Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    βιοποικιλότητα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. βιοποικιλότητα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    13
    87
    193
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      skullone είναι σοβαρή απάντηση αυτή? Ακόμα και η Αλέκα Παπαρήγα θα απαντούσε κάτι πιο αξιοπρεπές.

      Περιμένω να μου πείς ποιόν θα διάλεγες για να τοποθετήσεις σε σπορ αυτοκίνητο και **ΓΙΑΤΙ **.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skullone last edited by

        Σου είπα ήδη. To πολύστροφο μοτέρ θα διάλεγα, γιατί αυτή η κατανομή ισχύος και ροπής εξυπηρετεί και την οδική συμπεριφορά. Το αργόστροφο θα το άφηνα για κάποιο cruiser.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Νομίζω κάνεις μια παρανόηση εδώ, μήπως εννοείς το πόσο ευστροφος είναι ένας κινητήρας λέγοντας πολύστροφος?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            skullone last edited by

            Δύο πράγματα εννοώ:

            1. Ότι φτάνει μακριά η βελόνα του στροφόμετρου
            2. Ότι συνεχίζει να αυξάνει την απόδοσή του στις υψηλές στροφές
            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              techadmin admin last edited by

              Αν κατάλαβα καλά στο 1) αναφέρεσαι στο πόσο ευρύ είναι το φάσμα στροφών στο οποίο αποδίδει ο κινητήρας οπου εδώ μάλλον υπερτερεί ο V10.

              Το 2) δεν μου λέει τίποτα απολύτως, είναι καθαρά θέμα γραναζώματος (όπως και το 1 εν μέρη).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                Το 2) δεν μου λέει τίποτα απολύτως, είναι καθαρά θέμα γραναζώματος

                Το να συνεχίσει να αποδίδει ο κινητήρας στις ψηλές στροφές και να μην πέφτει η ισχύς σαν σάπιο λεμόνι είναι θέμα γραναζώματος...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Ολοι οι κινητήρες παρουσιάζουν πτώση απόδοσης απο ενα νούμερο σ.α.λ. και πάνω, το πόσο το νούμερο αυτό καθορίζει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι θέμα γραναζόματος.

                  πχ. αν ενα αυτοκίνητο αποδίδει 100 άλογα στις 5000σαλ με 2πλάσια μακρύτερο γρανάζομα θα έχει τελική ωστική δύναμη στον τροχό ίση με ένα άλλο που αποδίδει 100 άλογα στις 10.000 σαλ. (εφόσον οι υπόλοιποι παράγοντες ίσοι).

                  Θα μπορούσα να έφερνα 2 θεωρητικά παραδείγματα απο το μυαλό μου αλλα θα μου λέγατε πως είναι ανέφικτα, γι'αυτό επέλεξα 2 πραγματικά αυτοκίνητα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    skullone last edited by

                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                    Αν κατάλαβα καλά στο 1) αναφέρεσαι στο πόσο ευρύ είναι το φάσμα στροφών στο οποίο αποδίδει ο κινητήρας οπου εδώ μάλλον υπερτερεί ο V10.

                    Το 2) δεν μου λέει τίποτα απολύτως, είναι καθαρά θέμα γραναζώματος (όπως και το 1 εν μέρη).

                    Γραναζώματος στο κιβώτιο; Εμάς γιατί μας λέγανε στο Πολυτεχνείο πως αυτό καθορίζεται κυρίως από το αν είναι υποτετράγωνος ή υπερτετράγωνος και ότι ο πλαϊνός εκκεντροφόρος (όπως και ο κεντρικός) δεν λειτουργεί και πολύ καλά στις υψηλές στροφές;

                    Το γρανάζωμα του κιβωτίου (αν αυτό εννοείς) επηρεάζει το αν θα διατηρηθεί ο κινητήρας σε υψηλές ή χαμηλές στροφές.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Αυτό που θέλω να πώ είναι πως αν ενας κινητήρας αποδίδει μια ποσότητα ισχύος σε ενα φάσμα πχ 4000 σ.α.λ. το αν αποδίδει μεταξύ 3000 και 7000 ή 1000 και 5000 είναι καθαρά και μόνο θέμα επιλογής συνολικού γραναζώματος (σχέσεων κιβωτίου, διαφορικού, τροχών).

                      Προτείνω όμως να εστιάσουμε στο αποτέλεσμα, το οποίο στο συγκεκριμένο ενδεικτικό παράδειγμα δείχνει πως ενας κινητήρας θεωρητικά 'παρωχημένος' είναι ελαφρύτερος, οικονομικότερος, ισχυρότερος και φθηνότερος απο εναν πολύ πιο πολύπλοκο και θεωρητικά συμπαγή σύγχρονο.

                      Σε αυτό έχετε να σχολιάσετε κάτι? Η απορία μου είναι μήπως έχουμε εγκλωβιστεί σε συγκεκριμένες μόδες και στερεότυπα και απορρίπτουμε σαν καταναλωτες (και όχι μόνο) ότι δεν συμορφώνεται σε αυτά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skullone last edited by

                        Aυτό που λες για το γρανάζωμα δε στέκει, γιατί οι τιμές ιπποδύναμης και ροπής, μαζί με τα διαγράμματα βγαίνουν με δυναμόμετρα πάγκου, στα οποία οι κινητήρες μπαίνουν ΧΩΡΙΣ το κιβώτιο και το διαφορικό. Κι αν μάλιστα μιλάμε και για Gross ιπποδύναμη, τότε βγάζουμε ακόμη και τον παπά απ'το καρμπυρατέρ (ή τους πνίχτες της εισαγωγής).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης IKE έγραψε:
                          Αυτό που θέλω να πώ είναι πως αν ενας κινητήρας αποδίδει μια ποσότητα ισχύος σε ενα φάσμα πχ 4000 σ.α.λ. το αν αποδίδει μεταξύ 3000 και 7000 ή 1000 και 5000 είναι καθαρά και μόνο θέμα επιλογής συνολικού γραναζώματος (σχέσεων κιβωτίου, διαφορικού, τροχών).

                          Αυτό που γράφεις είναι εντελώς λάθος. Τα χαρακτηριστικά απόδοσης ενός κινητήρα αφορούν τον κινητήρα, όχι το σύστημα μετάδοσης. Προφανώς μπερδεύεσαι με το γεγονός ότι στα πολύστροφα χρειάζεσαι κοντές σχέσεις ώστε στην αλλαγή να βρεθείς ψηλά και να μην κρεμάσεις, ενώ στα ροπάτα αρκείσαι με ένα μακρύ αφού και στην αλλαγή αν π.χ. πέσεις στις 3000, πάλι θα μπορείς να φύγεις λόγω ροπής σε αυτές τις στροφές.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            skullone δε καταλαβαίνω αυτό που λες σε τι αναιρεί το προηγούμενο ποστ μου και επίσης δε καταλαβαίνω πως ακριβώς αφορά το θεμα μας εδώ.

                            Το Viper έχει παρεμφερείς επιδόσεις με την 430, ας είναι 200 κιλά βαρύτερο και καίει λιγότερο, αυτό δε σου αρκεί? Τι σημασία έχει αν ο κόφτης του είναι 3000 σαλ πιο χαμηλά, πιστευεις πως θα αντιμετωπίζει έλλειψη ισχύος εξ'αιτίας του ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skullone last edited by

                              Μα βρε ΙΚΕ, αν βάλεις το μοτέρ στο δυναμόμετρο να μετρήσεις την ισχύ και τη ροπή του και να βγάλεις διάγραμμα κατανομής ΧΩΡΙΣ σανζμάν και διαφορικό, όπως κάνουν οι εταιρείες για να ανακοινώσουν τις τιμές που δίνουν στα προσπέκτους, πού παίζει ρόλο το γρανάζωμα; Μ'έσκασες πια!

                              Για το άλλο ζήτημα τώρα... Για ψάξε λίγο το ζήτημα της οδικής συμπεριφοράς, που είναι, ακόμα περισσότερο κι από τις επιδόσεις, η ειδοποιός διαφορά μεταξύ ενός σπορ αυτοκινήτου και ενός απλά γρήγορου.

                              Γιατί ένα ατμοσφαιρικό πολύστροφο αυτοκίνητο στρίβει πιο καλά από ένα αργόστροφο με πολλή ροπή (είτε αυτή προέρχεται από τα πολλά κυβικά είτε από τούρμπισμα);

                              Στο αφήνω σαν άσκηση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                skullone & AlfaRomeo με σκάσατε και εσείς

                                Αυτό που λέω είναι πως 2 κινητήρες με διαφορετικά χαρακτηριστικά απόδοσης χρειάζονται διαφορετικά συστήματα μετάδοσης (ως προς τους λόγους μείωσης δηλαδή) για να αποδόσουν τα βέλτιστα.

                                Οπότε εφόσον μπορώ να φτιάξω ενα καλό σύστημα μετάδοσης με σωστά επιλεγμένες σχέσεις το μόνο που θέλω απο τον κινητήρα είναι να αποδίδει μεγάλες ποσότητες ισχύος, να έχει ευρύ φάσμα και να είναι εύστροφος.

                                Με βάση τα παραπάνω, στα οποία ελπίζω να συμφωνείτε, δεν έχει σημασία η τιμή στροφών στην οποία αποδίδεται η ισχύς, το σύστημα μετάδοσης θα προσαρμόσει την ροπή όπως χρειάζεται.

                                Γιατί ένα ατμοσφαιρικό πολύστροφο αυτοκίνητο στρίβει πιο καλά από ένα αργόστροφο με πολλή ροπή (είτε αυτή προέρχεται από τα πολλά κυβικά είτε από τούρμπισμα);

                                Τα λάστιχα δεν καταλαβαίνουν αν ο κινητήρας γυρνάει με 3000 ή 10000 σαλ, ούτε πόση ροπή αποδίδει στο στρόφαλο, οπότε δεν μπορώ να καταλάβω απο που πηγάζει ο κανόνας αυτός ωστε να τον εξηγήσω κιόλας.

                                Εικάζω όμως πως αυτό που εννοείς είναι πως αυτοκίνητα με μεγάλη ώση στον τροχό σε μεγάλο φάσμα ταχυτήτων κίνησης είναι εύκολο να υπερνικήσουν την πρόσφυση των ελαστικών. Αν εννοείς αυτό τότε το πρόβλημα λύνεται πολύ απλά μακρίανοντας τη σχέση μετάδοσης

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  Πλησίασες στη σωστή απάντηση για το ζήτημα της οδικής συμπεριφοράς. Να θυμάσαι όμως ότι η μεγάλη ροπή σε βοηθά κυρίως στο προσπέρασμα, όχι στο στρίψιμο. Μια και ανέφερες σχέσεις μετάδοσης... Γιατί, με ΙΔΙΑ ταχύτητα κίνησης, στην ίδια στροφή, με ίδιες γραμμές, κάποια σχέση στο κιβώτιο σε κρατάει εντός και κάποια άλλη σε πετάει;

                                  Τώρα, αν αναρωτιέσαι γιατί απορρίπτουμε μετά βδελυγμίας τον κεντρικό εκκεντροφόρο... Μην απορείς. Πάρα πολλά κινούμενα μέρη ανά εκκεντροφόρο, τα οποία προκαλούν απώλειες ισχύος και επίσης μειώνουν την αξιοπιστία του. Φθηνός μεν, αλλά μπελαλίδικος. Αλλά c'est la vie: το φτηνό το κρέας είναι για τα σκυλιά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Οπότε εφόσον μπορώ να φτιάξω ενα καλό σύστημα μετάδοσης με σωστά επιλεγμένες σχέσεις το μόνο που θέλω απο τον κινητήρα είναι να αποδίδει μεγάλες ποσότητες ισχύος, να έχει ευρύ φάσμα και να είναι εύστροφος.

                                    Το σύστημα μετάδοσης είναι ένα σύστημα παθητικό, σε αντίθεση με τον κινητήρα. Δεν καταλαβαίνω τη λογική σου, φτιάχνω ένα ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΛΟ σλύστημα μετάδοσης και μετά προσαρμόζω τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα μου σε αυτό... Είσαι 180 μοίρες αντίθετα. Τέλειο σύστημα μετάδοσης, όσον αφορά την κλιμάκωση, δεν υπάρχει. Το μυστικό είναι να το προσαρμόσεις στον εκάστοτε κινητήρα.

                                    Τα λάστιχα δεν καταλαβαίνουν αν ο κινητήρας γυρνάει με 3000 ή 10000 σαλ, ούτε πόση ροπή αποδίδει στο στρόφαλο

                                    Λάθος....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                      Πλησίασες στη σωστή απάντηση για το ζήτημα της οδικής συμπεριφοράς.

                                      Aκόμα περιμένω την ερώτηση όμως.

                                      Να θυμάσαι όμως ότι η μεγάλη ροπή σε βοηθά κυρίως στο προσπέρασμα, όχι στο στρίψιμο.

                                      ??? Η τελική ώση στον τροχό έχει σημασία, η ροπή είναι ενδιάμεσο μέγεθος και απο το στρόφαλο μέχρι τον τροχό θα έχει αλλάξει πολλές φορές. Προφανώς βοηθάει στο προσπέρασμα αλλα και στο στρόψιμο, όπως αναφέρεις και πιο κάτω:

                                      Μια και ανέφερες σχέσεις μετάδοσης... Γιατί, με ΙΔΙΑ ταχύτητα κίνησης, στην ίδια στροφή, με ίδιες γραμμές, κάποια σχέση στο κιβώτιο σε κρατάει εντός και κάποια άλλη σε πετάει;

                                      Επειδή ανάλογα τη σχέση στο κιβώτιο η ώση στους κινητήριους τροχούς είναι διαφορετική και αυτό μπορεί να επηρεάσει απο το βάρος με το οποίο φορτίζεται ο κάθε τροχός (μεταφορά βάρους λόγω επιτάχυνσης/επιβράδυνσης) εως την πρόσφυσή του, πόσο συνεισφέρει στη κεντρομόλο κλπ.

                                      Η αλλαγή που αναφέρεις (άλλη σχέση σε ίδια ταχύτητα κίνησης) αλλάζει πολλούς παράγοντες που επηρεάζουν το κράτημα, λογικό δεν είναι?

                                      Τώρα, αν αναρωτιέσαι γιατί απορρίπτουμε μετά βδελυγμίας τον κεντρικό εκκεντροφόρο... Μην απορείς. Πάρα πολλά κινούμενα μέρη ανά εκκεντροφόρο, τα οποία προκαλούν απώλειες ισχύος και επίσης μειώνουν την αξιοπιστία του. Φθηνός μεν, αλλά μπελαλίδικος. Αλλά c'est la vie: το φτηνό το κρέας είναι για τα σκυλιά.

                                      Εγω πάλι νομίζω πως το αποτέλεσμα μετράει, μη μου πείς όμως πως ο V10 του Viper έχει περισσότερα κινούμενα μέρη απο τον V8 της Ferrari!

                                      AlfaRomeo το συστημα μετάδοης παθητικό (?) ή όχι είναι πολύ σημαντικό, νομίζω δεν με διάβασες προσεκτικά, δεν είπα πως πρώτα φτιάχνω ενα καλό σύστημα μετάδοσης και μετά κοτσάρω τον κινητήρα. Αυτό που είπα είναι πως αν έχω σαν δεδομένη την ικανότητα να φτιάξω ενα καλό σύστημα μετάδοσης που θα εκμεταλευτεί τον κινητήρα μου στο φάσμα ταχυτήτων που με ενδιαφέρει τότε οι ονομαστικές στροφές λειτουργίας οπου αυτός αποδίδει έχουν ελλάσωνα σημασία.

                                      Τα λάστιχα δεν καταλαβαίνουν αν ο κινητήρας γυρνάει με 3000 ή 10000 σαλ, ούτε πόση ροπή αποδίδει στο στρόφαλο

                                      Λάθος....

                                      Γιατί είναι λάθος?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        michaliss last edited by

                                        Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                        Μια και ανέφερες σχέσεις μετάδοσης... Γιατί, με ΙΔΙΑ ταχύτητα κίνησης, στην ίδια στροφή, με ίδιες γραμμές, κάποια σχέση στο κιβώτιο σε κρατάει εντός και κάποια άλλη σε πετάει;

                                        Θα κάνω μια προσπάθεια, αν και μπορεί να λέω βλακείες.
                                        Μία κοντύτερη σχέση μετάδοσης επιτρέπει συνήθως μεγαλύτερη επιτάχυνση (άρα και μεγαλύτερη μεταφορά βάρους στον πίσω άξονα) απ' ότι μία μακρύτερη σχέση για τα ίδια km/h. Η μεταφορά του βάρους πίσω δίνει κάποια σταθερότητα στην 'ουρά'. Βεβαίως, σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να ελαφρύνει και υπερβολικά η μούρη...
                                        Έτσι π.χ. μπορεί μία στροφή να θέλει πολύ προσοχή για να την πάρεις με 2α (για να μην υποστρέψει), να πέρνεται ιδανικά με 3η, να θέλει προσοχή με 4η (για να μην υπερστρέψει) και να παριστάνεις το πλοίο με 5η.

                                        edit: Πολύ πιο πλήρης η εξήγηση του ΙΚΕ παραπάνω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          skullone last edited by

                                          Η κοντύτερη σχέση ανεβάζει τις στροφές του κινητήρα. Άρα, αν η κοντύτερη τον βάλει στην περιοχή που αποδίδει τη μέγιστη ροπή του, θα έχουμε υπερστροφή (αν μιλάμε για πισωκίνητο) ή υποστροφή (αν μιλάμε για προσθιοκίνητο).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gvala last edited by

                                            Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:

                                            Τα λάστιχα δεν καταλαβαίνουν αν ο κινητήρας γυρνάει με 3000 ή 10000 σαλ, ούτε πόση ροπή αποδίδει στο στρόφαλο

                                            Λάθος....

                                            Μπορείς να εξηγήσεις αναλυτικά γιατί είναι λάθος;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr