-
.
Μιας και δε βρήκα σχετικό νήμα στο ευρετήριο ας κάνω μία ερώτηση.
Το μπροστινό δεξί ελαστικό έχει έντονη φθορά από την μέσα πλευρά, έχει σχεδόν γίνει slick, κάτι που δεν παρατηρείται στο αριστερό μπροστινό ελαστικό.
Ποια είναι η πιο πιθανή αιτία του φαινομένου αυτού; Λανθασμένη πίεση αέρα; Απώλεια ευθυγράμμισης; Κάτι άλλο;
.
-
.
Μιας και δε βρήκα σχετικό νήμα στο ευρετήριο ας κάνω μία ερώτηση.
Το μπροστινό δεξί ελαστικό έχει έντονη φθορά από την μέσα πλευρά, έχει σχεδόν γίνει slick, κάτι που δεν παρατηρείται στο αριστερό μπροστινό ελαστικό.
Ποια είναι η πιο πιθανή αιτία του φαινομένου αυτού; Λανθασμένη πίεση αέρα; Απώλεια ευθυγράμμισης; Κάτι άλλο;
.
-
.
Μιας και δε βρήκα σχετικό νήμα στο ευρετήριο ας κάνω μία ερώτηση.
Το μπροστινό δεξί ελαστικό έχει έντονη φθορά από την μέσα πλευρά, έχει σχεδόν γίνει slick, κάτι που δεν παρατηρείται στο αριστερό μπροστινό ελαστικό.
Ποια είναι η πιο πιθανή αιτία του φαινομένου αυτού; Λανθασμένη πίεση αέρα; Απώλεια ευθυγράμμισης; Κάτι άλλο;
.
-
ευθυγράμμιση + ζυγοστάθμιση με λάστιχα ίδιας φθοράς , όχι με τα υπάρχοντα!
-
.
Ευτυχώς έχει έρθει η ώρα τους για αλλαγή οπότε αυτά θα γίνουν με τα καινούρια...
Μία ερώτηση, ο λαστιχάς είναι υποχρεωμένος να κάνει ζυγοστάθμιση στους τροχούς με τα καινούρια λάστιχα;
.
-
Η φθορά στο εσωτερικό του ελαστικού οφείλεται σε αρνητικό κάμπερ, αρνητική σύγκλιση (απόκλιση δηλαδή) ή και τα δύο. Κάποια αυτοκίνητα (π.χ. η 147) είναι στημένα έτσι ώστε να τρώνε το εσωτερικό των ελαστικών πρώτα αλλά αυτό σίγουρα δεν ισχύει στην περίπτωσή σου. Σίγουρα χρειάζεσαι ευθυγράμμιση. Έχεις άλλα σχετικά συμπτώματα, όπως π.χ. να σου 'τραβά' το τιμόνι στο φρενάρισμα ή στην επιτάχυνση; Μήπως το τιμόνι έχει αποκτήσει νεκρή διαδρομή ('τζόγο');
-
Να συμπληρωσω μηπως εχεις χτυπησει απο κατω τιποτα η επεσες ποτε σε καμια βαθια λακουβα;;; Ο λαστιχας πιστευω οτι ειναι υποχρεωμενος να σου κανει ζυγοσταθμιση γιατι πως αλλιως θα πιστευψω εγω οτι το λαστιχο που μου πουλαεει δεν ειναι ελατωματικο;;;;
-
.
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Η φθορά στο εσωτερικό του ελαστικού οφείλεται σε αρνητικό κάμπερ, αρνητική σύγκλιση (απόκλιση δηλαδή) ή και τα δύο. Κάποια αυτοκίνητα (π.χ. η 147) είναι στημένα έτσι ώστε να τρώνε το εσωτερικό των ελαστικών πρώτα αλλά αυτό σίγουρα δεν ισχύει στην περίπτωσή σου. Σίγουρα χρειάζεσαι ευθυγράμμιση. Έχεις άλλα σχετικά συμπτώματα, όπως π.χ. να σου 'τραβά' το τιμόνι στο φρενάρισμα ή στην επιτάχυνση; Μήπως το τιμόνι έχει αποκτήσει νεκρή διαδρομή ('τζόγο');Δεν έχω παρατηρήσει κάτι από τα τελευταία και δε νομίζω το κάμπερ να είναι τέτοιο ώστε να δικαιολογεί την φθορά (ούτως ή άλλως είναι από τη μία πλευρά μόνο).
.
-
.
Όχι, ούτε έχω χτυπήσει τίποτα αλλά ούτε και έχω πέσει σε μεγάλη (βαθειά) λακκούβα (φτου φτου φτου)...
.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
.Ευτυχώς έχει έρθει η ώρα τους για αλλαγή οπότε αυτά θα γίνουν με τα καινούρια...
Μία ερώτηση, ο λαστιχάς είναι υποχρεωμένος να κάνει ζυγοστάθμιση στους τροχούς με τα καινούρια λάστιχα;
.
Χωρις ζυγοσταθμιση θα πρεπει να εισαι πολυ τυχερος για να μην κοσκινιζει το τιμονι.
-
Έτσι πως το λές θές σίγουρα ευθυγράμμιση. Κάτι δεν πάει καλά...
Και εννοείται η τοποθέτηση περιλαμβάνει ζυγοστάθμιση. Δεν ξέρω κάποιον λαστιχά που να μην κάνει... -
.
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Έτσι πως το λές θές σίγουρα ευθυγράμμιση. Κάτι δεν πάει καλά...
Και εννοείται η τοποθέτηση περιλαμβάνει ζυγοστάθμιση. Δεν ξέρω κάποιον λαστιχά που να μην κάνει...Που πάει το μυαλό σου; Τι άλλο πρέπει να κοιτάξω;
.
-
Ευθυγράμμιση 1000% !
Ειτε εχεις πολύ κάμπερ εκεί είτε το toe-in, ειναι ανοιχτό πολύ ..
απο καμια λακούβα, πεζοδρόμιο κτλ..Στον Διονυσόπουλο γρήγορα
-
Opos ta ipe o Sokos! Ke rota gia to stisimo, ti times hrisimopioune ke apo pou tis vrikane. To xero oti akougete gelio alla veveosou oti efthigramizoun bros-piso.
To Polo tis adelfis mou to 'efthigramisane' me apotelesma ta kani to treno se avlakies sto dromo, na min ehi sosti epistrofi ke perissoteri asafia se tahitita. Den leo alla, anevazo piesi.Tha borouse vevea nai fthora na ofilete sto oti to trehis se dexiostrofi pista me poli torque steering stis exodous apo strofes!
-
Ανάλογα με τη φθορά. Αν το πέλμα του ελαστικού που φθάρθηκε είναι ομαλό τότε είναι πρόβλημα κάμπερ και μάλλον θα στοιχίσει αρκετά γιατί το κάμπερ δεν ρυθμίζεται (στα περισσότερα αυτοκίνητα). Αν στο πέλμα εκτός από τη φθορά τα τακούνια έχουν αρχίσει να 'πετάνε' από τη μία πλευρά προς την άλλη (feathering) δηλαδή αν περάσεις τη παλάμη σου ελαφριά πάνω στο πέλμα προς τη μια φορά μαγκώνουν ενώ προς την άλλη φορά όχι, τότε είναι θέμα σύγκλισης και μπορεί να μη χρειαστεί αλλαγή κάτι στην ανάρτηση γιατί ρυθμίζεται. Ακόμα, αν το τμήμα που είναι φθαρμένο δεν είναι ομοιόμορφο (έχει ρηχές λακούβες) τότε δεν είναι πρόβλημα ευθυγράμμισης αλλά φθοράς κάποιου εξαρτήματος της ανάρτησης.
-
Ο χρήστης BlueChim έγραψε:
To Polo tis adelfis mou to 'efthigramisane' me apotelesma ta kani to treno se avlakies sto dromo, na min ehi sosti epistrofi ke perissoteri asafia se tahitita.Αυτό οφείλεται σε ελαφριά απόκλιση (toe-out +1 +2 mm) ή είχες συνηθίσει το αυτοκίνητο με μεγαλύτερη σύγκλιση (toe-in -1 -2 mm, είχαμε μια διαφορά απόψεων σ' αυτό στις Αναρτήσεις). Η συμπεριφορά ονομάζεται darty (από αυτούς που τρέχουν τα αυτοκίνητά τους σε πίστες - εγώ δεν).
-
Sostos, den ithela na sinehiso, toe ligotero apo +1. I siberifora anaferete os tramlining, kati pou ine apolita fisiko sto diko mou ala ohi ke sto Polo.
Ke stin arhi prospathousan na mou poune oti itan ke sosta ke na pao na figo....
PS Afta Londino, gia na min leme mono gia tous dikous mas cowboydes! -
.
Τελικά είχαν όλα τα ελαστικά φθορά από τη μέσα πλευρά (φάνηκε καλύτερα όταν βγήκαν για να μπουν τα καινούρια).
Στην ευθυγράμμιση που ακολούθησε το αυτοκίνητο είναι άριστο. (Την ευθυγράμμιση έκανε το συνεργείο που επισκέπτομαι και για συντήρηση - ειδικευμένο στη μάρκα του αυτοκινήτου μου).
Τα χλμ που είχαν διανύσει τα ελαστικά (πάρα πολλά τελικά) δικαιoλογούσαν τη φθορά, που όπως προείπα ήταν τελικά ομοιογενής και οφείλεται στο κάμπερ και το στήσιμο που έχει το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο.
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και την ενημέρωση επάνω στο θέμα γιατί με ηρέμησε κάπως το να ξέρω τι ενδέχεται να αντιμετωπίσω.
Να'στε καλά...
.
-
Herome kubiak, kalitera na to fovase ke na to prolavenis para na sou lene ta kaka nea meta! Kala hiliometra me a kenourgia papoutsia!
-
Με γειά τα λαστιχάκια. Χαίρομαι που δεν ήταν τίποτα το σοβαρό
Ανομοιογενής φθορά ελαστικών μπροστά. Που οφείλεται;