Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA AYGO
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA AYGO
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 14
    • 15
    • 3 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    297
    2896
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sokos last edited by

      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

      Έχει πάρει κάποιος το Aygo MMT να μας πει εντυπώσεις;

      παρε το DRIVE που κυκλοφορει............(αλλα 11,000 ευρο για τετοιο αμαξι??? μπααααα)

      γιατί δηλαδή, το Smart είναι φτηνότερο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kantoniou last edited by

        Ο χρήστης sokos έγραψε:

        Έχει πάρει κάποιος το Aygo MMT να μας πει εντυπώσεις;

        παρε το DRIVE που κυκλοφορει............(αλλα 11,000 ευρο για τετοιο αμαξι??? μπααααα)

        γιατί δηλαδή, το Smart είναι φτηνότερο?

        Το AYgo ΜΜΤ, οταν ειχα ρωτησει εγω (το καλοκαιρι) κοστιζε 11.890!
        To Smart ειναι αλλο concept, παιζει και μονο του. Το Aygo εχει να αντιμετωπισει ανταγωνισμο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

          Έχει πάρει κάποιος το Aygo MMT να μας πει εντυπώσεις;

          παρε το DRIVE που κυκλοφορει............(αλλα 11,000 ευρο για τετοιο αμαξι??? μπααααα)

          γιατί δηλαδή, το Smart είναι φτηνότερο?

          Το AYgo ΜΜΤ, οταν ειχα ρωτησει εγω (το καλοκαιρι) κοστιζε 11.890!
          To Smart ειναι αλλο concept, παιζει και μονο του. Το Aygo εχει να αντιμετωπισει ανταγωνισμο.

          Τόσα χρόνια τα υπερκτιμημένα VW δεν είχαν να αντιμετωπίσουν ανταγωνισμό; Πούλαγαν και πουλάνε όμως σαν ζεστό ψωμάκι. Εκεί βασίζεται και η Toyota, στο καλό όνομα την αξιοπιστία το after sales service την εγγύηση αλλά και το καλό της προϊόν.
          Γιατί είναι καλό το Aygo για αυτό που καλείται να κάνει...δεν είναι για τα μπάζα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sokos last edited by

            προσωπικά επειδη κοιτάω να πάρω ενα μικρό αυτοκινητο πόλης, το SMART είναι ΜΕΣΑ στον ανταγωνισμό με το Aygo και οσο το έχω ψάξει τώρα το Aygo υπερέχει 😉

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              malsot last edited by

              Το Aygo το έχω παραγγείλει και εγώ! Το σκεπτικό μου: δίνεις 11000 ευρώ και παίρνεις ότι πιο νέο σχεδιαστικά στην κατηγορία, full από κάθε άνεση. Είναι 4θέσιο σε σχέση με το smart, έχει πρεστιζ, καίει 4,6 λίτρα/100χλμ, το μόνο που συναγωνίζεται το smart, έχει το πιο newtech εσωτερικό απ'΄ολα του συναγωνισμού,δεν είναι ακριβότερο από c1 , και έχει 180.000 χλμ εγγύηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c1 & 107 60000χλμ!
              εγγύηση! Τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από seicento και φοράει 14' ζαντολάστιχα τα μεγαλύτερα της κατηγορίας,πράγμα καίριο για καλό traction ! Tα μόνα μελανά: 3 χρώματα ,στο 4θυρο δεν α΄νοίγουν τα πίσω τζάμια(εγώ πήρα 3θυρο) και το κυριότερο 2,5 με 3 μήνες παράδοση!! Γαμ..το!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                montecarlo last edited by

                Ο χρήστης malsot έγραψε:
                Τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από seicento και φοράει 14' ζαντολάστιχα τα μεγαλύτερα της κατηγορίας,πράγμα καίριο για καλό traction ! Tα μόνα μελανά: 3 χρώματα ,στο 4θυρο δεν α΄νοίγουν τα πίσω τζάμια(εγώ πήρα 3θυρο) και το κυριότερο 2,5 με 3 μήνες παράδοση!! Γαμ..το!

                Γιατί είναι τα τέλη λιγότερα απο Seicento ???

                Και τα δύο στην κατηγορία 786-1357 κ.ε. 93 ευρώ δεν είναι ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  karabouzouklis last edited by

                  και το αυγο εχει μαπα φρενα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bugsbunny last edited by

                    Ο χρήστης malsot έγραψε:
                    Το Aygo το έχω παραγγείλει και εγώ! Το σκεπτικό μου: δίνεις 11000 ευρώ και παίρνεις ότι πιο νέο σχεδιαστικά στην κατηγορία, full από κάθε άνεση. Είναι 4θέσιο σε σχέση με το smart, έχει πρεστιζ, καίει 4,6 λίτρα/100χλμ, το μόνο που συναγωνίζεται το smart, έχει το πιο newtech εσωτερικό απ'΄ολα του συναγωνισμού,δεν είναι ακριβότερο από c1 , και έχει 180.000 χλμ εγγύηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c1 & 107 60000χλμ!
                    εγγύηση! Τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από seicento και φοράει 14' ζαντολάστιχα τα μεγαλύτερα της κατηγορίας,πράγμα καίριο για καλό traction ! Tα μόνα μελανά: 3 χρώματα ,στο 4θυρο δεν α΄νοίγουν τα πίσω τζάμια(εγώ πήρα 3θυρο) και το κυριότερο 2,5 με 3 μήνες παράδοση!! Γαμ..το!

                    To MMT παρήγειλες; (τα τέλη κυκλοφορίας του πρέπει να είναι τα ίδια με το seicento)

                    Έχει πάρει κάποιος το Aygo MMT να μας πει εντυπώσεις;

                    παρε το DRIVE που κυκλοφορει............(αλλα 11,000 ευρο για τετοιο αμαξι??? μπααααα)

                    Ξέρει κάποιος τo DRIVE τι σχόλια γράφει;

                    και το αυγο εχει μαπα φρενα!

                    Τα ελληνικά περιοδικά, σχολιάζουν αρνητικά τα φρένα του, αλλά δεν ξέρω πόσο χάλια είναι στην πράξη, για αυτό ψάχνω κάποιον που το έχει πάρει (ειδικά το MMT) για να μας πει από τη δική του εμπειρία...

                    Πέρα από τα υπόλοιπα νομίζω ότι είναι σημαντικό που τα τρίδυμα τα πήγανε καλά στα Crash Test (4 αστέρια) του Euroncap:
                    http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =1&id2=218
                    Σχετικά με τα 3 αστέρια του Panda:
                    http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =1&id2=198
                    Και τα οριακά 3 αστέρια του Picanto:
                    http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =1&id2=200

                    Όσον αφορά την τιμή του Aygo, σχετικά με τον ανταγωνισμό είναι ακριβότερο και το θέμα είναι ότι οι ανταγωνιστές κάνουν δελεαστικές προσφορές... για μετρητοίς το Panda είναι -

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by

                      Για τα φρένα από το υπάρχον Drive
                      Aygo M-MT 100-0 43.3μ
                      Volvo S40 T5 AWD 100-0 40.8μ
                      Δεν τα βλέπω και τόσο άσχημα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bugsbunny last edited by

                        Ο χρήστης mirage έγραψε:
                        Για τα φρένα από το υπάρχον Drive
                        Aygo M-MT 100-0 43.3μ
                        Volvo S40 T5 AWD 100-0 40.8μ
                        Δεν τα βλέπω και τόσο άσχημα...

                        Πραγματικά, οι αριθμοί του δεν είναι κακοί... Aν μπορείς mirage, πες μας συμπερασματικά τι λέει το Drive για το Aygo MMT...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          eye last edited by

                          ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΦΡΕΝΑ :

                          Aπό εκεί και πέρα, ο οδηγός του Fox νοιώθει πιο έντονα, αλλά όχι ενοχλητικά, τις κλίσεις στις στροφές. H συμπεριφορά του... κλίνει προς την πλευρά της υποστροφής, ενώ η τάση της ουράς να φεύγει, όταν πιέζεται στην είσοδο της στροφής, δεν επαληθεύεται τελικά. Ως προς την άνεση και την ποιότητα κύλισης, το Fox βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο για τα δεδομένα της κατηγορίας. Aπό τα φρένα (62,4 μ.) δεν υπάρχει παράπονο σε απόδοση και αίσθηση, ενώ το τιμόνι και κυρίως ο επιλογέας θυμίζουν Golf. Το Aygo είναι λιγότερο άνετο, με πιο έντονες αντιδράσεις από την ανάρτηση στις ανωμαλίες, χωρίς όμως να είναι σφικτό. Πιο έντονες συγκριτικά είναι και οι υποστροφικές τάσεις που εμφανίζει. Πέραν αυτών, η υποβοήθηση στο τιμόνι, αλλά η πληροφόρηση που φτάνει στον οδηγό είναι ικανοποιητική. Ο επιλογέας, αν και δεν προβληματίζει, δε δίνει την αίσθηση ευχρηστίας του Fox. Τα φρένα είναι το πιο χτυπητό αδύνατο σημείο του Aygo κυρίως στην απόδοση (71,8 μ.!).

                          ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΡΘΡΟ!

                          Διασταύρωση Πειραιώς και ο βλάκας που περνά με κόκκινο μας υποχρεώνει σε φρενάρισμα πανικού. Σ’ αυτόν τον τομέα, το Panda πετυχαίνει μια μέτρια επίδοση (65,1 μ.), σε αντίθεση με το Picanto, που αριστεύει, με 60,9 μ. Tα άλλα δύο; Ξεχάστε τα! Είναι ανεπίτρεπτο μικρά αυτοκίνητα -με ανάλογα μικρό βάρος και ABS- να χρειάζονται πάνω από 70 μ. (!) για να ακινητοποιηθούν από τα 120 χλμ./ώρα!

                          ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ !!!!!!

                          ΕΚΑΝΑ TEST DRIVE ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΣΠΟΓΓΩΔΗ... ΑΙΣΘΗΣΗ, ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ ΝΟΜΙΖΑ !!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            eye last edited by

                            ΣΗΜΕΙΩΣΗ !
                            ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΣΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΑΜΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ MATIZ KAI ..AYGO

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bugsbunny last edited by

                              Δηλαδή το Drive γράφει (τουλάχιστον για το MMT) ότι τα φρένα του είναι ΟΚ, ενώ οι 4Τροχοί, βγάζουν τα φρένα του προβληματικά... Τρίτη άποψη υπάρχει βάση της απόστασης 100(ή 120)-0;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eye last edited by

                                Ο χρήστης BugsBunny έγραψε:
                                Δηλαδή το Drive γράφει (τουλάχιστον για το MMT) ότι τα φρένα του είναι ΟΚ, ενώ οι 4Τροχοί, βγάζουν τα φρένα του προβληματικά... Τρίτη άποψη υπάρχει βάση της απόστασης 100(ή 120)-0;;;

                                einai apo 120-0

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bugsbunny last edited by

                                  Ο χρήστης eye έγραψε:

                                  Δηλαδή το Drive γράφει (τουλάχιστον για το MMT) ότι τα φρένα του είναι ΟΚ, ενώ οι 4Τροχοί, βγάζουν τα φρένα του προβληματικά... Τρίτη άποψη υπάρχει βάση της απόστασης 100(ή 120)-0;;;

                                  einai apo 120-0

                                  To πρόσεξα, και για αυτό έγραψα '100(ή 120)-0'...
                                  Αλλά και πάλι το Drive (από όσο ξέρω τουλάχιστον) δεν έγραψε κάτι απογοητευτικό για τα φρένα του Aygo MMT (ενώ οι 4Τ το 'απλό' Aygo το κακοχαρακτηρίσανε).

                                  Tο ενδιαφέρον είναι ότι ψάχνοντας στο Internet από τα αγγλικά περιοδικά που είδα, δε διάβασα κάτι μεμπτό για τα φρένα του Aygo, ενώ τα ελληνικά γράφουν τα εξής:

                                  To auto-internet γράφει ('απλό' Aygo):
                                  http://www.auto-internet.gr/tests/Q-Z/test_Toy_Aygo.htm
                                  '...το αυτοκίνητο μπορεί να ανταποκριθεί εύκολα και άνετα σε επίπεδο πρόσφυσης, ασφαλούς αντίδρασης, ευκολίας οδήγησης και προοδευτικότητας αντιδράσεων, αλλά τα φρένα του στα απότομα φρεναρίσματα μετριάζουν την γενικότερη εικόνα. Σε κανονικούς ρυθμούς δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά όταν οι απαιτήσεις αυξάνουν (ένα απότομο φρενάρισμα, όταν το μπροστινό αυτοκίνητο σταματάει ξαφνικά, για παράδειγμα) έρχονται μερικές αδυναμίες στο προσκήνιο. Καταρχάς το ABS τίθεται νωρίς σε λειτουργία (ρυθμισμένο προφανώς για ...κανονικούς δρόμους κι όχι για την εξομοίωση πάγου που αποτελούν οι ελληνικοί). Ενώ αν φρενάρετε με αρκετά χιλιόμετρα (αρκετά πάνω από 100 και το Aygo μπορεί άνετα να ταξιδεύει με τέτοιες ταχύτητες) ή υπό γωνία, τότε η μεταφορά βάρους (λόγω και του μικρού μήκους) του αυτοκινήτου είναι σημαντική και θέλει αρκετή προσοχή, μήπως χρειαστεί διόρθωση με το τιμόνι (ευτυχώς που το ABS είναι στάνταρ ακόμα και σε τόσο μικρά αυτοκίνητα και το τιμόνι είναι πάντα διαθέσιμο, γιατί δεν μπλοκάρουν οι τροχοί)...'

                                  To auto-triti γράφει ('απλό' Aygo):
                                  http://www.autotriti.gr/autotriti/_maga ... 043&admin=
                                  '...το τιμόνι, αν και σχετικά ελαφρύ, προσφέρει θετική αίσθηση όπως και τα φρένα τα οποία είναι αποτελεσματικά...'

                                  Το ΑΜS γράφει ('απλό' Aygo):
                                  http://www.autotriti.gr/ams/_magazine/a ... hema=30711
                                  '...γενικότερα το μηχανικό σύνολο αποτελεί, ίσως, το ισχυρότερο -μαζί με τη σχεδίαση- ατού του αυτοκινήτου. Στον αντίποδα θα τοποθετούσαμε το σύστημα πέδησης, το οποίο μπορεί να μην υστερεί σε αίσθηση, αποσταθεροποιεί όμως ελαφρά το πίσω μέρος όταν το παρακάνει κανείς στα φρένα και τελικά η επιβράδυνση που προσφέρει -χωρίς να είναι κακή- θα μπορούσε να είναι σαφώς καλύτερη...'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    eye last edited by

                                    Ο χρήστης BugsBunny έγραψε:

                                    Δηλαδή το Drive γράφει (τουλάχιστον για το MMT) ότι τα φρένα του είναι ΟΚ, ενώ οι 4Τροχοί, βγάζουν τα φρένα του προβληματικά... Τρίτη άποψη υπάρχει βάση της απόστασης 100(ή 120)-0;;;

                                    einai apo 120-0

                                    To πρόσεξα, και για αυτό έγραψα '100(ή 120)-0'...
                                    Αλλά και πάλι το Drive (από όσο ξέρω τουλάχιστον) δεν έγραψε κάτι απογοητευτικό για τα φρένα του Aygo MMT (ενώ οι 4Τ το 'απλό' Aygo το κακοχαρακτηρίσανε).

                                    Tο ενδιαφέρον είναι ότι ψάχνοντας στο Internet από τα αγγλικά περιοδικά που είδα, δε διάβασα κάτι μεμπτό για τα φρένα του Aygo, ενώ τα ελληνικά γράφουν τα εξής:

                                    To auto-internet γράφει ('απλό' Aygo):
                                    http://www.auto-internet.gr/tests/Q-Z/test_Toy_Aygo.htm
                                    '...το αυτοκίνητο μπορεί να ανταποκριθεί εύκολα και άνετα σε επίπεδο πρόσφυσης, ασφαλούς αντίδρασης, ευκολίας οδήγησης και προοδευτικότητας αντιδράσεων, αλλά τα φρένα του στα απότομα φρεναρίσματα μετριάζουν την γενικότερη εικόνα. Σε κανονικούς ρυθμούς δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά όταν οι απαιτήσεις αυξάνουν (ένα απότομο φρενάρισμα, όταν το μπροστινό αυτοκίνητο σταματάει ξαφνικά, για παράδειγμα) έρχονται μερικές αδυναμίες στο προσκήνιο. Καταρχάς το ABS τίθεται νωρίς σε λειτουργία (ρυθμισμένο προφανώς για ...κανονικούς δρόμους κι όχι για την εξομοίωση πάγου που αποτελούν οι ελληνικοί). Ενώ αν φρενάρετε με αρκετά χιλιόμετρα (αρκετά πάνω από 100 και το Aygo μπορεί άνετα να ταξιδεύει με τέτοιες ταχύτητες) ή υπό γωνία, τότε η μεταφορά βάρους (λόγω και του μικρού μήκους) του αυτοκινήτου είναι σημαντική και θέλει αρκετή προσοχή, μήπως χρειαστεί διόρθωση με το τιμόνι (ευτυχώς που το ABS είναι στάνταρ ακόμα και σε τόσο μικρά αυτοκίνητα και το τιμόνι είναι πάντα διαθέσιμο, γιατί δεν μπλοκάρουν οι τροχοί)...'

                                    To auto-triti γράφει ('απλό' Aygo):
                                    http://www.autotriti.gr/autotriti/_maga ... 043&admin=
                                    '...το τιμόνι, αν και σχετικά ελαφρύ, προσφέρει θετική αίσθηση όπως και τα φρένα τα οποία είναι αποτελεσματικά...'

                                    Το ΑΜS γράφει ('απλό' Aygo):
                                    http://www.autotriti.gr/ams/_magazine/a ... hema=30711
                                    '...γενικότερα το μηχανικό σύνολο αποτελεί, ίσως, το ισχυρότερο -μαζί με τη σχεδίαση- ατού του αυτοκινήτου. Στον αντίποδα θα τοποθετούσαμε το σύστημα πέδησης, το οποίο μπορεί να μην υστερεί σε αίσθηση, αποσταθεροποιεί όμως ελαφρά το πίσω μέρος όταν το παρακάνει κανείς στα φρένα και τελικά η επιβράδυνση που προσφέρει -χωρίς να είναι κακή- θα μπορούσε να είναι σαφώς καλύτερη...'

                                    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΤΡΗΣΗΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙ - ΝΟΥΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ >.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ
                                    ΠΑΝΤΩΣ , ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΟΠΟΥ ΤΑ ΕΙΔΑ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΑΜΑΞΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΟΤΙ ΕΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΝΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΗΤΑΝ ΤΟ SMART FOR TWO. ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΛΗΣ ? ( ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΚΙ ΕΓΩ ΑΛΛΩΣΤΕ )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • scotch
                                      scotch last edited by

                                      Ο χρήστης eye έγραψε:
                                      ΠΑΝΤΩΣ , ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΟΠΟΥ ΤΑ ΕΙΔΑ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΑΜΑΞΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΟΤΙ ΕΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΝΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΗΤΑΝ ΤΟ SMART FOR TWO. ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΛΗΣ ? ( ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΚΙ ΕΓΩ ΑΛΛΩΣΤΕ )

                                      Εγώ πάντως έχω το smartάκι εδώ και 5 μήνες και δεν το αποχωρίζομαι με τίποτα.
                                      Σε σχέση με όλα τα άλλα μικρά έχει μία βασική διαφορά. Τουλάχιστον ένα μέτρο διαφορά μήκους. Αν νομίζεις πως δεν είναι τόσο σημαντικό για αυτοκίνητο πόλης ή θέλεις άλλη μία σειρά καθισμάτων πίσω, πάρε κάτι άλλο. Άν δε σ' απασχολούν αυτά, χτύπα το!
                                      Για περισσότερα σχετικά με το smart join us

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kantoniou last edited by

                                        Ο χρήστης eye έγραψε:
                                        ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΤΡΗΣΗΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙ - ΝΟΥΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ >.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ

                                        Σωστο!

                                        ΠΑΝΤΩΣ , ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΟΠΟΥ ΤΑ ΕΙΔΑ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΑΜΑΞΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΟΤΙ ΕΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΝΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΗΤΑΝ ΤΟ SMART FOR TWO. ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΛΗΣ ? ( ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΚΙ ΕΓΩ ΑΛΛΩΣΤΕ )

                                        Οδηγησε το. Το κιβωτιο ειναι τραγικο. Αλλαζεις ταχυτητα, πινεις καφεδακι, και οταν τελειωνεις με τον καφε εχει παρει την επομενη σχεση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eye last edited by

                                          Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                                          ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΤΡΗΣΗΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙ - ΝΟΥΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ >.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ

                                          Σωστο!

                                          ΠΑΝΤΩΣ , ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΟΠΟΥ ΤΑ ΕΙΔΑ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΑΜΑΞΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΟΤΙ ΕΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΝΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΗΤΑΝ ΤΟ SMART FOR TWO. ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΛΗΣ ? ( ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΚΙ ΕΓΩ ΑΛΛΩΣΤΕ )

                                          Οδηγησε το. Το κιβωτιο ειναι τραγικο. Αλλαζεις ταχυτητα, πινεις καφεδακι, και οταν τελειωνεις με τον καφε εχει παρει την επομενη σχεση.

                                          ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ TEST DRIVE ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕ. ΓΙΑ ΤΑ 700CC ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΛΟ. ΕΤΥΧΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΩ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΤΑ ΕΞΗΣ : ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΡΓΗ ΠΟΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο.Κ. ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΘΕΣ ΠΙΟ ΤΑΧΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΤΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΘΕΛΕΙ ΓΚΑΖΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΙΡΙΑΚΟ ΣΥΤΣΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ.
                                          Ο Scotch ΤΙ ΛΕΕΙ ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kantoniou last edited by

                                            Ο χρήστης eye έγραψε:
                                            ΕΤΥΧΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΩ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΤΑ ΕΞΗΣ : ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΡΓΗ ΠΟΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο.Κ. ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΘΕΣ ΠΙΟ ΤΑΧΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΤΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΘΕΛΕΙ ΓΚΑΖΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΙΡΙΑΚΟ ΣΥΤΣΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ.

                                            Μα δεν ειναι ΟΛΑ αυτοματα;
                                            Εγω το οδηγησα για λιγο εντος πολης και οι αλλαγες μου φανηκαν ενοχλητικα αργες, σε βαθμο να αποτελουν λογο απορριψης του αυτοκινητου.
                                            Επισης σκεψου το εξης: Ειναι 90 cm πιο κοντο απο το Aygo. Αυτο ειναι πολυ σημαντικο στην πολη. Δεν θα χρειαστεις ομως ποτε τις πισω θεσεις; Δεν θα πας για νυχτερινη εξοδο/βολτα/μπανιο/εκδρομη με 3 φιλους/φιλες; Αξιζει να πληρωσεις σχεδον τα ιδια [;] για ενα αυτοκινητο ΜΟΝΟ για την πολη;
                                            Ολα φυσικα ειναι θεμα των ΔΙΚΩΝ σου προτεραιοτητων και οχι των υπολοιπων. Με το δικο μου παντως σκεπτικο το Σμαρτ δεν ειναι λυση, παρα μονο για 2ο αυτοκινητο (ρολος για τον οποιο μπορει να ειναι κορυφαιο).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 3 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr