Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORD FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FORD FORUM
    • 1
    • 2
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 245
    • 246
    • 37 / 246
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    86
    4914
    84305
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Αν περάσει ο ένας χρόνος, χωρίς να κάνεις σέρβις (όμως δεν έχουν έρθει τα 20.000 χιλιόμετρα και εν τω μεταξύ έχεις αλλάξει λάδια 2 ακόμα φορές. Τι γίνεται; Ακυρώνεται η εγγύηση;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gkapou last edited by

        Ο χρήστης Anastasios έγραψε:
        ΚΑΛΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ FUSION ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ FIESTA ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ FORD ΣΑΝ ΑΜΑΞΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ FOCUS ΜΟΥ.......

        Ητνα το 1,4 η το 1,6 φιλε ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          anastasios last edited by

          to 1.6

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tikket last edited by

            ρε παίδες τι παιζει με τον TiVCT?Δέχεται σκάλισμα? εχο ακουσει οτι ειναι πολυ ιδιότροπα γενικά.Έχει κανείς καμιά εμπειρία?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              traction last edited by

              Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστή κάποια ιδιαίτερη βελτίωση...

              Η Κ&Ν έχει παράγει μόνο ένα φίτρο που αντικαθιστά το ΟΕΜ μέσα στο φιλτροκούτι.

              Υποπτεύομαι ότι σκούπες , βαρελάκια κτλ. δεν παίζουν καθότι υπάρχει ηλεκτρονικός αισθητήρας που ελέγχει τη ποιότητα(ποσοστό οξυγόνου, θερμοκρασία) που δεν παρακάμτεται...

              Για αλλαγή πεταλούδας κτλ. δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό...(Για το Focus I 1.6 η ενδεδειγμένη λύση ήταν αντικατάσταση με την αντίστοιχη του Puma 1.7)

              Αν έκανα κάτι αυτή τη στιγμή θα ήταν φίλτρο Κ&Ν και μια λίιιιγο πιο ελεύθερη εξάτμιση!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                carjunkie last edited by

                Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
                Αν περάσει ο ένας χρόνος, χωρίς να κάνεις σέρβις (όμως δεν έχουν έρθει τα 20.000 χιλιόμετρα και εν τω μεταξύ έχεις αλλάξει λάδια 2 ακόμα φορές. Τι γίνεται; Ακυρώνεται η εγγύηση;

                Δεν είμαι σίγουρος,αλλά υποθέτω πως ναι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tikket last edited by

                  Ο χρήστης Traction έγραψε:
                  Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστή κάποια ιδιαίτερη βελτίωση...

                  Η Κ&Ν έχει παράγει μόνο ένα φίτρο που αντικαθιστά το ΟΕΜ μέσα στο φιλτροκούτι.

                  Υποπτεύομαι ότι σκούπες , βαρελάκια κτλ. δεν παίζουν καθότι υπάρχει ηλεκτρονικός αισθητήρας που ελέγχει τη ποιότητα(ποσοστό οξυγόνου, θερμοκρασία) που δεν παρακάμτεται...

                  Για αλλαγή πεταλούδας κτλ. δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό...(Για το Focus I 1.6 η ενδεδειγμένη λύση ήταν αντικατάσταση με την αντίστοιχη του Puma 1.7)

                  Αν έκανα κάτι αυτή τη στιγμή θα ήταν φίλτρο Κ&Ν και μια λίιιιγο πιο ελεύθερη εξάτμιση!

                  Συμφωνώ με αυτές τις αλλαγές. Αλλά με τον εγκέφαλο τι γίνεται;Δεν πειράζονται με τιποτα αυτοί της Ford!!Δεν υπάρχει οίκος που να ειδικεύεται στα Ford;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sebastien-loeb last edited by

                    καπου διαβασα οτι ο κινηταρας tivct βγαζει 131,5 αλογα , και αυτοι του περιοδικου τρεχαν απο δυναμομετρο σε δυναμομετρο για να δουν αν αληθευει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      anastasios last edited by

                      Σιγα μην βγαζει και 200!!!!!! Οι 4 τροχοι στην δυναμομετρηση νομιζω οτι ειχαν γραψει 103 με 105 στους τροχους θα βρω τευχος και θα αναφερω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        traction last edited by

                        Οι 4Τ δυναμομετρήσαν 107 άλογα στους τροχούς (105 το Golf V).
                        Μερικά περιοδικά δίνουν 129 ps στον στρόφαλο , δηλαδή σε δυναμομέτρηση 'στον πάγκο' .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          anastasios last edited by

                          Ο χρήστης Traction έγραψε:
                          Οι 4Τ δυναμομετρήσαν 107 άλογα στους τροχούς (105 το Golf V).
                          Μερικά περιοδικά δίνουν 129 ps στον στρόφαλο , δηλαδή σε δυναμομέτρηση 'στον πάγκο' .

                          Παλι μεσα εισαι??????? Σωστη παρατηρηση!!!!! Αλλα τον παγκο που τον βρηκαν!!!!! Καλο ε!!!! Αντε να δουμε τι θα βγει και με αυτο το αμαξι!!!!!
                          Πως παει το δικο σου κιολας η εξταμιση και την αλλαζεις??? Καλα ποτε προλαβε να λερωθει το φιλτρο!!!!! Περα απο την πλακα ειδες καμια διαφορα με το φιλτρο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tikket last edited by

                            O TiVCT βγαζει 129 άλογα στον στρόφαλο μαζι με τις απώλειες

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              traction last edited by

                              Ο χρήστης Anastasios έγραψε:

                              Παλι μεσα εισαι??????? Σωστη παρατηρηση!!!!! Αλλα τον παγκο που τον βρηκαν!!!!! Καλο ε!!!! Αντε να δουμε τι θα βγει και με αυτο το αμαξι!!!!!
                              Πως παει το δικο σου κιολας η εξταμιση και την αλλαζεις??? Καλα ποτε προλαβε να λερωθει το φιλτρο!!!!! Περα απο την πλακα ειδες καμια διαφορα με το φιλτρο?

                              Δεν έβαλα ακόμη φίλτρο ! Το σκεύτομαι για Κ&Ν απλά και μόνο γιατί θα μπορώ να το καθαρίζω μόνος μου συχνά.Ρώτησα και μηχανικό της Ford και δεν ήταν αρνητικός με τη προϋπόθεση να το περιποιούμαι.

                              Η μαμίσια εξάτμιση μια χαρά στέκει και είναι εντελώς αθόρυβη...ό,τι ήχος μπαίνει μέσα , προέρχεται αποκλειστικά από τον κινητήρα.Αυτό με βάζει σε σκέψεις ότι ίσως η μαμίσια'πνίγει' τον κινητήρα χωρίς λόγο.

                              Παρατηρώ ότι ο Ti-VCT δίνει τα μέγιστα μεταξύ 3.800-5500 rpm. Μετά τις 5.500 σαν να θέλει λίγη 'αναπνευστική' βοήθεια ....**μήπως ο συνδυασμός φίλτρου (+οξυγόνο) και εξάτμισης (πιο ελεύθερη εξαγωγή των καυσαερίων) τον βοηθήσουν αρκετά? ** Βέβαια δεν περιμένω σημαντική αλλαγή απλά έχω στο μυαλό μου το 106 rallye που μετά τις 5.000rpm το στροφόμετρο τρελαινόταν

                              P.S. Η είδηση της ημέρας :Σύμφωνα με υπεύθυνο τηε Ford , η εταιρεία πρόκειται σύντομα να παράγει πλήρως συνθετικά λάδια για τους κινητήρες μας! Η 'καλή' σειρά της Ford μέχρι σήμερα ήταν ημισυνθετική

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης Traction έγραψε:
                                P.S. Η είδηση της ημέρας :Σύμφωνα με υπεύθυνο τηε Ford , η εταιρεία πρόκειται σύντομα να παράγει πλήρως συνθετικά λάδια για τους κινητήρες μας! Η 'καλή' σειρά της Ford μέχρι σήμερα ήταν ημισυνθετική

                                Την τελευταία φορά που άλλαξα λάδια, έβαλα πλήρως συνθετικά, σύμφωνα με το σχόλιο του μηχανικού. Το δοχείο με τα χρυσά αυτοκόλλητα νομίζω. Στην ίδια τιμή με τα ημί- μου τα άλλαξαν. Λέτε να με έπιασαν κότσο; Καλά, πάει για αλλαγή έτσι κι αλλιώς, αλλά θα κοιτάξω και στο σπίτι να δω το δοχείο.

                                ----------------------------------------------------------------
                                Λοιπόν...

                                Sorry που σας χαλάω ελαφρώς τη συζήτηση, αλλά έχω πρόβλημα.

                                Το Σ/Κ έκανα μία μεγάλη διαδρομή, με 35 περίπου χιλιόμετρα σε απαράδεκτο χωματόδρομο... Επίσης, έκανα ένα πολύ απότομο φρενάρισμα (ήθελα να αλλάξω ταχύτητα και είχα ξεχάσει το πόδι μου στο φρένο ).

                                Από ένα σημείο και μετά λοιπόν, παρατήρησα πολύ ευαίσθητο το αυτοκίνητο, ακόμα και όταν πατούσε σε χοντρή διαχωριστική γραμμή (χοντρή εννοώ να έχει πολύ χρώμα) έφευγε ελάχιστα απ' την πορεία του. Σήμερα το πρωί, επίσης σε μικρές ανωμαλίες του οδοστρώματος (συνήθεις για τα δεδομένα μας) έκανε το ίδιο...

                                Τα δύο αυτά προβλήματα δεν μου τα είχε παρουσιάσει ΠΟΤΕ ξανά.

                                Να σημειώσω ότι τα λάστιχά μου θέλουν λίγο αέρα, κυρίως τα εμπρός.

                                Επίσης, βλέπω μικρή έως ανεπαίσθητη κλίση των πίσω τροχών προς τα πάνω, δηλαδή να σχηματίζουν οξεία γωνία με το δρόμο, αυτό είναι φυσιολογικό και απλά τώρα το παρατήρησα, ή έγινε μαλακία; Το αμάξι ΔΕΝ είναι φορτωμένο ούτε το φόρτωσα ΠΑΡΑ πολύ το Σ/Κ.

                                Είναι δυνατόν ένα πολύ απότομο φρενάρισμα να δημιουργεί προβλήματα στους τροχούς; Απότομο αλλά μικρής διάρκειας, ούτε το ABS δεν ενεργοποιήθηκε.

                                Τι λέτε, να του βάλω αέρα και να το δοκιμάσω ή να μη ρισκάρω και να το πάω κατ' ευθείαν για έλεγχο γεωμετρίας;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  meco last edited by

                                  Ο χρήστης nasos79 έγραψε:

                                  Το Σ/Κ έκανα μία μεγάλη διαδρομή, με 35 περίπου χιλιόμετρα σε απαράδεκτο χωματόδρομο... Επίσης, έκανα ένα πολύ απότομο φρενάρισμα (ήθελα να αλλάξω ταχύτητα και είχα ξεχάσει το πόδι μου στο φρένο ).
                                  Από ένα σημείο και μετά λοιπόν, παρατήρησα πολύ ευαίσθητο το αυτοκίνητο, ακόμα και όταν πατούσε σε χοντρή διαχωριστική γραμμή (χοντρή εννοώ να έχει πολύ χρώμα) έφευγε ελάχιστα απ' την πορεία του. Σήμερα το πρωί, επίσης σε μικρές ανωμαλίες του οδοστρώματος (συνήθεις για τα δεδομένα μας) έκανε το ίδιο...
                                  Τα δύο αυτά προβλήματα δεν μου τα είχε παρουσιάσει ΠΟΤΕ ξανά.
                                  Να σημειώσω ότι τα λάστιχά μου θέλουν λίγο αέρα, κυρίως τα εμπρός.
                                  Επίσης, βλέπω μικρή έως ανεπαίσθητη κλίση των πίσω τροχών προς τα πάνω, δηλαδή να σχηματίζουν οξεία γωνία με το δρόμο, αυτό είναι φυσιολογικό και απλά τώρα το παρατήρησα, ή έγινε μαλακία; Το αμάξι ΔΕΝ είναι φορτωμένο ούτε το φόρτωσα ΠΑΡΑ πολύ το Σ/Κ.
                                  Είναι δυνατόν ένα πολύ απότομο φρενάρισμα να δημιουργεί προβλήματα στους τροχούς; Απότομο αλλά μικρής διάρκειας, ούτε το ABS δεν ενεργοποιήθηκε.
                                  Τι λέτε, να του βάλω αέρα και να το δοκιμάσω ή να μη ρισκάρω και να το πάω κατ' ευθείαν για έλεγχο γεωμετρίας;

                                  Νάσο με φρενάρισμα δεν χαλάει η ευθυγράμμιση των τροχών. Με πεζοδρόμια ή με μεγάλες λακούβες κάτι μπορεί να γίνει, με φρενάρισμα ΟΧΙ.
                                  Καλά που πήγες και βρήκες 35χλμ χωματόδρομο?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης meco έγραψε:

                                    Το Σ/Κ έκανα μία μεγάλη διαδρομή, με 35 περίπου χιλιόμετρα σε απαράδεκτο χωματόδρομο... Επίσης, έκανα ένα πολύ απότομο φρενάρισμα (ήθελα να αλλάξω ταχύτητα και είχα ξεχάσει το πόδι μου στο φρένο ).
                                    Από ένα σημείο και μετά λοιπόν, παρατήρησα πολύ ευαίσθητο το αυτοκίνητο, ακόμα και όταν πατούσε σε χοντρή διαχωριστική γραμμή (χοντρή εννοώ να έχει πολύ χρώμα) έφευγε ελάχιστα απ' την πορεία του. Σήμερα το πρωί, επίσης σε μικρές ανωμαλίες του οδοστρώματος (συνήθεις για τα δεδομένα μας) έκανε το ίδιο...
                                    Τα δύο αυτά προβλήματα δεν μου τα είχε παρουσιάσει ΠΟΤΕ ξανά.
                                    Να σημειώσω ότι τα λάστιχά μου θέλουν λίγο αέρα, κυρίως τα εμπρός.
                                    Επίσης, βλέπω μικρή έως ανεπαίσθητη κλίση των πίσω τροχών προς τα πάνω, δηλαδή να σχηματίζουν οξεία γωνία με το δρόμο, αυτό είναι φυσιολογικό και απλά τώρα το παρατήρησα, ή έγινε μαλακία; Το αμάξι ΔΕΝ είναι φορτωμένο ούτε το φόρτωσα ΠΑΡΑ πολύ το Σ/Κ.
                                    Είναι δυνατόν ένα πολύ απότομο φρενάρισμα να δημιουργεί προβλήματα στους τροχούς; Απότομο αλλά μικρής διάρκειας, ούτε το ABS δεν ενεργοποιήθηκε.
                                    Τι λέτε, να του βάλω αέρα και να το δοκιμάσω ή να μη ρισκάρω και να το πάω κατ' ευθείαν για έλεγχο γεωμετρίας;

                                    Νάσο με φρενάρισμα δεν χαλάει η ευθυγράμμιση των τροχών. Με πεζοδρόμια ή με μεγάλες λακούβες κάτι μπορεί να γίνει, με φρενάρισμα ΟΧΙ.
                                    Καλά που πήγες και βρήκες 35χλμ χωματόδρομο?

                                    4km, από Βλάτο για Μηλιά αλλά το έκανα μερικές φορές ο μ@λ@κ@ς...

                                    Εγώ δεν ανησυχώ για την ευθυγράμμιση, αλλά για τίποτα άλλο, πιο σοβαρό! Τέλος πάντων, θα το δούμε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      meco last edited by

                                      Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
                                      4km, από Βλάτο για Μηλιά αλλά το έκανα μερικές φορές ο μ@λ@κ@ς...

                                      Εγώ δεν ανησυχώ για την ευθυγράμμιση, αλλά για τίποτα άλλο, πιο σοβαρό! Τέλος πάντων, θα το δούμε.

                                      Ν. Χανίων ήσουν και εσύ πουλάκι μου? Και εγώ εκεί ήμουν, αλλά στην περιοχή των Σφακίων. Από χωματόδρομο και εγώ αλλό τίποτα. Τουλάχιστον 100χλμ έκανα!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Nαι ρε αδερφέ, αλλά εσύ έχεις το RAV, εγώ έχω το Fiesta... Δεν είναι το ίδιο...

                                        Τέλος πάντων, θα του βάλω αέρα και αν συνεχίσει έτσι, θα το πάω για έναν έλεγχο!

                                        Με εκείνο το torrent αλήθεια, τι έγινε; 😉

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          meco last edited by

                                          Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
                                          Nαι ρε αδερφέ, αλλά εσύ έχεις το RAV, εγώ έχω το Fiesta... Δεν είναι το ίδιο...

                                          Τέλος πάντων, θα του βάλω αέρα και αν συνεχίσει έτσι, θα το πάω για έναν έλεγχο!

                                          Με εκείνο το torrent αλήθεια, τι έγινε; 😉

                                          P.M.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cap-dim last edited by

                                            βρε παιδια που θα βρω τεχνικες πληροφοριες για το νεο focus st ???

                                            ποτε ερχεται Ελλαδα ???

                                            ενδεικτικη τιμη που θα εχει ???

                                            για βοηθατε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 245
                                            • 246
                                            • 37 / 246
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr