Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    X3 Διλιτρο.39900 ++ Καλη αγορα η μουφα?
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. X3 Διλιτρο.39900 ++ Καλη αγορα η μουφα?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Εκτός Δρόμου
    28
    60
    222
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jabar last edited by

      Τη γνωμη σας γενικα κ ειδικα αντι για αγορα της 320 στα 38000 τελικη
      (χωρις τις 700 εντοκες δοσεις)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jabar last edited by

        Τη γνωμη σας γενικα κ ειδικα αντι για αγορα της 320 στα 38000 τελικη
        (χωρις τις 700 εντοκες δοσεις)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jabar last edited by

          Τη γνωμη σας γενικα κ ειδικα αντι για αγορα της 320 στα 38000 τελικη
          (χωρις τις 700 εντοκες δοσεις)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • rocsta
            rocsta last edited by

            Αν το θες για να μην σπας το άλλο σε λακούβες, να πηγαίνεις καμια εκδρομή σε κανά εύκολο βουνό (προς θεού μην νομίσεις ότι πάει παντού ) γιατί όχι, λέω εγώ. Με οδική συμπεριφορά λίγο χειρότερη απο την 3άρα και χειρότερες επιδόσεις βέβαια αφού είναι 300 κιλά πιο βαρύ... Διαλέγεις τι ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες σου...
            Μην το πάρεις όμως για να ανεβαίνεις πεζοδρόμια και να πας μία εκδρομή όλο το χειμώνα(γι αυτό μπορείς και να νοικιάσεις ένα τζιπ-suv ανάλογα τη χρήση)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bebes last edited by

              Στους ελληνικούς παλιόδρομους θα εκτιμήσεις την (πολύ καλή) τετρακίνηση της Χ3.
              Κερδίζεις και σε χώρους, χωρίς μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις.
              Λίγο πιο ακριβό σε χρήση και συντήρηση, αλλά σκέψου πόσο καλύτερο θα είναι σε γλίτσα και κανα χιονάκι

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                amg last edited by

                Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΗ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  cpp last edited by

                  Λάβε σοβαρά κατά νου την ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ στο συγκεκριμμένο αμάξι..... Είναι μικρός ο κινητήρας και βαρύ το αμάξωμα!!!!!!
                  Το 2.5 καίει πανεύκολα 20lt/100km

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • J
                    jabar last edited by

                    Ο χρήστης AMG έγραψε:
                    Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΗ?

                    Επισημοτατη το 320 ειναι εκδοση αβανταζ +μεταλλικο +καναδυο ψιλα εξτρα το Χ3 στο ετοιμοπαραδοτο με 5μ. ηλιοροφη(λεμε τωρα)κ κανα δυο χαζα +χαρτια κ
                    μεταλλικο φτασαμε βεβαια στις 44500 τελικη

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Με τα 2000 παραπάω απο την 320 αγοράζεις το -πολύ καλό- σύστημα τετρακίνησης, τους μεγαλύτερους χώρους, την πιο άνετη ανάρτηση και τη δυνατότητα να κινηθείς εκτός δρόμου (έστω και αν δε μπορέσεις να ακολουθήσεις κάποιο 'καθαρόαιμο').

                      Και τι χάνεις? Την λιγότερο άμεση οδική συμπεριφορά και της λίγο χειρότερες επιδόσεις / κατανάλωση.

                      Εγω θα έπαιρνα Χ3 χωρις δευτερη σκέψη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        johnkok last edited by

                        Ενοείται πως αντί για 3άρα παίρνουμε Χ3 η οποία πολύ απλά πάει αρκετά μακρύτερα και είναι πιο πολυχρηστική απο την 3άρα.

                        Μόνα μειονεκτήματα στη σκέψη, ίσως η μεγαλύτερη κατανάλωση και λίγο οι επιδόσεις, όπως είπαν οι παραπάνω.

                        Απλά, αν θέλεις κάποιο τζιποειδές ή SUV, να το ξανασυζητήσουμε τι παίρνεις στα λεφτά σου.Αν το δίλημμά σου είναι μόνο μεταξύ της 320 και της Χ3, τότε σου έδωσα την γνώμη μου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • E
                          ergenis last edited by

                          Πως μπήκαν ετερείες ασχετες με τα εκτός δρόμου οχήματα στην αγορά??
                          Που βρήκαν την τεχνογνωσία ετών που έχει η land rover ή η jeep πχ...???
                          Και μπήκαν και δυναμικά διεκδικόντας αγοραστικό μερίδιο....
                          Και σου λέει ο άλλος νιβα ή σαμουράει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • J
                            jabar last edited by

                            Ο χρήστης Johnkok έγραψε:
                            Ενοείται πως αντί για 3άρα παίρνουμε Χ3 η οποία πολύ απλά πάει αρκετά μακρύτερα και είναι πιο πολυχρηστική απο την 3άρα.

                            Μόνα μειονεκτήματα στη σκέψη, ίσως η μεγαλύτερη κατανάλωση και λίγο οι επιδόσεις, όπως είπαν οι παραπάνω.

                            Απλά, αν θέλεις κάποιο τζιποειδές ή SUV, να το ξανασυζητήσουμε τι παίρνεις στα λεφτά σου.Αν το δίλημμά σου είναι μόνο μεταξύ της 320 και της Χ3, τότε σου έδωσα την γνώμη μου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jabar last edited by

                              Ο χρήστης JABAR έγραψε:
                              Τη γνωμη σας γενικα κ ειδικα αντι για αγορα της 320 στα 38000 τελικη
                              (χωρις τις 700 εντοκες δοσεις)

                              ΠΑΙΔΕΣ ευχαριστω για το χρονο σας.
                              Αληθεια το χ3 ως που μπορει να φτασει?Αν πιασουμε τα χαμηλα, στην αμμο
                              τετοιου ειδους τετρακινηση σε βγαζει μετα απο παραθαλασσια βολτα η περιμενεις το τρακτερ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης ergenis έγραψε:

                                Που βρήκαν την τεχνογνωσία ετών που έχει η land rover ή η jeep πχ...???

                                Δεν παρακολουθείς ειδήσεις μου φαίνεται, αν θυμάσαι καλά με τον πόλεμο του Γιόμ Κηπούρ και τη δικτατορία του Μουλά Ομάρ μυστικοί κατάσκοποι της BMW φορόντας αόρατη στολή παραλαγής με οπτικές ίνες (σαν του predator) εισέβαλαν στο ΑΠΟΡΘΗΤΟ φρούριο / θησαυροφυλάκιο της Land Rover και της Jeep οπου φυλασότανε με απίστευτα συστήματα ασφαλείας η τεχνογνωσία αυτή.

                                Ακολούθησε σόκ και δέος, 27.000 άνθρωποι έχασαν την ζωή τους και οι υλικές ζημιές ανήρθαν στο ποσό των 236.000 γκατζολοεκατομμυρίων (σε στερλίνες).

                                Το αποτέλεσμα ήταν κάποια στοιχεία της τεχνογνωσίας αυτής να διαδοθούν και να φτάσουν ακόμα και σε εταιρίες άσχετες.

                                Μακροχρόνιες μελέτες κοινωνικής δυναμικής του πανεπηστιμίου της Σαντα Μόνικα έδειξαν πως σαν παράπλευρη απώλεια η επίθεση αυτή στο μαυσωλείο τεχνολογίας και η διαρροή άκαυστης τεχνογνωσίας στην ατμόσφαιρα είχε σαν συμπέρασμα την ραγδαία άυξηση σε κρούσματα εξυπνακισμού για το εν λόγω θέμα. Ο εμβολιασμός βρίσκεται ακόμα σε πειραματικό στάδιο.

                                ΥΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  traveller last edited by

                                  Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                  Δεν παρακολουθείς ειδήσεις μου φαίνεται, αν θυμάσαι καλά με τον πόλεμο του Γιόμ Κηπούρ και τη δικτατορία του Μουλά Ομάρ μυστικοί κατάσκοποι της BMW φορόντας αόρατη στολή παραλαγής με οπτικές ίνες (σαν του predator) εισέβαλαν στο ΑΠΟΡΘΗΤΟ φρούριο / θησαυροφυλάκιο της Land Rover και της Jeep οπου φυλασότανε με απίστευτα συστήματα ασφαλείας η τεχνογνωσία αυτή.

                                  Ακολούθησε σόκ και δέος, 27.000 άνθρωποι έχασαν την ζωή τους και οι υλικές ζημιές ανήρθαν στο ποσό των 236.000 γκατζολοεκατομμυρίων (σε στερλίνες).

                                  Το αποτέλεσμα ήταν κάποια στοιχεία της τεχνογνωσίας αυτής να διαδοθούν και να φτάσουν ακόμα και σε εταιρίες άσχετες.

                                  Μακροχρόνιες μελέτες κοινωνικής δυναμικής του πανεπηστιμίου της Σαντα Μόνικα έδειξαν πως σαν παράπλευρη απώλεια η επίθεση αυτή στο μαυσωλείο τεχνολογίας και η διαρροή άκαυστης τεχνογνωσίας στην ατμόσφαιρα είχε σαν συμπέρασμα την ραγδαία άυξηση σε κρούσματα εξυπνακισμού για το εν λόγω θέμα. Ο εμβολιασμός βρίσκεται ακόμα σε πειραματικό στάδιο.

                                  ΥΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dea-735 last edited by

                                    Ο χρήστης JABAR έγραψε:

                                    Τη γνωμη σας γενικα κ ειδικα αντι για αγορα της 320 στα 38000 τελικη
                                    (χωρις τις 700 εντοκες δοσεις)

                                    ΠΑΙΔΕΣ ευχαριστω για το χρονο σας.
                                    Αληθεια το χ3 ως που μπορει να φτασει?Αν πιασουμε τα χαμηλα, στην αμμο
                                    τετοιου ειδους τετρακινηση σε βγαζει μετα απο παραθαλασσια βολτα η περιμενεις το τρακτερ?

                                    Ειλικρινά δεν ξέρω για την τετρακίνηση της Χ3 , αλλά η λέξη άμμος δεν μπορεί να συμπεριλλάβει την ποικιλία των παραθαλλάσιων εδαφών των ελληνικών ακτών . Έχω τραβήξει δύο τόνους τρέιλερ σε άμμο , ενώ 5 km πιο κάτω κόλλησα μόνος χωρίς καν συνοδηγό .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      ergenis last edited by

                                      Που βρήκαν την τεχνογνωσία ετών που έχει η land rover ή η jeep πχ...???

                                      Δεν παρακολουθείς ειδήσεις μου φαίνεται, αν θυμάσαι καλά με τον πόλεμο του Γιόμ Κηπούρ και τη δικτατορία του Μουλά Ομάρ μυστικοί κατάσκοποι της BMW φορόντας αόρατη στολή παραλαγής με οπτικές ίνες (σαν του predator) εισέβαλαν στο ΑΠΟΡΘΗΤΟ φρούριο / θησαυροφυλάκιο της Land Rover και της Jeep οπου φυλασότανε με απίστευτα συστήματα ασφαλείας η τεχνογνωσία αυτή.

                                      Ακολούθησε σόκ και δέος, 27.000 άνθρωποι έχασαν την ζωή τους και οι υλικές ζημιές ανήρθαν στο ποσό των 236.000 γκατζολοεκατομμυρίων (σε στερλίνες).

                                      Το αποτέλεσμα ήταν κάποια στοιχεία της τεχνογνωσίας αυτής να διαδοθούν και να φτάσουν ακόμα και σε εταιρίες άσχετες.

                                      Μακροχρόνιες μελέτες κοινωνικής δυναμικής του πανεπηστιμίου της Σαντα Μόνικα έδειξαν πως σαν παράπλευρη απώλεια η επίθεση αυτή στο μαυσωλείο τεχνολογίας και η διαρροή άκαυστης τεχνογνωσίας στην ατμόσφαιρα είχε σαν συμπέρασμα την ραγδαία άυξηση σε κρούσματα εξυπνακισμού για το εν λόγω θέμα. Ο εμβολιασμός βρίσκεται ακόμα σε πειραματικό στάδιο.

                                      ΥΟ

                                      Ξέρεις πολλά βλέπω, και κυρίως για το εμβόλιο κατά του εξυπνακισμού.....
                                      Δεν εχει κανει δράση ακόμα ε???

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        ergenis last edited by

                                        Τη γνωμη σας γενικα κ ειδικα αντι για αγορα της 320 στα 38000 τελικη
                                        (χωρις τις 700 εντοκες δοσεις)

                                        ΠΑΙΔΕΣ ευχαριστω για το χρονο σας.
                                        Αληθεια το χ3 ως που μπορει να φτασει?Αν πιασουμε τα χαμηλα, στην αμμο
                                        τετοιου ειδους τετρακινηση σε βγαζει μετα απο παραθαλασσια βολτα η περιμενεις το τρακτερ?

                                        Ειλικρινά δεν ξέρω για την τετρακίνηση της Χ3 , αλλά η λέξη άμμος δεν μπορεί να συμπεριλλάβει την ποικιλία των παραθαλλάσιων εδαφών των ελληνικών ακτών . Έχω τραβήξει δύο τόνους τρέιλερ σε άμμο , ενώ 5 km πιο κάτω κόλλησα μόνος χωρίς καν συνοδηγό .

                                        Απο τα μαθήματα που μου δίνει φίλος σχετικά με την εκτός δρόμου κίνηση, μου λέει ότι η κίνηση στην άμμο όπως και σε όλα τα τερέν είναι ανάλογη με τα λάστιχα που φοράμε(όσο πιο φαρδιά, και χωρίς έντονες χαρακιές τόσο καλύτερα σε άμμο , χιόνι).
                                        Επίσης μετά απο κίνηση σε άμμο καλό είναι να πλένουμε το αμάξι απο κάτω γιατί η άμμος έχει αλάτι που σκουριάζει το αμάξι απο κάτω.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vasdaris last edited by

                                          To X3 θα σε βγάλει μια χαρά σην άμμο με τα ασφάλτινα λάστιχα που έχει. Επίσης σε χιόνι θα συμπεριφερθεί μια χαρά. Οπως και τα περισσότερα SUV.

                                          Δεν θα σε πάει σε κάποια σημεία δύσκολα περισότερο λόγω ύψους απο το έδαφος, αναρτήσεων και ελαστικών. Αλλά υποθέτω ότι αυτό δεν σε ενδιαφέρει και πολύ.

                                          Γενικά στα SUV ο πιο ανασταλτικός παράγοντας όσον αφορά την κίνησή τους 'εκτός' είναι το κόστος αγοράς κι επισκευής όσο κι αν φαίνεται περίεργο αρχικά. Ακόμα και το Land Cruiser που θεωρώ κορυφαίο εκτός, δύσκολα κάποιος θα το πήγαινε στο βουνό να το γδάρει στα πουρνάρια και να το ακούει να σέρνεται με την κοιλιά στα βράχια....
                                          Αυτός νομίζω ότι είναι και ο λόγος που στα βουνά βλέπεις μόνο Suzuki,Niva να κυκλοφορούν. Ποιός θα ανεβάσει ο 30.000 ευρώ αυτοκίνητό του , το οποίο το χρωστάει με 60 δόσεις διακινδυνέυοντάς το?

                                          Έτσι λοιπόν, πρακτικά, το X3 θα σε πάει όπου θελήσεις χωρίς πρόβλημα!
                                          Δεν θα ανεβοκατεβαίνεις στους γκρεμούς έτσι κι αλλιώς. Κανένας δεν το κάνει!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Σε πιο σοβαρή νότα, γιατί κάποιοι είναι και λίγο ευαίσθητοι...., αν θυμάμαι καλά η ΒMW ένα φεγγάρι αγόρασε τη Rover αλλά και την Land Rover που πήγαινε πακέτο (και την οποία μετά πούλησε ξεχωριστά στην Ford η οποία έχει πάρει και την άλλη μεγάλη βρετανική Jaguar. Την υπόλοιπη Rover που χρώσταγε την πούλησε έναντι συμβολικού ποσού λίγων λιρών σε μια παρέα (consortium) αγγλικών συμφερόντων).
                                            Λίγο μετά την απόκτηση της L-R εμφανίστηκε η Χ5. Δεν λέω ότι τα τετρακίνητα της BMW έχουν την τετρακίνηση της Land Rover γιατί δεν την έχουν και αυτό και μόνο τις καθιστά υποδεέστερες εκτός δρόμου αλλά όλο και κάτι θα έμαθαν. Εννοείται ότι όποιος την πάρει και αρχίσει να λέει διαθέτω τεχνολογία L-R μπορεί να έχει λίγο άδικο αλλά αν νομίσει ότι θα πάει όπου πάει το L-R τότε είναι πολύ μακριά νυχτωμένος.
                                            Στα περί άμμου συμφωνώ με κάποιον προηγούμενο.... Επίσης στην άμμο όπως και σε όλα τα δύσκολα δεν παίζει ρόλο μόνο το αυτοκίνητο αλλά και ο οδηγός. Το μεγάλο βάρος πάντως είναι ο μεγαλύτερος εχθρός στην άμμο. Α και είναι άλλο το να περάσεις από άμμο με φόρα και κεκτημένη ταχύτητα και άλλο να πάς σε άμμο, να κάνεις στάση και μετά να θελήσεις να ξαναφύγεις.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr