Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτίωση ΤFSI
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτίωση ΤFSI
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    59
    230
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      micz last edited by

      Ανοίγω αυτό το topic για τους απανταχού ''ανήσυχους'' κατόχους VAG, ώστε να μάθουμε τι παίζει στην αγορά πάνω στο θέμα της βελτίωσης αυτών των κινητήρων (προγράμματα, εξατμίσεις, σχάστρες, εισαγωγές, χταποδάκια κλπ κλπ).
      Και για να κάνω την αρχή PetRan τι λες γι' αυτό?
      http://www.rieger-tuning.de/en/News/VW_ ... 5_gti.html

      Για τα 260ps μιλάω και όχι για το look!
      A για να μην ξεχάσω το θέμα είναι αυστηρώς ακατάλληλο γι' αυτούς που δεν θέλουν κάτι παραπάνω από 200ps. Ο νοών νοήτω
      Πάντως το εν λόγω όχημα έχει και BREMBO

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        micz last edited by

        Ανοίγω αυτό το topic για τους απανταχού ''ανήσυχους'' κατόχους VAG, ώστε να μάθουμε τι παίζει στην αγορά πάνω στο θέμα της βελτίωσης αυτών των κινητήρων (προγράμματα, εξατμίσεις, σχάστρες, εισαγωγές, χταποδάκια κλπ κλπ).
        Και για να κάνω την αρχή PetRan τι λες γι' αυτό?
        http://www.rieger-tuning.de/en/News/VW_ ... 5_gti.html

        Για τα 260ps μιλάω και όχι για το look!
        A για να μην ξεχάσω το θέμα είναι αυστηρώς ακατάλληλο γι' αυτούς που δεν θέλουν κάτι παραπάνω από 200ps. Ο νοών νοήτω
        Πάντως το εν λόγω όχημα έχει και BREMBO

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          micz last edited by

          Ανοίγω αυτό το topic για τους απανταχού ''ανήσυχους'' κατόχους VAG, ώστε να μάθουμε τι παίζει στην αγορά πάνω στο θέμα της βελτίωσης αυτών των κινητήρων (προγράμματα, εξατμίσεις, σχάστρες, εισαγωγές, χταποδάκια κλπ κλπ).
          Και για να κάνω την αρχή PetRan τι λες γι' αυτό?
          http://www.rieger-tuning.de/en/News/VW_ ... 5_gti.html

          Για τα 260ps μιλάω και όχι για το look!
          A για να μην ξεχάσω το θέμα είναι αυστηρώς ακατάλληλο γι' αυτούς που δεν θέλουν κάτι παραπάνω από 200ps. Ο νοών νοήτω
          Πάντως το εν λόγω όχημα έχει και BREMBO

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            micz last edited by

            Μήπως γνωρίζει κανείς ποιος εισάγει επίσημα τη Forge στην Ελλάδα?
            Είμαι ένα βήμα πριν την τοποθετήσω. Χρειάζεται να προσέξω κάτι πριν τη τοποθέτηση? Θα επηρεάσει κάτι αν αλλάξω πρόγραμμα αργότερα?
            Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
            Ιδού και το σχετικό link της Vortex:
            http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... 1519.shtml

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              petran last edited by

              εχεις πμ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • kubiak
                kubiak last edited by

                .

                Έχω την εντύπωση ότι όσοι έχουν TFSI θα πάνε σύντομα σε TSI (αν βγει 1.6 και 2.0)...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  petran last edited by

                  αυτο ειναι πολυ νωρις για να το πει καποιος με σχετικη εστω σιγουρια..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    interland-gr last edited by

                    Ο χρήστης MICZ έγραψε:
                    Ανοίγω αυτό το topic για τους απανταχού ''ανήσυχους'' κατόχους VAG, ώστε να μάθουμε τι παίζει στην αγορά πάνω στο θέμα της βελτίωσης αυτών των κινητήρων (προγράμματα, εξατμίσεις, σχάστρες, εισαγωγές, χταποδάκια κλπ κλπ).
                    Και για να κάνω την αρχή PetRan τι λες γι' αυτό?
                    http://www.rieger-tuning.de/en/News/VW_ ... 5_gti.html

                    Για τα 260ps μιλάω και όχι για το look!
                    A για να μην ξεχάσω το θέμα είναι αυστηρώς ακατάλληλο γι' αυτούς που δεν θέλουν κάτι παραπάνω από 200ps. Ο νοών νοήτω
                    Πάντως το εν λόγω όχημα έχει και BREMBO

                    Δεν ανοίγεις και ένα topic για τους κατόχους Mpi?!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      micz last edited by

                      Δεν ανοίγεις και ένα topic για τους κατόχους Mpi?![/quote]

                      Mpi????? Τι εννοείς?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        silencer51 last edited by

                        Multi Point Injection, οι 'παλιοί' του γκρουπ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          agalanop last edited by

                          Ο χρήστης MICZ έγραψε:
                          Μήπως γνωρίζει κανείς ποιος εισάγει επίσημα τη Forge στην Ελλάδα?

                          http://www.avcweber.gr/
                          Αν δεν κάνω λάθος...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • kubiak
                            kubiak last edited by

                            Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                            αυτο ειναι πολυ νωρις για να το πει καποιος με σχετικη εστω σιγουρια..

                            Θα δείξει...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stefan916 last edited by

                              Βελτίωση για TFSI: το πουλάς και παίρνεις κατι αλλό με τα γκάζια που θες και ασε τα πειράγ@ματα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                micz last edited by

                                Ο χρήστης stefan916 έγραψε:
                                Βελτίωση για TFSI: το πουλάς και παίρνεις κατι αλλό με τα γκάζια που θες και ασε τα πειράγ@ματα

                                Και αυτό πολύ σωστό είναι που λες, αλλά έλα που υπάρχει το ''μικρόβιο'' και ότι παίρνω θέλω να το βελτιώνω!
                                Αλλά όπως υπάρχουν βελτιώσεις για αναρτήσεις, λάστιχα και άλλα μέρη του αυτοκινήτου έτσι και στη μηχανή μπορείς να επέμβεις (όχι να ασελγήσεις) για να τη βελτιώσεις σχετικά αξιόπιστα. Απλά θέλει πολύ χρόνο να αφιερώσεις (και πολύ ψάξιμο)και χρήμα
                                Για παράδειγμα η εισαγωγή. Πολύ πλαστικούρα μέσα. Είναι δυνατόν να μην πάρει πόδι κάποια στιγμή?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  micz last edited by

                                  Ο TFSI ανεβαίνει στα 350 ps από την B&B

                                  http://www.bb-automobiltechnik.de/bb200 ... /index.php

                                  EVO R level: 257 kW / 350 hp / 450 nm

                                  ''To achieve these performance levels our B&B technicians exchange the standard motor against a completely modified engine with new B&B special pistons, connecting rods, a special cylinder head and a large turbocharger. Extensive changes to the charge air cooling and and the injection system are also undertaken. To further reduce exhaust gas temperature and back pressure a special exhaust system has been developed for the Sport A4 with a large downpipe and a high-performance racing catalyst. Oil temperature is kept at an optimal state in this “hot” engine through the installation of a thermostat-controlled Slim-Line oil cooler. Our extremely powerful Porsche-stomper blasts from 0-100km/h in 5.9 seconds and the EVO-R stage’s speed limitation doesn’t set in until 260km/h. To secure optimal safety at these extreme speed levels B&B is also offering height adjustable coilover suspension sets in different variations next to exclusive 18” and 19” wheels, 4- and 6-piston brake systems, and a smooth and precise short shift''

                                  Ρίξτε και μια ματιά στο βαρελάκι στην εισαγωγή του TFSI (B&B Carbon fibre Airbox for 2.0 TFSI Engines)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kpsig moderator last edited by

                                    Ο χρήστης MICZ έγραψε:
                                    Ο TFSI ανεβαίνει στα 350 ps από την B&B

                                    http://www.bb-automobiltechnik.de/bb200 ... /index.php

                                    EVO R level: 257 kW / 350 hp / 450 nm

                                    ''To achieve these performance levels our B&B technicians exchange the standard motor against a completely modified engine with new B&B special pistons, connecting rods, a special cylinder head and a large turbocharger. Extensive changes to the charge air cooling and and the injection system are also undertaken. To further reduce exhaust gas temperature and back pressure a special exhaust system has been developed for the Sport A4 with a large downpipe and a high-performance racing catalyst. Oil temperature is kept at an optimal state in this “hot” engine through the installation of a thermostat-controlled Slim-Line oil cooler. Our extremely powerful Porsche-stomper blasts from 0-100km/h in 5.9 seconds and the EVO-R stage’s speed limitation doesn’t set in until 260km/h. To secure optimal safety at these extreme speed levels B&B is also offering height adjustable coilover suspension sets in different variations next to exclusive 18” and 19” wheels, 4- and 6-piston brake systems, and a smooth and precise short shift''

                                    Ρίξτε και μια ματιά στο βαρελάκι στην εισαγωγή του TFSI (B&B Carbon fibre Airbox for 2.0 TFSI Engines)

                                    Αχα... Και γιατί να μην πάρεις απευθείας ένα Subaru??? (εκεί πάει το κόστος!!).
                                    Αυτές οι τρελές μετατροπές είναι, κατ΄εμέ, μεγάλο λάθος για τον ιδιοκτήτη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      micz last edited by

                                      Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                                      Αχα... Και γιατί να μην πάρεις απευθείας ένα Subaru??? (εκεί πάει το κόστος!!).
                                      Αυτές οι τρελές μετατροπές είναι, κατ΄εμέ, μεγάλο λάθος για τον ιδιοκτήτη.

                                      Λογικά έχεις δίκιο αλλά ξεχνάς κάποιους ''υποκειμενικούς κατ' εμέ, παράγοντες που τελικά υπερισχύουν της λογικής.
                                      Προσωπικά εκτός του ότι δεν μου αρέσουν καθόλου οι ''φτερούγες'' (εξωτερικά και εσωτερικά), αν κάποιος πάρει ένα από αυτά θεωρείται πολύ γρήγορος (είναι κραυγαλέα και αυτό εμένα δεν μου αρέσει, αντιθέτως εγώ και το Gti θέλω να βγάλω να φαίνεται τελείως απλό τουλάχιστον πίσω). Για φαντάσου λοιπόν να βλέπεις ένα Leon π.χ. (όπως είδα εγώ πρόσφατα στη Βούτα) να ξεκινάει μαζί με ένα EVO 8 και στην αλλαγή της δευτέρας να λέει το Leon άντε γεια με ποοολλές κολώνες μπροστά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        petran last edited by

                                        micz μη μαρτυρας τα κολπα μας

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης MICZ έγραψε:

                                          Λογικά έχεις δίκιο αλλά ξεχνάς κάποιους ''υποκειμενικούς κατ' εμέ, παράγοντες που τελικά υπερισχύουν της λογικής.
                                          Προσωπικά εκτός του ότι δεν μου αρέσουν καθόλου οι ''φτερούγες'' (εξωτερικά και εσωτερικά), αν κάποιος πάρει ένα από αυτά θεωρείται πολύ γρήγορος (είναι κραυγαλέα και αυτό εμένα δεν μου αρέσει, αντιθέτως εγώ και το Gti θέλω να βγάλω να φαίνεται τελείως απλό τουλάχιστον πίσω). Για φαντάσου λοιπόν να βλέπεις ένα Leon π.χ. (όπως είδα εγώ πρόσφατα στη Βούτα) να ξεκινάει μαζί με ένα EVO 8 και στην αλλαγή της δευτέρας να λέει το Leon άντε γεια με ποοολλές κολώνες μπροστά.

                                          1. ας πρόσεχε το EVO που πήγε στην ευθεία

                                          2. τώρα που θα φτιάξει το EVO τι θα γίνει;

                                          3. να μην ρωτήσω για καμία στροφή ε;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            petran last edited by

                                            μηηη ρωτας το χελιδονι....

                                            micz γερα-γερα με τσα-μπου-κα!!
                                            δες και της abt το κιτακι και της nothelle...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr