-
τι αλλο θα ακουσουμε...
ακου ενα mondeo στριβει παντου στα στενα...(η οπου και ενα ατος!!) Προφανως και οι φορτηγατζηδες θα επρεπε να στριβουν σαν τζιμανια στα στενα, αλλα μαλλον ειναι κουλοι... και τα σκουπιδιαρικα το ιδιο... αλλο αν αυτοι ειναι κουλοι...
ναι ξεχασα, ο ογκος δεν παιζει ρολο, μονο ο οδηγος...
ημαρτον που λεει και ο γεωργιου...
-
Ο χρήστης karabouzouklis έγραψε:
τι αλλο θα ακουσουμε...ακου ενα mondeo στριβει παντου στα στενα...(η οπου και ενα ατος!!) Προφανως και οι φορτηγατζηδες θα επρεπε να στριβουν σαν τζιμανια στα στενα, αλλα μαλλον ειναι κουλοι... και τα σκουπιδιαρικα το ιδιο... αλλο αν αυτοι ειναι κουλοι...
ναι ξεχασα, ο ογκος δεν παιζει ρολο, μονο ο οδηγος...
ημαρτον που λεει και ο γεωργιου...
ψηνεσαι να παρεις ενα ατος και να με ακολουθησεις???? εγω με το καινουργιο το αβενσις.......
-
Πάντως ό,τι και να λέτε, με ένα Matiz 800άρι που κυκλοφορούσα για κανένα χρόνο στο κέντρο, μόνο σε σχέση με τα μηχανάκια υστερούσα. Η πλάκα είναι ότι διάφοροι 'γρήγοροι' νόμιζαν ότι πήγαινα κόντρα, για να σφηνώσουν λίγο παρακάτω μεταξύ λεωφορείου και νησίδας, όταν περνούσα αέρα.
Κάτι που οι ανατολίτες το ξέρουν καλύτερα από κάθε ευρωπαίο: Το σωστό αυτοκίνητο πόλης δεν πρέπει να έχει τόσο μικρό μήκος όσο ΠΛΑΤΟΣ!
Και βέβαια μην τρελαθούμε για το θέμα 'παρκάρισμα'. Είχα βρει την υγειά μου... γιατί πολύ απλά πάρκαρε σε εκείνες τις θέσεις που είναι οριακά μικρές για σούπερ μίνι (μη συζητάμε για μεσαία, μικρομεσαία και διάφορα SUV-λιά).
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Αν το Σέι σταματάει σε +20 μέτρα σε σχέση με το Land Rover, ευχαριστώ δε θα πάρω, ούτε μέσα στην πόλη. Η ασφάλεια προέχει. Και για το παιδάκι, που θα σου πεταχτεί ξαφνικά από το στενό.
Δεν έχω πρόχειρες μετρήσεις, αλλά ακόμα κι αν το sei σταματάει στα +20 μέτρα από το land rover (που αμφιβάλλω), αυτό θα συμβαίνει σε καταστάσεις 120-0. Δε νομίζω ότι στα στενά πρόκειται ποτέ να αναπτύξεις τέτοιες ταχύτητες. Για να μην αναφέρω και το θέμα του βάρους, όπου το land rover είναι κάνα τόνο βαρύτερο...
btw, καλή ορατότητα έχει και ένα idea, σωστή εργονομία έχει και το panda που λέει ο λόγος, (καλό) αυτόματο κιβώτιο έχει και το jazz...
Προφανώς ήταν τυχαίο το +20.
Ακόμα και η υπόθεση.
Απλώς ήθελα να τονίσω τη σημασία των φρένων ακόμα και μέσα στην πόλη.
Ακόμα και +2 είναι καθοριστική διαφορά -δυστυχώς- σε ορισμένες περιπτώσεις. -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
τι αλλο θα ακουσουμε...
ακου ενα mondeo στριβει παντου στα στενα...(η οπου και ενα ατος!!) Προφανως και οι φορτηγατζηδες θα επρεπε να στριβουν σαν τζιμανια στα στενα, αλλα μαλλον ειναι κουλοι... και τα σκουπιδιαρικα το ιδιο... αλλο αν αυτοι ειναι κουλοι...
ναι ξεχασα, ο ογκος δεν παιζει ρολο, μονο ο οδηγος...
ημαρτον που λεει και ο γεωργιου...
ψηνεσαι να παρεις ενα ατος και να με ακολουθησεις???? εγω με το καινουργιο το αβενσις.......
...κι εγώ με το lancia και το φουσκωτό από πίσω!
Πάντως, και χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν, κάτι τέτοια επιχειρήματα 'αχ, θέλω να ναι μικρό, που να το πάω εγώ τέτοιο θηρίο μέσα στην πόλη, άσε καλέ, μικρούλι να χωράει παντού', τα ακούς κατα κόρον από γυναίκες οδηγούς.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
τι αλλο θα ακουσουμε...
ακου ενα mondeo στριβει παντου στα στενα...(η οπου και ενα ατος!!) Προφανως και οι φορτηγατζηδες θα επρεπε να στριβουν σαν τζιμανια στα στενα, αλλα μαλλον ειναι κουλοι... και τα σκουπιδιαρικα το ιδιο... αλλο αν αυτοι ειναι κουλοι...
ναι ξεχασα, ο ογκος δεν παιζει ρολο, μονο ο οδηγος...
ημαρτον που λεει και ο γεωργιου...
ψηνεσαι να παρεις ενα ατος και να με ακολουθησεις???? εγω με το καινουργιο το αβενσις.......
...κι εγώ με το lancia και το φουσκωτό από πίσω!
Πάντως, και χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν, κάτι τέτοια επιχειρήματα 'αχ, θέλω να ναι μικρό, που να το πάω εγώ τέτοιο θηρίο μέσα στην πόλη, άσε καλέ, μικρούλι να χωράει παντού', τα ακούς κατα κόρον από γυναίκες οδηγούς.
ΚΑΛΥΤΕΡΑ. Τις σκέφτεσαι αυτές τις ίδιες που το λένε αυτό να κινούνταν με καμιά 5άρα BMW, ή ακόμη χειρότερα Grand Cherokee???? Αρκετούς εφιάλτες έχουμε να αντιμετωπίσουμε στην κόλαση των Αθηνών...
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
τι αλλο θα ακουσουμε...
ακου ενα mondeo στριβει παντου στα στενα...(η οπου και ενα ατος!!) Προφανως και οι φορτηγατζηδες θα επρεπε να στριβουν σαν τζιμανια στα στενα, αλλα μαλλον ειναι κουλοι... και τα σκουπιδιαρικα το ιδιο... αλλο αν αυτοι ειναι κουλοι...
ναι ξεχασα, ο ογκος δεν παιζει ρολο, μονο ο οδηγος...
ημαρτον που λεει και ο γεωργιου...
ψηνεσαι να παρεις ενα ατος και να με ακολουθησεις???? εγω με το καινουργιο το αβενσις.......
...κι εγώ με το lancia και το φουσκωτό από πίσω!
Πάντως, και χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν, κάτι τέτοια επιχειρήματα 'αχ, θέλω να ναι μικρό, που να το πάω εγώ τέτοιο θηρίο μέσα στην πόλη, άσε καλέ, μικρούλι να χωράει παντού', τα ακούς κατα κόρον από γυναίκες οδηγούς.
ΚΑΛΥΤΕΡΑ. Τις σκέφτεσαι αυτές τις ίδιες που το λένε αυτό να κινούνταν με καμιά 5άρα BMW, ή ακόμη χειρότερα Grand Cherokee???? Αρκετούς εφιάλτες έχουμε να αντιμετωπίσουμε στην κόλαση των Αθηνών...
Δυστυχώς, αυτό που λες, είναι ήδη σύνηθες φαινόμενο.
Αλλά, είτε Smart είτε Cayenne η ζημιά μπορεί να γίνει.Αν αποφασίσουμε όλοι, να αφήσουμε τα αυτοκίνητα σπίτι, όταν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το Μετρό, όλα θα είναι καλύτερα. Και περιβαλλοντικά και κυκλοφοριακά σε όσους χρειάζονται έκτατα τον δρόμο.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Αν αποφασίσουμε όλοι, να αφήσουμε τα αυτοκίνητα σπίτι, όταν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το Μετρό, όλα θα είναι καλύτερα. Και περιβαλλοντικά και κυκλοφοριακά σε όσους χρειάζονται έκτατα τον δρόμο.
TWO THUMBS UP!
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Κάτι που οι ανατολίτες το ξέρουν καλύτερα από κάθε ευρωπαίο: Το σωστό αυτοκίνητο πόλης δεν πρέπει να έχει τόσο μικρό μήκος όσο ΠΛΑΤΟΣ!Πολύ σοφή κουβέντα! Ξέρεις πόσες ώρες αναμονής έχω γλιτώσει επειδή χώραγα να 'χωθώ'; Και πόσες φορές έχω ταλαιπωρηθεί επειδή ο μπροστινός δε μπορούσε να κάνει το ίδιο... Μέχρι και παρ' ολίγον σύγκρουση έχω γλιτώσει έτσι...
Πάντως το μικρότερο μήκος βοηθάει στις στροφές στα στενά, με τα παρκαρισμένα που εξέχουν στις γωνίες. Εκεί που κανονικά κάνεις μια μανούβρα για να στρίψεις, με +0,50 μέτρο μπορεί να ήθελες 2. Το πιο σημαντικό όμως είναι η 'αποδοτικότητα' της μανούβρας.
Εντός πόλεως δε θα έλεγα πως είναι βολικό ένα μεγάλο αυτοκίνητο. Κυρίως στο παρκάρισμα (αν δεν καταλήξεις σε parking) αλλά και στα στενά. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Αν αποφασίσουμε όλοι, να αφήσουμε τα αυτοκίνητα σπίτι, όταν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το Μετρό, όλα θα είναι καλύτερα. Και περιβαλλοντικά και κυκλοφοριακά σε όσους χρειάζονται έκτατα τον δρόμο.
Και ξανά σωστός
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Κεντρο δεν ειναι η Β. Σοφιας ......
Για πηγαινεται στα στενα του Παγκρατιου ή του Κολονακιου με το αυτα,να δειτε την γλυκα....ουτε στριβουν ουτε παρκαρουν.Όντως, το Santa δεν παρκάρει στα στενά, όμως στρίβει και περνά μια χαρά!
Πάντως, ένα άλλο πλεονέκτημα που έχουν τα supermini πέρα απο το μικρό μήκος και πλάτος είναι και το μικρό βάρος. Σε πολλές περιπτώσεις που το πλάτος του δρόμου είναι πολύ μικρό για να κάνω μανούβρα ή ο χώρος μεταξύ των αυτοκινήτων πολύ μικρός, απλά βάζω μόνο τη μούρη του Atos μέσα, κατεβαίνω και σηκώνω και σπρώχνω τον κώλο του αυτοκινήτου με τα χέρια. Για να βγάλω μετά το αυτοκίνητο κάνω το αντίθετο.
-
Ο ίδιος οδηγός με τρία διαφορετικά αυτοκίνητα:
Seat Leon : 4,18
Renault Clio : 3,77
Nissan Sunny : 4,03
Ε, λοιπόν σας πληροφορώ ότι σε όποιο και να μπω, δεν αλλάζει το μήκος του! Ούτε ο κύκλος στροφής ούτε η ορατότητα!
Το Leon έχει ευελιξία Χ, το Clio έχει ευελιξία Ψ και το Sunny έχει ευελιξία Ζ.
Όσο και αν σας φαίνεται περίεργο, η σειρά είναι Ψ>Ζ>X!!! Ναι, ναι, είναι παρόμοια με τις διαστάσεις παρά το γεγονός ότι οι διαστάσεις ενός οχήματος είναι μεταβλητές, ανάλογα με τον οδηγό του, όπως αναφέρθηκε πιο πάνω!
Δεδομένου οδηγού (και όλα τα άλλα ceteris paribus, που λέμε), η ευελιξία ενός οχήματος σε παρκάρισμα, περάσματα και λοιπά κρίνεται κυρίως από το μήκος και το πλάτος του. Σίγουρα το ύψος παίζει ρόλο, όπως και ο κύκλος στροφής, αλλά ένα Smart με κάνει σκόνη μέσα στην πόλη...AND THAT'S A FACT...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ο ίδιος οδηγός με τρία διαφορετικά αυτοκίνητα:
Seat Leon : 4,18
Renault Clio : 3,77
Nissan Sunny : 4,03
Ε, λοιπόν σας πληροφορώ ότι σε όποιο και να μπω, δεν αλλάζει το μήκος του! Ούτε ο κύκλος στροφής ούτε η ορατότητα!Στη σύγκριση 4,18-3,77=41 ολόκληροι πόντοι! ακούγεται καλό!
Αλλά και το ένα, και το άλλο είναι μικρά αυτοκίνητα. Φίλε μου
οδηγείς μικρά αυτοκίνητα, μην το ξεχνάς..
Εδώ μέσα οι 90 στους 100 έχουμε αυτοκίνητα κάτω από 4.50.
Ο κουμπάρος μου πήρε το Mazda tribute και μετά είδε ότι είναι 4.45Πάρτε ένα C5 (4.75) να δείτε πρακτικότητα στην πόλη. Βρίζεις και
μόνο που ξεκίνησες. 6 μήνες μετά την αγορά, ο γείτονας πήρε και
ενα suzuki alto και βρήκε την υγειά του. Ειδικά, αν δεν εχεις
πυλωτή κάηκες. -
zardoz λετε το ιδιο πραγμα!
-
μερικοι , παρα ειναι χεραδες, και προφανως δεν εχει χρειαστει ποτε να κανουν 2 μανουβρες εκει που το ατος περναει μονοτιμονια... Προφανως τσιμπανε λιγο χειροφρενο η λιγο μυτη τακουνι για να στριψουν στα στενα....
@Dog80
αληθεια το κανεις αυτο με το σπρωξιμο στον κωλο???
γιατι ηταν ενας γνωστος που το εκανε μπροστα μου σε ενα μικρα (παλιο) αλλα ηταν και θηριο ο ιδιος... -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Τι λετε ρε παιδια τωρα..... μονο το παρκαρισμα ειναι το θεμα.Ενα μεγαλο,σε μηκος αυτοκινητο, ειναι δυσκινητο στο κεντρο, ας το οδηγει ο Σουμαχερ...
Το ιδιο ισχυει και για τις μηχανες.....
Το μεγαλο δεν εχει καλη ορατοτητα, δεν στριβει ευκολα σε στενα , εχει μεγαλυτερο πλατος με αποτελεσμα απαιτει μεγαλυτερα ανοιγματα....και παει λεγοντας.....οσο πιο μικρο τοσο καλυτερο για την πολη.-
ΣΩΣΤΑΑΑ!!! Οπως εγώ π.χ. που οδηγάω το KING-CAB και το SAXO...Πολύ πιο εύκολο το SAXAKI και πολύ λιγότερο επικύνδινο απο το άλλο...
-
Συμφωνώ και γώ. Αν εξαιρέσεις το παρκάρισμα, ένα smart δέν έχει καμία διαφορά απο ένα Land Cruiser μέσα στην πόλη. Προσωπικά, αν και έχω και ένα Atos, όταν πάω στο κέντρο παίρνω το Santa Fe επειδή είναι αυτόματο![/quote]
τι λεσ ρε φίλε τώρα....τα Jeep είναι επικύνδινα για την πόλη..άσε που δεν βλέπουν καλά τα πίσω αμάξια...για να σε δεί πρέπει να είσαι μισο χιλιόμετρο πιο πίσω...
-
Χεχχεχε... Ωραιο θεμα.
Οσο κατεβαινα στο κέντρο με το ξαντια είχα μονιμως αγχος για παρκινγκ και για μανουβρες στα εξαρχεια...
Από τη μερα που πηρα το κορσα βρίσκω σχεδον πάντα και παντού να παρκάρω...
Σιγουρα η μαούνα δεν ειναι πιο βολική (ούτε για παρκάρισμα ούτε για την κίνηση μέσα στην πόλη, ακόμα και για απλές αλλαγές λωρίδας μέσα στην κίνηση). Πόσο μάλλον το τζιπ.
-
Καταρχην πρεπει να λεμε τι θεωρουμε μεγαλο και τι μικρο μου φαινεται... ..
πχ το κλιο απο το corolla δεν εχουν και καμια χαοδης διαφορα στο μηκος.....
Οταν ομως οδηγω το alto σε σχεση με το avensis μου φαινεται παιχνιδακι....... το μικρο..
Βεβαια εχουν και 122 εκατοστά διαφορα. .... ε πως να το κανουμε δεν ειναι το ιδιο πραγμα ....με καμια κυβερνηση.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Καταρχην πρεπει να λεμε τι θεωρουμε μεγαλο και τι μικρο μου φαινεται... ..πχ το κλιο απο το corolla δεν εχουν και καμια χαοδης διαφορα στο μηκος.....
Οταν ομως οδηγω το alto σε σχεση με το avensis μου φαινεται παιχνιδακι....... το μικρο..
Βεβαια εχουν και 122 εκατοστά διαφορα. .... ε πως να το κανουμε δεν ειναι το ιδιο πραγμα ....με καμια κυβερνηση.
Δεν ξέρω για το μεγάλο, το μικρό όμως δεν ορίζεται από τη διαφορά του σε σχέση με τα υπόλοιπα, αλλά από το απόλυτο μήκος του. Θέλω να πω ότι λίγο ως πολύ τα περισσότερα αυτοκίνητα θέλουν γύρω στα 4,5-5 μέτρα για να παρκάρουν. Αρκετά παρκάρουν σε χώρο στα 4-4,5 μέτρα, αλλά ελάχιστα σε χώρους κάτω από τα 3,8. Αυτά είναι τα πραγματικά μικρά! Αυτά είναι και τα μόνα που θα βρουν σχεδόν πάντα μία τρύπα για να χωθούν, τη στιγμή που μικρομεσαία και μεσαία (και πλέον τα νεότερα σούπερ-μίνι) θα παλεύουν για τις ίδιες πάνω-κάτω θέσεις.
Αυτοκίνητο... θέμα μήκους