Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 12
    • Best 0
    • Groups 0

    bench

    @bench

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    12
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    bench Unfollow Follow

    Latest posts made by bench

    • RE: Βελτίωση ΤFSI

      Η χαρτογραφηση αυτη κοστιζει 1200 ευρω με εγγυηση απο τον Pazaropoulo με 2ετη εγγυηση οποτε πιστευω οτι πρεπει να αξιζει..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bench
    • RE: Βελτίωση ΤFSI

      Πιο συγκεκριμενα για την χαρτογραφηση του 2.0TFSI που παει στα 245 αλογα εχει κανεις προσωπικη εμπειρια? Βγαζει κανενα προβλημα? Αξιζει να το κανει κανεις?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bench
    • RE: Golf 2.0 FSI 4Motion vs Golf GTi

      Ναι βεβαια, αλλα λαμβανω υπ'οψην μου και το ελληνικο οδοστρωμα (γιατι για ελλαδα το θελω) και το Haldex.
      Αλλιως θα ειχε καλυτερο 0-100 το GTI εστω και για 0,1 sec...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bench
    • RE: Golf 2.0 FSI 4Motion vs Golf GTi

      Θα ηθελα να επανελθω στο θεμα GTI VS Audi A3 QTFSI γιατι σκεφτομαι πιο απο τα 2 να επιλεξω, απλα οσον αφορα επιδοσεις, δεν μπορω να καταλαβω πως μπορει το GTI να ειναι πιο γρηγορο απο το A3 QTFSI εστω και με Haldex. Το GTI στην τελικι ειναι μονιμα μπροστοκινητο! και 2ον το 7,1 που δινουν για το Α3 και το 7,2 για το GTI τι ειναι? ψεματα?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bench
    • RE: Νεο Α3, Torsen η Haldex??

      Αα μπραβο! αυτο θα ηθελα να κανω, αλλα αντε βρες ΤΤ και οργανωσε αυτη την κατασταση που λες..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bench
    • RE: Νεο Α3, Torsen η Haldex??

      Μαλιστα, ολα αυτα μου κανουν νοημα δε λεω.
      Αν ξεκιναει το αμαξι μεταφεροντας την ροπη μπροστα και μονο αν υπαρξει σπιναρισμα μεταφερεται και πισω τοτε οκ. Απλα, χωρις να θελω να αμφισβιτισω τις γνωσεις του καθενος, μου ειπαν απο την Audi κιολας, οχι ο φιλος μου ο ταδε.., οτι ο Haldex ξεκιναει με 70 μπροστα και 30 πισω. Δεν ξερω αν εχει να κανει αυτο το συστημα PreX κατι με αυτο..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bench
    • RE: Νεο Α3, Torsen η Haldex??

      Δεν μπορει να παει πανω απο 50% στον πισω και μπορει στον μπροστα? Δεν καταλαβαινω το γιατι.. Τελοσπαντων ομως, υπαρχει περιπτωση να ειναι σε καποια κατασταση τελειως μπροστοκινητο (100-0 δηλαδη)?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bench
    • RE: Νεο Α3, Torsen η Haldex??

      Ωραια, και κατι αλλο τωρα, ξερετε τι ποσοστα μεταδοσης παιζουν στον Haldex?
      Εχω ακουσει για μεγιστο 70-30. Απ'την αλλη εχω ακουσει οτι μπορει ενα αμαξι με Haldex να συμπεριφερεται σαν μπροστοκινητο. Μπορει δηλαδη να υπαρξει κατασταση που να ειναι 100% μπροστα και 0% πισω (εστω και στην περιπτωση που δεν πατας γκαζι καθολου)?
      Ευχαριστω και παλι!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bench
    • RE: Νεο Α3, Torsen η Haldex??

      Ευχαριστω πολυ, απλα μου φανηκε περιεργο να δινουν μια τοσο απολυτη απαντηση απο την cosmocar!
      Αλλα οντως 10 διαφορετικα ατομα να ρωτησεις, 10 διαφορετικες απαντησεις θα παρεις!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bench
    • Νεο Α3, Torsen η Haldex??

      Γεια σας, απλα ενδιαφερομαι για το καινουργιο Α3 2.0Τ quattro, και θα ηθελα να μαθω αν το quattro ειναι Torsen η Haldex.
      Σε ενα αρθρο του περιοδικου Auto τριτη (και πιο συγκεκριμενα 27 Σεπτεμβριου 2005 στη σελιδα 60) κανει μια παρουσιαση αυτου του μοντελου και λεει οτι χρησημοποιηται Haldex δευτερης γενιας με ενα PreX συστημα.
      Η Cosmocar ομως προχτες που τους ρωτησα μου ειπε οτι πλεον η audi εχει καταργησει το Haldex και βγαζει ολα τα μοντελα με Torsen.
      Ξερει κανεις τι ισχυει???

      Ευχαριστω.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bench
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr