-
Αν περάσει ο ένας χρόνος, χωρίς να κάνεις σέρβις (όμως δεν έχουν έρθει τα 20.000 χιλιόμετρα και εν τω μεταξύ έχεις αλλάξει λάδια 2 ακόμα φορές. Τι γίνεται; Ακυρώνεται η εγγύηση;
-
Ο χρήστης Anastasios έγραψε:
ΚΑΛΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ FUSION ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ FIESTA ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ FORD ΣΑΝ ΑΜΑΞΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ FOCUS ΜΟΥ.......Ητνα το 1,4 η το 1,6 φιλε ;
-
to 1.6
-
ρε παίδες τι παιζει με τον TiVCT?Δέχεται σκάλισμα? εχο ακουσει οτι ειναι πολυ ιδιότροπα γενικά.Έχει κανείς καμιά εμπειρία?
-
Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστή κάποια ιδιαίτερη βελτίωση...
Η Κ&Ν έχει παράγει μόνο ένα φίτρο που αντικαθιστά το ΟΕΜ μέσα στο φιλτροκούτι.
Υποπτεύομαι ότι σκούπες , βαρελάκια κτλ. δεν παίζουν καθότι υπάρχει ηλεκτρονικός αισθητήρας που ελέγχει τη ποιότητα(ποσοστό οξυγόνου, θερμοκρασία) που δεν παρακάμτεται...
Για αλλαγή πεταλούδας κτλ. δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό...(Για το Focus I 1.6 η ενδεδειγμένη λύση ήταν αντικατάσταση με την αντίστοιχη του Puma 1.7)
Αν έκανα κάτι αυτή τη στιγμή θα ήταν φίλτρο Κ&Ν και μια λίιιιγο πιο ελεύθερη εξάτμιση!
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Αν περάσει ο ένας χρόνος, χωρίς να κάνεις σέρβις (όμως δεν έχουν έρθει τα 20.000 χιλιόμετρα και εν τω μεταξύ έχεις αλλάξει λάδια 2 ακόμα φορές. Τι γίνεται; Ακυρώνεται η εγγύηση;Δεν είμαι σίγουρος,αλλά υποθέτω πως ναι...
-
Ο χρήστης Traction έγραψε:
Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστή κάποια ιδιαίτερη βελτίωση...Η Κ&Ν έχει παράγει μόνο ένα φίτρο που αντικαθιστά το ΟΕΜ μέσα στο φιλτροκούτι.
Υποπτεύομαι ότι σκούπες , βαρελάκια κτλ. δεν παίζουν καθότι υπάρχει ηλεκτρονικός αισθητήρας που ελέγχει τη ποιότητα(ποσοστό οξυγόνου, θερμοκρασία) που δεν παρακάμτεται...
Για αλλαγή πεταλούδας κτλ. δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό...(Για το Focus I 1.6 η ενδεδειγμένη λύση ήταν αντικατάσταση με την αντίστοιχη του Puma 1.7)
Αν έκανα κάτι αυτή τη στιγμή θα ήταν φίλτρο Κ&Ν και μια λίιιιγο πιο ελεύθερη εξάτμιση!
Συμφωνώ με αυτές τις αλλαγές. Αλλά με τον εγκέφαλο τι γίνεται;Δεν πειράζονται με τιποτα αυτοί της Ford!!Δεν υπάρχει οίκος που να ειδικεύεται στα Ford;
-
καπου διαβασα οτι ο κινηταρας tivct βγαζει 131,5 αλογα , και αυτοι του περιοδικου τρεχαν απο δυναμομετρο σε δυναμομετρο για να δουν αν αληθευει
-
Σιγα μην βγαζει και 200!!!!!! Οι 4 τροχοι στην δυναμομετρηση νομιζω οτι ειχαν γραψει 103 με 105 στους τροχους θα βρω τευχος και θα αναφερω
-
Οι 4Τ δυναμομετρήσαν 107 άλογα στους τροχούς (105 το Golf V).
Μερικά περιοδικά δίνουν 129 ps στον στρόφαλο , δηλαδή σε δυναμομέτρηση 'στον πάγκο' . -
Ο χρήστης Traction έγραψε:
Οι 4Τ δυναμομετρήσαν 107 άλογα στους τροχούς (105 το Golf V).
Μερικά περιοδικά δίνουν 129 ps στον στρόφαλο , δηλαδή σε δυναμομέτρηση 'στον πάγκο' .Παλι μεσα εισαι??????? Σωστη παρατηρηση!!!!! Αλλα τον παγκο που τον βρηκαν!!!!! Καλο ε!!!! Αντε να δουμε τι θα βγει και με αυτο το αμαξι!!!!!
Πως παει το δικο σου κιολας η εξταμιση και την αλλαζεις??? Καλα ποτε προλαβε να λερωθει το φιλτρο!!!!! Περα απο την πλακα ειδες καμια διαφορα με το φιλτρο? -
O TiVCT βγαζει 129 άλογα στον στρόφαλο μαζι με τις απώλειες
-
Ο χρήστης Anastasios έγραψε:
Παλι μεσα εισαι??????? Σωστη παρατηρηση!!!!! Αλλα τον παγκο που τον βρηκαν!!!!! Καλο ε!!!! Αντε να δουμε τι θα βγει και με αυτο το αμαξι!!!!!
Πως παει το δικο σου κιολας η εξταμιση και την αλλαζεις??? Καλα ποτε προλαβε να λερωθει το φιλτρο!!!!! Περα απο την πλακα ειδες καμια διαφορα με το φιλτρο?Δεν έβαλα ακόμη φίλτρο ! Το σκεύτομαι για Κ&Ν απλά και μόνο γιατί θα μπορώ να το καθαρίζω μόνος μου συχνά.Ρώτησα και μηχανικό της Ford και δεν ήταν αρνητικός με τη προϋπόθεση να το περιποιούμαι.
Η μαμίσια εξάτμιση μια χαρά στέκει και είναι εντελώς αθόρυβη...ό,τι ήχος μπαίνει μέσα , προέρχεται αποκλειστικά από τον κινητήρα.Αυτό με βάζει σε σκέψεις ότι ίσως η μαμίσια'πνίγει' τον κινητήρα χωρίς λόγο.
Παρατηρώ ότι ο Ti-VCT δίνει τα μέγιστα μεταξύ 3.800-5500 rpm. Μετά τις 5.500 σαν να θέλει λίγη 'αναπνευστική' βοήθεια ....**μήπως ο συνδυασμός φίλτρου (+οξυγόνο) και εξάτμισης (πιο ελεύθερη εξαγωγή των καυσαερίων) τον βοηθήσουν αρκετά? ** Βέβαια δεν περιμένω σημαντική αλλαγή απλά έχω στο μυαλό μου το 106 rallye που μετά τις 5.000rpm το στροφόμετρο τρελαινόταν
P.S. Η είδηση της ημέρας :Σύμφωνα με υπεύθυνο τηε Ford , η εταιρεία πρόκειται σύντομα να παράγει πλήρως συνθετικά λάδια για τους κινητήρες μας! Η 'καλή' σειρά της Ford μέχρι σήμερα ήταν ημισυνθετική
-
Ο χρήστης Traction έγραψε:
P.S. Η είδηση της ημέρας :Σύμφωνα με υπεύθυνο τηε Ford , η εταιρεία πρόκειται σύντομα να παράγει πλήρως συνθετικά λάδια για τους κινητήρες μας! Η 'καλή' σειρά της Ford μέχρι σήμερα ήταν ημισυνθετικήΤην τελευταία φορά που άλλαξα λάδια, έβαλα πλήρως συνθετικά, σύμφωνα με το σχόλιο του μηχανικού. Το δοχείο με τα χρυσά αυτοκόλλητα νομίζω. Στην ίδια τιμή με τα ημί- μου τα άλλαξαν. Λέτε να με έπιασαν κότσο; Καλά, πάει για αλλαγή έτσι κι αλλιώς, αλλά θα κοιτάξω και στο σπίτι να δω το δοχείο.
----------------------------------------------------------------
Λοιπόν...Sorry που σας χαλάω ελαφρώς τη συζήτηση, αλλά έχω πρόβλημα.
Το Σ/Κ έκανα μία μεγάλη διαδρομή, με 35 περίπου χιλιόμετρα σε απαράδεκτο χωματόδρομο... Επίσης, έκανα ένα πολύ απότομο φρενάρισμα (ήθελα να αλλάξω ταχύτητα και είχα ξεχάσει το πόδι μου στο φρένο ).
Από ένα σημείο και μετά λοιπόν, παρατήρησα πολύ ευαίσθητο το αυτοκίνητο, ακόμα και όταν πατούσε σε χοντρή διαχωριστική γραμμή (χοντρή εννοώ να έχει πολύ χρώμα) έφευγε ελάχιστα απ' την πορεία του. Σήμερα το πρωί, επίσης σε μικρές ανωμαλίες του οδοστρώματος (συνήθεις για τα δεδομένα μας) έκανε το ίδιο...
Τα δύο αυτά προβλήματα δεν μου τα είχε παρουσιάσει ΠΟΤΕ ξανά.
Να σημειώσω ότι τα λάστιχά μου θέλουν λίγο αέρα, κυρίως τα εμπρός.
Επίσης, βλέπω μικρή έως ανεπαίσθητη κλίση των πίσω τροχών προς τα πάνω, δηλαδή να σχηματίζουν οξεία γωνία με το δρόμο, αυτό είναι φυσιολογικό και απλά τώρα το παρατήρησα, ή έγινε μαλακία; Το αμάξι ΔΕΝ είναι φορτωμένο ούτε το φόρτωσα ΠΑΡΑ πολύ το Σ/Κ.
Είναι δυνατόν ένα πολύ απότομο φρενάρισμα να δημιουργεί προβλήματα στους τροχούς; Απότομο αλλά μικρής διάρκειας, ούτε το ABS δεν ενεργοποιήθηκε.
Τι λέτε, να του βάλω αέρα και να το δοκιμάσω ή να μη ρισκάρω και να το πάω κατ' ευθείαν για έλεγχο γεωμετρίας;
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Το Σ/Κ έκανα μία μεγάλη διαδρομή, με 35 περίπου χιλιόμετρα σε απαράδεκτο χωματόδρομο... Επίσης, έκανα ένα πολύ απότομο φρενάρισμα (ήθελα να αλλάξω ταχύτητα και είχα ξεχάσει το πόδι μου στο φρένο ).
Από ένα σημείο και μετά λοιπόν, παρατήρησα πολύ ευαίσθητο το αυτοκίνητο, ακόμα και όταν πατούσε σε χοντρή διαχωριστική γραμμή (χοντρή εννοώ να έχει πολύ χρώμα) έφευγε ελάχιστα απ' την πορεία του. Σήμερα το πρωί, επίσης σε μικρές ανωμαλίες του οδοστρώματος (συνήθεις για τα δεδομένα μας) έκανε το ίδιο...
Τα δύο αυτά προβλήματα δεν μου τα είχε παρουσιάσει ΠΟΤΕ ξανά.
Να σημειώσω ότι τα λάστιχά μου θέλουν λίγο αέρα, κυρίως τα εμπρός.
Επίσης, βλέπω μικρή έως ανεπαίσθητη κλίση των πίσω τροχών προς τα πάνω, δηλαδή να σχηματίζουν οξεία γωνία με το δρόμο, αυτό είναι φυσιολογικό και απλά τώρα το παρατήρησα, ή έγινε μαλακία; Το αμάξι ΔΕΝ είναι φορτωμένο ούτε το φόρτωσα ΠΑΡΑ πολύ το Σ/Κ.
Είναι δυνατόν ένα πολύ απότομο φρενάρισμα να δημιουργεί προβλήματα στους τροχούς; Απότομο αλλά μικρής διάρκειας, ούτε το ABS δεν ενεργοποιήθηκε.
Τι λέτε, να του βάλω αέρα και να το δοκιμάσω ή να μη ρισκάρω και να το πάω κατ' ευθείαν για έλεγχο γεωμετρίας;Νάσο με φρενάρισμα δεν χαλάει η ευθυγράμμιση των τροχών. Με πεζοδρόμια ή με μεγάλες λακούβες κάτι μπορεί να γίνει, με φρενάρισμα ΟΧΙ.
Καλά που πήγες και βρήκες 35χλμ χωματόδρομο? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το Σ/Κ έκανα μία μεγάλη διαδρομή, με 35 περίπου χιλιόμετρα σε απαράδεκτο χωματόδρομο... Επίσης, έκανα ένα πολύ απότομο φρενάρισμα (ήθελα να αλλάξω ταχύτητα και είχα ξεχάσει το πόδι μου στο φρένο ).
Από ένα σημείο και μετά λοιπόν, παρατήρησα πολύ ευαίσθητο το αυτοκίνητο, ακόμα και όταν πατούσε σε χοντρή διαχωριστική γραμμή (χοντρή εννοώ να έχει πολύ χρώμα) έφευγε ελάχιστα απ' την πορεία του. Σήμερα το πρωί, επίσης σε μικρές ανωμαλίες του οδοστρώματος (συνήθεις για τα δεδομένα μας) έκανε το ίδιο...
Τα δύο αυτά προβλήματα δεν μου τα είχε παρουσιάσει ΠΟΤΕ ξανά.
Να σημειώσω ότι τα λάστιχά μου θέλουν λίγο αέρα, κυρίως τα εμπρός.
Επίσης, βλέπω μικρή έως ανεπαίσθητη κλίση των πίσω τροχών προς τα πάνω, δηλαδή να σχηματίζουν οξεία γωνία με το δρόμο, αυτό είναι φυσιολογικό και απλά τώρα το παρατήρησα, ή έγινε μαλακία; Το αμάξι ΔΕΝ είναι φορτωμένο ούτε το φόρτωσα ΠΑΡΑ πολύ το Σ/Κ.
Είναι δυνατόν ένα πολύ απότομο φρενάρισμα να δημιουργεί προβλήματα στους τροχούς; Απότομο αλλά μικρής διάρκειας, ούτε το ABS δεν ενεργοποιήθηκε.
Τι λέτε, να του βάλω αέρα και να το δοκιμάσω ή να μη ρισκάρω και να το πάω κατ' ευθείαν για έλεγχο γεωμετρίας;Νάσο με φρενάρισμα δεν χαλάει η ευθυγράμμιση των τροχών. Με πεζοδρόμια ή με μεγάλες λακούβες κάτι μπορεί να γίνει, με φρενάρισμα ΟΧΙ.
Καλά που πήγες και βρήκες 35χλμ χωματόδρομο?4km, από Βλάτο για Μηλιά αλλά το έκανα μερικές φορές ο μ@λ@κ@ς...
Εγώ δεν ανησυχώ για την ευθυγράμμιση, αλλά για τίποτα άλλο, πιο σοβαρό! Τέλος πάντων, θα το δούμε.
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
4km, από Βλάτο για Μηλιά αλλά το έκανα μερικές φορές ο μ@λ@κ@ς...Εγώ δεν ανησυχώ για την ευθυγράμμιση, αλλά για τίποτα άλλο, πιο σοβαρό! Τέλος πάντων, θα το δούμε.
Ν. Χανίων ήσουν και εσύ πουλάκι μου? Και εγώ εκεί ήμουν, αλλά στην περιοχή των Σφακίων. Από χωματόδρομο και εγώ αλλό τίποτα. Τουλάχιστον 100χλμ έκανα!!!
-
Nαι ρε αδερφέ, αλλά εσύ έχεις το RAV, εγώ έχω το Fiesta... Δεν είναι το ίδιο...
Τέλος πάντων, θα του βάλω αέρα και αν συνεχίσει έτσι, θα το πάω για έναν έλεγχο!
Με εκείνο το torrent αλήθεια, τι έγινε;
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Nαι ρε αδερφέ, αλλά εσύ έχεις το RAV, εγώ έχω το Fiesta... Δεν είναι το ίδιο...Τέλος πάντων, θα του βάλω αέρα και αν συνεχίσει έτσι, θα το πάω για έναν έλεγχο!
Με εκείνο το torrent αλήθεια, τι έγινε;
P.M.
-
βρε παιδια που θα βρω τεχνικες πληροφοριες για το νεο focus st ???
ποτε ερχεται Ελλαδα ???
ενδεικτικη τιμη που θα εχει ???
για βοηθατε
FORD FORUM