-
Καλημερα
Στο 350 Ζ του φιλου,εγιναν ολες οι αλλαγες χταποδι-τελικο-εκεντροφοροι-προγραμμα.- και to kit της k n.
To προγραμμα το εβαλε ενας Κυπριος και μετα απο ολα αυτα λενε για 310ps περιπου.
Το κοστος συνολικα ηταν περιπου 4500€ συνολικα.
Εβαλε και καπακι ανθρακονιμα στο μοτερ.
Θα το οδηγησω και θα σας πω λεπτομεριες. -
Ο χρήστης pad έγραψε:
Καλημερα
Στο 350 Ζ του φιλου,εγιναν ολες οι αλλαγες χταποδι-τελικο-εκεντροφοροι-προγραμμα.- και to kit της k n.
To προγραμμα το εβαλε ενας Κυπριος και μετα απο ολα αυτα λενε για 310ps περιπου.
Το κοστος συνολικα ηταν περιπου 4500€ συνολικα.
Εβαλε και καπακι ανθρακονιμα στο μοτερ.
Θα το οδηγησω και θα σας πω λεπτομεριες.Άλλαξε εισαγωγή? Που τις έκανε τις αλλαγές?
Ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Καλημερα
Στο 350 Ζ του φιλου,εγιναν ολες οι αλλαγες χταποδι-τελικο-εκεντροφοροι-προγραμμα.- και to kit της k n.
To προγραμμα το εβαλε ενας Κυπριος και μετα απο ολα αυτα λενε για 310ps περιπου.
Το κοστος συνολικα ηταν περιπου 4500€ συνολικα.
Εβαλε και καπακι ανθρακονιμα στο μοτερ.
Θα το οδηγησω και θα σας πω λεπτομεριες.Άλλαξε εισαγωγή? Που τις έκανε τις αλλαγές?
Ευχαριστώ!
Οχι η εισαγωγη παρεμεινε ανεπαφη,απλα εβαλε το κιτ της k n.
Να διορθοσω,δεν μπηκε προγραμμα αλλα παραλληλος εγκεφαλος gredy.
Η επομενη αλλαγη θα ειναι η αναρτηση.Θα μπει D2.
maxmara ωφειλω να ομολογισω οτι το αμαξι εχει πολυ φθηνη συντηρηση
Αλλαγη δισκου απο Θεοχαρακη 350€ + τοποθετηση που ηταν επισης πολυ φθηνη ........ -
Ο χρήστης pad έγραψε:
...maxmara ωφειλω να ομολογισω οτι το αμαξι εχει πολυ φθηνη συντηρηση
Αλλαγη δισκου απο Θεοχαρακη 350€ + τοποθετηση που ηταν επισης πολυ φθηνη ........Είδες η Datsun????? Σοβαρά τώρα, αυτός είναι ένας ακόμα λόγος που κάνει τα Ζ ανταγωνιστικά.
Εάν είχε άλλο σήμα στο καπώ βέβαια, δεν θα πουλούσε **μονο **2 το μήνα
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
...maxmara ωφειλω να ομολογισω οτι το αμαξι εχει πολυ φθηνη συντηρηση
Αλλαγη δισκου απο Θεοχαρακη 350€ + τοποθετηση που ηταν επισης πολυ φθηνη ........Είδες η Datsun????? Σοβαρά τώρα, αυτός είναι ένας ακόμα λόγος που κάνει τα Ζ ανταγωνιστικά.
Εάν είχε άλλο σήμα στο καπώ βέβαια, δεν θα πουλούσε **μονο **2 το μήνα
Πραγματι...ο ελληνας σκαλωνει με το σημα..μεγα λαθος..δεν κοιταζει κοστος συντηρησης που ειναι σημαντικο...
Λοιπον να συμπληρωσω οτι αλλαξε και θολομπαρα(περιτο) και ταπες λαδιου-νερου εβαλε gredy.
Επισης αλλαχτηκαν τα αντανακλαστικα φλασακια στο μπροστινο προφυλακτιρα,μπηκαν λευκα.(πολυ ομορφα) -
Μηπως ξερει κανενας αν το primera μετα το facelift εχει τιποτα μηχανολιγικες διαφορες σε αναρτηση κτλ ή εστω τιποτα αλλες αλλαγες εκτος απο τις ταπετσαριες;
-
Παιδιά καλησπέρα.Γνωρίζεται καμίά αλλαγή που μπορεί να γίνει σε Almera challenge για να παρει τα πανω του?
-
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα.Γνωρίζεται καμίά αλλαγή που μπορεί να γίνει σε Almera challenge για να παρει τα πανω του?Καλησπέρα.
Μπές εδώ http://www.nissanclub.gr και θα βρείς τις απαντήσεις που ζητάς Γιάννη......συντοπίτη
-
Ευχαριστώ φίλε!
-
Ενα προσεγμένο Ζ (το μαύρο δεξιά). Έχει χαμηλώσει την ανάρτηση 3 εκατοστά με μικρές αλλαγές και στα components (όχι δηλαδή 'ξερό' χαμήλωμα). Είναι ενδιαφέρον οτι το standard Z φαίνεται πλέον 'ψηλό' δίπλα του. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, η βελτίωση στην συμπεριφορά είναι εμφανής, χωρίς να 'κοπανάει' η να 'βρίσκει' στο δρόμο.
Το κόστος ήταν περίπου 1000 ευρώ.
Οι φωτογραφίες στο Τατόι .
-
Όντως του πάει. Αν δε βρίσκει παντού, τότε... άντε και στα δικά σου
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
ταριφας προχτες με το τελευταιο primera 'τρομοκρατησε' τον ξαδερφο μου προχτες σε ενα συνεργειο της Nissan λεγοντας του οτι εχει κανει 150Κ χλμ κρεμαριερα, 2 δισκο-πλατω και ενα σωρο αλλα! Εσεις εχετε ακουσει τοοοσα πολλα και σοβαρα προβληματα; Υπαρχει αλλος εδω που να το εχει και να εχει περασει τα 100Κ χλμ;;;
Κι αυτός ειχε αλλάξει 2 φορές κρεμαγιέρα και ακρόμπαρα, :
Παιζει να ειναι και ο ιδιος ταριφας!!!
-
Εισαι ο ταξιτζης;;;
-
-
-
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
**www.nissanclub.gr **: WTF?The page cannot be displayed
There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed.
Please try the following:
Open the .home page, and then look for links to the information you want.
Click the Refresh button, or try again later.Click Search to look for information on the Internet.
You can also see a list of related sites.HTTP 500 - Internal server error
Internet ExplorerΚαλησπέρα.
Μερικές φορές βγάζει αυτό το μήνυμα, κάτι δεν δουλεύει καλα....
Ξαναπροσπάθησε αργότερα
-
Ένας χρόνος Ζ
Κατά
Κατανάλωση - over and above τι περιμένεις ακόμα και απο αυτοκίνητο 3.5 λίτρων
Βάρος
Φώτα xenon - απαράδεκτα ! Φωτίζουν χαμηλά και δεν @#$@#$ μπορείς να τα ρυθμίσεις (απ'όσο ξέρω) λόγω auto-levelling.
Θέση συνοδηγού - εάν η σύντροφός σας είναι κάτω απο 1.60...δεν θα βλέπει απ'έξω. Δεν ρυθμίζεται καθ'ύψος .
Εσωτερικό - πολύ σκοτεινό, για όσους δεν έχουν την τύχη των orange καθισμάτων. Απειρα στρέμματα μέτριου πλαστικού.
Εργονομία - μικρο-λάθη όπως η τοποθέτηση του alarm σχεδόν πίσω απο τον οδηγό
Έλλειψη glovebox
Αεροδυναμικοί θόρυβοι απο παράθυρο συνοδηγού σε ταχύτητες 160+Υπέρ
Ηχος - όλα τα λεφτά
Image - δεν υπάρχει περίπτωση να σε κατατάξουν στους usual νεο-έλληνες 'οδηγούς' lifestyle 'γρήγορων' αυτοκινήτων. Το συγκεκριμένο μπορεί και να θεωρηθεί και ελλάτωμα .
Handling - καταπληκτικό GT. Όχι όμως για κλειστή πίστα (π.χ.Μέγαρα), εκτός εάν επενδύσεις σε αναρτήσεις, κτλ.
Δυνατότητα εξέλιξης - με 6Κ έχεις super-uber αυτοκίνητο των 400 ίππων.
Τιμή - 52Κ; beat this, Porsche .
Κόστος - το service το κάνεις και στην Nissan της γειτονιάς σου με ανάλογο κόστος - εκτός εάν θέλεις κάτι πιο δύσκολο.
Χώροι - άνετο πορτ-μπαγκάζ.
Θέση οδήγησης - ιδίως τα μη-δερματινα έχουν καταπληκτικό κράτημα. -
Ο χρήστης JABAR έγραψε:
Εισαι ο ταξιτζης;;;
IX K ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΙΔΕ ΤΟ ΕΙΔΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΘΕΙ.ΓΕΙΑ
ΑΣΕ ΤΗ ΒΑΛΙΤΣΑ ΜΕ ΤΑ ΤΟΥΒΛΑ ΣΤΟ ΠΛΑΤΑΝΙ ΣΤΙΣ 9 ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΟΥΒΑΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ, ΑΛΛΙΩΣ ΞΕΧΝΑ ΤΑ ΟΛΑ. ΓΕΙΑ
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Ένας χρόνος ΖΚατά
**Αεροδυναμικοί θόρυβοι απο παράθυρο συνοδηγού σε ταχύτητες 160+
**Υπέρ
Ηχος - όλα τα λεφτά
Image - δεν υπάρχει περίπτωση να σε κατατάξουν στους usual νεο-έλληνες 'οδηγούς' lifestyle 'γρήγορων' αυτοκινήτων. Το συγκεκριμένο μπορεί και να θεωρηθεί και ελλάτωμα .
Handling - καταπληκτικό GT. Όχι όμως για κλειστή πίστα (π.χ.Μέγαρα), εκτός εάν επενδύσεις σε αναρτήσεις, κτλ.
Δυνατότητα εξέλιξης - με 6Κ έχεις super-uber αυτοκίνητο των 400 ίππων.
Τιμή - 52Κ; beat this, Porsche .
Κόστος - το service το κάνεις και στην Nissan της γειτονιάς σου με ανάλογο κόστος - εκτός εάν θέλεις κάτι πιο δύσκολο.
Χώροι - άνετο πορτ-μπαγκάζ.
Θέση οδήγησης - ιδίως τα μη-δερματινα έχουν καταπληκτικό κράτημα.maxmara το ίδιο πρόβλημα είχε ένας γνωστός και επιδιορθώθηκε .
Μου είπε πως κάτι του έκαναν στους 'μεντεσέδες' (sic) της πόρτας.
NISSAN FORUM