-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Ενδεικτικα αναφερω μερικα εξτρα (εμενα δεν μ' ενδιεφεραν, αφου το κοστος ηταν βασικο κριτηριο):
Πλευρικοι αεροσακοι και κουρτινας - Clima - πανοραμικη ηλιοροφη - μπαρες οροφης - ρυθμιζομενο σε υψος καθισμα οδηγου - εργοστασιακο ηχοσυστημα - θηκη στο καθισμα του συνοδηγου και πολλα αλλα.To καλό με το panda είναι ότι η fiat προσφέρει έτοιμα πακέτα εξοπλισμού, που συνδυάζουν αρκετά εξτρά μαζί, κι έτσι γλιτώνεις κόστος και φέρνεις και το αυτοκίνητο στα μέτρα σου από πλευράς εξοπλισμού και κόστους. Για παράδειγμα, το πακέτο της ηλιοροφής περιλαμβάνει ακόμα μπάρες οροφής, προβολείς ομίχλης και τηλεχειρισμό, και στοιχίζει τα μισά απ' ό,τι αν τοποθετούσες όλα αυτά τα εξτρά ένα-ένα.
-
Σας ευχαριστω ολους για τις ευχες.
Καποιες απαντησεις:Ο χρήστης corsair έγραψε:
... για ενημερωσε μας και σχετικα με την 5ετη εγγυηση της Fiat. Τι ακριβως καλυπτει μετα τον 2ο χρονο?Ειναι πληρης επεκταση της 2ετους εγγυησης. Καπου διαβασα οτι εφαρμοζεται πειραματικα στην Ελλαδα και σε αλλες 2-3 ευρωπαικες χωρες. Για μενα ηταν πολυ σημαντικο κριτηριο.
Παντως προσωπικα θα προβληματιζομουνα λιγακι με την επιλογη του αυτοματου σε ενα σχετικα 'λιγο' κινητηρα... για εκτος πολης διαδρομες.
Ma einai den einai automato(me tin klassiki enoia).
Einai pragmatiko imiautomato.
Den exei metatropea ropis opos ta automata gia na xaneis isxy.
Apla allazei taxytites se mixaniko sazman automata.Ακριβως. Δεν εχει αυτοματο κιβωτιο, αλλα 'αυτοματο συμπλεκτη'.
Αχχχχ... αν βγαζανε και το τετρακινητο σε αυτοματο και diesel....
Αυτος ο Multijet 1.3 (diesel) πρεπει να ειναι φοβερος: 70 HP/4000 και 14,8 kgm/1500(!!!), μεση καταναλωση 4,3 lt(!!!). Α ρε κουτοφραγκοι, εχετε τα ντιζελ και σας μολυνουν το περιβαλλον, κοροιδα...
Stin theoria exei kalyteres epidoseis kai katanalosi apo to manual.
Νομίζω ότι και στην πράξη είναι πιο οικονομικά τα ημιαυτόματα αυτού του τύπου. Αυτό έχει πει τουλάχιστον η δική μου εμπειρία!
Και οι μετρησεις των 4Τ εδειξαν λιγο καλυτερες επιδοσεις απο το μηχανικο (φυσικα παραμενει αργο...)
kantoniou, 'τσιμπάει' εύκολα στο ξεκίνημα με 1η ή αργεί λίγο για να βεβαιωθεί ότι θες να ξεκινήσεις και ότι δεν κάνεις ελιγμό για παρκάρισμα;
Αναλογα με το ποσο πατας το γκαζι. Αν πατησεις αποφασιστικα φευγει καλα. Στο παρκινγκ ακομα δεν το εχω συνηθισει. Επισης ενοχλητικο (ξεχασα να το αναφερω) ειναι το εξης: Προσπεραση πχ φορτηγου που κινειται με 60. Περιμενεις απο πισω και κινεισαι με 4η. Κανεις Kickdown. Κατεβαζει 2α, και στη μεση της προσπερασης βαζει 3η. Οι 2 αλλαγες καθυστερουν πολυ τη διαδικασια. Στο manual θα κατεβαζα απο 4η σε 3η και θα καθαριζα. Στο αυτοματο πρεπει να μην πατησεις υπερβολικα το γκαζι, ωστε να κατεβασει μια μονο σχεση.
Δεν θελω να πω οτι ειναι κανενα υπερ-αυτοκινητο. Σε σχεση με τις εναλλακτικες Picanto (που εχει 4αρι αυτοματο με μετατροπεα ροπης, το οποιο χειροτερευει δραματικα επιδοσεις-καταναλωση) και Aygo (που κοστιζει 11.900 και εχει καποια σοβαρα για εμενα μειονεκτηματα) πιστευω οτι ειναι η πιο ορθολογικη λυση. Συν οτι αρεσε στην αμεσα ενδιαφερομενη περισσοτερο απ' ολα (ευτυχως, γιατι αλλιως ξερετε που θα πηγαιναν τα 'ορθολογικα' κριτηρια...)
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Αναλογα με το ποσο πατας το γκαζι. Αν πατησεις αποφασιστικα φευγει καλα. Στο παρκινγκ ακομα δεν το εχω συνηθισει. Επισης ενοχλητικο (ξεχασα να το αναφερω) ειναι το εξης: Προσπεραση πχ φορτηγου που κινειται με 60. Περιμενεις απο πισω και κινεισαι με 4η. Κανεις Kickdown. Κατεβαζει 2α, και στη μεση της προσπερασης βαζει 3η. Οι 2 αλλαγες καθυστερουν πολυ τη διαδικασια. Στο manual θα κατεβαζα απο 4η σε 3η και θα καθαριζα. Στο αυτοματο πρεπει να μην πατησεις υπερβολικα το γκαζι, ωστε να κατεβασει μια μονο σχεση.Sto parking thelei na exeis elafry podi mexri na emplaki h taxytita...alios paei o profylaktiras
Auto gia tin prosperasi einai thetiko gia to Ypsilon, epeidi to moter tou anebazei isxy mexri ton kofti.
Alla mporeis na to baleis stigmiaia sto manual, na peraseis triti kai otan goustareis ksanapernas sto automato.
Alloste einai paneukolo me to moxlo pou exei. -
ΟΚ, ευχαριστώ για τη διευκρίνιση!
Από εμένα πάντως πολλά + στα αυτόματα, ειδικά αν μιλάμε για αυτοκίνητα πόλης! Για DSG δεν έχω εμπερία, αλλά όχι ότι με νοιάζει πολύ...στον ανοιχτό δρόμο, έχω υπομονή να αλλάζω ταχύτητες, στο 1η-2α βαριέμαι και κουράζομαι...
Υ.Γ. Φυσικά μιλάω για ευκολία (και άνεση) και όχι για επιδόσεις...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Υ.Γ. Φυσικά μιλάω για ευκολία (και άνεση) και όχι για επιδόσεις...
Μην το σκέπτεσε έτσι.
Ένα καλό CVT θα σου δώσει KAI επιδόσεις !
Πες οτι έχεις ένα όχημα με ονομαστική ισχύ 100HP.
Στην πραγματικότητα τα έχεις μόνο στις π.χ 6300 και πουθένα αλλού.
Όταν επιταχύνεις πάιζεις μεταξύ 4.500 -6.500 άρα παίζεις μεταξύ 70-100ΗP.Ενά καλό CVT θα σου δώσεις συνέχεια 100 και θα αλλάζει μόνο την σχέση μετάδοσης, άρα θεωρητικά μπορεί να σου δώσει και καλύτερες επιδόσεις.
Στην πραξή τα torque Converters και μεγαλύτερες απώλειες σου τρώνε το πλεονέκτημα....
-
Aκριβώς! Το CVT σαν αρχή λειτουργίας είναι ΤΟ ιδανικό κιβώτιο._
-
Πραγματι, αλλα εχουμε συζητησει κι αλλη φορα οτι δεν φαινεται να 'προχωρα' η υποθεση, τουλαχιστον στα μικρα. Η Φιατ καταργησε αυτο το εξαιρετικο κιβωτιο, το ιδιο εκανε και η Νισαν με αυτο του προηγουμενου Μικρα (η Νισαν μαλιστα ξαναγυρισε σε 4αρι με μετατροπεα ροπης στο νεο Μικρα). Τις πταιει; Οι απωλειες, το κοστος, προβληματα αξιοπιστιας, το στραβο τους το κεφαλι;
Η απουσια αλλαγων και η βελτιστη αξιοποιηση της ροπης στα CVT ειναι πλεονεκτηματα που δεν ανταλλασονται με τιποτα. Το Jazzακι θα πρεπει να αισθανεται πολυ μονο...@ Montecarlo: Εφτασα δυο φορες πολυ κοντα στην αγορα του Punto CVT. Την πρωτη φορα, ο πολυ φιλος που το εχει (σε αριστη κατασταση και με πολυ λιγα χλμ) αποφασισε να μην το αλλαξει ακομα (χρειαζεται πλεον μεγαλυτερο αυτοκινητο) για λογους οικονομιας. Δεν το γλιτωνει ομως, θα του το 'φαω' αργα ή γρηγορα (αυτο το συγκεκριμενο το εχω οδηγησει πολυ).
Τη δευτερη φορα βρηκα γνωστο γνωστου που το πουλουσε γιατι δεν το χρειαζοταν πλεον, το αυτοκινητο ομως δεν ειχε ABS και ειχε καποια προβληματα. Τα προβληματα καθεαυτα δεν ηταν πολυ σημαντικα, αλλα αυτος τα απεκρυψε και τα βρηκα στον ελεγχο στο συνεργειο, επειδη ο μηχανικος ηταν πολυ σχολαστικος. Οποτε απερριφθη λογω αναξιοπιστιας (οχι το αυτοκινητο αλλα ... ο πωλητης. ) -
H Nissan το διατηρεί ακόμα στα Murano και Primera, με αποδόσεις 230 και 140 ίππων. Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν η αντοχή του ιμάντα σε υψηλά επίπεδα ροπής, ωστόσο αυτά μάλλον ξεπεράστηκαν. Στο γιατί αποσύρθηκε το CVT από το micra, είναι απορίας άξιον.
-
Το multitronic της Audi δεν είναι αντίστοιχο και το χρησιμοποιεί ακόμη και με τρίλιτρους κινητήρες;
-
Φίλε kantoniou, ακούγεται πολύ δελεαστικό το Panda dualogic, ειδικά η τιμή του με την έκπτωση είναι πολύ καλή...
Βρήκα και ένα test του: http://www.auto-internet.gr/tests/A_H/t ... alogic.htm
-
Την Κυριακη 20/11, μετα απο ταξιδι 3 ωρων σε επαρχιακο δρομο, διαπιστωσα ενα σοβαρο προβλημα: ΜΕΓΑΛΗ ευπαθεια στους πλευρικους ανεμους. Το αυτοκινητο χρειαζοταν συνεχως προσοχη, γιατι οι πλαγιες ριπες το μετακινουσαν αισθητα. Προφανως ο συνδυασμος μεγαλου υψους, μικρου πλατους και μικρου βαρους δεν ειναι ιδανικος για τις συνθηκες. Και βεβαια οι ανεμοι ηταν πολυ ισχυροι εκεινη την ημερα. Παντως ηταν πολυ ενοχλητικο και κουραστικο.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Την Κυριακη 20/11, μετα απο ταξιδι 3 ωρων σε επαρχιακο δρομο, διαπιστωσα ενα σοβαρο προβλημα: ΜΕΓΑΛΗ ευπαθεια στους πλευρικους ανεμους. Το αυτοκινητο χρειαζοταν συνεχως προσοχη, γιατι οι πλαγιες ριπες το μετακινουσαν αισθητα. Προφανως ο συνδυασμος μεγαλου υψους, μικρου πλατους και μικρου βαρους δεν ειναι ιδανικος για τις συνθηκες. Και βεβαια οι ανεμοι ηταν πολυ ισχυροι εκεινη την ημερα. Παντως ηταν πολυ ενοχλητικο και κουραστικο.με τι ταχυτητες σε επηρεαζαν οι ριπες?
Χτες παντως γενικα οι ανεμοι ηταν αρκετα ισχυροι. Παντως αν το βρισκεις παρηγορο, τις ριπες τις αισθανομαι και γω στο Punto μετα τα 120-130... αλλα δεν θα ελεγα πως με προβληματιζουν, παρα μονο σε ποιο υψηλες ταχυτητες.Παντως ενταξει... λογικο ειναι. Ψηλο οχηματακι και στενο οπως ειπες... δυσκολο εως απιθανο να μην επηρεαστει.
-
Στα 110-120. 'Μετα τα 120-130' που γραφεις για το Punto, το Pandaκι εχει 'χτυπησει' τελικη...
-
Δεν ξέρω σε ποιες περιοχές κινήθηκες, αλλά και σε μένα με το Leon τον άξονα Αθηνών-Θεσ/νίκης, οι άνεμοι δεν με άφηναν να πηγαίνω και πολύ αψήφιστα. Μάλλον χθες ήταν μια δύσκολη μέρα και το Panda δεν είναι τόσο ευπαθές.
-
Σχετικά με την ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους: χτες όντως φυσούσε πάρα πολύ, αλλά χωρίς να θέλω να φανώ αιρετικός, το panda με φοβίζει λιγότερο σε αυτόν τον τομέα από το 307 μου (οι πλευρικοί άνεμοι ήταν το πρώτο πράγμα που με ενόχλησε στο πεζώ). Το δικό μας λόγω ηλιοροφής μάλιστα πρέπει να έχει και πιο ψηλά το κέντρο βάρους του, αλλά οι 14άρες μάλλον κάνουν καλή δουλειά όσον αφορά τη σταθερότητά του (το είχαν επισημάνει και σε μια παλιά δοκιμή οι 4Τ).
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Στα 110-120. 'Μετα τα 120-130' που γραφεις για το Punto, το Pandaκι εχει 'χτυπησει' τελικη...Σαββάτο-Βράδυ στην κατηφορική ευθεία πριν τα διόδια της κορίνθου για λίγο
οι άνεμοι ήταν ούριοι αντί για για πλευρικοί και το Punto CVT 1.2 80HP έκανε νέο high-score στα 195 Κm/h -
Χθες και εγω με το Astra,που και πιο βαρυ και πιο χαμηλο ειναι,πηγαινα περα-δωθε .Σε κανονικες συνθηκες ή εστω με μετριο ανεμο,τσεκαρε το
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Σχετικά με την ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους: χτες όντως φυσούσε πάρα πολύ, αλλά χωρίς να θέλω να φανώ αιρετικός, το panda με φοβίζει λιγότερο σε αυτόν τον τομέα από το 307 μουΈγραψα και παραπάνω για την προχθεσινή ανεμομέρα , αλλά μήπως το 307 σε τρομάζει γιατί κινείσαι ασυναίσθητα γρήγορα; Με το Leon, πηγαίνω πολύ συχνά με ταχύτητες που επηρεάζουν τη σταθερότητα οι άνεμοι, χωρίς να το καταλαβαίνω, πράγμα που με άλλα αυτοκίνητα δεν συμβαίνει τόσο ασυναίσθητα.
-
Τι να πω ρε παιδια, μακαρι να ειναι ετσι. Πιθανοτατα εχετε δικιο, δεν ηταν νορμαλ οι συνθηκες και ισως το αδικω...
@tazz: Εμεις εχουμε, εκτος απο το Panda και το 307 SW. Τετοια συμπτωση στα γουστα; Το 307 'κουνιεται' βεβαια στο αερα, αλλα δεν μου φανηκε χειροτερο απο το Panda.
Fiat Panda Dualogic: Πρώτες εντυπώσεις