-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
το εσωτερικο δεν ειναι και τοοοοσο ποιοτικο (οπως ειχα πει παλιοτερα)
καλω τον γιαπωνεζο μαρτυρα υπερασπισης στην εδρα να καταθεσει!
Επειδη το ειχες πει και παλια μου ειχε μπει η απορια και κοιταξα ακριβως αυτο. Το εσωτερικό
Εμενα μου φανηκε καλυτερο απο τα προηγουμενα honda και κοντα στο accord.
Τωρα εσυ μπορεις να θεωρεις ότι αυτό δε σου είναι αρκετό?
Αλλα για 1,3 αυτοκίνητο εμενα μου φαίνεται καλό και ξερω ότι δε θα διαλυθεί όπως το megane mas σιγα σιγα.... (εχουμε 6 μαρκες στην οικογενεια και μαλωνουμε μεταξυ μας..... επειδη δε μας φτάνει μπαινουμε και στο forum)coyote αφου εισαι hondaκιας προφανως θα ειχες συγκρατησει αυτα που ειχα γραψει στη δημοσιογραφικη παρουσιαση του civic στο εξωτερικο..
ειχα γραψει οτι το ταμπλω ξεγελαει στις φωτογραφιες και ειναι φτιαγμανο απο χειριστης ποιοτητας ελαφρυ πλαστικο.
το αν ειναι καλυτερο απο το προηγουμενο δεν ειναι το θεμα. (ειναι? σιγουρα?)
το θεμα ειναι οτι το πλαστικο (ναι, σκετο πλαστικο) ειναι και λεπτο σαν ψευτικο και αμα το χτυπησεις λιγο ..γελας (κανει...αντιλαλο)
κανεις δεν εθιξε την αξιοπιστια της honda στους κινητηρες και γενικοτερα.
αυτο ελειπε.
ομως φιλε να εισαι ρεαλιστης και να καταλαβεις οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ για το ετος 2005 και για τον ανταγωνισμο.
επισης το νεο στυλ ταμπλω με τα οργανα διασπαρτα αριστερα-δεξια-πανω-κατω, για μενα ειναι ...μουφα. αυτη ειναι προσωπικη αποψη,
γιατι δεν πιστευω οτι στο ονομα του νεωτερισμου/εντυπωσιασμου θα πρεπει να σχεδιαζουμε οτι μας κατεβαινει...
χιλιες φορες ενα πιο συντηριτικο και μαζεμενο ταμπλω με καλης ποιοτητας υλικα, παρα ολα αυτα τα μπλιμπλικια εκει μεσα στην πλαστικουρα.
αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη.
δεν αμφιβαλλω οτι το Honda θα ειναι τερας αξιοπιστιας. απλως δεν μου αρεσει πολυ. οπως δεν μου αρεσει και το pokemon, digimon κλπ κλπεπισης, αφου τσακωνεστε που τσακωνεστε και μονοι σας για τα αμαξια, γιατι δεν βαζεις και την οικογενια να γραφει στο φορουμ να γινει πατιρντί?:D
Ναι χοντακιας με αστρα και renault (ενταξει έχω και ενα χοντα)
Λοιπον για τα ταμπλο
Στο αστρα ειναι πιο μαλακο πιο ωραίο, αλλα το τιμόνι ξέφτισε αλλα και καποια αλλα στημεία με πλαστικό όπως και στο renault. Δυστυχως το honda για μενα το πλαστικό που λες αποδικνύεται πιο καλό σαν υλικο στο χρονο. (Στο δρόμο όμως ειναι καλύτερα γενικά τα αλλα, αλλα μεγαλώνοντας δε τρέχω πλεόν και είναι όλα ίδια).
Τωρα γενικά οταν εγραφα ειχα στο μυαλό μου άυτό που έλεγες για τα υφάσματα και του συνδετήρες...... Και η ποιότητα αναφερόταν και στα καθίσματα αλλα και στο δεσιμο γενικά. Το ταμπλό είναι προφανές πιο σκληρό απο τα WV ΣΕΑΤ και SKODAΤωρα γιατι ανέφερα τα πολλα αμάξια που εχουμε. Το αναφέρω επειδή όλα παλιώνουν στα χέρια μου (μας) και βλέπω τη διαφορά τελικά της ποιότητας και της τσέπης μου (σε κάποια αλλα θέματα)
Υ.Γ. Μη ξεχάσω εχουμε και ενα IBIZA με διαλυμμένο ταμπλό. (αυτό με την ποιότητα, και κατι φίλοι μου ακόμα αλλάζουν του POLO που ειναι επίσσης ποιοτικό....
ΥΓ2. Θα βάλω τη γυναίκα μου να αρχίσει να γράφει και την αδερφή που και θα βάζω ποστ για ψηφοφορίες για να βγαίνει αυτό που θέλω εγω
ΥΓ3. Για να ειμαι αντικειμενικός. Μου αρεσε το ταμπλο του πασσατ. Αλλα τωρα με οικογένεια και παιδί και διάφορα φοβάμαι περισσότερο την αξιοπιστία και τα έξοδα παρά τη χλιδή.
Αντε ας αφήσουμε το κοσμό να δεί την έκθεση. Θα παω πάλι.
Εξαιτίας σου θα με καταλάβουν όλοι... Θα είμαι αυτό που θα χτυπάει τα ταμπλό και θα περιμένει τον αντίλαλο...... -
-
H έκθεση είναι απογοητευτική υπό την έννοια ότι έχει χάσει τον εορταστικό χαρακτήρα των προηγούμενων, και επιπλέον το εισητήριο είναι πολύ ακριβό για το προσφερόμενο θέαμα (9 ευρώ).
Πήγα Σάββατο απόγευμα, και μου έκανε εντύπωση το πόσο λίγο κόσμο είχε.
Αν εξαιρέσεις τα πρωτότυπα (κανένα σε παγκόσμια πρώτη φυσικά), είναι προτιμότερο να περιμένεις κανά-δυο βδομάδες και να πας σε όσες αντιπροσωπείες θες, να τα δεις από κοντά με την ησυχία σου ,και να τα οδηγήσεις.
Από τα εκθέματα:
Μ' άρεσε η 159, όντως στενάχωρη πίσω όμως (δεν με ενοχλεί προσωπικά, το αντίθετο).
Απαίσιο το Audi Q7, φαίνεται ότι το έχουν σχεδιάσει με σκοπό να αρέσει στους Αμερικάνους, πολύ βλαχομπαρόκ σχεδιασμός. Ελπίζω να μην του μοιάζουν τα μελλοντικά Audi.
Ωραίο το RS4, όχι όμως και το μπλε χρώμα του.
Εξαίρετο το Ford Iosis, αν τα επομένα Ford του φέρνουν, θα είναι πολύ δελεαστικά σχεδιαστικά.
-
-
-
σ'εμενα χαμογελαγε msamaro.
ημασταν μαζι με τον Krus εκεινη την ωρα. -
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
αυτο επρεπε να μπει στο Citroen topic.
Το έχω πει εδώ και δύο σελίδες. Από τα ωραιότερα αυτοκίνητα της έκθεσης, και ΣΙΓΟΥΡΑ το ωραιότερο κορίτσι της έκθεσης!
Δεν απάντησες στην ερώτηση μου όμως, δύο σελίδες πριν...
Τι της είπα και χαμογελάει έτσι?
Εχμ...
σ'εμενα χαμογελαγε msamaro.
ημασταν μαζι με τον Krus εκεινη την ωρα.Σε ΕΜΕΝΑ χαμογελούσε ρε εγκάθετε!
-
ναι καντε ονειρα και οι δυο σας
-
...εχμμ... σωστα!
-
Πήγαμε, είδαμε και γυρίσαμε!
Μερικά μόνο σχόλια αφού τα περισσότερα ειπώθηκαν ήδη:Alfa 159: Πραγματικά ωραίο αυτοκίνητο και πολύ προσεγμένο εσωτερικό. Όμως από όσα είχα ακούσει περίμενα κάτι εξωπραγματικό. Δεν εντυπωσιάστηκα τόσο όσο όταν πρωτοείδα τη GT. Όντως στενάχωρο πίσω, αλλά το εσωτερικό και το ταμπλό είναι πολύ καλό. Απαράδεκτη η επιλογή των χρωμάτων (μπορντώ και ασημί (?)) από την Alfa Romeo που σε συνδυασμό με τον άσπρο φωτισμό έκαναν τα αυτοκίνητα να χάνουν. Κρίμα που δεν μπορέσαμε να δούμε και τη θέση οδήγησης αφού ρυθμίζεται ηλεκτρονικά. Εύχομαι καλή πορεία στην 159 γιατί απ' ότι φαίνεται το αξίζει.
BMW 320: Η καλύτερη θέση οδήγησης που έχω δει. Κάτι το εκπληκτικό. Πραγματικά θα χαίρεσαι να το οδηγείς. Το εσωτερικό υπεράνω κριτικής. Φαντάζομαι την 330i. Αυτό το πίσω μέρος όμως ρε παιδιά είναι...
Και ο άσος όμως μας κάνει μια χαρά. Από 120 και πάνω όμως, έτσι;Citroen C6. Αρκετά εντυπωσιακή και πολυτελής απ' ότι φάνηκε. Πώς πήγαινε έτσι το πίσω παρμπριζ?
Νέο Clio. Απογοήτευση. Απαράδεκτα άσχημο. Το 182άρι όμως σε πορτοκαλί είναι ότι πρέπει. Έτσι Βαγγέλη;
Honda Civic:. Χμμ, too much μου φαίνεται, Ίσως το συνηθίσουμε
Yaris. OK από εμφάνιση. Πολύ ΟΚ από οδική συνπεριφορά απ' ότι γράφεται. Το εσωτερικό του εγώ θα το περίμενα καλύτερο. Αλλά μάλλον ακριβό, 12500 το 1.0
ΜΧ-5. Με λίγα λόγια εξαιρετικό! Μα σιδερένιες ζάντες το Base. Όπως είπε και ο Βασίλης, ας είχανε στο Base μόνο βασικό εξοπλισμό και ας έκανε 20000. Όχι έτσι με 23000+...
-
Πήγα στην έκθεση σήμερα... Ανάμικτες εντυπώσεις... Οταν βρω χρόνο θα ανεβάσω φωτογραφίες και θα γράψω εντυπώσεις.
Πάντως μου κακοφάνηκε που τα περισσότερα 'καλά' μοντέλα (Opel Astra OPC, VW Golf GTi - R32, Lotus Elise κα) ήταν κλειδωμένα για το κοινό.
Επίσης, αστεία η διαδικασία test drive. Οδηγήσαμε το Colt CZ3. Για 5 λεπτά. Κάναμε ένα ψιλοσλάλομ, δύο γύρους και ένα 'τσούλημα' πάνω σε βρεγμένο πλαστικό και αυτό το ονομάζουν test drive? Κι όχι μόνο αυτό, αλλά μετά σε βάζουν να γράψεις και τις εντυπώσεις σου?
Τεσπα... A tout'a l'heure.
-
Καλά ρε, όλοι πήγατε... ένα τηλεφώνημα να πάμε παρέα δεν πήρε κανένας;
Αλλά ξέρω είχατε δουλεία και τυχαία περάσατε από εκεί.
Φιλικά Θανάσης.
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Νέο Clio. Απογοήτευση. Απαράδεκτα άσχημο. Το 182άρι όμως σε πορτοκαλί είναι ότι πρέπει. Έτσι Βαγγέλη;
Ετσι ετσι
Ή σε κιτρινο
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Πάντως μου κακοφάνηκε που τα περισσότερα 'καλά' μοντέλα (Opel Astra OPC, VW Golf GTi - R32, Lotus Elise κα) ήταν κλειδωμένα για το κοινό.Ναι, κλασσική αθλιότητα, όχι μόνο στην έκθεση της Αθήνας αλλά και στη ΔΕΘ (τα premium BMW 116 ήταν κλειδωμένα) αλλά και σε κάθε Ελληνική χαζοαντιπροσωπία.
Στο Βέλγιο που είχα γυρίσει μερικές αντιπροσωπίες είχα μπει, όχι σε 116 αλλά σε Ferrari ) -
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Πήγα στην έκθεση σήμερα... Ανάμικτες εντυπώσεις... Οταν βρω χρόνο θα ανεβάσω φωτογραφίες και θα γράψω εντυπώσεις.Πάντως μου κακοφάνηκε που τα περισσότερα 'καλά' μοντέλα (Opel Astra OPC, VW Golf GTi - R32, Lotus Elise κα) ήταν κλειδωμένα για το κοινό.
Επίσης, αστεία η διαδικασία test drive. Οδηγήσαμε το Colt CZ3. Για 5 λεπτά. Κάναμε ένα ψιλοσλάλομ, δύο γύρους και ένα 'τσούλημα' πάνω σε βρεγμένο πλαστικό και αυτό το ονομάζουν test drive? Κι όχι μόνο αυτό, αλλά μετά σε βάζουν να γράψεις και τις εντυπώσεις σου?
Τεσπα... A tout'a l'heure.
Μπορεις εσυ η οποιοσδηποτε αλλος να γραψει τι μοντελα γινονται τεστς και μεχρι τι ωρα(συνεχιζουν και οταν νυχτωνει κατα τις 6 δηλαδη;);;; Ολα με αλλον τα πας για τεστ; Μεσα στο αεροδρομιο να υποθεσω; Περιμενει ουρα;;;;
-
ΝΤΡΟΠΗ σε σας που είστε στη διοργάνωση και επιτρέπετε σ' αυτά τα 'πράγματα' που αποκαλούνται 'BAR' να λειτουργούν μέσα στην έκθεση με τους όρους που αυτά γουστάρουν !! Αλοίμονο σ' αυτούς που δεν έφαγαν στο σπίτι, ή τη δουλειά τους, ή δεν κουβαλάνε μαζί τους νερό ... Για ένα (ο Θεός να το κάνει) 'σάντουιτς' (μπαγκέτα αμφιβόλου 'φρεσκάδας', με μια ψωραλέα φέτα ζαμπόν και μια αντίστοιχη τυριού) και ένα μπουκαλάκι νερό έδωσα 4,80 ευρώ (=1.636 δραχμές !!), ενώ ήμουν αναγκασμένος να τα 'σαβουριάσω' σ' έναν χώρο μέσ' τη βρώμα και την πολυκοσμία ... Ακόμα και στην έκθεση του Τόκυο, δεν νομίζω να κοστίζει τόσο το φαγητό και, αν κοστίζει, σίγουρα θα 'ναι ποιοτικά καλύτερο...
-
Εγω λέω να πάω την Παρασκευη! Ελπίζω να μην γινεται ο τρελός χαμός, αλλά μάλλον θα γίνεται!!
-
.
Ο χρήστης Govus έγραψε:
ΝΤΡΟΠΗ σε σας που είστε στη διοργάνωση και επιτρέπετε σ' αυτά τα 'πράγματα' που αποκαλούνται 'BAR' να λειτουργούν μέσα στην έκθεση με τους όρους που αυτά γουστάρουν !! Αλοίμονο σ' αυτούς που δεν έφαγαν στο σπίτι, ή τη δουλειά τους, ή δεν κουβαλάνε μαζί τους νερό ... Για ένα (ο Θεός να το κάνει) 'σάντουιτς' (μπαγκέτα αμφιβόλου 'φρεσκάδας', με μια ψωραλέα φέτα ζαμπόν και μια αντίστοιχη τυριού) και ένα μπουκαλάκι νερό έδωσα 4,80 ευρώ (=1.636 δραχμές !!), ενώ ήμουν αναγκασμένος να τα 'σαβουριάσω' σ' έναν χώρο μέσ' τη βρώμα και την πολυκοσμία ... Ακόμα και στην έκθεση του Τόκυο, δεν νομίζω να κοστίζει τόσο το φαγητό και, αν κοστίζει, σίγουρα θα 'ναι ποιοτικά καλύτερο...Πραγματικά, έπρεπε να το είχα αναφέρει και εγώ. Αν δε θέλετε να πληρώσετε μία μπαγκέτα ΧΡΥΣΑΦΙ πάρτε νεράκι/θερμό από το σπίτι και πάτε φαγωμένοι...
.
-
Eισιτήριο 9 ευρώ x 3 =27 ευρώ (η αφεντιά μου, σύζυγος και κόρη). Πήγα τις δύο προηγούμενες χρονιές αλλά... με μισή γεύση έμεινα. Περίπτερα αφρόντιστα σαν χωράφια, χωρίς ευρηματικό στήσιμο τα περισσότερα. Κλειδωμένα αυτοκινητα (θανατηφόρο αμάρτημα όταν πληρώνεις να τα δεις τα ρημάδια). Ούτε διαγωνισμοί ούτε κάτι καινούργιο. Η λογική του πάρε και μη δώσεις τίποτε. Νομίζουν ότι οι φίλοι του αυτοκινήτου πρόβατα είναι και νάρθουν ...ότι και να γίνει, ότι και να χρεώσουν!
Η αντίληψη λοιπόν της υπερχρέωσης για κάτι που θα πρεπε να προσφέρεται μάλλον δωρεάν (ζωντανή διαφήμιση κάνουν) ή το πολύ 3-5 ευρώ δεν πρέπει να περάσει.
ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΜΑΙ.
ΑΠΕΧΩ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ
Αν θέλω αν δω δύο τρία αμάξια υπάρχουν και οι αντιπροσωπείες... -
Μόλις γύρισα απο την έκθεση. Να συμφωνήσω για τα πανάκριβα bar πήρα ένα μικρό νερό με 1€!!!!. Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι πως στο περίπτερο της BMW οι 5άρες που είχε εκτός την Μ5 είχαν start button όπως οι σειρές 3 και 1.
Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου 2005 [ΕΛΛΗΝΙΚΟ]