-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ναι, αλλά είναι 'πίσω από τον οδηγό' (βασικά, ακριβώς στην πλάτη του) και στο κέντρο (με το διαφορικό να είναι πίσω από τον κινητήρα). Το ζύγισμα που έδινε αυτή η αρχιτεκτονική δεν είχε βέβαια καμία σχέση με το 'όλα πίσω'.Όταν λέμε ότι ο Cooper έβαλε πρώτος τον κινητήρα πίσω, αυτό δε σημαίνει ότι όντως ήταν πίσω. Την εποχή εκείνη το να είναι ο κινητήρας μπροστά ήταν κάτι δεδομένο. Και στο κέντρο να τον έβαζες, θεωρείτο 'πίσω', με την έννοια πίσω από τον οδηγό.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
το ξαναρώτησα, αλλά απάντηση δεν πήρα, ο Enzo δεν ήταν αυτός που έλεγε ότι τ' άλογα σέρνουν το αμάξωμα και δεν το σπρώχνουν;
Αυτό αναφέρεται στη θέση του κινητήρα ή των κινητήριων τροχών?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
το ξαναρώτησα, αλλά απάντηση δεν πήρα, ο Enzo δεν ήταν αυτός που έλεγε ότι τ' άλογα σέρνουν το αμάξωμα και δεν το σπρώχνουν;
Αυτό αναφέρεται στη θέση του κινητήρα ή των κινητήριων τροχών?
του κινητήρα. Μήπως εσύ ξέρεις αν το είπε όντως;
-
Οχι δε ξέρω αλλα τη φράση αυτή την έχω ακούσει να χρησιμοποιείται για τα πισωκίνητα και τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ι know, φίλε D-Jet, όμψς επρόκειτο για το πρωτότυπο, το οποίο δεν βγήκε στην παραγωγή. Η Porsche προτίμησε να διατηρήσει το πιασάρικο Σκαθαροσχήμα και διάταξη και ΟΧΙ τις λύσεις των ΛΑΜΠΡΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ χάρη των πωλήσεων φυαικά. Γι' αυό ΔΕΝ επιλέγω Porsche. Επιλέγω Ferrari γιατί o Εnzο έφτιαχνε αυτοκίνητα δρόμου για να χρηματοδοτήσει το πάθος του, τους αγώνες, όχι για να πουλήσει και να πλουτήσει, αρχικά τουλάχιστον...
το ξαναρώτησα, αλλά απάντηση δεν πήρα, ο Enzo δεν ήταν αυτός που έλεγε ότι τ' άλογα σέρνουν το αμάξωμα και δεν το σπρώχνουν;
Αυτό που λες το είπε, αλλά βοήθεισε με να καταλαβαίνω που κολλάει ως προς σ' αυτό που είπε ο 'Alfa Romeo'.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Αυτό που λες το είπε, αλλά βοήθεισε με να καταλαβαίνω που κολλάει ως προς σ' αυτό που είπε ο 'Alfa Romeo'.
ότι τίποτα δεν είναι απόλυτο κι όλα αλλάζουν. Ότι υπάρχουν Ferrari με κινητήρα μπροστά/κίνηση πίσω, αλλά και κινητήρα στο κέντρο/κίνηση πίσω και ίσως υπάρξουν και 'τετρακίνητες'
Το αποτέλεσμα μετράει
-
Σ' αυτό συμφωνώ και εγώ.
Εμένα προσωπικά δεν με πειράζει ούτε και αν βγάλει η Ferrari μπροστιοκίνητο αρκεί το αποτέλεσμα να είναι 'Ferrari'.
-
Βασικά έβγαλε... Το λέγανε Fiat Coupe 20v
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αυτό που λες το είπε, αλλά βοήθεισε με να καταλαβαίνω που κολλάει ως προς σ' αυτό που είπε ο 'Alfa Romeo'.
ότι τίποτα δεν είναι απόλυτο κι όλα αλλάζουν. Ότι υπάρχουν Ferrari με κινητήρα μπροστά/κίνηση πίσω, αλλά και κινητήρα στο κέντρο/κίνηση πίσω και ίσως υπάρξουν και 'τετρακίνητες'
Το αποτέλεσμα μετράει
Με λίγα λόγια τρεις λαλούν και δυό χορεύουν...
Στα Σάλωνα σφάζουν αρνιά....
Κουνιόνται τα Καλάβρυτα... -
Τα αυτοκίνητα που παράγει η Ferrari είναι ακόμα χειροποίητα?
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ôï îáíáñþôçóá, áëëÜ áðÜíôçóç äåí ðÞñá, ï Enzo äåí Þôáí áõôüò ðïõ Ýëåãå üôé ô' Üëïãá óÝñíïõí ôï áìÜîùìá êáé äåí ôï óðñþ÷íïõí;
Áõôü áíáöÝñåôáé óôç èÝóç ôïõ êéíçôÞñá Þ ôùí êéíçôÞñéùí ôñï÷þí?
ôïõ êéíçôÞñá. ÌÞðùò åóý îÝñåéò áí ôï åßðå üíôùò;
Íáé ôï åßðå!Óôï ëÝù åãþ ôï åßðå!
¼ìùò êáé ï AlfaRomeo Ý÷åé äßêéï óå áõôü ðïõ ëÝåé.
Åðßóçò íá ðïýìå ïôß êáé ç Alfa áó÷ïëÞèçêå ìå áõôïêßíçôï ìå êéíçôÞñá óôï êÝíôñï -ðßóù áðü ôïí ïäçãü êáé ìðñïóôÜ áðü ôïí ðßóù Üîïíá- ôï 1935 êáé ìÜëëïí êÜðïéï ñüëï Ýðáéîå êáé o Ferrari áöïý ôüôå ôá áãùíéóôéêÜ ôçò Ýôñå÷å áõôüò.
Ðñüêåéôáé ãéá ôçí 512 ç ïðïßá êáôáóêåõÜóôçêå áðïêëåéóôéêÜ êáé ìüíï ãéá íá êåñäßóåé ôï ÷áìÝíï Ýäáöïò áðÝíáíôé óôïõò Ãåñìáíïýò.¹ôáí ðïëý avant garde ãéá ôçí åðï÷Þ ôçò êáé ôçí åîÝëéîç ôçò áíÝëáâå êõñßùò ï Éóðáíüò Wilfredo Ricart.ÊáôáóêåõÜóôçêáí äõï ðñùôüôõðá áðü ôá ïðïßá ôï Ýíá óÞìåñá âñßóêåôáé óôï Arese óå Üñéóôç êáôÜóôáóç.Äõóôõ÷þò ôá ðñüëáâå ï ðüëåìïò... -
Ο χρήστης Spidey_TS έγραψε:
το ξαναρώτησα, αλλά απάντηση δεν πήρα, ο Enzo δεν ήταν αυτός που έλεγε ότι τ' άλογα σέρνουν το αμάξωμα και δεν το σπρώχνουν;
Αυτό αναφέρεται στη θέση του κινητήρα ή των κινητήριων τροχών?
του κινητήρα. Μήπως εσύ ξέρεις αν το είπε όντως;
Ναι το είπε!Στο λέω εγώ το είπε!
Όμως και ο AlfaRomeo έχει δίκιο σε αυτό που λέει.
Επίσης να πούμε οτί και η Alfa ασχολήθηκε με αυτοκίνητο με κινητήρα στο κέντρο -πίσω από τον οδηγό και μπροστά από τον πίσω άξονα- το 1935 και μάλλον κάποιο ρόλο έπαιξε και o Ferrari αφού τότε τα αγωνιστικά της έτρεχε αυτός.
Πρόκειται για την 512 η οποία κατασκευάστηκε αποκλειστικά και μόνο για να κερδίσει το χαμένο έδαφος απέναντι στους Γερμανούς.Ήταν πολύ avant garde για την εποχή της και την εξέλιξη της ανέλαβε κυρίως ο Ισπανός Wilfredo Ricart.Κατασκευάστηκαν δυο πρωτότυπα από τα οποία το ένα σήμερα βρίσκεται στο Arese σε άριστη κατάσταση.Δυστυχώς τα πρόλαβε ο πόλεμος...ο τίτλος του τόπικ ειναι Ferrari vs Porsche, όχι & Alfa Romeo & Lancia &... &... &...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ôï åíäå÷üìåíï íá èÝëåé ç óåëßäá áíáíÝùóç äåí óïõ ðÝñáóå áðü ôï ìõáëü ôç óôéãìÞ ðïõ ãñÜöåé êÜôù last update 02/08/05
ÊáëÜ ìÜëëïí Ý÷åéò äßêéï.
Ôüôå âñåò ôï åäþ (åßíáé ðïëý åíçìåñùìÝíï áöïý Ý÷åé ôéò ôéìÝò ôçò 159 åäþ êáé ðïëý-ðïëý êáéñü): http://www.4troxoi.gr/times.php
Oops!!!Ôé âëÝðù???¹ ìÜëëïí äåí âëÝðù???:roll:
Ìðáááá!!!!ÁðëÜ ï ÊáâáèÜò åßíáé ôóéñÜêé ìïõ êáé óïõ êÜíïõìå ðëÜêá!áí êïéìïýíôáé êÜðïéïé äåí óçìáßíåé üôé äåí ìðïñåßò ðáñáããåßëåéò Ýíá áíýðáñêôï áõôïêßíçôï. ØÝììáôá üëá, ïýôå áðü ôç ãñáììÞ ðáñáãùãÞò Ý÷åé âãåé
Ãéá êÜíå rephrase âÜæïíôáò ôçí ëÝîç 'õðáñêôü'.
Äåí ðéóôåýù íá åßóáé äçìïóéïãñÜöïò??? -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ôï îáíáñþôçóá, áëëÜ áðÜíôçóç äåí ðÞñá, ï Enzo äåí Þôáí áõôüò ðïõ Ýëåãå üôé ô' Üëïãá óÝñíïõí ôï áìÜîùìá êáé äåí ôï óðñþ÷íïõí;
Áõôü áíáöÝñåôáé óôç èÝóç ôïõ êéíçôÞñá Þ ôùí êéíçôÞñéùí ôñï÷þí?
ôïõ êéíçôÞñá. ÌÞðùò åóý îÝñåéò áí ôï åßðå üíôùò;
Íáé ôï åßðå!Óôï ëÝù åãþ ôï åßðå!
¼ìùò êáé ï AlfaRomeo Ý÷åé äßêéï óå áõôü ðïõ ëÝåé.
Åðßóçò íá ðïýìå ïôß êáé ç Alfa áó÷ïëÞèçêå ìå áõôïêßíçôï ìå êéíçôÞñá óôï êÝíôñï -ðßóù áðü ôïí ïäçãü êáé ìðñïóôÜ áðü ôïí ðßóù Üîïíá- ôï 1935 êáé ìÜëëïí êÜðïéï ñüëï Ýðáéîå êáé o Ferrari áöïý ôüôå ôá áãùíéóôéêÜ ôçò Ýôñå÷å áõôüò.
Ðñüêåéôáé ãéá ôçí 512 ç ïðïßá êáôáóêåõÜóôçêå áðïêëåéóôéêÜ êáé ìüíï ãéá íá êåñäßóåé ôï ÷áìÝíï Ýäáöïò áðÝíáíôé óôïõò Ãåñìáíïýò.¹ôáí ðïëý avant garde ãéá ôçí åðï÷Þ ôçò êáé ôçí åîÝëéîç ôçò áíÝëáâå êõñßùò ï Éóðáíüò Wilfredo Ricart.ÊáôáóêåõÜóôçêáí äõï ðñùôüôõðá áðü ôá ïðïßá ôï Ýíá óÞìåñá âñßóêåôáé óôï Arese óå Üñéóôç êáôÜóôáóç.Äõóôõ÷þò ôá ðñüëáâå ï ðüëåìïò...ï ôßôëïò ôïõ ôüðéê åéíáé Ferrari vs Porsche, ü÷é & Alfa Romeo & Lancia &... &... &...
Να σε ενημερώσω οτί η πορεία Alfa και Ferrari (Enzo) ήταν κάποτε ταυτόσημη.
Όπως και Ferrari με Lancia. -
Ο χρήστης Spidey_TS έγραψε:
το ξαναρώτησα, αλλά απάντηση δεν πήρα, ο Enzo δεν ήταν αυτός που έλεγε ότι τ' άλογα σέρνουν το αμάξωμα και δεν το σπρώχνουν;
Αυτό αναφέρεται στη θέση του κινητήρα ή των κινητήριων τροχών?
του κινητήρα. Μήπως εσύ ξέρεις αν το είπε όντως;
Ναι το είπε!Στο λέω εγώ το είπε!
Όμως και ο AlfaRomeo έχει δίκιο σε αυτό που λέει.
Επίσης να πούμε οτί και η Alfa ασχολήθηκε με αυτοκίνητο με κινητήρα στο κέντρο -πίσω από τον οδηγό και μπροστά από τον πίσω άξονα- το 1935 και μάλλον κάποιο ρόλο έπαιξε και o Ferrari αφού τότε τα αγωνιστικά της έτρεχε αυτός.
Πρόκειται για την 512 η οποία κατασκευάστηκε αποκλειστικά και μόνο για να κερδίσει το χαμένο έδαφος απέναντι στους Γερμανούς.Ήταν πολύ avant garde για την εποχή της και την εξέλιξη της ανέλαβε κυρίως ο Ισπανός Wilfredo Ricart.Κατασκευάστηκαν δυο πρωτότυπα από τα οποία το ένα σήμερα βρίσκεται στο Arese σε άριστη κατάσταση.Δυστυχώς τα πρόλαβε ο πόλεμος...Μην τους λες πολλά, γιατί αν αρχίσουμε να περιγράφουμε π.χ. την Tipo Α και στο καπάκι τους πούμε και πότε σχεδιάστηκε θα βαρέσουν μπιέλα. Άστο!
-
Ο χρήστης Spidey_TS έγραψε:
Για κάνε rephrase βάζοντας την λέξη 'υπαρκτό'.
Δεν πιστεύω να είσαι δημοσιογράφος???όχι, αλλά αν είδες πιο πάνω κάποιος το είδε να κυκλοφορεί στο δρόμο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για κάνε rephrase βάζοντας την λέξη 'υπαρκτό'.
Δεν πιστεύω να είσαι δημοσιογράφος???όχι, αλλά αν είδες πιο πάνω κάποιος το είδε να κυκλοφορεί στο δρόμο
Μπα, και γω δημοσιογράφος είμαι...
Έλεος δηλαδή, αν πιστεύετε ότι κυκλοφορεί ακόμα το R32 IV και όχι το R32 V.
Επίσης, αν πας στην αντιπροσωπεία της Audi και ρωτήσεις για RS4 θα σου πούνε από δεκέμβρη. Αν πας και παραγγείλεις RS4 σήμερα, μάλλον το παλιό θα σου φέρουνε... Λογικό ε?
-
ÏÊ åëÞöèåé!
Ôï åðßóçìï site ôçò VW ëÝåé ì@ë@êéåò,ïé 4Ô ëÝíå ì@ë@êéåò,ôï ßäéï êáé åãþ êáé ðïëëïß Üëëïé åðþíõìïé êáé áíþíõìïé êáé 5 Üôïìá ðïõ ðïóôÜñïõí åäþ ìÝóá ôá îÝñïõí üëá!!! -
ας του εξηγήσει κάποιος 'ομοϊδεάτης' ότι το R32 είναι υπαρκτό μοντέλο γιατί η κατάσταση είναι ανίατη
-
Ακόμα ένα thread έπεσε θύμα επίθεσης των γνωστών-άγνωστων του forum.
Να υπενθυμίσω οτι το thread της 159 δεν έχει φτάσει ακόμα τις 159 σελίδες και η τελευταία δημοσίευση εκεί, έγινε χτες!!!!
Ferrari VS Porsche