Οι μετρήσεις έγιναν:
Αυτοκίνητο VW Golf 1,4 16V 75PS
Χρησιμοποιήθηκε 100άρα και 95άρα βενζίνη ΑVIN απο το ίδιο βενζινάδικο.
Εξωτερική θερμοκρασία με διαφορα 2-3 βαθμών,τόπος μετρήσεων ο ίδιος.
Ρεζερβουάρ κοντά στο 1/2 και στις δύο περιπτώσεις (υπολογίζω διαφορά 10-15 λίτρα).
Εχουμε και λέμε:
95 οκτάνια:
50-80 με 3η 5,92' 5,84'
40-60 με 4η 5.52'
80-110 με 4η 9,28'
100 οκτάνια:
50-80 με 3η 5,68'
40-60 με 4η 6,08' 5,68'
80-110 με 4η 9,36'
Συμπεράσματα:
Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο,υπάρχει μια σαφής υπεροχή της 95άρας στις πολύ χαμηλές στροφές (μέχρι τις 2000 σαλ).
Στη συνέχεια η 100άρα παίρνει κεφάλι με το πολύ καλό 50-80 με 3η ενω στο 80-110 με 4η το μάτς κρίνεται αμφίρροπο με τάσεις επικράτησης πάλι της 95άρας.
Στην πραξη,το αυτοκίνητο δείχνει σαφώς πιό ζωντανό με την 95άρα,ίσως επειδή το μοτέρ 'ξυπνάει' απο πολύ χαμηλά,ωστόσο στις 1000-1100 στροφές ακούγονται ήχοι προανάφλεξης στο σταμάτα-ξεκίνα της κίνησης εντός πόλεως,φαινόμενο που εξαφανίζεται με την 100άρα...
Εγω ομολογώ οτι μπερδεύτηκα και ενω συνεχίζει να μου αρέσει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου με την 95άρα,μου τη χαλάνε οι ήχοι προανάφλεξης πολύ χαμηλά,οπότε μάλλον προς τα 100οκτάνια με βλέπω να καταλήγω...
Οι χρονομετρήσεις έγιναν με την επεξεργασία των videos με το 'windows movie maker' frame by frame...