-
για να ειμαι ειλικρινης δεν νομιζω να βαλει τουρμπο σε κινητηρα πλην ντιζελ αλλα αν γινει κατι παραπανω θα ξερουν...
οψομεθα... -
Και ομως... Η BMW θα δωσει την επιλογη για οσους θελουν παραπανω αλογα!! Ηδη στο Ε90ποστ εθεαθησαν οι πρωτες φωτος απο τις δοκιμες αυτου του αυτοκινητου!!
3λιτρο τουρμπο και ιπποδυναμη κοντα στα 350 αλογα ?!?! -
BMW 320si(2,0lt)
173hp/7000rpm
200nm/4250rpm
0-100km/h:8,1sec
Max.sp.:225km/hΜε αρκετές εμφανισιακές διαφορές και 18άρες, άμα έχει και ένα μπλοκέ θα είναι πολύ καλή περίπτωση!
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... .96752.htm
-
Ο χρήστης mak έγραψε:
BMW 320si(2,0lt)
173hp/7000rpm
200nm/4250rpm
0-100km/h:8,1sec
Max.sp.:225km/hΜε αρκετές εμφανισιακές διαφορές και 18άρες, άμα έχει και ένα μπλοκέ θα είναι πολύ καλή περίπτωση!
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... .96752.htm
Με ποιά 159 μπορεί να συγκριθεί ;;
-
Ο χρήστης mak έγραψε:
BMW 320si(2,0lt)
173hp/7000rpm
200nm/4250rpm
0-100km/h:8,1sec
Max.sp.:225km/hΜε αρκετές εμφανισιακές διαφορές και 18άρες, άμα έχει και ένα μπλοκέ θα είναι πολύ καλή περίπτωση!
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... .96752.htm
τιμουλα ??????
-
Ο χρήστης mak έγραψε:
BMW 320si(2,0lt)
173hp/7000rpm
200nm/4250rpm
0-100km/h:8,1sec
Max.sp.:225km/hΜε αρκετές εμφανισιακές διαφορές και 18άρες, άμα έχει και ένα μπλοκέ θα είναι πολύ καλή περίπτωση!
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... .96752.htm
Das auf 2.600 Stück limitierte Sondermodell auf Basis der 3er.
Περιορισμένης παραγωγής, 2.600 κομμάτια.
-
πολυ πολυ καλο...
ποσο να στοιχιζει αραγε η μετατροπη(αν γινεται) απο 320ι σε 320 με τα 170+ αλογακια?κανα τριχιλιαρο?
παλι φωτιες μας αναψε η κυρια Μπεμπε...
ναι αληθεια με ποια 159 συγκρινεται...
ΑΝ μπορει να συγκριθει...
-
παιδιά λάθος να συγκρίνετε η BMW με τις Alfa..
ειπα.. είχαμε και τα δυο, η BMW ειναι αλλού.. τουλάχιστον μέχρι την 156.
μόνο με Mercedes μπορεί να συγκριθεί, η αιώνια κόντρα -
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
http://blogster.com/host/images/45284254132.jpg6άρα μου θυμίζει..
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Όσο καλή κι αν είναι, δε μου αρέσει με τίποτα
6άρα μου θυμίζει..
Και τι είναι αυτό, ΚΑΛΟ???
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
6άρα μου θυμίζει..
Και τι είναι αυτό, ΚΑΛΟ???
Έλα ντε!!
Θα αποκτήσει ο θαλάσσιος ελέφας και μικρό κλώνο?
Ελπίζω όχι...
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Κούκλα!
Ελπίζω να είναι η Μ3...
-
Η ανοιχτή έκδοση:
http://img280.imageshack.us/img280/1703 ... ed11qy.jpg
http://img280.imageshack.us/img280/82/untitled39rx.jpg -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Η ανοιχτή έκδοση:
Όσον αφορά στο πίσω μέρος, μακάρι να κυκλοφορήσει και να πωλείται ΜΕ το καμουφλάζ!
-
Κουκλάρα!!! θα την κλείσει την Benz αμα βγεί αυτη η κουπέ!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Η ανοιχτή έκδοση:
Όσον αφορά στο πίσω μέρος, μακάρι να κυκλοφορήσει και να πωλείται ΜΕ το καμουφλάζ!
και αυτο με μεταλικη.. κριμα...
-
για αυτο το κουκλι με τους αεραγωγους στο καπο καθ οτι κινητηρας 10 κυλινδρων...τι εχετε να πειτε?
απιστευτο...και ομως αυτον τον κινητηρα απο την Μ5 τον εβαλαν στο πλαισιο της τριαρας...
κριμα που κανει 120 χιλιαρικα....μου λειπουν τα 100(τα εικοσι καπως τα βρισκεις....)The first thing that strikes you is the two-tone paint work, the special air-outlets on the bonnet and wings, as well as the HARTGE front-spoiler lip and the HARTGE rear spoiler. The 3 series BMW from the Saarland – to be more exact, the HARTGE
H50 V10 – is a masterwork in many ways and not all of them visual. In particular, the HARTGE engineers and mechanics have achieved something very special under the thermodynamically optimised bonnet. Fitted with a modified M5 V10 engine, a
7-speed SMG gear box and the HARTGE modification to raise maximum speed from the electronically limited 250 km/h to 320 km/h, the H50 V10 puts all its power – 550 bhp and torque of 520 Nm (384 lb-ft) – onto the tarmac via a reinforced rear axle and a special suspension setup that is adjustable in terms of both rebound and compression. Also new and made especially for the HARTGE H50 V10, is the stainless steel exhaust system, which turns the V10 sound into an acoustic delight. Customers can choose between two dual round (or oval) tail pipes. The wheel / tyre combination consists of 9 x 20 offset 40 at the front and 10 x 20 offset 40 at the back fitted with 245/30 ZR 20 and 285/25 ZR 20 Continental tyres respectively.Last but not least: the HARTGE H50 V10 interior:
Particularly striking are, besides the 330 km/h speedometer, the carbon interior trim, the 3-spoke leather steering wheel with carbon inserts, the illuminated leather / aluminium gear knob and the leather / aluminium handbrake cover.
With the H50 V10, HARTGE is continuing its long tradition of making wolves in sheep's clothing for individualists who attach importance to understatement:
HARTGE – the elegant way to drive fast.
The H50 V10 is based on the BMW 3 series saloon (E90). A comparable conversion is currently being developed for the Touring (E91) and Coupé (E92).
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
για αυτο το κουκλι με τους αεραγωγους στο καπο καθ οτι κινητηρας 10 κυλινδρων...τι εχετε να πειτε?
.Ότι είναι full κακόγουστο
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
για αυτο το κουκλι με τους αεραγωγους στο καπο καθ οτι κινητηρας 10 κυλινδρων...τι εχετε να πειτε?
.Ότι είναι full κακόγουστο
Αν όμως αφαιρέσεις το κακόγουστο καπώ και βάλεις κάτι άλλο σου μένει ένα πολύ γρήγορο αμάξι. Η HARTGE δεν κάνει ότι κι οτι και λογικά θα είναι και καλοστημένο.
Νέα BMW Σειρά 3