-
...και στο 106 ισχυει το ιδιο....καντηλια τα φωτα του!! Τα προβολακια καπως σωζουν την κατασταση αλλα δεν ειναι σωστο να τα χρησιμοποιεις σε δημοσιο δρομο κατα την γνωμη μου, οποτε μενεις με την απορια, τι μπορει να υπαρχει μπροστα σου μετα τα πρωτα 40-50μ...
-
Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
Φίλε μου είσαι αδιανόητα επίμονος, δεν παίζεσαι.Φυσικά και ξέρω που έχει κόφτη το αμάξι. Πως είναι δυνατόν να το αμφισβητείς? Εγω το έχω όχι εσυ! Αν είναι δυνατόν! Εσύ είσαι το θέατρο του παραλόγου!!!!
Mας τελείωσαν τα επιχειρήματα κι αρχίσαμε τους χαρακτηρισμούς;
Περίμενα κάτι καλύτερο. Τι να κάνουμε, προφανώς το 'don't crack under pressure' δεν ισχύει εδώ!!Ρε φίλε πάλι με τους υπολογισμούς σου!!!
Ωραία, αφού το βρήκες ότι πιάνει 102 με τις 16'', τότε εξήγησε μου γιατί το Drive στις μετρήσεις του έβαλε τρίτη σχέση για 0-100, επειδή το Vbox έδειξε 96Χ.Α.Ω. με 2α (Αυτό το ξέρω άπο άτομο μέσα από το περιοδικό).
Δεν σου φαίνεται λογικό, εφόσον το ελληνικό γράφει 96 με 2α κόφτη, το αγγλικό να γράφει πάνω από 96,6 που χρειάζονται για να πιάσει τα 60mph?Μου φέρνεις ως δεδομένο κάτι που σου εξήγησα γιατί ΔΕΝ ισχύει (τα μαθηματικά είναι απλά, κάνε έναν κόπο να κάνεις και μόνος σου τις πράξεις) και μου ζητάς να σου το αιτιολογήσω;;;!!!! Σοβαρά μιλάς ή πλάκα κάνεις;!
Aν ήξερες πέντε πραγματάκια θα έβλεπες ότι για να τερματίζει το 'Ελληνικό' ST στα 96 km/h με 2α o κόφτης θα έπρεπε να είναι στις 6800 rpm, κάτι που μόνος σου μας είπες ότι δεν ισχύει. Τι απ' όλα ισχύει λοιπόν; Με το δικό σου έχεις δοκιμάσει τίποτα ή αρκείσαι στο γνωστό σου πανέμπειρο δοκιμαστή που δουλεύει για το Drive (αυτό καταλαβαίνω εγώ από τα όσα γράφεις). Μήπως θες να σου δανείσω ένα GPS, να δεις και μόνος σου με το δικό σου αυτοκίνητο σε τι ταχύτητα κοφτιάζει η δευτέρα; Διότι έτσι όπως μας τα λες μάλλον κάτι σου έχει ξεφύγει.
Επίσης ανγοείς ότι το 'Κρυφό' μενού της Ford στον πίνακα οργάνων, εμφανίζει με τεράστια ακρίβεια τα Χ.Α.Ω. καθώς και τις σ.α.λ του αυτοκινήτου. (τα Χ.Α.Ω. υπολογίζονται βάσει των στροφών επί το βήμα του ελαστικού το οποίο ρυθμίζεται στο WDS, και είναι ακριβέστατα. Μάλιστα, την ώρα που το ψηφιακό κοντέρ δείχνει 96 με 2α, το αναλογικό εμφανίζει 102!!!)
Ποιό 'κρυφό μενού', WDS, και πράσινα άλογα βρε;! Τι σχέση έχουν οι ενδείξεις του κοντέρ με αυτό που βγαίνει από τους υπολογισμούς ή και με τις μετρήσεις που παραθέτουν τα περιοδικά;;;;;
Aυτό το παρακάμπτω, είναι σαν να μιλάω σε τοίχο
Σ'εμένα τουλάχιστον είναι φανερός ο λόγος που το 'παρακάμπτεις'.
Ακόμα προσπαθώ να φανταστώ τι σχέση έχει αυτό το 'κρυφό μενού' με τη συζήτηση και πώς ενισχύει τη θέση σου....Παρόλα αυτά, με μετατροπές 1ου σταδίου, το αυτοκίνητο ανεβαίνει στα 190+ άλογα, και η ροπή μετά τις 4.000 σαλ. ανεβαίνει κατά 40-60%.
.....
χωρίς να αγγίξουν το καπάκι - εκκεντροφόρους.
....
αρκεί να διαθέτει τα 3.500 ευρώ που κοστίζει η μετατροπήΝαι, ΟΚ. Ατμοσφαιρικό 'duratech' 2.0 με 31 κιλά ροπής!! Και μάλιστα με πρώτο στάδιο και 3500 ευρώ!!! Και νόμιζα ότι τόση ώρα κάναμε σοβαρή συζήτηση...
Εννοείται πως θα τα δώσεις βέβαια, έτσι; Αν τα σκας για ζαντικά και φώτα, γιατί όχι για 'ονειρεμένες' επιδόσεις σε προνομιακή τιμή;!
Εδώ μάλιστα...
Αυτή η ροπή +40-60% είναι πραγματική και υπάρχουν δυναμομετρήσεις.
Το εργοστασιακό πρόγραμμα και η εργοστασιακή εξάτμιση αναγκάζουν τη ροπή να πέσει πολύ κάτω από τα 19.4 κιλά μετά τις 4000.
Αυτό γίνεται για οικονομία καυσίμου, ρύπους, κλπ.
Με την μετατροπή 1,5 σταδίου, η ροπή συνεχίζει να ανεβαίνει και διατηρείται ψηλά, ενώ η μέγιστη φτάνει τα 21 kgr21 kgr δεν είναι τίποτα, τα βγάζουν και τα Clio, RC, TypeR, κλπ από 2000cc. Αν ο 'μαμά' duratech έχει πρόβλημα με ρύπους και δε μπορεί να τα βγάλει, ενώ όλοι οι άλλοι δεν έχουν, ΟΚ, κάτι μου λέει αυτό για την τεχνολογία που 'κουβαλάει'!! Και μήπως αν βάλεις ΦΠΕ και πάρεις μερικά άλογα και kgr δεν θα έχεις πρόβλημα με ρύπους;;;!! Αν ήταν, θα του έβαζαν ακριβώς ό,τι φοράει και το Focus ST170 από μπροστά μέχρι πίσω και θα τέλειωνε η υπόθεση!..
Για την ιστορία, προσωπικά τα σχόλια της Michele τα βρήκα ψιλο-ειρωνικά μεν, χαριτωμένα δε. Καταλαβαίνω, βέβαια, γιατί κάποιος σαν εσένα (με nickname 'FiestaPOWER' και θαυμάσιες φωτό από το σούπερ-βελτιωμένο ST από Canon EOS 350D) μπορεί να 'τσιμπάει' και να αμύνεται!!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ειναι κουφο αυτο, δεν το εχω ξανακουσει σε αλλο αυτοκινητο!
το εχουν κανει και σε αλλα Ford?Νομίζω και στο 206 της κυράς μου ( ) έτσι γίνεται... Ανάβουν τα μεγάλα, σβήνουν τα μεσαία.
Στο Golf μένουν όλα ανοικτά.
Στο RAV4 και στο Sunny N13 που έχουμε, τα μεσαία σβήνουν με το άναμμα της μεγάλης σκάλας. -
Συγγνώμη, δεν έχω παρακολουθήσει την κλιμάκωση της συζήτησης, αλλά νομίζω ότι κάπου διάβασα για 31 κιλά από δίλιτρο ατμοσφαιρικό; Παιδιά αυτό απλώς δε γίνεται...
Αν είμαι off-topic, απλώς μη μου δώσετε σημασία. Συνηθισμένος είμαι άλλωστε . -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Συγγνώμη, δεν έχω παρακολουθήσει την κλιμάκωση της συζήτησης, αλλά νομίζω ότι κάπου διάβασα για 31 κιλά από δίλιτρο ατμοσφαιρικό; Παιδιά αυτό απλώς δε γίνεται...
Αν είμαι off-topic, απλώς μη μου δώσετε σημασία. Συνηθισμένος είμαι άλλωστε .α, μην αγχωνεσαι, μετα απο τα 'αλογα-στραγαλια' το νεο φρουτο ειναι η 'ροπη-στραγαλια'
προφανως αυτος που το εγραψε εκανε τυπογραφικο λαθος, ε?
-
Οπότε λοιπόν δεν ήμουν off-topic... Γιούπιιιιιιιιιιιιιιιι
-
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
Φίλε μου είσαι αδιανόητα επίμονος, δεν παίζεσαι.
Φυσικά και ξέρω που έχει κόφτη το αμάξι. Πως είναι δυνατόν να το αμφισβητείς? Εγω το έχω όχι εσυ! Αν είναι δυνατόν! Εσύ είσαι το θέατρο του παραλόγου!!!!
Mας τελείωσαν τα επιχειρήματα κι αρχίσαμε τους χαρακτηρισμούς;
Περίμενα κάτι καλύτερο. Τι να κάνουμε, προφανώς το 'don't crack under pressure' δεν ισχύει εδώ!!Ρε φίλε πάλι με τους υπολογισμούς σου!!!
Ωραία, αφού το βρήκες ότι πιάνει 102 με τις 16'', τότε εξήγησε μου γιατί το Drive στις μετρήσεις του έβαλε τρίτη σχέση για 0-100, επειδή το Vbox έδειξε 96Χ.Α.Ω. με 2α (Αυτό το ξέρω άπο άτομο μέσα από το περιοδικό).
Δεν σου φαίνεται λογικό, εφόσον το ελληνικό γράφει 96 με 2α κόφτη, το αγγλικό να γράφει πάνω από 96,6 που χρειάζονται για να πιάσει τα 60mph?Μου φέρνεις ως δεδομένο κάτι που σου εξήγησα γιατί ΔΕΝ ισχύει (τα μαθηματικά είναι απλά, κάνε έναν κόπο να κάνεις και μόνος σου τις πράξεις) και μου ζητάς να σου το αιτιολογήσω;;;!!!! Σοβαρά μιλάς ή πλάκα κάνεις;!
Aν ήξερες πέντε πραγματάκια θα έβλεπες ότι για να τερματίζει το 'Ελληνικό' ST στα 96 km/h με 2α o κόφτης θα έπρεπε να είναι στις 6800 rpm, κάτι που μόνος σου μας είπες ότι δεν ισχύει. Τι απ' όλα ισχύει λοιπόν; Με το δικό σου έχεις δοκιμάσει τίποτα ή αρκείσαι στο γνωστό σου πανέμπειρο δοκιμαστή που δουλεύει για το Drive (αυτό καταλαβαίνω εγώ από τα όσα γράφεις). Μήπως θες να σου δανείσω ένα GPS, να δεις και μόνος σου με το δικό σου αυτοκίνητο σε τι ταχύτητα κοφτιάζει η δευτέρα; Διότι έτσι όπως μας τα λες μάλλον κάτι σου έχει ξεφύγει.
Επίσης ανγοείς ότι το 'Κρυφό' μενού της Ford στον πίνακα οργάνων, εμφανίζει με τεράστια ακρίβεια τα Χ.Α.Ω. καθώς και τις σ.α.λ του αυτοκινήτου. (τα Χ.Α.Ω. υπολογίζονται βάσει των στροφών επί το βήμα του ελαστικού το οποίο ρυθμίζεται στο WDS, και είναι ακριβέστατα. Μάλιστα, την ώρα που το ψηφιακό κοντέρ δείχνει 96 με 2α, το αναλογικό εμφανίζει 102!!!)
Ποιό 'κρυφό μενού', WDS, και πράσινα άλογα βρε;! Τι σχέση έχουν οι ενδείξεις του κοντέρ με αυτό που βγαίνει από τους υπολογισμούς ή και με τις μετρήσεις που παραθέτουν τα περιοδικά;;;;;
Aυτό το παρακάμπτω, είναι σαν να μιλάω σε τοίχο
Σ'εμένα τουλάχιστον είναι φανερός ο λόγος που το 'παρακάμπτεις'.
Ακόμα προσπαθώ να φανταστώ τι σχέση έχει αυτό το 'κρυφό μενού' με τη συζήτηση και πώς ενισχύει τη θέση σου....Παρόλα αυτά, με μετατροπές 1ου σταδίου, το αυτοκίνητο ανεβαίνει στα 190+ άλογα, και η ροπή μετά τις 4.000 σαλ. ανεβαίνει κατά 40-60%.
.....
χωρίς να αγγίξουν το καπάκι - εκκεντροφόρους.
....
αρκεί να διαθέτει τα 3.500 ευρώ που κοστίζει η μετατροπήΝαι, ΟΚ. Ατμοσφαιρικό 'duratech' 2.0 με 31 κιλά ροπής!! Και μάλιστα με πρώτο στάδιο και 3500 ευρώ!!! Και νόμιζα ότι τόση ώρα κάναμε σοβαρή συζήτηση...
Εννοείται πως θα τα δώσεις βέβαια, έτσι; Αν τα σκας για ζαντικά και φώτα, γιατί όχι για 'ονειρεμένες' επιδόσεις σε προνομιακή τιμή;!
Εδώ μάλιστα...
Αυτή η ροπή +40-60% είναι πραγματική και υπάρχουν δυναμομετρήσεις.
Το εργοστασιακό πρόγραμμα και η εργοστασιακή εξάτμιση αναγκάζουν τη ροπή να πέσει πολύ κάτω από τα 19.4 κιλά μετά τις 4000.
Αυτό γίνεται για οικονομία καυσίμου, ρύπους, κλπ.
Με την μετατροπή 1,5 σταδίου, η ροπή συνεχίζει να ανεβαίνει και διατηρείται ψηλά, ενώ η μέγιστη φτάνει τα 21 kgr21 kgr δεν είναι τίποτα, τα βγάζουν και τα Clio, RC, TypeR, κλπ από 2000cc. Αν ο 'μαμά' duratech έχει πρόβλημα με ρύπους και δε μπορεί να τα βγάλει, ενώ όλοι οι άλλοι δεν έχουν, ΟΚ, κάτι μου λέει αυτό για την τεχνολογία που 'κουβαλάει'!! Και μήπως αν βάλεις ΦΠΕ και πάρεις μερικά άλογα και kgr δεν θα έχεις πρόβλημα με ρύπους;;;!! Αν ήταν, θα του έβαζαν ακριβώς ό,τι φοράει και το Focus ST170 από μπροστά μέχρι πίσω και θα τέλειωνε η υπόθεση!..
Aπαντάω σε όλα μαζί γιατί δεν αντέχω να κάνω άλλο quoting.
To WDS είναι το σύστημα προγραμματισμού εγκεφάλου της Ford.
Καμμία σχέση με το κρυφό μενού.Στο WDS απλά κάνεις input τη διάσταση του ελαστικού που φοράς.
Βάσει αυτής, και των στροφών του κινητήρα το σύστημα υπολογίζει την ταχύτητα σε mph & kmph και την εμφανίζει ψηφιακά στο κρυφό μενού, και αναλογικά στο καντράν του αυτοκινήτου.
Η πρώτη ένδειξη (ψηφιακή) σε σχέση με τη δεύτερη του καντράν (αναλογική) απέχουν αρκετά.
Αυτό συμβαίνει διότι πρέπει να 'φοβίζει' τον οδηγό έγκαιρα ειδοποιώντας τον ότι ξεπέρασε το όριο, ώστε να μην το ξεπερνά εντέλει.Το γεγονός ότι δεν παραδέχεσαι ότι μπορεί να ξέρω πράγματι ΠΟΥ έχει το αυτοκίνητο κόφτη είναι ενδεικτικό της στενομυαλιάς σου και της αριθμολαγνείας σου.
Δεν χρειάζεται να ασχοληθώ να υπολογίσω βάσει στροφών, σχέσεων διαφορικού και κόφτη πόσα χ.α.ω. πιάνω με 2α, γιατί έχω.- τις μετρήσεις του Vbox από περιοδικά
- τις μετρήσεις Vbox από fiesta face2face στην αγγλία
- την ακριβέστατη ένδειξη του 'κρυφού μενού'
Και όλα τείνουν στο εξής απλό που δεν νοείς να το συλλάβεις
Με δευτέρα και 205/40/17 το ST έχει ΛΙΓΟΤΕΡΑ από 100Χ.Α.Ω, ενώ ταυτόχρονα έχει πρισσότερα από 60MPH.
Είναι τόσο δύσκολο να το δεχτείς και να τελειώνουμε???
Για την ιστορία, προσωπικά τα σχόλια της Michele τα βρήκα ψιλο-ειρωνικά μεν, χαριτωμένα δε. Καταλαβαίνω, βέβαια, γιατί κάποιος σαν εσένα (με nickname 'FiestaPOWER' και θαυμάσιες φωτό από το σούπερ-βελτιωμένο ST από Canon EOS 350D) μπορεί να 'τσιμπάει' και να αμύνεται!!
Μπορείς να με βοηθήσεις να καταλάβω και εγώ?
-Τι σχέση έχει το nickname? To δικο σου είναι καλύτερο?
-Τι σχέση έχει τι φωτογραφική χρησιμοποιώ (και πού το ξέρεις)? -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Οπότε λοιπόν δεν ήμουν off-topic... ΓιούπιιιιιιιιιιιιιιιιΔεν αναφέρθηκαν πουθενά 31χιλιογραμμόμετρα ροπής. Ήταν εξυπνάδα του thevoice.
Εγώ μίλησα για άυξηση ροπής, όχι αύξηση μέγιστης ροπής!!!
Βέβαια, όταν κάποιος προσπαθεί να ευτελίσει μια συζήτηση αυτά προκύπτουν! -
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
- Τι σχέση έχουν οι ζάντες; Οι τροχοί την ίδια εξωτερική διάμετρο έχουν είτε φοράς 16' είτε 17'. Απλά είναι πιο χαμηλό το προφίλ με 17'.
Yπάρχει κανά topic με μαργαριτάρια για να το ποστάρω?
21 kgr δεν είναι τίποτα, τα βγάζουν και τα Clio, RC, TypeR, κλπ από 2000cc. Αν ο 'μαμά' duratech έχει πρόβλημα με ρύπους και δε μπορεί να τα βγάλει, ενώ όλοι οι άλλοι δεν έχουν, ΟΚ, κάτι μου λέει αυτό για την τεχνολογία που 'κουβαλάει'!! Και μήπως αν βάλεις ΦΠΕ και πάρεις μερικά άλογα και kgr δεν θα έχεις πρόβλημα με ρύπους;;;!! Αν ήταν, θα του έβαζαν ακριβώς ό,τι φοράει και το Focus ST170 από μπροστά μέχρι πίσω και θα τέλειωνε η υπόθεση!.
Φυσικά και η τεχνολογία που 'κουβαλάει' o duratec δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο! Μάλιστα, τον φοράει εδώ και χρόνια το αμερικάνικο Focus ΖΧ3 και το δίλιτρο Mondeo.
Φυσικά και αν βάλεις ΦΠΕ- πολλαπή κλπ, θα εξακολουθείς να περνάς Κ.Τ.Ε.Ο., αλλά οι προδιαγραφές ρύπων που πληροί ο κινητήρας (EuroIV νομίζω) δεν θα πληρούνται πλέον.
Επιπλέον, η κατανάλωση θα αυξηθεί, κάτι που δεν αρμόζει σε ένα αμάξι που απευθύνεται σε low budget κοινό.Όσο για το ST170, αυτό φοράει εντελώς διαφορετικό κινητήρα.
Είναι ο δίλιτρος Zetec του ευρωπϊκού Focus 2.0, ο οποίος εξελίχτηκε στα 170 άλογα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι δεν πληροί τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές, ενώ εμφανίζει τεράστια διαφορά στην κατανάλωση με αυτόν του Fiesta (duratec). Χαρακτηριστικά αναφέρω εντός πόλης περί τα 12L/100 για το Fiesta και 17 για το Focus. -
Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
- Τι σχέση έχουν οι ζάντες; Οι τροχοί την ίδια εξωτερική διάμετρο έχουν είτε φοράς 16' είτε 17'. Απλά είναι πιο χαμηλό το προφίλ με 17'.
Yπάρχει κανά topic με μαργαριτάρια για να το ποστάρω?
Και οι δύο κάνετε λάθος, εσύ όμως Γιώργο μεγαλύτερο!!!
Thevoice Οι 17άρες στο fiesta μπαίνουν με ελαστικά που συνολικά δίνουν μεγαλύτερη διάμετρο στον τροχό και έτσι η τελική σχέση μετάδοσης γίνεται λιγάκι μακρύτερη.
fiestapower O 'Thevoice'προφανώς δεν το γνωρίζει αυτό και έτσι υποθέτει ότι η ολική διάμετρος του τροχού έμεινε σταθερή.
Το μαργαριτάρι πού είναι?? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
- Τι σχέση έχουν οι ζάντες; Οι τροχοί την ίδια εξωτερική διάμετρο έχουν είτε φοράς 16' είτε 17'. Απλά είναι πιο χαμηλό το προφίλ με 17'.
Yπάρχει κανά topic με μαργαριτάρια για να το ποστάρω?
Και οι δύο κάνετε λάθος, εσύ όμως Γιώργο μεγαλύτερο!!!
Thevoice Οι 17άρες στο fiesta μπαίνουν με ελαστικά που συνολικά δίνουν μεγαλύτερη διάμετρο στον τροχό και έτσι η τελική σχέση μετάδοσης γίνεται λιγάκι μακρύτερη.
fiestapower O 'Thevoice'προφανώς δεν το γνωρίζει αυτό και έτσι υποθέτει ότι η ολική διάμετρος του τροχού έμεινε σταθερή.
Το μαργαριτάρι πού είναι??Θεωρητικά, όταν μια εταιρεία βγάζει ένα αμάξι με 2-3 διαφορετικές διαστάσεις ζαντών, ΔΕΝ πρέπει ν'αλλάζει η εξωτερική διάμετρος των τροχών (και άρα η ροπή που ασκούν οι τροχοί στο δρόμο με κάθε σχέση στο κιβώτιο, κλπ). Στη συγκεκριμένη περίπτωση αλλάζει (λίγο μεν, αρκετά δε για να δώσει στον FiestaPower 'αέρα'!!) μια και δεν υπάρχει άλλη κοντινότερη διασταση στην 195/45R16 από την 205/40R17. Ο υπολογισμός είναι απλός, ανέφερα ήδη το tirecalc (θα το βρείτε στο internet) για όσους δεν ξέρουν, το οποίο βγάζει αμέσως και την ποσοστιαία απόκλειση στο κοντέρ.
Βέβαια, κάποιοι που έχουν δείξει πως δε σκαμπάζουν από υπολογισμούς είναι πολύ πιθανό να τα θεωρούν τα παραπάνω 'μαργαριτάρια'.
-
Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
Aπαντάω σε όλα μαζί γιατί δεν αντέχω να κάνω άλλο quoting.
...Κι έκανες quote όοοοολο αυτό, παραπάνω, για να απαντήσεις;! Ωραίος!!!
To WDS είναι το σύστημα προγραμματισμού εγκεφάλου της Ford.
Καμμία σχέση με το κρυφό μενού. Στο WDS απλά κάνεις input τη διάσταση του ελαστικού που φοράς. Βάσει αυτής, και των στροφών του κινητήρα το σύστημα υπολογίζει την ταχύτητα σε mph & kmph και την εμφανίζει ψηφιακά στο κρυφό μενού, και αναλογικά στο καντράν του αυτοκινήτου.
Η πρώτη ένδειξη (ψηφιακή) σε σχέση με τη δεύτερη του καντράν (αναλογική) απέχουν αρκετά.
Αυτό συμβαίνει διότι πρέπει να 'φοβίζει' τον οδηγό έγκαιρα ειδοποιώντας τον ότι ξεπέρασε το όριο, ώστε να μην το ξεπερνά εντέλει.Ναι, ΟΚ. Οπότε;;; Ρύθμισες το δικό σου με τη μέγιστη ακρίβεια και πήγες δευτέρα κόφτη και είδες την ακριβή ταχύτητα στο 'κρυφό μενού';;! Τις ακριβείς στροφές;;;! Διότι δε μας είπες κάτι τέτοιο μεχρι τώρα, μόνο για ό,τι έχεις ακούσει από άλλους! Κάντα στο δικό σου, πες μας αποτελέσματα και πως να τα επαληθεύσουμε και πάμε παραπέρα!
Το γεγονός ότι δεν παραδέχεσαι ότι μπορεί να ξέρω πράγματι ΠΟΥ έχει το αυτοκίνητο κόφτη είναι ενδεικτικό της **στενομυαλιάς **σου και της **αριθμολαγνείας **σου.
Ναι, φίλε μου, ό,τι πειες εσύ.
Συνέχισε τους χαρακτηρισμούς, καλά τα πας!Δεν χρειάζεται να ασχοληθώ να υπολογίσω βάσει στροφών, σχέσεων διαφορικού και κόφτη πόσα χ.α.ω. πιάνω με 2α, γιατί έχω.
- τις μετρήσεις του Vbox από περιοδικά
- τις μετρήσεις Vbox από fiesta face2face στην αγγλία
- την ακριβέστατη ένδειξη του 'κρυφού μενού'
Να με συμπαθάς αλλά θα σου πω ότι απλά λες μπαρούφες είτε για τα παραπάνω, είτε για το που βρίσκεται ο κόφτης. Οι αριθμοί δε λένε ψέματα. Απορώ γιατί επιμένεις. Τουλάχιστον κάνε τις πράξεις και βρες μόνος σου την εξήγηση!
Και όλα τείνουν στο εξής απλό που δεν νοείς να το συλλάβεις
Με δευτέρα και 205/40/17 το ST έχει ΛΙΓΟΤΕΡΑ από 100Χ.Α.Ω, ενώ ταυτόχρονα έχει πρισσότερα από 60MPH.
Είναι τόσο δύσκολο να το δεχτείς και να τελειώνουμε???Κάνε τις πράξεις, μέτρα που είναι ο κόφτης του δικού σου (αν δε φοβάσαι μην το σπάσεις) κι έλα γράψε μετά με στοιχεία γιατί ΔΕΝ ισχύουν αυτά που βγαίνουν από τις πράξεις. Αν όχι για να μου την πεις εμένα, κάντο για τον εαυτό σου, κάτι θα μάθεις (ευχαρίστως να σου πω πως γίνονται οι υπολογισμοί αν θέλεις).
Μπορείς να με βοηθήσεις να καταλάβω και εγώ?
-Τι σχέση έχει το nickname? To δικο σου είναι καλύτερο?
-Τι σχέση έχει τι φωτογραφική χρησιμοποιώ (και πού το ξέρεις)?- Το nickname σου εμένα μου λέει εκ πρώτης όψεως ότι είσαι πωρωμένος με το αμαξάκι σου και δε σηκώνεις μύγα στο σπαθί σου όταν ακούς αρνητικά σχόλια. Μέχρι τώρα βγαίνω σωστός, αλλά μπορεί να είναι και κατά τύχη!
- Τι σχέση; Ε, πως θα 'δείξει' το μωρό σου αν δεν το πάρεις με μια καλή φωτογραφική;!! Όσο για το που το ξέρω.... Λες πως ξέρεις από 'κρυφά μενού' και δεν ξέρεις από right click --> properties;;;!!!!!
-
Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
Χαρακτηριστικά αναφέρω εντός πόλης περί τα 12L/100 για το Fiesta και 17 για το Focus.Τα 12 lt/100km για το Fiesta ισχύουν (εντός πόλης).
Τα 17 για το Focus ST σε καμία περίπτωση, ούτε το RS που είχα για κάποιο καιρό δεν έκαιγε τόσο, ούτε αυτό που έχω τώρα (επίσης τουρμπάτο 2λιτρο) - πάντα με οδήγηση πόλης. Πάλι κάπου τα μπερδεύεις. -
Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
To WDS είναι το σύστημα προγραμματισμού εγκεφάλου της Ford.
Καμμία σχέση με το κρυφό μενού. Στο WDS απλά κάνεις input τη διάσταση του ελαστικού που φοράς. Βάσει αυτής, και των στροφών του κινητήρα το σύστημα υπολογίζει την ταχύτητα σε mph & kmph και την εμφανίζει ψηφιακά στο κρυφό μενού, και αναλογικά στο καντράν του αυτοκινήτου.
Η πρώτη ένδειξη (ψηφιακή) σε σχέση με τη δεύτερη του καντράν (αναλογική) απέχουν αρκετά.
Αυτό συμβαίνει διότι πρέπει να 'φοβίζει' τον οδηγό έγκαιρα ειδοποιώντας τον ότι ξεπέρασε το όριο, ώστε να μην το ξεπερνά εντέλει.Ναι, ΟΚ. Οπότε;;; Ρύθμισες το δικό σου με τη μέγιστη ακρίβεια και πήγες δευτέρα κόφτη και είδες την ακριβή ταχύτητα στο 'κρυφό μενού';;! Τις ακριβείς στροφές;;;! Διότι δε μας είπες κάτι τέτοιο μεχρι τώρα, μόνο για ό,τι έχεις ακούσει από άλλους! Κάντα στο δικό σου, πες μας αποτελέσματα και πως να τα επαληθεύσουμε και πάμε παραπέρα!
Φυσικά και ρύθμισα την τωρινή διάσταση ελαστικών μετά την αλλαγή στο WDS.
Και όλα τείνουν στο εξής απλό που δεν νοείς να το συλλάβεις
Με δευτέρα και 205/40/17 το ST έχει ΛΙΓΟΤΕΡΑ από 100Χ.Α.Ω, ενώ ταυτόχρονα έχει πρισσότερα από 60MPH.
Είναι τόσο δύσκολο να το δεχτείς και να τελειώνουμε???Κάνε τις πράξεις, μέτρα που είναι ο κόφτης του δικού σου (αν δε φοβάσαι μην το σπάσεις) κι έλα γράψε μετά με στοιχεία γιατί ΔΕΝ ισχύουν αυτά που βγαίνουν από τις πράξεις. Αν όχι για να μου την πεις εμένα, κάντο για τον εαυτό σου, κάτι θα μάθεις (ευχαρίστως να σου πω πως γίνονται οι υπολογισμοί αν θέλεις).
Το έχω κάνει ήδη και έχω παραθέσει ακριβέστατα αποτελέσματα.
Έχω την εντύπωση ότι έχεις πάρει ένα powermag και κάνεις πράξεις σύμφωνα με τους τύπους (του οποίους έχω εφαρμόσει και έιναι απλοιϊκότατοι), και προφανώς κάνεις μια κατάχρηση της στρογγυλοποίησης (όπως είχες κάνει με τα 60-->96) και σου βγαίνουν άλλα αντί αλλων.
Σε πληροφορώ ότι ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου αυτές ακριβώς τις πράξεις κάνει για να υπολογίσει την ταχύτητα που εμφανίζει στο display.Μπορείς να με βοηθήσεις να καταλάβω και εγώ?
-Τι σχέση έχει το nickname? To δικο σου είναι καλύτερο?
-Τι σχέση έχει τι φωτογραφική χρησιμοποιώ (και πού το ξέρεις)?- Το nickname σου εμένα μου λέει εκ πρώτης όψεως ότι είσαι πωρωμένος με το αμαξάκι σου και δε σηκώνεις μύγα στο σπαθί σου όταν ακούς αρνητικά σχόλια. Μέχρι τώρα βγαίνω σωστός, αλλά μπορεί να είναι και κατά τύχη!
Πρέπει μου φαίνεται να αναθεωρήσεις τον τρόπο με τον οποίο βγάζεις συμπεράσματα.
Το nickname μου δεν δείχνει καμία πώρωση με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, απλά έτυχε αυτό να μου έρθει όταν γράφτηκα στο ΤFRC πριν 5 χρόνια.
Υπάρχουν άπειρα αυτοκίνητα που θα προτιμούσα από το δικό μου και έχω άπειρα αρνητικά να του καταλογίσω.
Εσύ αντίθετα βγαίνεις πολύ κομπλεξικός με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, και προσπαθείς να υποβιβάσεις οποιαδήποτε συζήτηση σχετική με ουσιαστικά θέματα που αφορούν σ΄αυτό.- Τι σχέση; Ε, πως θα 'δείξει' το μωρό σου αν δεν το πάρεις με μια καλή φωτογραφική;!! Όσο για το που το ξέρω.... Λες πως ξέρεις από 'κρυφά μενού' και δεν ξέρεις από right click --> properties;;;!!!!!
Φυσικά ξέρω πως στα properties σου δείχνει τον τύπο της μηχανής με την οποία τραβήχτηκε. Μάλιστα, αν δεν το είχα κάνει edit για μεγαλύτερη συμπίεση θα έδειχνε και διάφραγμα, κλείστρο, ASA κλπ.
Ο λόγος που το ανέφερα είναι για να δείξω πόσο μικροπρεπής είσαι που αντί να ασχοληθείς με την ουσία της φωτογραφίας, δηλ. τις ζάντες, κάθεσαι και κουτσομπολεύεις ψάχνοντας να βρεις πράγματα να ειρωνευτείς.
Εγώ δεν μίλησα για 'μωρό' ούτε αγόρασα μηχανή για να βγάλω το αμάξι μου φωτό. Αποδεικνύεις τη μικρότητα σου με κάθε σου ειρωνεία.
Προφανώς πολύ θα θελες να έχεις Canon ή Fiesta ST, αλλά σε πληροφορώ πώς η μηχανή δεν κάνει τον φωτογράφο και το αυτοκίνητο δεν κάνει τον οδηγό.
Επίσης τα συγκεκριμένα δεν είναι ΚΑΝ μέτριοι αντιπρόσωποι του είδους τους.
Τυπικά εργαλεία είναι για να κάνεις τη δουλειά σου.Kαι επαναλαμβάνω, το όλο κακοπροαίρετο και κουτσομπολίστικο στυλ σου επιβαιβαιώνει την μικροπρέπεια σου.
-
εγω απο την αλλη, λεω οτι εχει κουρασει η αντιπαραθεση σας, που δεν εχει κατι να προσθεσει στην ολη κουβεντα...
δεν τα λετε καλυτερα με p.m. ?
-
Το πόσο καίει το Focus ST το έχω συμπεράνει από ιδιοκτήτες Focus ST, και δεν αποκλείτεται να υπερβάλλουν.
Το ότι δεν ήξερες ότι το Focus ST είχε διαφορετικό (from scratch) κινητήρα από το Fiesta ST σε κάνει αναρμόδιο τουλάχιστον να φέρεις άποψη περί της πραγματικής του κατανάλωσης.
Όσο για το ότι ήσουν πρώην ιδιοκτήτης RS, τι να πω ελπίζω τουλάχιστον να το έστριβες και λίγο, και όχι μόνο να υπολόγιζες πόσο ταξιδεύεις με 5 βάσει τελικής σχέσης διαφορικού, βήματος κλπ. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εγω απο την αλλη, λεω οτι εχει κουρασει η αντιπαραθεση σας, που δεν εχει κατι να προσθεσει στην ολη κουβεντα...δεν τα λετε καλυτερα με p.m. ?
ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ!!!! (απευθύνομαι σε 3ο πρόσωπο)
Τι επίμονος άνθρωπος...
Μακάρι να μην μου απαντήσει και να τελειώνει εδώ!
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ!!!
Επίσης καλύτερα να κλειδωθεί το topic γιατι το κάναμε πουτάνα.
-
Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
Κάνε τις πράξεις, μέτρα που είναι ο κόφτης του δικού σου (αν δε φοβάσαι μην το σπάσεις) κι έλα γράψε μετά με στοιχεία γιατί ΔΕΝ ισχύουν αυτά που βγαίνουν από τις πράξεις. Αν όχι για να μου την πεις εμένα, κάντο για τον εαυτό σου, κάτι θα μάθεις (ευχαρίστως να σου πω πως γίνονται οι υπολογισμοί αν θέλεις).
Το έχω κάνει ήδη και έχω παραθέσει ακριβέστατα αποτελέσματα.
Έχω την εντύπωση ότι έχεις πάρει ένα powermag και κάνεις πράξεις σύμφωνα με τους τύπους (του οποίους έχω εφαρμόσει και έιναι απλοιϊκότατοι), και προφανώς κάνεις μια κατάχρηση της στρογγυλοποίησης (όπως είχες κάνει με τα 60-->96) και σου βγαίνουν άλλα αντί αλλων.Ποια στρογγυλοποίηση που οι 'υπολογισμοί' σου (τώρα έγιναν υπολογισμοί, πριν ήταν 'αυτό που σου είπε ο φίλος με το VBOX που δουλεύει στο Drive!!!) είναι off κατά αρκετά χ.α.ω. αν επιμένεις ότι ο κόφτης είναι εκεί που έγραψες.
Για πες μας, τι υπολογισμό έκανες, λοιπόν;;!! Αν ήξερες σχέσεις μετάδοσεις & τελική σχέση (αν δεν τα ξέρεις στα στέλνω, αν και νομίζω τα έγραψα παραπάνω) για το αμάξι σου και είχες κάνει σωστά τις πράξεις θα είχες βγάλει ακριβώς τα ίδια μ'εμένα.
Σε πληροφορώ ότι ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου αυτές ακριβώς τις πράξεις κάνει για να υπολογίσει την ταχύτητα που εμφανίζει στο display.
Ο *δικός σου *...εγκέφαλος... θα ήθελα να ήξερα ΠΟΙΕΣ πράξεις κάνει....
Εσύ αντίθετα βγαίνεις **πολύ κομπλεξικός **με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, και προσπαθείς να υποβιβάσεις οποιαδήποτε συζήτηση σχετική με ουσιαστικά θέματα που αφορούν σ΄αυτό.
...........
το ανέφερα είναι για να δείξω **πόσο μικροπρεπής είσαι **που αντί να ασχοληθείς με την ουσία της φωτογραφίας, δηλ. τις ζάντες, κάθεσαι και κουτσομπολεύεις ψάχνοντας να βρεις πράγματα να ειρωνευτείς.
.........
**Αποδεικνύεις τη μικρότητα σου **με κάθε σου ειρωνεία.
Προφανώς πολύ θα θελες να έχεις Canon ή Fiesta ST,
.........
επαναλαμβάνω, το όλο **κακοπροαίρετο και κουτσομπολίστικο στυλ σου **επιβαιβαιώνει την μικροπρέπεια σου.
......
ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ!!!! (απευθύνομαι σε 3ο πρόσωπο)
......
καλύτερα να κλειδωθεί το topic γιατι το κάναμε πουτάνα.Συνέχισε, καλά τα πας......
Σε περίπτωση που δεν το έχεις αντιληφθεί, το λεξιλόγιό σου έχει ξεφύγει τελείως.Αν θεωρείς ότι το να αμφισβητώ τα 'στοιχεία' σου (όχι μόνο περί κόφτη, τελικής με κάθε σχέση, κλπ αλλά και περί μέσης κατανάλωσης αυτοκινήτων για τα οποία 'κάτι έχεις ακούσει') και την ερμηνεία των 'πηγών' σου (το 'φίλο από το Drive', τους 'ιδιοκτήτες ST170' που έβγαλαν δηθεν κατανάλωση που συγκρίνεται με τουρμπάτο Subaru 2.5άρι, κλπ) υποβιβάζει τη συζήτηση και εσένα προσωπικά, απλά λυπάμαι.
Το ότι δεν ήξερες ότι το Focus ST είχε διαφορετικό (from scratch) κινητήρα από το Fiesta ST σε κάνει αναρμόδιο.......
Επειδή τώρα συνειδητοποιώ ότι προφανώς πάσχει ο τρόπος με τον οποίο εξάγεις τα συμπεράσματά σου από πράγματα που διαβάζεις, μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις από ποια πρόταση που έγραψα συμπέρανες ότι πιστεύω ότι Focus ST και Fiesta ST έχουν τον ίδιο κινητήρα;;;;;;
Τελικά ή θα μας τρελάνεις ή θα μας τρελάνεις ρε Φιεσταπαουερ... Δε σου έβαλα και κάτι το τόοοοσο δύσκολο. Βρες μερικά links που να λένε που βρίσκεται ο κόφτης, γράψε και τον υπολογισμό, και με ισοπέδωσες!!!
-
Ρε παιδες sorry κιολας,αλλα υπαρχουν τα PM
-
Ψυχραιμία παίδες!!!
Ford Fiesta ST 2.0