-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
χο-χο-χο
αχρηστα?
αμα καμια vw αντιπροσωπεια ακολουθησει το δρομο skoda-seat και αρχισει να αντιπροσωπευει κανενα οικο, τοτε να σε δω τι θα λες...μπράβο τους, αφού αυτό θέλει η αγορά (και οι κάγκουρες) καλά θα κάνουν να τους τα πάρουν. Μάλλον δεν έχεις ιδέα έτσι;
Γιατί καλέ μου και χρυσέ μου Ikar δεν μπορείς να καταλάβεις ότι όπως όλα τα πράγματα έτσι και το αυτοκίνητο ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ?
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί χαρακτηρίζεις κάγκουρα έναν, ο οποίος φτιάχνει διακριτικά το αμάξι του από γνωστό οίκο βελτίωσης.
Κάγκουρας είναι αυτός που το δείχνει κραυγαλέα βάζοντας πράγματα στο αυτοκίνητό του που δεν ταιριάζουν (βλέπε κιτς τεράστιες αεροτομές, φωτάκια, ψεύτικα οργανάκια κλπ) ή κάνουν θόρυβο (παραμορφώνει η μουσική του αλλά αυτός τη βάζει δυνατά για να ''ακουστεί'', εξατμίσεις που θορυβούν χωρίς λόγο κλπ).
Τέλος πάντων ένας κάγκουρας φαίνεται δεν είναι δύσκολο να τον εντωπίσεις.
Αλλά υπάρχουν και σοβαροί βελτιωτικοί οίκοι, κυρίως Γερμανικοί που εξελίσουν ένα μοντέλο καλύτερα πολλές φορές και από την ίδια την εταιρία που το παράγει. Μάλιστα φτάνουν σε τέτοια σημεία που οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιπροσωπεύονται επίσημα σε διάφορους επίσημουςαγώνες, από δαύτους (π.χ. η Μercedes από την AMG η VW-AUDI από την ABT η BMW από την Ac schnitzer ή την Alpina κλπ κλπ).Μέσα λοιπόν και από τους αγώνες, αλλά και από την επίσημη εισαγωγή από τους ντίλερ των εταιριών, βελτιωτικών προιόντων (όπως η Schnitzer που πουλάει τα προιόντα της με τις ''ευλογίες'' της ίδιας της BMW μέσα από τους ντίλερ της ανά τον κόσμο), νομίζω έχουν κάθε δικαίωμα ώστε να μην χαρακτηρίζονται ''καγκούρικα'' τα προιόντα τους αυτά. Κάθε άλλο μάλιστα. Άλλωστε θα κινδύνευε η φήμη των εταιριών, αφού απευθύνονται σε όλο σχεδόν τον κόσμο.
Μάλιστα τα προιόντα τους είναι ακριβά (εώς πανάκριβα) αλλά τα υλικά που χρησιμιποιούνται, οι ώρες δοκιμών σε διάφορες πίστες αλλά και η αξιοπιστία που είναι ''υποχρεωμένες'' πια να δείχνουν, πληρώνονται.Ikar είσαι έξυπνο παιδί γιατί ''κολλάς'' (με την καλή έννοια) στο να παραδεχτείς ότι οτιδήποτε σε αυτή τη ζωή **ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ** (δις) και ένα τέτοιο βελτιωμένο αμάξι μπορεί να ανταγωνίζεται ανώτερες κατασκευές?
-
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Ikar είσαι έξυπνο παιδί γιατί ''κολλάς'' (με την καλή έννοια) στο να παραδεχτείς ότι οτιδήποτε σε αυτή τη ζωή **ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ** (δις) και ένα τέτοιο βελτιωμένο αμάξι μπορεί να ανταγωνίζεται ανώτερες κατασκευές?
-
η πλειοψηφία που 'βελτιώνει' κινητήρα, προβαίνει και σε άλλες 'τροποποιήσεις' (ασέλγειες) ή μήπως κάνω λάθος;
-
βελτίωση σε έναν τομέα, σημαίνει χειροτέρεψη σε άλλον. Όλα δεν μπορείς να τα έχεις Αν το πας 250, σίγουρα χάνεις σε κατανάλωση, οδηγησιμότητα, φιλικότητα και πολύ πιθανό σε οδική συμπεριφορά. Αν αλλάξεις και αναρτήσεις, ίσως χάσεις σε άνεση, παράλληλα με αλλαγή τροχών και το κόστος έχει φτάσει στα 5-6Κ (τουλάχιστον)
Επειδή δεν νομίζω να 'χεις αγοράσει τη βασική εκδοση, με 32Κ+ 6Κ φτάνουμε περίπου το κόστος ενός R32 (αν θες να μείνεις στο γκρουπ) ή φτερούγας
το χαμένο χρόνο δεν τον υπολογίζω, είναι τελείως υποκειμενικό και βέβαια για ποιο λόγο; για να 'ρίχνω κολώνες' στην ευθεία; κάτι βρώμισε στο αλώνι
-
-
μην τσακωνεστε, και οι 2 εχετε δικιο.
απλα αν εχεις ηδη ενα γρηγορο αυτοκινητο πχ GTΙ και καποια στιγμη το μαθεις καλα, ισως θελησεις κατι πιο γρηγορο. Ε, τοτε επειδη δεν συμφερει να το πουλησεις για να παρεις το R32 μπορεις ευκολα και φθηνα να ανεβεις αλλα 30-70 αλογα... Nαι μαλλον θα καει παραπανω και ισως χαλασει η ομοιογενεια του συνολου, αλλα αυτο ειναι θεμα 'ποδιου'.
Αυτη τη βελτιωση εγω ΔΕΝ την λεω καγκουρια.απο την αλλη αν εχεις τα λεφτα εξ αρχης, ειναι μαλλον πιο συμφερον να πας σε κατι αλλο, πχ R32.
-
Ανάλογα με τι εννοείς βελτίωση. Αν κάποιος συνηθίζει να ρυμουλκεί τροχόσπιτο, τότε η ζωή του κινητήρα που δεν είναι σχεδιασμένος να δουλεύει συνέχεια με boost δεν βελτιώνεται καθόλου, μειώνεται δραματικά.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ανάλογα με τι εννοείς βελτίωση. Αν κάποιος συνηθίζει να ρυμουλκεί τροχόσπιτο, τότε η ζωή του κινητήρα που δεν είναι σχεδιασμένος να δουλεύει συνέχεια με boost δεν βελτιώνεται καθόλου, μειώνεται δραματικά.σωστο, αλλα ποσο?
Δηλ αν ειναι σχεδιασμενος να αντεξει 400.000χλμ και τελικα αντεξει 300.000 θα εχει ηδη αλλαξει 2 ή 3 ιδιοκτητες, οποτε who cares?δεν θελω να αντιδικησω, απλα να δειξω οτι ολα ειναι σχετικα
-
Δε νομίζω να αντέχει τόσο πολύ, το εργοστάσιο έχει κάνει δοκιμές και έβαλε όρια για να μπορεί να πουλάει ένα αυτοκίνητο που αντέχει για αρκετά χρόνια. Η 'βελτίωση' βάζει πολλούς περιορισμούς στη χρήση του αυτοκινήτου για να μπορεί να έχει παρόμοια αξιοπιστία. Ένα χρονικό (π.χ. 20 δευτ.) στη μεγάλη υπερπίεση δεν θα ήταν άσχημη ιδέα. Θα ευχαριστιέσαι τα πολλά άλογα χωρίς να καταπονείς για πολύ ώρα το κινητήρα.
Από την άλλη πλευρά, της ομοιογένειας και συμπεριφοράς, να μας πει ο Petran αν εμπιστεύεται κάποιον που δεν ξέρει το αμάξι του να το οδηγήσει.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
απλα αν εχεις ηδη ενα γρηγορο αυτοκινητο πχ GTΙ και καποια στιγμη το μαθεις καλα, ισως θελησεις κατι πιο γρηγορο. Ε, τοτε επειδη δεν συμφερει να το πουλησεις για να παρεις το R32 μπορεις ευκολα και φθηνα να ανεβεις αλλα 30-70 αλογαΑν είχα παρόμοιο αυτοκίνητο, το πιθανότερο είναι ότι θα το έκανα αλλά δεν είναι βελτίωση.
Φίλος μου έχει Leon 1.8Τ, μάλλον η γυναίκα του το έχει (αυτός οδηγάει το εταιρικό Astra 1.6) και θέλει να ανεβάσει τη πίεση. Η γνώμη μου είναι ΜΗ ΤΟ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ, θα σου σπάσει το κεφάλι η γυναίκα σου αν της βγάλει κάποιο πρόβλημα το αυτοκίνητο - ακόμα και τα ηλεκτρικά παράθυρα να χαλάσουν.
-
να το οδηγησει ή να το τρεξει?
στην πρωτη περιπτωση δεν εχει καμια διαφορα.
να το τρεξει.. χαχα, καλο!! -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
να το τρεξει.. χαχα, καλο!! :lol:Δεν το δίνεις, κρίμα και γω έλεγα να κατέβω Αθήνα να κάνω κόντρες σε φανάρια.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
απο την αλλη αν εχεις τα λεφτα εξ αρχης, ειναι μαλλον πιο συμφερον να πας σε κατι αλλο, πχ R32.
Σπύρο αν ήταν να επιλέξω τώρα ανάμεσα στα δύο θα επέλεγα και πάλι το Gti λόγω turbo (το μικρόβιο βλέπεις) γιατί με λιγότερο κόστος φτάνεις πολύ ψηλά (τόσο ψηλά που το R32 δεν θα μπορούσε να φτάσει), αλλά έλα που είμαι ''πισωκίνητος'' και οι ''άτιμοι'' του Μονάχου δεν παίρνουν την απόφαση (που πήραν στο Μίνι) να βάλουν turbo στα μικρά κυβικά τους (έως τα δύο λίτρα).
-
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
απο την αλλη αν εχεις τα λεφτα εξ αρχης, ειναι μαλλον πιο συμφερον να πας σε κατι αλλο, πχ R32.
Σπύρο αν ήταν να επιλέξω τώρα ανάμεσα στα δύο θα επέλεγα και πάλι το Gti λόγω turbo (το μικρόβιο βλέπεις) γιατί με λιγότερο κόστος φτάνεις πολύ ψηλά (τόσο ψηλά που το R32 δεν θα μπορούσε να φτάσει), αλλά έλα που είμαι ''πισωκίνητος'' και οι ''άτιμοι'' του Μονάχου δεν παίρνουν την απόφαση (που πήραν στο Μίνι) να βάλουν turbo στα μικρά κυβικά τους (έως τα δύο λίτρα).
μαζι σου και εγω και για τις 2 παρατηρησεις!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Επειδή δεν νομίζω να 'χεις αγοράσει τη βασική εκδοση, με 32Κ+ 6Κ φτάνουμε περίπου το κόστος ενός R32 (αν θες να μείνεις στο γκρουπ) ή φτερούγαςτο χαμένο χρόνο δεν τον υπολογίζω, είναι τελείως υποκειμενικό και βέβαια για ποιο λόγο; για να 'ρίχνω κολώνες' στην ευθεία; κάτι βρώμισε στο αλώνι
Έχεις δίκιο Ikar κοντά στα 33 μου κόστησε (είναι και πεντάπορτο )αλλά ούτε φτερούγα θα αγόραζα ποτέ, ούτε R32.
Όσο για τα αλώνια τι να πω? Ο καθένας είναι μοναδικός. Αλοίμονο να είχαμε όλοι τις ίδιες απόψεις γιατί τότε όλοι θα φοράγαμε τα ίδια ρούχα, θα είχαμε τα ίδια γούστα και στις γυναίκες και μετά αυτές δεν θα έφταναν να μας ικανοποιήσουν όλους
-
Νόμιζα οτι αυτό το θέμα είναι για βελτιώσεις TFSI...
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Νόμιζα οτι αυτό το θέμα είναι για βελτιώσεις TFSI...Όπως όλα τα θεματάκια έχει και αυτό τα off topic του.
Καμμιά φορά χρειάζονται και ορισμένες διευκρηνησούλες τι να κάνουμε, αλλά τώρα ΟΚ σταματάμε γιατί κατάντησε κουραστικό το ξέρω (αν και δεν βγήκαμε πολύ εκτός θέματος μιας και η συζήτηση περί βελτιωτών περιστρεφόταν).Πάντως για να σας αποζημιώσω θα είμαι ο πρώτος που θα γράψει εντυπώσεις όταν θα μπει καταρχήν το πρόγραμμα. Εκτός αν με προλάβει άλλος
-
Abt Sportsline iS-Technology
**
Faster, lower, wider and intelligent, too.**The Bavarian tuning specialists with Abt Sportsline are launching their new technology, iS for „intelligent Sport“, for the 2.0 T-FSI engine of the Volkswagen group. With the new iS-technology every driver himself decides how much power he wants in future. If he re-fills with standard fuel he has 200 HP and a torque of 280 Nm which is equivalent to the standard performance; if he uses super the power increases to 220 HP and 320 Nm. When re-fuelling with super plus the performance even surges to 240 HP and a torque of 330 Nm. In comparison to the standard models the iS-technology brings about an increase in performance data of up to 30% and in this connection also grants considerable advantages in fuel consumption.
„Our iS-technology revolutionizes the tuning market. We have managed to achieve a power increase of up to 55 HP and improve the acceleration data considerably and reduce fuel consumption by up to 4 litres at the same time“, says Christian Abt, Technical Director with Abt Sportsline and DTM-driver, about the successful development. The intelligent Abt control chip identifies the fuel type and automatically adjusts the corresponding characteristic parameter set. With the iS-technology Abt Sportsline uses the potentials of modern control electronics by optimizing the data and modifying the standard gear unit so as to achieve optimal consumption data.
With the new iS-technology Abt Sportsline gives proof that tuning does not only mean „faster, lower, wider“ but that it can be intelligent, too. The upgrade for the new 2.0 T-FSI engine of the Volkswagen group is available at every Abt tuning partner for 3,422.00 Euros including assembly, TÜV and manufacturer’s warranty up to 100,000 km. The new iS-series will be presented at the Essen Motor Show for the first time and will be available for the following models with 2.0 T-FSI engines: Audi A3, Audi A3 Sportback, VW Golf GTI, Seat Leon, VW Jetta, Skoda Octavia RS, VW Passat, VW EOS.
Intelligent tuning. Less fuel consumption but stronger engine performance.So far the idea that an engine could consume less fuel but enjoy greater performance and have significantly less impact on the environment seemed unthinkable. But with Abt Sportsline’s new iS-technology for 2.0 T-FSI engines of the Volkswagen group this vision has become reality. With the iS-series, the Bavarian tuning specialists, who are also victorious in the DTM, have managed to combine three extremes: higher performance, less consumption and a reduced CO2-emission. It is fascinating that the driver himself is able to determine the performance data of his vehicle by selecting the fuel type (normal, super or super plus) at the petrol station. In this connection the dates vary from 200 to 240 HP and show an increase of up to 30 per cent compared with standard models.
Abt iS-technologyIn times of high fuel prices and increasing environmental consciousness, the topic „improved fuel economy” becomes more and more important. Those who drive eco-friendly and sparing to natural resources but do not want to do without sportiness, driving dynamics and speed can achieve this with Abt Sportsline’s iS-series. iS stands for „intelligent Sport“. But what exactly is behind this intelligent technology? The iS-technology was developed by the Kempten-based company on the basis of the new 2.0 T-FSI engine, which was designed by Audi engineers and is fitted in vehicles from the Volkswagen group (Audi, Volkswagen, Seat and Skoda). In this connection Abt Sportsline uses the potentials of modern control electronics by optimizing the dates and modifying the standard gear unit so as to achieve optimal consumption data. These measures result in a considerably reduced number of revolutions, higher speeds and significantly decreased fuel consumption by up to 4 litres per hundred kilometres. These dates are also achieved by means of a power upgrade of up to 55 HP and result in clearly improved acceleration values, too.
Besides the effect of reducing fuel consumption, Abt Sportsline’s iS-technology also notably decreases CO2-emission. Abt is consequently pursuing the automobile manufacturers’ promise to reduce CO2-emission of their engines by 2010 at the latest. With the iS-technology reduced CO2-values of up to 22 g/km are achieved compared with standard models and in comparison to models of other manufacturers with assimilable performance, a reduction of as much as 50 g/km can be gained.
The driver himself makes the decisionWith the new iS-technology, every driver decides for himself how much „sportiness“ he wants at the moment. By deciding in favour of a certain fuel quality (normal fuel, super or super plus) he controls the performance data of the engine and the torque. The intelligent Abt control chip identifies the fuel type and automatically adjusts the corresponding characteristic parameter set. The new technology enables car owners with iS-modified T-FSI engines to fill up with the low-priced normal fuel instead of the otherwise essential expensive super plus fuel. The performance dates vary from 200 HP and 280 Nm which are the standard power dates and are maintained when re-filling the car with normal fuel, to 220 HP and 320 Nm when using super, to as much as 240 HP and 330 Nm when re-filling with super plus.
Advantages of the iS-technologyThe German technical supervisory authority DEKRA subjected the new iS-technology in the Abt GTI iS to an examination and compared it with the consumption values of the Golf GTI. In comparison to the standard model the results of the GTI iS are stunning. In a sporting ride on the motor way fuel consumption is reduced by four litres linked with a simultaneous performance increase. In the European test cycle the GTI iS still consumed one litre less in the city than the Golf GTI and up to three litres less than comparable models of other manufacturers. The example of the Seat Leon with iS-technology also demonstrates the positive development of performance and CO2-emission. The Abt Leon iS has 55 HP more than its standard counterpart and the torque is improved by 60 Newton metre. It accelerates 1.3 seconds faster from 0 to 100 km/h than the unmodified version and the top speed increases by 22 km/h at the same time. With the Abt Leon iS drivers are able to reduce fuel charges by 13% compared with the Seat Leon, and CO2-emission is reduced by 22g/km.
What is behind the iS-technology?The innovation about the iS-technology is that Abt Sportsline combines downspeeding and downsizing in its concept and additionally achieves higher performance data. In the classical downsizing procedure a smaller turbo engine is used instead of a larger induction engine. Due to Abt Sportsline’s iS-technology this turbo engine, the 2.0 T-FSI from the Volkswagen group, is operated in more optimal efficiency ranges. The modified gear unit leads to reduced throttling loss of the engine as the aggregate is operated with lower revolution speed in higher load ranges. This means that that the throttle of the engine is opened wider at same speed compared with the standard model and the engine’s frictional losses are minimized through reduction of speed. The long gear of the iS-technology is offset through the clear increase in torque and power and brings about more power even with low engine speed. This results in reduced fuel consumption.
The intelligent and unique features of the iS-technology enable the driver to make his own decision regarding the performance and acceleration data of his vehicle. The Abt iS engine control unit software identifies the fuel quality and automatically adjusts the parameters for ignition, mixture and boost pressure. As a consequent this means that when the driver re-fuels with ROZ 91 the engine has 200 HP and 280 Nm which is equivalent to the standard performance, ROZ 95 brings about 220 HP and 320 Nm. When re-fuelling with ROZ 98 the performance surges to 240 HP and 330 Nm. The software even identifies mixed fuel and makes the corresponding power available.
The upgrade for the new 2.0 T-FSI engine of the Volkswagen group is available at every Abt tuning partner for 3.422,00 Euros including assembly, TÜV and manufacturer’s warranty up to 100.000 km.
The iS-technology demonstrated in an exampleA comparative test with other competitors has proved the clear advantages of the iS-technology. Due to the iS-technology iS-models such as the Seat Leon 2.0 T, the Skoda Ocatvia RS and the VW Golf GTI are upgraded to a higher engine-power class (see table 1 comparative test) and in a fuel consumption comparison both models remain below the values of competitors by up to 2 litres (see table two consumption comparison). In a direct comparison of the Golf GTI with the modified version Abt GTI iS the tuned engine even reduces fuel consumption by up to four litres (see table 3 fuel consumption comparison Golf GTI and Abt GTI iS).
http://www.germancarfans.com/tuners.cfm ... 051205.001
-
Πιο συγκεκριμενα για την χαρτογραφηση του 2.0TFSI που παει στα 245 αλογα εχει κανεις προσωπικη εμπειρια? Βγαζει κανενα προβλημα? Αξιζει να το κανει κανεις?
-
3422 ευρω?
(μου φαινονται πολλα... πειραζει?) -
Η χαρτογραφηση αυτη κοστιζει 1200 ευρω με εγγυηση απο τον Pazaropoulo με 2ετη εγγυηση οποτε πιστευω οτι πρεπει να αξιζει..
-
μονο 3-4 ποστ δεν ειναι off topic
-
Ο χρήστης bench έγραψε:
Πιο συγκεκριμενα για την χαρτογραφηση του 2.0TFSI που παει στα 245 αλογα εχει κανεις προσωπικη εμπειρια? Βγαζει κανενα προβλημα? Αξιζει να το κανει κανεις?ο κολλητός μου έχει το GTI και ψάχνουμε μανιωδώς να βρούμε πρόγραμμα που να μας καλύπτει σε όλα...
ΜΤΜ,sportec ,revo και τώρα τελευταία βρήκαμε πρόγραμμα της Giac που το πάει στα 255 κοντά..όλα πάνω κάτω τα ιδια κοστίζουν...
μπες στο site του VW club...πολλοί έχουν βάλει πρόγραμμα να σου πουν....
Βελτίωση ΤFSI