-
Βλέπω ότι το topic πήρε φωτιά.
Αλλά ας μιλήσουμε πλέον καθαρά για αυτοκίνητα.
Ξεχνάω το γεγονός ότι έχω Ιαπωνικό αυτοκίνητο και ας πούμε ότι σήμερα βγαίνω στη αγορά και διαλέγω να αγοράσω... να πούμε, καλύτερα να μην πούμε μάρκα, αλλά ένα 1600άρι οικογενειακό και έχω να διαλέξω μεταξύ Ιαπωνικού και Ευρωπαϊκού. Ειμαι δε ένας μέσος οδηγός (αυτό που θα λέγαμε sunday driver), παντελώς άσχετος αλλά και αδιάφορος με το τι κρύβεται κάτω απο τα καπώ των μηχανών όπως επίσης και τη φιλοσοφία κατασκευής των.
Ζητώ λοιπόν απο εσάς να μου πείτε που υστερούν και που υπερτερούν τα Ιαπωνέζικα απο τα Ευρωπαϊκά και ανάποδα, έτσι ώστε να σχηματίσω γνώμη και να μην πάω να πετάξω τα χρήματά μου. -
Έχω την εντύπωση ότι είναι καλύτερο να ανοίξεις ένα καινούριο thread με το ερώτημά σου... Το θέμα εδώ έχει ήδη 'κορεστεί' και μάλλον θα χαθεί μία πολύ ωραία συζήτηση που μπορεί να προκύψει με το ζήτημα που εισάγεις.
-
Ειμαι δε ένας μέσος οδηγός (αυτό που θα λέγαμε sunday driver), παντελώς άσχετος αλλά και αδιάφορος με το τι κρύβεται κάτω απο τα καπώ των μηχανών όπως επίσης και τη φιλοσοφία κατασκευής των
[list:1rakj975]Aκομα και ασχετος να ειναι ο αγοραστης, κατι θα ειναι αυτο που ζηταει η θα του κεντρισει το ενδειαφερον.Εστω και το ψευτοξυλο στο ταμπλω.Τι ακριβως θελει λοιπον ο συγκεκριμενος αγοραστης.[/list:u:1rakj975]
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Έχω την εντύπωση ότι είναι καλύτερο να ανοίξεις ένα καινούριο thread με το ερώτημά σου... Το θέμα εδώ έχει ήδη 'κορεστεί' και μάλλον θα χαθεί μία πολύ ωραία συζήτηση που μπορεί να προκύψει με το ζήτημα που εισάγεις.Εχεις δίκιο Πέτρο. Λοιπόν ανοίγω νέο topic με την επικεφαλίδα
Ευρπωπαϊκό ή Ιαπωνικό Αυτοκίνητο. Ιδού Η Απορία.
-
Ηδη υπαρχει θεμα το οποιο εχει ανοιξει ο imprezas
-
Ο χρήστης voice of reason έγραψε:
Ο Ιάπωνας δεν οδηγάει Corolla, άντε κανάς φτωχοφοιτητής... και οι φτωχές χώρες αυτού του κόσμου.Αυτό πού το βρήκες; Η Corolla ήταν για 33 χρόνια το πρώτο αυτοκίνητο σε πωλήσεις στην Ιαπωνία. Βέβαια πέρσι ήταν δεύτερη, καθώς πρώτο ήταν το... Honda Jazz (στην Ιαπωνία ονομάζεται Fit). Τρίτο ήταν το Micra (στην Ιαπωνία ονομάζεται March). Επιπλέον, στις φτωχές χώρες δε νομίζω ότι έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν Corolla.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Ηδη υπαρχει θεμα το οποιο εχει ανοιξει ο imprezasΔεν πειράζει Μάκη, ας το θέσουμε το θέμα όπως σηνηθήζεται να λέγεται απο μηδενική βάση. Εξ'άλλου τώρα έχουμε ένα ιδιότυπο οδηγό που ρωτάει.
Τάκης
-
Δεν πειράζει Μάκη, ας το θέσουμε το θέμα όπως σηνηθήζεται να λέγεται απο μηδενική βάση. Εξ'άλλου τώρα έχουμε ένα ιδιότυπο οδηγό που ρωτάει.
[list:3p0yjvel]ΟΚ η συνεχεια στο θεμα που ανοιξες.[/list:u:3p0yjvel]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list]Κοψε κατι Αν περπατας με τα ιδια αμορτισερ τοσα χιλιομετρα, με συγχωρεις αλλα εισαι δολοφονος.Φίλε G60POWER βγάζεις λάθος συμπέρασμα.
- Κάνω όλα τα σέρβις του αυτοκινήτου.
- Τα αμορτισέρ δέν μου δημιουργούν πρόβλημα μετατόπισης προς κάποια κατεύθυνση.
- Σέβομαι τα όρια του αυτοκινήτου μου.
- Δέν έχω κόμπλεξ με την δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας και γενικά με τα αυτοκίνητα.
- Επειδή δέν συγχωρεί λάθη, οδηγώ με χαλαρούς ρυθμούς. Κάτι που ταιριάζει απόλυτα στην ελληνική πραγματικότητα της λακούβας, και αποτρέπει απο δυσάρεστες εκπλήξεις.
- Οχι, δέν νυστάζω όταν οδηγώ. Σε αντίθεση με τα σύγχρονα συστήματα αναρτήσεων, οι σούστες του παλιού corolla κάνουν καλά τη δουλειά τους.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Η ΟΔΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΓΧΟΛΗΤΙΚΟ.
Τα παραπάνω ίσως να σου φαίνονται 'υπερβολικά'. Πίστεψέ όμως, πως όταν οδηγείς χωρίς ΑΓΧΟΣ αλλάζει τελείως ο τρόπος που σκέφτεσαι.[list]
Πιστευεις οτι τα Κτεο κανουν ουσιαστικο ελεγχο ακομα και χωρις φακελακι?Πιστεύω, πως όταν έχουν την ευκαιρία να τα 'αρπάξουν', μέχρι και τούμπες κάνουν.
[list]
Απο τοτε που μπηκαν και αυτοι στο παιχνιδι του μαρκετινγκ αλλαξαν φιλοσοφια και εγινε η μερα νυχταΗ Φιλοσοφία των Ιαπώνων είναι απαράλλαχτη. Απλά εμείς τους κρίνουμε με τα δικά μας κριτήρια, επειδή πιστεύουμε οτι η Δύση είναι το κέντρο του κόσμου.
[list]
Τα Audi 80 ειχαν στην εκδοση 1.3 καρμπυρατερ AISIN.Το αμαξι ηταν ιαπωνικο?Σημερα τα Nissan εχουν αναφλεξεις Bosch.Eιναι ερμανικα?Επαναλαμβάνω την ερώτηση πιό λιανά: Αναγνωρίζεις οτι ένα αυτοκίνητο δέν είναι αμιγώς εθνική υπόθεση;
Γενικά, δέν καταλαβαίνω, γιατί κατηγορείς τους Ιάπωνες για την επιχειρηματικότητά τους. Το αυτοκίνητο, όπως και όλα τα τεχνητά αγαθά είναι μια μπίζνα. Εξαιρούνται τα handmade. Διαφωνείς;
[list]
'Με την εξαπλωση των ψευτοστερεοφωνικων εξ ιαπωνιας, μινι micro και λοιπες αηδιες χανεται η ενοια της πραγματικης ακουστικης' Κερδισαν φυσικα στην αγορα αλλα οι γνωστες να εισαι σιγουρος οτι τα αποφευγουν.Οι γνώστες αποφεύγουν την ψηφιακή τεχνολογία όπως ο διάολος το λιβάνι. Επιμένουν στην αναλογική τεχνολογία-πικαπ.
Η ποιότητα της ψηφιακής, συγκρινόμενη με την αναλογική, είναι επιεικώς απαράδεκτη.
Με δεδομένο οτι τα πικάπ έχουν εξαφανιστεί απο την αγορά, είναι αφέλεια να μιλάμε για ακουστική ποιότητα.
Ακόμη και τα αναλογικά μέσα όμως, δεν φθάνουν απο μόνα τους για να δώσουν υψηλή πιστότητα στον ήχο.[list]
Οταν ειδα σε φορητη sony μετασχημ,ατιστη γιουγκοσλαβικο Οχι sony philips κλπ κατασκευασμενο στη γιουγκοσλαβια αλλα η ιδια μαρκα ηταν γιουγκοσλαβικηΕίσαι σίγουρος οτι μετα την αγορά. δέν είχε βαλει κάποιος άλλος το χεράκι του στα 'εσωτερικα' της φορητής;
[list]
Χαίρομαι που υπάρχει τουλάχιστον άλλος ένας που πιστεύει ότι τα κορεσμένα χρώματα της Sony είναι λάθος!Προσωπικά,έχω και μια Sony και μια Philips. Τα χρώματα της Sony μου αρέσουν περισσότερο. Ομως εξήγησέ μας, γιατί τα κορεσμένα (συνώνυμο γεμάτα) ,όπως πιστεύεις, χρώματα είναι λάθος;
Οσο παραξενο κι αν φενεται σε μερικους οι καλυτερες τηλεορασεις ειναι οι Γερμανικες εδω και δεκαετιες.
Γιαβόλ κομαντάτ.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Για αρχή, ψάξε στο ιντερνετ με λέξεις AISIN BMW VALVETRONIC.
Τι βρήκες καλέ; Εγώ βρήκα ότι η Aisin συνεργάστηκε με την BMW στο σύστημα μεταβαλλόμενου χρονισμού. Και με τις Bosch, VDO και ένα σωρό άλλους για hardware και software του Valvetronic. Τι σημαίνει αυτό; Ότι δεν είναι γερμανικά ιδέα και σχεδίαση;
Και η κινέζικη Brilliance είναι ο μεγαλύτερος υπο-κατασκευαστής στον τομέα του αυτοκινήτου. Σημαίνει ότι υπάρχει κινέζικη τεχνογνωσία στα αυτοκίνητα;Πιστεύω οτι η υλοποίηση ενός αυτοκινήτου δέν είναι αμιγώς εθνική υπόθεση...
-
Ο χρήστης abc έγραψε:
[Προσωπικά,έχω και μια Sony και μια Philips. Τα χρώματα της Sony μου αρέσουν περισσότερο. Ομως εξήγησέ μας, γιατί τα κορεσμένα (συνώνυμο γεμάτα) ,όπως πιστεύεις, χρώματα είναι λάθος;προσωπικά έχω μια Phillips Black Line 1ης ή 2ης γενιάς [6ετίας] 21', μια Black Line περισυνή 21', μια Sony Wega 32' προτελευταίας γενιάς και μία Sony trinitron flat 21', ολοκαίνουργια.
Συμπέρασμα όλων όσων έχουν τις έχουν χρησιμοποιήσει και του μαγαζάτορα που πήρα τις 2 Phillips: τα καλύτερα χρώματα τα είχε μακράν η πρώτη Black Line μου, κι ας μην ρυθμίζεις οξύτητα. Είναι τόοοοοσο φοβερά, θα τα έσκαγα χοντρά άμα έυρισκα το ανάλογο όταν έπαιρνα τη Wega.με λίγα λόγια, δεν πιστεύω πως η Sony είναι κορυφαία στις παντού,υπάρχει μεγάλος μύθος εδώ,σαν τις bimbo's με το Golf τους. Παρομοίως σε πολλά πράγματα από τις γκάμες των κολοσσών. Είναι αλήθεια όμως, πως κάνουν αρκετά καλή ποιότητα, προσιτή ή αρκετά προσιτή... με μια δόση design, επιβεβλημένη για το marketing.
-
Προσωπικά πιστεύω ότι όντως το Γκολφ πουλάει στις γυναίκες,γιατί έτσι μάθανε από μπαμπάδες και φίλους,που έχουν δίκιο,αν θυμούνται την ιστορία του Γκολφ,ως την ημέρα που κυκλοφόρησε το ΙΙΙ.Το όνομα κρατάει τις πωλήσεις ψηλά.Με οικονομοτεχνικά κριτήρια,η αγορά του Γκολφ 1.4 σε σχέση με το Άστρα 1.4 υστερεί κατά πολύ.
1)Τιμή
για ίδιο εξοπλισμό,πιο ακριβό κατά περίπου 1500 ευρώ
2)Επιδόσεις
ροπή από χαμηλά,αλλά στα ψηλά το αυτοκίνητο ασθμαίνει,ενώ σε ρεπρίζ
υπερτερεί μόνο με 5η.
3)Χώροι
Ο ιδιοκτήτης-οδηγός περνάει μια χαρά,αλλά οι πίσω (είμαι 185 περίπου
και παρακαλούσα να φτάσουμε γρήγορα ) ενοχλούνται και δεν
χωρούν τα πόδια τους
4)Σχεδίαση
Σαφώς πιο προχωρημένο σχεδιαστικά το Άστρα (με ελαφρυντικό τα
χρόνια παρουσίας το Γκολφ),χωρίς να θεωρείται 'ιδιόμορφο' από κανέ-
να όπως το Μεγκάν ΙΙ.
Φυσικά,το Γκολφ δεν πρέπει να ξεχνά τη μεγάλη ιστορία του,αλλά ούτε και να κρέμεται από αυτήν.Το αναμενόμενο μοντέλο,δείχνει πιο τίμιο και όμορφο,αλλά φοβάμαι άνοδο της τιμής.Ας βοηθήσει ο Θεός,να δουμε Γκολφ που να είναι η χρυσή τομή στην κατηγορία,χωρίς τη βοήθεια του ονόματος. -
Κύριοι πάρτε το απόφαση, ο διάδοχος του Golf IV κυκλοφορεί ήδη και ονομάζεται... VW POLO
Έτσι όπως όλα έχουν πάρει την ανιούσα (μέγεθος, βάρος, τιμή) το Golf παύει να ανήκει στα 'μικρομεσσαία'
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Κύριοι πάρτε το απόφαση, ο διάδοχος του Golf IV κυκλοφορεί ήδη και ονομάζεται... VW POLO
Έτσι όπως όλα έχουν πάρει την ανιούσα (μέγεθος, βάρος, τιμή) το Golf παύει να ανήκει στα 'μικρομεσσαία'Πέτρο αν έχεις δίκιο να τα βάψω από τώρα μαύρα. Το Polo είναι το πιο 'γυναικείο' αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει ποτέ μου. Μαλακά πεταλάκια, μαλακές αναρτησούλες, ελαφρύ, ελαφρύ τιμονάκι, (που αντιλαμβάνεσαι μόνο από την όψη του, ότι οι τροχοί σου, είναι στριμένοι), αυτό δεν είναι αυτοκίνητο είναι....
Πλάκα, πλάκα και μερικά καινούρια μοντέλα Golf ('01 '02) που οδήγησα έχουν αυτή τη φιλοσοφία κατασκευής. Το δικό μου ('98 -πάντα για ΙV μιλάω) μου φαίνεται πιο απολίτιστο (με τη καλή έννοια) . -
Δυστυχώς αυτήν την κατάσταση πρέπει να τη συνηθίσεις παντού.
Όταν πρωτοδήγησα της γυναίκας μου το Matiz, γκρίνιαξα γιατί ο συμπλέκτης του ήταν σα να πατάς σε βούτυρο (εγώ είχα τότε το 1.3 Rallye), ώσπου μπήκα στο 206 μου και ανακάλυψα ότι όχι μόνο ο συμπλέκτης ήταν πιο μαλακός, αλλά είχε και μεγαλύτερη διαδρομή από εκείνη του Matiz. Έχω φτάσει στο σημείο να θεωρώ ότι το 'οικογενειακό' Astra έχει συμπλέκτη 'αγωνιστικών προδιαγραφών'!!!
-
Από πόρωση παρακολουθώ την Ιαπωνία πολύ στενά. Προ μηνός ακύρωσα ταξίδι μου για Ιαπωνία αλλά άκουσα τις εντυπώσεις του κολλητού μου που πήγε χωρίς εμένα.
Ακόμα εργάζομαι σε χώρο υψηλής τεχνολογίας και ξέρω κάποια πράγματα.Ο ΔΥΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ κάνει όλην την πρωτοποριακή έρευνα, βγάζει νέες μεθόδους και τεχνολογίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από μεγάλους οργανισμούς και μεγάλα πορτοφόλια. Η Ιαπωνία απλά τα τροποποιεί και τα βάζει φθηνότερα στο σπίτι του καταναλωτή. Ο Αμερικανός έβγαλε το ίντερνετ αλλά ο Ιάπωνας έχει στο σπίτι του 1Μbps με 6000δρχ τον μήνα. Ο Αμερικανός έβγαλε το χειρουργικό μικροσκόπιο και ο Ιάπωνας το πουλάει στον κόσμο.
Επειδή κάποιοι με παρανόησαν είπα πως η Ιαπωνία είναι σε καλή οικονομική ΦΑΣΗ ΤΩΡΑ και όπως φαίνεται από το σαφώς ανώτερο κοινωνικοοικονομικό επίπεδο τους. Και ο φτωχότερος Ιάπωνας ζει πολύ καλύτερα από τον μέσο Έλληνα. Δυστυχώς όμως η κατάσταση αυτή δεν θα διατηρηθεί αναλλοίωτη για μεγάλο διάστημα.
Όσο για την εμπορικότητα του Κορόλα θα ήθελα να διασταυρώσω τις πηγές ενός φίλου φορουμίτη που το κατατάσσει δεύτερο σε πωλήσεις στην Ιαπωνία. Υπάρχει κάποιο σχετικό link;
Αν και πάλι αυτό δεν μου λέει τίποτα γιατί στην Ελλάδα το Accent ήταν bestseller οπότε δεν πείθομαι για την αξία αυτού του κριτηρίου. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του κολλητού μου που επισκέφτηκε την Ιαπωνία τον Δεκέμβρη:- Υπήρχε πάρα πολύ Lancer και Impreza ( κυρίως στην Βόρεια χιονισμένη Ιαπωνία). EVO+WRX βέβαια, αλλά και πολλά άλλα αυτοκίνητα αξιώσεων.
- Κορόλλα δεν έβλεπες όσο στην Ελλάδα. Φαντάζομαι ότι Κορόλλα παίρνει ο Ιάπωνας που έχει πολύ λίγες οδηγικές ανησυχίες.
- Η Κορόλλα στην Ιαπωνία κοστίζει όσο ένα παραδοσιακό κιμονό.
- Ευτυχώς η μπύρα έβγαινε φτηνή.
Άλλο κορόλλα άλλο Skyline.
Τεσπα, απλά για να κλείσω μετριοπαθώς να πώ ότι δεν είμαι τόσο δυσαρεστημένος με τα Ιαπωνικά. Μια χαρά είναι. Απλά δεν με ικανοποιούν στις τρέχουσες τιμές τους. Άλλο Υen και άλλο Euro. -
Ο χρήστης voice of reason έγραψε:
Όσο για την εμπορικότητα του Κορόλα θα ήθελα να διασταυρώσω τις πηγές ενός φίλου φορουμίτη που το κατατάσσει δεύτερο σε πωλήσεις στην Ιαπωνία. Υπάρχει κάποιο σχετικό link;http://www.auto123.com/en/info/news/index.spy?cmd=view&artid=6887
Παραθέτω ένα μικρό απόσπασμα: 'After 33 years at the top of the charts, the Toyota Corolla handed its title to Honda; however, the Corolla still stands firmly in second. Nissan's Micra sits in third place.'
Αν και πάλι αυτό δεν μου λέει τίποτα γιατί στην Ελλάδα το Accent ήταν bestseller οπότε δεν πείθομαι για την αξία αυτού του κριτηρίου.
Σε αυτό συμφωνώ. Ωστόσο, ισχυρίζεσαι ότι 'Και ο φτωχότερος Ιάπωνας ζει πολύ καλύτερα από τον μέσο Έλληνα.' Επομένως, γιατί να αγοράσει Corolla ένας Ιάπωνας, αν δεν είναι καλό αυτοκίνητο, από τη στιγμή που έχει την οικονομική δυνατότητα να αγοράσει κάτι καλύτερο;
Άλλο κορόλλα άλλο Skyline.
Επίσης, άλλο Golf και άλλο Audi TT. Δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε αυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών.
Τεσπα, απλά για να κλείσω μετριοπαθώς να πώ ότι δεν είμαι τόσο δυσαρεστημένος με τα Ιαπωνικά. Μια χαρά είναι. Απλά δεν με ικανοποιούν στις τρέχουσες τιμές τους. Άλλο Υen και άλλο Euro.
Οι τρέχουσες τιμές των γερμανικών σε ικανοποιούν; Προσωπικά βρίσκω 'φουσκωμένες' τις τιμές και των δυο.
-
χαιρομαι που το θέμα δε ξέφυγε!!! κατά τη γνώμη μου η σχέση που είπατε μεταξύ γκολφ-πόλο έχει βάση!!
-
-Παιδιά τα έκανα θάλασσα με τα quote/unquote. Όποιος καταλάβει την δομή μου, κατάλαβε
-λογικός είπε:Παραθέτω ένα μικρό απόσπασμα: 'After 33 years at the top of the charts, the Toyota Corolla handed its title to Honda; however, the Corolla still stands firmly in second. Nissan's Micra sits in third place.'
-λογικός είπε:...., ισχυρίζεσαι ότι 'Και ο φτωχότερος Ιάπωνας ζει πολύ καλύτερα από τον μέσο Έλληνα.' Επομένως, γιατί να αγοράσει Corolla ένας Ιάπωνας, αν δεν είναι καλό αυτοκίνητο, από τη στιγμή που έχει την οικονομική δυνατότητα να αγοράσει κάτι καλύτερο;
-Απ.Μα δεν είναι όλοι πορωμένοι αυτοκινητιστές, και σίγουρα κανένας από αυτούς δεν μπαίνει σε αντίστοιχο φόρουμ να μιλήσει για το Κορόλα του.
Ο χρήστης voice of reason έγραψε:
Άλλο κορόλλα άλλο Skyline.-λογικός είπε:Επίσης, άλλο Golf και άλλο Audi TT. Δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε αυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών.
-Απ:Το Golf είναι πολύ πιο κοντά στο TT από ότι το Κορόλα στο Σκαηλάην
Τεσπα, απλά για να κλείσω μετριοπαθώς να πώ ότι δεν είμαι τόσο δυσαρεστημένος με τα Ιαπωνικά. Μια χαρά είναι. Απλά δεν με ικανοποιούν στις τρέχουσες τιμές τους. Άλλο Υen και άλλο Euro.
-λογικός είπε:Οι τρέχουσες τιμές των γερμανικών σε ικανοποιούν; Προσωπικά βρίσκω 'φουσκωμένες' τις τιμές και των δυο.
-Απ. Δες διαχρονική διαφορά στην τιμή Κορρόλα/Γκολφ. Εξάλλου άλλο να αγοράζεις από τον γείτονα σου, που ανήκει στην ίδια συνομοσπονδία κρατών και άλλο απώ την Άπω Ανατολή
Πάντως δες πόσο πιο λογικές είναι οι τιμές της NISSAN.
Άσε που δεν πείθει και πως κάνει τόσα λεφτά η Κορόλα.
[/quote] -
Ο χρήστης voice of reason έγραψε:
-λογικός είπε:...., ισχυρίζεσαι ότι 'Και ο φτωχότερος Ιάπωνας ζει πολύ καλύτερα από τον μέσο Έλληνα.' Επομένως, γιατί να αγοράσει Corolla ένας Ιάπωνας, αν δεν είναι καλό αυτοκίνητο, από τη στιγμή που έχει την οικονομική δυνατότητα να αγοράσει κάτι καλύτερο;-Απ.Μα δεν είναι όλοι πορωμένοι αυτοκινητιστές, και σίγουρα κανένας από αυτούς δεν μπαίνει σε αντίστοιχο φόρουμ να μιλήσει για το Κορόλα του.
Είναι προφανές ότι οι περισσότεροι οδηγοί ανά τον κόσμο δεν είναι πωρωμένοι αυτοκινητιστές. Αν ίσχυε το αντίθετο, οι πωλήσεις αυτοκινήτων όπως του Corolla και του Golf θα ήταν ελάχιστες. Όσο αφορά το τι συζητάνε στα αυτοκινητιστικά Forum οι Ιάπωνες, δε γνωρίζω. Υποθέτω ότι καμιά φορά θα συζητάνε -όπως κι εμείς- για τα αυτοκίνητά που κατέχουν, δηλαδή Corolla, Yaris, Civic, Jazz, Almera , Micra κτλ.
-λογικός είπε:Επίσης, άλλο Golf και άλλο Audi TT. Δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε αυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών.
-Απ:Το Golf είναι πολύ πιο κοντά στο TT από ότι το Κορόλα στο Σκαηλάην
Η οδική συμπεριφορά του Golf IV δε διαφέρει από την αντίστοιχη της Corolla. Αν η επόμενη γενιά Golf διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, όπως φημολογείται, τότε θα αλλάξουν τα δεδομένα.
Δες διαχρονική διαφορά στην τιμή Κορρόλα/Γκολφ.
Αναφέρεσαι στην μεταπώληση; Σίγουρα ένα Golf έχει υψηλότερη τιμή μεταπώλησης από ένα Corolla, γιατί το δεύτερο αντικαθίσταται πιο συχνά. Ωστόσο, αυτό το πλεονέκτημα παύει να ισχύει όταν η ηλικία ενός αυτοκινήτου υπερβαίνει τα δέκα έτη (όπως συμβαίνει με τα περισσότερα αυτοκίνητα στην Ελλάδα). Στην περίπτωση αυτή μετρά μόνο η αξιοπιστία.
Πάντως δες πόσο πιο λογικές είναι οι τιμές της NISSAN.
Σ' αυτό συμφωνώ. Οι τιμές της Nissan είναι αρκετά καλές. Και της Mazda επίσης, αν κρίνουμε από το 6 (αναμένω να μάθω την τιμή του Mazda 2 και αργότερα του 3, για να έχω ολοκληρωμένη γνώμη). Αντίθετα, οι τιμές των Toyota, Honda και VW είναι αδικαιολόγητα υψηλές. Το κακό με τη VW είναι ότι, ενώ τα αυτοκίνητά της κοστίζουν όσο και της Toyota, δίνει μόνο 2 χρόνια εγγύηση. Και μην ξεχνάμε ότι τα ιαπωνικά είναι πιο αξιόπιστα.
Άσε που δεν πείθει και πως κάνει τόσα λεφτά η Κορόλα.
Είναι προφανές ότι δεν είναι δυνατόν σου αλλάξω τη γνώμη που έχεις σχηματίσει. Όμως ούτε εσύ μπορείς να αλλάξεις τη δική μου για το Golf. Όταν αναφέρομαι στο Golf, εννοώ πάντα το υπάρχον μοντέλο. Του χρόνου θα αλλάξει ριζικά το σκηνικό στη μικρομεσαία κατηγορία, καθώς αναμένεται η έλευση πολλών καινούριων μοντέλων.
GOLF!Kαταρρίφθηκε ο μύθος?