-
Γεια σας παιδιά
Είμαι κάτοχος μίας Toyota Corolla (μοντέλο 97) και σκέφτομαι σύντομα να αλλάξω αυτοκίνητο.
Περί επιδόσεων τα έχουμε λίγο πολύ πει όλοι σε άλλα topics. Άλλο ένα θέμα όμως που μας απασχολεί πολλούς είναι το κατά πόσο τα αυτοκίνητα που έχουμε ή θέλουμε είναι αξιόπιστα ή... ζημιάρικα. Δηλαδή αν θα μας απασχολούν μόνο στα προγραμματισμένα service ή τακτικότερα και αιφνιδιαστικά... Και βέβαια μπαίνει ταυτόχρονα και το θέμα της αντιπροσωπείας και της εξυπηρέτησης που, αν και θίγεται και αλλού, καλό θα ήταν να λέμε και μία κουβέντα και εδώ.
Προσέξτε ότι έχει μεγάλη σημασία ο καθένας μας που θα καταθέσει την άποψή του αν μπορεί να είναι κατά το δυνατόν αντικειμενικός και να συμπεριλαμβάνει (αν έχει) γνώμες και άλλων της ίδιας μάρκας ή έστω και άλλων.
Ξεκινώ με το δικό μου.
TOYOTA COROLLA. Πέρα των προγραμματισμένων service δεν έχει απασχολήσει ποτέ την οικογένειά μου (το οδηγούμε κατά καιρούς 4 διαφορετικά άτομα - με τελείως διαφορετικές οδηγικές συνήθειες). Μετά από 5.5 χρόνια χρήσης ΒΛΑΒΕΣ 0. Πάει καλά ακόμα (δεν βλέπω πτώση ή αλλαγή στην οδηγική συμπεριφορά). Βέβαια η αγορά μίας νέας Corolla προσκρούει σε ένα βασικό εμπόδιο: ΚΟΣΤΟΣ. Είναι αντικειμενικά πολύ ακριβή σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας, και βέβαια υπάρχει πολύς κόσμος που τα 2-3000 ευρώ της διαφοράς τα μετράει πολύ...
Η εγγύηση είναι εξαετής και τώρα πια ξέρω γιατί
Το αυτοκίνητο το πήρα από τον Φλαμιάτο (Ζωγράφου). Άψογοι σε εξυπηρέτηση, χωρίς χρονικές καθυστερήσεις. Ραντεβουδάκι, 1-2 ωρίτσες και καθάρισες, πολιτισμένα και με πολύ καλή εξυπηρέτηση. Το αρνητικό; Νομίζω ότι γενικά οι χρεώσεις τους είναι αυξημένες. Όταν δηλαδή το προγραμματισμένο service των 60.000χλμ κοστίζει γύρω στις 100.000δρχ δεν είναι λίγο ακριβό; Έστω και αν πρόκειται απλά για κάποια αναλώσιμα που αλλάζονται τακτικά... Μήπως να τσέκαραν λίγο τι και πόσο χρεώνουν;
Σε άλλες αντιπροσωπείες δεν ξέρω τι γίνεται αλλά η συγκεκριμένη έχει αφήσει πολύ κόσμο εδώ στο Ζωγράφου ευχαριστημένο (γι' αυτό και εξακολουθεί να πουλάει σαν τρελή).Και αν μου πει κανείς γιατί ψάχνω τι θα πάρω και δεν ξαναπαίρνω TOYOTA; Πρώτον από επιδόσεις στα 1400κ.εκ.-86hp, μέτρια πράγματα, εντάξει ικανοποιητικό γκαζάκι αλλά μέχρι εκεί, τίποτα ιδιαίτερο. Από εξοπλισμό επίσης ψιλοτσιγκούνικα πράγματα (καμία σχέση πχ με στάνταρ εξοπλισμούς άλλων - είδα τον στάνταρ εξοπλισμό των Peugeot 307 και Renault Clio και έπαθα πλάκα). Και βέβαια πολύ ακριβή η Toyota.
Το θέμα είναι πχ τι προσφέρουν αντίστοιχα εταιρείες όπως η Peugeot με το 307, η Renault με το Clio, η Ford με το Focus κλπ (σας ανέφερα μερικά από αυτά που σκέφτομαι να αποκτήσω )Sorry για την έκταση. Δικός σας ο χώρος για απαντήσεις. Κύριοι, κάτοχοι ειδικά των προαναφερθέντων (προσωπική προτίμηση - φυσικά και όλοι οι υπόλοιποι φίλοι απολύτως ευπρόσδεκτοι, γιατί ακόμα δεν έχω επιλέξει) καταθέστε απόψεις...
-
Γεια σας παιδιά
Είμαι κάτοχος μίας Toyota Corolla (μοντέλο 97) και σκέφτομαι σύντομα να αλλάξω αυτοκίνητο.
Περί επιδόσεων τα έχουμε λίγο πολύ πει όλοι σε άλλα topics. Άλλο ένα θέμα όμως που μας απασχολεί πολλούς είναι το κατά πόσο τα αυτοκίνητα που έχουμε ή θέλουμε είναι αξιόπιστα ή... ζημιάρικα. Δηλαδή αν θα μας απασχολούν μόνο στα προγραμματισμένα service ή τακτικότερα και αιφνιδιαστικά... Και βέβαια μπαίνει ταυτόχρονα και το θέμα της αντιπροσωπείας και της εξυπηρέτησης που, αν και θίγεται και αλλού, καλό θα ήταν να λέμε και μία κουβέντα και εδώ.
Προσέξτε ότι έχει μεγάλη σημασία ο καθένας μας που θα καταθέσει την άποψή του αν μπορεί να είναι κατά το δυνατόν αντικειμενικός και να συμπεριλαμβάνει (αν έχει) γνώμες και άλλων της ίδιας μάρκας ή έστω και άλλων.
Ξεκινώ με το δικό μου.
TOYOTA COROLLA. Πέρα των προγραμματισμένων service δεν έχει απασχολήσει ποτέ την οικογένειά μου (το οδηγούμε κατά καιρούς 4 διαφορετικά άτομα - με τελείως διαφορετικές οδηγικές συνήθειες). Μετά από 5.5 χρόνια χρήσης ΒΛΑΒΕΣ 0. Πάει καλά ακόμα (δεν βλέπω πτώση ή αλλαγή στην οδηγική συμπεριφορά). Βέβαια η αγορά μίας νέας Corolla προσκρούει σε ένα βασικό εμπόδιο: ΚΟΣΤΟΣ. Είναι αντικειμενικά πολύ ακριβή σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας, και βέβαια υπάρχει πολύς κόσμος που τα 2-3000 ευρώ της διαφοράς τα μετράει πολύ...
Η εγγύηση είναι εξαετής και τώρα πια ξέρω γιατί
Το αυτοκίνητο το πήρα από τον Φλαμιάτο (Ζωγράφου). Άψογοι σε εξυπηρέτηση, χωρίς χρονικές καθυστερήσεις. Ραντεβουδάκι, 1-2 ωρίτσες και καθάρισες, πολιτισμένα και με πολύ καλή εξυπηρέτηση. Το αρνητικό; Νομίζω ότι γενικά οι χρεώσεις τους είναι αυξημένες. Όταν δηλαδή το προγραμματισμένο service των 60.000χλμ κοστίζει γύρω στις 100.000δρχ δεν είναι λίγο ακριβό; Έστω και αν πρόκειται απλά για κάποια αναλώσιμα που αλλάζονται τακτικά... Μήπως να τσέκαραν λίγο τι και πόσο χρεώνουν;
Σε άλλες αντιπροσωπείες δεν ξέρω τι γίνεται αλλά η συγκεκριμένη έχει αφήσει πολύ κόσμο εδώ στο Ζωγράφου ευχαριστημένο (γι' αυτό και εξακολουθεί να πουλάει σαν τρελή).Και αν μου πει κανείς γιατί ψάχνω τι θα πάρω και δεν ξαναπαίρνω TOYOTA; Πρώτον από επιδόσεις στα 1400κ.εκ.-86hp, μέτρια πράγματα, εντάξει ικανοποιητικό γκαζάκι αλλά μέχρι εκεί, τίποτα ιδιαίτερο. Από εξοπλισμό επίσης ψιλοτσιγκούνικα πράγματα (καμία σχέση πχ με στάνταρ εξοπλισμούς άλλων - είδα τον στάνταρ εξοπλισμό των Peugeot 307 και Renault Clio και έπαθα πλάκα). Και βέβαια πολύ ακριβή η Toyota.
Το θέμα είναι πχ τι προσφέρουν αντίστοιχα εταιρείες όπως η Peugeot με το 307, η Renault με το Clio, η Ford με το Focus κλπ (σας ανέφερα μερικά από αυτά που σκέφτομαι να αποκτήσω )Sorry για την έκταση. Δικός σας ο χώρος για απαντήσεις. Κύριοι, κάτοχοι ειδικά των προαναφερθέντων (προσωπική προτίμηση - φυσικά και όλοι οι υπόλοιποι φίλοι απολύτως ευπρόσδεκτοι, γιατί ακόμα δεν έχω επιλέξει) καταθέστε απόψεις...
-
Γεια σας παιδιά
Είμαι κάτοχος μίας Toyota Corolla (μοντέλο 97) και σκέφτομαι σύντομα να αλλάξω αυτοκίνητο.
Περί επιδόσεων τα έχουμε λίγο πολύ πει όλοι σε άλλα topics. Άλλο ένα θέμα όμως που μας απασχολεί πολλούς είναι το κατά πόσο τα αυτοκίνητα που έχουμε ή θέλουμε είναι αξιόπιστα ή... ζημιάρικα. Δηλαδή αν θα μας απασχολούν μόνο στα προγραμματισμένα service ή τακτικότερα και αιφνιδιαστικά... Και βέβαια μπαίνει ταυτόχρονα και το θέμα της αντιπροσωπείας και της εξυπηρέτησης που, αν και θίγεται και αλλού, καλό θα ήταν να λέμε και μία κουβέντα και εδώ.
Προσέξτε ότι έχει μεγάλη σημασία ο καθένας μας που θα καταθέσει την άποψή του αν μπορεί να είναι κατά το δυνατόν αντικειμενικός και να συμπεριλαμβάνει (αν έχει) γνώμες και άλλων της ίδιας μάρκας ή έστω και άλλων.
Ξεκινώ με το δικό μου.
TOYOTA COROLLA. Πέρα των προγραμματισμένων service δεν έχει απασχολήσει ποτέ την οικογένειά μου (το οδηγούμε κατά καιρούς 4 διαφορετικά άτομα - με τελείως διαφορετικές οδηγικές συνήθειες). Μετά από 5.5 χρόνια χρήσης ΒΛΑΒΕΣ 0. Πάει καλά ακόμα (δεν βλέπω πτώση ή αλλαγή στην οδηγική συμπεριφορά). Βέβαια η αγορά μίας νέας Corolla προσκρούει σε ένα βασικό εμπόδιο: ΚΟΣΤΟΣ. Είναι αντικειμενικά πολύ ακριβή σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας, και βέβαια υπάρχει πολύς κόσμος που τα 2-3000 ευρώ της διαφοράς τα μετράει πολύ...
Η εγγύηση είναι εξαετής και τώρα πια ξέρω γιατί
Το αυτοκίνητο το πήρα από τον Φλαμιάτο (Ζωγράφου). Άψογοι σε εξυπηρέτηση, χωρίς χρονικές καθυστερήσεις. Ραντεβουδάκι, 1-2 ωρίτσες και καθάρισες, πολιτισμένα και με πολύ καλή εξυπηρέτηση. Το αρνητικό; Νομίζω ότι γενικά οι χρεώσεις τους είναι αυξημένες. Όταν δηλαδή το προγραμματισμένο service των 60.000χλμ κοστίζει γύρω στις 100.000δρχ δεν είναι λίγο ακριβό; Έστω και αν πρόκειται απλά για κάποια αναλώσιμα που αλλάζονται τακτικά... Μήπως να τσέκαραν λίγο τι και πόσο χρεώνουν;
Σε άλλες αντιπροσωπείες δεν ξέρω τι γίνεται αλλά η συγκεκριμένη έχει αφήσει πολύ κόσμο εδώ στο Ζωγράφου ευχαριστημένο (γι' αυτό και εξακολουθεί να πουλάει σαν τρελή).Και αν μου πει κανείς γιατί ψάχνω τι θα πάρω και δεν ξαναπαίρνω TOYOTA; Πρώτον από επιδόσεις στα 1400κ.εκ.-86hp, μέτρια πράγματα, εντάξει ικανοποιητικό γκαζάκι αλλά μέχρι εκεί, τίποτα ιδιαίτερο. Από εξοπλισμό επίσης ψιλοτσιγκούνικα πράγματα (καμία σχέση πχ με στάνταρ εξοπλισμούς άλλων - είδα τον στάνταρ εξοπλισμό των Peugeot 307 και Renault Clio και έπαθα πλάκα). Και βέβαια πολύ ακριβή η Toyota.
Το θέμα είναι πχ τι προσφέρουν αντίστοιχα εταιρείες όπως η Peugeot με το 307, η Renault με το Clio, η Ford με το Focus κλπ (σας ανέφερα μερικά από αυτά που σκέφτομαι να αποκτήσω )Sorry για την έκταση. Δικός σας ο χώρος για απαντήσεις. Κύριοι, κάτοχοι ειδικά των προαναφερθέντων (προσωπική προτίμηση - φυσικά και όλοι οι υπόλοιποι φίλοι απολύτως ευπρόσδεκτοι, γιατί ακόμα δεν έχω επιλέξει) καταθέστε απόψεις...
-
Φίλε 'πρασινοαίματε'(!) ελπίζω να είδες την απάντηση που σου έδωσα στο thread 'Ιαπωνέζικα-Ευρωπαϊκά'.
-
Εγώ στην θέση σου με τα λεφτά μιας καινούργιας 1400άρας Corolla (1.4 Linea Tera sedan = 16040 ευρώ = 5.465.000 δρχ) θα αγόρασα:
- μια Xanthia Activa 1800 6ετίας για τα ταξείδια της οικογένειας (2.500.000 δρχ περίπου)
- ένα μικρό για την πόλη (πχ. Suzuki Alto ή Subaru vivio ή Atos) πενταετίας και άνω με λιγότερο από 1.000.000 δρχ
- ένα Niva του 93-95 με περίπου 1.500.000 δρχ για τις ακραίες εκδρομές
Το όλον περίπου 5.000.000 και σου μένουν και 500.000 για να καλύψεις την διαφορά στα τέλη κυκλοφορίας από 1400 σε 1800+1000+1600 για 3 χρόνια περίπου.
Μειονεκτήματα: Δεν θάχεις καινούργιο αυτοκίνητο. Θα πρέπει να κάνεις αγορές σε ονόματα άλλων (γονείς, σύζυγος, παιδιά κλπ) για να μην έχεις πρόβλημα τεκμηρίων. Περισσότερα service με αυξημένα κόστη
Πλεονεκτήματα: Ένα καλό αυτοκίνητο με συγκεκριμένο ρόλο την κάθε φορά.
Για σκέψου το ...
-
Ο χρήστης fac έγραψε:
- μια Xanthia Activa 1800 6ετίας για τα ταξείδια της οικογένειας (2.500.000 δρχ περίπου
Ασχετο με το θεμα αλλα νομιζω οτι xantia activa ηταν μονο η διλιτρη 8V turbo.Το συστημα με την υδροπνευματικη αναρτηση και τα σφαιριδια το ειχε μονο αυτη αν δεν κανω λαθος.
Στα σχετικα τωρα.Εχω εδω και 2 χρονια το citroen xsara 1.6 VTR.Ειμαι πολυ ικανοποιημενος απο οδικη συμπεριφορα,γκαζια αλλα και ανεση.Απο αποψη βλαβων επισης διοτι το μονο που εχει παρουσιασει ειναι ενα προβλημα με το γρυλλο του παραθυρου(εσπασε) που αλλαχτηκε εντος εγγυησης και μου εμεινε μια φορα απο μπαταρια λογω δικης μου υπαιτιοτητας(το ειχα αφησει αρκετες μερες παρκαρισμενο).Πιστευω οτι το αυτοκινητο εχει πολυ καλο value for money καθως ειναι πολυ καλο και αρκετα φτηνο(το 1.6 παντα).Στο ενα μεγαλο service που εχω κανει ως τωρα πληρωσα 150 ευρω περιπου αν θυμαμαι καλα χωρις να αλλαξω κατι ιδιαιτερο ομως εκτος απο λαδια,φιλτρα κλπ κλπ.Γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος και το μονο μειονεκτημα που βρισκω ειναι τα μολις 2 χρονια της εγγυησης.
Καλο ψαξιμο φιλε greenblooded!
-
Επι του θεματος:
- Fiat Punto II @ 57000km
Ειναι 3 χρονων μοντελο πλεον και στα 16000 αλλαχτηκαν στο κιβωτιο τα γραναζια απο πρωτη σε δευτερα και στα 57000 (πριν λιγες μερες) αλλαχτηκε ο αισθητηρες θερμοκρασιας νερου. Η πρωτη βλαβη στοιχησε 75000 απο τα οποια τα 50000 ηταν το κατεβασμα του κιβωτιου (αντιπροσωπεια...) και η δευτερη ηταν 45 Euro.
Στα ραντεβου-σερβις εως τωρα η αντιπροσωπεια φανηκε πολυ ενταξει, και το κοστος συντηρησης ειναι χαμηλο.
Συμερασμα: Πολυ ευχαριστημενος- Mercedes SportCoupe @ 8000km
Στα 4500-5000κμ εβγαλε τριγμους στο πισω μερος (κατα τα αλλα λεει τα Ιταλικα τριζουν... παναθεμα σας). Το κοιταξε η αντιπροσωπεια... αλλα ξαναεμφανιστηκαν! Ο μηχανικος ειπε να μην το σκαλισουμε παραπανω και να δουμε τι θα γινει στο μελλον (δεν μου αρεσε παντως η ιδεα...)
Το πρωτο σερβις για λαδια... λογικο στις τιμες αν λαβει κανεις υποψην οτι ειναι Mercedes.
Συμπερασμα: ΘΑ ΦΑΝΕΙ...
Αυτα και απο μενα
- Fiat Punto II @ 57000km
-
LOIPON.
KATOXOS CLIO 1,4 16V(MODELO 2000-MTV)
APOLYTA EYXARISTHMENOS APO ODIKH SYMPERIFORA,KALO GIA TA KYBIKA TOU GKAZI KAI ROPH..
PLOUSIOTATOS EKSOPLISMOS-4AIRB,ABS,HXOSYSTHMA KTL. KTL.KAI TO PIO FTHNO ISWS POIOTIKO SUPERMINI(TO PHRA 4380000 TELIKH TIMH OTAN TO POLO 1,4 101HP EKANE 4200000 ME EKSOPLISMO ENA MONO AEROSAKO )
SYNERGEIA:EXW KANEI 50000XLM TE PERISSOTERA ME TO GKAZI PATHMENO.TA PROBLHMATA POU MOU EBGALE HTAN:TROMPA NEROU STIS 13000XLM-ANTIKATASTA8HKE MESA STHN EGGYHSH.
XALASMENH KORNA-22000XLM ANTIKATASTA8HKE MESA STHN EGGYHSH(KAI AS EIXAN PERASEI TA 20000XLM H O ENAS XRONOS POU EDINE TOTE EGGYHSH H RENAULT.)
SAN TIMES GIA SERVICE H RENAULT DEN EINAI IDIAITERA AKRIBH..XWRIS OMWS AYTO NA SHMAINEI OTI EINAI KAI FTHNH..
PANTWS SE 4-5 SYNERGEIA(EPISHMA PANTA)POU EXW PAEI,EXW MEINEI APOLYTA EYXARISTHMENOS KAI APO THN ERGASIA KAI APO THN FILIKOTHTA ME THN OPOIA SE ANTIMETWPIZOUN..
AYTA TA OLIGA APO EMENA. -
Ο χρήστης greenblooded έγραψε:
Γεια σας παιδιάΕίμαι κάτοχος μίας Toyota Corolla (μοντέλο 97) και σκέφτομαι σύντομα να αλλάξω αυτοκίνητο.
Περί επιδόσεων τα έχουμε λίγο πολύ πει όλοι σε άλλα topics. Άλλο ένα θέμα όμως που μας απασχολεί πολλούς είναι το κατά πόσο τα αυτοκίνητα που έχουμε ή θέλουμε είναι αξιόπιστα ή... ζημιάρικα. Δηλαδή αν θα μας απασχολούν μόνο στα προγραμματισμένα service ή τακτικότερα και αιφνιδιαστικά... Και βέβαια μπαίνει ταυτόχρονα και το θέμα της αντιπροσωπείας και της εξυπηρέτησης που, αν και θίγεται και αλλού, καλό θα ήταν να λέμε και μία κουβέντα και εδώ.
Προσέξτε ότι έχει μεγάλη σημασία ο καθένας μας που θα καταθέσει την άποψή του αν μπορεί να είναι κατά το δυνατόν αντικειμενικός και να συμπεριλαμβάνει (αν έχει) γνώμες και άλλων της ίδιας μάρκας ή έστω και άλλων.
Ξεκινώ με το δικό μου.
TOYOTA COROLLA. Πέρα των προγραμματισμένων service δεν έχει απασχολήσει ποτέ την οικογένειά μου (το οδηγούμε κατά καιρούς 4 διαφορετικά άτομα - με τελείως διαφορετικές οδηγικές συνήθειες). Μετά από 5.5 χρόνια χρήσης ΒΛΑΒΕΣ 0. Πάει καλά ακόμα (δεν βλέπω πτώση ή αλλαγή στην οδηγική συμπεριφορά). Βέβαια η αγορά μίας νέας Corolla προσκρούει σε ένα βασικό εμπόδιο: ΚΟΣΤΟΣ. Είναι αντικειμενικά πολύ ακριβή σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας, και βέβαια υπάρχει πολύς κόσμος που τα 2-3000 ευρώ της διαφοράς τα μετράει πολύ...
Η εγγύηση είναι εξαετής και τώρα πια ξέρω γιατί
Το αυτοκίνητο το πήρα από τον Φλαμιάτο (Ζωγράφου). Άψογοι σε εξυπηρέτηση, χωρίς χρονικές καθυστερήσεις. Ραντεβουδάκι, 1-2 ωρίτσες και καθάρισες, πολιτισμένα και με πολύ καλή εξυπηρέτηση. Το αρνητικό; Νομίζω ότι γενικά οι χρεώσεις τους είναι αυξημένες. Όταν δηλαδή το προγραμματισμένο service των 60.000χλμ κοστίζει γύρω στις 100.000δρχ δεν είναι λίγο ακριβό; Έστω και αν πρόκειται απλά για κάποια αναλώσιμα που αλλάζονται τακτικά... Μήπως να τσέκαραν λίγο τι και πόσο χρεώνουν;
Σε άλλες αντιπροσωπείες δεν ξέρω τι γίνεται αλλά η συγκεκριμένη έχει αφήσει πολύ κόσμο εδώ στο Ζωγράφου ευχαριστημένο (γι' αυτό και εξακολουθεί να πουλάει σαν τρελή).Και αν μου πει κανείς γιατί ψάχνω τι θα πάρω και δεν ξαναπαίρνω TOYOTA; Πρώτον από επιδόσεις στα 1400κ.εκ.-86hp, μέτρια πράγματα, εντάξει ικανοποιητικό γκαζάκι αλλά μέχρι εκεί, τίποτα ιδιαίτερο. Από εξοπλισμό επίσης ψιλοτσιγκούνικα πράγματα (καμία σχέση πχ με στάνταρ εξοπλισμούς άλλων - είδα τον στάνταρ εξοπλισμό των Peugeot 307 και Renault Clio και έπαθα πλάκα). Και βέβαια πολύ ακριβή η Toyota.
Το θέμα είναι πχ τι προσφέρουν αντίστοιχα εταιρείες όπως η Peugeot με το 307, η Renault με το Clio, η Ford με το Focus κλπ (σας ανέφερα μερικά από αυτά που σκέφτομαι να αποκτήσω )Sorry για την έκταση. Δικός σας ο χώρος για απαντήσεις. Κύριοι, κάτοχοι ειδικά των προαναφερθέντων (προσωπική προτίμηση - φυσικά και όλοι οι υπόλοιποι φίλοι απολύτως ευπρόσδεκτοι, γιατί ακόμα δεν έχω επιλέξει) καταθέστε απόψεις...
Αν δεν κάνω λάθος, η Corolla βγάζει 97 άλογα στα 1400cc και όχι 86, και έχει αρκετά καλές επιδόσεις...
-
Έχω ένα PUNTO SPORTING (Μάιος 2001) 58000χλμ
Προβλήματα: Στα 700χλμ βραχυκύκλωμα και αλλαγή μιας ασφάλειας
Στα 7500 δεν λειτουργούσαν οι υαλοκαθαριστήρες - αλλαγή στην εγγύηση του διακόπτη. Στα 12000 πρόβλημα με τη διακοπτόμενη λειτουργία των υαλοκαθαριστήρων - αλλαγή στην εγγύηση του κινητήρα των υαλοκαθαριστήρων. Το πρόβλημα αυτό ξαναεμφανίστηκε και λύθηκε με λίπανση του κινητήρα των υαλοκαθαριστήρων. Υπήρχε και τεχνική οδηγία από τη ΦΙΑΤ.
Στα 48000 εμφανίστηκε υγρασία στο αριστερό φανάρι ύστερα από αλλαγή μιας καμμένης λάμπας. Κόστος βλάβης 30ΕΥΡΩ
Τριγμοί: αρκετοί από διάφορα σημεία που έρχονται και φεύγουν. Σταθεροί είναι από την πίσω δεξιά ζώνη ασφαλείας (από το εργοστάσιο) και από το ραδιοκασετόφωνο. Δεν έχω προσπαθήσει να τους εξαφανίσω, απλά δυναμώνω το πολύ καλό ηχοσύστημα που έχει από τη μάνα του.
Το κόστος ανταλλακτικών είναι μικρό. Ενδεικτικά εξωτερικός καθρέφτης 32 ΕΥΡΩ (2φορές τον έχω βρει σπασμένο), πίσω υαλοκαθαριστήρας 25ΕΥΡΩ (και αυτόν μου τον έσπασαν)
Το αυτοκίνητο κινείται κατά 95% στην επαρχία και ακόμα δεν έχω αλλάξει τακάκια. Για την αντιπροσωπεία της Λάρισας έχω γράψει σε άλλο θέμα αλλα γενικά δεν είμαι ευχαριστημένος. -
ΕΧΩ ΕΝΑ PUNTO GT ΜΟΝΤΕΛΟ 1/97.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ 131.500χλμ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΗΜΕΣ ΠΕΡΙ ΙΤΑΛΙΚΩΝ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΑΝ......ΦΗΜΕΣ!
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ, ΚΙ ΕΚΕΙΝΟ ΟΦΕΙΛΟΤΑΝ ΣΤΙΣ ΣΚΑΤΟΒΕΝΖΙΝΕΣ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΗ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΤΑ 75.000χλμ.
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ, ΟΥΔΕΝ(ΦΤΟΥ ΜΗ ΤΟ ΜΑΤΙΑΞΩ!) ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΕΜΕΝΑ, ΤΟ PUNTO GT ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ VALUE FOR MONEY! -
Golf IV 1.4lt 67500χλμ 10/98
Το air-condition, που τοποθετήθηκε εκ των υστέρων (το Golf τότε εισαγόταν χωρίς Α/C), όταν ήταν ζεστός ο κινητήρας και έπεφταν οι στροφές τον έσβηνε. Με τη προσθήκη ενός ρελέ το πρόβλημα διορθώθηκε.
2 καμμένες λάμπες της μεσαίας σκάλας. Η πρώτη αλλάχτηκε στη Καρέντα με κόστος 5300δρχ. Η δεύτερη σε ηλεκτρολόγο 3000δρχ.
Χάλασε η βαλβίδα της όπισθεν 2 φορές. Δίνει σήμα για να ανάψουν τα φώτα της όπισθεν. Τη πρώτη φορά πλήρωσα στη Καρέντα γύρω στις 5000δρχ τη δεύτερη μου τη κάλυψαν στα πλαίσια της εγγύησης που κάλυπτε τη πρώτη. Καμμένη λάμπα φρένων, την άλλαξα μόνος μου.
Τριγμοί σε όλες τις πόρτες. Από ότι έχω καταλάβει είναι γενικό πρόβλημα των VW αυτό. Μπήκα και σε Octavia μια φορά και είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.
Αυτά...
Όπως βλέπετε τα προβλήματα είναι λίγα και ασήμαντα, εκτός ίσως από το πρώτο. Είναι όμως σπαστικά, ειδικά στην εποχή που ζούμε και με το πρόγραμμα που έχουμε οι περισσότεροι από εμάς. Το θετικό είναι ότι το αυτοκίνητο στην ουσία δεν παρουσίασε αυτό που λέμε παιδικές ασθένειες, αν αναλογιστεί κανείς πως όταν το πήρα, κυκλοφορούσε μόλις 5 με 6 μήνες.
Επίσης ούτε εγώ έχω αλλάξει τακάκια ακόμα, αλλά τώρα είναι στα τελευταία τους. Αυτό μου κάνει τρομερή εντύπωση, γιατί το αυτοκίνητο έχει πιεστεί πολλές φορές, σε κατήφορικές 'στροφερές' διαδρομές.Ενδιάφέρον topic και θα παραμείνει έτσι, αν περιοριστούμε όλοι στο να αναφέρουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε και να μην σχολιάζουμε τα γραφόμενά μας...
Υ.Γ. Η corolla του 97 ήταν 1332cc (όχι 1400) και έβγαζε 86 άλογα, χωρίς VVTi
-
Peugeot 106 rallye 8/2001 26.000 χλμ.
Το 80% των χλμ. έχουν γίνει εκτός πόλης(Αθήνας)σε επαρχιακούς δρόμους και εθνικές οδούς.(για μες στην πόλη έχω ένα yugo 45).
Προβλήματα:
ένας τριγμός στο κάθισμα του οδηγού στα περίπου 21.000 χλμ. και ίδιος τριγμός στου συνοδηγού όταν κάθεται άτομο άνω των 90 κιλών.Πιστεύω πως θα διορθωθεί με κάποια λίπανση.
Τώρα στα 26.000 χλμ. αλλάζω τακάκια εμπρός και μάλλον δισκόπλακες διότι τρέμει το τιμόνι και το pedal όταν φρενάρω. Σ'όλη τη διάρκεια της ζωής τους μάλλον δεν τους συμπεριφέρθηκα και τόσο γλυκά με αποτέλεσμα ουκ ολίγες φορές να τις ανάψω σε κατηφορικές διαδρομές.
Αυτά. ΑΑΑΑΑ ξέχασα να γράψω ποτέ και για κανένα λόγο δεν το έχω πάει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.... ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ. -
Προς Mark
Φίλε μου το δικό μου μοντέλο είναι 1332 κ.εκ. για την ακρίβεια (αν θυμάμαι καλά) και βγάζει 86 αλογάκια Στα 98 διάβασα και γω ότι είναι τα νεότερα μοντέλα - όχι το δικό μου πάντως. Μην ξεχνάς ότι έχω το στρογγυλοφάναρο μοντέλο εξαετίας περίπου (χωρίς VVTi κινητήρα). Άλλωστε δεν υπήρχε περίπτωση να δυσφημήσω το αμαξάκι μου (απ΄το οποίο είμαι αρκετά ευχαριστημένος άλλωστε).
Για όλους τους υπόλοιπους φίλους: Ναστε καλά παιδιά γιατί μία τέτοια ποικιλία πληροφοριών τέτοιου είδους είναι άκρως απαραίτητη για όσους από εμάς ψάχνουν για αγορά αυτοκινήτου.
Πχ δεν θα φανταζόμουν ποτέ ότι ένα Xsara εμφανίζει τέτοια αξιοπιστία. Αλήθεια βρε παιδιά - ομολογώ ολίγον άσχετος επί του θέματος: Αυτά τα περι γαλλικής σχολής τι ακριβώς εννοούν όσοι τα λένε; Τι το ιδιαίτερο εμφανίζουν τα γαλλικά αυτοκίνητα σε σχέση με τα υπόλοιπα και που ίσως μειονεκτούν;
-
opel astra g 99 3d με 65000χλμ
την τριτη μερα που το πηρα και μετα απο σφοδρη καταιγιδα παρατηρησα υγρασια μεσα στο εμπρος δεξι φαναρι και το οποιο αμεσα αντικατασταθηκε στα πλαισια της εγγυησης.
μετα απο λιγους μηνες ακουγα τριγμους απο πισω δεξια και μου ειπαν απο την αντιπροσωπια οτι ειναι απο τον μηχανισμο της ζωνης ασφαλειας που ειναι μεσα στο πισω κολωνακι και οτι για να το δουνε πρεπει να ξηλωσουν το μισο αυτοκινητο, ευτυχως που δεν επεμεινα γιατι μετα απο λιγες μερες σταματησε ο θορυβος και δεν ξανα ακουστηκε εκτοτε.
στα 60000χλμ και κατα την προληπτικη αντικατασταση ιμαντα εκκεντροφορου [κλπ παρελκομενα] αντικατασταθηκε και η τρομπα νερου γιατι δακρυζε ελαφρως.
καποιοι τριγμοι υπαρχουν ευτυχως οχι τιποτα το ενοχλητικο απο τα τζαμια και το καθισμα του οδηγου.
κανενα απολυτως μηχανικο προβλημα δεν εχω αντιμετωπισει και τα περισσοτερα χιλιομετρα εχουν γινει σε εθνικους δρομους γιατι στην αθηνα κινουμαι περισσοτερο με μηχανη και ενα πεζω 205 που εχω για ''προχειρο''.
σε γενικες γραμμες ειμαι αρκετα ευχαριστημενος απο την επιλογη μου και διαθετει και πολυ ικανοποιητικους χωρους για την κατηγορια του .......αν ηταν και λιγο πιο ''σβελτο'' στις χαμηλες στροφες θα μπορουσα να το χαρακτηρισω αριστο.
-
toyota yaris 1,0 5/99, 85.000 xiliometra
gkazia entupwsiaka gia xiliari (175 sta8era sto konter sthn e8nikh), kalh poiothta kataskeuhs, kapoioi trigmoi apo to para8uro tou sunodhgou, pou eutuxws emfanizontai mono otan einai ena daxtulo anoixto. Kamia zhmia, pote!
Ta 40.000 xiliometra einai sthn e8nikh h se eparxiako dromo, ola me terma gkazi kai ta upoloipa sthn kinhsh ths a8hnas. Arketa ikanopoihmenos eimai apo ta service ths antiproswpeias, an kai to autokinhto den epa8e pote zhmia gia na tous dw kai sta duskola. Kata ta alla, ladia, service ola mia xara, sxetika fthna kai sigoura.
polu 8etiko oti o ekkentroforos xronizetai me granazia kai oxi me imanta, ara pote den 8elei sunthrhsh h allagh.
me tetoia aluphth xrhsh, takakia ths manas tou allaksa stis 60.000 xm (!) kai akoma htan se kalh katastash!!!
polu kalo kai to epishmo fanartzidiko ths antiproswpeias, mou to ekane kainourio meta apo gero trakarisma sthn aristerh meria (malakas efuge me kokkino kai epese afrenaristos panw mou ).
Spyros
-
Ο χρήστης greenblooded έγραψε:
Πχ δεν θα φανταζόμουν ποτέ ότι ένα Xsara εμφανίζει τέτοια αξιοπιστία. Αλήθεια βρε παιδιά - ομολογώ ολίγον άσχετος επί του θέματος: Αυτά τα περι γαλλικής σχολής τι ακριβώς εννοούν όσοι τα λένε; Τι το ιδιαίτερο εμφανίζουν τα γαλλικά αυτοκίνητα σε σχέση με τα υπόλοιπα και που ίσως μειονεκτούν;
Φιλε greenblooded γενικα στα σημερινα αυτοκινητα δεν ισχυει οτι πριν απο μερικα χρονια.Πχ δηλαδη δε σημαινει οτι τα ιταλικα ειναι σβελτα αλλα τριζουν και χαλανε,τα γαλλικα στριβουν καλα αλλα επισης χαλανε η οτι τα γερμανικα ειναι πολυ ποιοτικα αλλα δε στριβουν και ειναι αργα κλπ κλπ.Τα πραγματα ειτε θελουμε ειτε οχι εχουν αλλαξει ανεπιστρεπτι!Ολα τα συγχρονα αυτοκινητα με ελαχιστες εξαιρεσεις ειναι ασφαλη,αξιοπιστα και ποιοτικα.
Κατα τη γνωμη μου βεβαια ολες οι 'σχολες' διατηρουν καποια παραδοσιακα πλεονεκτηματα τους αλλα εχουν βελτιωθει παρα πολυ στα μειονεκτηματα τους.Γιαυτο πχ ακομα και σημερα θα ακουσεις να αναφερονται στη γερμανικη ποιοτητα η στην ιταλικη σπιρταδα.Πιστευω οτι σε γενικες γραμμες οι σχολες εχουν διατηρησει τα χαρακτηριστικα τους αυτα και εχει γινει πολλη δουλεια σε θεματα αξιοπιστιας.
Ως κατοχος γαλλικου αυτοκινητου πιστευω οτι το σημαντικοτερο πλεονεκτημα του ειναι η ακριβης οδικη του συμπεριφορα και το καλο του κρατημα,πραγμα που προσωπικα θεωρω πολυ σημαντικο.Η γαλλικη 'σχολη' γενικα απο αυτο χαρακτηριζεται.Οι Γαλλοι θεωρουνται κορυφαιοι στην κατασκευη και ρυθμιση της αναρτησης ενος αυτοκινητου εδω και χρονια.Οι αντιπαλοι τους εχουν βελτιωθει πολυ αλλα προσωπικα πιστευω οτι δεν τους εχουν ξεπερασει.
Αντιστοιχα σε ενα γερμανικο μοντελο πχ Golf,Astra αυτο που κανει τη διαφορα ειναι η απτη ποιοτητα κατασκευης,χωρις ομως να υπαρχουν εμφανη μειονεκτηματα στην οδικη συμπεριφορα.Σε τελικη αναλυση αυτο ειναι καλο για τον πελατη διοτι ειναι δυσκολο να αγορασει ενα 'κακο' αυτοκινητο. -
peugeot 206 xs 16v 20000km
καμενη αντισταση στο βεντιλατερ αλλαχτικε χωρις κοστος απο την lion
(γυρω στα 10000km)
φλαντζα κεφαλης γιατι εχανε (στα 17000km)
αλλαχτικε χωρις χρεωση (εκτος εγγυησης)
το προβλημα στη φλαντζα το εχουν παρουσιασει κι αλλα 206επισης κουνιεται λιγο το καθισμα του οδηγου
ενας μεταλικος ηχος μαλλον απο τα φρενα -
Toyota Corolla EE111 86HP 1342cm3
Το μονο που αλλαξα ηταν εμπρος δισκοπλακες γιατι στραβωσαν μεσα στην εγγυηση!!! Κανενα αλλο προβλημα απολυτως!!!
-
Ο χρήστης greenblooded έγραψε:
Προς MarkΦίλε μου το δικό μου μοντέλο είναι 1332 κ.εκ. για την ακρίβεια (αν θυμάμαι καλά) και βγάζει 86 αλογάκια Στα 98 διάβασα και γω ότι είναι τα νεότερα μοντέλα - όχι το δικό μου πάντως. Μην ξεχνάς ότι έχω το στρογγυλοφάναρο μοντέλο εξαετίας περίπου (χωρίς VVTi κινητήρα). Άλλωστε δεν υπήρχε περίπτωση να δυσφημήσω το αμαξάκι μου (απ΄το οποίο είμαι αρκετά ευχαριστημένος άλλωστε).
Για όλους τους υπόλοιπους φίλους: Ναστε καλά παιδιά γιατί μία τέτοια ποικιλία πληροφοριών τέτοιου είδους είναι άκρως απαραίτητη για όσους από εμάς ψάχνουν για αγορά αυτοκινήτου.
Πχ δεν θα φανταζόμουν ποτέ ότι ένα Xsara εμφανίζει τέτοια αξιοπιστία. Αλήθεια βρε παιδιά - ομολογώ ολίγον άσχετος επί του θέματος: Αυτά τα περι γαλλικής σχολής τι ακριβώς εννοούν όσοι τα λένε; Τι το ιδιαίτερο εμφανίζουν τα γαλλικά αυτοκίνητα σε σχέση με τα υπόλοιπα και που ίσως μειονεκτούν;
Το κατάλαβα ότι έχεις το προηγούμενο μοντέλο, και ξέρω τι κινητήρα έχει πάνω. Εγώ απλά μιλούσα για την καινούρια corolla επειδή έγραψες αυτό : > Και αν μου πει κανείς γιατί ψάχνω τι θα πάρω και δεν ξαναπαίρνω TOYOTA; Πρώτον από επιδόσεις στα 1400κ.εκ.-86hp, μέτρια πράγματα, εντάξει ικανοποιητικό γκαζάκι αλλά μέχρι εκεί, τίποτα ιδιαίτερο.
Ελάτε να δούμε αξιοπιστία και βλάβες στις διάφορες μάρκες...