Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προς κατόχους Cherokee 3.7
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Προς κατόχους Cherokee 3.7
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    5
    14
    115
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dapost last edited by

      Σε Cherokee 3.7 μοντέλο 2005, όταν εμπλέκεται η τετρακίνηση FULL-TIME, το αυτόκίνητο δε στρίβει! Για την ακρίβεια όταν οι τροχοί είναι από μέτρια έως πολύ γυρισμένοι, σου δίνει την αίσθηση οτι η μετάδοση δε μπορεί να μεταφέρει τη ροπή στους τροχούς. Ακούγεται μάλιστα και ένα περίεργο κτύπημα από τη μετάδοση. Ξέρει κανείς τι είναι;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dapost last edited by

        Σε Cherokee 3.7 μοντέλο 2005, όταν εμπλέκεται η τετρακίνηση FULL-TIME, το αυτόκίνητο δε στρίβει! Για την ακρίβεια όταν οι τροχοί είναι από μέτρια έως πολύ γυρισμένοι, σου δίνει την αίσθηση οτι η μετάδοση δε μπορεί να μεταφέρει τη ροπή στους τροχούς. Ακούγεται μάλιστα και ένα περίεργο κτύπημα από τη μετάδοση. Ξέρει κανείς τι είναι;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dapost last edited by

          Σε Cherokee 3.7 μοντέλο 2005, όταν εμπλέκεται η τετρακίνηση FULL-TIME, το αυτόκίνητο δε στρίβει! Για την ακρίβεια όταν οι τροχοί είναι από μέτρια έως πολύ γυρισμένοι, σου δίνει την αίσθηση οτι η μετάδοση δε μπορεί να μεταφέρει τη ροπή στους τροχούς. Ακούγεται μάλιστα και ένα περίεργο κτύπημα από τη μετάδοση. Ξέρει κανείς τι είναι;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fokion_sportage last edited by

            Αυτο εγινε σε ασφαλτο ή σε χωμα???

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dapost last edited by

              Σε άσφαλτο, σε κίνηση μέσα σε πόλη. Είναι αδύνατο να πάρω στροφή 90 μοίρες με σχετικά χαμηλή ταχήτητα, π.χ. κάνοντας την περιφορά ενός οικοδομικού τετραγώνου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                techadmin admin last edited by

                Αν θυμάμαι καλά στην επιλογή αυτή το σύστημα μετάδοσης χρησιμοποιεί συνεκτικό συμπλέκτη, μήπως αυτός έχει κολλήσει και είναι μλοκαρισμένος συνέχεια?

                Αυτό θα εξηγούσε αρκετά τα συμπτώματα που λες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fokion_sportage last edited by

                  αν δεν κανω λαθος - το 3.7 εχει συνεχη τετρακινηση ΜΕ μεσαιο διαφορικο, Οπου στο part time λockαρει το κεντρικο διαφορικο στο 50-50 για καλυτερη κινηση ΣΕ ΟΛΙΣΘΗΡΑ ΕΔΑΦΗ.... οποτε στην ασφαλτο δια τεχνικους λογους εμφανιζεται το λεγόμενο 'κουρδισμα'

                  Αν το πηρες καινουργιο για κοιτα στο manual συνηθως γραφει ποτε χρησιμοποιουμε τι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dapost last edited by

                    Στη θέση FULL-TIME χρησιμοποιεί συνεκτικό συμπλέκτη, o οποίος υποτίθεται αποτρέπει το κούρδισμα. Ίσως αυτός να έχει μπλοκάρει. Θα σας ενημερώσω αφού το πάω στο service.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fokion_sportage last edited by

                      Πριν πας συνεργειο για δες εδω

                      http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=14129

                      μηπως δεν χρειαζεται

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dapost last edited by

                        Ευχαριστς για το link. Διαβάζοντάς το συμπεραίνω οτι στο FULL-TIME το αυτοκίνητο μου συμπεριφέρεται μάλλον σαν να ήταν σε PART-TIME, επομένως μάλον κάτι τρέχει με το συνεκτικό συμπλέκτη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fokion_sportage last edited by

                          Μηπως ειναι απλα θεμα 'ορολογιας' ΠΧ οτι το full time ΜΠΟΡΕΙΣ να το χρησιμοποιεις 'ολη την ωρα' ενω το part time 'για λιγο'. Τα λεω με πασα επιφυλλαξη καθοτι ουτε μεσα σεν εχω μπει σε αυτο το μοντελο.
                          Για να μην πληρωνεις τσαμπα λεφτα στο λεω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            meco last edited by

                            Ο χρήστης dapost έγραψε:
                            Στη θέση FULL-TIME χρησιμοποιεί συνεκτικό συμπλέκτη, o οποίος υποτίθεται αποτρέπει το κούρδισμα. Ίσως αυτός να έχει μπλοκάρει. Θα σας ενημερώσω αφού το πάω στο service.

                            Στη αρχή νόμισα ότι είχες επιλέξει κατά λάθος τη τετρακίνηση που μπλοκάρει το κεντρικο διαφορικό.
                            Όμως τελικά η full time είναι η σωστή επιλογή, η οποία χρησιμοποιεί συνεκτικο συμπλέκτη και είναι στην 3 θέση του επιλογέα τετρακίνησης.
                            Η part-time είναι με κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό και βρίσκεται στη δεύτερη θέση του επιλογέα τετρακίνησης.
                            Τα γράφω αυτά για να ξεκαθαρίσουμε λίγο τη κατάσταση.

                            Έχω οδηγήσει πάντως cherokee 3.7 και με επιλεγμένες και τις δύο 'τετρακινήσεις' και μπορώ να πω ότι στην part time δεν στρίβει, αλλά στην full στρίβει μια χαρά.
                            Οπότε μάλλον κάποιο πρόβλημα θα υπάρχει με το αυτοκίνητό σου...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • V
                              vasdaris last edited by

                              Ο χρήστης meco έγραψε:

                              Στη θέση FULL-TIME χρησιμοποιεί συνεκτικό συμπλέκτη, o οποίος υποτίθεται αποτρέπει το κούρδισμα. Ίσως αυτός να έχει μπλοκάρει. Θα σας ενημερώσω αφού το πάω στο service.

                              Στη αρχή νόμισα ότι είχες επιλέξει κατά λάθος τη τετρακίνηση που μπλοκάρει το κεντρικο διαφορικό.
                              Όμως τελικά η full time είναι η σωστή επιλογή, η οποία χρησιμοποιεί συνεκτικο συμπλέκτη και είναι στην 3 θέση του επιλογέα τετρακίνησης.
                              Η part-time είναι με κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό και βρίσκεται στη δεύτερη θέση του επιλογέα τετρακίνησης.
                              Τα γράφω αυτά για να ξεκαθαρίσουμε λίγο τη κατάσταση.

                              Έχω οδηγήσει πάντως cherokee 3.7 και με επιλεγμένες και τις δύο 'τετρακινήσεις' και μπορώ να πω ότι στην part time δεν στρίβει, αλλά στην full στρίβει μια χαρά.
                              Οπότε μάλλον κάποιο πρόβλημα θα υπάρχει με το αυτοκίνητό σου...

                              Το σύστημα είναι λίγο ανάποδο ομολογώ. Λογικά θα έπρεπε ο λεβιές να πρνά πρώτα απο το Full Time μετά από το Part Time και μετά να πάει στα αργά...
                              Η απλοική εξήγηση που δίνεται για το full time δείχνει πως λειτουργούν τα μυαλά των αμερικάνων....
                              Οντως ουσιαστικά έχει να κάνει με το οτι το ένα σύστημα μπορέις να το χρησιμοποιείς συνέχεια ενώ το άλλο σε ορισμένες συνθήκες.

                              Εχω την εντύπωση ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα έχει παρουσιαστεί και σε εμένα μια φορά αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος γιατί είχε χτυπήσει η γυνάικα μου και έτρεχα για το νοσοκομείο και νόμιζα οτι με full time κούρδιζε, αλλά αυτό μπορέι να ήταν μόνο άγχος και να είχα κάνει λάθος.

                              Αυτό που έχω παρατηρήσει σίγουρα είναι ότι κάποιες φορές για να αλλάξεις σύστημα κίνησης πρέπει να κάνεις λίγο εμπρός - πίσω. Θέλω να πω ότι δεν αλλάζει αυτόματα με το αυτοκίνητο σταματημένο. Μάλιστα κάπου στο manual αναφέρει ότι μπορέι να χρειαστεί να βάλεις R και μετά να ξεκινήσεις εαν χρειαστεί .... Αυτό το παρατήρησα κι εγώ κάποιες φορές.
                              Εχω την αίσθηση ότι έχει να κάνει με το 'κλείδωμα' των γραναζιών αλλά διορθώστε με αν κάνω λάθος γιατί απο μηχανολογικά δεν ξέρω και πολλά...

                              Πάντως θα με ενδιέφερε να μάθω τι συνέβει τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                meco last edited by

                                Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
                                Το σύστημα είναι λίγο ανάποδο ομολογώ. Λογικά θα έπρεπε ο λεβιές να πρνά πρώτα απο το Full Time μετά από το Part Time και μετά να πάει στα αργά...

                                Η ίδια ένσταση ισχύει και για μένα. Είναι εντελώς ανάποδα.

                                Η απλοική εξήγηση που δίνεται για το full time δείχνει πως λειτουργούν τα μυαλά των αμερικάνων....
                                Οντως ουσιαστικά έχει να κάνει με το οτι το ένα σύστημα μπορέις να το χρησιμοποιείς συνέχεια ενώ το άλλο σε ορισμένες συνθήκες.

                                Αυτή την εξήγηση μόνο μπορώ να δώσω και εγώ. Το πρώτο ερώτημά όμως παραμένει. Τι διάολο τους έκανε να βάλουν στη δεύτερη θέση την 'χωματίνη' τετρακίνηση και στην τρίτη αυτή που μπορεί να χρησημοποιηθεί και στην άσφαλτο??? Ποια είναι η λογική σε αυτό???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fokion_sportage last edited by

                                  Ισως ( γιατι με τους αμερικανους δεν μπορει ποτε να ξερεις ) διοτι θεωρουν κανονικη την δικηνιτη και οτι με αυτη πας πολυ 'μακρυα' και αν θες 4κινηση θα ειναι κατι πολυ extreme οποτε θεωρουν οτι θα την θες ΜΕ τα κοντα και μπλοκαρισμενος,

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr