-
Μπράβο για το 0-100-0 !!!
Πραγματικά πολύ καλό ..Το υπόλοιπο περιοδικό δεν το έχω διαβάσει ακόμα (εκτός από την 130i .... πολύ μου άρεσε )
Ωραία ιδέα το data base ... μακάρι να γίνει.
Εκπομπή αυτοκινήτου Σπύρο ?? ..... μα αν δεν είναι lifestyle και να φέρνει νούμερα πιο κανάλι θα την θέλει ??
Κι αν είναι lifestyle ... ποιός θα 'κράζει' ποιόν ?? -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Ωραία ιδέα το data base ... μακάρι να γίνει.
Πάντα οι 4Τ υπερηφανευόντουσαν (δικαιολογημένα) για την πρωτοπορεία τους σε κάποια θέματα. Ιδού άλλη μια πρόκληση.
-
Οι 4Τ είχαν κάνει παλαιότερα την καλύτερη εκπομπή αυτοκινήτου που έγινε ποτέ στην Ελλάδα (κατα τη γνώμη μου έστω) το 'τροχοί και δρόμοι', μακάρι να το επαναλάβουν.
-
Ελπίζω όλα αυτά που γράφουμε να φτάνουν στα αφτιά των αφεντικών των 4τροχών.
Πάντως δεν κρύβω ότι περιμένω με αγωνία την μάχη στα Μέγαρα με V box μεταξύ των Golf GTi, Μegane sport, Focus ST, Astra OPC -
Απλός να παραθέσω μια παρατήρηση. Τα ημιφορτηγά 4Χ4 αλλά και δικίνητα με κάθε μορφή καμπίνας έχουν νομίζω μεγάλο μερίδιο αγοράς και για πολλές περιοχές της χώρας μας είναι μονόδρομος η αγορά τους. Δεν καταλαμβάνουν όμως αντίστοιχο χώρο στις σελίδες του περιοδικού μας. Αν βλέπαμε λιγότερο Αθηνοκεντρικά τα πράγματα θα είχαν μεγαλύτερη ποικιλία τα θέματα. Ακόμα και τα συνήθη σχόλια για τα όνειρα θερινής νυκτός για τα καλά πετρέλαια συχνά κουράζουν αν δεν ξενίζουν μια και δεν πουλιέται το περιοδικό μόνο στην πρωτεύουσα ή την «συνπρωτεύουσα».
Αλήθεια πότε θα ξανά δούμε κανένα ταξιδιάρικο άρθρο; Μήπως οι λάσπες το χειμώνα είναι δύσκολες και προτιμάμε τις ηλιόλουστες μέρες του καλοκαιριού μόνο; -
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Ελπίζω όλα αυτά που γράφουμε να φτάνουν στα αφτιά των αφεντικών των 4τροχών.
Πάντως δεν κρύβω ότι περιμένω με αγωνία την μάχη στα Μέγαρα με V box μεταξύ των Golf GTi, Μegane sport, Focus ST, Astra OPCσερρες καλυτερα...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
το 0-100-0 ειναι απλα RESPECT.........θα εκφρασω σχολια οταν το διαβασω.......
Νομίζω εδώ είναι η ζωή μας στο ένθετο αυτό...Είναι πραγματικά απίστευτο,τέλεια γραμμένο και βλέπω το μισό Safetrack σε χαρτί και μου μυρίζει και αρκετό Safetrack Advanced μέσα...Μέχρι το καλοκαίρι που θα το περάσω κι αυτό,θα αρκεστώ στο χαρτί και στην προπόνηση μόνος μου (χωρίς υπονοούμενα ε)
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Οι 4Τ είχαν κάνει παλαιότερα την καλύτερη εκπομπή αυτοκινήτου που έγινε ποτέ στην Ελλάδα (κατα τη γνώμη μου έστω) το 'τροχοί και δρόμοι', μακάρι να το επαναλάβουν.ακομη και αν υποθεσουμε οτι υπαρχει ενα τετοιο καναλι που θα θελησει να βγαλει στον αερα μια σωστη εκπομπη για το αυτοκινητο, για να μπορεσει καποιος να το κανει πραξη, θα χρειαστει πολυ προσωπικο και πολυ χρονο. Νομιζω οτι το περιοδικο δεν διαθετει τιποτα απο τα 2. Μακαρι να βγω λαθος βεβαια!
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
το 0-100-0 ειναι απλα RESPECT.........
θα εκφρασω σχολια οταν το διαβασω.......
Νομίζω εδώ είναι η ζωή μας στο ένθετο αυτό...Είναι πραγματικά απίστευτο,τέλεια γραμμένο και βλέπω το μισό Safetrack σε χαρτί και μου μυρίζει και αρκετό Safetrack Advanced μέσα...Μέχρι το καλοκαίρι που θα το περάσω κι αυτό,θα αρκεστώ στο χαρτί και στην προπόνηση μόνος μου (χωρίς υπονοούμενα ε)
σεμνα εσυ
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το έχω ξαναπεί και θα το ξαναπώ. Αφού οι 4Τροχοί έχουν δικοί τους πίστα, γιατί δεν δημιουργούν μία base με τους χρόνους όλων των αυτοκινήτων που δοκιμάζουν στην πίστα?? Επειδή οι 4τροχοί είναι έγκυρο περιοδικό δίπλα σε κάθε χρόνο θα αναφέρονται και οι συνθήκες όπως καιρός θερμοκρασία κλπ.
Απορώ γιατί δεν το έχουν πραγματοποιήσει ακόμα.Να το πάω λιγάκι παραπέρα? Γιατί όχι και εκπομπή στην τηλεόραση τύπου 'Top Gear'??? Στη δική ΤΟΥΣ πίστα, με ωραία συγκριτικά και δοκιμές, με κοινό, με database χρόνων, τα πάντα. Η υποδομή, υπάρχει. Πιστεύετε θα ενδιαφερόταν κάποιο κανάλι για κάτι τέτοιο? Ειλικρινά θα ήθελα πολύ τη γνώμη των ανθρώπων του περιοδικού (KF? AlexSS? SX? forum καλεί 4Τ, forum καλεί 4Τ, over! ) επ'αυτού.
Σιγουρα καποιο καναλι θα ενδιαφεροταν,αλλα ειναι δυσκολο να πραγματοποιηθει κατι τετοιο τουλαχιστον στο στυλ του Top gear...Πιστευω ειναι ευνοητοι οι λογοι...
-
Tα έχουμε ξαναπεί αυτά. Δεν μπορεί να γίνει ελληνική εκπομπή στο στυλ του Top Gear για τον απλούστατο λόγο ότι το budget του Top Gear είναι τεράστιο. Σε κάθε επεισόδιο καταστρέφουν δεν ξέρω και εγώ πόσο αμάξια ενώ δοκιμάζουν συνεχώς supercars κάτι που δεν νομίζω να έχει την δυνατότητα να κάνει μία ελληνική εκπομπή. Oπότε κάθε προσπάθεια αντιγραφής του Top Gear πιστεύω ότι δεν θα είναι επιτυχημένη. Αν προκύψει ποτέ εκπομπή των 4τροχών καλύτερα θα ήταν να είχε δικό της χαρακτήρα.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Ελπίζω όλα αυτά που γράφουμε να φτάνουν στα αφτιά των αφεντικών των 4τροχών.
Πάντως δεν κρύβω ότι περιμένω με αγωνία την μάχη στα Μέγαρα με V box μεταξύ των Golf GTi, Μegane sport, Focus ST, Astra OPCτο type - R στο κλάσιμο.... ή φοβόμαστε μήπως χάσουμε από ένα μοντέλο που αλλάζει....
-
Νομίζω ότι το Type-R πρέπει από εδώ και μπρος να το θεωρούμε 'ιστορία', αφού δεν παράγεται άλλο. Τώρα, για αυτό που λες...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ελπίζω όλα αυτά που γράφουμε να φτάνουν στα αφτιά των αφεντικών των 4τροχών.
Πάντως δεν κρύβω ότι περιμένω με αγωνία την μάχη στα Μέγαρα με V box μεταξύ των Golf GTi, Μegane sport, Focus ST, Astra OPCτο type - R στο κλάσιμο.... ή φοβόμαστε μήπως χάσουμε από ένα μοντέλο που αλλάζει....
Aκριβώς επειδή αλλάζει δεν το σκέφτηκα. Άντε να μην χαλάσουμε το χατίρι σε μερικούς, ας βάλουμε και το τάπερ στην κόντρα.
-
Διάβασα το τεύχος.... το έλιωσα, η γυναίκα μου με σιχάθηκε χτες.
Εχουμε και λέμε (πάντα είμαι κακός), αλλά θα πω ότι το τεύχος ήταν πολύ καλό γενικά
Από τον Rossi μέχρι το εκπληκτικό άρθρο για το πώς θα ξεφορτωθούμε το αμάξι μας αν το χρωστάμε ήδη.... (στην αγορά του μήνα)Θα ήθελα να πω όμως κάτι...
Ποιος πρέπει να πανηγυρίζει για την Έρευνα των αναγνωστών.... Οι 4 τροχοί ή το MAX POWER?
Πρέπει να προβληματίσει η θέση των Τροχών που είναι οριακή... Βέβαια θα πει κάποιος ότι μιλάμε για διαφορετικά έντυπα...
Δε θα πω όχι αλλά μήπως οι νέοι πάνε εκεί γιατί δε τους αγγίζει το Παλιό και Κλασικό. Άρα στο μέλλον θα έχουμε πρόβλημα αναγνωστών. Προς Θεού δε θέλω να αλλάξω τους Τροχούς αλλά αυτό το αποτέλεσμα εγώ το θεωρώ πτώση του περιοδικού και όχι άνοδο.Δεύτερη μικρή παρατήρηση σχετικά με τις μετρήσεις...
Είδα ότι το ΛΕΟΝ στα χέρια των δοκιμαστών μας είναι καλύτερο από τα εργοστασιακά (στο 0-100).... και επίσης ότι το καλύτερο είναι το focus που εξακολουθεί πάλι να μην φρενάρει αξιοπρεπώς ή κάνω λάθος διαβάζοντας τα νούμερα.και κάτι ακόμα.... Δε μπορούμε να δίνουμε αλλα 5 ευρώ και για το off-road....
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Ελπίζω όλα αυτά που γράφουμε να φτάνουν στα αφτιά των αφεντικών των 4τροχών.
Πάντως δεν κρύβω ότι περιμένω με αγωνία την μάχη στα Μέγαρα με V box μεταξύ των Golf GTi, Μegane sport, Focus ST, Astra OPCτο type - R στο κλάσιμο.... ή φοβόμαστε μήπως χάσουμε από ένα μοντέλο που αλλάζει....
Aκριβώς επειδή αλλάζει δεν το σκέφτηκα. Άντε να μην χαλάσουμε το χατίρι σε μερικούς, ας βάλουμε και το τάπερ στην κόντρα.
Εγω το ειπα γιατι δε το βάλανε οι τροχοί στο άρθρο και δευτερο να μη ξεχνάμε ότι επειδή βγήκε μία χρονιά gti της χρονιάς δε ξαναμπήκε στη λίστα με τα υποψήφια γιατι θα κέρδιζε πάλι... σωστα?
-
Απορία 1: Fiat 4x4, 'ουσιαστικά πρόκειται για την εξέλιξη του γνωστού από την 147 συνόλου...'
χωρητικότητα 147 1.6: 1.598 (Vitara & Liana 1.586) όσα και στο πινακάκι των τεχνικών χαρακτηριστικών. Αν δεν κάνω λάθος ο κινητήρας είναι του 'sedici' είναι του Vitara
Απορία 2: Μήπως υπήρχε λάθος πληροφόρηση για την τιμή του Yaris 1.3; γιατί 13.590 για τη βασική έκδοση δεν νομίζω ότι είναι έκπληξη, εκτός κι αν είναι αρνητική, οπότε πάσο
-
ερωτηση προς ivan......
σε καποιο σημειο δινει συμβουλες για οδηγηση με χιονι και αναφερει οτι οταν βαζουμε αλυσιδες πρεπει να απενεργοποιειτε το ESP....... γιατι πρεπει να γινει αυτο?????
και φυσικα η επακολουθει ερωτηση ειναι , τι γινεται σε αυτοκινητα που απλα το εν λογω συστημα ειναι μονιμο και δεν μπορεις να το βγαλεις εκτος???? -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ερωτηση προς ivan......
σε καποιο σημειο δινει συμβουλες για οδηγηση με χιονι και αναφερει οτι οταν βαζουμε αλυσιδες πρεπει να απενεργοποιειτε το ESP....... γιατι πρεπει να γινει αυτο?????
και φυσικα η επακολουθει ερωτηση ειναι , τι γινεται σε αυτοκινητα που απλα το εν λογω συστημα ειναι μονιμο και δεν μπορεις να το βγαλεις εκτος????γιατί χωρίς σπινάρισμα ενδέχεται να μην ξεκινήσεις καθόλου (συμβαίνει και χωρίς αλυσίδες)
τι κάνεις όταν δεν απενεργοποιείται; το κλειδώνεις
-
αλλο αντισπιν και αλλο ESP.........
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό