-
Σε Cherokee 3.7 μοντέλο 2005, όταν εμπλέκεται η τετρακίνηση FULL-TIME, το αυτόκίνητο δε στρίβει! Για την ακρίβεια όταν οι τροχοί είναι από μέτρια έως πολύ γυρισμένοι, σου δίνει την αίσθηση οτι η μετάδοση δε μπορεί να μεταφέρει τη ροπή στους τροχούς. Ακούγεται μάλιστα και ένα περίεργο κτύπημα από τη μετάδοση. Ξέρει κανείς τι είναι;
-
Σε Cherokee 3.7 μοντέλο 2005, όταν εμπλέκεται η τετρακίνηση FULL-TIME, το αυτόκίνητο δε στρίβει! Για την ακρίβεια όταν οι τροχοί είναι από μέτρια έως πολύ γυρισμένοι, σου δίνει την αίσθηση οτι η μετάδοση δε μπορεί να μεταφέρει τη ροπή στους τροχούς. Ακούγεται μάλιστα και ένα περίεργο κτύπημα από τη μετάδοση. Ξέρει κανείς τι είναι;
-
Σε Cherokee 3.7 μοντέλο 2005, όταν εμπλέκεται η τετρακίνηση FULL-TIME, το αυτόκίνητο δε στρίβει! Για την ακρίβεια όταν οι τροχοί είναι από μέτρια έως πολύ γυρισμένοι, σου δίνει την αίσθηση οτι η μετάδοση δε μπορεί να μεταφέρει τη ροπή στους τροχούς. Ακούγεται μάλιστα και ένα περίεργο κτύπημα από τη μετάδοση. Ξέρει κανείς τι είναι;
-
Αυτο εγινε σε ασφαλτο ή σε χωμα???
-
Σε άσφαλτο, σε κίνηση μέσα σε πόλη. Είναι αδύνατο να πάρω στροφή 90 μοίρες με σχετικά χαμηλή ταχήτητα, π.χ. κάνοντας την περιφορά ενός οικοδομικού τετραγώνου.
-
Αν θυμάμαι καλά στην επιλογή αυτή το σύστημα μετάδοσης χρησιμοποιεί συνεκτικό συμπλέκτη, μήπως αυτός έχει κολλήσει και είναι μλοκαρισμένος συνέχεια?
Αυτό θα εξηγούσε αρκετά τα συμπτώματα που λες.
-
αν δεν κανω λαθος - το 3.7 εχει συνεχη τετρακινηση ΜΕ μεσαιο διαφορικο, Οπου στο part time λockαρει το κεντρικο διαφορικο στο 50-50 για καλυτερη κινηση ΣΕ ΟΛΙΣΘΗΡΑ ΕΔΑΦΗ.... οποτε στην ασφαλτο δια τεχνικους λογους εμφανιζεται το λεγόμενο 'κουρδισμα'
Αν το πηρες καινουργιο για κοιτα στο manual συνηθως γραφει ποτε χρησιμοποιουμε τι
-
Στη θέση FULL-TIME χρησιμοποιεί συνεκτικό συμπλέκτη, o οποίος υποτίθεται αποτρέπει το κούρδισμα. Ίσως αυτός να έχει μπλοκάρει. Θα σας ενημερώσω αφού το πάω στο service.
-
Πριν πας συνεργειο για δες εδω
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=14129
μηπως δεν χρειαζεται
-
Ευχαριστς για το link. Διαβάζοντάς το συμπεραίνω οτι στο FULL-TIME το αυτοκίνητο μου συμπεριφέρεται μάλλον σαν να ήταν σε PART-TIME, επομένως μάλον κάτι τρέχει με το συνεκτικό συμπλέκτη.
-
Μηπως ειναι απλα θεμα 'ορολογιας' ΠΧ οτι το full time ΜΠΟΡΕΙΣ να το χρησιμοποιεις 'ολη την ωρα' ενω το part time 'για λιγο'. Τα λεω με πασα επιφυλλαξη καθοτι ουτε μεσα σεν εχω μπει σε αυτο το μοντελο.
Για να μην πληρωνεις τσαμπα λεφτα στο λεω -
Ο χρήστης dapost έγραψε:
Στη θέση FULL-TIME χρησιμοποιεί συνεκτικό συμπλέκτη, o οποίος υποτίθεται αποτρέπει το κούρδισμα. Ίσως αυτός να έχει μπλοκάρει. Θα σας ενημερώσω αφού το πάω στο service.Στη αρχή νόμισα ότι είχες επιλέξει κατά λάθος τη τετρακίνηση που μπλοκάρει το κεντρικο διαφορικό.
Όμως τελικά η full time είναι η σωστή επιλογή, η οποία χρησιμοποιεί συνεκτικο συμπλέκτη και είναι στην 3 θέση του επιλογέα τετρακίνησης.
Η part-time είναι με κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό και βρίσκεται στη δεύτερη θέση του επιλογέα τετρακίνησης.
Τα γράφω αυτά για να ξεκαθαρίσουμε λίγο τη κατάσταση.Έχω οδηγήσει πάντως cherokee 3.7 και με επιλεγμένες και τις δύο 'τετρακινήσεις' και μπορώ να πω ότι στην part time δεν στρίβει, αλλά στην full στρίβει μια χαρά.
Οπότε μάλλον κάποιο πρόβλημα θα υπάρχει με το αυτοκίνητό σου... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Στη θέση FULL-TIME χρησιμοποιεί συνεκτικό συμπλέκτη, o οποίος υποτίθεται αποτρέπει το κούρδισμα. Ίσως αυτός να έχει μπλοκάρει. Θα σας ενημερώσω αφού το πάω στο service.
Στη αρχή νόμισα ότι είχες επιλέξει κατά λάθος τη τετρακίνηση που μπλοκάρει το κεντρικο διαφορικό.
Όμως τελικά η full time είναι η σωστή επιλογή, η οποία χρησιμοποιεί συνεκτικο συμπλέκτη και είναι στην 3 θέση του επιλογέα τετρακίνησης.
Η part-time είναι με κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό και βρίσκεται στη δεύτερη θέση του επιλογέα τετρακίνησης.
Τα γράφω αυτά για να ξεκαθαρίσουμε λίγο τη κατάσταση.Έχω οδηγήσει πάντως cherokee 3.7 και με επιλεγμένες και τις δύο 'τετρακινήσεις' και μπορώ να πω ότι στην part time δεν στρίβει, αλλά στην full στρίβει μια χαρά.
Οπότε μάλλον κάποιο πρόβλημα θα υπάρχει με το αυτοκίνητό σου...Το σύστημα είναι λίγο ανάποδο ομολογώ. Λογικά θα έπρεπε ο λεβιές να πρνά πρώτα απο το Full Time μετά από το Part Time και μετά να πάει στα αργά...
Η απλοική εξήγηση που δίνεται για το full time δείχνει πως λειτουργούν τα μυαλά των αμερικάνων....
Οντως ουσιαστικά έχει να κάνει με το οτι το ένα σύστημα μπορέις να το χρησιμοποιείς συνέχεια ενώ το άλλο σε ορισμένες συνθήκες.Εχω την εντύπωση ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα έχει παρουσιαστεί και σε εμένα μια φορά αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος γιατί είχε χτυπήσει η γυνάικα μου και έτρεχα για το νοσοκομείο και νόμιζα οτι με full time κούρδιζε, αλλά αυτό μπορέι να ήταν μόνο άγχος και να είχα κάνει λάθος.
Αυτό που έχω παρατηρήσει σίγουρα είναι ότι κάποιες φορές για να αλλάξεις σύστημα κίνησης πρέπει να κάνεις λίγο εμπρός - πίσω. Θέλω να πω ότι δεν αλλάζει αυτόματα με το αυτοκίνητο σταματημένο. Μάλιστα κάπου στο manual αναφέρει ότι μπορέι να χρειαστεί να βάλεις R και μετά να ξεκινήσεις εαν χρειαστεί .... Αυτό το παρατήρησα κι εγώ κάποιες φορές.
Εχω την αίσθηση ότι έχει να κάνει με το 'κλείδωμα' των γραναζιών αλλά διορθώστε με αν κάνω λάθος γιατί απο μηχανολογικά δεν ξέρω και πολλά...Πάντως θα με ενδιέφερε να μάθω τι συνέβει τελικά...
-
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
Το σύστημα είναι λίγο ανάποδο ομολογώ. Λογικά θα έπρεπε ο λεβιές να πρνά πρώτα απο το Full Time μετά από το Part Time και μετά να πάει στα αργά...Η ίδια ένσταση ισχύει και για μένα. Είναι εντελώς ανάποδα.
Η απλοική εξήγηση που δίνεται για το full time δείχνει πως λειτουργούν τα μυαλά των αμερικάνων....
Οντως ουσιαστικά έχει να κάνει με το οτι το ένα σύστημα μπορέις να το χρησιμοποιείς συνέχεια ενώ το άλλο σε ορισμένες συνθήκες.Αυτή την εξήγηση μόνο μπορώ να δώσω και εγώ. Το πρώτο ερώτημά όμως παραμένει. Τι διάολο τους έκανε να βάλουν στη δεύτερη θέση την 'χωματίνη' τετρακίνηση και στην τρίτη αυτή που μπορεί να χρησημοποιηθεί και στην άσφαλτο??? Ποια είναι η λογική σε αυτό???
-
Ισως ( γιατι με τους αμερικανους δεν μπορει ποτε να ξερεις ) διοτι θεωρουν κανονικη την δικηνιτη και οτι με αυτη πας πολυ 'μακρυα' και αν θες 4κινηση θα ειναι κατι πολυ extreme οποτε θεωρουν οτι θα την θες ΜΕ τα κοντα και μπλοκαρισμενος,
Προς κατόχους Cherokee 3.7