-
Έστω ότι το παιδί σας (σε άλλους μπορεί να έχει συμβεί!) είναι στην γνωστή ηλικία που θα βγει στους δρόμους...
Έχει δίπλωμα φυσικά (!), το εμπιστεύεστε αλλά σίγουρα του λείπει η πείρα, οπότε όπως και να το κάνουμε δεν θα είστε και απόλυτα ήρεμοι/ες στην αρχή όταν οδηγάει μόνος του παρ'όλο που του έχετε μάθει εσείς αυτά που ξέρετε ή όσα μπορέσατε (γιατί δεν περιμένετε από τον δάσκαλο οδήγησης να μάθει να οδηγάει) και έχετε πάει αρκετές βόλτες μαζί για να τον τεστάρετε.
Οι ανάγκες του είναι καθαρά μέσα στην πόλη με καθημερινή χρήση...
Όμως χρειάζεται ένα δικό του αυτοκίνητοΕρώτηση :
Τι αυτοκίνητο του αγοράζετε και κυρίως γιατί ! (δηλαδή ποια είναι τα κριτήρια σας κυρίως, και μοντέλο στο οποίο υπάρχουν αυτά)
-
Έστω ότι το παιδί σας (σε άλλους μπορεί να έχει συμβεί!) είναι στην γνωστή ηλικία που θα βγει στους δρόμους...
Έχει δίπλωμα φυσικά (!), το εμπιστεύεστε αλλά σίγουρα του λείπει η πείρα, οπότε όπως και να το κάνουμε δεν θα είστε και απόλυτα ήρεμοι/ες στην αρχή όταν οδηγάει μόνος του παρ'όλο που του έχετε μάθει εσείς αυτά που ξέρετε ή όσα μπορέσατε (γιατί δεν περιμένετε από τον δάσκαλο οδήγησης να μάθει να οδηγάει) και έχετε πάει αρκετές βόλτες μαζί για να τον τεστάρετε.
Οι ανάγκες του είναι καθαρά μέσα στην πόλη με καθημερινή χρήση...
Όμως χρειάζεται ένα δικό του αυτοκίνητοΕρώτηση :
Τι αυτοκίνητο του αγοράζετε και κυρίως γιατί ! (δηλαδή ποια είναι τα κριτήρια σας κυρίως, και μοντέλο στο οποίο υπάρχουν αυτά)
-
Έστω ότι το παιδί σας (σε άλλους μπορεί να έχει συμβεί!) είναι στην γνωστή ηλικία που θα βγει στους δρόμους...
Έχει δίπλωμα φυσικά (!), το εμπιστεύεστε αλλά σίγουρα του λείπει η πείρα, οπότε όπως και να το κάνουμε δεν θα είστε και απόλυτα ήρεμοι/ες στην αρχή όταν οδηγάει μόνος του παρ'όλο που του έχετε μάθει εσείς αυτά που ξέρετε ή όσα μπορέσατε (γιατί δεν περιμένετε από τον δάσκαλο οδήγησης να μάθει να οδηγάει) και έχετε πάει αρκετές βόλτες μαζί για να τον τεστάρετε.
Οι ανάγκες του είναι καθαρά μέσα στην πόλη με καθημερινή χρήση...
Όμως χρειάζεται ένα δικό του αυτοκίνητοΕρώτηση :
Τι αυτοκίνητο του αγοράζετε και κυρίως γιατί ! (δηλαδή ποια είναι τα κριτήρια σας κυρίως, και μοντέλο στο οποίο υπάρχουν αυτά)
-
Κατ'αρχάς καλό θα ήταν να πάει το παιδί σε ένα σεμινάριο οδήγησης των 4Τ για να μάθει τα βασικά για τον έλεγχο σε δύσκολες καταστάσεις.
Απο εκεί και πέρα το αν θα είναι ασφαλές είναι και θέμα χαρακτήρα.
Όσο για το αυτοκίνητο καλό θα ήταν να είναι κάτι μεταχειρισμένο με λίγους ίππους και καλά κρατήματα.Να οδηγήσει με αυτό καμιά 40αριά χιλιάδες χμ και μετά αν όλα πάνε καλά να πάρει κάτι πιο δυνατό.
Τώρα για συγκεκριμένο μοντέλο δεν ξέρω.Εγώ ξεκίνησα με ένα Punto 75 με φτιαγμένη ανάρτηση και πολύ αργότερα πήρα 106 Rallye.Καλό θα ήταν πάντως(αν είσαι εσύ ο πατέρας του) να μην τον πιέζεις πολύ όταν είστε μαζί ώστε να μην πηγαίνει να τρέχει οταν είναι μόνος του απο αντίδραση.
Ακόμη μια επίσκεψη σε πίστα θα ήταν χρήσιμη για να μάθει σε ασφαλές περιβάλλον. -
Πιστεύω πως αν πρώτο μας μέλημα ήταν να το διδάξουμε μια σωστή οδηγική παιδεία αλλα και να το εφοδιάσουμε με γενικότερη παιδεία τότε δεν θα έχει και μεγάλη σημασία τι αυτοκίνητο θα θέλαμε να οδηγήσει.
Αν όμως έπρεπε να επιλέξουμε κάτι εγώ προσωπικά θα του πρότεινα ένα με 'λίγα γκάζια' και καλά κρατήματα. Υπάρχει και η πιο ακραία άποψη όμως που λέει πως θα ήταν καλύτερο να αγοράσει ένα jeep-οειδές τέρας ώστε ακόμα και να συμβεί η στραβή (φυσικά όχι με κάποιο φορτηγό) να έχει τις πιο πολλές πιθανότητες να βγεί ζωντανό μια και τίς περισσότερες φορές αυτός που θα πέσει πάνω σου με μεγάλη ταχύτητα θα είναι κάποιος με ένα όχημα απο τα λεγόμενα 'μικρές σκοτώστρες'.
-
ένα αυτοκίνητο με καλό στήσιμο μικρομεσαίο και με αρκετή δύναμη ώστε να μη μείνει ξεκρέμαστο σε λάθος προσπεράσεις κτλ κτλ. να έχει δηλαδή καλή ενεργητική ασφάλεια...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ένα αυτοκίνητο με καλό στήσιμο μικρομεσαίο και με αρκετή δύναμη ώστε να μη μείνει ξεκρέμαστο σε λάθος προσπεράσεις κτλ κτλ. να έχει δηλαδή καλή ενεργητική ασφάλεια...Λάθος προσπεράσεις; Ε τότε, καλά προσπεράσματα ... και τα μυαλά στην
άσφαλτο...ΠΑΤΣΑΤΖΙΔΙΚΟ 'ΤΑ ΝΙΑΤΑ' - ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΡΕΑΤΑ
ΣΕ ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ -
Εγώ πιστεύω :
Παλιό :
-Ένα παλιό είναι σίγουρα καλύτερο σχολείο από καινούργιο.
-Πιστεύω ότι λιγότερες ανέσεις σε κάνουν καλύτερο οδηγό.
-Για να μάθει καλύτερα και από κοντά πως δουλεύουν τα αυτοκίνητα και κυρίως ότι μπορεί να κάνει επισκευές και εννοείται και το service (ένα κομμάτι ίσως)!Αργό με μικρή μηχανή :
-Οι μισοί πιστεύουν ότι το γρήγορο σε βοηθάει στις προσπεράσεις αλλά οι άλλοι μισοί ότι το αργό θα σε αναγκάσει να μην κάνεις προσπεράσεις.
Εγώ πιστεύω στην 2η θεωρία αφού νομίζω ότι μια ματιά σε στατιστικά στοιχεία για το τι αυτοκίνητα πήραν μέρος σε ατυχήματα θα μας πείσει για το πια θεωρία στην πράξη ισχύει ... (μην ξεχνάμε ότι στην υπόθεση μου μίλησα για χρήση εντός πόλης).-Για να μην καίει και πολλά!
Μικρό :
Γιατί πολύ απλά δεν χρειάζεται μεγάλο για την πόλη και για 1 άτομο!
Όσο για μοντέλο με πρόχειρη σκέψη προτείνω 205 !!! Άντε και cabrio για καλές επιτυχίες!!!
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Εγώ πιστεύω :
(μην ξεχνάμε ότι στην υπόθεση μου μίλησα για χρήση εντός πόλης).Ψηφίζω κι εγώ παλιό για εντός, εκτός και επι τα αυτά.
-
Ωραίο θέμα! Εύγε!
Μάθημα-μάθημα από τον γονιό πριν και μετά από τον δάσκαλο, με προσπάθεια να μην οδηγούν αφηρημένα. Μετά, γιαπωνέζικο ώστε να μην σπάει και να μην χαλάει... Ανετο στο δρόμο (όχι σε χώρους), με υδραυλικό και ΑΒS και μακάρι να υπάρχει οικονομική δυνατότητα για κλιματισμό. Να νοιώθει όμορφα. Ούτε πύραυλο, ούτε χελώνα. Να προσπερνάει σβέλτα! Με κίνδυνο να παρεξηγηθώ Γιάρις χθες-σήμερα, ή μεταχ/νο Μίκρα, καινούργιο-κουκλι Μίκρα 1200 σήμερα...
Στρ -
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Έστω ότι το παιδί σας (σε άλλους μπορεί να έχει συμβεί!) είναι στην γνωστή ηλικία που θα βγει στους δρόμους...Στον όρο 'παιδί' συμπεριλαμβάνονται και τα 'κορίτσια';
Οι ανάγκες του είναι καθαρά μέσα στην πόλη με καθημερινή χρήση...
Αυτές είναι οι 'ανάγκες του' όπως τις βλέπει ο γονιός. Νομίζω ότι το 'παιδί' θα επιθυμεί να κινηθεί και εκτός πόλης.
Υπάρχει και η πιο ακραία άποψη όμως που λέει πως θα ήταν καλύτερο να αγοράσει ένα jeep-οειδές τέρας ώστε ακόμα και να συμβεί η στραβή (φυσικά όχι με κάποιο φορτηγό) να έχει τις πιο πολλές πιθανότητες να βγεί ζωντανό μια και τίς περισσότερες φορές αυτός που θα πέσει πάνω σου με μεγάλη ταχύτητα θα είναι κάποιος με ένα όχημα απο τα λεγόμενα 'μικρές σκοτώστρες'.
Τι θα γίνει στην περίπτωση που το 'καμάρι' μας πάρει παραμάζωμα με το θωρηκτό που θα διαθέτει κανένα αμαξάκι;
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Έστω ότι το παιδί σας (σε άλλους μπορεί να έχει συμβεί!) είναι στην γνωστή ηλικία που θα βγει στους δρόμους...
Στον όρο 'παιδί' συμπεριλαμβάνονται και τα 'κορίτσια';
Σαφώς! Δεν θα σκεφτόμουν ότι έχω 1 παιδί και 1 κορίτσι!
Οι ανάγκες του είναι καθαρά μέσα στην πόλη με καθημερινή χρήση...
Αυτές είναι οι 'ανάγκες του' όπως τις βλέπει ο γονιός. Νομίζω ότι το 'παιδί' θα επιθυμεί να κινηθεί και εκτός πόλης.
Σίγουρα εγώ απλά έβαλα αυτό τον όρο στην υπόθεση.
Εξάλλου δεν νομίζω ότι σαν γονιός κάποτε θα ανησυχώ λιγότερο σε μια διαδρομή στην Λ. Μαραθώνως παρά στην Εθνική για Λαμία.
Αλλά όποιος θέλει απαντάει και για εκτός τι θα έδινε στο παιδί του!Βέβαια εσύ ούτε για εντός δεν απάντησες όμως !!!
Για πες!!!
Υπάρχει και η πιο ακραία άποψη όμως που λέει πως θα ήταν καλύτερο να αγοράσει ένα jeep-οειδές τέρας ώστε ακόμα και να συμβεί η στραβή (φυσικά όχι με κάποιο φορτηγό) να έχει τις πιο πολλές πιθανότητες να βγεί ζωντανό μια και τίς περισσότερες φορές αυτός που θα πέσει πάνω σου με μεγάλη ταχύτητα θα είναι κάποιος με ένα όχημα απο τα λεγόμενα 'μικρές σκοτώστρες'.
Τι θα γίνει στην περίπτωση που το 'καμάρι' μας πάρει παραμάζωμα με το θωρηκτό που θα διαθέτει κανένα αμαξάκι;
Χαίρομαι που και εσύ την βλέπεις σαν ακραία άποψη.
Δεν μου ταιριάζει η λογική '....ώστε ακόμα και να συμβεί η στραβή (φυσικά όχι με κάποιο φορτηγό) να έχει τις πιο πολλές πιθανότητες να βγει ζωντανό...' γιατί έχει σημασία να ζήσει και ο άλλος...!!! -
ο λογικός μίλησε με μεγάλη λογική και ο ΣΧ μάλλον κατάλαβε τι εννοούσα με τα γρήγορα προσπεράσματα...αν νομίζει κανείς ότι παιδί 20 ετών δε θα επιχειρήσει να προσπεράσει έστω μια φορά λανθασμένα είναι πολύ γελασμένος...γιαυτό πιστεύω στη δύναμη του κινητήρα...εντάξει οχι και 200 ίππους...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ο λογικός μίλησε με μεγάλη λογική και ο ΣΧ μάλλον κατάλαβε τι εννοούσα με τα γρήγορα προσπεράσματα...αν νομίζει κανείς ότι παιδί 20 ετών δε θα επιχειρήσει να προσπεράσει έστω μια φορά λανθασμένα είναι πολύ γελασμένος...γιαυτό πιστεύω στη δύναμη του κινητήρα...εντάξει οχι και 200 ίππους...Εντάξει σχετικό είναι σίγουρα...
Αλλά αν δει ότι η προσπέραση είναι κάτι απλό τότε αρχίζεις και προσπερνάς και πιο συχνά μέχρι που την πατάς συνήθως...Όμως τα πάντα είναι και θέμα παιδείας όπως είπαμε...
Πρέπει και κάποιος να του μάθει ότι δεν είναι ανάγκη να περνάει και ΚΑΘΕ αυτοκίνητο που θα βρει μπροστά του... -
πρώτα εξαρτάται από το χαρακτήρα του παιδιού ε?υπάρχουν οδηγοί τουρίστες,οδηγοί που νομίζουν ότι ο κάρλος σάινθ είναι 10 φορές χειρότερος απο αυτούς....πιστεύω πολύ στην ενεργητική ασφάλεια και γιαυτό δε θεωρώ καλή επιλογή ένα σειτσέντο η κάτι τέτοιο...
-
Μίνι Κουπερ Ες, το αυτοκίνητο παιχνίδι!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ο λογικός μίλησε με μεγάλη λογική και ο ΣΧ μάλλον κατάλαβε τι εννοούσα με τα γρήγορα προσπεράσματα...αν νομίζει κανείς ότι παιδί 20 ετών δε θα επιχειρήσει να προσπεράσει έστω μια φορά λανθασμένα είναι πολύ γελασμένος...γιαυτό πιστεύω στη δύναμη του κινητήρα...εντάξει οχι και 200 ίππους...Μπα μπα και γιατί όχι 200 ίππους;
(Παιδί που θα πάρει αυτοκίνητο)
Τέλος πάντων,πέρα από την πλάκα,πιστεύω πως καλύτερα 400 ίππους,παρά 50.Ακριβώς γιατί η ενεργητική ασφάλεια είναι σημαντική.Αρκεί να υπάρχει η ωριμότητα και η παιδεία.Ας μη μαθαίνουμε μόνο να παρκάρουμε,να μάθουμε και τι γίνεται σστο όριο,τι είναι υποστροφή και πώς αντιμετωπίζεται και τέλος πάντων,με λίγα λόγια να πάμε στο Safetrack.Εγώ είμαι σε αναμονή της έκδοσης του διπλώματός μου,αλλά έχω προσπαθήσει να περάσω από τη θεωρία (που ξέρω πολλή) στην πράξη.Επειδή μέχρι τώρα δεν μπόρεσα να βρεθώ στο Safetrack (το προγραμματίζω εντός του επόμενου χρόνου το αργότερο),τουλάχιστο έκανα εξάσκηση (όχι στο παρκάρισμα ) με ένα παλιό Golf Mk1 σε έρημες αλάνες και μεταμεσονύκτιες ώρες!! (τη λέω την αμαρτία μου ). -
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Τέλος πάντων,πέρα από την πλάκα,πιστεύω πως καλύτερα 400 ίππους,παρά 50.Ακριβώς γιατί η ενεργητική ασφάλεια είναι σημαντική.Αυτό το λες σοβαρά?!?!?!
Η ακόμα και αν σε προλάβω πριν πεις ότι υπερβάλεις για πλάκα πιστεύεις ακόμα και καλύτερα 200 παρά 50 ?
...να μάθουμε και τι γίνεται σστο όριο,τι είναι υποστροφή και πώς αντιμετωπίζεται...
Έχεις την εντύπωση ότι αυτοκίνητο με 50 άλογα δεν έχει τα δικά του όρια και αν τα φτάσεις δεν υπερστρέφει και αυτό?!?
Γιατί να φτάσει των 200 στα όρια του σαν νέος ??Anyway πιστεύω ότι καλύτερα ας φτάσει το αυτοκίνητο των 50 στα όρια του και όταν φτάσει εκεί βλέπουμε.
-
sirgus ο καινούριος οδηγός μόλις νιώσει άνετα με τα βασικά και το κυκλοφορήσει μόνος του δε θα αργήσει να πιέσει το αμάξι...καλύτερα ναχει και λίγο παραπάνω απο 50 το αυτοκίνητο...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
sirgus ο καινούριος οδηγός μόλις νιώσει άνετα με τα βασικά και το κυκλοφορήσει μόνος του δε θα αργήσει να πιέσει το αμάξι...καλύτερα ναχει και λίγο παραπάνω απο 50 το αυτοκίνητο...Βουμ,Βουμ..ββββββββββββββββββββββββββββββββββββββ.
Μαρσάρισμα. ΕκκίνησηΜπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιινγκγκγκγκκγκγκγκγκγκγκγκγκγκγκγκ.....
Βολίδακικικιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι...ΜΠΑΜ!!!!!!!!
Φρενάρισμα.........................................................................Ραντεβού στο Saint Peters Club
Τι πρέπει να οδηγήσει το παιδί μας!