Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    E
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 10
    • Best 0
    • Groups 0

    eye

    @eye

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    10
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    eye Unfollow Follow

    Latest posts made by eye

    • RE: TOYOTA AYGO

      Ο χρήστης malsot έγραψε:
      Παρελείφθη το Aygo και ευτυχώς μόνο θετικά τα σχόλια: Κατ'αρχήν με ένα ντεπόζιτο κάνει τολάχιστον 450 χλμ με 35 ευρώ! εγώ με το πρώτο κιόλας έκανα 500! Επίσης τα φρένα είναι από μια χαρά εως και γ..ώ ! Άξιο λόγου ότι με 5η στο κιβώτιο και περί τις 4500 στροφές το αυτοκίνητο έχει 160 χλμ κοντέρ ενώτο τελειώνει άνετα εξαιτίας της ελαστικότητας του κινητήρα αλλά και της μακριάς κλιμάκωσης του κιβωτίου. Πολύ ευχαριστο εσωτερικό ενώ σε χώρους και οδική συμπεριφορά θυμιζει εύκολα C2 που επίσης υπάρχει στην οικογένεια ! Μελανά σημεία: τα καθίσματα δεν κρατούν μνήμη όταν αναδιπλώνονται για να περάσουν οι πίσω επιβάτες (3θυρο) και η 'βραχύτητα' του 3κύλινδρου που είναι θέμα συνήθειας !
      Μεγαλύτερη εντύπωση : το ότι έστριβα με 130 + κατεβαίνοντας από περιφερειακή Υμητού προς Αττική οδο ΑΝΕΤΑ ενώ για τους πιο ενθουσιώδης πλασάρεται τόσο ωραία που έτσι και είχε λίγο περισσότερη δύναμη θα θύμιζε σαξόραλλο ! Το ξέρατε ότι με χρονομίσθωση δεν ισχύει η έξτρα έγγύηση της ελληνικής αντιπροσωπίας;

      Με Γειά και καλοτάξιδο κι από μένα !
      Γράφεις πολύ θετικά σχόλια για το Aygo και χαίρομαι που τα διαβάζω 'από πρώτο χέρι ' αλλα με κάνει να απορώ οτι ίσως πολλά απο αυτά που γράφουν διάφορα έντυπα ειναι μα....ίες. Εγώ έχω παραγγείλει το Σμαρτ τελικά για τους λόγους μου το οποίο , δυστυχώς έχει αρκετό χρόνο αναμονής παράδοσης (μιάς και το ζήτησα με κάποια εργοστασιακά πραγματάκια ).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eye
    • RE: TOYOTA AYGO

      Ο χρήστης Scotch έγραψε:

      Ο Scotch ΤΙ ΛΕΕΙ ?

      Εγώ λέω πως το καλύτερο μέρος να λυθούν όλες σου οι απορίες για το smart είναι ΕΔΩ.
      Ακόμη κι αν λυθούν όμως οι απορίες σου, εσύ θα πάρεις την απόφαση αν 'σου κάνει' ή όχι. Το ότι είναι αργό το κιβώτιο, συγκριτικά με τα καλύτερα αυτόματα-σειριακά (όπως του jazz για παράδειγμα) είναι δεδομένο και μακάρι το smart να είχε το κιβώτιο του jazz. Το αργό (συγκριτικά πάντα) κιβώτιο όμως ή ακόμα και η αρκετά σκληρή ανάρτηση δεν είναι ικανά να του στερήσουν τον τίτλο του βασιλιά της πόλης με το 1 μέτρο διαφορά απ' όλα τα άλλα 'μικρά' (εκτός κι αν έχεις τη δυνατότητα όπου πας να παρκάρεις σε γκαράζ...τότε αλλάζει).
      Για μέσα στην πόλη εγώ δεν υπάρχει περίπτωση να γυρίσω σε manual κιβώτιο ακόμα κι αν αυτό σημαίνει να μείνω με το 'αργό' κιβώτιο του smart. Όσο για το μέγεθος, θα σου πω μόνο πως τους τελευταίους μήνες παρκάρω καθημερινά στον Πειραιά ενώ πριν πάρω το smart δεν πέρναγε καν από το μυαλό μου να το τολμήσω.

      ΤΟ ΞΕΡΩ ΤΟ SITE ΚΑΙ ΜΕ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙ . THX

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eye
    • RE: TOYOTA AYGO

      Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

      ΕΤΥΧΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΩ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΤΑ ΕΞΗΣ : ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΡΓΗ ΠΟΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο.Κ. ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΘΕΣ ΠΙΟ ΤΑΧΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΤΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΘΕΛΕΙ ΓΚΑΖΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΙΡΙΑΚΟ ΣΥΤΣΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ.

      Μα δεν ειναι ΟΛΑ αυτοματα;
      Εγω το οδηγησα για λιγο εντος πολης και οι αλλαγες μου φανηκαν ενοχλητικα αργες, σε βαθμο να αποτελουν λογο απορριψης του αυτοκινητου.
      Επισης σκεψου το εξης: Ειναι 90 cm πιο κοντο απο το Aygo. Αυτο ειναι πολυ σημαντικο στην πολη. Δεν θα χρειαστεις ομως ποτε τις πισω θεσεις; Δεν θα πας για νυχτερινη εξοδο/βολτα/μπανιο/εκδρομη με 3 φιλους/φιλες; Αξιζει να πληρωσεις σχεδον τα ιδια [;] για ενα αυτοκινητο ΜΟΝΟ για την πολη;
      Ολα φυσικα ειναι θεμα των ΔΙΚΩΝ σου προτεραιοτητων και οχι των υπολοιπων. Με το δικο μου παντως σκεπτικο το Σμαρτ δεν ειναι λυση, παρα μονο για 2ο αυτοκινητο (ρολος για τον οποιο μπορει να ειναι κορυφαιο).

      ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ SOFTIP ΠOY EINAI SEIRIAKO ( ALLAZEIS ESY TIS TAXYTHTES ΧΩΡΙΣ ΑΜΠΡΑΓΙΑΖ ΞΜΕ ΤΟ ΛΕΒΙΕ ΤΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΠΑΝΩ - ΚΑΤΩ) ΚΑΙ ΤΟ SOFTOUCH ΠΟΥ ΥΠΑΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΝΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟ ΣΕΙΡΙΑΚΟ ΣΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΥΤΟΜΑΤΟ (ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ) ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΙ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ , ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΚΟΥΜΠΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΛΕΒΙΕ.
      ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΩ ΚΙΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ΣΤΟ ΣΜΑΡΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΣΜΑΡΤ, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ 4 ΑΤΟΜΑ ΣΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eye
    • RE: TOYOTA AYGO

      Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

      ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΤΡΗΣΗΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙ - ΝΟΥΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ >.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ

      Σωστο!

      ΠΑΝΤΩΣ , ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΟΠΟΥ ΤΑ ΕΙΔΑ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΑΜΑΞΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΟΤΙ ΕΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΝΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΗΤΑΝ ΤΟ SMART FOR TWO. ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΛΗΣ ? ( ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΚΙ ΕΓΩ ΑΛΛΩΣΤΕ )

      Οδηγησε το. Το κιβωτιο ειναι τραγικο. Αλλαζεις ταχυτητα, πινεις καφεδακι, και οταν τελειωνεις με τον καφε εχει παρει την επομενη σχεση.

      ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ TEST DRIVE ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕ. ΓΙΑ ΤΑ 700CC ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΛΟ. ΕΤΥΧΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΩ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΤΑ ΕΞΗΣ : ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΡΓΗ ΠΟΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο.Κ. ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΘΕΣ ΠΙΟ ΤΑΧΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΤΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΘΕΛΕΙ ΓΚΑΖΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΙΡΙΑΚΟ ΣΥΤΣΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ.
      Ο Scotch ΤΙ ΛΕΕΙ ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eye
    • RE: TOYOTA AYGO

      Ο χρήστης BugsBunny έγραψε:

      Δηλαδή το Drive γράφει (τουλάχιστον για το MMT) ότι τα φρένα του είναι ΟΚ, ενώ οι 4Τροχοί, βγάζουν τα φρένα του προβληματικά... Τρίτη άποψη υπάρχει βάση της απόστασης 100(ή 120)-0;;;

      einai apo 120-0

      To πρόσεξα, και για αυτό έγραψα '100(ή 120)-0'...
      Αλλά και πάλι το Drive (από όσο ξέρω τουλάχιστον) δεν έγραψε κάτι απογοητευτικό για τα φρένα του Aygo MMT (ενώ οι 4Τ το 'απλό' Aygo το κακοχαρακτηρίσανε).

      Tο ενδιαφέρον είναι ότι ψάχνοντας στο Internet από τα αγγλικά περιοδικά που είδα, δε διάβασα κάτι μεμπτό για τα φρένα του Aygo, ενώ τα ελληνικά γράφουν τα εξής:

      To auto-internet γράφει ('απλό' Aygo):
      http://www.auto-internet.gr/tests/Q-Z/test_Toy_Aygo.htm
      '...το αυτοκίνητο μπορεί να ανταποκριθεί εύκολα και άνετα σε επίπεδο πρόσφυσης, ασφαλούς αντίδρασης, ευκολίας οδήγησης και προοδευτικότητας αντιδράσεων, αλλά τα φρένα του στα απότομα φρεναρίσματα μετριάζουν την γενικότερη εικόνα. Σε κανονικούς ρυθμούς δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά όταν οι απαιτήσεις αυξάνουν (ένα απότομο φρενάρισμα, όταν το μπροστινό αυτοκίνητο σταματάει ξαφνικά, για παράδειγμα) έρχονται μερικές αδυναμίες στο προσκήνιο. Καταρχάς το ABS τίθεται νωρίς σε λειτουργία (ρυθμισμένο προφανώς για ...κανονικούς δρόμους κι όχι για την εξομοίωση πάγου που αποτελούν οι ελληνικοί). Ενώ αν φρενάρετε με αρκετά χιλιόμετρα (αρκετά πάνω από 100 και το Aygo μπορεί άνετα να ταξιδεύει με τέτοιες ταχύτητες) ή υπό γωνία, τότε η μεταφορά βάρους (λόγω και του μικρού μήκους) του αυτοκινήτου είναι σημαντική και θέλει αρκετή προσοχή, μήπως χρειαστεί διόρθωση με το τιμόνι (ευτυχώς που το ABS είναι στάνταρ ακόμα και σε τόσο μικρά αυτοκίνητα και το τιμόνι είναι πάντα διαθέσιμο, γιατί δεν μπλοκάρουν οι τροχοί)...'

      To auto-triti γράφει ('απλό' Aygo):
      http://www.autotriti.gr/autotriti/_maga ... 043&admin=
      '...το τιμόνι, αν και σχετικά ελαφρύ, προσφέρει θετική αίσθηση όπως και τα φρένα τα οποία είναι αποτελεσματικά...'

      Το ΑΜS γράφει ('απλό' Aygo):
      http://www.autotriti.gr/ams/_magazine/a ... hema=30711
      '...γενικότερα το μηχανικό σύνολο αποτελεί, ίσως, το ισχυρότερο -μαζί με τη σχεδίαση- ατού του αυτοκινήτου. Στον αντίποδα θα τοποθετούσαμε το σύστημα πέδησης, το οποίο μπορεί να μην υστερεί σε αίσθηση, αποσταθεροποιεί όμως ελαφρά το πίσω μέρος όταν το παρακάνει κανείς στα φρένα και τελικά η επιβράδυνση που προσφέρει -χωρίς να είναι κακή- θα μπορούσε να είναι σαφώς καλύτερη...'

      ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΤΡΗΣΗΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙ - ΝΟΥΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ >.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ
      ΠΑΝΤΩΣ , ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΟΠΟΥ ΤΑ ΕΙΔΑ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΑΜΑΞΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΟΤΙ ΕΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΝΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΗΤΑΝ ΤΟ SMART FOR TWO. ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΛΗΣ ? ( ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΚΙ ΕΓΩ ΑΛΛΩΣΤΕ )

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eye
    • RE: TOYOTA AYGO

      Ο χρήστης BugsBunny έγραψε:
      Δηλαδή το Drive γράφει (τουλάχιστον για το MMT) ότι τα φρένα του είναι ΟΚ, ενώ οι 4Τροχοί, βγάζουν τα φρένα του προβληματικά... Τρίτη άποψη υπάρχει βάση της απόστασης 100(ή 120)-0;;;

      einai apo 120-0

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eye
    • RE: TOYOTA AYGO

      ΣΗΜΕΙΩΣΗ !
      ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΣΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΑΜΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ MATIZ KAI ..AYGO

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eye
    • RE: TOYOTA AYGO

      ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΦΡΕΝΑ :

      Aπό εκεί και πέρα, ο οδηγός του Fox νοιώθει πιο έντονα, αλλά όχι ενοχλητικά, τις κλίσεις στις στροφές. H συμπεριφορά του... κλίνει προς την πλευρά της υποστροφής, ενώ η τάση της ουράς να φεύγει, όταν πιέζεται στην είσοδο της στροφής, δεν επαληθεύεται τελικά. Ως προς την άνεση και την ποιότητα κύλισης, το Fox βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο για τα δεδομένα της κατηγορίας. Aπό τα φρένα (62,4 μ.) δεν υπάρχει παράπονο σε απόδοση και αίσθηση, ενώ το τιμόνι και κυρίως ο επιλογέας θυμίζουν Golf. Το Aygo είναι λιγότερο άνετο, με πιο έντονες αντιδράσεις από την ανάρτηση στις ανωμαλίες, χωρίς όμως να είναι σφικτό. Πιο έντονες συγκριτικά είναι και οι υποστροφικές τάσεις που εμφανίζει. Πέραν αυτών, η υποβοήθηση στο τιμόνι, αλλά η πληροφόρηση που φτάνει στον οδηγό είναι ικανοποιητική. Ο επιλογέας, αν και δεν προβληματίζει, δε δίνει την αίσθηση ευχρηστίας του Fox. Τα φρένα είναι το πιο χτυπητό αδύνατο σημείο του Aygo κυρίως στην απόδοση (71,8 μ.!).

      ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΡΘΡΟ!

      Διασταύρωση Πειραιώς και ο βλάκας που περνά με κόκκινο μας υποχρεώνει σε φρενάρισμα πανικού. Σ’ αυτόν τον τομέα, το Panda πετυχαίνει μια μέτρια επίδοση (65,1 μ.), σε αντίθεση με το Picanto, που αριστεύει, με 60,9 μ. Tα άλλα δύο; Ξεχάστε τα! Είναι ανεπίτρεπτο μικρά αυτοκίνητα -με ανάλογα μικρό βάρος και ABS- να χρειάζονται πάνω από 70 μ. (!) για να ακινητοποιηθούν από τα 120 χλμ./ώρα!

      ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ !!!!!!

      ΕΚΑΝΑ TEST DRIVE ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΣΠΟΓΓΩΔΗ... ΑΙΣΘΗΣΗ, ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ ΝΟΜΙΖΑ !!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eye
    • RE: TOYOTA AYGO

      **[b]στον SKYE [/b]**ΤΟ SΜΑΡΤ Α ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΑΛΛΑ.......ΤΟ ΦΟΒΑΜΑΙ !!(ΣΤΡΟΦΕΣ , ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΚΛΠ)
      ***[b]ΣΤΟΝ TAZZ ***[/b]ΔΕΝ ΜΕ ΧΑΛΑ Ο ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ, Η ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΟΡΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ, ΑΛΛΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ. ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ PANDA ΜΗΠΩΣ EXEI ΑΣΧΗΜΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ?( ΡΕΠΡΙΖ Π.Χ.0 ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΘΑ ΣΕ 'ΠΡΟΔΟΣΕΙ' ?. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ SEISENTO : TO XEIROTERO CRASH TEST ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ) ΤΟ AYGO ΝΟΜΙΖΩ ΕΒΓΑΛΕ 3 ΑΣΤΕΡΙΑ)
      *ΣΤΟΝ KANTONIOY * TA ΛΕΣ ΟΡΘΑ . ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ PANDA ΚΟΛΛΑΩ ΣΤΕΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ
      ΣΤΟΝ SITA STAK ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΕΑ ΣΟΥ

      ANΑΜΕΝΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eye
    • TOYOTA AYGO

      ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΟ AYGO. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ, ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΕ ΤΟ AYGO.S ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ SITES ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ Π.Χ. ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΦΡΕΝΑ.
      ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΟ AYGO + ΜΕ ΤΟ ΜΜΤ ΚΙΒ.ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.
      ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      eye
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr