κινητήρα (ένα ποσοστό) μεταφέρεται στο κιβώτιο.

                                  Ε, όλα τα συστήματα μετάδοσης με συμπλέκτη, όπως το Haldex, είναι αυτής της λογικής, μόνο αντικατέστησε με 'κινητήρας' στο παραπάνω παράδειγμα το 'εμπρός άξονας' και με 'κιβώτιο' το 'πίσω άξονας'. Κανονικά λοιπόν (πχ. ευθύγραμμη ομαλή κίνηση) είναι σα να 'πατάμε' (όχι εμείς, αλλά το ηλεκτρονικό σύστημα) το συμπλέκτη και καθόλου ροπή δεν πάει πίσω. Αν αρχίσει και ολισθαίνει, τότε 'αφήνει' (πάλι το ηλεκτρονικό σύστημα) κάποια ροπή να πάει πίσω και αν υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες, τότε 'αφήνει τελείως' και η ροπή που πάει πίσω εξισώνεται με αυτή που πάει μπροστά. Αρα 50%-50%. Δεν υπάρχει τρόπος να πάει πάνω από 50% στον πίσω άξονα διότι για να γίνει αυτό χρειάζεται κεντρικό διαφορικό.

                                  Τελοσπαντων ομως, υπαρχει περιπτωση να ειναι σε καποια κατασταση τελειως μπροστοκινητο (100-0 δηλαδη)?

                                  Φυσικά, συνήθως είναι τελείως προσθιοκίνητο, μόνο όταν υπάρχει διαφορά ταχύτητας εμπρός-πίσω αξόνων (πχ. στροφές ή όταν σπινάρει μπροστά) ενεργοποιείται το Haldex.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • E
                                    emmanoyhl last edited by

                                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                    EMMANOYHL είναι λάθος αυτό που λες, όταν κλειδώσει δεν έχουμε κατανομή 50-50 ούτε της ισχύος ούτε της ροπής. Αυτό που έχουμε ειναι ίδιες ταχύτητες περιστροφής και μόνο, η ισχύς και η ροπή μπορούν να κατανέμονται απο 100% μπροστα - 0% πίσω και 100% πίσω 0% μπροστά.

                                    Κατανομή ροπής 50-50 θα είχαμε αν υπήρχε ελευθερο κεντρικό διαφορικό.

                                    Φίλε μου μάλλον τα λες ανάποδα!!! Με ελεύθερο κεντρικό διαφορικό έχουμε όλο το φάσμα διαθέσιμο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bench last edited by

                                      Μαλιστα, ολα αυτα μου κανουν νοημα δε λεω.
                                      Αν ξεκιναει το αμαξι μεταφεροντας την ροπη μπροστα και μονο αν υπαρξει σπιναρισμα μεταφερεται και πισω τοτε οκ. Απλα, χωρις να θελω να αμφισβιτισω τις γνωσεις του καθενος, μου ειπαν απο την Audi κιολας, οχι ο φιλος μου ο ταδε.., οτι ο Haldex ξεκιναει με 70 μπροστα και 30 πισω. Δεν ξερω αν εχει να κανει αυτο το συστημα PreX κατι με αυτο..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        EMMANOYHL και εγω έχω μπερεδευτεί με το 50-50 και έκανα το ίδιο λάθος που κάνεις τώρα, σε παλαιότερο τόπικ στο εκτός δρόμου το θέμα αυτό είχε αναλυθεί εκτενώς, θα το ψάξω και θα επανέλθω, εως τότε σκέψου το εξής παράδειγμα:

                                        Πάρε ενα ΤΤ πχ με haldex, σήκωσε τις 2 εμπρός ρόδες με γρύλλο στον αέρα και βάλε τις πίσω σε ενα ρολό δυναμόμετρου, αν πατήσεις γκάζι θα μετρήσεις την ισχύ που μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, αυτή πόση θα είναι???

                                        (σκέψου πως οι εμπρός τροχοί είναι στον αέρα)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • B
                                          bench last edited by

                                          Αα μπραβο! αυτο θα ηθελα να κανω, αλλα αντε βρες ΤΤ και οργανωσε αυτη την κατασταση που λες..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Βρήκα το τόπικ που έλεγα, αναφέρεται στα κατ'επιλογήν τετρακίνητα αλλα η ουσία είναι ίδια:

                                            http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 795#179795

                                            ΥΓ. Στο τόπικ αυτό έκανα και εγω αρχικά το ίδιο λάθος που επισήμανα εδω, ο χρήστης michael με διόρθωσε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr