-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
- Τιμή βενζίνης 1,5 euro το λίτρο και όποιος αντέξει (άσε που θα πάει με την επέμβαση στο Iράκ, αλλά με τα extra money φτιάχνουμε metro)
ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ
Εχεις και εσυ το κληρονομικό χάρισμα;;;;;
-
Συγχαρητήρια στον syele.
'Ναι σε όλα', χονδρικώς, πλην αποκέντρωσης υπηρεσιών εντός λεκανοπεδίου.Η έννοια του κέντρου συνίσταται ακριβώς στο να εξυπηρετεί όλη την περιφέρεια, ισαπέχοντας απ' όλα τα σημεία της, κατά κάποιον τρόπο. Φτιάχνοντας περισσότερα 'παράκεντρα' (πράγμα που ήδη συμβαίνει με τη μεταφορά πολλών εταιριών στα βόρεια του λεκανοπεδίου και αλλού), πολλαπλασιάζουμε το πρόβλημα και χρειαζόμαστε απείρως ανώτερη συγκοινωνιακή υποδομή (όχι μόνον 'ακτινωτά', αλλά και 'περιφερειακά').
Όσον τώρα αφορά την υπερσυγκέντρωση πληθυσμού στην πρωτεύουσα, χαιρετίσματα... Είναι θέμα δυνατοτήτων οικονομικής δραστηριότητας και στις άλλες πόλεις - για την ύπαιθρο ας το ξεχάσουμε, θα είναι θαύμα αν κρατήσει τον κόσμο που έχει τώρα.
-
Πολύ καλό Στέλιο !!
Το link που έβαλες αξίζει να το διαβάσουν όσο γίνεται περισσότεροι οδηγοί.http://www.2112systems.com/~billb/amate ... ffic1.html
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
'Ναι σε όλα', χονδρικώς, πλην αποκέντρωσης υπηρεσιών εντός λεκανοπεδίου.
Η έννοια του κέντρου συνίσταται ακριβώς στο να εξυπηρετεί όλη την περιφέρεια, ισαπέχοντας απ' όλα τα σημεία της, κατά κάποιον τρόπο. Φτιάχνοντας περισσότερα 'παράκεντρα' (πράγμα που ήδη συμβαίνει με τη μεταφορά πολλών εταιριών στα βόρεια του λεκανοπεδίου και αλλού), πολλαπλασιάζουμε το πρόβλημα και χρειαζόμαστε απείρως ανώτερη συγκοινωνιακή υποδομή (όχι μόνον 'ακτινωτά', αλλά και 'περιφερειακά').Όσον τώρα αφορά την υπερσυγκέντρωση πληθυσμού στην πρωτεύουσα, χαιρετίσματα... Είναι θέμα δυνατοτήτων οικονομικής δραστηριότητας και στις άλλες πόλεις - για την ύπαιθρο ας το ξεχάσουμε, θα είναι θαύμα αν κρατήσει τον κόσμο που έχει τώρα.
Δεν καταλαβαίνω την αντίρρησή σου. Θέλεις να φτιάξεις δρόμους μόνο για το κέντρο καταργώντας τους δρόμους της περιφέρειας? Προτιμάς να πηγαίνουν όλοι προς την ίδια κατεύθυνση στους ίδιους δρόμους δημιουργώντας το αδιαχώρητο παρά να διαμοιράσεις την κίνηση σε περισσότερους δρόμους και κατευθύνσεις? Αν είναι έτσι να καταργήσουμε όλες τις άλλες πόλεις χωριά κλπ και να μαζευτούνε όλοι στην Αθήνα για να είναι πιο κοντά σε υπουργεία, νοσοκομεία κλπ.... Με τη θεωρία σου φυσικά και κανένας δεν χρειάζεται να μείνει μακριά....
Επίσης η ιδέα της αποκέντρωσης εφόσον συνδυαστεί με την μείωση της γραφειοκρατίας και βελτίωση της δημόσιας διοίκησης σημαίνει ότι δεν θα χρειάζεται να πας αλλά θα μπορείς να εξυπηρετηθείς δια τηλεφώνου ή δια ταχυδρομείου!... όπως συμβαίνει σε πολλές άλλες πιο προηγμένες χώρες.... -
Μιλώντας για μία 'μητροπολιτική περιοχή' (μεγαλούπολη) και εν προκειμένω για το λεκανοπέδιο της Αθήνας, που χτίστηκε χωρίς δρόμους, ούτε στο κέντρο, ούτε στην περιφέρειά του (άρα δεν τίθεται θέμα 'κατάργησης', αφού δεν υπάρχουν), λέω ότι είναι ευκολότερο να φτιάξεις τσάτρα-πάτρα 5-6 άξονες να φεύγουν ακτινωτά από το κέντρο, παρά 5-6 ομόκεντρους δακτυλίους (ένας τέτοιος έγινε, η ΑΟ, μετά πόνων, βασάνων και αστρονομικού κόστους). Γι' αυτό το λόγο υπηρεσίες (γενικώς), Υπηρεσίες (Δημόσιες) και 'θεσμοί' είναι προτιμότερο να βρίσκονται στο κέντρο ώστε να ισαπέχουν από όλους.
Βέβαια, περισσότερα ΚΤΕΟ (π.χ.) μπορούν και πρέπει να υπάρχουν, αλλά π.χ. Υπουργεία, ενα μόνο εκάστης αρμοδιότητας νοείται να υπάρχει, οπότε πρέπει να βρίσκεται στο κέντρο.
Εξυπακούεται ότι ο πολυπόθητος (οψέποτε) εκσυγχρονισμός της Δημόσιας Διοίκησης θα μειώσει και τις ανάγκες μετακινήσεων.Όσον αφορά την κακή δημογραφική κατανομή του πληθυσμού (την οποία μη συγχέεις με το υπόλοιπο ζήτημα) αυτή είναι θέμα έλλειψης οικονομικού και χωροταξικού σχεδιασμού από ιδρύσεως νέου ελληνικού κράτους. Όποτε πάντως εξυγειανθεί και δουλέψει κάπως η Δ. Διοίκηση, αυτό θα πρέπει να γίνει βάσει του αποκεντρωτικού διοικητικού μοντέλου (ήδη είμαστε αρκετά OFF TOPIC), δηλαδή εισροή πληροφοριών και εισηγήσεων από την περιφέρεια, λήψη απόφασης στο κέντρο. Το εσχάτως προωθούμενο αυτοδιοικητικό μοντέλο (λήψη απόφασης στην περιφέρεια) θα είναι η χαριστική βολή στο ημιδιαλελυμένο κρατίδιό μας, μάννα εξ ουρανού για τα κατά τόπους λαμόγια. Ήδη, διαπιστώνεται στατιστικώς ότι η μεγαλύτερη εστία διαφθοράς και κακοδιαχείρισης στη χώρα μας είναι οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Αν θες συνέχεια, παρακαλώ τους mods να ανοίξουν άλλο νήμα.
-
Την κατάργηση του μέτρου των «μονών-ζυγών» τη διεύρυνση του «δακτυλίου» και τη μείωση του αριθμού των αυτοκινήτων που εισέρχονται στο κέντρο της Αθήνας, εξετάζει η κυβέρνηση, σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών, Μιχάλη Λιάπη.
«Τα 'μονά-ζυγά' εφαρμόζονται εδώ και είκοσι χρόνια και έκτοτε έχουν αλλάξει οι συγκοινωνιακές συνθήκες και ήρθε η ώρα να παρθούν αποφάσεις», παρατήρησε ο κ. Λιάπης και πρόσθεσε: «Μελετάμε όλες τις παραμέτρους και σκεφτόμαστε όλες τις λύσεις και όταν έρθει η ώρα θα το αποφασίσουμε μαζί με τα συναρμόδια υπουργεία».
«Ένα είναι βέβαιο», τόνισε. «Ότι πρέπει να περιοριστεί η αλόγιστη χρήση των ΙΧ στο κέντρο της Αθήνας και να ενθαρρυνθεί η χρησιμοποίηση των μέσων μαζικής μεταφοράς».
http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 126279.htm
Τώρα να πανηγυρίσουμε ή να ανησυχήσουμε;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Την κατάργηση του μέτρου των «μονών-ζυγών» τη διεύρυνση του «δακτυλίου» και τη μείωση του αριθμού των αυτοκινήτων που εισέρχονται στο κέντρο της Αθήνας, εξετάζει η κυβέρνηση, σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών, Μιχάλη Λιάπη.
«Τα 'μονά-ζυγά' εφαρμόζονται εδώ και είκοσι χρόνια και έκτοτε έχουν αλλάξει οι συγκοινωνιακές συνθήκες και ήρθε η ώρα να παρθούν αποφάσεις», παρατήρησε ο κ. Λιάπης και πρόσθεσε: «Μελετάμε όλες τις παραμέτρους και σκεφτόμαστε όλες τις λύσεις και όταν έρθει η ώρα θα το αποφασίσουμε μαζί με τα συναρμόδια υπουργεία».
«Ένα είναι βέβαιο», τόνισε. «Ότι πρέπει να περιοριστεί η αλόγιστη χρήση των ΙΧ στο κέντρο της Αθήνας και να ενθαρρυνθεί η χρησιμοποίηση των μέσων μαζικής μεταφοράς».
http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 126279.htm
Τώρα να πανηγυρίσουμε ή να ανησυχήσουμε;
Εγω παντως ηδη ανησυχω!! Αυτα τα μετρα συνηθως όταν αλλαζουν σαυτην την χωρα πανε απο το κακο στο χειροτερο!!
Ευτυχως υπαρχει το μετρό !!
-
Διαβάστε λύση που βρήκαν οι φωστήρες!!!!!!!!!!!!!! Μονά ζυγά τα τζιπ.....
άρα θα πάρουμε μια Cayenne και ένα Hummer«Υπό διωγμόν» τίθενται τα «θηριώδη» τζιπ από το κέντρο της Αθήνας. «Καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο και δυσχεραίνουν την κίνηση», λένε οι συγκοινωνιολόγοι της Αθήνας και επεξεργάζονται μέτρα προκειμένου να περιορίσουν την κυκλοφορία τους, τουλάχιστον στο κέντρο της πόλης, σύμφωνα με Τα Νέα.
Πρόκειται για περισσότερα από 40.000 αυτοκίνητα, που καθημερινά πραγματοποιούν το 11%(!) των μετακινήσεων στο Λεκανοπέδιο Αθηνών. Σύμφωνα με τις μετρήσεις που πραγματοποιούν καθημερινά τα ειδικά συνεργεία των υπουργείων ΠΕΧΩΔΕ και Μεταφορών, τα μεγάλα αυτά τζιπ, το μήκος των οποίων μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 5 μέτρα, χρησιμοποιούνται από τους ιδιοκτήτες τους σαν αυτοκίνητα μεσαίου μεγέθους.
Είναι ενδεικτικό ότι στις Λεωφόρους Κηφισίας και Αλεξάνδρας καθώς και στην οδό Πατησίων τα τζιπ αποτελούν το 13% του συνόλου των οχημάτων. Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Μεταφορών, ο αριθμός τους στον νομό Αττικής διπλασιάστηκε μέσα στα τελευταία 5 χρόνια.
«Καταλαμβάνουν στους δρόμους χώρο μεγαλύτερο κατά 25% από όσον θα καταλάμβανε ο ίδιος αριθμός 'κλασικών' ΙΧ», αναφέρουν οι συγκοινωνιολόγοι. και παρατηρούν ότι «κινούνται συνεχώς, όλες τις ώρες της ημέρας, στο κέντρο της πόλης». Τα αυτοκίνητα αυτά, σύμφωνα με τους ίδιους, μπλοκάρονται στα στενά, δεν μπορούν να στρίψουν, δεν βρίσκουν χώρο να παρκάρουν, εμποδίζουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς και ελαττώνουν την ταχύτητα που κινούνται τα άλλα οχήματα.
«Θέλουμε να εμποδίσουμε πάση θυσία την είσοδό τους στο κέντρο», αναφέρουν από τα δύο υπουργεία. Μπορεί να έχει αποφασιστεί ότι ο Δακτύλιος θα ολοκληρώσει τον κύκλο του στις αρχές του ερχόμενου Σεπτεμβρίου, ωστόσο το μέτρο των μονώνζυγών θα εξακολουθήσει, κατά πάσα πιθανότητα, να ισχύει για τα τζιπ. Από το μέτρο αυτό θα εξαιρεθούν οι μόνιμοι κάτοικοι του κέντρου της Αθήνας, στους οποίους -σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων- θα χορηγηθεί ειδικό αυτοκόλλητο που θα τοποθετείται σε εμφανές σημείο στο παρμπρίζ του τζιπ.
-
Γιατί μόνο τα jeep και όχι και τα αυτοκίνητα αντίστοιχου μήκους?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Γιατί μόνο τα jeep και όχι και τα αυτοκίνητα αντίστοιχου μήκους?...και βάρους!
Άλλωστε τα περισσότερα τζιποειδή, αυτά που ευθύνονται για την μεγάλη αύξηση του αριθμού τους, είναι μέχρι 2000 κυβικά και μέχρι 4,5 μέτρα και 1500 κιλά οπότε δεν διαφοροποιούνται από τα άλλα μη τζιπ. Άσε που πλέον με τόσα τετρακίνητα sedan, SUV, crossover κλπ είναι και δύσκολο να ξεχωρίσεις τι είναι τζιπ και τι όχι. Σαφώς βέβαια δεν θεωρώ αυτοκίνητο κατάλληλο για πόλη αυτά με 3-4000+ κυβικά που ζυγίζουν από 1800 κιλά μέχρι πάνω από 2200!
Πιο σωστό θα ήταν να μην επιτρέπεται η είσοδος σε ό,τι πάνω από 4,5 μέτρα (είτε τζίπ είτε κοινό αυτοκίνητο) ή έστω να του επιτρέπεται μόνο αν φέρει τυλάχιστον 3 επιβάτες.... -
Τη βρήκαμε τη λύση
στον Κηφισσό θα τα απαγορέψουν ή εκεί δεν έχει κίνηση;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Τη βρήκαμε τη λύσηστον Κηφισσό θα τα απαγορέψουν ή εκεί δεν έχει κίνηση;
Θα απαγορευθεί η κίνησή τους στις 'ολυμπιακές λωρίδες' που θα γίνουν HOV lanes(*), να θυμίσω.
(*) High Occupancy Vehicle lanes = λωρίδες οχημάτων υψηλής πλήρωσης.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Τη βρήκαμε τη λύση
στον Κηφισσό θα τα απαγορέψουν ή εκεί δεν έχει κίνηση;
Θα απαγορευθεί η κίνησή τους στις 'ολυμπιακές λωρίδες' που θα γίνουν HOV lanes(*), να θυμίσω.
(*) High Occupancy Vehicle lanes = λωρίδες οχημάτων υψηλής πλήρωσης.
θα γίνει το ίδιο και για τα ΚΤΕΛ; ή επειδή θα μεταφέρουν 50 επιβάτες θα μπορούν να είναι στην αριστερή;
τι;;;; δεν έχεις δει ΚΤΕΛ στην αριστερή στον Κηφισσό;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Θα απαγορευθεί η κίνησή τους στις 'ολυμπιακές λωρίδες' που θα γίνουν HOV lanes(*), να θυμίσω.Μακάρι να γίνει αυτό. Κάτι τέτοια ξεκάρφωτα πετάνε μετά τους Ολυμπιακοί, εδώ και ενάμιση χρόνο κάθε τόσο, αλλά τίποτε δεν έχουν κάνει.
Πιστεύω ότι τα λένε αυτά, για να νομίζει ο κόσμος ότι δουλεύουν, ενώ... μάς δουλεύουν.
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Θα απαγορευθεί η κίνησή τους στις 'ολυμπιακές λωρίδες' που θα γίνουν HOV lanes(*), να θυμίσω.
Μακάρι να γίνει αυτό. Κάτι τέτοια ξεκάρφωτα πετάνε μετά τους Ολυμπιακοί, εδώ και ενάμιση χρόνο κάθε τόσο, αλλά τίποτε δεν έχουν κάνει.
Πιστεύω ότι τα λένε αυτά, για να νομίζει ο κόσμος ότι δουλεύουν, ενώ... μάς δουλεύουν.
Σοβαρά μιλάς τώρα; Έχεις οδηγήσει έστω και μια καθημερινή πρωί στον Κηφισσό;
-
Οι ΗΟV λωρίδες για μένα είναι κάτι πολύ ρατσιστικό.Δηλαδή να έχεις τα φράγκα (για να το πω λαϊκά) τότε πήγαινε στη δουλειά σου γρήγορα αλλιώς μείνε με τα μπατιράκια...!Κάπως τραβηγμένο αλλά ο λεφτάς είναι πιο μάγκας από μένα;Δεν το κατάλαβα;Εγώ δεν πλήρωσα (όχι εγώ ρε σεις,οι γονείς μου έστω!) φόρους;Εγώ δεν είμαι νόμιμος; (όσο μπορώ )
Άλλη λειτουργική λύση προς στιγμήν δεν υπάρχει στο προσκύνιο.Πάντως εγώ γενικά κίνηση όποτε είμαι Αθήνα (και είμαι πολύ συχνά) δεν έχω πετύχει τόσο τραγική όσο κάποιοι θέλουν να λένε.
Εγώ λέω το έξής που το λέει και ο 4troxoi συχνά:'Όπως έμαθα να ζω ως τώρα με την κίνηση έτσι θα συνεχίζω να ζω'. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Οι ΗΟV λωρίδες για μένα είναι κάτι πολύ ρατσιστικό.Δηλαδή να έχεις τα φράγκα (για να το πω λαϊκά) τότε πήγαινε στη δουλειά σου γρήγορα αλλιώς μείνε με τα μπατιράκια...!Κάπως τραβηγμένο αλλά ο λεφτάς είναι πιο μάγκας από μένα;Πώς;;;
Πού είναι το ρατσιστικό της υπόθεσης; Το αυτοκίνητο που μεταφέρει 4 επιβάτες δε θα έπρεπε να τυγχάνει καλύτερης μεταχείρισης από αυτό με τον έναν και μόνο επιβάτη;
Τι σχέση έχουν τα φράγκα;
Κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά νομίζω...
-
Τι θα έκανα για να λύσω το κυκλοφοριακό.
- Ελεγχόμενη στάθμευση στο Κέντρο (όποιος θέλει αλλιώς παίρνεi Μέσα Μαζικής Μεταφοράς)
- Βελτίωση ΜΜΜ (δημιουργία λωρίδων αντίθετης ροής για τα ΜΜΜ, ακριβή δρομολόγια, καθαρά αυτοκίνητα, ευγενικοί οδηγοί, οπτικοακουστικές εγκαταστάσεις στις στάσεις για πότε έρχεται το ΜΜΜ πόση ώρα θα χρειαστεί για το Κέντρο κ.λ.π.)
**3) Τιμή βενζίνης 1,5 euro το λίτρο και όποιος αντέξει **(άσε που θα πάει με την επέμβαση στο Iράκ, αλλά με τα extra money φτιάχνουμε metro) - Χορήγηση άδειας δακτυλίου σε ένα αμάξι ανά οικογένεια
5) Αύξηση τελών κυκλοφορίας (Για να έχεις ένα αμάξι και καλό) - Σύλληψη των παράνομων ταξιτζήδων
- Είσοδος στο Κέντρο μόνο σε οχήματα που τηρούν αυστηρά περιβαλλοντικά κριτήρια
Τροφοδοσία καταστημάτων τις ώρες που πρέπει και όχι ότι ώρα μας καρφώσει. - METRO με οργανωμένο δίκτυο που θα καλύπτει όλη την πόλη, με σωστά parking και καλή εξυπηρέτηση από τα ΜΜΜ
Και αν ποτέ γίνουν όλα αυτά Πανεπιστήμιου, Σταδίου κ.λ.π πεζοδρόμηση και είσοδος μόνο σε ΜΜΜ και ποδήλατα.
Tα (3) και (5) ειναι καθαρα ρατσιστικα 'μετρα' που χαρακτηριζονται απο ελειψη κοινωνικης ευαισθησιας (και σιγουρα δημιουργικοτητας).
Με την αυξηση τιμης της βενζινης ως 'μετρο κατα του κυκλοφοριακου': (α) Αυτος που θεωρει πως εχει οπωσδηποτε αναγκη απο αμαξι εκει που μενει θα το παρει, απλα αντι π.χ. 1.8 η 2.0 θα παρει 1.6 για να του καιει λιγοτερο.
(β) Αυτος που εχει φραγκα (εγω π.χ. που 'καθαριζω' 60.000 το χρονο - λεμε τωρα) δε θα πολυνιαστει.
(γ) Για να 'βγαινουν' τα δρομολογια με ακριβοτερα καυσιμα θα πρεπει να ακριβηνουν και τα εισιτηρια λεωφοριων και ταξι, οποτε παλι ο φτωχος θα την πληρωσει που ουτως η αλλως με λεωφορειο βολευοταν (ελπιζοντας τουλαχιστον να εξοικονομει κατι σε χρονο), ενω το ταξι θα γινει λυση εσχατης αναγκης τοσο που θα κοστιζει (σιγα μη δινει ο εργατης το μισο του μεροκαματο για ενα πηγαινε-ελα).
(δ) Ομοιως με την αυξηση των τελων κυκλοφοριας -που ειναι ουτως η αλλως αδικα - οσο πληρωνεις για ενα 2λιτρο Fiesta δεν πληρωνεις ουτε με δυο τουρμπατα 1800αρια: Aπλα χτυπας τους φτωχοτερους που ισως δεν παρουν το αμαξι της αρεσκιας τους για να μη φορτωθουν με περισσοτερα 'παγια' αλλα κατι θα παρουν αν το εχουν βαλει στοχο (που μπορει και να ειναι και μεγαλυτερο σε ογκο, και να γινεται κινητο εμποδιο).Ποιος βγαινει πιο χαμενος τελικα; Ο φτωχος που επαιρνε-δεν επαιρνε αμαξι (οσο κι αν το ειχε αναγκη) πριν, και τωρα απλα δεν αντεχει να παρει, η παιρνει ενα σαραβαλακι για να κανει τη δουλεια του. Ποιος βγαινει πιο κερδισμενος; Ο πλουσιος, που (ισως τελικα) θα εχει λιγοτερους φτωχους να εμποδιζουν το δρομο του...
Οχι, τετοια μετρα να λειπουν, που βοηθουν αμεσα στο να χωρισουν τους πολιτες σε 2 κατηγοριες. Ναι, στα roundabouts, ναι στη βελτιωση της ποιοτητας των ΜΜΜ, ναι σε αποκεντρωση, ναι στις 'ειδικες' λωριδες κυκλοφοριας και στις ζωνες μονο για ΜΜΜ και δικυκλα, ναι σε παρκινγκ, σωστη αστυνομευση και μετρα οπως η μη τροφοδοσια καταστηματων σε ωρες αιχμης, αλλα αν κανουμε τις μετακινησεις με αυτοκινητο μεσα στην πολη ευκολοτερες μεν, προνομιο μονο των πλουσιων δε, εχουμε αποτυχει παταγωδως. To ζητουμενο ειναι να κανουμε τη ζωη (κι οχι μονο τις μετακινησεις, και να τις χρεωνουμε χρυσο...) πιο ποιοτικη και 'προσιτη' σε ολους...
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Οι ΗΟV λωρίδες για μένα είναι κάτι πολύ ρατσιστικό.Δηλαδή να έχεις τα φράγκα (για να το πω λαϊκά) τότε πήγαινε στη δουλειά σου γρήγορα αλλιώς μείνε με τα μπατιράκια...!Κάπως τραβηγμένο αλλά ο λεφτάς είναι πιο μάγκας από μένα;
Πώς;;;
Πού είναι το ρατσιστικό της υπόθεσης; Το αυτοκίνητο που μεταφέρει 4 επιβάτες δε θα έπρεπε να τυγχάνει καλύτερης μεταχείρισης από αυτό με τον έναν και μόνο επιβάτη;
Τι σχέση έχουν τα φράγκα;
Κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά νομίζω...
1)Δεν ξέρω αν έχω καταλάβει σωστά αλλά οι HOV είναι λωρίδες που πληρώνεις κάτι extra για να κινείσαι σε αυτές (κάτι σαν διόδια ένα πράγμα)
2)Αλλά ακόμα κι αν είναι αυτό που λες,δεν καταλαβαίνω γιατί αυτός που έχει 4 άτομα στο αμάξι του πρέπει να κινείται πιο άνετα και πιο γρήγορα από έναν άλλο που είναι μόνος του στο αμάξι.Μήπως να γίνουμε κι εμείς Γάλλοι;Αuto-stop έξω από τον δακτύλιο για να γεμίζει το αμάξι με 4 τουλάχιστον άτομα και να κινηθεί ο οδηγός στη στην HOV;Το αμάξι δεν είναι λεωφορείο ή ταξι...Αν πάω στη δουλειά μου στο κέντρο,πρέπει να ΜΑΖΕΨΩ άλλα ΞΕΝΑ 3 άτομα στο αμάξι μου για να κινούμαι στη HOV;Εσένα θα σου άρεσε;Εμένα πάντως δεν με συγκινεί καθόλου η ιδέα.
3)Θα βάλουμε και τους μπάτσους τώρα να μετράνει πόσοι είναι στο αμάξι;Τι άλλο θα κάνουν πια κι αυτοί.
Δεν νομίζω ότι είναι βιώσιμη λύση οι HOV λωρίδες.
ΥΓ:Εξάλλου,όλοι φωνάζουμε ότι έχει κυκλοφοριακό.Ας βελτιωθούν οι συγκοινωνίες και να απαγορευτούν τα ταξί στο κέντρο να δεις φως που θα δούμε.Για θυμηθείτε τις άγιες εκείνες μέρες που τα ταξί απεργούν.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
1)Δεν ξέρω αν έχω καταλάβει σωστά αλλά οι HOV είναι λωρίδες που πληρώνεις κάτι extra για να κινείσαι σε αυτές (κάτι σαν διόδια ένα πράγμα)Καμμία σχέση. High Occupancy Vehicle = Αυτοκίνητο που έχει πολλούς επιβάτες.
2)Αλλά ακόμα κι αν είναι αυτό που λες,δεν καταλαβαίνω γιατί αυτός που έχει 4 άτομα στο αμάξι του πρέπει να κινείται πιο άνετα και πιο γρήγορα από έναν άλλο που είναι μόνος του στο αμάξι.Μήπως να γίνουμε κι εμείς Γάλλοι;Αuto-stop έξω από τον δακτύλιο για να γεμίζει το αμάξι με 4 τουλάχιστον άτομα και να κινηθεί ο οδηγός στη στην HOV;Το αμάξι δεν είναι λεωφορείο ή ταξι...Αν πάω στη δουλειά μου στο κέντρο,πρέπει να ΜΑΖΕΨΩ άλλα ΞΕΝΑ 3 άτομα στο αμάξι μου για να κινούμαι στη HOV;Εσένα θα σου άρεσε;Εμένα πάντως δεν με συγκινεί καθόλου η ιδέα.
Ακριβώς αυτό που λες. Ενισχύει το car pooling.
http://en.wikipedia.org/wiki/Carpool
http://www.vtpi.org/tdm/tdm34.htmΩστε τελικά εν δυνάμει να δημιουργηθεί ακόμη και κάτι τέτοιο:
http://www.slug-lines.com/Slugging/About_slugging.asp
http://www.slug-lines.com/Ακόμη κι αν δε θες να παίρνεις αγνώστους στο αυτοκίνητό σου, μπορείς να κανονίσεις ώστε να πας μαζί με κάποιον από το σπίτι σου ή κάποιον γείτονα, ώστε να πάρετε ένα μόνο αυτοκίνητο για τον προορισμό σας.
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 517#125517
Ο ίδιος ο υπουργός Μ.Ε. είχε πει ότι πρέπει να ενισχυθεί αυτό το πράγμα, απλά δεν έχει δώσει κανένα κίνητρο για αυτό.
Απλά κοίτα στην Κηφισίας γύρω σου πόσα αυτοκίνητα έχουν πάνω από έναν επιβάτη. Πολύ λίγα.
3)Θα βάλουμε και τους μπάτσους τώρα να μετράνει πόσοι είναι στο αμάξι;Τι άλλο θα κάνουν πια κι αυτοί.
Ναι τους φουκαριάρηδες. Εχουν κουραστεί να γράφουν τα αυτοκίνητα που κινούνται στις ΛΕΑ, τώρα θα έχουν και αυτό το τεράστιο βάρος στους ώμους τους. Τούς λυπάμαι.
Δεν νομίζω ότι είναι βιώσιμη λύση οι HOV λωρίδες.
Για μένα το μόνο θέμα που προκύπτει είναι αυτό της νοοτροπίας. Το απέδειξες κι εσύ άλλωστε με τα γραφόμενά σου.
ΥΓ:Εξάλλου,όλοι φωνάζουμε ότι έχει κυκλοφοριακό.Ας βελτιωθούν οι συγκοινωνίες και να απαγορευτούν τα ταξί στο κέντρο να δεις φως που θα δούμε.Για θυμηθείτε τις άγιες εκείνες μέρες που τα ταξί απεργούν.
Πολύ καλή πρόταση. Μην ξεχάσεις να στείλεις γράμμα στον υπουργό μεταφορών και συγκοινωνιών με αυτήν.
Το κυκλοφοριακό στην Αθήνα (το πρόβλημα και οι λύσεις)