-
πως και δεν υπαρχει τοπικ για αυτο?
το ειδα στην εκθεση και ειναι πραγματικα πρωτοποριακο,εντυπωσιακο και σιγουρα θα τραβαει βλεματα στο δρομο
ειναι πολυ πιο ομορφο απο κοντα αποτι στις φοτογια μενα το πιο ενδιαφερον αυτοκινητο της εκθεσης.
ΥΓ. ειναι premium η οχι?
-
πως και δεν υπαρχει τοπικ για αυτο?
το ειδα στην εκθεση και ειναι πραγματικα πρωτοποριακο,εντυπωσιακο και σιγουρα θα τραβαει βλεματα στο δρομο
ειναι πολυ πιο ομορφο απο κοντα αποτι στις φοτογια μενα το πιο ενδιαφερον αυτοκινητο της εκθεσης.
ΥΓ. ειναι premium η οχι?
-
πως και δεν υπαρχει τοπικ για αυτο?
το ειδα στην εκθεση και ειναι πραγματικα πρωτοποριακο,εντυπωσιακο και σιγουρα θα τραβαει βλεματα στο δρομο
ειναι πολυ πιο ομορφο απο κοντα αποτι στις φοτογια μενα το πιο ενδιαφερον αυτοκινητο της εκθεσης.
ΥΓ. ειναι premium η οχι?
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
π
το ειδα στην εκθεση και ειναι πραγματικα πρωτοποριακο,εντυπωσιακο .......Σε τι ακριβως είναι πρωτοποριακό?
-
εχει πρωτοποριακο σχεδιο,εχει πισω κοιλο τζαμι(μαλλον λογω αεροδυναμικης),εχει αεροτομουλα που σηκωνεται,εχει πνευματικη αναρτηση
,εχει και head up display,και μαλλον θα κοστιζει λιγοτερο απο μια πενταρα.αλλος εντυπωσεις? σας αρεσει? δε σας αρεσει ? γιατι?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Σε τι ακριβως είναι πρωτοποριακό?Θα είναι τα πάντα ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά, ταχύμετρα, στροφόμετρα, θα έχει το σύστημα που ακολουθεί τις λευκές διαγραμμίσεις στο δρόμο, ψαγμένους κλιματισμούς, κάποια πρωτοποριακή ανάρτηση, radar παρκαρίσματος, radar για την απόσταση απ' το προπορευόμενο όχημα που θα εμπμβαίνει και στη ταχύτητα και άλλα τέτοια καλούδια.
Η Citroen και η Renault είναι πρώτες σε τέτοια gadgets... -
Kαλό και Χαριτομένο έιναι... αλλά φοβάμαι οτι θα έχει την τύχη της Thesis...
-
Με την C6 η Citroen δεν περιμένει πωλήσεις. Ούτως η άλλως είχα ακούσει ότι οι στόχοι που ανακοίνωσαν είναι εξαιρετικά χαμηλοί. Το θέμα είναι ότι στη συνείδηση του κόσμου η γκάμα της εταιρείας ΠΡΕΠΕΙ να συμπεριλαμβάνει ένα μεγάλο, πεντάθυρο, περίεργο αυτοκίνητο, πολυτελές και αρχοντικό, με τεχνολογία αιχμής και σχεδίαση που θα βγάζει μάτι απο μακρυά. Και σε αυτό τα καταφέρνει περίφημα. Ανέκαθεν είχα μια μεγάλη αγάπη για μοντέλα όμως η CX και η πιο αδικημένη XM. Κάποτε θα ήθελα να τα αγοράσω και τα δύο.
Πάντως για τη C6 έχω μια ένσταση σχετικά με το σχεδιασμό του ταμπλω. Νοείται η C4 να έχει πιο ευφανταστη και μοντέρνα σχεδίαση; Απαράδεκτη η χρήση της κονσόλας ΑΥΤΟΥΣΙΑΣ από τα 407 και την C5 f/l. Απαράδεκτο και το σκέπαστρο της οθόνης που θυμίζει Mitsubishi Pajero.
-
Τα μεγάλα Ιταλικά κ Γαλλικά (δυστυχώς) δεν πουλάνε..
Άντε να δεις καμια alfa romeo 166..
Εγώ μόνο αυτό έχω να πω μέχρι να το οδηγήσω (αν το οδηγήσω) -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Τα μεγάλα Ιταλικά κ Γαλλικά (δυστυχώς) δεν πουλάνε..
Άντε να δεις καμια alfa romeo 166..
Εγώ μόνο αυτό έχω να πω μέχρι να το οδηγήσω (αν το οδηγήσω)Εχω δει μία...του πατέρα μου!
Πως να πουλήσουν τα δύσμοιρα όταν έχει ριζώσει η λογική του Μερσεντέ-Μπέμπα;Η Citroen oπως είπε κι ένας φίλος δεν το κάνει για να τρελαθεί στις πωλήσεις απλά θέλει να προσθέσει στην γκάμα της ένα κυριλάτο μοντέλο για το θεαθήναι.
*Εγινε κι αυτό υπουργικό και προεδρικό στην Γαλλία. Σιγά μην ξέφευγε.
-
Τόπικ φυσικά και υπάρχει:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... ht=citroen
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
εχει πρωτοποριακο σχεδιο,εχει πισω κοιλο τζαμι(μαλλον λογω αεροδυναμικης),εχει αεροτομουλα που σηκωνεται,εχει πνευματικη αναρτηση
,εχει και head up display,και μαλλον θα κοστιζει λιγοτερο απο μια πενταρα.αλλος εντυπωσεις? σας αρεσει? δε σας αρεσει ? γιατι?
Είχα γράψει για αυτό μαζί με άλλα όταν πήγα στην έκθεση της Γενεύης...
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=10995
Όμως εκεί που έχασ την μπάλα στην Σιτροέν ήταν η Σε6. ΑΥΤΗ είναι Σιτροέν!! Τους βγάζω το καπέλο!! Σχεδιασμός; Από το πλάι κραυγάζει πως είναι Σιτροέν! Από πίσω; Με το πίσω τζάμι σαν ημισέληνο, να ξεκινάει ίσιο και να καταλήγει ημικύκλιο, ποτέ δεν είδα τέτοιο τζάμι-γλυπτό! Από μέσα; Με τις θήκες - ημικύκλια στις πίσω πόρτες που μοιάζουν διακοσμητικά, αλλά είναι θήκες, και μεγάλες μάλιστα!! Από τεχνολογία-πρωτοτυπία; Εκεί που έψαχνα πως ρυθμίζει το ηλεκτρικό κάθισμα, έρχεται το μοντέλο που επιδείκνυε το μοντέλο και μου δείχνει πως ρυθμίζει από την πόρτα του οδηγού, και μου λέει κάτι στα γαλλικά δείχνοντας το παρμπριζ που δεν κατάλαβα... Ευτυχως παρότι δεν ήξερε αγγλικά επέμεινε, και κατάλαβα πως έπρεπε να κοιτάξω ένα σημείο του παρμπριζ. Πρώτη φορά είδα Head up display. Τρελλάθηκα! Έλεγε βενζίνη (αν κατάλαβα καλά) και ταχύτητα, αλλά μου είπε πως μπορείς να επιλέξεις εσύ τι θα δείχνει, πχ τις οδηγίες του συστήματος πλοήγησης!!! Αυτή είναι Σιτροέν, και εκεί που χάζευα το κάθισμα του συνοδηγού αρχίζει να σύρεται!! Ήταν ο πίσω επιβάτης, ο Υπουργός πχ, που με ένα κουμπί στο πίσω υποβραχιόνιο έφτιαχνε περισσότερο χώρο για την αφεντιά του!! Πανέμορφες και οι πόρτες με το κρύσταλλο χωρίς πλαίσιο!
-
Οι 'καινοτομίες' της C6 υπάρχουν (έστω έξτρα) και σε ενα ΚΙΑ Picanto, η μόνη αξιόλογη 'καινοτομία' είναι η υδροπνευματική ανάρτηση, απομεινάρι του -ένδοξου- παρελθόντος.
Συγκριτικά με τα 3 γερμανικά αντίστοιχης κατηγορίας (5, Ε , Α6 ) μου φαίνεται να υστερεί ΠΑΝΤΟΥ, ακόμα και στα Gadgets.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Οι 'καινοτομίες' της C6 υπάρχουν (έστω έξτρα) και σε ενα ΚΙΑ Picanto, η μόνη αξιόλογη 'καινοτομία' είναι η υδροπνευματική ανάρτηση, απομεινάρι του -ένδοξου- παρελθόντος.Συγκριτικά με τα 3 γερμανικά αντίστοιχης κατηγορίας (5, Ε , Α6 ) μου φαίνεται να υστερεί ΠΑΝΤΟΥ, ακόμα και στα Gadgets.
...με την διαφορά ότι αυτά παίζουν σε άλλα επίπεδα τιμών.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Τόπικ φυσικά και υπάρχει:http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... ht=citroen
Γμτ!!!
Έψαξα και δεν το έβρισκα...
Ας κλειδωθεί αυτό!!!
Citroen C6