Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναρτήσεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αναρτήσεις
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 19
    • 20
    • 10 / 20
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    53
    397
    953
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gskarmou last edited by

      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
      ...Êáé åãþ åß÷á áêïýóåé ãéá ðñïóèÞêç óôåëÝ÷ïõò toe control, áëëÜ åìðéóôåýïìáé ôïõò êáôü÷ïõò ðåñéóóüôåñï!

      ¼óï ãéá ôç óõìðåñéöïñÜ ôïõ 206, óôïí ÷áñáêôçñéóìü 'Üôóáëç' ðáßæåé ñüëï üôé ôï áõôïêßíçôï ïäçãåßôáé êáé áðü Üôïìá ðïõ äåí åßíáé ëÜôñåéò ôçò ïäÞãçóçò, ùóôüóï ìðïñåß íá ÷ñåéáóôåß êáìéÜ öïñÜ ç 'ðñïâëåøéìüôçôá'. Ãé'áõôü, Üëëïé ìéëÜíå ãéá 'ðõñáõëÜêéá' êáé Üëëïé ãéá 'áðüëõôç ïäçãéêÞ åìðåéñßá'. Ç Elise áí ïäçãçèåß áðü Üó÷åôï, åßíáé ü÷é ìüíï Üôóáëç, áëëÜ êáé óêïôþóôñá êáé 1002 Üëëá...

      Ìå áöïñìÞ ôçí ðåñéãñáöÞ ãéá ôçí óõìðåñéöïñÜ ôùí çìéõóôåñïýíôùí ðïõ áíÝöåñåò ðéï ðÜíù èá Þèåëá íá ðþ óõã÷áñçôßñéá ãéáôß ðïëý áðëÜ áõôÞ åßíáé áêñéâþò -206 êÜôï÷ïò .

      Ç áôóáëïóýíç ôïõ 206 åßíáé ðñüâëçìá ðïõ ðñïÝñ÷åôáé êõñßùò áðï ôá åëáóôéêÜ ðïõ ÷ñçóéìïðïéïýíôáé(ôá êïíôéíÝíôáë ðñþôçò ôïðïèÝôçóçò åßíáé ðñáãìáôéêü áßó÷ïò óå áõôü ôï áõôïêßíçôï) êáé êáôá êýñéï ëüãï ðþò èá åðéëÝîåéò íá öïñôßóåéò ôéò áíáñôÞóåéò ìÝóù ôïõ óôñéøßìáôïò .Ôï êüâù åäþ ãéá íá ìçí ôï åîéäåéêÝõóïõìå .

      Ïíôùò ç ðñïóèÞêç ôùí ñÜâäùí Ýãéíå ãéá ìåßùóç ôïõ toe êáé åßíáé áêñéâþò ç ßäéá ôïðïèÝôçóç áñ÷éôåêôïíéêÜ ìå ôéò åíéó÷ýóåéò ôçò Ðåæü Óðüñ ãéá jwrc. ÓõíäÝïõí ôá ðßóù êÜôù Üêñá ìå ôï êÝíôñï ôïõ Üîïíá ãéá ôïí óêïðü áõôü .

      Êáé ðÜëé óõã÷áñçôÞñéá

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • ?
        A Former User last edited by

        Φίλε Βασίλη (treasure)!

        Δεν προκλήθηκε καμιά ένταση, απλά εδώ προσπαθούμε, με ό,τι γνώσεις διαθέτει ο καθένας, να βρούμε έναν μπούσουλα για τα είδη και την λογική των αναρτήσεων.

        Το ερώτημά σου ήταν πιστεύω ότι ήταν υπερβολικά εξειδικευμένο για ένα τέτοιο γενικό thread. Οι γενικής φύσεως πληροφορίες που θα πάρεις εδώ, ενδεχομένως να σε βοηθήσουν για την 'σωστή' (υποκειμενικό) επιλογή των παραμέτρων που ζητάς.
        Μπορείς να μην ανοίξεις νέο topic. Υπάρχει και μια άλλη πιο απλή οδός. Απλά περίμενε την σειρά σου (δηλαδή όταν θα γίνει αναφορά στον τύπο ανάρτησης που φοράει το δικό σου αυτοκίνητο), ώστε να κάνεις τις ερωτήσεις σου (όποιες και αν είναι αυτές), όπως άλλωστε κάναμε εμείς με τα 206 μας!
        Επίσης συγνώμη για το ύφος μου, αν σου φάνηκε σκωπτικό

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          funkyreverend last edited by

          Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
          Με αφορμή την περιγραφή για την συμπεριφορά των ημιυστερούντων που ανέφερες πιο πάνω θα ήθελα να πώ συγχαρητίρια γιατί πολύ απλά αυτή είναι ακριβώς -206 κάτοχος .

          Η ατσαλοσύνη του 206 είναι πρόβλημα που προέρχεται κυρίως απο τα ελαστικά που χρησιμοποιούνται(τα κοντινένταλ πρώτης τοποθέτησης είναι πραγματικό αίσχος σε αυτό το αυτοκίνητο) και κατα κύριο λόγο πώς θα επιλέξεις να φορτίσεις τις αναρτήσεις μέσω του στριψίματος. Το κόβω εδώ για να μην το εξιδεικέυσουμε .

          Οντως η προσθήκη των ράβδων έγινε για μείωση του toe και είναι ακριβώς η ίδια τοποθέτηση αρχιτεκτονικά με τις ενισχύσεις της Πεζό Σπόρ για jwrc. Συνδέουν τα πίσω κάτω άκρα με το κέντρο του άξονα για τον σκοπό αυτό.

          Άρα, όντως έκανα λάθος. Εγώ νόμιζα ότι στο facelift με τις εκτεταμένες αλλαγές στις αναρτήσεις της σειράς 206 ότι μπήκε toe control σε όλα τα μοντέλα και όχι μόνο τα RC και SW και ότι ήταν ακριβώς και μόνο οι διαγώνιες ράβδοι.

          Ρωτώντας τους κατόχους, επιβεβαιώνεται η λύση-κλειδί για αποτελεσματική (σε ταχύτητα και ασφάλεια) οδική συμπεριφορά που παρέθεσα πιο πάνω; Δηλαδή η εξής...

          ...να μην προκληθεί απότομη μεταφορά βάρους, που θα κάνει το αυτοκίνητο στιγμιαία να 'φρενάρει', αλλά να αφήσουμε το γκάζι με προοδευτικό τρόπο, μέχρι η ουρά (και κατ'επέκταση και η μούρη) να κάνει απλώς μια μικρή κίνηση προς τα μέσα. Έτσι, οι δυο έννοιες 'διασκέδαση-αποτέλεσμα' μπορούν να συνδυαστούν.

          Από τα παιδιά που έχω ακούσει να παλεύουν με τα γαλλάκια τους σε πάσης φύσεως καταστάσεις, υπάρχουν δυο δρόμοι...

          Ο δρόμος της Κακίας: Στραμπουλάμε αρκετά το αυτοκίνητο και οι υπερστροφές είναι συχνές, αλλά τρώνε χρόνο, ακόμα και Yugo 45 μας ρίχνει γύρο και...
          Ο δρόμος της Αρετής: Το γκάζι σταθερό με ελάχιστες αποκλίσεις, η συμπεριφορά ουδέτερη σαν τον Κωστή (τον Στεφανόπουλο βρε!) και πάνω στη στροφή ένα 'κλικ' η ουρά σαν να μας φωτογραφίζει. Ευχαρίστηση μέσα από την ουδετερότητα και όχι από τις αντιδράσεις, αλλά και αποτέλεσμα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            mirage last edited by

            Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
            [

            Ρωτώντας τους κατόχους, επιβεβαιώνεται η λύση-κλειδί για αποτελεσματική (σε ταχύτητα και ασφάλεια) οδική συμπεριφορά που παρέθεσα πιο πάνω; Δηλαδή η εξής...
            Από τα παιδιά που έχω ακούσει να παλεύουν με τα γαλλάκια τους σε πάσης φύσεως καταστάσεις, υπάρχουν δυο δρόμοι...

            Ο δρόμος της Κακίας: Στραμπουλάμε αρκετά το αυτοκίνητο και οι υπερστροφές είναι συχνές, αλλά τρώνε χρόνο, ακόμα και Yugo 45 μας ρίχνει γύρο και...
            Ο δρόμος της Αρετής: Το γκάζι σταθερό με ελάχιστες αποκλίσεις, η συμπεριφορά ουδέτερη σαν τον Κωστή (τον Στεφανόπουλο βρε!) και πάνω στη στροφή ένα 'κλικ' η ουρά σαν να μας φωτογραφίζει. Ευχαρίστηση μέσα από την ουδετερότητα και όχι από τις αντιδράσεις, αλλά και αποτέλεσμα.

            Όπως ακριβώς τα λές είναι. Ουσιαστικά μέσα στην στροφή μένεις στο γκάζι. Αν δείς μούτρα παίζεις λίγο με την πίεση του γκαζιού οπότε το αυτοκίνητο κλείνει την τροχία του και διορθώνει την αρχική υποστροφή. Στο πόσο έντονα θα γίνει αυτό παίζει ρόλο και η παθητική τετραδιεύθυνση. Για παράδειγμα στην Xsara είναι σαφώς πιο έντονα τα χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνση ς σε σχέση με το 306.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              enginekiller last edited by

              Ειχα να γραψω μερικες μερες εδω λογω φορτου... funkyreverend τα εξηγησες τοσο καλα ολα που μου φανηκαν απλουστατα. Γενικα δηλαδη τα αιωρουμενα ημιαξονια αποδειχθηκαν πατατα για on road και βολευαν περισσοτερο για off road; Εκει εμειναν περισσοτερο; Παντως οντως μολις αρχισα να διαβαζω για ανεξαρτητη αναρτηση περιμενα να ακουσω κατι πολυ καλυτερο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                Ειχα να γραψω μερικες μερες εδω λογω φορτου... funkyreverend τα εξηγησες τοσο καλα ολα που μου φανηκαν απλουστατα. Γενικα δηλαδη τα αιωρουμενα ημιαξονια αποδειχθηκαν πατατα για on road και βολευαν περισσοτερο για off road; Εκει εμειναν περισσοτερο; Παντως οντως μολις αρχισα να διαβαζω για ανεξαρτητη αναρτηση περιμενα να ακουσω κατι πολυ καλυτερο...

                Δεν κατάλαβα το εξής :
                Τα αιωρούμενα ημιαξόνια τι σχέση έχουν με την ανάρτηση; Αυτά είναι για να μεταδίδουν την κίνηση στους τροχούς. Δεν παρεμβαίνουν στην κινηματική των τροχών. Αυτή την ελέγχουν μόνο οι βραχίονες στης ανάρτησης.
                Και φυσικά δεν νομίζω να βασίζεται κάποιος κατασκευαστής στα ημιαξόνια για τον έλεγχο του κάμπερ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Άλλο αιωρούμενα ημιαξόνια και άλλο αιωρούμενοι βραχίονες. 😉

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Σωστή η παρατήρηση! Εύγε!!!

                    Οι βραχίονες κάνουν τη δουλειά της κινηματικής της ανάρτησης, ενώ τα ημιαξόνια (από τη στιγμή που μιλάμε για πίσω κίνηση) αναλαμβάνουν την περιστροφή των τροχών. Στην αγγλική βιβλιογραφία θα το βρείτε ως swing axle, που εννοούνται και τα δυο, εκτός και αν το βρείτε στην εξαιρετικά λεπτομερή περιγραφή swing axle with transverse links/control arms. Ωστόσο, σε μερικά βιβλία που έτυχε να ψάξω δεν διαχωρίζονται ημιαξόνια με βραχίονες. Σίγουρα πάντως είναι πιο ακριβής όρος.

                    Οι αιωρούμενοι βραχίονες , για το δρόμο αποδείχτηκαν ελλειπείς. Ωστόσο, για off-road, όπου είναι απαραίτητο στο μέτρο του δυνατού, όλοι οι τροχοί να πατάνε κάτω, ώστε να προσφέρουν πρόσφυση, πάλι οι αιωρούμενοι βραχίονες έχουν μερικές ελλείψεις, τις οποίες και είδαμε πιο πάνω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • T
                      treasure last edited by

                      Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
                      Φίλε Βασίλη (treasure)!

                      Δεν προκλήθηκε καμιά ένταση, απλά εδώ προσπαθούμε, με ό,τι γνώσεις διαθέτει ο καθένας, να βρούμε έναν μπούσουλα για τα είδη και την λογική των αναρτήσεων.

                      Το ερώτημά σου ήταν πιστεύω ότι ήταν .....

                      Επίσης συγνώμη για το ύφος μου, αν σου φάνηκε σκωπτικό

                      Όλα εντάξει Δημήτρη. Δεν υπάρχει θέμα!

                      Μάλλον έψαξα απαντήσεις όχι στο σωστό σημείο! Παρόλα αυτά, και χωρίς να θέλω να γίνομαι κουραστικός, φαντάσου μια κουβέντα μεταξύ φίλων, που επί τρεις ώρες μιλάνε ΜΟΝΟ για αναρτήσεις. Στο τέλος θα βαρέσουν μπιέλα όλοι μαζί! Αυτό, για να απαντήσω και στον φίλο Kyan, σχετικά με το σχόλιό του, να μην κάνουμε και αυτό το thread άλλο ένα 'παιδιά τι αναρτήσεις να βάλω?' thread!

                      Από την άλλη, συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να παρακολουθήσω 11 σελίδες ερωταπαντήσεις και δημοσιεύσεις, για να περιμένω να έρθει η σειρά μου για μια απορία δυο γραμμών. Αφενός δεν έχω τη συγκέντρωση να έχω το νου μου για να έρθει η σειρά για ένα τέτοιο θέμα, αφετέρου δεν είμαι και 100% σίγουρος τι ανάρτηση φοράει το Audi. Και να ήξερα όμως, και πάλι από τη θεωρία στην πράξη διαφέρει.

                      Anyway, για να μην μακρηγορούμε, τζίφος η δουλειά! Πρακτικά δεν πήρα απάντηση σε αυτό που ρώτησα ή δεν ρώτησα στο σωστό μέρος! Mea culpa αν ισχύει το δεύτερο.

                      Καλή συνέχεια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        treasure last edited by

                        Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
                        Φίλε Βασίλη (treasure)!

                        Δεν προκλήθηκε καμιά ένταση, απλά εδώ προσπαθούμε, με ό,τι γνώσεις διαθέτει ο καθένας, να βρούμε έναν μπούσουλα για τα είδη και την λογική των αναρτήσεων.

                        Το ερώτημά σου ήταν πιστεύω ότι ήταν .....

                        Επίσης συγνώμη για το ύφος μου, αν σου φάνηκε σκωπτικό

                        Όλα εντάξει Δημήτρη. Δεν υπάρχει θέμα!

                        Μάλλον έψαξα απαντήσεις όχι στο σωστό σημείο! Παρόλα αυτά, και χωρίς να θέλω να γίνομαι κουραστικός, φαντάσου μια κουβέντα μεταξύ φίλων, που επί τρεις ώρες μιλάνε ΜΟΝΟ για αναρτήσεις. Στο τέλος θα βαρέσουν μπιέλα όλοι μαζί! Αυτό, για να απαντήσω και στον φίλο Kyan, σχετικά με το σχόλιό του, να μην κάνουμε και αυτό το thread άλλο ένα 'παιδιά τι αναρτήσεις να βάλω?' thread!

                        Από την άλλη, συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να παρακολουθήσω 11 σελίδες ερωταπαντήσεις και δημοσιεύσεις, για να περιμένω να έρθει η σειρά μου για μια απορία δυο γραμμών. Αφενός δεν έχω τη συγκέντρωση να έχω το νου μου για να έρθει η σειρά για ένα τέτοιο θέμα, αφετέρου δεν είμαι και 100% σίγουρος τι ανάρτηση φοράει το Audi. Και να ήξερα όμως, και πάλι από τη θεωρία στην πράξη διαφέρει.

                        Anyway, για να μην μακρυγορούμε, τζίφος η δουλειά! Πρακτικά δεν πήρα απάντηση σε αυτό που ρώτησα ή δεν ρώτησα στο σωστό μέρος! Mea culpa αν ισχύει το δεύτερο.

                        Καλή συνέχεια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • F
                          funkyreverend last edited by

                          Ο χρήστης treasure έγραψε:
                          φαντάσου μια κουβέντα μεταξύ φίλων, που επί τρεις ώρες μιλάνε ΜΟΝΟ για αναρτήσεις

                          Ουάου!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            giannis206 last edited by

                            το 206 με αλλάγες ράβδων,για αυτούς που μπορούν να εκτιμήσουν την αξία τους,μεταμορφώνεται και σε συνδιασμό με μία καλή επιλογή ελαστικού έχουμε πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jim01 last edited by

                              Αυτο που ρωταει ο treasure με βρισκει συμφωνο να γινει σε αυτο το thread. Αλιμονο. Το θεμα ειναι να μην πλατιαστει και αυτο εξαρταται απο ολους μας.

                              Ο προβληματισμος του 'τη αμορτισερ να βάλω' σχετιζεται αμεσα με την θεωρια που αναπτυσεται εδω μεσα.

                              Αν ειναι αυτος ο προβληματιμος να γινει toy στυλ'ενας φιλος μου εβαλε τα ταδε αμορισερ με 300 ευρω και ειναι ευχαριστημενος, τι λετε να τα πάρω αν τα βρω και εγω τοσο φθηνα?' τοτε οκ, πρεπει να παει σε αλλο thread!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • C
                                coyot last edited by

                                Aιδεσιμώτατε χαθήκατε και μας λείπετε. Συνεχίστε την παρουσίαση / ανάλυση, ώστε μετά να δούμε και επί μέρους απορίες.

                                Ερωτήματα που έχουν να κάνουν με συκεκριμένα προϊόντα για συγκεκριμένα αυτοκίνητα μπορούν να απαντηθούν αλλού, αν και οι ενδιαφερόμενοι έχουν δίκηο γράφοντας ότι δεν υπάρχει κάποιο συγκεντρωτικό τόπικ - έρευνα αγοράς - εμπειρίες από βελτιωτικές απόπειρες. Επ' αυτού θα μπορούσαν ίσως να κάνουν κάτι οι mods.
                                Πάντως, κατ' εμέ δεν έχει νόημα να σου γραψει κάποιος 'βάλε αμορτισέρ ΡΑΜΣΤΑΪΝ ή ΚΡΟΪΤΣΝΑΧ, κρατάει φανταστικά'. Δεν ξέρεις ποτέ τι μπορεί να εννοεί ο άνθρωπος...
                                Είναι προτιμότερο να έχεις καταλάβει προηγουμένως πώς λειτουργεί το όλο σύστημα συνδέσμων / ελατηρίων ή ράβδων στρέψης / αμορτισέρ. Έτσι μπορεί να καταλάβει κανείς ποιο είναι το 'καλό', αν όχι ευθέως, τουλάχιστον βάσει της **σοβαρότητας **του κατασκευαστή και του εν Ελλάδι πωλητή. Οπότε θα περιττεύει μετά να σου γράψει ο συμφορουμίστας 'κολλητέ βάλε ΣΑΦΧΑΟΥΖΕΝ'.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • F
                                  funkyreverend last edited by

                                  Παιδιά, έχω χαθεί γιατί μου έχουν πέσει οι εργασίες του αιώνα! Ωστόσο, έχω συγκεντρώσει υλικό για τα επόμενα κεφάλαια, και έχω pdf-ποιήσει μερικά από τα ήδη υπάρχοντα, ώστε σιγά-σιγά να συμπληρώσω μια μικρή εγκυκλοπαίδεια για αρχάριους. Όποιος ενδιαφέρεται για review για να μου πει τι θέλει να προσθέσω ή να επεξηγήσω, σε φωτό ή σε πληροφορίες, ας στείλει ένα pm.

                                  Άποψή μου (και εμένα), είναι ότι τα επιμέρους ερωτήματα στυλ 'έχω το Tade GTi-R και ψάχνω αμορτισέρ' είναι για άλλα θέματα και όχι για αυτό το καθαρά 'εκπαιδευτικό-θεωρητικό' thread. Popol@ros ωστόσο λέγεται ο αρχηγός και αυτός αποφασίζει.

                                  By the way, τα Rammstein είναι λίγο σκληρά κατά την άποψή μου, αλλά οι κιθάρες (η απόσβεση εννοούσα!) είναι σταθερότατες, σχεδόν γεωμετρικές! Πολύ καλοί, αλλά χρειάζονται στρώσιμο, δεν είναι plug&play!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    argyrismm last edited by

                                    skhfdgjahf

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      argyrismm last edited by

                                      kdfhgkjsdg

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        miltellas last edited by

                                        Μιλάς για το ίχνος κάστερ (ολόκληρο: πνευματικό ίχνος κάστερ) που πρέπει να το λαμβάνουμε υπόψιν όσο και το ίδιο το κάστερ από το οποίο φυσικά εξαρτάται άμεσα. Σε αυτό το σημείο κοιτάνε οι κατασκευαστές όταν λένε να κρατάμε το βήμα του τροχού σταθερό όταν αλλάζουμε διάσταση, για να μην αλλάζει η γεωμετρία της ανάρτησης προς κάτι ανεπιθύμητο. Εκτός κι αν εμείς για δικούς μας λόγους το επιδιώξουμε...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          pskarm last edited by

                                          θελω να ρωτωσω το εξης.
                                          στο σαιτ της πεζο σπορτ δινει καποια ελατηρια για το 206 μου με μοναδα σκληροτητας Da/N !!!!!!!!!!!!! (6.5συγκεκριμενα)
                                          μηπως εχει ιδεακανεις πως μετατρεπεται αυτο σε λιμπρες ανα ιντσα που μετρα ο υπολοιπος κοσμος τα ελατηρια???????????

                                          με αυτα που βρηκα εγω το Da ειναι δεκαδικο -10- αρα ειναι 10χιλ και κανοντας τις μετατροπες μου βγηκε 380λιμπρες ελατηριο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                            θελω να ρωτωσω το εξης.
                                            στο σαιτ της πεζο σπορτ δινει καποια ελατηρια για το 206 μου με μοναδα σκληροτητας Da/N !!!!!!!!!!!!! (6.5συγκεκριμενα)
                                            μηπως εχει ιδεακανεις πως μετατρεπεται αυτο σε λιμπρες ανα ιντσα που μετρα ο υπολοιπος κοσμος τα ελατηρια???????????

                                            με αυτα που βρηκα εγω το Da ειναι δεκαδικο -10- αρα ειναι 10χιλ και κανοντας τις μετατροπες μου βγηκε 380λιμπρες ελατηριο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                            Σωστός είναι ο υπολογισμός σου .

                                            Αυτοί οι Γαλάτες δεν παίζονται ... σε όλα ανάποδοι είναι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 10 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr