-
Φίλε ντουκατάκια, για πίστα και καλή άσφαλτο δεν ξέρω να σου πω. Αλλά στο δρόμο...
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Φίλε ντουκατάκια, για πίστα και καλή άσφαλτο δεν ξέρω να σου πω. Αλλά στο δρόμο...Εαν παιρνεις παραδειγμα τα λιμανακια τοτε οκ... εχεις δικιο, και καποιες αλλες κακοφημες διαδρομες δεν αντιλεγω, αλλα υπαρχουν αρκετες καλουτσικες εως πολυ καλες διαδρομες που μπορει να παει καποιος με μοτοσυκλετα γρηγορα, να διασκεδαση και με ασφαλεια, δεν θα κανει αυτα που κανει στην πιστα στον βαθμο αυτο, αλλα η απολαυση παραμενει εκει...
εαν ανεβεις Β.Εβοια με Μονστερ πχ, ειναι καταπληκτικα, κραταει μια χαρα, εχει πολυ στροφιλικι... Επιδαυρο το ιδιο παλι... κατω σε πολλα σημεια στην πελοπονησο ο και καταγομαι, παντου η επαρχια εχει ωραιες διαδρομες με αποδεκτη ασφαλτο για 'ταχυτητα', εντυπωσιακα και απολαυστικα πλαγιασματα, και επιστροφη στην φυση... απλα χρειαζεται εμπειρια και αυτοσυγκρατηση (οπως σε καθε οχημα αλλωστε) γιατι το γκαζι σε μια μοτοσυκλετα, ειδικα σε Supersport ειναι γλυκο ευκολο και ΠΟΛΥ...
πρεπει καποιος να το ζησει, να το ψαξει να μαθει...
βεβαια εαν το θελει, η του αρεσει, η δεν φοβαται, γιατι η μοτοσυκλετα εχει πολυ περισσοτερες απαιτησεις οταν θελουμε να πηγαινουμε γρηγορα και με ασφαλεια...οπως ειπαμε παντου υπαρχουν υπερ και κατα... να σημερα που βρεχει ας πουμε, εγω κυκλοφορω με μοτοσυκλετα, δεν εχω προβλημα, αλλα σιγουρα ειναι λιγο σπαστικο βαζε-βγαζε αδιαβροχα... αυριο ομως που θα σταματησει, η και καλυτερα βγει λιγος ηλιο... θα αποζημιωθω στο 20πλασιο...
καλες βολτες.
-
Ο χρήστης Runner Ducati Baylisstic έγραψε:
Εαν παιρνεις παραδειγμα τα λιμανακια τοτε οκ... εχεις δικιοΜην βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα αγαπητέ. Ανέφερα πουθενά τα Λιμανάκια;
αλλα υπαρχουν αρκετες καλουτσικες διαδρομες που μπορει να παει καποιος με μοτοσυκλετα γρηγορα, να διασκεδαση και με ασφαλεια, δεν θα κανει αυτα που κανει στην πιστα στον βαθμο αυτο, αλλα η απολαυση παραμενει εκει...
Στις καλούτσικες αυτές διαδρομές φίλε μου, στις οποίες να είσαι σίγουρος πως δεν είσαι ο μόνος άνθρωπος που έχει πάει ούτε πως όλοι εμείς οι υπόλοιποι γνωρίζουμε μόνο τα Λιμανάκια, εκτιμώ πως οι μοτοσυκλέτες είναι πίσω. Δεν έχω 'παίξει' ποτέ με τον Ρόσσι, τον Ντούχαν ή τον Μπιάτζι, αλλά όσους έχω πετύχει σε τέτοιες διαδρομές, δεν ήταν τίποτα παραπάνω από ικανοί και άξιοι 'αντίπαλοι' οι οποίοι όμως δεν έπαυαν να μένουν πίσω, στο στρίψιμο.
-
Γνωρίζω αρκετούς φανατικούς μοτοσυκλετιστές, που δεν αλλάζουν την αίσθηση και το γκάζι της μοτοσυκλέτας με τίποτα. Όλοι τους όμως παραδέχονται πως σ'ένα στροφιλίκι, ΙΔΙΩΣ άγνωστο που το περνάς prima vista, με το αυτοκίνητο μπορείς να παίξεις πολύ πιο εύκολα, με μεγαλύτερη ασφάλεια, και να κάνεις και καλύτερους χρόνους.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Γνωρίζω αρκετούς φανατικούς μοτοσυκλετιστές, που δεν αλλάζουν την αίσθηση και το γκάζι της μοτοσυκλέτας με τίποτα. Όλοι τους όμως παραδέχονται πως σ'ένα στροφιλίκι, ΙΔΙΩΣ άγνωστο που το περνάς prima vista, με το αυτοκίνητο μπορείς να παίξεις πολύ πιο εύκολα, με μεγαλύτερη ασφάλεια, και να κάνεις και καλύτερους χρόνους.Ααααακριβώς. Αυτό μου έχει πει φίλος κάτοχος CBR 600 και Alfa 147 1.6.
Α, και με την CBR όχι απλώς έχει μπει σε πίστα αλλά έχει τρέξει και σε αγώνα.
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Εαν παιρνεις παραδειγμα τα λιμανακια τοτε οκ... εχεις δικιο
Μην βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα αγαπητέ. Ανέφερα πουθενά τα Λιμανάκια;
αλλα υπαρχουν αρκετες καλουτσικες διαδρομες που μπορει να παει καποιος με μοτοσυκλετα γρηγορα, να διασκεδαση και με ασφαλεια, δεν θα κανει αυτα που κανει στην πιστα στον βαθμο αυτο, αλλα η απολαυση παραμενει εκει...
Στις καλούτσικες αυτές διαδρομές φίλε μου, στις οποίες να είσαι σίγουρος πως δεν είσαι ο μόνος άνθρωπος που έχει πάει ούτε πως όλοι εμείς οι υπόλοιποι γνωρίζουμε μόνο τα Λιμανάκια, εκτιμώ πως οι μοτοσυκλέτες είναι πίσω. Δεν έχω 'παίξει' ποτέ με τον Ρόσσι, τον Ντούχαν ή τον Μπιάτζι, αλλά όσους έχω πετύχει σε τέτοιες διαδρομές, δεν ήταν τίποτα παραπάνω από ικανοί και άξιοι 'αντίπαλοι' οι οποίοι όμως δεν έπαυαν να μένουν πίσω.
Φιλαρακι... εαν θες μια μερα παμε B.Εβοια... παρεα για καφε... δεν ειναι κοντρα και βλακειες... απλα για να δεις... στην πιστα οταν μπαινουμε στα ιδιωτικα trackdays, το 95% των ιδιωτων με Supersport μηχανακια, 600-1000ρια με τρελο γκαζι... αναφερομαι σε ιδιωτες και οχι αγωνιζομενους, γυρναει στο 1:12++ μεχρι 1:15+ ... ξερεις τι σημαινει αυτο για μια τετοια μοτοσυκλετα? γυρνανε δηλαδη οσο ενα φτιαγμενο ταπεινο Ραλλακι... δηλαδη ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ θελω να πω... ο λογος ειναι οτι επειδη ειναι φτηνη η αγορα της μοτοσυκλετας ολοι αγοραζουν απο μια, αλλα θελει πολυ δουλεια η μοτοσυκλετα και προπονηση για να παει καποιος πραγματικα οπως της αρμοζει... μην ξεχνας οτι δεν εχει κανενα αντισπιν και ηλεκτρονικο βοηθημα, θελει προπονηση, μερακι και ικανοτητα, ειναι σαν απο Saxo μαμα καποιος να καβαλησει μια ferrariENZO (που εχει και ενα καρο ηλεκτρονικα) σε γκαζι... θα αδικειται το αυτοκινητο απο τον οδηγο...
στις πιστες απο τα trackday με 70-80 μοτοσυκλετες TOPGUNS ιδιωτες, μιλαμε για 160 κιλα και 130-170 αλογα, ζητημα ειναι να με περασουν 2-3, και ειμαι με αεροψυκτο 175 κιλα 70 αλογακια, χαωτικη διαφορα σε kg/hp και οχι τοσο ειδικο για πιστα...
το 90% των αναβατων SS μοτοσυκλετων, δεν εχει εμπειρια πραγματικης οδηγησης, προπονησης... ειναι για πουλμουρ στην καφετερια και τα φαναρια της βουτας...
εαν ερθεις παρεα σε διαδρομη θα εκπλαγεις απο το μικρο αεροψυκτο...
και βεβαια και στα Μεγαρα... οποτε υπαρξει και trackday θα ριξω ποστ.
καλες βολτες. -
Στο τελευταιο που λεει ο nasos υπαρχει μια αληθεια.
Πιστευω , σε γρηγορες βολτες με μηχανη σε δημοσιο δρομο,οτι εισαι απιστευτα εκτεθειμενος σε σημειο που σοφα οι περισσοτεροι 'μηχανοβιοι' να πιεζουν πολυ λιγο και πρακτικα τερμα να πηγαινουν μονο σε ευθειες.
Βεβαια η αντιστοιχια μιας απλης βολτας με μια ωραια μηχανη,θα μπορουσε να συγκριθει μονο ας πουμε με ενα καμπριο,ανοιχτο στυλ mx-5,με το οποιο παιζοντας μοναχα σε ενα δυο σημεια της αγαπημενης σου διαδρομης και απολαμβανοντας την υπολοιπη,εισαι αρκετα 'γεματος',σε αντιθεση με ενα σπορ-φτιαγμενο αυτοκινητο που πρεπει απλως να κινεισαι γρηγορα για να λες οτι 'απολαυσες μια διαδρομη'.
Πρακτικα καταληγουμε στο οτι μηχανη και αυτοκινητο ειναι δυο κοσμοι διαφορετικοι,που συναντιουνται σε ελαχιστα σημεια και δεν συγκρινονται ουτε ευκολα,ουτε αντικειμενικα..... -
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Φίλε ντουκατάκια, για πίστα και καλή άσφαλτο δεν ξέρω να σου πω. Αλλά στο δρόμο...Παρασύρθηκες πάλι στην πίστα...
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Πρακτικα καταληγουμε στο οτι μηχανη και αυτοκινητο ειναι δυο κοσμοι διαφορετικοι,που συναντιουνται σε ελαχιστα σημεια και δεν συγκρινονται ουτε ευκολα,ουτε αντικειμενικα..... -
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Φίλε ντουκατάκια, για πίστα και καλή άσφαλτο δεν ξέρω να σου πω. Αλλά στο δρόμο...
Παρασύρθηκες πάλι στην πίστα...
την πιστα στην εφερα σαν παραδειγμα για να καταλαβεις κατι που τελικα ισως δεν καταλαβες...
ΣΤΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ μιας πιστας, που ο αναβατης δεν φοβαται πλεον τον δρομο και μπαριερες κλπ, το 95% αυτων των ιδιωτων, ειναι το ιδιο γρηγοροι με ενα Ραλλακι καλοστημενο με 150 αλογα... τι θελω να πω???
οταν θα επρεπε να ειναι σε τετοιο καταλληλο περιβαλον γρηγοροι, η και γρηγοροτεροι, οσο μια 360 modena, ενα EVO με 450 αλογα κλπ...
οτι ειναι πολυ ΤΟΣΟ πολυ αργοι ΗΔΗ στο καταλληλο περιβαλον, ποσο μαλλον ταν ειναι εξω στον δημοσιο δρομο, και αυτο εχει να κανει γιατι δεν υπαρχει εκπαιδευση και παιδεια επανω ειδικα σε μοτοσυκλετες που σου 'ξεριζωνουν' τα σωθηκα απο το γκαζι και εχουν πραγματικα μεγαλες οδηγικες απαιτησεις για να πανε γρηγορα...
συμφωνω οτι πανε σε στροφες πιο αργα οι πιο πολλοι και απο ενα GTi, αλλα εχει να κανει με την εκπαιδευση και προπονηση τους στο αντικειμενο και οχι με την ικανοτητα των σημερινων μοτοσυκλετων...
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να μαθεις την σπορ μοτοσυκλετα σου και να ψαξεις δικα σου ορια και αυτης ειδικα στα πρωτα σταδια σε ΔΗΜΟΣΙΟ δρομο...
φανταζεσαι οπως ολες οι μοτοσυκλετες SS που εχουν κτηνωδη δυναμη...
τα αντιστιχα Gtι να ειχαν ΟΛΑ 700+ αλογα???
ποιος στιβει 700+ αλογα αυτοκινητα και τα παει 'αναλογικα' με τα αλογα τους στους σφιχτους δρομους των βουνων και της επαρχιας χωρις να εχει επενδυσει ΠΟΛΥ σε εκπαιδευση, πολυ προπονηση και λαστιχα, και να εχει και λιγο ταλεντο, κα. και ειδικα στην αρχη με τετοιο οχημα σε καταλληλο περιβαλον???αυτο θελω να πω... και αναφερω σαν παραδειγμα την πιστα...
επειδη εχω φιλους αγωνιζομενους στο πρωταθλημα, εχεις παει ποτε βολτα να ακολουθησεις αγωνιζομενο στον δρομο με μοτοσυκλετα??? ΜΠΠΡΡΡΡΡ
μονο ηχο ακουγεται για λιγο και τερμα... διακτινισμος... εχεις δει τον Μιμικο στην Β.Εβοια??? με επιταχυνσεις αναμεσα στα κομματια των στροφων εκει μεσα 170+ μεχρι 200+ στιγμιαια? και επιταχυνσεις αναλογες με 500 αλογα αυτοκινητο, οχι τα ζωα μου αργα... και πλασαρισμα με εντελως αναποδο τιμονι σαν τετρακινητο με 80+ σε πεταλο των 70...
(εχω DVD σουπερ)επισης οσον αφορα το δικο μου μηχανακι εχει ενα ΜΕΓΑΛΟ προσον, εχει εκπληκτικη ικανοτητα να στριβει και να φρεναρει, χωρις να εχει τα αλογα που θα χρειαζοταν 10πλασια προπονηση και πολυ μεγαλυτερη ικανοτητα στην διαχειρηση της τεραστιας υσχυος...
σα να λεμε ενα καλοστημενο, πολυ καλοστημενο για 400 αλογα αυτοκικητο, αλλα με 250ευτυχως ειμαι απο αυτους που και με αυτο το Μονστερ, και με το αλλο που ειχα, εχω κανει πανω απο 800 γυρους σε Μεγαρα και S/K Σερρες σε λιγοτερο 1 χρονο και με τα 2, και με καταλληλους ανθρωπους παρεα... και πανω απο 30.000 χλμ σε 15 μηνες σε στροφιλικα ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ για προπονηση και διασκεδαση...
τιποτα δεν γινεται τυχαια...
μην υποτιμας την ικανοτητα των σουπερσπορτ μοτοσυκλετων, ειναι τοσο πολυ πανω απο την ικανοτητα των αναβατων και κυριως της ανυπαρκτης εκπαιδευσης τους (μας)...
καλες βολτες.
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Πρακτικα καταληγουμε στο οτι μηχανη και αυτοκινητο ειναι δυο κοσμοι διαφορετικοι,που συναντιουνται σε ελαχιστα σημεια και δεν συγκρινονται ουτε ευκολα,ουτε αντικειμενικα.....
Επειδη συμφωνω κατα βαση...
και βαριεμαι να το συνεχιζω...
και επειδη και στα 2 αυτα (2τροχα 4τροχα) την διαφορα την κανει ο οδηγος-αναβατης... λεω... καλα να περνατε και καλες βολτες...
take care.
(μην με τσιγγλατε βρε... εχω και δουλειες)
-
Ο χρήστης Runner Ducati Baylisstic έγραψε:
επειδη εχω φιλους αγωνιζομενους στο πρωταθλημα, εχεις παει ποτε βολτα να ακολουθησεις αγωνιζομενο στον δρομο με μοτοσυκλετα??? ΜΠΠΡΡΡΡΡ
μονο ηχο ακουγεται για λιγο και τερμα... διακτινισμος... εχεις δει τον Μιμικο στην Β.Εβοια??? με επιταχυνσεις αναμεσα στα κομματια των στροφων εκει μεσα 170+ μεχρι 200+ στιγμιαια? και επιταχυνσεις αναλογες με 500 αλογα αυτοκινητο, οχι τα ζωα μου αργα... και πλασαρισμα με εντελως αναποδο τιμονι σαν τετρακινητο με 80+ σε πεταλο των 70...
(εχω DVD σουπερ)Έχω και εγώ ένα DVD απο την Εβοια (μάλλον το ίδιο έχουμε) και η μόνη λέξη που μπορεί να το χαρακτηρίσει είναι ΠΑΡΑΝΟΙΚΟ! Τα παληκάρια όπου βρούν ευθεία κάνουν σούζα και σε όσες στροφές δέν τις παίρνουν με γόνατο, μπαίνουν με παντιλίκι (η πρώτη φορά που είδα παντιλίκι με μηχανή street)
Προς το τέλος της διαδρομής σταματάνε σουζες και παντηλίκια και πάνε απίστευτα γρήγορα. Σαν να βλέπεις playstation! Το πιό κουφό είναι οτι ένα απο τα παλικάρια είναι με χωμάτινο ΚΤΜ και το πλαγιάζει όσο ο άλλος με το GSXR
-
-
Ο χρήστης Runner Ducati Baylisstic έγραψε:
Πρακτικα καταληγουμε στο οτι μηχανη και αυτοκινητο ειναι δυο κοσμοι διαφορετικοι,που συναντιουνται σε ελαχιστα σημεια και δεν συγκρινονται ουτε ευκολα,ουτε αντικειμενικα.....
Επειδη συμφωνω κατα βαση...
και βαριεμαι να το συνεχιζω...
και επειδη και στα 2 αυτα (2τροχα 4τροχα) την διαφορα την κανει ο οδηγος-αναβατης... λεω... καλα να περνατε και καλες βολτες...
take care.
(μην με τσιγγλατε βρε... εχω και δουλειες)
Θα σε τσιγκλισω τωρα.
Εχουμε και λεμε. suzuki GSX-R1000. 178ps/11250,Βαρος 166 κιλα. Αναλογια kg/PS 0.9 !!!!!!!!!!!!!!!
Νoble M400 : 430ps/6500,Βαρος 1100 κιλα.
Αναλογια kg/PS 2.55 !!!!!!!!!!!!!!!!
Τωρα βλεπεις την διαφορα kg/ps που εχουν? Και ομως στο 0-100 ειναι κοντα. Η διαφορα γινεται στις ενδιαμεσες επιταχυνσεις οπου η μηχανη απο τα 100-160 επιταχυνει σαν @@τανα.
Ε εγω σου λεω οτι σε οποιαδηποτε πιστα η Suzuki θα τρωει ενα ωραιοτατο τσαγακι απο το noble γιατι ειτε το θες ειτε οχι τα αυτοκινητα εχουν οχι απλα καλυτερο κρατημα ,αλλα πολυ καλυτερο.
Η κανε κατι αλλο. Για φαντασου να ειχαν την ιδια αναλογια kg/ps? Θα ετρωγε 30 δευτερα σε καθε γυρο η μηχανη? -
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μια ζωή προσπαθεί η μια πλευρά να πείσει την άλλη για το ποια είναι πιο γρήγορη, λες και στην τελική, αυτό που μας κάνει να επιλέγουμε ή το ένα ή το άλλο είναι ο χρόνος σε κάποια πίστα ή τα χιλιόμετρα που έχει κάποιος σε μια στροφή...
Ξεκολλήστε παιδιά. Μην πέφτετε πάλι στη λούμπα...
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μια ζωή προσπαθεί η μια πλευρά να πείσει την άλλη για το ποια είναι πιο γρήγορη, λες και στην τελική, αυτό που μας κάνει να επιλέγουμε ή το ένα ή το άλλο είναι ο χρόνος σε κάποια πίστα ή τα χιλιόμετρα που έχει κάποιος σε μια στροφή...Ξεκολλήστε παιδιά. Μην πέφτετε πάλι στη λούμπα...
E μα δεν γινεται ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ τα περιοδικα να υποστηριζουν οτι τα αυτοκινητα ειναι πιο γρηγορα στις στροφες και εμεις να λεμε αυθαιρετα οτι ειναι οι μηχανες.
Τι πιο τρανο παραδειγμα απο την αναλογια kg/ps της suzuki? Υπαρχει εστω και ενα αυτοκινητο που να πλησιαζει το τρομακτικο 0.9 kg/ps? -
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Πρακτικα καταληγουμε στο οτι μηχανη και αυτοκινητο ειναι δυο κοσμοι διαφορετικοι,που συναντιουνται σε ελαχιστα σημεια και δεν συγκρινονται ουτε ευκολα,ουτε αντικειμενικα.....
Επειδη συμφωνω κατα βαση...
και βαριεμαι να το συνεχιζω...
και επειδη και στα 2 αυτα (2τροχα 4τροχα) την διαφορα την κανει ο οδηγος-αναβατης... λεω... καλα να περνατε και καλες βολτες...
take care.
(μην με τσιγγλατε βρε... εχω και δουλειες)
Θα σε τσιγκλισω τωρα.
Εχουμε και λεμε. suzuki GSX-R1000. 178ps/11250,Βαρος 166 κιλα. Αναλογια kg/PS 0.9 !!!!!!!!!!!!!!!
Νoble M400 : 430ps/6500,Βαρος 1100 κιλα.
Αναλογια kg/PS 2.55 !!!!!!!!!!!!!!!!
Τωρα βλεπεις την διαφορα kg/ps που εχουν? Και ομως στο 0-100 ειναι κοντα. Η διαφορα γινεται στις ενδιαμεσες επιταχυνσεις οπου η μηχανη απο τα 100-160 επιταχυνει σαν @@τανα.
Ε εγω σου λεω οτι σε οποιαδηποτε πιστα η Suzuki θα τρωει ενα ωραιοτατο τσαγακι απο το noble γιατι ειτε το θες ειτε οχι τα αυτοκινητα εχουν οχι απλα καλυτερο κρατημα ,αλλα πολυ καλυτερο.
Η κανε κατι αλλο. Για φαντασου να ειχαν την ιδια αναλογια kg/ps? Θα ετρωγε 30 δευτερα σε καθε γυρο η μηχανη?Αυτο το Noble M400 φιλαρακι που λες δεν ειναι αυτο εδω στο τεστ για το πιο θα γυρισει τον ταχυτερο γυρο στην σφιχτη πιστα της Top Gear που κυριως στοχο ειχε να μετρησει την συνολικη ικανοτητα και το στριβειν του καθε οχηματος?...
αυτο το Noble 400 λοιπον εστριψε μαζι με την Ducati 999... αυτη λοιπον η 999 ειναι 199 κιλα... διαβασετ το καλα... 199 (οχι 166 που ειναι το GSXR), και 135 αλογα... ξαναδιαβασε... 135 αλογα (και οχι 178 που ειναι το GSXR παλι) και λεω γω τωρα... λεω γω... αφου το GSXR εχει αρκετα καλυτερη αναλογια kg/hp ποσα τσαγακια θα εριχνε στο Noble αφου το τσαγιασε το Ducati με 40 αλογα λιγοτερα και 30+ κιλα περισσοτερα??? .........
μαλλον και τα Ducati παρολο που ειναι τοοοοσοοοο αργα στο γκαζι, στριβουν καλυτερα απο SuperCars......
φιλε μου... χωρις να με παρεξηγησεις... δεν ξερςςςςς που παν τα τεσσερα απο μοτοσυκλετες... καλυτερα να ερθεις στην πιστα, κερναω τον καφε και το κρουασαν, να δεις πως με 70 μονο αλογακια ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ μετακινησης , το ξανατονιζω... δουλεια-σπιτι-καφε-βολτα μηχανακι, με τα ιδια ελαστικα δρομου, πως κανουμε ενα Mitsu EVO με 400 αλογα στην σφιχτη πιστα των Μεγαρων που δεν εχει και την ασφαλτον των Σερρων... πως το κανουμε να μην ξερει απο που να φυγει... και οχι μονο με το δικο μου, αλλα και με Μονστερ 620 με 60 αλογακια ολα και ολα και 170 κιλα... διαβασε... 170 κιλα 60 αλογα... χρονος??? 1:07 .... και ΟΧΙ με ΣΛΙΚ λαστιχα... και καθημερινης μετακινησεις μοτοσυκλετα....
μαλλον πρεπει να ερθεις να δεις... θα μαθεις πολλα... και οχι αυτα που δειχνει το μαρκετινγκ μονο...
καλες βολτες.
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μια ζωή προσπαθεί η μια πλευρά να πείσει την άλλη για το ποια είναι πιο γρήγορη, λες και στην τελική, αυτό που μας κάνει να επιλέγουμε ή το ένα ή το άλλο είναι ο χρόνος σε κάποια πίστα ή τα χιλιόμετρα που έχει κάποιος σε μια στροφή...
Ξεκολλήστε παιδιά. Μην πέφτετε πάλι στη λούμπα...
E μα δεν γινεται ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ τα περιοδικα να υποστηριζουν οτι τα αυτοκινητα ειναι πιο γρηγορα στις στροφες και εμεις να λεμε αυθαιρετα οτι ειναι οι μηχανες.
Τι πιο τρανο παραδειγμα απο την αναλογια kg/ps της suzuki? Υπαρχει εστω και ενα αυτοκινητο που να πλησιαζει το τρομακτικο 0.9 kg/ps?Ναι αλλά δεν το ορίζεις ακριβώς ως αυτοκίνητο...
--> F1
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μια ζωή προσπαθεί η μια πλευρά να πείσει την άλλη για το ποια είναι πιο γρήγορη, λες και στην τελική, αυτό που μας κάνει να επιλέγουμε ή το ένα ή το άλλο είναι ο χρόνος σε κάποια πίστα ή τα χιλιόμετρα που έχει κάποιος σε μια στροφή...
Ξεκολλήστε παιδιά. Μην πέφτετε πάλι στη λούμπα...
E μα δεν γινεται ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ τα περιοδικα να υποστηριζουν οτι τα αυτοκινητα ειναι πιο γρηγορα στις στροφες και εμεις να λεμε αυθαιρετα οτι ειναι οι μηχανες.
Τι πιο τρανο παραδειγμα απο την αναλογια kg/ps της suzuki? Υπαρχει εστω και ενα αυτοκινητο που να πλησιαζει το τρομακτικο 0.9 kg/ps?Καταρχας λες ΟΛΑ μα ΟΛΑ... και στο καπακι αναφερεις παραδειγμα αναλογιας Kg/hp .... δεν κολαει καταρχας...
και δευτερομ πια ΟΛΑ??? για των ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ λενε αλλααλλο περιοδικα... και αλλο πραγματικοτητα...
αλλα εγω δεν λεω οτι ΣΤΡΙΒΕΙ μια μοτοσυκλετα περισσοτερο........
εγω λεω οτι πλεον στριβουν ισαξια, αλλου χανουν αλλου κερδιζουν... αλλα βαλε και τα εκπληκτικα φρενα των μοτοσυκλετων στα 170-180 κιλα μονο, και το απιστευτο γκαζι....κανεις δεν ειπε οτι οι μοτοσυκλετες πατανε ολα τα αυτοκινητα...
ειπαμε... εξαρταται απο πολλους παραγοντες...
οι μεγαλυτερη διαφορα ειναι οτι αυτο που πετυχαινεις με μια μοτοσυκλετα των 15.000 ευρω... θες 10πλασια χρηματα σε αυτοκινητο...
αυτο κυριως...
αλλα το κυριωτερο για ολα θελει...ΧΕΡΙΑ.
-
ξεχασα να ποσταρω αυτο...
με ενα βαρυτερο και πολυ αργοτερο μηχανακι απο το Gsxr
[/url]
Αυτοκίνητο vs Μηχανή - η αιώνια κόντρα![από διάσπαση]