-
Για να σε πείσω λοιπόν περί Ιαπωνικής τεχνολογίας
[list:38zc75eq]Χλωμο το βλεπω [/list:u:38zc75eq]>Και βέβαια επειδή σου αρέσει η πιστή εικόνα στην τηελεόρασή σου για τούτο και έχεις έβαια Sony στο σπίτι σου
[list:38zc75eq]Δεν αγορασα τηλεοραση sony ουτε προκειτε να αγορασω Παντα επιλεγω με κριτηρια ποιοτητας και οχι εαν πχ το εργοστασιο ειναι οικονομικος κολλοσος.Κι οταν κατι δε το γνωριζω και ειμαι διατεθιμενος να δωσω αρκετα για μια σοβαρη αγορα συμβουλευομαι τους καταλληλους τεχνικους που ασχολουνται με το αντικειμενο.Και αν κανεις μια ενημερωτικη ερυνεα σε 10 τεχνικους θα διαπιστωσεις οτι οι sony ειναι απ τις χειροτερες τηλειρασεις που κυκλοφορουν Πιστη εικονα ειναι η.......φυσικη εικονα.Τωρα εαν εσυ εντυπωσιαζεσαι απ την κοκινιλα των προσωπων και τα υπερ εντονα χρωματα.........!!Οι περισσοτεροι μεγαλοι κολοσοι παραγοθν προιοντα της 'φθηνιας' και καμια sony δεν ειναι δυνατον να ειναι σε ολη της της γκαμα ανταγωνιστικη.[/list:u:38zc75eq]>Επίσης το sound system του αυτοκινήτου σου σύγουρα θα είναι κάποιο Pioneer.
[list:38zc75eq]Στο μονο που πραγματικα αξιζουν οι ιαπωνες με την τρομερη ηλεκτρονικη τους φημη ειναι οι συσκευες αναπαραγωγης ηχου οπως Radiocd και κασετοφωνα.Σε ενυσχιτες και ηχεια η πρωτοπωρια των Αμερικανων και Γερμανων αν ασχολεισε εστω και λιγο με hifi θα εχεις διαπιστωσει οτι ειναι δεδομενη Κανεις δεν επενδυει σε ιαπωνικα ηχιτικα συστηματα παρα μονο αυτοι που θελουν 2 ηχεια για να 'λαλαει' μονο Εταιριες οπως η BRAX-HELIX, Canton, Audio system, Infinity, MB Quart κλπ κλπ ειναι ετη φωτος μπροστα σε τεχνολογια.Αυτοι που επιλεγουν με βαση τον ΗΧΟ και οχι τη μοστρα το ξερουν πολυ καλα [/list:u:38zc75eq]>Πέραν αυτού οι Ιάπωνες ειδικά την 10ετία του 80 κατέκλισαν το κόσμο με τα ηχιτικά τους σύνολα
[list:38zc75eq]Ναι, με ηχητικα συνολα που απευθυνοταν στους ανιδεους παραπλανωντας ακομα και σημερα με ψευτικα Watt!!Αυτο λεγεται ΑΠΑΤΗ Κι εδω οι Αγγλοι και οι Αμερικανοι εχουν να επιδειξουν ηχοσυστημα για αυτους που τα επιλεγουν με βαση τον ΗΧΟ και οχι για να τα δει ο γειτονας Επελεξα ηχοσυστημα αγγλοαμερικανικο το οποιο στα ιδια χρηματα με ιαπωνικο ειναι η μερα με τη νυχτα.Πιστευω να εχεις ακουσει για την πιστοτητα και καθαροτητα του ηχου ενος............NAD Ναι ξερω δεν εχει λαμπακια και μπιχλιμπιδια αλλα εγω ακουω ΜΟΥΣΙΚΗ.Και τα Watt ειναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ [/list:u:38zc75eq]>Μην ξεχνάς ότι οι Ιάπωνες πρώτοι εφήρμοσαν το ηλεκτρονικό management του μοτέρ του αυτοκινήτου όταν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές ασχολούντο ακόμη με distributer πλατίνες
[list:38zc75eq]Σοβαρα μιλας τωρα?Οταν το 1980 η VAG εβγαζε μοτερ με ηλεκτρονικη και εκεντροφορους επικεφαλης με ιμαντες χρονισμου και λιγο αργοτερα με υδραυλικα ωστηρια ο ιαπωνας εβγαζε μοτερ με.....καδενες Οταν δε η Bosch το 68 εβγαλε το πρωτο ηλεκτρονικο συστημα ψεκασμου D-Jetronic για την Nippon Denso τεχνολογια ηταν ακομα ο ................δυναμος [/list:u:38zc75eq]>Τέλος για το θέμα service. Εχω στην οικογένειά μου και ένα Passat που αγοράστηκε το 1996 8.5 μιλιόνια. Βέβαια σήμερα δεν πιάνει ούτε 2.5 αλλά θα σου πώ για ζημιές και κόστος. 1) Αριστερός εξωτερικός καθρέπτης 85.000 2) Αριστερός μηχανισμός τζαμιού 65.000 3) Κιβώτιο ταχυτήτων (που πιθανών έπαθε ζημιά απο αμέλεια του συνεργείου) 1.300.000 ευτυχώς που μας λυπηθήκανε κάπου και μας κάνανε σκόντο. Τώρα δεν μιλάω για τα αναλλώσιμά του, όπως 8 τακάκια (μπρός πίσω) 55.000 και βέβαια το service του, αμάν αυτό το service του. ποτέ μα ποτέ να μην πέφτει κάτω απο τις 90.000? τι στο διάολο κάθε φορά ανακατασκευή του κάνουν
[list:38zc75eq]Οταν απαλαχτειτε απ τα δεσμα της αντιπροσωπειας τοτε θα καταλαβετε το πραγματικο κοστος των ανταλλακτικων [/list:u:38zc75eq]
-
ο G60 είναι περισσότερο αντι-ιάπωνας απότι εγώ αντι-γερμανός... δε νομίζω ότι πεφτουμε θύμα των τεχνικών μάρκετινγκ στη φάση Αστρα...απλώς στην υπόθεση γκολφ μάλλον εχει ξεφύγει η εταιρεία και, ενδεχομένως σώζεται από τη καλή διάθεση των αγοραστών...πχ. γκολφ?αμαξάρα...
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Σοβαρα μιλας τωρα?Οταν το 1980 η VAG εβγαζε μοτερ με ηλεκτρονικη και εκεντροφορους επικεφαλης με ιμαντες χρονισμου και λιγο αργοτερα με υδραυλικα ωστηρια ο ιαπωνας εβγαζε μοτερ με.....καδενεςΕπειδή είπες για καδένα...
Το corolla KE-30 (μοντ 1979), της οικογένειας, έχει καδένα.Το θέμα είναι οτι έφτασε τα 440.000 χλμ και ακόμη έχει
μαμίσια καδένα, κινητήρα,αμορτισέρ,διεύθυνση,κλπ,κλπ.Σημείωση : Περνάει ΚΤΕΟ χωρίς φακελάκι...
Λές οτι δέν θα αγόραζες ποτέ made in Japan. Αναρωτήθηκες εάν το αίμα της Λούφτφάβε είναι 100 % γερμανικό;
Για αρχή, ψάξε στο ιντερνετ με λέξεις AISIN BMW VALVETRONIC.Για να μήν πούμε και για τα συστήματα μείωσης καυσαερίων της VW. -
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Δεν αγορασα τηλεοραση sony ουτε προκειτε να αγορασω Παντα επιλεγω με κριτηρια ποιοτητας και οχι εαν πχ το εργοστασιο ειναι οικονομικος κολλοσος.Κι οταν κατι δε το γνωριζω και ειμαι διατεθιμενος να δωσω αρκετα για μια σοβαρη αγορα συμβουλευομαι τους καταλληλους τεχνικους που ασχολουνται με το αντικειμενο.Α και κάτι ακόμη. Αν έχεις χρόνο πάρε ένα κατσαβιδάκι και άνοιξε τον υπολογιστή σου. Κάνε μια εσωτερική καταγραφή και πές μας απο ποιά χώρα προέρχονται τα ποιοτικά τμήματα του H/Y σου;
-
μάλλον καταλάβαμε τι εννοεί ο abc ....τορα τορα τορα!
-
Μάκη, θα στο πω επειδή τα γνωρίζω από μέσα... Σε θέματα καταναλωτικών ηλεκτρονικών συστημάτων, ρομποτικής και μεθοδολογίας μελέτης συστημάτων παραγωγής, οι Γιαπωνέζοι δεν παίζονται. Η δουλειά που κάνουν είναι απίστευτη.
-
Καλέ μου φίλε G60POWER, κατ αρχάς να ξεκαθαρίσω κάτι. Πρώτον δεν κάνω μαζί σου αντιπαράθσεη, αλλά συζήτηση. Δεύτερον δεν είμαι λάτρης του οτιδήποτε Ιαπωνικού. Απλά ξεχωρίζω ανάμεσα σε τεχνολογίες.
Λοιπόν σου απαντώ στα προηγούμενά σου.
Γνωστόν σε όλους ότι η Sony μαζί με τη Philips μονοπωλούν σήμερα την αγορά των τηλεοπτικών συστημάτων άσχετα με το τι λέει ό τεχνικός φίλος σου.
Τουλάχιστον παραδέχεσαι ότι οι Ιάπωνες πρωτοπορούν στα ηχητικά συστήματα αυτοκινήτων. Στα υπόλοιπα ηχητικά τους συστήματα. Μη ξεχνάς ότι όταν πρωτοπαρουσίασαν το πρώτο τους ηχητικό σύστημα για το σπίτι, οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι είχαν ακόμη τα ραδιοπικάπ αν τα θυμάσαι. Μπορεί τα πρώτα Ιαπωνικά να μην ήταν τέλεια όμως με την πάροδο του χρόνου η ποιότητα έφτιαξε. Το ότι με την εφάνιση των Ιαπωνικώς συστημάτων βγήκανε και Ευρωπαικά, και Αμερικάνικα συστήματα πολύ καλύτερα δεν το αμφιβάλω αλλά οι κατασκευαστές αυτοί ήταν σε επίπεδο βιοτεχνίας και σήμερα δεν υπάρχουν πλέον. Ονόματα παλλά, Audi Caimbridge (οι καλύτεροι ενισχυτές λαμπάτοι), Tandberg τα καλύτερα Γερμανικά μαγνητόφωνα ανοιχτής πομπίνας, Dual ο Γερμανικός κολοσσός στα record player και άλλοι πολλοί που μου διαφέυγουν σήμερα. Παρ όλα αυτά επικράτησαν οι σάχλο-κατασκευαστές σαν την Technics, Pioneer, Akai κλπ.
Στο θέμα της ηλεκτρονικής, κάπου κάνεις λάθος. Τα πρώτα αυτοκίνητα που κυκλοφόρισαν με στανταρ ηλεκτρονική ήταν τα μοντελα 1503-1507-1508 & Horizon της Simca απο το 1976. Το ότι το 1980 έβαζε η VAG ηλεκτρονική σε περιορισμένα μοντέλα της δε λέει τίποτα γιατί τα μοντέλα αυτά ήταν για ακριβά βαλάντια. Εξ'άλλου και η Peugeot είχε μιά έκδοση του θρυλικού της 404 με την ονομασία Injection-Electronique, αλλά δεν ήταν αυτοκίνητο σειράς. Αντίθετα οι Ιάπωνες κατέβασαν αμέσως αυτη τη τεχνολογία στα αυτοκίνητα σειράς προσιτά για τον καθένα.
Τέλος για το θέμα των ανταλλακτικών. Κάποτε στα Passat που υπάρχει στην οικογένιά μου χρειάστικε να αλλαχθεί ο αριστερός μηχανισμός του τζαμιού. Γνωρίζοντας δε ότι αν το πήγαινα στην αντιπρωσοπεία θα έπρεπε προτίστως να είχα πάρει και προσωπικό δάνειο το πήγα σε κάποιν ηλεκτρολόγο. Ο άνθρωπος έβγαλε το χαλασμένο μηχανισμό και τηλεφώνησε σε κατάστημα ανταλλακτικών VW για να φέρουν ένα καινούργιο. Τέσσερεις μηχανισμοί ήλθαν και κανείς δεν ταίριαζε. Οταν αναγκαστικά τηφωνήσαμε στην αντιπροσωπεία μας είπαν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είχε σύστημα comfort (ανέβασμα ή κατέβασμα τζαμιού με ένα πάτημα) και ότι δεν το είχε στην αποθήκη της. Το παραγγείλαμε ήλθε μετά 8 μέρες πληρώσαμε 55.000 και τελεικά κάναμε τη δουλειά μας. Αντιίθετα ο φίλος μου ο Γιωργάκης άλλαξε τον ίδιο μηχανισμό στην Corolla του μετά απο 5 περίπου χρόνια και δεν του πήραν δραχμή. Ατιμο after sales και άτιμη 6ετή εγγύηση.
-
Ο χρήστης abc έγραψε:
Για αρχή, ψάξε στο ιντερνετ με λέξεις AISIN BMW VALVETRONIC.Τι βρήκες καλέ; Εγώ βρήκα ότι η Aisin συνεργάστηκε με την BMW στο σύστημα μεταβαλλόμενου χρονισμού. Και με τις Bosch, VDO και ένα σωρό άλλους για hardware και software του Valvetronic. Τι σημαίνει αυτό; Ότι δεν είναι γερμανικά ιδέα και σχεδίαση;
Και η κινέζικη Brilliance είναι ο μεγαλύτερος υπο-κατασκευαστής στον τομέα του αυτοκινήτου. Σημαίνει ότι υπάρχει κινέζικη τεχνογνωσία στα αυτοκίνητα; -
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Πιστη εικονα ειναι η.......φυσικη εικονα.Τωρα εαν εσυ εντυπωσιαζεσαι απ την κοκινιλα των προσωπων και τα υπερ εντονα χρωματα...Χαίρομαι που υπάρχει τουλάχιστον άλλος ένας που πιστεύει ότι τα κορεσμένα χρώματα της Sony είναι λάθος!
-
μηπως εχουμε ξεφυγει λιγο απο το θεμα του συγκεκριμενου post?
Λεω τωρα εγω.....
-
Πολλά ακούγονται αλλά τελικά νομίζω πως ο καθένας έχει την άποψη του και δεν θέλει να ακούσει την άλλη.
Συνοψίζω τα ειπωμένα:
Τα Ιαπωνικά (=ΤΟΥΟΤΑ, δεν άκουσα και για καμιά άλλη μάρκα) χαλάνε πιο σπάνια και έιμαστε ευχαριστημένοι από το σέρβις τους.WOW
Κρίμα που δεν τα πουλάνε και στα περίπτερα , θα ήταν πιο βολικό να τα αγοράζουμε από εκεί.Δηλαδή είναι σαν να μου λες ότι θα διάλεγες την Ιαπωνέζα γυναίκα σου με βάση το ποιά γυναίκα έχει πιο καλή πεθερά(=σερβις/υποστηριξη) και πηγαίνει για ψώνια πιο σπάνια(=χαμηλό; κόστος συντήρησης).
Τα χάλια της δεν τα κοιτάς... που ντρέπεσαι να την κυκλοφορήσεις, που είναι απαίσια στο κρεβάτι... που όλο λέει πως αγόρασε καινούργιο φόρεμα για να μοιάζει με την Ευρωπαία.
Εσύ όμως την κρυφοκοιτάς την Ευρωπαία, όλοι αυτήν κοιτούν.. και ζηλεύεις... λες γιατί να μην την είχες πάρει. Οπότε αρχίζεις να την θάβεις. 'ΑΑααα κάθε 2 χρόνια πάει στον ιατρό', ' Η μάνα της δεν μου έβγαλε βυσσινάκι (=περίμενα 3 μέρες για το ανταλλακτικό)'. κλπ κλπ
Ζηλεύεις...παραδέξου το!
Πάρε διαζύγιο από την ρημάδα και παντρέψου μια Ευρωπαία. Ναι ...μπορείς... μην διστάζεις άλλο.. τόσον καιρό το περίμενες. -
[list:34fdgznb]adis4gr εγραψε[/list:u:34fdgznb]>ο G60 είναι περισσότερο αντι-ιάπωνας απότι εγώ αντι-γερμανός...
[list:34fdgznb]Eιμαι φιλογερμανος αλλα αυτο δε μου απαγορευει να σεβομαι σοβαρες κατασκευες που σεβονται τον καταναλωτη ασχετα αν προερχονται κι απο ιαπωνια.Εδω σεβομαστε κατασκευες απ το πρωην ανατολικο μπλοκ(βλ τορνους).Απλα οταν αναφερομαι γενικα ενοω τη γενικη φιλοσοφια κατασκευης μια χωρας[/list:u:34fdgznb][list:34fdgznb]abc εγραψε[/list:u:34fdgznb]>τα 440.000 χλμ και ακόμη έχει
μαμίσια καδένα, κινητήρα,αμορτισέρ,διεύθυνση,κλπ,κλπ.
Σημείωση : Περνάει ΚΤΕΟ χωρίς φακελάκι...
[list:34fdgznb]Κοψε κατι Αν περπατας με τα ιδια αμορτισερ τοσα χιλιομετρα, με συγχωρεις αλλα εισαι δολοφονος.Για το συστημα διευθυνσης οι ιαπωνες δε φημηζονται και ΓΙΑ την αντοχη τους(εκτος απ την οδικη συμπεριφορα).Πιστευεις οτι τα Κτεο κανουν ουσιαστικο ελεγχο ακομα και χωρις φακελακι?Για τα συγκεκριμεμενα μοτερ της Toyota βγαζω το καπελο.Οι γενιες 2Κ 3Κ 4Κ και των επαγγελματικων Hi-lux 12R εχουν τερατωδη αντοχη και αυτο γιατι η εταιρια τοτε κατασκευαζε με στοχο τη δυναμη και τη ΡΟΠΗ Απο τοτε που μπηκαν και αυτοι στο παιχνιδι του μαρκετινγκ αλλαξαν φιλοσοφια και εγινε η μερα νυχτα[/list:u:34fdgznb][list:34fdgznb]abc εγραψε[/list:u:34fdgznb]>Για αρχή, ψάξε στο ιντερνετ με λέξεις AISIN BMW VALVETRONIC.Για να μήν πούμε και για τα συστήματα μείωσης καυσαερίων της VW.
[list:34fdgznb]Τα Audi 80 ειχαν στην εκδοση 1.3 καρμπυρατερ AISIN.Το αμαξι ηταν ιαπωνικο?Σημερα τα Nissan εχουν αναφλεξεις Bosch.Eιναι Γερμανικα?[/list:u:34fdgznb][list:34fdgznb]takiskoym εγραψε[/list:u:34fdgznb]>Καλέ μου φίλε G60POWER, κατ αρχάς να ξεκαθαρίσω κάτι. Πρώτον δεν κάνω μαζί σου αντιπαράθσεη, αλλά συζήτηση
[list:34fdgznb]Φιλε μου δεν κανω πρωσοπικη αντιπαραθεση αλλα διαλογο.Εξαλου η διαφωνια φερνει το διαλογο και χαρακτηριζει τον σκεπτομενενο ανθρωπο.Και το τελικο συμπερασμα ειναι οσων μας παρακολουθουν[/list:u:34fdgznb]>Γνωστόν σε όλους ότι η Sony μαζί με τη Philips μονοπωλούν σήμερα την αγορά των τηλεοπτικών συστημάτων άσχετα με το τι λέει ό τεχνικός φίλος σου.
[list:34fdgznb]Ο 'φιλος' μου τυγχανει να ειναι και Πατερας μου [/list:u:34fdgznb][list:34fdgznb]Καποτε παλια ειχαμε διαφωνιες στο θεμα Sony και να εισαι σιγουρος οτι πειστικα εκτος απ δικα μου συμπερασματα και απο συζητησεις με ΠΟΛΛΟΥΣ ηλεκτρονικους.Σε καμια περιπτωση ενας κολοσος που ασχολειτε απο μπρικια και ξυριστικες μεχρι ηχοσυστηματα δεν μπορει να ειναι ασσος σε ολα του τα προιοντα.Να εισαι σιγουρος γι αυτο.Και οι βιοτεχνιες που τις θεωρεις 'υπο' παραγουν 'προιντα για τον ανθρωπο' [/list:u:34fdgznb]>Τουλάχιστον παραδέχεσαι ότι οι Ιάπωνες πρωτοπορούν στα ηχητικά συστήματα αυτοκινήτων
[list:34fdgznb]Ισως καταλαβες λαθος.Δεν παραδεχομε οτι πρωτοπορουν σε ΗΧΗΤΙΚΑ συστηματα αυτοκινητου αλλα σε συσκευες ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ηχου οπως ειναι τα ραδιοcd.Eταιριες οπως η Clarion ειναι αξισεβαστες.Να σε ρωτησω ομως και κατι αλλο.Τη BECKER τη γνωριζεις?Υπαρχουν ακομα συσκευες 30 και 40 ετων που ακομα ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ Η Sony σημερα στα ραδιοcd της εχει υοθετησει το προφιλ της Becker!!To εχεις προσεξει?Γιατι αραγε τοση αντιγραφη?[/list:u:34fdgznb]>Παρ όλα αυτά επικράτησαν οι σάχλο-κατασκευαστές σαν την Technics, Pioneer, Akai κλπ.
[list:34fdgznb]Ειδες που το παραδεχεσαι και μονος σου?Αλλο η μαζικη παραγωγη της φθηνιας και αλλο τεχνολογια και ποιοτητα[/list:u:34fdgznb]>Το ότι με την εφάνιση των Ιαπωνικώς συστημάτων βγήκανε και Ευρωπαικά, και Αμερικάνικα συστήματα πολύ καλύτερα δεν το αμφιβάλω αλλά οι κατασκευαστές αυτοί ήταν σε επίπεδο βιοτεχνίας και σήμερα δεν υπάρχουν πλέον
[list:34fdgznb]Δεν υπαρχει η NAD?MAGNUM, KRELL(Eνυσχιτες αναφορας οπου δε μετραει το κοστος ααλα η τεχνολογια)ARCAM,B&W, BOSE, KEF, MB QUART, kαι πολλες αλλες καταξιωμενες εταιριες?Δεν ξερω τι ηχοσυστημα εχεις αλλα πανε ετσι για πλακα σε ενα καταστημα ηχοσυστηματων(οχι αυτα πουλαν μαζι και σκουπες)και πες τον πωλητη 'θελω ηχοσυστημα για να ακουω ΜΟΥΣΙΚΗ' να δεις τι θα σου πει.Ρωτησε τον μετα 'θελω απλα ενα ηχοσυστημα' η για να το βλεπω η για να 'λαλαει' να δεις τι θα σου προτινει κι εκει.[/list:u:34fdgznb]>Μη ξεχνάς ότι όταν πρωτοπαρουσίασαν το πρώτο τους ηχητικό σύστημα για το σπίτι, οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι είχαν ακόμη τα ραδιοπικάπ αν τα θυμάσαι. Μπορεί τα πρώτα Ιαπωνικά να μην ήταν τέλεια όμως με την πάροδο του χρόνου η ποιότητα έφτιαξε
[list:34fdgznb]Ξερεις σε μια συνεντευξη του τι ελεγε ο μεγαλος της Marantz, Ken Isiwata?'Με την εξαπλωση των ψευτοστερεοφωνικων εξ ιαπωνιας, μινι micro και λοιπες αηδιες χανεται η ενοια της πραγματικης ακουστικης' Κερδισαν φυσικα στην αγορα αλλα οι γνωστες να εισαι σιγουρος οτι τα αποφευγουν.Πιασε απο περιεργεια τα ρυθμιστικα volyme και επιλογων ενος NAD kαι στα ιδια χρηματα ενος technics.O δε Magnum ΔΕΝ εχει ΚΑΘΟΛΟΥ ρυθμιστικα τονικοτητας γιατι ολη η ποιοτητα ειναι στο τροφοδοτικο και τα σταδια εξοδου, βγαζοντας ηχο..........ατοφιο.Ο μη γνωστης επιλεγει ψαρωνοντας απ τα λαμπακια και τα ψευτικα watt.[/list:u:34fdgznb][list:34fdgznb]Kαι κατι ακομα.Ολοι οι κατασκευαστες ηλεκτρονικων ακομα και οι κολλοσοι προμηθευονται εξαρτηματα απο αλλες εταιριες.Πχ μπορει να δεις μια τηλεοραση Philips να εχει 2 ολοκληρωμνα Hitachi.Aυτο συμβαινει οχι γιατι δεν τα βγαζει η philips(και καθε philips)αλλα γιατι το συγκεκριμενο ολοκληρωμενο που κανει μια συγκεκριμενη δουλεια το εχει σε παραγωγη μια αλλη εταιρια και εστι γλυτωνει κοστος.Εξαρταται φυσικα και που ειναι το καθε εργοιστασιο.Θα δεις Sony τηλεορασεις με ολοκληρωμενα philipsΗ απατη ξερεις που ειναι?Οταν ειδα σε φορητη sony μετασχημ,ατιστη γιουγκοσλαβικο Οχι sony philips κλπ κατασκευασμενο στη γιουγκοσλαβια αλλα η ιδια μαρκα ηταν γιουγκοσλαβικη Φυσικα τα ολοκληρωμενα ΟΛΑ μεσα ηταν philips.Παμε στα κινητα?Η ΝΟΚΙΑ αυτη τη στιγμη ειναι υπ αριθμον ενα σε τεχνολογια κινητων και με ενα απαιχτο software τη στιγμη που για να χειριστεις τα πεςισοτερα κινητα της αγορας θελεις μαζι σου και την ......εγκυκλοπαιδεια[/list:u:34fdgznb]>Το ότι το 1980 έβαζε η VAG ηλεκτρονική σε περιορισμένα μοντέλα της δε λέει τίποτα γιατί τα μοντέλα αυτά ήταν για ακριβά βαλάντια.
[list:34fdgznb]Ηλεκτρονικη χρησιμοποιουσε η VAG απ το Transporter μεχρι to Quattro Σε ολα της τα μοντελα[/list:u:34fdgznb][list:34fdgznb]TGD εγραψε[/list:u:34fdgznb]>Χαίρομαι που υπάρχει τουλάχιστον άλλος ένας που πιστεύει ότι τα κορεσμένα χρώματα της Sony είναι λάθος!
[list:34fdgznb]Ποιος να το καταλαβει φιλε μου?Ο περισσοτερος κοσμος πευτει θυμα του μαρκετινγκ.Με οποιον ηλεκτρονικο κι αν μιλησα ακομα και με πωλητες(οταν ειδαν οτι ειμαι ψαγμενος χωρις φυσικα να τους πω την προτιμηση μου)αυτο που λενε ειναι οτι ειναι απ τις χειροτερες τηλεορασεις που κυκλοφορουν.Ο πελατης το διαπιστωνει στα χρωματα κι ο τεχνικος ριχνει χρισοπαναγια που γινεται μεσα το ελα να δεις.Ασε που απο ανταλλακτικα γινεται το χαος.Οσο παραξενο κι αν φενεται σε μερικους οι καλυτερες τηλεορασεις ειναι οι Γερμανικες εδω και δεκαετιες. [/list:u:34fdgznb]
-
όντως ψιλοξέφυγε το ποστ αλλά από μια μεριά ήταν λογικό να γίνει ίαπωνογερμανική διαμάχη...ποτέ δε θα λήξει όμως! άλλα ψάχνει ο ένας! άλλα ο άλλος!
πολλά ιαπωνικά προιόντα είναι μόνο φωτάκια αλλά και οι γερμανοί δε πουλάνε? ποιότητα????
αυτό για τη Σονυ το πιάνω γιατί οποιος παιζει πλευστεησον ξέρει τη προχειρότητα της κατασκευής... -
οι γερμανοί δε πουλάνε? ποιότητα????
[list:exd1s827]ΑΚΡΙΒΩΣ Ποιοτητα που δεν υπαρχει δεν πουλαει.Η ποιοτητα θα πουλας η..........λαμπακια[/list:u:exd1s827]>αυτό για τη Σονυ το πιάνω γιατί οποιος παιζει πλευστεησον ξέρει τη προχειρότητα της κατασκευής...
[list:exd1s827]Οντως η συσκευη ειναι καταπληκτηκη.Το μυνημα ομως απ τη Microsoft το ελαβαν για τα καλα Κι αυτη τη στιγμη να ξερεις οτι τα μεγαλυτερα εσοδα για τη Sony τα φερνει το playstation.Ο ανταγωνισμος ηδη απο αμερικη προεκυψε και ο μπιλ γκειτζ ειναι διατεθιμενος για τη συγκεκριμενη συσκευη να γονατισει τον οποιο αντιπαλο και εχει τα προσοντα.Καπως ετσι δεν επικρατησε σημερα στους υπολογιστες η microsoft κλεινιοντας ολους τους ανταγωνιστες?Παντως δεν μπορουμε να μιλαμε για τεχνολογικο θαυμα γιατι η τεχνολογια λειζερ προυπηρχε ηδη εδω και 15 χρονια περιπου.Απλα η sony ελαβε με επυτιχια το εμπορικο μυνημα.Ελα ομως ππου τα ραδιοcd αυτοκινητου απο προβληματα δε σωνει ο κοσμος? [/list:u:exd1s827]
-
Κάποιοι φίλοι γράφουν ότι μάλον ξεφύγαμε απο το θέμα. Ισως αφού ξεφύγαμε απο τα αυτοκίνητα και φτάσαμε να μιλάμε ακόμη και για play station. Λοιπόν μάλον έχουν δίκιο. Για το Golf ξεκινήσαμε και φτασαμε στο play station. Θα πώ μόνο τα εξής. Οι Ιάπωνες έχουν και εργάζονται επάνω στη φιλοσοφία 'τι θέλει ο πελάτης' Αφού λοιπόν ο πελάτης τους ζήτησε τεχνολογία με φωτάκια, αυτή του έδωσαν. Ετσι λοιπόν εμπορικά δεν την κάναν στην απ'έξω. Και ξέρεις η ύπαρξη μιας βιομηχανίας παραγωγής προϊόντων βασίζεται κατά κύριο λόγο στην απορρόφηση αυτών των προϊόντων απο τον καταναλωτή. Για θυμήσου το πόσο άλλαξαν οι Ευρωπαίοι το εσωτερικό design στα αυτοκίνητά τους (θηκούλες, ντουλαπάκια κλπ.κλπ) μετά την εμφάνιση των Ιαπωνικών. Γιατί το έκαναν άραγε? γιατί σε τελευταία ανάλυση κάθε πρωί που ξεκινάω δεν ανοίγω πρώτα το καπώ της μηχανής για να τη θαμάσω, το εσωτερικό βλέπω και εκεί κινούμαι και αυτό θέλω να είναι ωραίο και πρακτικό.
Τέλος για να μη το παρακουράζουμε το θέμα. Οι Ευρωπαίοι ήταν πρωτοπόροι στον τεχνολογικό τομέα. Κάποτε. Οι Ιάπωνες αντέγραψαν τους Ευρωπαιους και τους ξεπέρασαν γιατί κατά πρώτον επενδύουν τεράστια ποσά στην έρευνα και κατά δεύτερον παράγουν οτι ζητά ο καταναλωτής. Σε αντίθεση με τον Ευρωπαίο που σχεδιάζει κάτι που κατά την δική αντίληψη έτσι πρέπει να γίνει και μετά προσπαθεί να το επιβάλει στον καταναλωτή. Και ξέρεις ποιά τράπεζα χρηματοδοτεί της τεχνολογικές έρευνες στην Ιαπωνία? Mα η Mitsubishi Bank, (αντίστοιχη της VAG Bank?)και ξέρεις άραγε σε τι τομέα έρευνας επενδύουν εδώ και αρκετό καιρό οι Ιάπωνες πέραν της ρομποτικής. Στην παραγωγή τεχνιτών ανθρωπίνων μελών και οργάνων, ότι κάνει σήμερα και η Ευρώπη? Βλέπεις με τα φωτάκια και τα καθρεπτάκια που πουλάνε εδώ και χρόνια έχουν φτάσει να είναι ή μοναδική χώρα στον πλανήτη που παρουσιάζει τεράστια πλεονάσματα στον κρατικό της προυπολογισμό. -
[list:20sh6kc9]Ναι οντως ψιλοξεφυγαμε απ το θεμα αλλα δε νομιζω οτι ηταν σκοπιμο απ τη μερια κανενος.Τα εχουν αυτα οι συζητησεις και γιατι οχι αποτελουν σπανιως και το αλατοπιπερο[/list:u:20sh6kc9]>Βλέπεις με τα φωτάκια και τα καθρεπτάκια που πουλάνε εδώ και χρόνια έχουν φτάσει να είναι ή μοναδική χώρα στον πλανήτη που παρουσιάζει τεράστια πλεονάσματα στον κρατικό της προυπολογισμό.
[list:20sh6kc9]Ναι εχεις δικιο, εγινε οικονομικος κολοσσος.Ξερεις ομως γιατι?Γιατι αν πεις την αληθεια στον πελατη θα αρχισει να κλαιει και θα παει εκει που του ταζουν λαγους με πετραχειλια.Ο κοσμος στο συνολο λειτουργει με τη λογικη 'οπου κλεινει η μαζα'.Παρε παραδειγμα το γυναικειο φυλο.Οτι και οποιος ασχολειτε με προιοντα που απευθυνονται στο 'ευαισθητο φυλλο' εχει γινει εκατομυριουχος.Καπως ετσι λειτουργει σε παγκοσμιο επιπεδο ο καταναλωτης.Εμενα ομως δε με ενδειαφερει αν η οικονομια της καθε εταιριας ειναι τερατωδης αλλα το προιον απ οπου κι αν προερχεται να μου δηλωνει τα πραγματικα χαρακτηριστικα και να με σεβεται σαν πελατη.Τωρα αν ειναι βιοτεχνια(και τελικα τοσο το καλυτερο)η κολοσσος λιγο με ενδειαφερει.Δυστηχως ομως οι ψαγμενοι καταναλωτες ειναι λιγοι.Και εμεσα απ οτι βλεπω καταλαβαινεις και εσυ ο ιδιος την απατη των προιοντων.Το ζητουμενο ομως στη συζητηση μας δεν ειναι ποιος πουλαει τα ποιο πολλα αλλα ποιος κατασκευαζει με βαση την ποιοτητα και την τεχνολογια.Τεχνολογια παντως για μενα δεν ειναι η μαζικη παραγωγη[/list:u:20sh6kc9][list:20sh6kc9]Φιλικα Μακης[/list:u:20sh6kc9]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Το ζητουμενο ομως στη συζητηση μας δεν ειναι ποιος πουλαει τα ποιο πολλα αλλα ποιος κατασκευαζει με βαση την ποιοτητα και την τεχνολογια.Οι Ιάπωνες δεν υστερούν πλέον (2003 έχουμε, όχι 1973) σε τίποτε από τα δύο. Για να μην πω ότι κρατούν τα ηνία σε αυτούς τους τομείς.
-
Ο Δυτικός κοσμος κάνει τις τεχνολογικές ανακαλύψεις, και οι Ιάπωνες απλά βελτιώνουν πάνω σε αυτά. Πολύ συχνά κάνουν ανεπαίσθητες αλλαγές απλά για το copyright. Δεν βρίσκονται μπροστά, έπονται.
Όσο για την οικονομία τους, βρίσκεται σε φοβερό στάδιο. Αυτό δεν μου λέει γιατί θα έπρεπε να μου αρέσουν τα προιοντα τους.
Ο Ιάπωνας δεν οδηγάει Corolla, άντε κανάς φτωχοφοιτητής... και οι φτωχές χώρες αυτού του κόσμου. Είμαι σίγουρος πως η Supra, το Skyline, τα Lexus και τα Acura είναι φοβερά αυτοκίνητα αλλά προς θεού μην εκθειάζουμε και τα Demio.
Ξέρω ανθρώπους που από Ιαπωνικό πήγαν σε γερμανικό και δεν ξαναγυρνάνε πίσω. Το αντίθετο δεν το έχω δει... ίσως τυχαίο να είναι.
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα! Αν σου κάνει το ιαπωνικό, πάρε το. Με δεδομένο τις μη ανταγωνιστικές πια τιμές, για εμένα δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης. Γερμανικό.
Τώρα αν ζούσα στην Ιαπωνία...
-
Ναι η Ιαπωνική οικονομία είναι σε φοβερή κατάσταση εδώ και 10 χρόνια προσπαθεί να βγεί από την ύφεση...Και οι βιομηχανίες της πάνε πολύ καλά η Νissan έγινε ξανά κερδοφόρος ελέω Renault και Gosn η Mazda σώθηκε από την Ford και η Mitsubishi περιμένει την βοήθεια της Daimler Chrysler.Μόνο Τoyota και Ηοnda πάνε καλά. Όσο για την Mitsubishi bank αυτή και αν δεν είναι μια πονεμένη ιστορία...Πληροφοριάκα το μόνο τμήμα της Μιτσου που πάει καλα είναι η Mitsubishi heavy industries ( ναυπηγεία βαριά βιομηχανία ). Αυτά βέβαια δεν μειώνουν την αξία των ιαπωνικών προιόντων τα οποία τα σέβομαι ( 2 Κορρόλες πέρασαν από την οικογένεια ιδιαίτερα αξιόπιστες αλλά αδιαφορες στο δρόμο η μια μάλιστα μοντελο 70 με το 'πουλί' στις πινακίδες με κινητήρα της...GM) αλλά προτιμώ Ευρωπαικό ( Citroen κατά προτίμηση ).
-
Ο χρήστης voice of reason έγραψε:
Ο Δυτικός κοσμος κάνει τις τεχνολογικές ανακαλύψεις, και οι Ιάπωνες απλά βελτιώνουν πάνω σε αυτά. Πολύ συχνά κάνουν ανεπαίσθητες αλλαγές απλά για το copyright. Δεν βρίσκονται μπροστά, έπονται.Παιδιά ο Ιάπωνες είναι πολύ μπροστά, πάρα πολύ μπροστά. Ένας που ξέρει πέντε πράγματα για αυτή τη χώρα και τη βιομηχανία της, θα του φαίνονται αστεία, αυτά που γράφεις. Πίστεψέ με. Δεν έχω να κερδίσω τίποτα. Όσο για τα ηλεκτρονικά που έγραψε κάποιος φίλος, δεν γίνεται να συγκρίνεις τα προϊόντα της 'σειράς' της Sony με τις εταιρείες Hi-End που περιέγραψε. Μπορείς να συγκρίνεις όμως τα κορυφαία προϊόντα της Sony και να διαπιστώσεις ότι με τα μισά χρήματα είναι κατά πολύ ανώτερα.
Όσο για την οικονομία τους, βρίσκεται σε φοβερό στάδιο. Αυτό δεν μου λέει γιατί θα έπρεπε να μου αρέσουν τα προιοντα τους.
Δε νομίζω ότι αυτός είναι ένας τομέας που η Ιαπωνία τα πάει καλά. Έχω την εντύπωση ότι, το εμπορικό ισοζύγιο της Ιαπωνίας, είναι ελλειματικο.
Ο Ιάπωνας δεν οδηγάει Corolla, άντε κανάς φτωχοφοιτητής... και οι φτωχές χώρες αυτού του κόσμου. Είμαι σίγουρος πως η Supra, το Skyline, τα Lexus και τα Acura είναι φοβερά αυτοκίνητα αλλά προς θεού μην εκθειάζουμε και τα Demio.
Απόλυτα σωστό, αλλά δε νομίζω να το εκθείασε κανείς (το demio)...
Ξέρω ανθρώπους που από Ιαπωνικό πήγαν σε γερμανικό και δεν ξαναγυρνάνε πίσω. Το αντίθετο δεν το έχω δει... ίσως τυχαίο να είναι.
Εγώ έχω γερμανικό και μάλλον πως όταν το αλλάξω, θα πάρω 99% γιαπωνέζικο. Εκτός και αν αυτά που έχω γράψει σε προηγούμενο post μου για το Golf IV επαληθευθούν. Ο λόγος; Ποιότητα κατασκευής και πιο ζωντανή οδική συμπεριφορά, από σχετικά λίγα χρήματα. Δεν έχω 30μύρια να πάρω Μ3 βλέπεις.
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα! Αν σου κάνει το ιαπωνικό, πάρε το. Με δεδομένο τις μη ανταγωνιστικές πια τιμές, για εμένα δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης. Γερμανικό.
Άποψη σου, απόλυτα σεβαστή από εμένα, πάντως αυτά που γράφω πιο πάνω είναι γεγονός...
Τώρα αν ζούσα στην Ιαπωνία...
Αν ζούσες στην Ιαπωνία δεν θα έγραφες με τίποτα, αυτά που γράφεις πιο πάνω (ειδικά αυτό το 'έπονται').
GOLF!Kαταρρίφθηκε ο μύθος?