και ναι ο ποπολαρος σημερα το πρωι οδηγησε αλφα ρομεο 159 2,200 distinctive.
να αρχισω να εκθειαζω ή να χωνω????
για να δουμε τι θα δουμε........ παμε
ανοιγεις πορτα.....τι ανοιγεις δηλαδη??? σε πιανει ενα ρηγος , και μονο που βλεπεις το χερουλι της πορτας....... μιλαμε για φινετσα , οχι αστεια....
μπαινουμε μεσα, παμε να φτιαξουμε θεση οδηγησης........βαζουμε τον κωλο μας κατω, αλλα ποσο κατω???? γιατι καλοι μου ανθρωποι , δεν μπορουσατε να κατεβασετε την βαση του καθισματος λιιιιιγο πιο κατω???? δηλαδη τοσο μεγαλο κοστος θα ειχε???? ανεβαζω την πλατη με την ροδελα (παλι καλα), νιωθω το καθισμα να με αγκαλιαζει......παμε μπροστα και φερνουμε πιο μπροστα το τιμονι..... ειμαστε καλα??? τι μας λειπει??? μαλλον θα θελαμε λιγο πιο πανω να ειναι ο γοφος μας οποτε να ειμασταν πιο χωμενοι μεσα στο καθισμα......στη τελικη ΝΑΙ η θεση οδηγησης ειναι απο καλη εως πολυ καλη.......
βαζουμε που λετε το κλειδι στην κλειδωνια που λεει και το τραγουδι , παταμε το κομβιον και αναστενετε ο JTS (ατσα).........πιανουμε τον λεβιε ( by the way : ΑΨΟΓΟΣ, θετικοτατο κουμπωμα , πολυ καλη αισθηση και απιστευτη σαφηνεια, {λιγο προσοχη απο 5η για 6η}) , με αλλα λογια καμια σχεση με 156/147 που μοιαζουν σαν ξεχαρβαλωμενοι.........βαζουμε πρωτη και παμε........(παρατηρηση : ο συμπλεκτης ομαλοποιηθηκε στην συμπλεξη και πλεον ξεκινας χωρις παρατραγουδα , για καποιον αδαη)
η ελκτικη προσφυση απλα σε κορυφαια επιπεδα και δυσκολα θα χαζοσπινιαρεις στην εκινηση (οπως κανεις ας πουμε σε ενα αβενσις ).......
οι στροφες ανεβαινουν , οι αλλαγες διαδεχονται η μια την αλλη και φτανεις σε καποια στιγμη να εισαι με 180 + ΧΩΡΙΣ να το εχεις παρει ειδηση , οχι τοσο απο την επιταχυνση οσο απο την απιστευτη σταθεροτητητα που αποπνεει το πλαισιο...........(σε φαση να εισαι με 140 , και να αναρωτιεσαι.... ρε μηπως παμε αργα???) για το τελευταιο αμα δω κανεναν να γραφει αρνητικη κουβεντα απλα θα τον κανω σκαλπιρεν.........με μια λεξη : ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ...... δηλαδη ΝΑΙ λεγανε οτι εχει μεγαλη ακαμψια και τελικα ΤΟ ΝΙΩΘΕΙΣ.......
αναρτηση : σκληρη δεν ειναι , σφιχτη δεν ειναι , ιδανικη ειναι........ καθολου κουραστικη , αποροφαει τις ανωμαλιες του οδοστρωματος , τις εγκραρσιες ανωμαλιες απλα δεν τις καταλαβαινεις οτι υπαρχουν, μηδενικη ξερη αντιδραση ΤΕΛΟΣ......
φρενα : ΑΨΟΓΑ , τιποτε παραπανω τιποτε λιγοτερο , μικρη διαδρομη του πενταλ , σωστο βαρος και απιστευτη αποδοση...........
κινητηρας : ναι εχει παντου ροπη , ναι ειναι γραμμικος , ναι συνεργαζεται σε γενικες γραμμες καλα με το κιβωτιο (ειπαμε οτι ειναι πολυ καλο???) ΑΛΛΑ εχει χασει την μαγεια της αλφα ρομεο......... και καλα προσπαθησαν να φτιαξουν λιγο τον ηχο , να τον ζωηρεψουν ..... η γευση ομως που σου μενει ειναι οτι δεν ειναι ο πρωτοκλασατος ηχος μιας 1,600αρας , 1,800αρας twin spark.........κριμα.......
α και κατι αλλο , ναι μεν ειναι σε γενικες γραμμες καλος αλλα να μην ξεχνιομαστε : δεν βαζει και φωτια στο δρομο...... προσπαθει ο καημενος να σηκωσει και τα τραβηξει τα κιλα του αμαξωματος.........με αλλα λογια , κινουμαστε απλα σβελτα.....
τιμονι : μικρο σε μεγεθος , ωραια αφη, σωστο βαρος , πολυ καλη σαφηνεια αλλα (ναι υπαρχει αυτο το αλλα) εχουμε χασει σε αισθηση , και μαλιστα θα ελεγα αρκετη...... (κριμα)
εσωτερικο : οκ , τα αλανια στο μιλανο πηρανε γραμμη οτι κατι πρεπει να κανουν να βελτιωθουν και τα καταφερανε......... το μονο που μπορω να πω ειναι μπραβο, αν και τα χειριστιρια των φωτων / υαλοκαθαριστηρων/ τζαμιων θα μπορουσαν να ηταν καλυτερα......
αυτο τελικα που αποκομιζεις ειναι οτι χαθηκε η αναλαφρη αισθηση της 156 αλλα κερδισαμε πολυ σε ποιοτητα εσωτερικου / κυλησης